et gaat lekker vandaag. nog nooit Diablo walks to earth gezien, nu ineens 2 mogen killen vandaag. Iedereen vind van alles. GO GOT!
Mja voor mij ook de eerste dclone deze ladder dus wel niceVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:03:
et gaat lekker vandaag. nog nooit Diablo walks to earth gezien, nu ineens 2 mogen killen vandaag. Iedereen vind van alles. GO GOT!
Vorige ladder 2x
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Verwijderd
+1 to skills, 17 to attributes, 15 to all resistances en +7% exp gained
Tnx voor jullie bijdrage
was een mooi dagje idd vandaag
Mijn tijd komt nog
Mijn tijd komt nog
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
dat roep ik al jarenMad-Matt schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:30:
was een mooi dagje idd vandaag
Mijn tijd komt nog
Ik heb een isenhart zwaardje gevondenVerwijderd schreef op zondag 11 januari 2009 @ 23:03:
Ik denk wel een apart d2jsp topic waard
Buiten het heerlijke schaatsen ook nog eens een perfect LoD weekend gehad, inderdaad. Alleen dat half uurtje met Pheno's Reviva viel tegenPheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 07:52:
[...]
Ik heb een isenhart zwaardje gevonden
Ik denk wel een apart d2jsp topic waard
We konden samen niet eens de Gidbin vinden.....

Hij zou altijd in de buurt van dat kleine dorpje met die stoofpot moeten zitten op een of andere unique. Ik heb hem wel eens gemist doordat ie gewoon op de grond lag maar ik hem niet heb zien droppen. Tis ook maar een klein dingetje hetollo71 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:25:
[...]
Buiten het heerlijke schaatsen ook nog eens een perfect LoD weekend gehad, inderdaad. Alleen dat half uurtje met Pheno's Reviva viel tegen![]()
We konden samen niet eens de Gidbin vinden...... Echt bizar, heel de Flayer jungle omgelegd en nog nix.
Vicariously I live while the whole world dies
ehm, je moet toch zo'n vlammetje aanklikken waarna zo'n unique spawned met een groepje die de gidbin dropt?Vicarious schreef op maandag 12 januari 2009 @ 08:39:
[...]
Hij zou altijd in de buurt van dat kleine dorpje met die stoofpot moeten zitten op een of andere unique. Ik heb hem wel eens gemist doordat ie gewoon op de grond lag maar ik hem niet heb zien droppen. Tis ook maar een klein dingetje he
volgens mij moet je dan nog een minibossje killen voordat hij dropt.
oh ja, net geregistreerd op D2jsp: MattR6
Kan je mij dan ook even link pmen?Mad-Matt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 13:26:
volgens mij moet je dan nog een minibossje killen voordat hij dropt.
Zit trouwens net even te denken, wat nou als we met GoT een private World Event (dclone) houden?
Iedereen een stuk of 5 NL sojs kopen en dan een datum afspreken dat we allemaal dezelfde server opzoeken (zoveel mogelijk aparte games) en dan dclone laten spawnen.
Actieve gotters: 8 HCL, ~8 SCL
Als we safe willen spelen hebben we max 125sojs nodig maar evt wil ik er wel wat meer nemen omdat je de winst er toch wel uit sleept
Wat denken jullie? Iemand up for it of wordt dit hem niet?
[ Voor 48% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2009 14:12 ]
sure i'm up for it, heb alleen nog geen fg
Verwijderd
ik wil wel proberen snap alleen heel het idee erachter niet zo goed ;p. maargoed.
en pheno, jouw tijd komt nog wel....
ooit....
over een lange tijd...
hele lange tijd...
diablo3?...
diablo4?...
maar het komt...
ooit....
ooit....
over een lange tijd...
hele lange tijd...
diablo3?...
diablo4?...
maar het komt...
ooit....
Basics van dclone hunten:
Tussen 2 Walks zitten 75-125 Sojs, gezien dclone overal walked op dezelfde server (ladder/non/hc/sc) heb je 75-125 Sojs cheap nodig. Dit is dan handigst op nonladder omdat die niet zo duur zijn.
Als we dan een datum afspreken dat we allemaal x sojs op NL hebben (liefst 1 persoon met meerdere keys zodat we zoveel mogelijk anni's ophalen met elkaar) moeten we allemaal opzoek naar de afgesproken server waar we, nadat we de games gepermed hebben, Dclone laten Walken.
Natuurlijk willen we zoveel mogelijk anni's vangen met die walk dus zoveel mogelijk aparte games maar wel handig als er een sterk char is die meteen kan helpen of de sterke chars even geen anni dragen zodat je meteen kan mulen:
Voorbeeld: Jij draagt geen anni en zit dus net als de rest in een game, je killed dclone en pakt de anni, meanwhile kunnen de andere chars die dclone aankunnen ook hun ding doen (en kun je meteen de anni's mulen). Daarna kan iedere sterkere zijn of haar mule helpen net als de andere Gotters die dclone niet zelf aankunnen.
Server vinden:
Je krijgt een lijst te zien met al je verbindingen en die van Diablo staat er ook tussen.
Deze herken je aan de port
Wat we dus doen is we spreken een servernummer af op een bepaalde datum en zoeken met elke char, waarmee je dclone wilt laten walken, het desbetreffende nummer op net zolang totdat je hem hebt.
Tussen 2 Walks zitten 75-125 Sojs, gezien dclone overal walked op dezelfde server (ladder/non/hc/sc) heb je 75-125 Sojs cheap nodig. Dit is dan handigst op nonladder omdat die niet zo duur zijn.
Als we dan een datum afspreken dat we allemaal x sojs op NL hebben (liefst 1 persoon met meerdere keys zodat we zoveel mogelijk anni's ophalen met elkaar) moeten we allemaal opzoek naar de afgesproken server waar we, nadat we de games gepermed hebben, Dclone laten Walken.
Natuurlijk willen we zoveel mogelijk anni's vangen met die walk dus zoveel mogelijk aparte games maar wel handig als er een sterk char is die meteen kan helpen of de sterke chars even geen anni dragen zodat je meteen kan mulen:
Voorbeeld: Jij draagt geen anni en zit dus net als de rest in een game, je killed dclone en pakt de anni, meanwhile kunnen de andere chars die dclone aankunnen ook hun ding doen (en kun je meteen de anni's mulen). Daarna kan iedere sterkere zijn of haar mule helpen net als de andere Gotters die dclone niet zelf aankunnen.
Server vinden:
code:
1
| Cmd > netstat |
Je krijgt een lijst te zien met al je verbindingen en die van Diablo staat er ook tussen.
Deze herken je aan de port
code:
en het nummer wat ervoor staat laat de servernummer zien.1
| TCP 192.168.1.2:1418 63.241.83.32:4000 ESTABLISHED |
Wat we dus doen is we spreken een servernummer af op een bepaalde datum en zoeken met elke char, waarmee je dclone wilt laten walken, het desbetreffende nummer op net zolang totdat je hem hebt.
smartassVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 14:44:
ik wil wel proberen snap alleen heel het idee erachter niet zo goed ;p. maargoed.
ooit....
over een lange tijd...
hele lange tijd...
diablo3?...
diablo4?...
maar het komt...
ooit....
Verwijderd
snap der geen hoerenvan, maar geloof et welpsychoclown schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:04:
BLABLABLABLABLABLAblablablablBLBALBLABLA
[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 15:29 ]
Ik voeg me bij jouVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:09:
[...]
snap der geen hoerenvan, maar geloof et wel

Het principe is simpel. Op een server moeten ~125 sojs worden verkocht, en dan gaat dclone vervelend lopen doen en op aarde lopen enzo. Wij gaan dus met allemaal mensen dik forumgold uitgeven om SOJ's te kopen op nonladder en dumpen die bij 1 persoon. De andere mensen gaan allemaal in een aparte game op de server staan waarop die ene gast al die sojs verkoopt. Welke server dat is, daar kom je achter met dat netstat commando. In al die games van de andere mensen komt dan diablo rondrennen en kunnen we anni's verzamelen
Psycho, jouw GoT SC-clubje krijgt het niet eens voor elkaar om een SC GoT-UT te organiseren. Laat staan dit.....
Hoh, Pheno is helemaal back in buisiness hoor! Afgelopen dagen al een anni en net een Cold Skiller gevonden. Verder is zijn d2jsp-ban ook al afgelopen
Hoh, Pheno is helemaal back in buisiness hoor! Afgelopen dagen al een anni en net een Cold Skiller gevonden. Verder is zijn d2jsp-ban ook al afgelopen
De dude die het dingetje draagt kwam niet opdagen.Dalyxia schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:49:
[...]
ehm, je moet toch zo'n vlammetje aanklikken waarna zo'n unique spawned met een groepje die de gidbin dropt?
Echt, de hele omgeving in eeen radius van 500 yards afgelopen en getele'd (tollo dan) maar hij kwam gewoon niet....
World event, kan. Ik maak wel een non ladder char aan daarvoor. Alleen het zal een hoop tempbans gaan leveren om op d ejuiste ips te komen.
Als je 8 aparte games het wel ja. Maar ze moeten allemaal op die ene ip adres zijn gemaakt. EN dat is even lastig, want je kunt tegen bnet niet zeggen dat je een game op een bepaalde server wilt hebben.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:29:
komt diablo dan 8 keer te voorschijn?
Verwijderd
ah, lastig dus.
inclusief mijzelf x(
beter als een HC got-UT waarop de helft dood gaattollo71 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:34:
Psycho, jouw GoT SC-clubje krijgt het niet eens voor elkaar om een SC GoT-UT te organiseren. Laat staan dit.....![]()
inclusief mijzelf x(
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 15:43 ]
Dat maakt op scl weer wat minder uitVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:43:
ah, lastig dus.
[...]
beter als een HC got-UT waarop de helft dood gaat
inclusief mijzelf x(
vraagje: waar zou je overige punten in stoppen met een hammerdin?
Elke twee hardpoints in de resist ele skills zijn een max % in je totaal toch?
Of toch voor de def boonus gaan door holy shield te maxxen (en daarna nog defiance)?
Yep precies!Vicarious schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:26:
Het principe is simpel. Op een server moeten ~125 sojs worden verkocht, en dan gaat dclone vervelend lopen doen en op aarde lopen enzo. Wij gaan dus met allemaal mensen dik forumgold uitgeven om SOJ's te kopen op nonladder en dumpen die bij 1 persoon. De andere mensen gaan allemaal in een aparte game op de server staan waarop die ene gast al die sojs verkoopt. Welke server dat is, daar kom je achter met dat netstat commando. In al die games van de andere mensen komt dan diablo rondrennen en kunnen we anni's verzamelen
Dclone loopt op elke game van de desbetreffende server dus als ik met 5 gassies in 5 verschillende games op dezelfde server ga zitten en er is een Walk dan heb ik 5x Dclone en dus 5 anni'sVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:29:
komt diablo dan 8 keer te voorschijn?
Tsk tsk als je me HC wil hebben moet je vooral zo doorgaan tollotollo71 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:34:
Psycho, jouw GoT SC-clubje krijgt het niet eens voor elkaar om een SC GoT-UT te organiseren. Laat staan dit.....![]()
Komt nog wel, punt is wij hebben geen UT nodig om 80 te worden
Public games genoeg op SCL..
Dat is waar maar is maar een kleine moeite om het op te zoeken en als jet netstat doet als je niet ook nog eens torrents/downloads open heb hoef je daar ook niet op te wachtenPheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 15:37:
[...]
Als je 8 aparte games het wel ja. Maar ze moeten allemaal op die ene ip adres zijn gemaakt. EN dat is even lastig, want je kunt tegen bnet niet zeggen dat je een game op een bepaalde server wilt hebben.
Van die resists weet ik niet zo uit mijn hoofd maar zelf max ik HS altijd en evt. defiance idd.Pheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:00:
[...]
Dat maakt op scl weer wat minder uit
Of toch voor de def boonus gaan door holy shield te maxxen (en daarna nog defiance)?
[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 12-01-2009 16:03 ]
Wat is een beetje degelijke defense met een hammerdin trouwens?
Meer dan 20k moet makkelijk te doen zijn met een hammerdin volgens mij. En dat komt dan met name door Holy Shield.
2 Punten in die resist aura's leveren inderdaad 1 max resist voor dat element op. Waar heb je tot nu toe je punten in gestouwd dan?
2 Punten in die resist aura's leveren inderdaad 1 max resist voor dat element op. Waar heb je tot nu toe je punten in gestouwd dan?
Verwijderd
mijn build:Pheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:00:
hammer maxxe
vigor maxxe
blessed aim maxxe
concentration maxxe
1 punt redemption (handig bij baal + diablo, word toch flink geboost door rest skills)
rest holy shield
hebk voor baal altijd nog cleansing op F5, handig na 2e wave. scheelt heel wat hp, is poisen zo over, en dan daarna ff snel Redemption waardoor je leven weer vol zit!
20 blessed aimVicarious schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:10:
Meer dan 20k moet makkelijk te doen zijn met een hammerdin volgens mij. En dat komt dan met name door Holy Shield.
20 vigor
20 concentration
20 blessed hammer
1 holy shield
1 redemption
De rest in pre's.
Ik zie net dat ik een punt in sacrifice heb gestopt. Waarom weet ik zelf niet, dus zal wel een uitschieter zijn geweest tijdens lag in UT.
15-20k is wel normaal voor een redelijk standaard hammerdinPheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:04:
Wat is een beetje degelijke defense met een hammerdin trouwens?
Cool dus als je 10pts erin hebt kan jezeg maar 80max halen?Vicarious schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:10:
Geldt dat alleen voor hard pts of ook voor +skills?
Hardpointspsychoclown schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:30:
[...]
15-20k is wel normaal voor een redelijk standaard hammerdin
[...]
Cool dus als je 10pts erin hebt kan jezeg maar 80max halen?
Geldt dat alleen voor hard pts of ook voor +skills?
Volgens deze hammerdin guide moet dat zo gebeuren:Pheno79 schreef op maandag 12 januari 2009 @ 16:00:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~1) Skill Layout~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
First off, I am capping the build at level 90. The reason is simple, at level 90, the build is pretty much maxed out on its capabilities, and any further leveling not only takes a lot of time, but the additional skill points do not help out much (the stat points on the other hand, are different.)
Defensive Auras
1 Prayer
1 Cleansing
1 Defiance
1 Redemption*
1 Salvation*
20 Vigor
Offensive Auras
1 Might
20 Blessed Aim
20 Concentration
Combat Skills
1 Holy Bolt
1 Smite
1 Charge
12 Holy Shield**
20 Blessed Hammer
* Optional though highly recommended.
**After level 90, it comes to personal preference. First, it should be noted that you should aim for Holy Shield level 16 AT THE LEAST, that’s where you hit +36% blocking, any points after level 16 and diminishing returns start to come into play. It requires you to get to level 20 only to get +1 more % of blocking, where as previously, it only took 1-2 point to increase it. After level 90, your points can either go into Holy Shield or whatever else you see fit, I never take my characters pass 90, but if you do, feel free to drop points here and there.
Explanation for each skill:
Defensive Auras
1 Prayer
- This skill is only here as a prerequisite.
1 Cleansing
- This skill is also a prerequisite, however, it IS fairly useful…Very useful in baal runs, gubering, or when PvPing vs. anything with poison or curses (I’m looking at you Necros!)
1 Defiance
- Prereq, not terribly useful, but I guess it’s ok to put it on when someone else has Concentration on?
1 Redemption
- Completely option although it gets a recommendation from me. After you slaughter a mob, put this on to quickly regenerate your health and mana! If you’re going pure PvP hammer, this skill is useless.
1 Salvation
- Also optional but VERY useful! In PvM, having this during baal or gubering is a godsend. You can also use it in PvP versus FoH and other builds with –resist.
20 Vigor
- Synergy and also very useful. Vigor in town is amazing, and Vigor + Charge (for Desynching…more on that later) would make you INCREDIBLY fast.
Offensive Auras
1 Might
- This skill is only here as a prereq.
20 Blessed Aim
- Synergy, otherwise, not much use.
20 Concentration
- Here’s your main aura, you’re not much without it! This aura increases your hammer damage by ALOT (though 50% of what it would increase to melee…) and you’re mercenary also benefits from it. People in party generally value your high Concentration level.
Combat Skills
1 Holy Bolt
- Prereq and totally useless. You could kill the second group of minions during a Baal run with it but eh…
1 Smite
- Very useful skill to have, though also a prereq. Theoretically, you could solo ubers with one point into smite, however…you’ll have to read another guide for that.
1 Charge
- Another prereq that is super useful. Used for desynching and moving around in STYLE. Also to get close to someone in PvP, and could downright kill poorly built casters
12 Holy Shield*
- This skill should be on at ALL times! It increases your chance to block, your defense, and all that shenaz. Because of this skill, you don’t have to invest massive points into dex, and ALSO, it increases your faster block rate by a lot (more on that later.)
20 Blessed Hammer
- If you don’t know why this skill should be maxed then…then…
-Order to get skills-
Remember that 110 skill points is available to you. In addition to the 98 points you get from going level 1-99, 3 from Den, 3 from Radament, and 6 from Izzy.
This is assuming you’re not rushed and actually playing through PvM, otherwise, it doesn’t really matter:
During the early levels, start by putting points into prereqs, then eventually get a point into Hammer, Concentration, and Vigor. From there, max out Concentration, Vigor, and Blessed aim before the actual Blessed Hammer skill because the damage increase is roughly the same, but however, putting points into hammer increases the mana cost, and mana tends to be a huge problem at low-mid levels. In between, place a point or two into Holy Shield, and get Redemption/Salvation last if you are going to get them (but before dumping pts into Holy Shield of course.) Holy Shield will be the last skill you work on after all the synergies and main skills are maxed.
[ Voor 3% gewijzigd door RuddyMysterious op 12-01-2009 16:36 ]
Kan iemand mij ff door hell heen schoppen? Zit nu in act2 (orb-sroc lvl 71) maar kan niets tegen de cold immunes beginnen. Account is Joss2603
Heb gisteren D2 weer geinstalleerd om m'n account weer active te houden 
Ik heb 3 hele fijne chars nog, 1 trapsin die kont schopt (Diablo is in ~0,5 seconden dood), een Bowazon die megasnel schiet en een lightning sorc met veel FCR
Heb nog wat leuke gear, is dit tegenwoordig op non-ladder nog wat waard?
Mara's 20
BK 5%
SoJ
Arachnid Mesh 95%
Shadow Dancer +2/25 dex
"Enigma" Dusk Shroud (1153)
+2 assa/20% FCR/7 dex/17 all res circlet
"HotO" flail
+3 traps/20% ias/+3 LS claws x2
"Fortitude" eth boneweave 2193 def (merc)
"Infinity" eth CV
Eschuta's 3/24/15/21
"CoH" Archon Plate
SoJ x2
Arachnid 104%
Mara's 29
"CtA" flail 6/5/2
Griffon's Eye -25/+20
9x Lightning skiller 40 life
Hellfire Torch 3 sorc/19/19
"Fortitude" eth dusk shroud 3111 def (merc)
"Infinity" eth CV
"Faith" GMB 15 fana/+2
"Pride" CV 19 conc
Kan ik hier nog wat voor vangen op NL of is het leuker om het te houden?
Ik heb 3 hele fijne chars nog, 1 trapsin die kont schopt (Diablo is in ~0,5 seconden dood), een Bowazon die megasnel schiet en een lightning sorc met veel FCR
Mara's 20
BK 5%
SoJ
Arachnid Mesh 95%
Shadow Dancer +2/25 dex
"Enigma" Dusk Shroud (1153)
+2 assa/20% FCR/7 dex/17 all res circlet
"HotO" flail
+3 traps/20% ias/+3 LS claws x2
"Fortitude" eth boneweave 2193 def (merc)
"Infinity" eth CV
Eschuta's 3/24/15/21
"CoH" Archon Plate
SoJ x2
Arachnid 104%
Mara's 29
"CtA" flail 6/5/2
Griffon's Eye -25/+20
9x Lightning skiller 40 life
Hellfire Torch 3 sorc/19/19
"Fortitude" eth dusk shroud 3111 def (merc)
"Infinity" eth CV
"Faith" GMB 15 fana/+2
"Pride" CV 19 conc
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
De rw ladder only dingen zijn volgens mij wel wat waard. Als daar niet vol geduped is.
Dat is wel heel snel. Hoe doe je dat? Wat zijn je stats en skills? Wat zijn softskillpoints? Wat is je trapdmg?Angeloonie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:05:Ik heb 3 hele fijne chars nog, 1 trapsin die kont schopt (Diablo is in ~0,5 seconden dood)
lvl 88DevilsProphet schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:34:
[...]
Dat is wel heel snel. Hoe doe je dat? Wat zijn je stats en skills? Wat zijn softskillpoints? Wat is je trapdmg?
189 Strength
141 Dexterity
394 Vitality
64 Energy
LS 1-14K damage
lvl 12 conviction op merc = -85% resist + -83% def
Cloak of Shadows = -60% def
Skills:
Fire Blast lvl 30
Shock Web lvl 48
Charged Bolt Sentry lvl 48
Lightning Sentry lvl 54
Death Sentry lvl 48
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Veel +1trapsGS neem ik aan. 
Anyway, dat is zeer mooi. Zeker met die conviction op je merc erbij is dat ferm. Ik leg de bosses eerder neer met mijn Dtalon en CB gear, aangezien mijn traps niet zoveel dmg doen.
Anyway, dat is zeer mooi. Zeker met die conviction op je merc erbij is dat ferm. Ik leg de bosses eerder neer met mijn Dtalon en CB gear, aangezien mijn traps niet zoveel dmg doen.
Verwijderd
Nou, dan eindelijk maar wat op d2jsp gezet in de hoop toch eens wat gear te verzamelen die noemenswaardig is. Iemand nog wat nodig? zie http://forums.d2jsp.org/i...f=170&st=0#entry164357944
Ok maar dan zijn 2pts in elke soort toch niet zo heel boeiend?
Als de max maar 1res per soort verhoogd wordt kan je die 6 punten beter in je zak houden
Zal je eens in de playertable zettenJossKp schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:02:
Kan iemand mij ff door hell heen schoppen? Zit nu in act2 (orb-sroc lvl 71) maar kan niets tegen de cold immunes beginnen. Account is Joss2603
Jazeker voor de gear kan je nog wel wat vragen maar alles is op NL een stuk goedkoper dan op ladder natuurlijk. Die sojs heb ik mogelijk wel belang bij, mochten we nog PWE (dclone) gaan doen met Got hebben we alvast 3 NL sojsAngeloonie schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:05:
Heb gisteren D2 weer geinstalleerd om m'n account weer active te houden
gear
1trap GS? Neem aan dat je GCs bedoeltDevilsProphet schreef op maandag 12 januari 2009 @ 17:53:
Veel +1trapsGS neem ik aan.
Nja hij heeft geen trap sks in zijn post genoemd maar zonder wat sks komt die niet bij de 54 denk ik (20+25).
Heb je jspacc in de playertable gezet.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 18:13:
Nou, dan eindelijk maar wat op d2jsp gezet in de hoop toch eens wat gear te verzamelen die noemenswaardig is. Iemand nog wat nodig? zie http://forums.d2jsp.org/i...f=170&st=0#entry164357944
Wel wat tips tho, atm zijn Ists nog maar ~11-12fg en Mals zullen ook wel weer wat gezakt zijn.
Die nonFCR Stat ring is zeker nice (vergelijkbaar met wat ik voor de bans had) maar wel weinig mana, zeker wat waard maar verwacht niet zoveel als dat ik voor mijn ring kreeg
Lekker maar wel lage prijs voor unid anni btw.Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:18:
hoppakee, unid anni voor 100fg op hc
19-20-9
mocht wel naar 3 grote fails ^^
Op SCL gaan ze soms voor 110 maar worden ook nog steeds massaal voor ~125 gekocht.
Verwijderd
gistere nog voor 225~250 normal/gamblepsychoclown schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:22:
[...]
Lekker maar wel lage prijs voor unid anni btw.
Op SCL gaan ze soms voor 110 maar worden ook nog steeds massaal voor ~125 gekocht.
vanmiddag 150
nu iemand 40x voor 100
heel wazig. maar ik ben blij ^^
Jazeker nice, ga je hem resellen of keep je hem?
Moet toch wel 250+ waard zijn op HC of niet?
Voor zoiets gaan ze op SCL namelijk wel
Verwijderd
Inderdaad, gisteren nog +225, nu voor 100 op HC
Niet normaal, houd meteen het Clone hunten op, Psycho, niet meer de moeite waard zo
Tijd dat b.net weer eens gaat mass-bannen
Niet normaal, houd meteen het Clone hunten op, Psycho, niet meer de moeite waard zo
Verwijderd
ga em verkopen ja. hoop toch op wat meer als 250 ;ppsychoclown schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:30:
Jazeker nice, ga je hem resellen of keep je hem?
400fg ofzo zou wel leuk zijn
Haha ach 100 unid is nog steeds nice, Sojs NL zijn ~10fgVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:31:
Inderdaad, gisteren nog +225, nu voor 100 op HC
Met meerdere keys haal je die 6-7 sojs bijna drie keer uit
Had ik ook gedaan jaVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:35:
[...]
ga em verkopen ja. hoop toch op wat meer als 250 ;p
400fg ofzo zou wel leuk zijn
Trouwens wel opvallend dat er 2 mensen een perfect hebben.
Als het echt is heeft die vent wel een leuke oogst moet ik zeggen
Verwijderd
al 300fg ge-offered, na 5 minuten ;p. heb ft op 500 gezetpsychoclown schreef op maandag 12 januari 2009 @ 19:40:
Had ik ook gedaan ja
Trouwens wel opvallend dat er 2 mensen een perfect hebben.
Als het echt is heeft die vent wel een leuke oogst moet ik zeggen
ik zoek nog een leuke anni
, ik bied er liefde en dankbaarheid voor
Verwijderd
bid op anni 400fg atm en anni 16-13-6 voor 75 verkocht 
die kerel denkt em voor 150fg door te kunnen verkopen. Heeft volges mij nog niet door dat anni prijs flink is gedropped ;D
die kerel denkt em voor 150fg door te kunnen verkopen. Heeft volges mij nog niet door dat anni prijs flink is gedropped ;D
hmm, heb een flink str probleem op m'n barb...
http://diablo.wikia.com/wiki/Bul-Kathos%27_Sacred_Charge
Heb deze gekregen, maar kom niet in de buurt van de str, hoe o hoe kan ik dit oplossen?
Heb deze gekregen, maar kom niet in de buurt van de str, hoe o hoe kan ik dit oplossen?
Mja je kan hem ook weer weggooien hoor kwam hem toevallig tegen dus dacht even bewarenMad-Matt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:44:
Beter zou zijn 2x lightsabre, niet duur en minder strreq.
Zou niet teveel in str pumpen, wel genoeg (je bent immers barb) maar niet 189 als je nog uiteindelijk 150 ga gebruiken
Verwijderd
Heb nu dus een prima build Blizz Sorc (3.5k damage) op lvl 74 oid, maar als ik wil MF-en kom ik vaak cold-resistant monsters tegen (nogal wiedes op hell uiteraard).
De vraag is, hoe krijg ik dit omlaag? Mijn gesockete Rainbow lijkt niks uit te halen (er zit -4 cold resist for enemies op)
Iets handigs om aan mn Merc te geven zodat deze de resistance omlaag kan halen?
Verder pwned hij de straat uit, maar dus niet tegen cold resistant
De vraag is, hoe krijg ik dit omlaag? Mijn gesockete Rainbow lijkt niks uit te halen (er zit -4 cold resist for enemies op)
Vuk, je kan deze runeword in een wapen van je Act2 merc proppen:
Natuurlijk zijn Ber runes waarschijnlijk ver van goedkoop, terwijl de andere runs ook niet direct cheapo's zijn.
Conviction aura zorgt voor -resist en -defense voor elke enemy die erdoor wordt beïnvloed. Een level12 Conviction gaat natuurlijk niet de volledige -150% resist doen dat een maxed conviction aura wél kan doen, maar het zal sowieso wat uitmaken. Volgens arreat summit -85% resist en -83% defense, dat is toch al iets hé.Infinity (4 Socket Polearms) Ber + Mal + Ber + Ist
50% Chance To Cast Level 20 Chain Lightning When You Kill An Enemy
Level 12 Conviction Aura When Equipped
+35% Faster Run/Walk
+255-325% Enhanced Damage (varies)
-(45-55)% To Enemy Lightning Resistance (varies)
40% Chance of Crushing Blow
Prevent Monster Heal
0.5-49.5 To Vitality (Based on Character Level)
30% Better Chance of Getting Magic Items
Level 21 Cyclone Armor (30 Charges)
[ Voor 6% gewijzigd door RuddyMysterious op 12-01-2009 22:32 ]
Verwijderd
En hoe ga ik dat betalenDevilsProphet schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:32:
[...]
Conviction aura zorgt voor -resist en -defense voor elke enemy die erdoor wordt beïnvloed. Een level12 Conviction gaat natuurlijk niet de volledige -150% resist doen dat een maxed conviction aura wél kan doen, maar het zal sowieso wat uitmaken. Volgens arreat summit -85% resist en -83% defense, dat is toch al iets hé.Natuurlijk zijn Ber runes waarschijnlijk ver van goedkoop, terwijl de andere runs ook niet direct cheapo's zijn.
Ja en dat zeg je tegen iemand wie ik net sorc aangeraden heb omdat die ook nog geen cheap hammerdin kan buildenDevilsProphet schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:32:
[...]
Conviction aura zorgt voor -resist en -defense voor elke enemy die erdoor wordt beïnvloed. Een level12 Conviction gaat natuurlijk niet de volledige -150% resist doen dat een maxed conviction aura wél kan doen, maar het zal sowieso wat uitmaken. Volgens arreat summit -85% resist en -83% defense, dat is toch al iets hé.Natuurlijk zijn Ber runes waarschijnlijk ver van goedkoop, terwijl de andere runs ook niet direct cheapo's zijn.
Nja beste is om te kijken voor een Insight of Obedience resp. Eth CV en Eth CA dan doet je merc ook lekker dmg, moet je alleen nog leren je merc goed te tpen dan heb je ze ook in no time neer
Beetje static erbij en ze zijn dood voor je het weet
Verwijderd
Door dat zwaardje aan mij te doneren ;-)Mad-Matt schreef op maandag 12 januari 2009 @ 21:44:
daar red je hetniet meeVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:08:
[...]
Door dat zwaardje aan mij te doneren ;-)
anyway, blizz sorc met infy??? volgens mij kan je net zo goed insight maken, doet het ook prima en 10x goedkoper
btw, vraatjuh tempban?
edit: ik ben slapen, morgen krijg je je pg's wel terug
[ Voor 8% gewijzigd door Dalyxia op 12-01-2009 23:30 ]
Verwijderd
temp ban ja, geef pg's morge maar iddDalyxia schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:28:
[...]
daar red je hetniet mee
anyway, blizz sorc met infy??? volgens mij kan je net zo goed insight maken, doet het ook prima en 10x goedkoper
btw, vraatjuh tempban?
edit: ik ben slapen, morgen krijg je je pg's wel terug
Hoe MF je dan? Je hoeft niet alles onderweg te killen he, daar teleport je gewoon langs. Lvl 74 is trouwens niet zo hoog, ik zou met pubby baalruns toch minimaal richting 85 gaan. Heb je net ff wat meer skills, en het zijn toch weer 55 punten in vitality = 110 lifeVerwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 22:20:
Heb nu dus een prima build Blizz Sorc (3.5k damage) op lvl 74 oid, maar als ik wil MF-en kom ik vaak cold-resistant monsters tegen (nogal wiedes op hell uiteraard).
Verder is een merc met knap wapen wel handig. Ik heb op zich wel een bonehew voor je over, dan kan hij iig een zooi damage doen. Mooiste is een ethereal insight colossus voulge natuurlijk, maar die moet je ook maar net vinden.
Idd en 85 is zo gehaald, sowieso zou je 82 in een baalrun of 10-15 wel moeten kunnen halen.Vicarious schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:12:
[...]
Hoe MF je dan? Je hoeft niet alles onderweg te killen he, daar teleport je gewoon langs. Lvl 74 is trouwens niet zo hoog, ik zou met pubby baalruns toch minimaal richting 85 gaan. Heb je net ff wat meer skills, en het zijn toch weer 55 punten in vitality = 110 life
Verder is een merc met knap wapen wel handig. Ik heb op zich wel een bonehew voor je over, dan kan hij iig een zooi damage doen. Mooiste is een ethereal insight colossus voulge natuurlijk, maar die moet je ook maar net vinden.
Pindle is coldres net als eld, maar eld is vrij simpel en dan kan je alsnog veel bosses doen.
Pak je gewoon andy mephi eld shenk op hell en je kunt al aardig wat vinden.
Post ook eens je gear etc
Zal sowieso een snowclash bewaren mocht ik die toevallig tegenkomen.
Verwijderd
Ik zat bij Meph en Countess en die zijn cold resVicarious schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:12:
[...]
Hoe MF je dan? Je hoeft niet alles onderweg te killen he, daar teleport je gewoon langs. Lvl 74 is trouwens niet zo hoog, ik zou met pubby baalruns toch minimaal richting 85 gaan. Heb je net ff wat meer skills, en het zijn toch weer 55 punten in vitality = 110 life

En verder iedereen bedankt voor de tips, ik ga even een insight regelen (volgens mij heb ik die al liggen in runes, moet alleen die eth cv halen en dan even laten sockete

Een pure Cold-soso heeft maar een paar interessante MF-plekken:Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 00:30:
[...]
Ik zat bij Meph en Countess en die zijn cold resIk tele natuurlijk wel gewoon
En verder iedereen bedankt voor de tips, ik ga even een insight regelen (volgens mij heb ik die al liggen in runes, moet alleen die eth cv halen en dan even laten sockete(Bonehew heb ik ook nog liggen met 2sox, zo gevonden, maar die kan mn merc nog niet tillen
)
Mephisto
Andy
A1 Catacombs/A2 Ancient Tunnels (Lvl 85 Area zonder CI's)
Infinity is totaal zinloos om CI's te breken. Lukt namelijk niet. Alleen lightening is vaak wel te breken, de rest niet. Ik denk dat het niet efficient is om je merc al de CI's te laten killen.
Mijn tip: geef hem een Kelpie Snare of Woestave. Blijft hij perfect in leven tegen Meph/Andy en maakt Bosses flink langzamer (ideaal voor Blizzards/Orbs). Focus je op die Bosses en MF wat gear bij elkaar voor de verkoop en andere builds.
Ik heb een Orb-soso gespecialiseerd in Meph/Andy. Die liggen in no time met een cheap-ass Orb-soso en kunnen heel aardig droppen.
Gewoon gaan dupen. Dat doen al die rijke d2jspers
M'n account is Matt-R6Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 23:08:
[...]
Door dat zwaardje aan mij te doneren ;-)
stuur me maar een berichtje, ik zal dat zwaard denk niet kunnen gebruiken.
Zit nu met een lvl 61 barb die wel 300dmg per hand doet, helemaal hopeloos

Mephisto cold resistant? Lijkt me niet, de act bosses zijn nooit volledig resistant voor een element. Mephisto is op hell 75% cold resistant. Daar gaat het percentage Cold Mastery naatuurlijk weer vanaf waardoor je netto meestal zelfs onder de 0% uitkomt. Bron: http://diablo2.diablowiki.net/Mephisto
Tollo, rondom mephisto zitten vaak een zooi cold immunes (Dark Lords). Hoe krijg jij dit altijd dood? Zelf kill ik mephi snel genoeg om er niet zoveel last van te hebben, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.
Tollo, rondom mephisto zitten vaak een zooi cold immunes (Dark Lords). Hoe krijg jij dit altijd dood? Zelf kill ik mephi snel genoeg om er niet zoveel last van te hebben, maar dat is natuurlijk niet voor iedereen weggelegd.
Mwah met een blizzsorc heb je mephi ook zo dood hoor.Vicarious schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:50:
Mephisto cold resistant? Lijkt me niet, de act bosses zijn nooit volledig resistant voor een element. Mephisto is op hell 75% cold resistant. Daar gaat het percentage Cold Mastery naatuurlijk weer vanaf waardoor je netto meestal zelfs onder de 0% uitkomt. Bron: http://diablo2.diablowiki.net/Mephisto
Frenzybarb:Pheno79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:48:
Welke skills gebruik je Mad-Matt?
Lvl 20 frenzy
Lvl 20 sword mastery
Lvl 15 BO
En dan nog wat puntjes om daar te komen.
Ik kill alleen Meph. Negeer die Dracula-wannabees gewoon. Ik kom Durance3 binnen en tele alles voorbij, recht door het midden over dat bruggetje. Meph komt altijd naar beneden gelopen, paar x Static, Merc prikt hem --> Meph slowwwww --> ik stapje terug en paar Orbs. Klaar, door die rode portal naar A4. Die Lords zitten meestal bovenaan, bij die kist in de buurt. Zelden komen ze naar beneden.Vicarious schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 08:50:
Met 20 Frozen Orb/20 Cold Mastery, zelfs zonder plus skills, ligt Meph in no time.
Zie op GoTdiablo forum voor mijn Orb-soso build (dedicated Meph killer @HC).
Precies je hoeft ze niet te pakken nee.tollo71 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:14:
[...]
Ik kill alleen Meph. Negeer die Dracula-wannabees gewoon. Ik kom Durance3 binnen en tele alles voorbij, recht door het midden over dat bruggetje. Meph komt altijd naar beneden gelopen, paar x Static, Merc prikt hem --> Meph slowwwww --> ik stapje terug en paar Orbs. Klaar, door die rode portal naar A4. Die Lords zitten meestal bovenaan, bij die kist in de buurt. Zelden komen ze naar beneden.
Met 20 Frozen Orb/20 Cold Mastery, zelfs zonder plus skills, ligt Meph in no time.
Zie op GoTdiablo forum voor mijn Orb-soso build (dedicated Meph killer @HC).
Waarom heb je trouwens meer dan 17CM?
Lijkt me trouwens wel eens grappig om een orbsorc te pimpen weer eens anders dan al die pimped blizz sorcs
Lees jij ook dat topic maar eens door op GoTdia forum, Psychopsychoclown schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:47:
[...]
Precies je hoeft ze niet te pakken nee.
Waarom heb je trouwens meer dan 17CM?
Lijkt me trouwens wel eens grappig om een orbsorc te pimpen weer eens anders dan al die pimped blizz sorcs
Staat precies uitgelegd waarom (hint: scheelt ~factor 2 in totale damage)
Ja had ik wel eens gelezen maar stond dat er nog niet.tollo71 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 10:59:
[...]
Lees jij ook dat topic maar eens door op GoTdia forum, Psycho
Staat precies uitgelegd waarom (hint: scheelt ~factor 2 in totale damage)
Maar je hebt gelijk je hebt hem voor mephi gespecced dus heeft het idd nut.
En welk wapen gebruik je. Want normaal zou je al flink in damage moeten zitten. Of je moet twee griefs kunnen regelen, ik weet niet hoe je zit in of fg op d2jsp of tradeware op bnet.Mad-Matt schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 09:29:
[...]
Frenzybarb:
Lvl 20 frenzy
Lvl 20 sword mastery
Lvl 15 BO
En dan nog wat puntjes om daar te komen.
*offtopic as hell: woei, 60mbit. Dit raast als een gek. Ondanks dat ik al 24mbit had, maar ik merk gewoon nog steeds verschil

Wat simpele swords want hij is net begonnen en heeft nog vrijwel niks dusPheno79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:58:
[...]
En welk wapen gebruik je. Want normaal zou je al flink in damage moeten zitten. Of je moet twee griefs kunnen regelen, ik weet niet hoe je zit in of fg op d2jsp of tradeware op bnet.
*offtopic as hell: woei, 60mbit. Dit raast als een gek. Ondanks dat ik al 24mbit had, maar ik merk gewoon nog steeds verschil
Lekker, snelheidsverhoging ofzo? Zit al een jaartje in Arnhem op Glasvezel dat is ook nog steeds nice ^^
Lent hier, nu op fibrepower (insert danoontje power stem).
Maar het reageert een stuk sneller, misschien een ping dat tig keer sneller gaat?
Altijd fijn voor bnet, natuurlijk.
Maar het reageert een stuk sneller, misschien een ping dat tig keer sneller gaat?
mja, downloadsnelheid heeft niks te maken met connectiesnelheid hePheno79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 12:18:
Lent hier, nu op fibrepower (insert danoontje power stem).
anyway, boven de 17 Cold mastery haalt vrijwel niks uit, de extra damage die je daarvan krijgt is zo nihil, ik zou der niet in speccen, ten eerste is je build eerder af en je hebt meer punten voor leuke extra dingetjes
Ja zo zat ik ook eerst te denken dal maar tollo heeft een mephi orbsorc gemaakt dus dan is het wel rendabelDalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:31:
[...]
mja, downloadsnelheid heeft niks te maken met connectiesnelheid he
anyway, boven de 17 Cold mastery haalt vrijwel niks uit, de extra damage die je daarvan krijgt is zo nihil, ik zou der niet in speccen, ten eerste is je build eerder af en je hebt meer punten voor leuke extra dingetjes
Coldsteel en nog een runeword met 7-15dmg en + 2 skills (beter geschikt voor sorc)Pheno79 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 11:58:
[...]
En welk wapen gebruik je. Want normaal zou je al flink in damage moeten zitten. Of je moet twee griefs kunnen regelen, ik weet niet hoe je zit in of fg op d2jsp of tradeware op bnet.
Daly, Lvl17 CM is -100% Cold res. Echter hebben zeer veel monsters in Hell een hogere cold res. dan 0%. Voor al deze monsters is het zeer effectief om CM hoger te pompen, zeker tegen Bosses, het doel van zo'n beetje iedere cold sorc.Dalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 13:31:
[...]
mja, downloadsnelheid heeft niks te maken met connectiesnelheid he
Bijvoorbeeld: Hell Meph heeft 75% Cold res. Lvl 17 CM levert dan 75-100=-25%. Lvl 22 CM levert dan 75-125=-50% res op. Een verdubbeling van je totale damage voor 5 punten extra. Noem jij maar eens een andere Skill die dat voor elkaar krijgt voor een Cold Soso
ergens is een uitleg dat dat maar zo weinig scheelt in werkelijke damage, dat het het verschil tussen lvl 17 CM en lvl 22 CM maar 1 of 2 keer casten is, en dan zijn die 5 punten extra in CM weer zondetollo71 schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:37:
[...]
Daly, Lvl17 CM is -100% Cold res. Echter hebben zeer veel monsters in Hell een hogere cold res. dan 0%. Voor al deze monsters is het zeer effectief om CM hoger te pompen, zeker tegen Bosses, het doel van zo'n beetje iedere cold sorc.
Bijvoorbeeld: Hell Meph heeft 75% Cold res. Lvl 17 CM levert dan 75-100=-25%. Lvl 22 CM levert dan 75-125=-50% res op. Een verdubbeling van je totale damage voor 5 punten extra. Noem jij maar eens een andere Skill die dat voor elkaar krijgt voor een Cold Soso. Best besteede skillpoints ooit!
Verwijderd
En dan scheelt het toch 1-2x casten 
Je wilt toch altijd de meeste damage/het snelste iets neer kunnen halen.
Yup dat is zo en tollo heeft met zijn sorc gelijk omdat het een pureboss killer is.Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:03:
En dan scheelt het toch 1-2x casten
De punten van Dal vind ik zeker valide maar dat zou voor een allround sorc zo zijn.
Op blizz en orb zit toch een casttimer? Kunnen niet maximaal door FCR beïnvloed worden toch?
Goed bezigVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 15:38:
anni op hc verkocht voor 480 fg. =) niet slecht
Heb ook eindelijk weer wat leuke magic rare stuff verkocht.
7fhr 39ed jewel wat je aan de straat stenen niet kwijt kreeg (ja zelfs ik niet
En een 2ama 30frw 47edmg+57ar to demons 6LL vs 10fg
Ben trouwens weer mijn smiter rebuilden (alleen wel iets anders deze keer) en heb al wat spul van vic, de anni natuurlijk en ook nog een leuke pala craft gekocht (kon ook nog op zijn lagere prijs iets afdingen altijd mooi
Voor een allround sorc geldt dat inderdaad, maar als je puur voor Mephisto gaat zijn die skillpunten zeker nuttig. Je doet bijna 2x zoveel damage als je de skill wel blijft pompen!Dalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 14:52:
[...]
ergens is een uitleg dat dat maar zo weinig scheelt in werkelijke damage, dat het het verschil tussen lvl 17 CM en lvl 22 CM maar 1 of 2 keer casten is, en dan zijn die 5 punten extra in CM weer zonde
Kan ik iemand op ladder sc blij maken met een ormus robe? (+3 firewall) Vond hem net
Mij niet, maar wellicht kun je hem verkopen via d2jsp.org? Volgens mij brengen die dingen af en toe nog best een beetje op. Kun je er weer wat anders voor terugkopenJossKp schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:07:
Kan ik iemand op ladder sc blij maken met een ormus robe? (+3 firewall) Vond hem net
Dat is zo maar niet met 3firewall of een van de elemental dmg moet 15 zijn.Vicarious schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:18:
[...]
Mij niet, maar wellicht kun je hem verkopen via d2jsp.org? Volgens mij brengen die dingen af en toe nog best een beetje op. Kun je er weer wat anders voor terugkopen
Mensen die het kopen doen het vooral voor ES / Light / Blizz / Fb.
Tuurlijk kun je het altijd proberen maar ik heb op een gegeven moment maar de niet bovenstaande skills gewoon weggeven of neergelegd.
Verwijderd
Steelrends gevonden, volgens de pricecheck kan ik er 10-40fg voor krijgen 
Wicked
Heb ook nog een 4sox full plate mail gevonden, is dat nog wat waard?
Wicked
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-01-2009 16:41 ]
LekkerVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 16:40:
Steelrends gevonden, volgens de pricecheck kan ik er 10-40fg voor krijgen
Wicked
Nee is niks waard, vrijwel geen normal of excep armors zijn wat waard behalve dan 3s MP (ed/dura).
vind iedereen nou echt meer als mij? jezus... ik heb zelfs deze ladder nog niet eens een tal belt ofzo gevonden.....
volgens mij kan ik me iets herinneren dat de Cold Mastery niet werkt zoals Conviction, maar dat je met CM niet onder de 0 cold res kan komen, en dat je daardoor dus nooit meer damage kan doen, mja, in theorie wel maar als je met CM lvl 17 de meeste monsters al op 0 cold res zet, dan doe je met CM lvl 22 nog steeds zelfde damage omdat de cold res ook 0 is
maar dit is puur iets wat ik me herinner nu, kan ook fout zijn
volgens mij kan ik me iets herinneren dat de Cold Mastery niet werkt zoals Conviction, maar dat je met CM niet onder de 0 cold res kan komen, en dat je daardoor dus nooit meer damage kan doen, mja, in theorie wel maar als je met CM lvl 17 de meeste monsters al op 0 cold res zet, dan doe je met CM lvl 22 nog steeds zelfde damage omdat de cold res ook 0 is
Verwijderd
heb je uberhaupt wel mf ;d?Dalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
vind iedereen nou echt meer als mij? jezus... ik heb zelfs deze ladder nog niet eens een tal belt ofzo gevonden.....
Je hebt het fout, omdat je ook negatieve resists kan hebben. Dat is gecapped op -100%. De meeste monsters hebben echter 0 resists tegen een element, dus met -100% zit je aan het maximum. Omdat Mephisto 75% cold resist heeft, zit je pas met -175% aan het maximumDalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
net ff in m'n uppie gemf'd op NM, wat leuke unique dingetjes gevonden die volgens kyo niet waard zijn, maar ben er voorlopig happie mee 
Daarna ff een paar runs met Kyo en hij vond een Areats voor me, super tof
Daarna ff een paar runs met Kyo en hij vond een Areats voor me, super tof
Verwijderd
voor jouw word et wel gedropped. of niet ;x?Dalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
Acht hij moet gewoon dicht bij mij blijven want heb alweer een tevreden klant (zie boven mij)Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:10:
[...]
voor jouw word et wel gedropped. of niet ;x?
Verwijderd
en Deze jonge maakt weer een veel te stomme rip. ben niet gewend te wachten op SAFE bij sc.
boom mag weer aan et werk als die wil
.
boom mag weer aan et werk als die wil
heheheVerwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:10:
[...]
voor jouw word et wel gedropped. of niet ;x?
Dit topic is gesloten.