Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 21:45:
en Deze jonge maakt weer een veel te stomme rip. ben niet gewend te wachten op SAFE bij sc.

boom mag weer aan et werk als die wil :p.
Haha goed bezig, zo te horen moet je aardig was aanpassen in je gedrag wil je lekker HCL kunnen spelen :P

Btw vic: heb je Coh gekocht, kan ik morgen denk ik nog wel even geven voordat ik naar vrienden/stad ga.

[ Voor 13% gewijzigd door psychoclown op 13-01-2009 23:19 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en Deze jonge maakt weer een veel te stomme rip. ben niet gewend te wachten op SAFE bij sc.

Ja erg jammer, UT stond weer klaar, was je meteen +83

Scheelt in ieder geval dat je dit keer geen equip had ;)
Message me volgende keer maar voor UT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekker dan vraat ;)

met nog 1.5 maand te gaan in de Fillipijnen en Indonesie en na veel momenten gezien te hebben dat op de wereld van Diablo leek ( eh, dit is geen Nederlands he? maar ik mag fouten maken nu aangezien ik op vakantie ben hehe ) (fotos laat ik wel zien als ik weer thuis ben)

Maar 1 voorproefje kan ik al geven. Waar doet dit jullie aan denken? :P

Afbeeldingslocatie: http://media.reismee.nl/497/fotos/8270/8270_1227326393_500.jpg

psst... act 3 zonder 't aapje dan...

Ohja, 't zou leuk zijn als er mensen alvast ice soso stuff kunnen verzamelen voor mij voor over 1.5 maand... ( tijd zat heh ;) )

Verder zal ik een maat van mij vragen of het mogelijk is dat hij een diablo 3 community site kan maken voor ons.. een soort forum met members of is het makkelijker om het bij got te houden? Ah, de got clan.

Hoe is het weer verder in Nld?

Mazzelos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Was heel...uhhh. appart om de ingame berichtjes te lezen:

- Slewey: "Tollo, nog lift nodig in UT?"
- Tollo: "Al mijn chars zijn lvl85+, iemand anders?"
- Vraat: "Ikke graag, Pala-gear ligt klaar".
- Slewey: "Prima, kom maar naar Channel ...".
5 sec later:
- Vraat: "K*t, sta pas in A3...."
- Slewey: "Kom maar naar gotdia, Kwakke helpt wel even"
5 sec later:
- Vraat: "Laat maar, domme fout....... dood"

Tja...... anyone else HC? O-)
Blij dat je dit keer niks kwijt was Vraat. Zijn inderdaad paar dingen net wat ander in HC.
- Enchers om in no time 1-->30+ te komen
- Bo-ers, just in case
- Nooit in Portals stappen zonder melding "s"

Heej Margootje, ziet er gaaf uit man! _/-\o_
Ben jaloers..... onze verre reizen zijn voorlopig voorbij (kids.....)

[ Voor 6% gewijzigd door tollo71 op 14-01-2009 07:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geniaal Vraat :D

En Kyo, ik kom vanavond wel ff online dan inderdaad om hem over te nemen.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

tollo71 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:24:
[...]

Was heel...uhhh. appart om de ingame berichtjes te lezen:

- Slewey: "Tollo, nog lift nodig in UT?"
- Tollo: "Al mijn chars zijn lvl85+, iemand anders?"
- Vraat: "Ikke graag, Pala-gear ligt klaar".
- Slewey: "Prima, kom maar naar Channel ...".
5 sec later:
- Vraat: "K*t, sta pas in A3...."
- Slewey: "Kom maar naar gotdia, Kwakke helpt wel even"
5 sec later:
- Vraat: "Laat maar, domme fout....... dood"

Tja...... anyone else HC? O-)
Blij dat je dit keer niks kwijt was Vraat. Zijn inderdaad paar dingen net wat ander in HC.
- Enchers om in no time 1-->30+ te komen
- Bo-ers, just in case
- Nooit in Portals stappen zonder melding "s"

Heej Margootje, ziet er gaaf uit man! _/-\o_
Ben jaloers..... onze verre reizen zijn voorlopig voorbij (kids.....)
_O-

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:23:
lekker dan vraat ;)

met nog 1.5 maand te gaan in de Fillipijnen en Indonesie en na veel momenten gezien te hebben dat op de wereld van Diablo leek ( eh, dit is geen Nederlands he? maar ik mag fouten maken nu aangezien ik op vakantie ben hehe ) (fotos laat ik wel zien als ik weer thuis ben)

[afbeelding]

Ohja, 't zou leuk zijn als er mensen alvast ice soso stuff kunnen verzamelen voor mij voor over 1.5 maand... ( tijd zat heh ;) )

Verder zal ik een maat van mij vragen of het mogelijk is dat hij een diablo 3 community site kan maken voor ons.. een soort forum met members of is het makkelijker om het bij got te houden? Ah, de got clan.

Mazzelos
kijk je wel uit dat ie niet FE is :X

Nice picts :D we need more :Y

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 13 januari 2009 @ 19:30:
vind iedereen nou echt meer als mij? jezus... ik heb zelfs deze ladder nog niet eens een tal belt ofzo gevonden.....
ja, hoi :z
Op een anni met dank aan maldreds hulp na, maar anders had ik die never nooit niet kunnen hebben met een necro en lvl 21 skellies :')

Ik kan wel een UT gebruiken, boom heeft een pala voor me in act 5 hell gezet. Mijn account met een twee erachter en dan natuurlijk het beruchte (voor de kenners) wachtwoord die mijn games hebben.

Vraagje: wie kwam er in mijn game gisteren? Er kwamen twee acc binnen die no way het password van mijn soepkipgames kunnen raden.

[ Voor 30% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2009 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Op een anni met dank aan maldreds hulp na, maar anders had ik die never nooit niet kunnen hebben met een necro en lvl 21 skellies :')
lvl 21 maar? Zelfs met rares toen ik untwinked speelde haalde ik al lvl 29 of 30 skellies... Gewoon shoppable items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:35:
[...]

lvl 21 maar? Zelfs met rares toen ik untwinked speelde haalde ik al lvl 29 of 30 skellies... Gewoon shoppable items!
Rares zijn niet shoppable, wel te gamblen. maar naast de +1 light radius rings en andere meuk komt daar nog niet veel uit. Maar ik wil die necro niet hebben. Hij mag de hellforge nog leegtrekken en dan gaat ie in de shredder. Reviva is altijd even om er in te komen. En meestal eindig ik er ook mee. Maar daar heb ik nu wel alles mee gedaan wat ik wilde. Twee ladders geleden nog untwinked tot aan baal hell meteen na de ladder reset etc.DCClone met Urdars enzo, maar daar was ik nu nog niet eens, dus dan heb je geen crushing blow tegen die gast.

Reviva was leuk en ik denk wel een van het meest betrouwbaar, safe en partyvriendelijk.
Het meest sicke character (all out on gear) was HappyFeet, maar die was dan wat minder partyvriendelijk. Mindblast wordt toch als ***irritant gezien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Het is toch best mogelijk om een wand met +3 skellies en +3 SM te kopen? Daarbij nog een sigon shield (ik vind er altijd minstens 1 met elk char :*)) en die unique bone helm met +1 necro skills (is lowlvl), een +1 necro amu, .... en je zit makkelijk op 5-10 +skills met een untwinked char. Ik zat zelf aan +7 skills voor mijn skellies, en ik had helemaal niks getraded. Valt dus best wel mee. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheno79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:33:
[...]

Ik kan wel een UT gebruiken, boom heeft een pala voor me in act 5 hell gezet. Mijn account met een twee erachter en dan natuurlijk het beruchte (voor de kenners) wachtwoord die mijn games hebben.

Vraagje: wie kwam er in mijn game gisteren? Er kwamen twee acc binnen die no way het password van mijn soepkipgames kunnen raden.
Weet niet of ik het was, Kyo kwam een pala boosten en ik moest even wat items op m'n barb zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:55:
Het is toch best mogelijk om een wand met +3 skellies en +3 SM te kopen? Daarbij nog een sigon shield (ik vind er altijd minstens 1 met elk char :*)) en die unique bone helm met +1 necro skills (is lowlvl), een +1 necro amu, .... en je zit makkelijk op 5-10 +skills met een untwinked char. Ik zat zelf aan +7 skills voor mijn skellies, en ik had helemaal niks getraded. Valt dus best wel mee. :p
Sigon? Het enige setitem wat ik nog heb zien vallen is dat stomme isenhart zwaardje en breastplate :D

Ik loop rond met een 3ptopaz bp, een circlet met res en wat meuk en mijn beginnerswandje. Zoals gezegd, ik heb geen zin om die gast verder uit te bouwen, dus ik ben niet serieus gaan shoppen.
Mad-Matt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:18:
[...]

Weet niet of ik het was, Kyo kwam een pala boosten en ik moest even wat items op m'n barb zetten.
Ik denk dat je een gamenaam als soepkip wel zou onthouden. Plus dit is hcl.

[ Voor 15% gewijzigd door Pheno79 op 14-01-2009 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 11:42:
[...]

Reviva was leuk en ik denk wel een van het meest betrouwbaar, safe en partyvriendelijk.
Het meest sicke character (all out on gear) was HappyFeet, maar die was dan wat minder partyvriendelijk. Mindblast wordt toch als ***irritant gezien :D
Ik had HappyFeet er erg graag bij hoor Pheno O+
Is altijd lekker als een Boss in 3sec ligt. Verder een Shadowmaster en (bij mij wel geliefd) Mindblast. Wek haar tot leven!!!!!!
Geen idee wie in jouw games kwam. Raar want het is een weinig voor de hand liggend pw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog 200 fg ofzo, alleen het wapen is al 5hr en een mal. dan nog een chains of honor als tweede leuk geprijsde.

Maar eesrt zou ik shadowdancers moeten hebben. Dat is wel het lastigst te verkrijgen, maar wel hard nodig om dat laatste beetje er weg te schoppen. Find them and I'll think about it :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 07:23:
lekker dan vraat ;)

[afbeelding]

Mazzelos
doet me meer denken aan die brug bij baal (zonder palmbomen en blauwe lucht dan :p), en wat heb je met dat aapje gedaan ;o? ligt er niet heel vrolijk bij moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Pheno79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:34:
[...]

Sigon? Het enige setitem wat ik nog heb zien vallen is dat stomme isenhart zwaardje en breastplate :D

Ik loop rond met een 3ptopaz bp, een circlet met res en wat meuk en mijn beginnerswandje. Zoals gezegd, ik heb geen zin om die gast verder uit te bouwen, dus ik ben niet serieus gaan shoppen.

[...]
Ik denk dat je een gamenaam als soepkip wel zou onthouden. Plus dit is hcl.
Het zal je verbazen wat ik allemaal kan vergeten ;)

Maaruh, nee geen HC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 12:18:
[...]

Was jij niet, jij kwam in mijn game en btw Pheno speelt HCL dus kom je sowieso niet in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
psychoclown schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 16:18:
[...]

Was jij niet, jij kwam in mijn game en btw Pheno speelt HCL dus kom je sowieso niet in :P
Wahaaaa, inderaad!!
Hardcore is voorbehouden aan een zeer select groepje, dat jarenlange, loodzware training, uitputtende psychologische testen en bittere teleurstellingen heeft moeten doorstaan......... en mensen die dat gewoon leuk vinden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
tollo71 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:07:
[...]

Wahaaaa, inderaad!!
Hardcore is voorbehouden aan een zeer select groepje, dat jarenlange, loodzware training, uitputtende psychologische testen en bittere teleurstellingen heeft moeten doorstaan......... en mensen die dat gewoon leuk vinden 8)
Soms heb je wel teleurstellingen. Zo laatst ook weer. Vind ik een magic antler bij andy hell. Denk ik, zou echt sweet zijn mocht dat een 6 nado zijn. Ik id het dus, eerste wat ik zie: 3 tot element skills en 3 tot nog een skill en er stond ook nog ergens tornado tss. Ik denk: VETTT.

Maar ik dacht dat dus te vroeg... :'( Stats waren: 3 tot elem skills, 3 tot grizzly bear(why), 1 tot tornado(Waarom nou niet andersom?) en 30 tot life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 14:17:
Ik heb nog 200 fg ofzo, alleen het wapen is al 5hr en een mal. dan nog een chains of honor als tweede leuk geprijsde.

Maar eesrt zou ik shadowdancers moeten hebben. Dat is wel het lastigst te verkrijgen, maar wel hard nodig om dat laatste beetje er weg te schoppen. Find them and I'll think about it :P
Je kan ook gore riders pakken en uppen, die hebben ook de maximale kick damage en nog wat extra crushing blow. Misschien is dat makkelijker?

En rares zijn toch die blauwe shoppable dingen, of zijn die geel? Ohnee, die blauwe waren magical toch? Nouja, ik bedoelde dus die blauwe items die je in de shop kan kopen. Zaten bij mij af en toe wel +1 of +2 necro skills wandjes bij zodra ik in hell was... Maakt niet uit verder, gaat toch de shredder in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:32:
[...]

Je kan ook gore riders pakken en uppen, die hebben ook de maximale kick damage en nog wat extra crushing blow. Misschien is dat makkelijker?

En rares zijn toch die blauwe shoppable dingen, of zijn die geel? Ohnee, die blauwe waren magical toch? Nouja, ik bedoelde dus die blauwe items die je in de shop kan kopen. Zaten bij mij af en toe wel +1 of +2 necro skills wandjes bij zodra ik in hell was... Maakt niet uit verder, gaat toch de shredder in :P
Ja magic = blauw en rare = geel :)
Me smiter begint trouwens al wat meer vorm te krijgen, gisteren 15ed Wyrm voor Forty gekocht en net een Grief pb 14ed 1ar 36 394 voor een leuke underprice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@psycho; Nog even over je DC-hunt. Weet je wat die SoJ's ongeveer kosten? Softcore NL?
Zit toch op dezelfde servers als SC/HC Ladder ook?

Krijg ook wel eens berichten van DC groepen die mensen zoeken ervoor. Dan hoeft maar 1 iemand daarin te joinen en krijg je de "Hot ip's" toch ook? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En deze jongen heeft zen paladin COMPLEET! yahaa

moet alleen nog even hoto 35 omruilen voor hoto 37 voor full resis :)

@hc offcourse, nu niet meteen rippe en ik ben blij :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Verwijderd schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:47:
En deze jongen heeft zen paladin COMPLEET! yahaa

moet alleen nog even hoto 35 omruilen voor hoto 37 voor full resis :)
congratz!!

Net ff wezen mf-en, graag commentaar over nuttig, of junk:

Goldstrike boog
Ghoulhide gloves
Goldskin armor
Ali baba met 2 sockets
Kira's tiara
Hell Plague zwaardje (+2 fire skills)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kira's kan wat waard zijn als hij richting de 75 resist all gaat. De rest is vrij matig. Ali Baba kan je nog wel eens gebruiken voor gold/magicfind (wordt vooral op barbs gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vicarious schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:17:
Kira's kan wat waard zijn als hij richting de 75 resist all gaat. De rest is vrij matig. Ali Baba kan je nog wel eens gebruiken voor gold/magicfind (wordt vooral op barbs gedaan).
Kira's is 58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 21:17:
is kira's niet max 70 resis :p?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Klopt! 70 is max, dus je hebt een van de minsten. Tough luck :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat zou dit waard zijn in fg?

Eth CV 15% ed (unsoxed)

En als ik die koop, en ik laat m socketen, ben ik dan zeker van 4 sox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://photos-b.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/194/116/1661884229/n1661884229_41321_2943.jpg
Diablo 1
Afbeeldingslocatie: http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/194/116/1661884229/n1661884229_41319_2190.jpg
act 1 uitgangen in het begin Blood moor > cold plains
Afbeeldingslocatie: http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/194/116/1661884229/n1661884229_41300_2969.jpg

Afbeeldingslocatie: http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/194/116/1661884229/n1661884229_41292_163.jpg
act 3 travincal buitenkant
Afbeeldingslocatie: http://photos-h.ak.fbcdn.net/photos-ak-sf2p/v653/194/116/1661884229/n1661884229_41295_1189.jpg

Meer hoef ik niet te zeggen denk ik?

Link facebook: http://www.facebook.com/e...=photos&viewas=1661884229 (registratie geloof ik, anders hoef je het niet te doen, tenzij je leuke foto's wilt zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe es een foto van het secret cow level O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

heel erg gaaf, ben stinkend jaloers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 20:57:
[...]

congratz!!

Net ff wezen mf-en, graag commentaar over nuttig, of junk:

Goldstrike boog
Ghoulhide gloves
Goldskin armor

Ali baba met 2 sockets
Kira's tiara
Hell Plague zwaardje (+2 fire skills)
Doorstrepen wat niet van toepassing is!
Kira is zeker met lage @ vrij weinig waard maar nog steeds een fg of 1-2.
Ali baba is idd wel leuk maar niet echt duur ~1fg

@Margootje
Zeer nice man! :)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2009 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ruk, met lvl 20 zeal, heb ik maar 6000 ar, met een phaseblade en 2 keer low ravenfrost

hoe krijg ik meer ar? want ik raak geen hol in hell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Dalyxia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:51:
ruk, met lvl 20 zeal, heb ik maar 6000 ar, met een phaseblade en 2 keer low ravenfrost

Wat is je setup dan misschien dat je wat kan tweaken. Kijken dat je een demon limb kan vinden daar de ench charges van gebruiken, dat geeft je alleen tijdelijk een ar/fire damage boost.

Leuke metal grid er op misschien 400-450 ar, helm met +% ar bonus er op, rare ringen met 5% ar bonus.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo dan eindelijk daar waar ik dik een uur eerder had kunnen zijn.. kuttreinen :'(

Anyways, dal was is je rest van je gear dan?
Heb je fana al maxed? Of dat deed je niet of wel? Mja daar krijg je namelijk ook een shot ar van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:17:
Zo dan eindelijk daar waar ik dik een uur eerder had kunnen zijn.. kuttreinen :'(

Anyways, dal was is je rest van je gear dan?
Heb je fana al maxed? Of dat deed je niet of wel? Mja daar krijg je namelijk ook een shot ar van.
ik deed niet aan fanatism, ook al heb ik er wel 1p in :), maar dan nog scheelt het niks, rest van gear is gobline toe, LoH, crap amu, zaka (non upped), helm wil ik natuurlijk guillaume's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:34:
[...]

ik deed niet aan fanatism, ook al heb ik er wel 1p in :), maar dan nog scheelt het niks, rest van gear is gobline toe, LoH, crap amu, zaka (non upped), helm wil ik natuurlijk guillaume's
Hmm tis dat ik nog niet zo ver ben dus niet kan testen maar ik heb wel wat meer ar ja, enig verschil in gear (niet extra ar ofzo) maar vooral de max fana zal uitmaken.
Waarom heb je trouwens 1pt in fana als je ... aura gebruikt (welke ging je ook alweer doen? :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 16:40:
[...]

Hmm tis dat ik nog niet zo ver ben dus niet kan testen maar ik heb wel wat meer ar ja, enig verschil in gear (niet extra ar ofzo) maar vooral de max fana zal uitmaken.
Waarom heb je trouwens 1pt in fana als je ... aura gebruikt (welke ging je ook alweer doen? :))
omdat mijn build verder af is :) mijn build is nogal een rare he :), vind ik leuker dan standaard, alleen moet ik er nog ff over nadenken wat ik het beste kan doen, heb namelijk sacrifice, zeal, holy shield en conviction gemaxed

maarja, welk wapen moet ik dan nemen, misschien is rift dan wel leuk ism conviction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pfoe, dan moet je idd voor een high elemental dmg wapen gaan. Voice of Reason is wellicht ook nog iets. Zou hier niet een dual dreamer van maken? Wel ff wat forumgold uitgeven, maar dan heb je ook wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik moet helaas stoppen met Diablo wegens te weinig tijd. Ik zit al 2 weken te zoeken na een gaatje maar het komt er steeds niet van. Ben gewoon te druk met vriendin sport en werken.

Al mijn chars gaan in de verkoop (behalve GroteHenk)
ik heb sowieso nog:
Full Tal set
Wt's (49)
shako
occu
Spirit monarch

Voor de rest zou ik ffkes moeten kijken.

Miss dat ik mijn acc gegevens aan iemand anders zal geven (kyo? vic?) zodat diegene het eerlijk kan weggeven.

[ Voor 13% gewijzigd door Idifix op 15-01-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuj, iemand rush gegeven vandaag: nm-> um hell -> mal. hehe :) kan niet veel beter toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 15:51:

eth runes in je pb? -25% enemy def per eth :)
Of jah, maar dat werkt volgens mij op normal , niet op uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:01:
heuj, iemand rush gegeven vandaag: nm-> um hell -> mal. hehe :) kan niet veel beter toch?
2x gul :P

ik had gisteren dus op beide diffi's een lum rune...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 17:51:
Ik moet helaas stoppen met Diablo wegens te weinig tijd. Ik zit al 2 weken te zoeken na een gaatje maar het komt er steeds niet van. Ben gewoon te druk met vriendin sport en werken.

Al mijn chars gaan in de verkoop (behalve GroteHenk)
ik heb sowieso nog:
Full Tal set
Wt's (49)
shako
occu
Spirit monarch

Voor de rest zou ik ffkes moeten kijken.

Miss dat ik mijn acc gegevens aan iemand anders zal geven (kyo? vic?) zodat diegene het eerlijk kan weggeven.
Jammer idi ;(
Maar we zien je vast wel weer een keer terug :D
Zie maar wat je doet, krijg nog wel iets van je ^^
Dalyxia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10:
[...]

Op NM kan je niet hoger dan Um of Mal, een van die 2 weet het niet helemaal precies meer :)

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 15-01-2009 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:10:
[...]

um is hoogste @ nm
mal = beste @ hell omdat die meer waard is @ hell. Dus kan niet beter zeg maar ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ben ik de enige die er net afgegooid is en er niet meer op kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diablo ligt eruit? gelukkig net op tijd, wou net een torch gaan mulen met gepermde game.

Heeft iemand trouwens nog een stormlash te ruil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Mad-Matt schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:42:
Nee, helaas :(

Edit:
Issie weer!

[ Voor 90% gewijzigd door Khiu op 15-01-2009 21:46 ]

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:44:
diablo ligt eruit? gelukkig net op tijd, wou net een torch gaan mulen met gepermde game.

Heeft iemand trouwens nog een stormlash te ruil?
Geen problemen hiero :)

Nee heb ik niet helaas. Wat is je acc nou ook alweer precies vince?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Geen last gehad met lags of disconnects vandaag.... raar. Untwinked party was weer leuk. Nu begin act4 nightmare.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:06:
Geen last gehad met lags of disconnects vandaag.... raar. Untwinked party was weer leuk. Nu begin act4 nightmare.
Jazeker gezellig jammer dat we alweer 2 afvallers hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah... misschien volgende keer wat langer doorgaan dan maar? Iedereen is toch al aan het afvallen, we hebben er nog maar 4 over :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 18:13:
[...]

Jammer idi ;(
Maar we zien je vast wel weer een keer terug :D
Zie maar wat je doet, krijg nog wel iets van je ^^
Dan DM ik je men acc gegevens wel en dan moet je maar afhalen wat de waarde van 15 fg heeft en de rest dan maar weggeven (behalve GroteHenk!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wel, te vaak drops, failed to join, realm down, etc!
Waren net in UT bezig, maar dat schoot niet echt op!

En daarbij later ook nog eens hele game drop en dus weg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idifix schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:18:
[...]

Dan DM ik je men acc gegevens wel en dan moet je maar afhalen wat de waarde van 15 fg heeft en de rest dan maar weggeven (behalve GroteHenk!)
Komt goed man! Moet ik ook af en toe checken of de chars niet verlopen of kom je daar zelf aan toe?
Vicarious schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 22:41:
Mjah... misschien volgende keer wat langer doorgaan dan maar? Iedereen is toch al aan het afvallen, we hebben er nog maar 4 over :P
Langer doorgaan op een avond bedoel je?
Of iets sneller erdoorheen mss, wel alles clearen maar als je ingang van iets gevonden heb niet nog eerst de rest cleanen alvorens erin te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 23:23:
[...]

Hier wel, te vaak drops, failed to join, realm down, etc!
Waren net in UT bezig, maar dat schoot niet echt op!

En daarbij later ook nog eens hele game drop en dus weg :(
fail join, full game bug van 3 kwartier, lag, drop game. Mja, ging lekker met bnet gisteren.
Altijd handig als je net met UT bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Full bug eigenlijk alleen gehad met UTleechen..
Gister vrij weinig last van bnet gehad om eerlijk te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Vond het vrij laggy gisteren, heb 2 chars verloren. Don heeft het erger gehad, die heeft een full hammerdin verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 09:48:
Full bug eigenlijk alleen gehad met UTleechen..
Gister vrij weinig last van bnet gehad om eerlijk te zijn :)
Maar jij hebt dan ook een eigen connectie en server bij Bliz. :P

Het was op zich kut. De leechers is dan nog niet zo'n ramp, die verliezen geen dure gear.
maar een hammer bv is minder.

Maldred, je druid leeft toch nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Het was op zich kut. De leechers is dan nog niet zo'n ramp, die verliezen geen dure gear.

Haha, ja VIP he, moet me ook eerst inloggen op een ghostaccount voordat ik op bnet kan :+

Ja precies maar wel stom zeg, full hdin is nou niet bepaald goedkoop idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 10:40:
[...]

Ja, die leeft nog. Ik heb 2 soso's verloren, die ik nog snel wilde lvl'en voor ut ;). Die hadden dus ook nog niks van gear enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:22:
[...]

Ja, die leeft nog. Ik heb 2 soso's verloren, die ik nog snel wilde lvl'en voor ut ;). Die hadden dus ook nog niks van gear enzo.
Ik moet een assa nog in hell krijgen, ooit, unskilled en unstatted, dus die loopt dan wel mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 11:30:
[...]

Ik moet een assa nog in hell krijgen, ooit, unskilled en unstatted, dus die loopt dan wel mee :)
Ik ben bezig met een nieuwe Hybrid Pally (door jou nog van A3-->A5, langs Ancients gejaagd). Lvl28 nu. Ik zie jullie wel ingame.

Nieuwe Assa, Ron... Als in HappyFeet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 01:07:
[...]

Komt goed man! Moet ik ook af en toe checken of de chars niet verlopen of kom je daar zelf aan toe?

[...]

Langer doorgaan op een avond bedoel je?
Of iets sneller erdoorheen mss, wel alles clearen maar als je ingang van iets gevonden heb niet nog eerst de rest cleanen alvorens erin te gaan.
Langer op een avond. Nu gaan we al nooit meer alles clearen, alleen pakken we wel ff de WP. Maar dat is eigenlijk met name ook voor de achterblijvers. Vind het persoonlijk altijd wel fijn om zoveel mogelijk WP's te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 13:41:
[...]

Langer op een avond. Nu gaan we al nooit meer alles clearen, alleen pakken we wel ff de WP. Maar dat is eigenlijk met name ook voor de achterblijvers. Vind het persoonlijk altijd wel fijn om zoveel mogelijk WP's te hebben.
Ja ik vind het best, maar ik kan niet altijd langer dan wat we nu doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoeft ook niet altijd, maar we kunnen het altijd op dat moment voorstellen. Dus als het half 10 is gewoon even overleggen of we nog verder gaan. Als iedereen het er dan mee eens is zie ik geen probleem. Nu is het zo'n beetje "verplicht" stoppen, terwijl we afgelopen keer misschien best allemaal door hadden gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:19:
Hoeft ook niet altijd, maar we kunnen het altijd op dat moment voorstellen. Dus als het half 10 is gewoon even overleggen of we nog verder gaan. Als iedereen het er dan mee eens is zie ik geen probleem. Nu is het zo'n beetje "verplicht" stoppen, terwijl we afgelopen keer misschien best allemaal door hadden gewild.
Ja sounds fair :)
Doen we dat, ook nog keertje op Igot herhalen misschien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 15 januari 2009 @ 21:45:
[...]

[...]

Geen problemen hiero :)

Nee heb ik niet helaas. Wat is je acc nou ook alweer precies vince?
Account is Vincemeister2 en Vincemeister, maar speel vrijwel alleen nog maar met Vincemeister2, zou je dat aan kunnen passen in de lijst. Bedankt alvast.

Eindelijk een bod op mijn lijstje op d2jsp.

Is dit een beetje redelijk bod voor deze rare ring:

"117 ar / 50 poison damage / 15 str / 14 dex / 9allres / 8mana

start 35 fg"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok vandaar dat ik je nooit online zag, zal het aanpassen :)
Ja best leuke start! maar zeker nog meer uit te krijgen dus nog lekker laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag deadline gehaald, morgen weer tijd voor d2 (moet ook nog ME, POP en MGS4 uitspelen)

Nog genoeg te doen dus :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 17:14:
[...]

Eindelijk een bod op mijn lijstje op d2jsp.

start 35 fg

denk 't wel he? :p je komt vaak zat deze ringen tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Net ff op Vuk z'n aanraden een aantal Summoner runs gedaan en dat leverde 2 key's of hate op.

Zit het hele verhaal na te lezen, best leuk verzonnen van Blizzard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Wil een nieuw character maken, een zealot/smiter, zodat ik hell kan solo'en en ook de ubers aan zou moeten kunnen. (Is idd. geen 'nieuw' char., maar voor mij wel, heb die nog nooit gespeeld). Nou heb ik wat guides nagelezen, maar die hebben allemaal een verschillende verdeling van de skillpoints, met name voor smite en sacrifice.
Ik zat te denken om de skills als volgt te verdelen:
Zeal: 20
Sacrifice: 10/20
Fanaticism: 20
Holy Shield: 20
Smite: 10/20
Pre-req's: 6 (Holy Bolt, Blessed Hammer, Charge, Might, Blessed Aim en Concentration)
Rest: Defiance of Blessed Aim?
Volgens mij zou zowel sacrifice als smite gemax'd kunnen worden, dat zou 106 skill points betekenen. Voor defiance of blessed aim is dan weinig ruimte meer. Of moet ik juist gaan voor 10 smite/10 sacrifice en wat meer in defiance/blessed aim doen?
Tips zijn welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeal zou ik niet maxxen. Je wilt 5 hits halen, maar de rest van de extra skills boeit niet.
Idem bij smite, 1 punt is genoeg. Crushing blow killed de zooi. Dus die extra beetje damage die je van een maxxed smite gaat krijgen is niet heel hard nodig.
Het laatste beetje van een boss kill je met bv een grief, dat doet lekker extra damage bij je smite.
Fana moet je ook eve kijken, een punt extra erin is alleen interessant als je daardoor een nieuw ias breakpoint kan halen (dus dat je sneller per frame attacked).
http://diablo3.ingame.de/...l/speedcalc_titanseal.php
is de meest accurate ias calculator. Wel alleen in het duits, maar ik vertaal meestal met de wat minder accurate (er zitten wat foutjes in): http://diablo3.ingame.de/tips/calcs/weaponspeed.php

Holy shield max is prima. Blessed aim geeft een passive attackrating bonus, dus die aura hoef je niet aan te hebben om er gebruik van te maken. Ik dacht dat als je het maxxed je 100% ar erbij krijgt.
Let wel, voor smite heb je geen ar nodig. Dat is wat bugged...het raakt altijd (95% hitkans), ook bosses.

Het handigst is te zorgen dat je voor zeal een "ignores target defense" of "-%def enemy" wapen hebt. Het laatst is goedkoop: 4xeth (rune) in een wapen. -100%def, dus die staat dan op 0. het eerst is 1 jah, maar dan werkt het alleen op normal enemies, niet op uniques, champs, etc.

Het meest gebruikte wapen is volgens mij heavens light:
One-Hand Damage: (140-160) To (182-208) (161-184 Avg)*
Required Level: 61
Required Strength: 125
Required Dexterity: 65
Durability: 50
Base Weapon Speed: [0]
+250-300% Enhanced Damage (varies)
+50% Damage To Undead
-33% Target Defense
+20% Increased Attack Speed
33% Chance of Crushing Blow
+15-20 Life After Each Demon Kill (varies)
+2-3 To Paladin Skill Levels (varies)
+3 To Light Radius
Socketed (1-2) (varies)
(Ladder Only)

Alles wat een smiter/zealer nodig wenst. In de twee sockets kun je nog twee shaels doen, voor nog meer ias.
Dan heb je precies level 20 (na + items) nodig. Gezien deze scepter al +2 geeft scheelt het je weer twee skillpoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 19:00:
Wil een nieuw character maken, een zealot/smiter, zodat ik hell kan solo'en en ook de ubers aan zou moeten kunnen. (Is idd. geen 'nieuw' char., maar voor mij wel, heb die nog nooit gespeeld). Nou heb ik wat guides nagelezen, maar die hebben allemaal een verschillende verdeling van de skillpoints, met name voor smite en sacrifice.
Ik zat te denken om de skills als volgt te verdelen:
Sacrifice: 10/20
Smite: 10/20
Pre-req's: 6 (Holy Bolt, Blessed Hammer, Charge, Might, Blessed Aim en Concentration)
Rest: Defiance of Blessed Aim?
Volgens mij zou zowel sacrifice als smite gemax'd kunnen worden, dat zou 106 skill points betekenen. Voor defiance of blessed aim is dan weinig ruimte meer. Of moet ik juist gaan voor 10 smite/10 sacrifice en wat meer in defiance/blessed aim doen?
Tips zijn welkom!
Cheap variant als smiter.
Wat een erg simpele build is is de Zmiter of 1pt smiter.

Skills:
Sacrifice: 20
Smite: 1
Prereqs: 1
Overige punten: Waar je ze in wilt stopen, Defiance voor extra defense | Fire/Cold/Lighres aura voor hogere max res (2pt voor 1max) zijn dingen waar je nog punten in kan stoppen.

Gear:
Heavens Light 3/2
Guillaumes Socketed met iets handig
Raven + Rare ring | Raven + Dwarf | Raven + Raven
Seraph | HL
Goblin toe | Gores
Draculs
Tgod | Credendum | Verdungo | Nosferatu
Sanctuary Elite Pala shield 40+@
Duress Dusk/Wyrm/AP
Life | Res | fhr scs etc

Heb sowieso wel wat kleine dingetjes voor je zoals Raven, Seraph/HL, Tgod, 3s Wyrm (Duress) en een Redeemer (kan opzich ook wel als je nog geen Heavens Light hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mad-Matt schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 18:23:
Net ff op Vuk z'n aanraden een aantal Summoner runs gedaan en dat leverde 2 key's of hate op.

Zit het hele verhaal na te lezen, best leuk verzonnen van Blizzard :)
WAAAAAAAT

Ik heb echt al 20 runs gedaan en 0 keys :(

Verder zijn die countess en nithalak alle2 cold resistant ;(

Zo krijg ik toch nooit keysets bij elkaar om te verkopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

met een sorc zal je dat niet zo gauw lukken. Nihla heeft bovendien corpse explosion, die trekt je sorc waarschijnlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Kan iemand mij even vertellen wat keys zijn? Ik heb er nog nooit van gehoord. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:24:
met een sorc zal je dat niet zo gauw lukken. Nihla heeft bovendien corpse explosion, die trekt je sorc waarschijnlijk niet.
Je kan natures peace aan doen he ;)
Slain monsters rest in peace mod waardoor nihla geen CE kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Pheno en Psycho, heel erg bedankt voor de uitgebreide tips! Ik ga er maar eens mee aan de slag. Heb een pala lvl 17 waar ik m.u.v. zeal (4) en might (1) nog niks aan skill points heb ingestoken, dus die gaat het proefkonijn worden.
psychoclown schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:44:
Heb sowieso wel wat kleine dingetjes voor je zoals Raven, Seraph/HL, Tgod, 3s Wyrm (Duress) en een Redeemer (kan opzich ook wel als je nog geen Heavens Light hebt).
Dat is altijd welkom! Met uitzondering van een Thundergod's heb ik die items allemaal niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 21:01:

http://diablo3.ingame.de/...l/speedcalc_titanseal.php
is de meest accurate ias calculator. Wel alleen in het duits, maar ik vertaal meestal met de wat minder accurate (er zitten wat foutjes in): http://diablo3.ingame.de/tips/calcs/weaponspeed.php
eifer = zeal
niederstrecken= smite

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:06:
[...]

WAAAAAAAT

Ik heb echt al 20 runs gedaan en 0 keys :(

Verder zijn die countess en nithalak alle2 cold resistant ;(

Zo krijg ik toch nooit keysets bij elkaar om te verkopen :(
li sorc pwned nita dus hard he, maar met een bliz/orb sorc gaat je nita niet lukken

countess, is enige die cold immune is dus die kan je merc wel aan, iig met simpele insight cv gaat die al makkelijk neer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
btw wist ik helemaal niet dat blessed aim een passive ar bonus gaf... das best handig, weet ik ook weer waar de overige punten in gaan als de build klaar is
20 sacrifice
20 zeal
20 Holy shield
20 fanatism
1 smite
5 pre reqs
1 salavtion
====== 87-12=lvl 75 klaar
rest in blessed aim voor ar bonus

ook wil ik voor mijn Zmiter eigenlijk een CoA helm gebruiken, alleen, hoe kom ik in godsnaam aan die 174 str req van die CoA....?

[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 18-01-2009 02:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 02:03:
btw wist ik helemaal niet dat blessed aim een passive ar bonus gaf... das best handig, weet ik ook weer waar de overige punten in gaan als de build klaar is
20 sacrifice
20 zeal
20 Holy shield
20 fanatism
1 smite
5 pre reqs
1 salavtion
====== 87-12=lvl 75 klaar
rest in blessed aim voor ar bonus
Flink aan het dubbelposten dal? :D

Anyways mijn smiter is 90% klaar (qua gear) nog een Cta en wat scs en ik ben helemaal tevreden.
Zelfs nog mijn ongebruikte Grief en amu aan de kant gezet/getrade voor een andere Grief en nieuwe betere amu. Ook mijn nosf vervangen door een eigen rare belt die in de verkoop stond ;) zal ik je morgen oid wel laten zien :)

Van Blessed aim wist ik ook niet zeg, hmm nog even bedenken of ik voor Def of BA ga :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 02:13:
[...]

Flink aan het dubbelposten dal? :D

Anyways mijn smiter is 90% klaar (qua gear) nog een Cta en wat scs en ik ben helemaal tevreden.
Zelfs nog mijn ongebruikte Grief en amu aan de kant gezet/getrade voor een andere Grief en nieuwe betere amu. Ook mijn nosf vervangen door een eigen rare belt die in de verkoop stond ;) zal ik je morgen oid wel laten zien :)

Van Blessed aim wist ik ook niet zeg, hmm nog even bedenken of ik voor Def of BA ga :o
mja, daarom al mijn post nog een keer geedit, allemaal vragen die in me opkwamen terwijl ik steeds al gepost had :P

eigen rare belt... beter als nosferatu?? ochjeej, dat moet wel erg goeie zijn :)
ik zit iig met een str probleem :(

enige waar ik str van krijg van de beoogde gear is van Tgods,anni en torch, 20, 14 en 19 om precies te zijn, samen met de 25 str waarmee je begint zit ik dan dus op 78 str, maar om nou 96 punten in strength te stoppen voor CoA das beetje veul

dex= 2 keer 20 dex van raven + 20 base stat =60 dex, moet ik dus 76 stats investeren
bij elkaar dus -172 punten van totaal in vitality
op lvl 81 heb je 80*5 +15 statpoints, 415 statpunten-172= 243+25 in vitality +20 tgods =299 vitality

is wat weinig lijkt mij, dus hoe kan ik het beste str saven? charms? gear?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 23:28:
Kan iemand mij even vertellen wat keys zijn? Ik heb er nog nooit van gehoord. :p
Er is sind spatch 1.10 een worldevent erbiij gekomen. Eesrt hadden we diabloclone, die een annilius kon laten vallen. Nu is er ubertristram. Daarin zijn de drie broers te vinden die iets sterker dan normal zijn. Als resultaat als je het haalt kun je een torch krijgen: +3 class skills (pala/sorc/etc), +10-20 @res, 10-20 all attribs en nog wat andere meuk.

Gewild ding dus.
Om er te komen moet je drie organen verzamelen. Diablos hoorn, baals eye en memphis brain. Daarvoor moet je naar drie geheiem plekken, die je alleen in act 5 hell kan unlocken.
Het geheim om er te komen zijn d ekeys. De countess in act 1hell, de summoner in act 2 hell en nithlathak act 5 hell kunnen soms keys droppen. Countess de key of terror, summoner the key of hate en Nithlathak de key of destruction.

Elk bundeltje (hate, terror en destruction) moet je in je cube stoppen en mergen in act 5. Dan komt er een rode poort (zoals de cowlevel) en moet je een van de drie min ubers verslaan.
De miniubers zijn een gepimpte andariel, duriel en izual. Omdat je zeker wilt weten dat je alle drie de verschillende poorten hebt wilt men dat vaak allemaal in 1x doen, vandaar dat je eerst van alle sleutels 3 verzameld, want dan ben je verzekerd van drie verschillend epoorten naar de drie verschillene miniubers.

Heb je ze alle drie verslagen en de drie organen die ze droppen in je cube gelegd, dan kan de pret beginnen, ubertrist is yours!

@de rest, er zijn wel meer hidden bonussen, maar die van blessed aim en de 3 resists van de pala zijn wel de beste. Sanctuary heeft als hidden bug (maar dat is dan ook echt fout): je kunt leechen van undead. En je doet de damage die het zou moeten doen niet. Hoe de neuk ze dat voor elkar gekregen hebben weet ik niet, maar fixxen doen ze het niet. Stel je voor, een charger of sacrificer en dna dat aura aan :D Zo dood in de cs, true, maar de damage output zou ZIEK zijn :D

De assa heeft ook een bekende: fade geet per level 1% damage reduction.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ha, dus zo zit dat met die keys. :p

Ik wist dat je naar ubertristram moest om de ubers te verslaan en dan krijg je een torch, maar hoe je daar moest geraken, dat was mij nog onbekend. Dat gedoe met het verkopen van soj's, dat is zeker voor diabloclone, ja? Dan weet ik nu de methodes voor beide lekkere charms. :p

Die %1 DR bij fade voor de assa, is dat hardpoints of ook softpoints? Ik heb alles ingezet op BoS, ik heb liever de FRW en de IAS dan een beetje resists (en blijkbaar ook DR, waarvan ik nog niet eens goed wist dat die er bij zat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hardpoints, de aura moet ook aanstaan. BoS is ook lekker, helaas mag je ze niet allebei doen :)
Dus niet echt een passive bonus, wel een hidden bonus.

[ Voor 23% gewijzigd door Pheno79 op 18-01-2009 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Pheno79 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 10:08:
Hardpoints, de aura moet ook aanstaan. BoS is ook lekker, helaas mag je ze niet allebei doen :)
Dus niet echt een passive bonus, wel een hidden bonus.
Vandaar dat ik dat dus niet wist, hidden en enkel aanwezig als de skill gecast is. Ok, nu begrijp ik het volkomen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 02:50:
[...]

mja, daarom al mijn post nog een keer geedit, allemaal vragen die in me opkwamen terwijl ik steeds al gepost had :P

eigen rare belt... beter als nosferatu?? ochjeej, dat moet wel erg goeie zijn :)
ik zit iig met een str probleem :(

enige waar ik str van krijg van de beoogde gear is van Tgods,anni en torch, 20, 14 en 19 om precies te zijn, samen met de 25 str waarmee je begint zit ik dan dus op 78 str, maar om nou 96 punten in strength te stoppen voor CoA das beetje veul

dex= 2 keer 20 dex van raven + 20 base stat =60 dex, moet ik dus 76 stats investeren
bij elkaar dus -172 punten van totaal in vitality
op lvl 81 heb je 80*5 +15 statpoints, 415 statpunten-172= 243+25 in vitality +20 tgods =299 vitality

is wat weinig lijkt mij, dus hoe kan ik het beste str saven? charms? gear?
Even wat goed nieuws dal :)
Je maakt een reken fout maar in de goede zin (niet zoals ik met mijn exile..).

Str base 25 + 20 + 14 + 19 | 78str
Dex base 20 + 20 + 20 + 14 + 19 | 93dex

Draculs geeft nog eens 10-15str wat dus resulteerd in 88-93str
Verder gebruik je Saraph of HL neem ik aan? Je mag opzich wel mijn 'oude' craft overnemen met een leuke korting als je wilt. Dat heb je nog eens 14str waarmee je dus 102-107 zou kunnen halen :)

Sowieso gebruikt een Smiter/Zealer veel charms dus daar kun je zeker wat str uit putten.
Andere tip, wat ik al eens gezegd had, je hebt geen merc nodig (en ook onhandig) dus die gear zou je kunnen traden en andere benodigdheden van kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13
Je kan als Smiter volgens mij veel beter het runeword "Grief" gebruiken:

35% Chance To Cast Level 15 Venom On Striking
+30-40% Increased Attack Speed (varies)
Damage +340-400 (varies)
Ignore Target's Defense
-25% Target Defense
+(1.875 per character level) 1.875-185.625% Damage To Demons (Based on Character Level)
Adds 5-30 Fire Damage
-20-25% To Enemy Poison Resistance (varies)
20% Deadly Strike
Prevent Monster Heal
+2 To Mana After Each Kill
+10-15 Life After Each Kill (varies)

Die 340-400 damage wordt gewoon bij je smite damage opgeteld omdat het geen percentage is, werkt dus ook met je schildje. Ik heb dit wapen gebruikt op mijn smiter, en het was veruit het beste wapen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 01:37:
[...]

li sorc pwned nita dus hard he, maar met een bliz/orb sorc gaat je nita niet lukken

countess, is enige die cold immune is dus die kan je merc wel aan, iig met simpele insight cv gaat die al makkelijk neer
idd, Countess ligt binnen 1 min met m'n merc, die doet 1200-1900 dmg per hit, best leuk :)

Nihla ga ik idd niet proberen :D

Ennuh, mijn MF telt toch ook als m'n merc iets killed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn eerste rainbow facet ooit gevonden!
5/5 cold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Angeloonie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:23:
Die 340-400 damage wordt gewoon bij je smite damage opgeteld omdat het geen percentage is, werkt dus ook met je schildje. Ik heb dit wapen gebruikt op mijn smiter, en het was veruit het beste wapen.
Is de eigenlijke dmg niet irrelevant als je voor crushing blow gaat met smite?
Mad-Matt schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:25:
Ja, en nog beter: zijn MF wordt bovenop jouw MF bijgeteld als de drop gecalculeerd wordt! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:47:
[...]

Is de eigenlijke dmg niet irrelevant als je voor crushing blow gaat met smite?

[...]

Ja, en nog beter: zijn MF wordt bovenop jouw MF bijgeteld als de drop gecalculeerd wordt! ;)
Crushing blow werkt met een percentage van de lifepoints van je vijand. Alleen hoe vaker je slaat, hoe minder het gaat opschieten. Dus dat laatste 1/4 van de balk wil je eigenlijk zo snel mogelijk doen. Daarom grief, dat ragt er meteen een zooi extra van af. Met alleen crushing blow gaat alleen de eerste helft (even relatief gezien) heel snel, maar daarna ga je gapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:23:
Je kan als Smiter volgens mij veel beter het runeword "Grief" gebruiken:

stats

Ja tuurlijk maar ook stuk duurder.. ;)
Niet iedereen heeft een goed gevulde FGbuidel.
Pheno79 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:37:
Mijn eerste rainbow facet ooit gevonden!
5/5 cold :D
Gratz pheno! :)
Mad-Matt schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:25:
[...]

idd, Countess ligt binnen 1 min met m'n merc, die doet 1200-1900 dmg per hit, best leuk :)

Nihla ga ik idd niet proberen :D

Ja klopt wordt bij jou mf opgeteld zodra je merc iets killed not the other way around :)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.