Zeal zou ik niet maxxen. Je wilt 5 hits halen, maar de rest van de extra skills boeit niet.
Idem bij smite, 1 punt is genoeg. Crushing blow killed de zooi. Dus die extra beetje damage die je van een maxxed smite gaat krijgen is niet heel hard nodig.
Het laatste beetje van een boss kill je met bv een grief, dat doet lekker extra damage bij je smite.
Fana moet je ook eve kijken, een punt extra erin is alleen interessant als je daardoor een nieuw ias breakpoint kan halen (dus dat je sneller per frame attacked).
http://diablo3.ingame.de/...l/speedcalc_titanseal.php
is de meest accurate ias calculator. Wel alleen in het duits, maar ik vertaal meestal met de wat minder accurate (er zitten wat foutjes in):
http://diablo3.ingame.de/tips/calcs/weaponspeed.php
Holy shield max is prima. Blessed aim geeft een passive attackrating bonus, dus die aura hoef je niet aan te hebben om er gebruik van te maken. Ik dacht dat als je het maxxed je 100% ar erbij krijgt.
Let wel, voor smite heb je geen ar nodig. Dat is wat bugged...het raakt altijd (95% hitkans), ook bosses.
Het handigst is te zorgen dat je voor zeal een "ignores target defense" of "-%def enemy" wapen hebt. Het laatst is goedkoop: 4xeth (rune) in een wapen. -100%def, dus die staat dan op 0. het eerst is 1 jah, maar dan werkt het alleen op normal enemies, niet op uniques, champs, etc.
Het meest gebruikte wapen is volgens mij heavens light:
One-Hand Damage: (140-160) To (182-208) (161-184 Avg)*
Required Level: 61
Required Strength: 125
Required Dexterity: 65
Durability: 50
Base Weapon Speed: [0]
+250-300% Enhanced Damage (varies)
+50% Damage To Undead
-33% Target Defense
+20% Increased Attack Speed
33% Chance of Crushing Blow
+15-20 Life After Each Demon Kill (varies)
+2-3 To Paladin Skill Levels (varies)
+3 To Light Radius
Socketed (1-2) (varies)
(Ladder Only)
Alles wat een smiter/zealer nodig wenst. In de twee sockets kun je nog twee shaels doen, voor nog meer ias.
Dan heb je precies level 20 (na + items) nodig. Gezien deze scepter al +2 geeft scheelt het je weer twee skillpoints