Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Pheno79 schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:50:
[...]

Crushing blow werkt met een percentage van de lifepoints van je vijand. Alleen hoe vaker je slaat, hoe minder het gaat opschieten. Dus dat laatste 1/4 van de balk wil je eigenlijk zo snel mogelijk doen. Daarom grief, dat ragt er meteen een zooi extra van af. Met alleen crushing blow gaat alleen de eerste helft (even relatief gezien) heel snel, maar daarna ga je gapen ;)
Juist ja, dat was ik even uit het oog verloren. :p Werkt CB trouwens niet tot maar 50% van een boss zijn leven? Of was dat static field?

Anyway, het is duidelijk dat ik eens een s-/zmiter moet maken om wat ervaring op te doen, wat er schort wat aan. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat was static, op classic is dat trouwens niet gecapped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 11:18:
[...]

Even wat goed nieuws dal :)
Je maakt een reken fout maar in de goede zin (niet zoals ik met mijn exile..).

Str base 25 + 20 + 14 + 19 | 78str
Dex base 20 + 20 + 20 + 14 + 19 | 93dex

Draculs geeft nog eens 10-15str wat dus resulteerd in 88-93str
Verder gebruik je Saraph of HL neem ik aan? Je mag opzich wel mijn 'oude' craft overnemen met een leuke korting als je wilt. Dat heb je nog eens 14str waarmee je dus 102-107 zou kunnen halen :)

Sowieso gebruikt een Smiter/Zealer veel charms dus daar kun je zeker wat str uit putten.
Andere tip, wat ik al eens gezegd had, je hebt geen merc nodig (en ook onhandig) dus die gear zou je kunnen traden en andere benodigdheden van kunnen halen.
ik gebruik LoH, omdat ik van LW al lifetap krijg, HL ben ik nodig om ias bp te krijgen omdat op LW geen Wias zit

wat voor rekenfout had je gemaakt voor je exile dan? de str req?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 13:28:
[...]

ik gebruik LoH, omdat ik van LW al lifetap krijg, HL ben ik nodig om ias bp te krijgen omdat op LW geen Wias zit

wat voor rekenfout had je gemaakt voor je exile dan? de str req?
Maar nu ga je voor Max fana toch? Dan heb je volgens die calc niet eens zo enorm veel ias nodig eigenlijk zelfs met LW. Heb nu een grief pb met 32ias en met lvl 1 fana haal ik al max frame volgens die calc laat staan met max fana :) 22Fana geeft al 35ias en lvl 1 14ias dus wat dat betreft haal je max toch heel snel.

Ja had berekend 100+ str met me gear maar vortex exile is 138str kwam ruwweg 30str te kort ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 14:18:
[...]

Maar nu ga je voor Max fana toch? Dan heb je volgens die calc niet eens zo enorm veel ias nodig eigenlijk zelfs met LW. Heb nu een grief pb met 32ias en met lvl 1 fana haal ik al max frame volgens die calc laat staan met max fana :) 22Fana geeft al 35ias en lvl 1 14ias dus wat dat betreft haal je max toch heel snel.

Ja had berekend 100+ str met me gear maar vortex exile is 138str kwam ruwweg 30str te kort ;)
ik zat even te denken hoe ik dat ook alweer berekent had, maar nu weet ik het weer, ik wil graag de smite 65 ias BP zonder fanatism halen, zodat ik met meph gewoon salvation aan kan hebben
20HL 20LoH ergens 25ias vandaan toveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:23

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sommige weten het al, maar net een Gheeds gevonden met 40mf *O*

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op zondag 18 januari 2009 @ 17:53:
sommige weten het al, maar net een Gheeds gevonden met 40mf *O*
Gratz! :)

Daarstraks 3accounts gekocht voor 475fg en had al een kleine berekening gemaakt maar moet wel leuke winst uit te putten zijn :) Veel crappy crafts op 1 account maar mss dat de rest daar wat aan heeft, zodra ik de andere helft heb gemuled en gesorteed zal ik de dingen die ik weggeef in een game loslaten ;)

Wbt UT op SCL, me Smiter is op 1 fhr sc en Cta helemaal af (alleen nog wat lvlen etc) dus ik ben er klaar voor :)
Mensen die morgenavond zin hebben/kunnen laat het even weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij kan ik morgenavond wel, hoe laat wilde je beginnen? En aan wat voor char is er behoefte?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil dat natuurlijk wel, ik hammer wel. Wel wat aanwijzingen nodig aangezien et men 1e keer zal worden ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:20:
Volgens mij kan ik morgenavond wel, hoe laat wilde je beginnen? En aan wat voor char is er behoefte?
Hmm geen idee rond half 8 / 8uur?
Wat we nodig hebben:
- 2 hammers
- waller
- smiter (ik dus)
- leechers (als het even kan iemand met bo)
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:21:
ik wil dat natuurlijk wel, ik hammer wel. Wel wat aanwijzingen nodig aangezien et men 1e keer zal worden ;p.
Ja komt goed joh, zal de waller ook nog even in normal trist showen hoe je de beste wall plaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:30:
[...]

Hmm geen idee rond half 8 / 8uur?
Wat we nodig hebben:
- 2 hammers
- waller
- smiter (ik dus)
- leechers (als het even kan iemand met bo)

[...]

Ja komt goed joh, zal de waller ook nog even in normal trist showen hoe je de beste wall plaatst.
Kheb nu een lvl 65 throwbarb met lvl 20 BO, die zou wel in aanmerking komen voor leech.

Verder heb ik een hammer en een bonewaller tot mijn beschikking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 15:19:
[...]

ik zat even te denken hoe ik dat ook alweer berekent had, maar nu weet ik het weer, ik wil graag de smite 65 ias BP zonder fanatism halen, zodat ik met meph gewoon salvation aan kan hebben
20HL 20LoH ergens 25ias vandaan toveren :)
2 fervor jewels? of zijn die te duur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik zou er graag bij willen zijn met m'n sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook O+

Heb een crappy blizzsorc en een crappy hammerdin O+ O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is een waller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:18:
[...]

Wbt UT op SCL, me Smiter is op 1 fhr sc en Cta helemaal af (alleen nog wat lvlen etc) dus ik ben er klaar voor :)
Mensen die morgenavond zin hebben/kunnen laat het even weten :)
ik heb hier nog 1 voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 18 januari 2009 @ 18:37:
[...]

Kheb nu een lvl 65 throwbarb met lvl 20 BO, die zou wel in aanmerking komen voor leech.

Verder heb ik een hammer en een bonewaller tot mijn beschikking
Mad-Matt schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:07:
ik zou er graag bij willen zijn met m'n sorc
Verwijderd schreef op zondag 18 januari 2009 @ 20:30:
Ik ook O+

Heb een crappy blizzsorc en een crappy hammerdin O+ O+
Noted

Hammers: Vraat + Dal/Bas(/Vic)
Waller: Skellie
Leech: Vic, Matt, Vuk, Moi, (x)

Big zou ook graag willen (gister hele tijd met hem geouwehoerd) en weet niet of Dal/Bas wel kunnen dus
een of twee zullen de volgende keer in aanmerking komen mochten ze alle 3 kunnen.
Ah dat zou fijn zijn heb ik 87FHR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Ik zou idd. best willen, maar half acht wordt krap voor mij. Ik denk dat ik pas half acht/kwart voor acht thuis ben. Ik meld me morgen gewoon als ik binnen ben: als de party dan vol zit of het UT-event is al begonnen, dan heb ik gewoon pech en doe ik een volgende keer wel mee.
Ik zal iig. ook wat keys proberen te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:23:
Ik zou idd. best willen, maar half acht wordt krap voor mij. Ik denk dat ik pas half acht/kwart voor acht thuis ben. Ik meld me morgen gewoon als ik binnen ben: als de party dan vol zit of het UT-event is al begonnen, dan heb ik gewoon pech en doe ik een volgende keer wel mee.
Ik zal iig. ook wat keys proberen te verzamelen.
Is goed, zien we idd wel mogelijk beginnen we ook wel iets later hoor mij best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Zoals net ingame al verteld, ben ik morgenavond niet thuis. :'(

Doen we het dinsdag gewoon nog eens. Heb een 129 fcr, 11k-12k dmg hammerdin ter beschikking ;) met BO
(jaja </brag>)

[ Voor 3% gewijzigd door winkbrace op 18-01-2009 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

BazzPsychoNut schreef op zondag 18 januari 2009 @ 22:35:
Zoals net ingame al verteld, ben ik morgenavond niet thuis. :'(

Doen we het dinsdag gewoon nog eens. Heb een 129 fcr, 11k-12k dmg hammerdin ter beschikking ;) met BO
(jaja </brag>)
patser :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben ook niet thuis... dus moet ook voorbij laten gaan, helaas

+ mijn smiter is nog niet af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:30:
ik ben ook niet thuis... dus moet ook voorbij laten gaan, helaas

+ mijn smiter is nog niet af :P
Smiter maakt niet uit die heb ik dus ;)
Jammer nja dan kan vic hammeren en hebben we genoeg plaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op zondag 18 januari 2009 @ 23:31:
[...]

Smiter maakt niet uit die heb ik dus ;)
Jammer nja dan kan vic hammeren en hebben we genoeg plaats.
Psycho, kun je die UT-date niet beter bespreken in GoTdia forum? Speciaal topic daar maken? Scheelt weer een paar pagina's hier O-)
Op Gotdia forum staat sinds kort een zeer volledige how-to-UT FAQ. Verplicht leesvoer voor alle UT-kandidaten. Een must-read, zeker voor HC-UT, want 1 fout is mass-RiP daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 07:40:
[...]

Psycho, kun je die UT-date niet beter bespreken in GoTdia forum? Speciaal topic daar maken? Scheelt weer een paar pagina's hier O-)
Op Gotdia forum staat sinds kort een zeer volledige how-to-UT FAQ. Verplicht leesvoer voor alle UT-kandidaten. Een must-read, zeker voor HC-UT, want 1 fout is mass-RiP daar.
Ja dat kan natuurlijk alleen zit de helft er niet op, voordat ik die allemaal erop heb ben je weer een week verder imo. Alleen nooit geweten dat we moesten besparen het is geen massspam ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand link van gotdia forum?

Verder heb ik gister zowaar 3-4 uur liggen MF en echt NIKS gevonden ;(

(ja 2 hate keys maar -_- )

Heb het volgende gedaan, iedere run:

countess, catacombs, andy, ancients tunnels, summoner, meph en met een andere gast nog nith iets van 10x

:{w :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:00:

countess, catacombs, andy, ancients tunnels, summoner, meph en met een andere gast nog nith iets van 10x

Kan niet altijd pret zijn he :)
Maare kijk anders in de TS voor je met zulke banale vragen komt, de TS is er niets voor niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 12:00:

welcome to my world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

http://gotdiablo.forum2go.nl/ voor de luiwammesen onder ons :')

Anyway, in MF-en heb ik allang het plezier verloren. Vandaar dat ik zo blij ben met mn got-vriendjes. Je krijgt wat, je geeft wat weg en uiteindelijk heeft iedereen een aardige gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry voor de lamheid. tnx voor de link :)

Dat UT klinkt wel erg gaaf moet ik zeggen (heb die UT discussie van pheno doorgelezen)

Ik wil wel meedoen vanaovnd mocht dat kunnen (heb nog 2 hate keys :D -_- ) :D

Op youtube trouwens genoeg mannetjes die UT in hun eentje? wat de fuck :D

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2009 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:39:

Dat UT klinkt wel erg gaaf moet ik zeggen (heb die UT discussie van pheno doorgelezen)

dat zijn de smiters, maar UT vanavond is levelen he, ff dat uitleggen

de skelletons die mephisto oneindig kan spawnen, geven experience, daardoor hebben ze een manier bedacht om experience te leechen van die skellie's, zoals je op gotdiablo hebt gelezen
zo ben je met een bugrushed lvl1 char binnen een uur lvl 80
de wallmancer is nodig omdat op de 1 of andere manier, mephisto helemaal los gaat met het spawnen van skellies als een wallmancer zijn wall op een bepaalde plek neerzet, wat weer resulteert in meer xp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:39:

ut in je eentje is niet zo speciaal, zijn er zat hier die dat gedaan hebben. Wat wij doen is ook puur voor exp, we maken dus mephisto niet dood zodat hij skellies blijft spawne en wij exp blijven krijgen. want verder is ut helemaal niet zo moeilijk zelf, zolang je de goeie char maar hebt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aaaah :) Ik snap t :)

Tnx voor de uitleg!

Nog een vraag: waarom staat er bij de pricelist van d2jsp hel rune bij de spirit pack (wat doettie aangezien hij niet in spirit zit?)

Spirit Pack (With Hel Rune) | 4-5 Forum Gold

en wat is een craftpack ? :D

40 / 40 / 40 Craftpack | 40+ Forum Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hel kun je weer gebruiken om je schildje te unsocketen zodat je het later nogmaals kan proberen. Zo blijven ze het opnieuw proberen tot ze er een met 35 FCR hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en weer een rip @ hc, deze keer weer dikke 700fg vernaggeld binnen1 dag.

Cs runne was toch niet zon goed idee, ging elke keer makkelijk.
Deze keer bij 3e poortje @ venom lords, die binnen halve seconden men life leeg hadden.
balen, voorlopig zeker geen hc meer voor mij. Niet gemaakt voor mij ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He, ik wil net een nieuwe assasin gaan maken, kan ik meelopen met die leveling-UT? Ik lees wel iets van bugrushed, moet er iets gebeuren met een nieuwe charachter voordat die meekan? moet eerst normal tot hell doorlopen worden of kan die portal gewoon geopend worden in normal game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:34:
He, ik wil net een nieuwe assasin gaan maken, kan ik meelopen met die leveling-UT? Ik lees wel iets van bugrushed, moet er iets gebeuren met een nieuwe charachter voordat die meekan? moet eerst normal tot hell doorlopen worden of kan die portal gewoon geopend worden in normal game?
Nee, je moet echt in Hell act5 kunnen, alleen daar kunnen de portals worden geopend.

Je kan in hell komen als lvl 1 door in een game in town te gaan staan waarin iemand van lvl 20+ de diablo quest haalt in normal. Je krijgt hem dan zelf ook. In nightmare doe je hetzelfde, maar dan moet er iemand met een 40+ character de baalquest halen. Zoek op gamenamen als baal4quest e.d. als je tot aan de ancients bent gerusht en het moet wel lukken.

Zo hoef je niet iedere keer te levelen en kan je de ancients overslaan. Bijkomend voordeel is dat je als je lvl 90+ bent je nog een keer de ancients quests kan gaan doen voor een sloot XP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 19 januari 2009 @ 13:59:
[...]

dat zijn de smiters, maar UT vanavond is levelen he, ff dat uitleggen

de skelletons die mephisto oneindig kan spawnen, geven experience, daardoor hebben ze een manier bedacht om experience te leechen van die skellie's, zoals je op gotdiablo hebt gelezen
zo ben je met een bugrushed lvl1 char binnen een uur lvl 80
de wallmancer is nodig omdat op de 1 of andere manier, mephisto helemaal los gaat met het spawnen van skellies als een wallmancer zijn wall op een bepaalde plek neerzet, wat weer resulteert in meer xp
De bepaalde plek is vereist om zoveel mogelijk skellies te spawnen (even de andere factoren daargelaten).
Door een wall te plaatsen wilt mephi die aanvallen maar gezien hij trapped in een huisje zit spawnen alleen zijn skellies.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 14:15:
aaaah :) Ik snap t :)

Tnx voor de uitleg!

Nog een vraag: waarom staat er bij de pricelist van d2jsp hel rune bij de spirit pack (wat doettie aangezien hij niet in spirit zit?)

Spirit Pack (With Hel Rune) | 4-5 Forum Gold

en wat is een craftpack ? :D

40 / 40 / 40 Craftpack | 40+ Forum Gold
Uhm omdat hel + tp scroll je sockets leegt misschien? :P
Met craftpack bedoelen ze de meest gebruikte: 40 Ral / 40 Pamy / 40 Jewels.
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:33:

Deze keer bij 3e poortje @ venom lords, die binnen halve seconden men life leeg hadden.
balen, voorlopig zeker geen hc meer voor mij. Niet gemaakt voor mij ben ik bang.
Yo vraat :X lelijk man.. RIP.
Zo te horen kun je je toch maar beter toeleggen op SCL of de volgende keer een char maken met cheapo crap gear dan komt het minder hard aan ;)
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:34:
Denk wel dat er een plaatsje is want zowel Dal als Bas kunnen niet, dus jij en Big kunnen ook meedoen maar dit bespreken we vanavond nog wel even :)
Rond 20:00 in channel 'op got.' voor degene die mee willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:56:
[...]

Denk wel dat er een plaatsje is want zowel Dal als Bas kunnen niet, dus jij en Big kunnen ook meedoen maar dit bespreken we vanavond nog wel even :)
ik wens jullie veel succes :)

btw, psycho, had jij al een exile nu dan? en wat zijn de stats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 19 januari 2009 @ 17:16:
[...]

ik wens jullie veel succes :)

btw, psycho, had jij al een exile nu dan? en wat zijn de stats?
Thanks zal wel lukken denk ik, wel weer hele tijd geleden voor me maar alles zit nog goed in me geheugen geprent ;)

Yeah heb maar een dure unid exile gekocht, 13aura 258ed. Erg nice ed maar aura had ik liever 14-15 gezien :)
Mss dat ik deze verkoop en een nieuwe unid koop (prijzen zijn alweer gezakt >.>) of anders een 14-15 ~245ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Tipje: neem die sanctuary aura op lawbringer of azurewrath, dan wordt je niet zo snel gemobbed in de CS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:24:
[...]

Tipje: neem die sanctuary aura op lawbringer of azurewrath, dan wordt je niet zo snel gemobbed in de CS.
Mja dat is idd het beste voor CS een A3 merc met Sanc aura, Kira's, GA en Sanc shield bijv.
Alleen tbh ik weet niet wat voor merc hij op zijn hdin had dus daar kan ik niet over oordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 19 januari 2009 @ 16:56:
Leuk, dat wordt dan pas mijn tweede keer UT. Ik zal er zijn rond 20.00. Moet ik nu zelf nog proberen om mijn assasin tot act5 hell te krijgen of gaan we dat eerst doen met de te lvl-en characters? Zo niet dan join ik wel met een high lvl character om misschien nog een beetje te kunnen assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:50:
[...]

Leuk, dat wordt dan pas mijn tweede keer UT. Ik zal er zijn rond 20.00. Moet ik nu zelf nog proberen om mijn assasin tot act5 hell te krijgen of gaan we dat eerst doen met de te lvl-en characters? Zo niet dan join ik wel met een high lvl character om misschien nog een beetje te kunnen assisteren.
Zou je graag helpen maar ik ga nu nog even afwassen en moet ook nog even de organs hunten/UT klaar maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:54:
[...]

Zou je graag helpen maar ik ga nu nog even afwassen en moet ook nog even de organs hunten/UT klaar maken :)
Heb nog 2 KoH en 2 KoT als je ze nodig hebt?

Ps. beginnen we stipt 8 uur? Het kan nl zijn dat ik ietsje later ben en ik wil toch wel graag mee doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 19 januari 2009 @ 19:13:
[...]

Heb nog 2 KoH en 2 KoT als je ze nodig hebt?

Ps. beginnen we stipt 8 uur? Het kan nl zijn dat ik ietsje later ben en ik wil toch wel graag mee doen
Geef die maar aan bas als je hem ziet :)
Nee ~ betekent ongeveer dus rond 8 uur, ben ook toch nog niet klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Kom net binnen, dus ik kom ff kijken of er nog een plekkie is! Tot zo op het channel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

spannend zo'n UT

:O

wel goed voor de exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:24:
[...]

Mijn favoriet, a1 Rogue met Ice Bow! Gaat niet dood en zet alles stil om je heen! :)

@Vraat: RIP, erg jammer! Toch een andere manier van spelen he, HC..
Maar zonde van je gear weer, helemaal zo snel rip :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/0673/bored.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: http://a.imagehost.org/0130/bored2.jpg

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ook ff een screenie van de helden (Vraatjuh, Kyo, Skellie en moi):

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/2572f5u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

btw matt waarom zet je je resolutie niet op 800x600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vicarious schreef op maandag 19 januari 2009 @ 22:16:
btw matt waarom zet je je resolutie niet op 800x600?
omdat ik daar nog nooit opgekomen ben :P

D2 crashte net weer, dus mooie tijd om te gaan slapen, weltruste allemaal :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:00:
[...]

omdat ik daar nog nooit opgekomen ben :P

D2 crashte net weer, dus mooie tijd om te gaan slapen, weltruste allemaal :w
Toffe screens :)

UT was uiteraard geslaagd, totaal geen problemen met vast zetten van mephi en ook geen target problemen.
Daar was ik eerlijk gezegd nog het meeste bang voor niet alleen omdat ik het zelf heb zien gebeuren maar ook omdat ik, als SCLer met de meeste UT ervaring, al meer dan een half jaar geen UT meer had gedaan/opgezet.
Maar goed alles goed gekomen dus... totdat onze target hammer vraat mephi loszette in een 8p game :P
Dat trekt me smiter niet zo en zat te hannesen met de aura's, salvation moet wel on anders mis ik avg 30@.
Er komen dus zeker nog 2x @ Life GCs bij en dan heb ik wel zo goed als max res met fana ;)

Voor iedereen, registeer aub op het igot forum zodat we oa. daar de UT dagen kunnen afspreken. Alvast bedankt! Staat in de TS

Screens ;)
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/1184/d2gotutin3.png
Afbeeldingslocatie: http://img299.imageshack.us/img299/1556/d2gotut2hb9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Niet opgeven! Je weet hoe snel je weer geleveld bent. Probeer eerst een cold sorc (op het forum staat een build van tollo. Cheap as a thai whore en je runt andy en mephi met gemak (als ik tollo moet geloven :P ).

Hammerdins zijn leuk voor de rush, maar onoverwinnelijk ben je niet. Al denken sommigen dat je gewoon alles snel kan doen :) En dan wordt het duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
[quote]Pheno79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 05:27:
[...]

Niet opgeven! Je weet hoe snel je weer geleveld bent. Probeer eerst een cold sorc (op het forum staat een build van tollo. Cheap as a thai whore en je runt andy en mephi met gemak (als ik tollo moet geloven :P ).

Hammerdins zijn leuk voor de rush, maar onoverwinnelijk ben je niet. Al denken sommigen dat je gewoon alles snel kan doen :) En dan wordt het duur...

winddruids zijn ook el-cheapo, en komen ook zonder goeie gear in hell ( doo ro .a.c yclone armor en bear:)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
kwakke01 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 07:18:
[quote]Pheno79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 05:27:
[...]

winddruids zijn ook el-cheapo, en komen ook zonder goeie gear in hell ( doo ro .a.c yclone armor en bear:)
Voor cheap MF-en is Teleport wel een eis. Dat kan cheap alleen met een Soso (afgezien van Amu met charges, Spellsteel en Naj Staff). Met een eenvoudige, maar zeer specifieke Orb-sorc run je veilig en snel Hell Meph+Andy (en Pheno, best rap).
In een party is een Orb-soso best aardig. Ze chilled alles met Orbs en dat vinden je maatjes vaak wel lekker. Probeer geen solo-CS/WSK/whatever met zo'n sorc want dat wordt niks. Maar als MF-er is er goedkoop niks beters te maken (~35fg @ HC). Dit is ook het enige type sorc dat ik in leven kan houden. Een light-sos, zelfs met gosu gear, gaat in mijn handen op een gegeven moment toch voor de bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mja, maar voordat je iets echt snel kan killen met een winddruid. Maldred heeft er ook 1 dacht ik, het viel hem nog wat tegen. Pas met skillers e.d. wordt het echt leuk.

Een sorc speciaal op andy, ancient tunnels en mephi is ook aardig snel. Ancient tunnels omdat dat een leuk monsterlevel heeft (idem als the pit, river of flame, etc) en geen coldimmunes zoals in de pit.

Hardcore leer je door te vallen en weer op te staan, dan weet je ook waar je op moet letten. Op zich was zijn build leuk gelukt, maar weinig life (ik heb met 452 1900 life bv, hij met 447 had 1700). Charms, charms en nog eens charms. 12k damage is leuk, maar als je dood bent slinger je geen hamer meer.

Ik ben nog niet helemaal af met mijn hammerdin.
Mijn def en life moet nog omhoog, idem voor block. Ik heb nu met holy shield 70% block en 10001 def.
Ik heb een frozen merc, omdat ik dat zelf gewoon prettig vind (peeps zijn slow, dus ze slaan niet zo vaak).
Dus def van een aura wordt lastig.

Ik heb nu 8 spiritpacks, alleen nog een sacred targe, zodat ik eindelijk die ***amu af kan doen en een +3pc of +2 pala amu aan kan. En toch 125 fcr hebben :+ En dan wel max block. De arkane targe die ik nu heb heeft 43 all res, dus dat is wel lekker. Alleen 33fcr. Als ik geen sacred kan vinden ga ik die wel rerollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 19 januari 2009 @ 23:44:
[...]

Toffe screens :)

UT was uiteraard geslaagd, totaal geen problemen met vast zetten van mephi en ook geen target problemen.
Daar was ik eerlijk gezegd nog het meeste bang voor niet alleen omdat ik het zelf heb zien gebeuren maar ook omdat ik, als SCLer met de meeste UT ervaring, al meer dan een half jaar geen UT meer had gedaan/opgezet.
Maar goed alles goed gekomen dus... totdat onze target hammer vraat mephi loszette in een 8p game :P
Dat trekt me smiter niet zo en zat te hannesen met de aura's, salvation moet wel on anders mis ik avg 30@.
Er komen dus zeker nog 2x @ Life GCs bij en dan heb ik wel zo goed als max res met fana ;)

Voor iedereen, registeer aub op het igot forum zodat we oa. daar de UT dagen kunnen afspreken. Alvast bedankt! Staat in de TS

Screens <knip>
Ging inderdaad wel netjes. Als je het eenmaal doet is het veel eenvoudiger dan er beschreven staat en ben je gewoon in 10/15 min. klaar met klaarzetten. Dan moet iedereen zich nog ff aan zijn taak houden en is er niets aan de hand.

Het viel me mee dat ik met die craphammer van mn broertje nog redelijk mee kon komen. Die smiter daarentegen die ik van hem ff probeerde om Kyo te helpen nadat Vraatjuh Mephisto en al die minions had losgelaten was waardeloos. Met 1 hit van mephisto lag hij al :o Wat dat betreft deed mijn concentrate barb het beter. Ff alle minions afleiden en knockbacken met sanctuary aura zodat Kyo rustig Mephi kon neersmiten. Toch weer een pala-torch opgeleverd, dus al met al een aardige sessie. En leuk om te doen.

Bij deze weet ik wat ik moet doen als waller, als hammer en als leecher. Smiten begin ik nog maar ff niet aan.

Ohja, tipje: als je toch 3 pala's in 1 game hebt:
- Concentration
- Salvation
- Cleansing
Die cleansing helpt wel met wat life restoren en je poison is sneller weg. Scheelt toch weer wat pots slikken :P Je kan natuurlijk ook voor Defiance gaan als derde aura...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pheno79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 07:50:
Mja, maar voordat je iets echt snel kan killen met een winddruid. Maldred heeft er ook 1 dacht ik, het viel hem nog wat tegen. Pas met skillers e.d. wordt het echt leuk.

...
Valt idd toch wel tegen. Zijn bijzonder veel cold/phys imm, wat ik eigenlijk eerst niet wist. Daardoor moet je ze doden met ofwel alleen tornado ofwel hurricane. Ook doet die bear echt kloot van dmg en echt zo sterk is die nu ook weer niet.

In een sologame doe ik wel redelijke dmg(meestal dat is, soms moet ik ook echt weglopen) Heb ook al veel nearly death exp gehad, maar bijvoorbeeld gisteren, toen we er met 8 in een game waren, kon ik evengoed niks doen. Dmg was echt niks. De hammerdins maakten creeps met 1 hammer af terwijl ik er een minuut over deed met tornado's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:13:
[...]Scheelt toch weer wat pots slikken :P
Ik blijf toch zeggen dat je geen pots nodig hoort te hebben tijdens UT hammer, hoor. De meeste dragen Enigma, dus min. +14 laek, plus cleansing moet voldoende zijn. Hammers precies naast/tegen elkaar en er komt geen skelly tussen je hammer veld door. Komen er wel (teveel) skelly's doorheen, staan de hammers niet goed. Stoppen met bonewallen, repositionen en verder proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:13:
[...]

Ging inderdaad wel netjes. Als je het eenmaal doet is het veel eenvoudiger dan er beschreven staat en ben je gewoon in 10/15 min. klaar met klaarzetten. Dan moet iedereen zich nog ff aan zijn taak houden en is er niets aan de hand.

Ohja, tipje: als je toch 3 pala's in 1 game hebt:
- Concentration
- Salvation
- Cleansing
Die cleansing helpt wel met wat life restoren en je poison is sneller weg. Scheelt toch weer wat pots slikken :P Je kan natuurlijk ook voor Defiance gaan als derde aura...
Duh, maar daarom hebben we het uitvoerig beschreven, zodat je eenmaal weet wat je doet :P
3 pala's in game? Dat doe je toch met z'n tweeen? Even er vanuitgaande dat de leechers hun punten niet verdelen. Meestal staan ze toch maar te idlen bij die rots en zijn ze zelf aan het tv kijken of zo :')
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 09:52:
[...]

Ik blijf toch zeggen dat je geen pots nodig hoort te hebben tijdens UT hammer, hoor. De meeste dragen Enigma, dus min. +14 laek, plus cleansing moet voldoende zijn. Hammers precies naast/tegen elkaar en er komt geen skelly tussen je hammer veld door. Komen er wel (teveel) skelly's doorheen, staan de hammers niet goed. Stoppen met bonewallen, repositionen en verder proberen!
Mwoa, ik slik dan gewoon een ronde pots, die 4 walls overleef ik met pots wel :+
Met de 14 life per kill en cleansing aan scheelt het al wat qua verbruik op dat soort momenten. ZOals vorg weekend, toen ik blijkbaar met lag tegen een muur stond te hammeren :D

[ Voor 29% gewijzigd door Pheno79 op 20-01-2009 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mn broertjes crapdin heeft geen Enigma, dus ik had pots nodig. Het positioneren voor het hammeren ging prima, maar zonder enigma is er voor mij geen enkele manier om life te krijgen, behalve cleansing.

3 pala's: 2 hammers en 1 smiter. Die smiter kan er op zich wel uit natuurlijk als de game klaarstaat, maar dat was nou net degene met de meeste UT ervaring bij ons die nog wat tips kon geven etc. Met 2 pala's (hammer) moet het ook lukken. Alhoewel kyo ook wel erg handig was om dat incidentele skeletje dat ontsnapt even weg te smiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De smiter had er uit gekunnen en met een leecher ingame tips kunnen geven ;)
Mijn volgende pala build wordt een stuk leuker voor UT.

Al moet ik nog de gear hebben, ik zag al wat biedingen op d2jsp voor het griswold helmpje en weapon (4s). Nu het schild nog. Ik heb trouwens op BoHarder de griswold geruild. Hij had een hogere def. Daar kwam ik achter toen ik mijn tweede gekochte bostick op hem zette :D

Malah is altijd zo lief voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:23:

Al moet ik nog de gear hebben, ik zag al wat biedingen op d2jsp voor het griswold helmpje en weapon (4s). Nu het schild nog. Ik heb trouwens op BoHarder de griswold geruild. Hij had een hogere def. Daar kwam ik achter toen ik mijn tweede gekochte bostick op hem zette :D

De smiter had geen leecher en kon zelf ook nog wel wat leech gebruiken (smiter was lvl 77, nu 82 geloof ik).

Wat voor pala build ga je maken dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:23:

Tuurlijk maar mijn leecher was mijn smite heb besides me sorc alleen mijn smiter :)
En was wel handig voor vics hdin, had salv aan en def van exile.
Vicarious schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:26:
[...]

De smiter had geen leecher en kon zelf ook nog wel wat leech gebruiken (smiter was lvl 77, nu 82 geloof ik).

Wat voor pala build ga je maken dan?
Ja met organs halen had ik nog een lvl gemaakt begon dus op 77 en eindigde op 86 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
zo, ik heb wel iets gezelligs gemist geloof ik.
Hopelijk kan ik de volgende keer er wel bij zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BazzPsychoNut schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:55:
zo, ik heb wel iets gezelligs gemist geloof ik.
Hopelijk kan ik de volgende keer er wel bij zijn!
Komt goed bas, sowieso wel fijn als je ook een beetje kan afwisselen.
Weet nog niet of ik mijn bonemancer ga rebuilden maar ik kan sowieso wel eentje in hell zetten zodat ik ook iig kan afwisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bij de toeschouwers was het pas gezellig (leechers is zo’n lelijk woord).
Dikke party in de hoek achter de steen *O*

Volgende keer ben ik weer van de partij, maar dan met ama, die kan wel wat leveling gebruiken ;)

Ik moet toegeven dat Kyo het wel goed organiseerde, soort SWAT-team :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zo, mijn smiter ook alweer lvl 78, nog 4 levels voor mijn "build" klaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeikweer hier in Boracay :') en het nachtleven is ook al voorbij... het grappige is... ze hebben diablo hiero :9

mmm... stiekeme vraagje :D weet iemand een key grabber? 8)7 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 14:18:
Bij de toeschouwers was het pas gezellig (leechers is zo’n lelijk woord).
Dikke party in de hoek achter de steen *O*

Volgende keer ben ik weer van de partij, maar dan met ama, die kan wel wat leveling gebruiken ;)

Ik moet toegeven dat Kyo het wel goed organiseerde, soort SWAT-team :P
Ja was zeker gezellig, al kon het vieze gepraat van vince en de daarop reagerende jongetjes wel iets minder :P
Dalyxia schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 16:41:
zo, mijn smiter ook alweer lvl 78, nog 4 levels voor mijn "build" klaar is :)
Lekker moet je maar eens showen dan, samen met mijn smiter rondje baal etc doen ;)
Ben wel benieuwd naar de stats en alles van je rebuild :)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:01:
Zeikweer hier in Boracay :') en het nachtleven is ook al voorbij... het grappige is... ze hebben diablo hiero :9

mmm... stiekeme vraagje :D weet iemand een key grabber? 8)7 :+
Key-gen bedoel je?.. Lijkt me niet echt de plaats om dat te vragen tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoclown, nog bedankt voor de goed opgezette UT-game. Toch weer een lvl up en ging lekker smooth allemaal. Nog wat gelachen ook tussendoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:05:
Psychoclown, nog bedankt voor de goed opgezette UT-game. Toch weer een lvl up en ging lekker smooth allemaal. Nog wat gelachen ook tussendoor.
Geen probleem ;)
Heb je trouwens op jsp een link gestuurd van topic met 2 Wfs met een aardige prijs so be sure to check it out!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:03

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Ik keek voor de lol eens op D2jsp nadat ik 2 jaar inactief was. Tot mijn verbazing zag ik dat er nog 80 fg op stond :p. Heb zelf zo'n 3 jaar D2 gespeeld (kriebelt nog steeds om weer te beginnen)
Aangezien Pheno nu _nog_ speelt heb ik hem naar hem overgemaakt. Have fun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
He, thanks. Waar heb ik het aan te danken?
Ik verdeel het weer onder de anderen, of kleed een bobarbje aan voor d eguild, dat is net zo eerlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 09:03

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Omdat jij het al het langst speelt van iedereen hier?
Maargoed, verdelen is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:29:

[...]

Lekker moet je maar eens showen dan, samen met mijn smiter rondje baal etc doen ;)
Ben wel benieuwd naar de stats en alles van je rebuild :)
rebuild is redelijk gelukt, misschien rebuild ik hem nog wel een keer :P, beetje spelen, zit nu nog te bedenken of ik niet beter ipv in sacrifice, punten in blessed aim voor de passive AR bonus had kunnen stoppen, die AR van mij trekt het gewoon niet, 7056 met maxed fanatism, maxed zeal, want wat heb je aan damage als je de helft van de tijd toch niet raakt?

maar omet nog paar leveltjes, voordat tie echt af is :)

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 20-01-2009 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Mjah, alleen stilstaan en wachten werd ook zo saai, dus wij hebben ons eigen feestje gebouwd in een hoekje van Tristram, hahaha. Denk dat iedereen het er wel over eens is dat het erg gezellig was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 20:47:
[...]

rebuild is redelijk gelukt, misschien rebuild ik hem nog wel een keer :P, beetje spelen, zit nu nog te bedenken of ik niet beter ipv in sacrifice, punten in blessed aim voor de passive AR bonus had kunnen stoppen, die AR van mij trekt het gewoon niet, 7056 met maxed fanatism, maxed zeal, want wat heb je aan damage als je de helft van de tijd toch niet raakt?

maar omet nog paar leveltjes, voordat tie echt af is :)
Moet zeggen dat ik met ~6980ar best redelijk raak hoor, 77% op cats en 84% op undead.
Goed genoeg imo, kan toch bijna niet dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Pfff door die klotelag, ben ik weer geript. Dit is al de 5de soso op rij die ik rip... Wordt er moe van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:20:
Pfff door die klotelag, ben ik weer geript. Dit is al de 5de soso op rij die ik rip... Wordt er moe van.
Oh Maldred :( RIP man!
Mja die lag was embarmelijk, gelukkig geen souls toen ik dal hielp want ook al kan ik die wel redelijk hebben met lag is dat ook niet te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Laatst online: 08-09 07:22
als hammerdin hoor je 0 pots te drinken hoor tijdens UT, iets wat daarbij kan helpen is 2 ringen met fire absorb (ben ff naam kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gotfurrr schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 00:10:
als hammerdin hoor je 0 pots te drinken hoor tijdens UT, iets wat daarbij kan helpen is 2 ringen met fire absorb (ben ff naam kwijt)
2 Dwarfstars, anyways als je ff verder leest dan je neus lang is zie je dat het ook maar een crap hdin is.
Tis ook niet zo dat pots veel kosten ofzo, had sowieso geen pot nodig en had ik had er stuk of 8 spare dus ik zie sowieso het probleem niet zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Vicarious schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 10:11:
... maar zonder enigma is er voor mij geen enkele manier om life te krijgen, behalve cleansing.

...
wat dacht je van een prayer merc met insight?? die geeft op lvl 80 zo'n 50 life per second terug :P lijkt me voor een gemiddelde crap-hammer toch voldoende om met een volle bol te blijven zitten ;)

en zoals slewey al zei, post zou je niet nodig moeten hebben :P (ik gebruik enkel pots voor mn merc - if necessary-

wolf-barb ben ik nog steeds niet over uit wat nu een snelle killing set-up is... heb nu grief + phoenix, maar het aura van phoenix zorgt er weer voor dat mn snelle attack niet uit de verf komt (laatste tijd geen phoenix meer gebruikt in mijn builds, dus was de bug alweer vergeten ^^ )

safe blijft ie wel; zeker met phoenix :P 7.5k life is toch wel lekker ;)

met de oak van maldred heb ik zelfs al 11.1klife aangetikt :P zou je dan een NM-FE kunnen overleven??!? O-) 8)7 :X

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 23:20:
Ik vond het gisteren ook te laggy. Ik heb de facet getrade (40fg, nou ja, weer een iceblast pk'er in the neighourhood) en een socketed ding. Griswolds begint ergens op te lijken, wel jammer dat tegenwoordig iedereen op d2jsp allemaal hetzelfde aanbiedt, lastig dus om iets gedaan te krijgen als je eens wat anders wilt.

De laatste rune die ik nodig heb viel gisteren in het tweede en laatste rondje die ik nog deed, daarna ging de ping over 400, dus laat maar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Marrruuuk schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 19:22:
Ik keek voor de lol eens op D2jsp nadat ik 2 jaar inactief was. Tot mijn verbazing zag ik dat er nog 80 fg op stond :p. Heb zelf zo'n 3 jaar D2 gespeeld (kriebelt nog steeds om weer te beginnen)
Aangezien Pheno nu _nog_ speelt heb ik hem naar hem overgemaakt. Have fun.
Heeej Mark, kom ook terug man!

@Kwakke, je luistert ook niet he, Hans O-) Vertelde je nog van die Firestorm op Phoenix nadat we constant C/I kregen in Hell Cows met 2 Java's......

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 08:14:
[...]

Heeej Mark, kom ook terug man!

@Kwakke, je luistert ook niet he, Hans O-) Vertelde je nog van die Firestorm op Phoenix nadat we constant C/I kregen in Hell Cows met 2 Java's......
Torch is ook al zo leuk. Doe dat maar met een strafer die een icebow heeft, dropgames galore O+
Ik wil een item dat -% kans op firestorm doet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb een java met torch. Voor de banwave was daar ECHT niet mee te spelen, nu gaat het wel als ik wat rustiger gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar toch blijft het triest dat je rustiger moet gooien. Als ik rustig wil speel ik wel schaak.
Ik ben benieuwd als ik ooit gear voor my favo assa kan krijgen of de kicks nog wel kunnen in UT, of dat ik er meteen uitgegooid word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:47:
Ja, maar toch blijft het triest dat je rustiger moet gooien. Als ik rustig wil speel ik wel schaak.
Ik ben benieuwd als ik ooit gear voor my favo assa kan krijgen of de kicks nog wel kunnen in UT, of dat ik er meteen uitgegooid word.
Ik test het wel voor je, als het ooit nog opschiet met die untwinked party :+ Ik heb vrijwel alle gear, behalve een goed wapen zoals een last wish of stormlash oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet flink wat ias hebben, maar een torch en LW untwinked is iets lastig te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 07:08:
[...]

wolf-barb ben ik nog steeds niet over uit wat nu een snelle killing set-up is... heb nu grief + phoenix, maar het aura van phoenix zorgt er weer voor dat mn snelle attack niet uit de verf komt (laatste tijd geen phoenix meer gebruikt in mijn builds, dus was de bug alweer vergeten ^^ )

safe blijft ie wel; zeker met phoenix :P 7.5k life is toch wel lekker ;)

met de oak van maldred heb ik zelfs al 11.1klife aangetikt :P zou je dan een NM-FE kunnen overleven??!? O-) 8)7 :X
bug met phoenix huh? watte? die ken ik nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:18:
Je moet flink wat ias hebben, maar een torch en LW untwinked is iets lastig te krijgen ;)
Torch heb ik al, maar LW had geloof ik 5 high runes nodig idd :D

Voor de rest heb ik vergelijkbare gear als die build die jij al op IGotDiablo hebt gepost. IAS haal ik van Highlords (of Cats Eye) en gloves (vermoedelijk ook Laying of Hands). Jouw kicksin had toch niet zoveel IAS?

edit: ik heb het dus over als de untwinked party is afgelopen en ik mijn char daadwerkelijk kan afmaken.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 21-01-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:00:
[...]

Voor de rest heb ik vergelijkbare gear als die build die jij al op IGotDiablo hebt gepost. IAS haal ik van Highlords (of Cats Eye) en gloves (vermoedelijk ook Laying of Hands). Jouw kicksin had toch niet zoveel IAS?

edit: ik heb het dus over als de untwinked party is afgelopen en ik mijn char daadwerkelijk kan afmaken.
Iig genoeg om de laatste 3fpa te halen. Let op, de 2fpa is een fabel die niet waar is en gecorrigeerd is.
20 ias van gloves, LW in pb om breakpoint makkelijker te halen. En voor de rest schiet mij maar lek, ik zou mijn eigen post weer moeten lezen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je weapon maakt volgens mij niet uit voor de kickspeed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 09:35:
Ik heb een java met torch. Voor de banwave was daar ECHT niet mee te spelen, nu gaat het wel als ik wat rustiger gooi.
Vorige ladder ging het wel goed smiter met torch maar heb deze keer besloten om dat niet te nemen.
Alles wel mooi skills stats en res maar heel erg mis ik het niet ;)
Dalyxia schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 10:46:
[...]

bug met phoenix huh? watte? die ken ik nog niet
Ook nog nooit van gehoord...
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:00:
[...]

Mja met de huidige hr prijzen kom je er wel, atm hold ik 35fg van jou en de hr prijzen zijn 10/each.
Heb ook nog je nado pelt die ik even zal verkopen voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ah cool, als je voor mij een LW phaseblade kan roggelen wil ik die natuurlijk graag hebben. Heb eventueel ook nog 30 fg op mn jsp-account als je tekort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 11:49:
[...]

Vorige ladder ging het wel goed smiter met torch maar heb deze keer besloten om dat niet te nemen.
Alles wel mooi skills stats en res maar heel erg mis ik het niet ;)
mja, ik wou eigenlijk ook zonder inventory items mijn smiter maken, maar door de high str CoA die ik gebruik was dat helaas onmogelijk, heb hem nu af, pwned dik hard, al hoewel ik wel merk dat de extra damage van grief in dat laatste stukje echt heel veel helpt ipv LW, maarja, build is nou eenmaal met LW in gedachte :)

btw, vraagje, werkt de 350% damage to demons van LoH wel ism met smite?
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.