Mja, maar voordat je iets echt snel kan killen met een winddruid. Maldred heeft er ook 1 dacht ik, het viel hem nog wat tegen. Pas met skillers e.d. wordt het echt leuk.
Een sorc speciaal op andy, ancient tunnels en mephi is ook aardig snel. Ancient tunnels omdat dat een leuk monsterlevel heeft (idem als the pit, river of flame, etc) en geen coldimmunes zoals in de pit.
Hardcore leer je door te vallen en weer op te staan, dan weet je ook waar je op moet letten. Op zich was zijn build leuk gelukt, maar weinig life (ik heb met 452 1900 life bv, hij met 447 had 1700). Charms, charms en nog eens charms. 12k damage is leuk, maar als je dood bent slinger je geen hamer meer.
Ik ben nog niet helemaal af met mijn hammerdin.
Mijn def en life moet nog omhoog, idem voor block. Ik heb nu met holy shield 70% block en 10001 def.
Ik heb een frozen merc, omdat ik dat zelf gewoon prettig vind (peeps zijn slow, dus ze slaan niet zo vaak).
Dus def van een aura wordt lastig.
Ik heb nu 8 spiritpacks, alleen nog een sacred targe, zodat ik eindelijk die ***amu af kan doen en een +3pc of +2 pala amu aan kan. En toch 125 fcr hebben

En dan wel max block. De arkane targe die ik nu heb heeft 43 all res, dus dat is wel lekker. Alleen 33fcr. Als ik geen sacred kan vinden ga ik die wel rerollen.