Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:09:
Ah cool, als je voor mij een LW phaseblade kan roggelen wil ik die natuurlijk graag hebben. Heb eventueel ook nog 30 fg op mn jsp-account als je tekort komt.
I know was ik al van plan omdat ik al wist dat je die graag wilde ;)
Zal eerst die nado pelt verkopen en kijken hoeveel dat opbrengt.
Dalyxia schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:41:
[...]

mja, ik wou eigenlijk ook zonder inventory items mijn smiter maken, maar door de high str CoA die ik gebruik was dat helaas onmogelijk, heb hem nu af, pwned dik hard, al hoewel ik wel merk dat de extra damage van grief in dat laatste stukje echt heel veel helpt ipv LW, maarja, build is nou eenmaal met LW in gedachte :)

btw, vraagje, werkt de 350% damage to demons van LoH wel ism met smite?
Wat ik dit keer tov van me smiter vorige ladder wilde:
- Meer GCs SCs
- Geen Torch
- FHR hoogste bp
- Veel Life (betere stat verdeling en GCs SCs)
- Meer res
- Craft amu ipv seraph of mara's

Heb ik allemaal wel bereikt, al streef ik naar nog meer life en res maar dat moet wel goedkomen hoe ik het nu in gedachten heb :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 20 januari 2009 @ 18:29:
[...]

[...]

Key-gen bedoel je?.. Lijkt me niet echt de plaats om dat te vragen tbh.
nee, key grabber, dat de keys achterhaalt van diablo. :+

oh, fototje vandaag

Afbeeldingslocatie: http://media.reismee.nl/497/fotos/11032/11032_1232549054_500.jpg

dag dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:49:
[...]

nee, key grabber, dat de keys achterhaalt van diablo. :+

oh, fototje vandaag

[afbeelding]

dag dag
ik heb eigenlijk ff inet meegekregen waarom jij in die tsunami landen zit? wereldreis is het niet, want geld heb je niet, anders zou je niet moeilijk lopen doen over een key grabber :P
duss, wat is het eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:54:
[...]

Wat ik dit keer tov van me smiter vorige ladder wilde:
- Meer GCs SCs
- Geen Torch
- FHR hoogste bp
- Veel Life (betere stat verdeling en GCs SCs)
- Meer res
- Craft amu ipv seraph of mara's

Heb ik allemaal wel bereikt, al streef ik naar nog meer life en res maar dat moet wel goedkomen hoe ik het nu in gedachten heb :)
mja, ik wou gewoon een smiter die net ff anders als anderen is, dus geen guillaumes en geen grief, maar opzich lijkt tie nu toch nog behoorlijk veel op een gewone smiter :P kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik ben lekker jarig!

dankjewel voor alle felicitaties ;x

en mooie foto's margoo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 17:27:
en ik ben lekker jarig!

dankjewel voor alle felicitaties ;x

en mooie foto's margoo ;)
wat een kutdag om jarig te zijn

>:)

krijg je ingame straks 1 gold van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:25:
[...]

wat een kutdag om jarig te zijn

>:)

krijg je ingame straks 1 gold van me
waarom danw eer een kut dag x(? heb trouwens 2 fg gekregen van een onbekenden omdatk topic had ge-opent op jsp met: Its my birthday!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 18:48:
[...]

waarom danw eer een kut dag x(? heb trouwens 2 fg gekregen van een onbekenden omdatk topic had ge-opent op jsp met: Its my birthday!
Hehe altijd leuk om donaties te krijgen :D
In de kerstvakantie had ik 60 gekregen omdat ik een link gaf naar een lekker rocknummer in dat topic en 10fg omdat het kerstmis was oid. Van het weekend nog iemand die even duidelijk wilde maken dat een user unperm verkocht als perm en daarbij aan de zestigste post 10fg doneerde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Proficiat!

Maareh, is het niet zo dat iemand die jarig is trakteert? Op fg ofzo...? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Vicarious schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 12:09:
Ah cool, als je voor mij een LW phaseblade kan roggelen wil ik die natuurlijk graag hebben. Heb eventueel ook nog 30 fg op mn jsp-account als je tekort komt.
Ik heb nog wel een 6sox phase blade als je wilt? :)

edit: Gefeliciflapstaart, Vraatje!

[ Voor 5% gewijzigd door winkbrace op 21-01-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BazzPsychoNut schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 19:28:
[...]

Ik heb nog wel een 6sox phase blade als je wilt? :)

edit: Gefeliciflapstaart, Vraatje!
Gaarne. Heeft ie toevallig ook nog enhanced damage? Zou helemaal vet zijn

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
Neen, helaasch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Wat was iedereen vroeg weg vanavond! Belangrijkere dingen te doen dan Diablo'en...? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:57:
Wat was iedereen vroeg weg vanavond! Belangrijkere dingen te doen dan Diablo'en...? 8)
Ja zei ik ook al idd maar zelf was ik ook redelijk vroeg weg want ging film kijken bij een vriend.
In ieder geval was ik niet als eerste weg :P

Heb trouwens een FHR 15@ GC weten te regelen, nu nog een erbij en nog 2x life @ en wat liferes scs en ik ben tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 23:57:
Ik vond de lag wat link. Na twee runs ben ik er mee gestopt, het staat zo stom om je enige gegearde char te rippen door lag in cs. Wel een andy 29str gevonden. Dacht daarna meteen er weer 1 te zien liggen, maar dat was de lightabsorb maskje.

Maar lag op hc is voor mij stoppen op dit moment. Of ik moet Reviva alsnog gearen, die stond altijd nog rustig te survivalen in de throne met 4 sec lag :D Nah, toch maar niet, necro moeheid heeft toegeslagen na tig ladders :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan een phoenix striker te gaan maken maar klopt het dat de assasin twee verschillende charge skills kan opladen om die dan allebei tegelijkertijd te activeren bij een finishing move? Dit had ik ergens gelezen in een guide. Eerst opladen met ene skil, dan de ander en dan finishing kick. Ik wist persoonlijk niet dat dit kon al heb ik niet veel ervaring met de assasin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drie dacht ik zelfs. Of iig tot de timer van de charge ophoud.
Tiger strike 3x, daarna phoenixstrike 1x (meteor) doen en dan nog wat terugleechen met een cobra. En finish him! Een soort mortal combat, maar dan anders :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 12:39:
Drie dacht ik zelfs. Of iig tot de timer van de charge ophoud.
Tiger strike 3x, daarna phoenixstrike 1x (meteor) doen en dan nog wat terugleechen met een cobra. En finish him! Een soort mortal combat, maar dan anders :D
Ja. Alleen voordat je zover bent, ben je al dood. Je hebt namelijk weinig life en normaal gesproken geen max block (dual claw neem ik aan?). Bovendien zou ik als je voor charges gaat toch vooral ook fire strike nemen, anders doet je meteor geen ene moer aan damage zonder zijn synergie.

Kheb zelf een phoenix striker. Gear is full natalya's set, jade talon als tweede claw en nog wat jewelry enzo. Als je heel gefocust speelt kun je er best ver mee komen, maar de killing speed is echt waardeloos. Voordeel is wel dat je bijna alles aankan, aangezien ik zelf fire, lightning en physical damage doe. Bovendien heb je aardige crowd control door je shadow master, mind blast en cloak of shadows.

Als je voor een melee assassin gaat, zou ik toch vooral een kickende assassin maken. Dan kun je ofwel voor dragon talon gaan (doe ik), ofwel voor dragon tail (kicks met fire explosions)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
alle charge skills kun je opladen. tot 3 bolletjes per skill en dan allemaal ineens ontladen met 1 finishing move (kick/ phoenix).
Ik weet alleen niet of dat nou goed speelbaar is. Misschien in combinatie met whirlwind...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

BazzPsychoNut schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:18:
alle charge skills kun je opladen. tot 3 bolletjes per skill en dan allemaal ineens ontladen met 1 finishing move (kick/ phoenix).
Ik weet alleen niet of dat nou goed speelbaar is. Misschien in combinatie met whirlwind...?
Met whirlwind kun je weer niet chargen he, dan gebruik je immers de whirlwind attack ;)

edit: en phoenix is geen finisher. alleen met normal attack, een kick of dragon claw kun je finishen.

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 22-01-2009 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 13:14:
[...]

Ja. Alleen voordat je zover bent, ben je al dood. Je hebt namelijk weinig life en normaal gesproken geen max block (dual claw neem ik aan?). Bovendien zou ik als je voor charges gaat toch vooral ook fire strike nemen, anders doet je meteor geen ene moer aan damage zonder zijn synergie.

Kheb zelf een phoenix striker. Gear is full natalya's set, jade talon als tweede claw en nog wat jewelry enzo. Als je heel gefocust speelt kun je er best ver mee komen, maar de killing speed is echt waardeloos. Voordeel is wel dat je bijna alles aankan, aangezien ik zelf fire, lightning en physical damage doe. Bovendien heb je aardige crowd control door je shadow master, mind blast en cloak of shadows.

Als je voor een melee assassin gaat, zou ik toch vooral een kickende assassin maken. Dan kun je ofwel voor dragon talon gaan (doe ik), ofwel voor dragon tail (kicks met fire explosions)
Dual claw is de beste block ingame! Clawblock skill kan namelijk alle attacks blocken, die voor een normaal schild niet te doen zijn. Daarom kun je die ook niet op 75% krijgen, dat zou wat unfair zijn. Tijdens een attack kun je nog blocken, iets wat een normaal niet kan. Dus een ww assa kan tijdens de ww blocken, wel grappig :) En het kost je geen dex, zoals de andere maxblockers. Skillpints halen de block alleen omhoog, dex niet.

Ik heb ooit een charger gehad, maar dood ga je niet al te snel. FHR en de block zijn belangrijke dingen om te hebben, dat wel. En een extra fast fana pack blijft niet leuk :')

Ik wil eens kijken of ik mijn HappyFeet (maar nu met d) nog beter kan krijgen. Dus andere keuze gear, waar ik eerder niet blij mee was. Als het kan, not sure. Vanavond maar even uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja, dat dus vooral. Gewone monsterpacks en een beetje voorzichtig spel zorgen ervoor dat je je aardig kan redden, maar fantastisch wordt het niet. Je komt pas echt in de shit bij nare bosspacks. Dan kun je maar beter zorgen dat je een hele sterke merc heeft die liefst ook nog decripify doet :P En in 8playergames ben je gewoon nutteloos, da's ook jammer vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach een kicker loopt iedereen al mee rond. Zie weinig tot geen phoenix strikers. Lijkt me leuk om te proberen. Veel 1 point wonder skills in the shadow tab. Ga voor full natashja + bartuc + torch + 2ass skill amulet, verder string of ears en +3 martial arts gloves. Rings moet ik nog ff kijken. Nog wat meer life steal denk ik met AR

Je psychical immunity is bijna tot max (50%) met full natashjas en string of ears/Verdungos (indien betaalbaar). Als fade ipv bos dan zelfs max pi. Verder wil ik werken met cloack of shadows om vervolgens claws of thunder tot 3 te chargen en phoenix tot 2. De één released charged bolts en de ander chain lightning, beide zijn area attacks dus zou wel aardig moeten lukken. Heb alles al behalve soe/verdungo en torch, maar dat komt wel. Met natashja, helm, boots, fade en torch zit je wel op max resists volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Nouja, je hebt dan ongeveer dezelfde build als die ik al heb. Als je er even mee wil testen mag je mn accountgegevens wel ff hebben hoor ;) Ik heb alleen Jade Talons ipv Bartucs voor de dikke resists, en ik gebruik geen fade maar BoS. Gear kan nog wel iets geoptimaliseerd worden, maar het is een char waar ik nauwelijks mee speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Ah okee! Ik had eigenlijk weinig last van lag gisteren. Maar van de andere kant is het voor mij als SC-pussy natuurlijk niet zo'n ramp als ik wat lag ondervind... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:05:
Ah okee! Ik had eigenlijk weinig last van lag gisteren. Maar van de andere kant is het voor mij als SC-pussy natuurlijk niet zo'n ramp als ik wat lag ondervind... 8)
Mja dat is zo, wel vervelend als je 92+ bent want dan verlies je een bulk exp ook al retrieve je je corpse.
Wat ik er vooral irritant aan vind is dat het gewoon niet meer speelbaar wordt. Wat dat betreft ben ik nog steeds een competitiegericht net als toen ik veel CoD speelde, minimaal 60fps liefst 100+ en een zo stabiel mogelijke ping. Het is dat je met die lag niet kan tpen want anders zou het bij D2 nog wel meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op donderdag 22 januari 2009 @ 23:05:
Gisteravond was het anders weer kut met peren. Wel een um uit een arcane sanct kistje (tja, me is keyhunting), dus een leuke meevaller. Geen hate keys, wel terror gevonden. Maar na 2 rondjes was ik het zat, de cs met 2sec lag is met een hammerdin ook best dodelijk, dus eieren voor mijn geld gekozen en nog 1 van mijn mules gepermed :)

Het is al 3 dagen poep met lag bij mij, ik weet niet helemaal of het mijn provider of bnet is. Of ik kies steeds de dupeservers uit, dat kan natuurlijk ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 07:09:
[...]

Gisteravond was het anders weer kut met peren. Wel een um uit een arcane sanct kistje (tja, me is keyhunting), dus een leuke meevaller. Geen hate keys, wel terror gevonden. Maar na 2 rondjes was ik het zat, de cs met 2sec lag is met een hammerdin ook best dodelijk, dus eieren voor mijn geld gekozen en nog 1 van mijn mules gepermed :)

Het is al 3 dagen poep met lag bij mij, ik weet niet helemaal of het mijn provider of bnet is. Of ik kies steeds de dupeservers uit, dat kan natuurlijk ook nog.
Nah dat valt wel mee, het is bnet en ipv dat je de dupeservers uitkiest worden steeds meer random servers de 'dupe'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ligt echt aan B.net, met andere internetzaken heb ik nergens last van. Was gister bij mij ook waardeloos, zelfs bij de untwinked party. Met 2 seconden lag je gevonden gems cuben is al niet eens leuk meer, laat staan als je in de CS aan het rondhobbelen ben.t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In Boracay is alles mogelijk...

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/6ti69e.jpg

Uiteraard laten maken via een papier dat ik geprint had. 1300 pesos.. koopje toch? :9~

ps. Van de painter heb ik gehoord dat hij zo'n 20 mensen om zich heen kreeg met de vraag: hoeveel 'mijn' t-shirt zou kosten.. 'not for sale' :+

Must have voor de echte Diablo fan.

Kan meer foto's maken op aanvraag in donkere omgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 09:06:
Ligt echt aan B.net, met andere internetzaken heb ik nergens last van. Was gister bij mij ook waardeloos, zelfs bij de untwinked party. Met 2 seconden lag je gevonden gems cuben is al niet eens leuk meer, laat staan als je in de CS aan het rondhobbelen ben.t
Later had ik er niet zo heel veel last meer van, bleek dat me cpu door een fout afgelopen week (denk ik) was terug geklokt op zijn default speed.. met een flinke overclock zoals de mijne merk je dat meteen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm ik heb die tijd dat ik met jullie gespeeld heb continue last gehad van lag. Had geen downloads en andere proggies aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 11:35:
Hmm ik heb die tijd dat ik met jullie gespeeld heb continue last gehad van lag. Had geen downloads en andere proggies aanstaan.
Wel apart ja ik merkte het juist omdat ik al had gekeken of er niks aan het scannen was want daarvoor had ik ook lag omdat een download gecontroleerd werd..

Heb trouwens nog veel meuk weg te geven, veel crappy crafts maar zitten soms wel aardige dingen tussen zeker als je niet zoveel hebt. Big had ik laatst al een aardige craft gegeven maar heb er nog meer, sowieso zit er wat trap amu's tussen maar ook voor goldfindbarbs etc :)
Ook nog veel ander spul wat ik vanavond zal weggeven dus mocht je willen en heb je vanavond even tijd langs te komen be my guest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Cool, ik ben vanavond wel ff online vanaf een uur of 7. Moet wel rond 8/half9 weer weg vanwege een wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 12:10:
Cool, ik ben vanavond wel ff online vanaf een uur of 7. Moet wel rond 8/half9 weer weg vanwege een wedstrijd.
Ja ik ook wel :)
Heb ook nog wat spul van idi wat ik er ook bij leg, first come first serve maar niet dat iemand ervandoor gaat met 2 shako's/nec torch/alle redelijke crafts etc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik ben vooral geinteresseerd in de crafts. Torch heb ik niet nodig en Shako's ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:02:
Ik ben vooral geinteresseerd in de crafts. Torch heb ik niet nodig en Shako's ook niet :)
Zoals ik zei veel crappy zonder skill maar dat kunnen andere mss nog wel wat aan hebben.
Overigens zou ik alle crafts die te crap zijn graag weer terug hebben (zeg het maar vast) want heb ik een sloot gamble gold erbij :)

Was niet tegen jou hoor maar in het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:09:
[...]

Zoals ik zei veel crappy zonder skill maar dat kunnen andere mss nog wel wat aan hebben.
Overigens zou ik alle crafts die te crap zijn graag weer terug hebben (zeg het maar vast) want heb ik een sloot gamble gold erbij :)

Was niet tegen jou hoor maar in het algemeen :)
ik zoek nog een leuke random torch, sinds palla beetje duur is, dan maar alleen voor de stats en res :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 13:13:
[...]

ik zoek nog een leuke random torch, sinds palla beetje duur is, dan maar alleen voor de stats en res :)
Als er geen nec is die hem wil dan mag jij hem wel hebben, heeft wel aardige stats :)
Overigens komen die crafts en torch en nog wat spul van mezelf en die 2 shako's en nog dingen van idi.
Had hem ook iets in return gegeven, grief ba met redelijke stats/combat skiller/betere raven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psycho, ff vraagje he, wat voor schild gebruik jij eigenlijk op je li sorc? om het anders te zeggen, hoeveel strength heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:23:
psycho, ff vraagje he, wat voor schild gebruik jij eigenlijk op je li sorc? om het anders te zeggen, hoeveel strength heb jij?
Spirit monarch 35fcr ofc en heb precies 156str dacht ik :)
Beetje een inkoppertje he :P
Maarja mijn gear is dus niet zo cheapo he want daar kom je er niet mee.
Cheape maar toch erg goede variant had ik een tijd terug gepost hier op GoT, ff zien hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 23-01-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:27:
[...]

Spirit monarch 35fcr ofc en heb precies 156str dacht ik :)
Beetje een inkoppertje he :P
Maarja mijn gear is dus niet zo cheapo he want daar kom je er niet mee.
Cheape maar toch erg goede variant had ik een tijd terug gepost hier op GoT, ff zien hoor.
wil dan ook wel je dure gear weten :P, hoe kom je aan 156 str op een sorc :) jouw kennende zonder hardpoints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 14:34:
[...]

wil dan ook wel je dure gear weten :P, hoe kom je aan 156 str op een sorc :) jouw kennende zonder hardpoints :)
Zonder hard points lukt bijna niet of je moet je stash vol hebben met str skillers (wat ik dus niet heb).
Wat je kan doen:
1. Cheapo: met half dure gear en veel +str op items zoals fcr str res ringen/ 3light 25+str amu. Ongeveer even duur als een middelmatige hdin en je kan vrijwel alles aan.
2. Duur DMG/MF: Dure gear maar genoeg ruimte voor mf benodigdheden.
3. Duur DMG: Dure gear met als enig doel dmg (43k+).

Mijn sorc is dus nr2:
Lightsrcrs
Level 92
Stats:
Str: 159 (items: 89, 60)
Dex: 67 (items: 42, base)
Vit: 493 (items: 73, rest)
Ene: 100 (items: 65, base)

Chain Lightning: 12.8k (bo: 14.3k)
Lightning: 34.7k (bo: 39.8k)
Life: 1301 (bo:2114)
Mana: 827 (bo:1116)

Faster Cast Rate: 125
Magic Find: 163

Fireres: 75
Coldres: 75
Lightres: 75
Psnres: 75

Skills:
Maxed: Charged Bolt, Nova(2 punten te gaan), Lightning, Chain Lightning, Light Mastery
Others: Static Field, Warmth, Frozen Armor, Telekinesis, Teleport

Gear:
Helm: Shako 132
Armor: CoH Wyrmhide 15ed
Belt: Arach 97ed
Gloves: Magefist 30ed
Boots: Wartravelers 49mf
Weapon: Eschuta 3/20/17/24
Shield: Spirit Monarch 135 35FCR 104mana 4abs
Amu: +2Light 10FCR 10repl 18@ 25pres HFD (Lvlreq 31)
Ring: Stone of Jordan Orange
Ring: Stone of Jordan Orange

Torch: Sorc 20 18
Anni: 19 18 6
Gheeds: 111 39 15 Eye
Skillers: 3x 6str 3xSpaghetti
Small Charms: 1x 8fres M-skin 1x 6Life 10fireres Brown 1x 1dex 10fireres Brown

Merc Gear:
Helm: Andy 10/29 'Ral'
Armor: Eth bugged Scarab 3138def 1.1Life/clvl 25@
Weapon: Eth CA Infy 320ed -50lres

Notes: Moet sowieso nog de scs vervangen voor 3x 7mf 8+fres zoals ik eerst had.
Verder nog 2x 5-5 Light in me Shako en Eschuta en zat eraan te denken om niet nog weer voor een 4e skiller te gaan zoals voor de bans :)
Mijn vorige sorc had crappy skillers ivm nu maar wel een iets betere anni (18 20 8 ). Verder is deze qua statting superieur maar heeft dus iets andere gear waarbij vooral mf en dmg minder zijn.
Mijn vorige sorc was 94 dus had nog 2 punten extra in Nova en die heb ik dus nog niet :)
De crappy Forti komt door het feit dat ik destijds handelde in merc Forti's en op een gegeven moment eentje met crap stats draaide, heb ik maar gehouden en me laatste goede verkocht, je merkt het iig niet zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoe komt het dan dat je dmg EN mf minder zijn? één van de twee ok, maar beide? Wat doe je niet goed? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 16:10:
Hoe komt het dan dat je dmg EN mf minder zijn? één van de twee ok, maar beide? Wat doe je niet goed? ;)
Heel simpel mijn vorige had
1. Eschuta 'Ist'
2. Shako 'Ptopaz'
3. 6-7mf 9+fres scs
4. 1 skiller meer
5. Chance guards
6. Lvl 94 dus maxed Nova

Dus vind het niet gek dat de mf veel minder is tov me vorige sorc en missen doe ik het niet. Mf is rond de 200 genoeg vind ik dus als ik nog die scs weet om te ruilen heb ik er sowieso 21mf bij en tel ik 184 :)
Wat mijn dmg betreft, mis 2punten in Nova omdat ik pas 92 ben en heb dus een skiller minder. Dat voel je wel want als ik een soj af doe scheelt het 2k dmg en een puntje in Nova ~300-500.
Wel heb ik nu tov me vorige build wel 117fcr bp gehaald wat dus iets sneller schiet ;)
Kan trouwens wel later even vergelijken hoe het verschilt met een crappy Light rbf in je shako.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gvd, vind ik eschuta's, is het zo'n crap low ding, 1-19-15-24

bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 17:45:
gvd, vind ik eschuta's, is het zo'n crap low ding, 1-19-15-24

bah
Ja balen, ook vaak genoeg gehad met eschuta's (stuk of 3 keer).
Stats van eschuta zijn erg variabel dus de kans is klein dat je echt een goede vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

battlenet down?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/01/24/1232815864-620.jpg

wtf Matt :D Je bent iig niet paars, maar mn printscreen doet het dus niet :')

Maar bedankt voor de armor _O_ _O_

Tals set nu compleet _O_ YEAH BABY 6k Blizz Damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:01:
[afbeelding]

ik zie 2 townportals :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:N

2 tal rasha's armors :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 15:03

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0408/dual-leech.jpg

Net gekregen bij Gamble (act4)

Dacht dat dual leech niet meer bestond.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Jawel, alleen vindt je dat niet zo vaak :)

Trouwens, ligt het aan mij of ziet jouw map er wat raar uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Die dual leech ring, hoeveel zou die waard zijn? Op eerste zicht dacht ik van "meh", maar als je alle attributen eens goed bekijkt, dan zie je dat er amper slechte tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 25 januari 2009 @ 00:55:
Jawel, alleen vindt je dat niet zo vaak :)

Trouwens, ligt het aan mij of ziet jouw map er wat raar uit?
ligt aan jouw, zo ziet tie er bij mij ook uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2009 @ 18:01:
[afbeelding]

tal set is niet echt goed als blizz sorc, volgens mij kan je beter

occu/death fantom
shako/nightwing
+3 cold skills amu
vipermagi/COH
spirit monarch
snowclash
magefist
dual soj/ iets anders wat je leuk vind
wartraveler/leuke boots iets met strength ofzo

ik vind tal set eigenlijk allen goed voor meteorber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op zondag 25 januari 2009 @ 03:34:
[...]

ligt aan jouw, zo ziet tie er bij mij ook uit
Juist ff gekeken, ligt idd aan mij. Heb de map op full screen staan, jullie blijkbaar op mini. Vindt full screen wat handiger, moet ik minder naar links kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een sacred rondache @44 gekocht, even socketen, 8 spiritpacks verzameld, al klaar op d2jsp om een N hel runes topic te maken. Lukt het verdomme in 2x om een 35fcr met 112 (whehehehehe!!!!) mana te rollen!

F*cking bnet, ik ga een klacht indienen, ik hoor er minstens 30 packs door heen te jagen!

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op zondag 25 januari 2009 @ 01:06:
Die dual leech ring, hoeveel zou die waard zijn? Op eerste zicht dacht ik van "meh", maar als je alle attributen eens goed bekijkt, dan zie je dat er amper slechte tussen zitten.
Niks of vrijwel niks, je kunt namelijk veel betere krijgen. Sowieso zijn stat rings tricky omdat je 10+str en 10+dex erop moet heb zitten met een bulk ar etc. Wel leuk voor selfuse maar om te verkopen op bijv. jsp zal je er vrijwel niks voor krijgen als je al iemand ervoor kan vinden.
Dalyxia schreef op zondag 25 januari 2009 @ 03:45:
[...]

occu/death fantom
shako/nightwing
+3 cold skills amu
vipermagi/COH
spirit monarch
snowclash
magefist

Df/Nightwing/Coh/Sojs zijn meteen een stuk duurder. Iemand die nog niet zo heel lang weer speelt zal dat zonder fg niet kunnen betalen.
Trouwens kun je beter een blizz ormus nemen ipv viper of coh :)
Maldred schreef op zondag 25 januari 2009 @ 09:22:
[...]

Juist ff gekeken, ligt idd aan mij. Heb de map op full screen staan, jullie blijkbaar op mini. Vindt full screen wat handiger, moet ik minder naar links kijken :)
Zo heb ik dat ook en ik zou ook niet beter weten.
Pheno79 schreef op zondag 25 januari 2009 @ 09:49:
Net een sacred rondache @44 gekocht, even socketen, 8 spiritpacks verzameld, al klaar op d2jsp om een N hel runes topic te maken. Lukt het verdomme in 2x om een 35fcr met 112 (whehehehehe!!!!) mana te rollen!

F*cking bnet, ik ga een klacht indienen, ik hoor er minstens 30 packs door heen te jagen!

:+
Lekker bezig, jammer dat het niet in een ST 45@ zit of uberhaupt in een 45@ ;)
Doe je het trouwens wel beter dan mij ik zit al op 10 spiritpacks op mijn monarch voor een 35fcr maar het wil niet vlotten, pas 2x close geweest :P Achja ik koop en ik verkoop geen runepacks dus mocht ik nog een 35fcr rollen heb ik alsnog profijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op zondag 25 januari 2009 @ 03:45:
[...]

occu/death fantom
shako/nightwing
+3 cold skills amu
vipermagi/COH
spirit monarch
snowclash
magefist

Ik kan dat allemaal niet betalen ;( Ben nu wel blij met mijn build, kan makkelijk mephrunnen op hard met hulp van mn merc en kan in feite alleen dia doen alhoewel dat langer duurt :D

Gisteren nog een redelijke MF run gehad:
Thundergods 189ED
Magefist 30ED
Highlords wrath
massa's lage runes (ral tal amn ort etc) geen lem of hel ofzo, dus dat suck
Grisworlds heart (ik ga proberen om die set te verzamelen voor de verkoop)
Nagelring 25MF

die troep gaat prolly de verkoop in op jsp, moet toch ergens beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker en een aardige start omdat je HL, Mage 30ed en Tgod ~190+ed altijd wel te verkopen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shako :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz, beetje leuke dingen vinden moet altijd ;)
Daarstraks had ik ook een mooie trade, keek toevallig weer even op jsp en zag iemand die 30fg offerde voor een random Gris weapon.. had er toevallig eentje liggen (wilde full set verkopen ~ 20-25fg) en was de eerste met posten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben met een wicked verzameling bezig, dalijk alles eens op jsp zetten.

Wat kan ik het beste doen met mn lowrunes? gewoon allemaal dumpen of heeft het zin om te zeggen 40lr 1fg oid ?

of proberen packs samen te stellen? en hoe zit het met perfect gems (heb ik er ook al tig van liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

lowrunes kun je ook transmuten naar hogere runes he, vaak met wat gems erbij. Zie hier de recipes:

Transmute Formula 3 Runes of the Same Type (Runes 1-9) = 1 Higher Level Rune

3 El Runes -> 1 Eld Rune
3 Eld Runes -> 1 Tir Rune
3 Tir Runes -> 1 Nef Rune
3 Nef Runes -> 1 Eth Rune
3 Eth Runes -> 1 Ith Rune
3 Ith Runes -> 1 Tal Rune
3 Tal Runes -> 1 Ral Rune
3 Ral Runes -> 1 Ort Rune
3 Ort Runes -> 1 Thul Rune

Diablo II 1.10 Transmuting Formulae

Transmute Formula 3 Thul Runes + 1 Chipped Topaz = Amn Rune
3 Amn Runes + 1 Chipped Amethyst = Sol Rune
3 Sol Runes + 1 Chipped Sapphire = Shael Rune
3 Shael Runes + 1 Chipped Ruby = Dol Rune

The following Rune upgrade formulae will only work for Single-Player, Open, or Ladder Characters. They will not work for Normal Characters on the Realms.

3 Dol Runes + 1 Chipped Emerald = Hel Rune
3 Hel Runes + 1 Chipped Diamond = Io Rune
3 Io Runes + 1 Flawed Topaz = Lum Rune
3 Lum Runes + 1 Flawed Amethyst = Ko Rune
3 Ko Runes + 1 Flawed Sapphire = Fal Rune
3 Fal Runes + 1 Flawed Ruby = Lem Rune
3 Lem Runes + 1 Flawed Emerald = Pul Rune
2 Pul Runes + 1 Flawed Diamond = Um Rune
2 Um Runes + 1 Topaz = Mal Rune
2 Mal Runes + 1 Amethyst = Ist Rune
2 Ist Runes + 1 Sapphire = Gul Rune
2 Gul Runes + 1 Ruby = Vex Rune
2 Vex Runes + 1 Emerald = Ohm Rune
2 Ohm Runes + 1 Diamond = Lo Rune
2 Lo Runes + 1 Flawless Topaz = Sur Rune
2 Sur Runes + 1 Flawless Amethyst = Ber Rune
2 Ber Runes + 1 Flawless Sapphire = Jah Rune
2 Jah Runes + 1 Flawless Ruby = Cham Rune
2 Cham Runes + 1 Flawless Emerald = Zod Rune

Probeer wel van alle lage ook 1 te bewaren. Kan altijd van pas komen bij een runeword :)

[ Voor 83% gewijzigd door Vicarious op 25-01-2009 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

props vic _O_

Ik ga van de week eens een overzicht maken van wat ik heb, gekkenhuis met al die runes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 15:31:
ben met een wicked verzameling bezig, dalijk alles eens op jsp zetten.

Wat kan ik het beste doen met mn lowrunes? gewoon allemaal dumpen of heeft het zin om te zeggen 40lr 1fg oid ?

of proberen packs samen te stellen? en hoe zit het met perfect gems (heb ik er ook al tig van liggen)
Beetje inlezen is toch niet teveel gevraagd mag ik hopen, is en blijft GoT :)
Anyways Vic heeft de recipes voor je gepost zelfs maar de runes die er echt toe doen zijn:
Ral Tal Ort Amn Sol Shael Dol Hel Lum Ko Lem en hoger uiteraard.

Sowieso kun je dus de priceguide checken als je de prijzen niet weet maar omdat ik de beroerdste niet ben:
Spirit packs ( tal thul ort amn + hel) zijn ~4fg p/s
Ral ~0.3fg p/s (in 40+ packs iets meer)
Sol ~0.4fg p/s (in 40+ packs iets meer)
Dol/Lum/Ko/Hel ~1-2fg p/s
Lem ~2-3fg p/s

Pskulls ~0.30fg p/s (in 40+ packs meer en ligt aan je buyer)
Prubys ~0.30fg p/s (in 40+ packs iets meer)
Pamys ~0.40fg p/s (in 40+ packs iets meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sorry voor de veel simpele vragen spam, maar jullie zijn zo behulpzaam O+

Net op advies van kyo en vraat de baal-gc gererolled, heb nu een 1PS skiller + 18 life O+ verkopen of rerollen? (de priceguide zegt 10-20 fg wat wel netjes is om te verkopen lijkt me)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Even een minstens even stom vraagje: die prijzen op d2jsp, gelden die voor ladder of (ook) voor nonladder? :p

Logisch nadenken laat mij besluiten dat het om ladder gaat aangezien daar alles schaarser is, maar ik ben niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DevilsProphet schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:17:
Even een minstens even stom vraagje: die prijzen op d2jsp, gelden die voor ladder of (ook) voor nonladder? :p

Logisch nadenken laat mij besluiten dat het om ladder gaat aangezien daar alles schaarser is, maar ik ben niet zeker.
ze hebben ladder: http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=27240245&f=170
en nonladder: http://forums.d2jsp.org/i...p?showtopic=26592321&f=54

guides :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 17:44:
sorry voor de veel simpele vragen spam, maar jullie zijn zo behulpzaam O+

Net op advies van kyo en vraat de baal-gc gererolled, heb nu een 1PS skiller + 18 life O+ verkopen of rerollen? (de priceguide zegt 10-20 fg wat wel netjes is om te verkopen lijkt me)
Verkopen, een skiller met life is altijd wel leuk of het moet echt iets craps zijn zoals bijv. summon druid 8life.
Trouwens ben ik wel curious wat is PS? Poison and Bone of..?
Gratz btw ik heb nog geen enkele skiller gererolled en heb toch echt 3 baal GCs en alle 3 al minstens 10x elk gedaan.
DevilsProphet schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:17:

Dat staat erbij, moet je alleen even de goede sectie opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:32:
[...]

Verkopen, een skiller met life is altijd wel leuk of het moet echt iets craps zijn zoals bijv. summon druid 8life.
Trouwens ben ik wel curious wat is PS? Poison and Bone of..?
Gratz btw ik heb nog geen enkele skiller gererolled en heb toch echt 3 baal GCs en alle 3 al minstens 10x elk gedaan.

[...]

Dat staat erbij, moet je alleen even de goede sectie opzoeken.
PS is idd een PB typo :D

http://forums.d2jsp.org/i...f=170&st=0#entry167416474

topix O+ Kan een baas mijn prices even controleren alsie daar zin in heeft (heb nu een combi gemaakt van t perfect gehalte van het item en de prijs in de guide)

BIEDEN MAAR O+ O+ hopelijk kan ik wat geld naar binnen halen, ik heb mn shako iig bewaard O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraat tnx voor de kick :)

Wat betekend ft op jsp? ::edit: het betekend fasttrade oftewel meeneemprijs :)

aldus hetbiggie / my common sense

En is het slim om meteen te dealen of wordt er vaak overboden?

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2009 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 20:42:
Vraat tnx voor de kick :)

Wat betekend ft op jsp? ::edit: het betekend fasttrade oftewel meeneemprijs :)

aldus hetbiggie / my common sense

En is het slim om meteen te dealen of wordt er vaak overboden?
ft = inderdaad fast-trade.

En meestal bieden ze heel weinig, meestal is het dus beter gewoon even door te bumpe. Altijd wel een of andere gek die het persé meteen wil hebben en dus toch wel flink fg neerteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach, ft wordt te pas en te onpas gebruikt. net ook, een eth hone sundan ( :~ ) met 35 fg ft. Ik bied 20 en opeens is ft 25. Nu ben ik een l*l dus blijf bij mijn 20. EN zie morgen wel of ik win, het is niet dat ik 'm perse wil hebben, het is een leuk hebbedingetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 18:59:
[...]

PS is idd een PB typo :D

http://forums.d2jsp.org/i...f=170&st=0#entry167416474

topix O+ Kan een baas mijn prices even controleren alsie daar zin in heeft (heb nu een combi gemaakt van t perfect gehalte van het item en de prijs in de guide)

BIEDEN MAAR O+ O+ hopelijk kan ik wat geld naar binnen halen, ik heb mn shako iig bewaard O+
Wel een net topic alleen is het opzich overbodig fixed stats te noemen ;)

Wbt fts, de prijzen die jij hebt neergezet zijn fts dus weet je het niet van een item (mij kan je altijd vragen om een pricecheck) of wil je het open laten dan kun je er het beste geen prijs bij vermelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 25 januari 2009 @ 21:08:
[...]

Wel een net topic alleen is het opzich overbodig fixed stats te noemen ;)

Wbt fts, de prijzen die jij hebt neergezet zijn fts dus weet je het niet van een item (mij kan je altijd vragen om een pricecheck) of wil je het open laten dan kun je er het beste geen prijs bij vermelden :)
Ik merkte ook al het een en ander aan fixed stats :D maargoed dat is mijn noobishheid nog :)

Ik had begin v/h topic gezet: startingprices after the item, maar ik vind het prima als ze dat bieden! Dus eignelijk zijn het ft prijzen idd :)

Ben nu in pm-discussie over die gc, hopelijk gaatie voor 15fg de deur uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2009 @ 22:14:
[...]

Ik merkte ook al het een en ander aan fixed stats :D maargoed dat is mijn noobishheid nog :)

Ik had begin v/h topic gezet: startingprices after the item, maar ik vind het prima als ze dat bieden! Dus eignelijk zijn het ft prijzen idd :)

Ben nu in pm-discussie over die gc, hopelijk gaatie voor 15fg de deur uit
Ah ok daar had ik dan overheen gelezen.
Zelf doe ik ook nooit aan starts, zijn best veel mensen die ook de prijzen weten dus goede bods komen vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Was juist ff in een game, met mijn nieuwe soso, lag, ik dood... 600 fg door de drain. Ffs.

Mss wel een mooi tijdstip om te stoppen. Heb al dagen lang van die klotelag, en ik ben niet de enige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oO RIP.
Geen loot aan, je hebt toch twee keys dacht ik?

Lag is de laatste tijd wel erg ja, daarom stopte ik vanavond ook, teveel spikes, dus geen zin om dood te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Had ik beter ook gedaan. Maar ik welde ff snel wat testen. Had dus ook mijn 2de keyset niet ingeschakeld, dus geen loot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maldred schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:01:
Was juist ff in een game, met mijn nieuwe soso, lag, ik dood... 600 fg door de drain. Ffs.

Mss wel een mooi tijdstip om te stoppen. Heb al dagen lang van die klotelag, en ik ben niet de enige.
Rip! :(

Begin hier ook alweer "af te bouwen". Barb staat in de verkoop, hammer volgt denk ik ook nog wel..
Lag is laatste tijd niet leuk om te spelen!

En moet zeggen dat ik wel wat fg's kan gebruiken voor LS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op zondag 25 januari 2009 @ 23:01:

RIP man! :X
Mja die lag is nekkend gelukkig weet ik steeds aan een death te ontsnappen met mijn sorc.. die gaat al lekker richting 93. Niet zo erg als op HC natuurlijk maar kost toch wel veel tijd om die exp in te halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb momenteel een ring in de verkoop, ik twijfel alleen aan de prijs.

Stats:
10 FCR
20 STR
25 fire res
25 cold res
6 poison res

Ik dacht, zal eens inzetten op 15 fg. Heb nu iemand die het voor 35 fg wilt hebben. Maar ik zie in sommige posts dat mensen honderden fg bieden voor een vergelijkbare ringetje. Hebben jullie een idee wat voor prijs die ring waard is?

Lag is echt storend de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pfoeh, deze ring lijkt me wel erg veel waard hoor. Kyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 00:20:
Heb momenteel een ring in de verkoop, ik twijfel alleen aan de prijs.

Stats:
10 FCR
20 STR
25 fire res
25 cold res
6 poison res

Ik dacht, zal eens inzetten op 15 fg. Heb nu iemand die het voor 35 fg wilt hebben. Maar ik zie in sommige posts dat mensen honderden fg bieden voor een vergelijkbare ringetje. Hebben jullie een idee wat voor prijs die ring waard is?

Lag is echt storend de laatste tijd.
ok, hij heeft geen LR, en er zit geen dex mod op (of life) maar 50 fg moet ie wel op kunnen leveren (zelfs op SC :P )

@maldred; BALEN MAN !!! :( ik heb gister bijna niet gespeeld door de lag; het is gewoon niet leuk om ~ 5 seconde te hammeren en maar hopen dat nix jou raakt en jij alles ...

ben nu voornamelijk met LS bezig (lvl60) maar ook dat is tricky met lag oO naja kan nog steeds wellen, dus dat zal wel loslopen :P
Slewey is nu ook een beetje aan het loskomen met LS, dus als don ook terugkeert, hebben we al 3 players op HC :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik merk helemaal niks van wat voor lag dan ook.... raar.
Guys, jullie gaan me toch niet alleen laten @Hc he? Slewey, Maldred? Don ook al bijna niet meer gezien ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
tollo71 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:40:
Guys, jullie gaan me toch niet alleen laten @Hc he? Slewey, Maldred? Don ook al bijna niet meer gezien ;(
NOOIT, maar atm is het gewoon niet leuk meer om te spelen... als ik mn hammer rip heb je er ook nix aan, toch :?

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:50:
[...]

NOOIT, maar atm is het gewoon niet leuk meer om te spelen... als ik mn hammer rip heb je er ook nix aan, toch :?
True, true. Volgens mij heeft de /fps command van tollo ook lag en ziet hij het gewoon niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 26 januari 2009 @ 01:31:
Pfoeh, deze ring lijkt me wel erg veel waard hoor. Kyo?
Dat valt wel mee om eerlijk te zijn, 35fg is een aardige prijs voor die ring :o
Dat komt vooral omdat er geen 100+ar/dex/life/mana op zit 25fres/cres is nice maar dat is buiten de 20str fcr om het enige wat deze prijs kan veroorzaken. Ik zou het bod van 35fg nemen of nog even wachten maar meer dan 40-45 kan je er niet uit slepen denk ik.

Toevallig heb ik ook nog 2 of 3 fcr 20str ringen, eens kijken welke ik daarvan wel weg wil doen (moet sowieso weer eens een lijstje uptodate maken :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het probleem met te lang wachten is dat je het niet kwijt gaat raken. Te vaak bumpen geeft niet zoveel extra, dat merk je op de hcl forum iig zeker. Mensen die het meest eruit willen halen bumpen zo lang , maar de eerste biedingen ben je eigenlijk al kwijt als je een paar dagen wacht. Die mensen willen uiteindelijk ook wat kopen, dus dan zoeken ze wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:45:
Het probleem met te lang wachten is dat je het niet kwijt gaat raken. Te vaak bumpen geeft niet zoveel extra, dat merk je op de hcl forum iig zeker. Mensen die het meest eruit willen halen bumpen zo lang , maar de eerste biedingen ben je eigenlijk al kwijt als je een paar dagen wacht. Die mensen willen uiteindelijk ook wat kopen, dus dan zoeken ze wel verder :)
Yep op SCL zie je dat vooral bij de erg dure diadems etc.
Mijn bod van 3k op de 6bo 94life 2s helm was ik na 1 dag al kwijt maar goed dat was dan ook echt een kneus (zou zogenaamd een goedkopere van een vriend kopen maar zijn fg bleef gelijk.. wilde gewoon interessant doen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

tollo71 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 08:40:
Ik had het zelf ook hoor, mede daardoor dit weekend maar even niet gespeeld. Op zich niet zo erg om op SCL dood te gaan, maar ik wil gewoon lekker kunnen spelen en anders hoeft het van mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Don speelt gewoon nog hoor, gisteren nog wat cs runs me egedaan. Alleen doe ik niet met deze lag, ik wil wel loot aan. Morgen heb ik weer een macbook erbij, dus dan kan ik weer met twee keys werken.

Alleen moet ik nog een tweede char die mocht het misgaan de cs kan ruimen, maar dat komt wel goed.
Het zou me een low ptorch en low anni (selffound) dan verliezen, nog te overleven.
De rest van de gear wordt wat zuurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 10:08:
Don speelt gewoon nog hoor, gisteren nog wat cs runs me egedaan. Alleen doe ik niet met deze lag, ik wil wel loot aan. Morgen heb ik weer een macbook erbij, dus dan kan ik weer met twee keys werken.

Alleen moet ik nog een tweede char die mocht het misgaan de cs kan ruimen, maar dat komt wel goed.
Het zou me een low ptorch en low anni (selffound) dan verliezen, nog te overleven.
De rest van de gear wordt wat zuurder.
Ik heb echt geen lag. Zou ik anders echt meteen merken hoor, omringt door 100+ Hell Cows O-)
Ik vermaak me kostelijk met mijn Java daar. Zeker als Kwakke, Malderd of Pheno de koeien helpt "herden" tot groepen van 100+ Cows. Paar keer LF, scherm even helemaal wit en genoeg biefstuk om heel Afrika de zomer door te helpen _/-\o_
Alleen qua finds zit het nog niet mee. Paar socketables (~5fg /stuk) en heel wat gems. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Leuk is dat ja, cowen met een knappe javazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werelddeal, een van de zeldzaamste items voor 40 fg _O_
Unearthed wands en dan nog unique kan alleen baal droppen volgens mij, met een kans nog kleiner dat ik de staatsloterij win :)

Nu nog een nec op hell niveau :X
Ik heb act 1 classic alvast gedaan Boom, ik was toch aan het permen en zag een ench game :D

[ Voor 25% gewijzigd door Pheno79 op 26-01-2009 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:24:
Werelddeal, een van de zeldzaamste items voor 40 fg _O_
Unearthed wands en dan nog unique kan alleen baal droppen volgens mij, met een kans nog kleiner dat ik de staatsloterij win :)

Nu nog een nec op hell niveau :X
Ik heb act 1 classic alvast gedaan Boom, ik was toch aan het permen en zag een ench game :D
Ik kan je wel ff boosten als je wil?
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.