Een vraagje. Ik ben dus bezig om een griswold set based pala (abbott) te bouwen.
Veel vrije sockets, een dot res (100@), 60 str, 60 dex, 5+ skills.en natuurlijk een toffe aura.
Max prayer, 1 punt cleansing en een prayer/insight merc zou moeten zorgen voor een replenish waar je niet goed van wordt. Als ik alle defgear sols geef krijg ik nog 8x7 dam red icm met een amu 25 dam red (jaja, gegambled

) en iig 1 natures peace (twijfel nog op raven, cannot be frozen is eigenlijk te lekker).
De defense zit du wel goed, Maar de attack, daar knelt het in mijn hoofd nog wat.
Ik kan verschillende richtingen opgaan. Om op supersafe te spelen zou ik voor vengeance kunnen gaan:
-1 punt vengeance
-max light
-max cold
Geen fire? Nee, geen fire. De overige punten gaan in holy shield en defiance, om nog meer def te krijgen.
Op switch zou ik een demonlimb kunnen zetten, dan heb ik extra fire damage

gris weapon socketen met 3xeth en 1x shael. 75% minder def, en een breakpoint van vengeance (60ias).
Gloves :
-draculs: voor nog meer leech (=overlevingskans).
-crafted 20% ias gloves: zodat ik die shael kan ruilen voor nog een eth (welke ar problemen?).
- venomgrip: poison? Ik regeneer sneller dan die uberbitch me kan damagen! Poison my arse!
Boots:
- hotspurs: fire res nog op 90max zetten
belt:
- tg: een whopping 95 light res en 20 absorb. Gloams? I laugh at them!
- verdungo: vita, dam red%.
- string of ears: dam red%
Charms:
anni, ptorch: allemaal te duur.
def skillers: now we are talking! Cheap, zelfs met pgems te kopen! str/dex mods erbij om zoveel mogelijk in vita te zetten.
scs met de laatste beetje res benodigd.
Res= 100 van set+ 30 anya. Met skills maxed kan ik 90/85/85/75 halen, met cold absorb van set. Indien thundergods: 90/95/85/75 met 20% cold en light absorb.
Ik mis dus 65 light res, 15 fire res, 55 cold res. Ook wel een uitdaging genoemd.
Iemand nog wat ideeen qua gear? Dam red is belangrijk, dus eigenlijk heb ik alleen een belt, glove, boots en chamrs als uitweg.