Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 17:24:
Werelddeal, een van de zeldzaamste items voor 40 fg _O_
Unearthed wands en dan nog unique kan alleen baal droppen volgens mij, met een kans nog kleiner dat ik de staatsloterij win :)

Nu nog een nec op hell niveau :X
Ik heb act 1 classic alvast gedaan Boom, ik was toch aan het permen en zag een ench game :D
Deaths Web bedoel je?
Wil je niet uit je droom helpen maar ik had hem vrij snel na de banwave gevonden met CSruns toen ik me sorc aan het lvlen was :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Ik heb dat nog nooit gevonden :) Maar dat komt wel eens vaker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:35:
Ik heb dat nog nooit gevonden :) Maar dat komt wel eens vaker voor.
Mja ik daarvoor ook nog nooit, was de eerste keer dat ik hem vond :)
Tis alleen dus niet zo dat het een baal only drop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
True.

Trouwens juist iemand op d2jsp:
quote: FPLeaderI,Mon, 26 Jan 2009, 18:41
Say price and stats, Got 500 fgs more on other acc :)
So don't say '' you won't get eni for 23 fgs''
TY :)
Hoe bedoel je multi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:43:
True.

Trouwens juist iemand op d2jsp:

[...]

Hoe bedoel je multi :)
Gelijk locken die gast imo maarja zal wel weer niet gebeuren helaas :'(
Aangegeven bij een medi? Zou het meteen doen, multi's zijn toch al bijna niet uit te roeien :X

Don heeft ook zo'n quote op zijn jsp profiel als ik het goed onthouden heb, ben je echt een knucklehead als je dat ook echt zo zegt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 26 januari 2009 @ 18:32:
[...]

Deaths Web bedoel je?
Wil je niet uit je droom helpen maar ik had hem vrij snel na de banwave gevonden met CSruns toen ik me sorc aan het lvlen was :)
Vreemd, ze geven ook op d2forums aan dat ie echt haast niet gevonden kan worden. Maar goed, jij bent dan ook onze mf god :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:13:
[...]

Vreemd, ze geven ook op d2forums aan dat ie echt haast niet gevonden kan worden. Maar goed, jij bent dan ook onze mf god :P
Laatste tijd begint het toch wel heel karig te worden, daarentegen krijgen andere meer drops...
Mss wel tijd om de titel af te dragen aan een andere Gotter ;) Daarentegen heb ik dan ook weinig gemfed afgelopen week/2 weken :)

Zeg ook niet dat die niet rare is hoor want dat is die zeker wel maar het is niet exceptionally rare :)

[ Voor 10% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2009 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:15:
[...]

Laatste tijd begint het toch wel heel karig te worden, daarentegen krijgen andere meer drops...
Mss wel tijd om de titel af te dragen aan een andere Gotter ;) Daarentegen heb ik dan ook weinig gemfed afgelopen week/2 weken :)

Zeg ook niet dat die niet rare is hoor want dat is die zeker wel maar het is niet exceptionally rare :)
Ik denk dat je verwend bent, het is toch echt erg zeldzaam :P
Ok, de kans dat je een helemooie rare tiara of zo pakt is ook niet zo groot, maar van de uniques is ie echt een van de zeldzaamste. Dat komt omdat er sowieso een verkleinde kans is op rods, orbs en wands. Dan moet ie nog elite zijn en dan heb je nog iets van 3% kans dat ie unique is... Mwoa.

Overigens, weet men al dat d2data het weer doet? Echt briljante site _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 26 januari 2009 @ 09:29:
[...]

Dat valt wel mee om eerlijk te zijn, 35fg is een aardige prijs voor die ring :o
Dat komt vooral omdat er geen 100+ar/dex/life/mana op zit 25fres/cres is nice maar dat is buiten de 20str fcr om het enige wat deze prijs kan veroorzaken. Ik zou het bod van 35fg nemen of nog even wachten maar meer dan 40-45 kan je er niet uit slepen denk ik.

Toevallig heb ik ook nog 2 of 3 fcr 20str ringen, eens kijken welke ik daarvan wel weg wil doen (moet sowieso weer eens een lijstje uptodate maken :))
Ok, deal voor 60 fg gemaakt zojuist (http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=27648608). Dat is weer lekker voor zo'n ringetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:43:
[...]

Ok, deal voor 60 fg gemaakt zojuist (http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=27648608). Dat is weer lekker voor zo'n ringetje.
Netjes, had ik zelf niet verwacht :)
Daarentegen is het erg lastig pricechecks geven op rares/magic items omdat het maar net waard is wat de gek ervoor geeft, duidelijk heb jij die gek gevonden die er net 10-15fg meer voor gaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 26 januari 2009 @ 19:55:
[...]

Netjes, had ik zelf niet verwacht :)
Daarentegen is het erg lastig pricechecks geven op rares/magic items omdat het maar net waard is wat de gek ervoor geeft, duidelijk heb jij die gek gevonden die er net 10-15fg meer voor gaf ;)
Ja, het is inderdaad lastig. Maar blijkbaar handelen ze gewoon in die dingen, die gast heeft het al doorverkocht met wat winst.

Toch bedankt voor de info, anders had ik het voor 10 fg of zo verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:20:
[...]

Ja, het is inderdaad lastig. Maar blijkbaar handelen ze gewoon in die dingen, die gast heeft het al doorverkocht met wat winst.

Toch bedankt voor de info, anders had ik het voor 10 fg of zo verkocht.
Hmm dat is wel minder, heb je soms ook wel met rijke gasten die van een nieuwe user een heel dikke rare cheap kopen en weer door kan verkopen aan een andere rijke gast voor het dubbele. Gebeurd trouwens niet alleen met rares heb vaak genoeg mijn kansen schoon gezien om van een vers gekochte item het dubbele te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net naast een 19/13 soso torch gegrepen omdat ik aan het eten was ;( hij had m voor 8fg verkocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:27:
net naast een 19/13 soso torch gegrepen omdat ik aan het eten was ;( hij had m voor 8fg verkocht
omfg, hoezo ontiegelijk cheap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat maakt d2 toch wat anders dan andere games, het kost gewoon veel tijd om een character uit te bouwen
(zo veel variaties). Ben alleen momenteel meer met handelen bezig dan met de game (wat ik wel jammer vind). Tis nu van een rondje maken (andi, mephi, baal), mulen en traden.

Misschien dat ik binnenkort even de hcl ga proberen, even afwachten met de lag van de laatste tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2009 @ 20:27:
Owja zei je ingame al idd, jammer man.
8fg voor een 19 13 is erg cheap! Normale prijs is namelijk 50-60fg :)

Voor SCL Ubers zie igot forum :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 26-01-2009 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
In de pricelist zie ik staan dat hotspurs voor 10-20 fg gaan... Waarom in vredesnaam? Dat zijn toch die simpele unique boots, met eigenlijk geen aparte stats imho. Of vergis ik mij en bedoelen ze er een ander item mee? Want ik heb nog een 10% en een 19% enh.def. hotspurs boots die ik wel op jsp wil verkopen dan. Al leveren ze maar 10fg op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:10:
In de pricelist zie ik staan dat hotspurs voor 10-20 fg gaan... Waarom in vredesnaam? Dat zijn toch die simpele unique boots, met eigenlijk geen aparte stats imho. Of vergis ik mij en bedoelen ze er een ander item mee? Want ik heb nog een 10% en een 19% enh.def. hotspurs boots die ik wel op jsp wil verkopen dan. Al leveren ze maar 10fg op...
Ja goed door de enorme fres en worden best veel gebruikt :)
Die 10ed kun je wel voor 8-10fg verkopen die 19ed voor 17-18fg dus tikt het aan mijn vriend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
psychoclown schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:14:

Ja goed door de enorme fres en worden best veel gebruikt :)
Die 10ed kun je wel voor 8-10fg verkopen die 19ed voor 17-18fg dus tikt het aan mijn vriend!
Ze staan nu op jsp! Eens kijken of het me lukt ze te verpatsen! 8)

Ow, en een link naar mijn d2jsp-profiel: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=514031

[ Voor 17% gewijzigd door HetBiggie op 27-01-2009 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 00:54:
[...]

Ze staan nu op jsp! Eens kijken of het me lukt ze te verpatsen! 8)

Ow, en een link naar mijn d2jsp-profiel: http://forums.d2jsp.org/user.php?i=514031
Zal je wel lukken ;)
Thanks zal ik meteen even in de playertable zettem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hotspurs had ik in mijn vorige untwinked party met de barbs nog aan :D Zijn wel leuke boots inderdaad.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, weer een macbook erbij. Dat loot een stuk safer. (Nee, niet alleen voor D2 gekocht, zo ziek ben ik zelfs niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hotspurs kan je 2x uppen, en dan hebben ze nette defense, samen met de 45 ! ! ! fire res, 15% to maximum Fire Resist en 15 life, zijn het DE boots om aan te hebben als CS runner

meeste hammerdins hebben upped hotspurs aan denk ik, beter voor CS is er niet, vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Dalyxia schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:38:
hotspurs kan je 2x uppen, en dan hebben ze nette defense, samen met de 45 ! ! ! fire res, 15% to maximum Fire Resist en 15 life, zijn het DE boots om aan te hebben als CS runner

meeste hammerdins hebben upped hotspurs aan denk ik, beter voor CS is er niet, vind ik
Ah, ik ging net vragen waarom 19%ED zoveel duurder is dan 10%ED, aangezien dat voor de originele boots maar 1 of 2 defense verschil geeft, maar als je ze upt zal het idd meer uitmaken (alhoewel, dan nog) dus ik begrijp het. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:54:
[...]

Ah, ik ging net vragen waarom 19%ED zoveel duurder is dan 10%ED, aangezien dat voor de originele boots maar 1 of 2 defense verschil geeft, maar als je ze upt zal het idd meer uitmaken (alhoewel, dan nog) dus ik begrijp het. :p
Dat klopt en perfect upped items zijn duurder omdat je geluk moet hebben.
Daarom zijn bijv ook Mages 30ed en bloodfists 20ed zoveel meer waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:59:
[...]

Dat klopt en perfect upped items zijn duurder omdat je geluk moet hebben.
Daarom zijn bijv ook Mages 30ed en bloodfists 20ed zoveel meer waard.
Waarom moet je geluk hebben? Worden de variabele attributen gererolled bij een up?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 13:38:

Ik loop met eth treks, qua def een stuk leuker. De fireres kan een gemis zijn, maar ik merk niet veel als ik in de cs rondloop/tele/ren/hammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:02:
[...]

Waarom moet je geluk hebben? Worden de variabele attributen gererolled bij een up?
Nee, de enh def mods niet, maar wel de base def. En die is bij die items ook variabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Pheno79 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:26:
[...]

Nee, de enh def mods niet, maar wel de base def. En die is bij die items ook variabel :)
Ach, juist ja. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 14:02:
[...]

Dit is omdat je altijd nog te maken het met de basedef van het item zelf.
Daarom is het ook af te raden om bijv. een Zaka <190ed te uppen want dan is de kans erg groot dat je er qua def achteruit gaat of vrijwel niet op vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:40:
[...]

Dit is omdat je altijd nog te maken het met de basedef van het item zelf.
Daarom is het ook af te raden om bijv. een Zaka <190ed te uppen want dan is de kans erg groot dat je er qua def achteruit gaat of vrijwel niet op vooruit.
Wut? Als je herald of zakarum bedoelt, dat is een exceptional palashield. De basedef van de elite versie is toch sowieso hoger en dus beter? Hoe kan je er dan op achteruit gaan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:58:
[...]

Wut? Als je herald of zakarum bedoelt, dat is een exceptional palashield. De basedef van de elite versie is toch sowieso hoger en dus beter? Hoe kan je er dan op achteruit gaan? :p
Wel hoger, maar relatief. STel dat hij eerst 190 ed had, dan kan hij nu naar bijv. 180 ed gaan. Omdat de base defense hoger is, heeft hij dan wel meer defense, maar je kan beter een zaka uppen met een lagere ed, anders is het zonde van je perfect zaka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 15:58:
[...]

Van arreat:
1 Ko Rune + 1 Lem Rune + 1 Perfect Diamond + Exceptional Unique Armor = Elite Version of Armor (Single Player, Ladder Only)
This formula changes the base item type from the exceptional to elite version. For example Ghost Armor is turned into a Dusk Shroud. This does NOT convert the item to the Elite Unique version of the Unique Item. Unique item bonuses remain the same; only the item it's based on is upgraded. This can be used to upgrade Ethereal Items also. They will continue to be Ethereal after they are upgraded. You cannot do this formula unless you are using a Ladder Character. Also if the item is socketed, then jewels or runes and their mods will also remain. Armor refers to any sort of armor, including helms, boots, belts, gloves and shields, not just body armor.

Gilded shield:
(Base Defense: 144-168)

Zakarum Shield
(Base Defense: 169-193)

Dus achteruit gaan kan inderdaad niet. De mods (dus als je 190% enhanced defense hebt zou moeten blijven bestaan (volgens arreat). Het rotte is wel dat je dus de kans krijgt dat je van een 168 def gilded een 169 def zaka maakt, waar je dus niet heel veel mee opschiet. Daarom wordt dat dan afgeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Gezien de kost om een exceptional unique shield te upgraden lijkt het mij inderdaad de moeite niet om het even te wagen. :)

Waarom kan je dan beter een goeie zaka uppen dan een slechte? Mij lijkt het dat een slechte minder zal kosten om mee te spelen, en het minder duur is als de upgrade verneukt is. Of is het zo dat een slechte zake de upgrade sowieso niet waard is?

Die economische keuzes in D2 kunnen nogal ingewikkeld zijn, zeg. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:23:
[...]

Wel hoger, maar relatief. STel dat hij eerst 190 ed had, dan kan hij nu naar bijv. 180 ed gaan. Omdat de base defense hoger is, heeft hij dan wel meer defense, maar je kan beter een zaka uppen met een lagere ed, anders is het zonde van je perfect zaka :)
Nee dat bedoelde ik juist niet ;)
Zal het nu even beter uitleggen (heb nu ook de tijd).
Een Zaka (herald of zakarum) kan variëren tussen 150-200ed en de base def (Gilded Shield) tussen 144-168.
Als je deze upped (Zaka Shield) blijft uiteraard de ed gelijk maar de base def wordt opnieuw gerolled en deze kan nu tussen 169-193 variëren. Deze base defs liggen redelijk dicht bij elkaar maar het verschil is erg groot, een voorbeeld:

Zaka 165ed (base: 168) total: 445,7
Zaka 190ed (base: 155) total: 449,5

Beide Zaka's hebben bijna evenhoge total def ondanks dat de ene maar 165ed heeft en de ander 190ed.

Zaka 165ed (base: 170) total: 450,5
Zaka 190ed (base: 185) total: 536,5

Beide Zaka's geupped met random gekozen base def. Je ziet dat als de low ed Zaka een hoge base def rolled door het uppen je er op vooruit gaat. Zeker als je van low base naar low base gaat zul je het nog goed merken. Echter heb je een slechte roll en je gaat van high base naar low base ga je er nauwlijks op vooruit en heb je alleen maar extra hoge reqs.
Bij een high ed daarentegen zal je van alleen bij high base naar low base er bijna niet op vooruit gaan in alle andere gevallen wel.

Zaka 190ed (base: 168) total: 482,2
Zaka 190ed (base: 170) total: 493

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwoa, als je een slechte upped, 144 def bv, heb je kans dat het opeens een 193 based defense wordt. Maar daarom wordt d eprijs ook wat bepaald door de enh def, omdat men dat ook wel weet. Een low zaka met 200% def is alsnog wat waard, omdat je die dus makkelijk kan uppen en dan minimaal 25def omhoog gaat. En dat is dan de slechtste rol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 16:58:
Gezien de kost om een exceptional unique shield te upgraden lijkt het mij inderdaad de moeite niet om het even te wagen. :)

Waarom kan je dan beter een goeie zaka uppen dan een slechte? Mij lijkt het dat een slechte minder zal kosten om mee te spelen, en het minder duur is als de upgrade verneukt is. Of is het zo dat een slechte zake de upgrade sowieso niet waard is?

Die economische keuzes in D2 kunnen nogal ingewikkeld zijn, zeg. :p
Het zijn niet echt de kosten die het 'achteruit' laten gaan maar meer de hogere reqs.
Want zoals ik net zei en ook pheno al, kan je van hoge base def naar lage base def gaan en dan heb je er alleen jezelf mee als het een low ed Zaka betreft immers moet je extra stats coveren terwijl je qua def er niet of nauwlijks op vooruit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Pheno79 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:02:
Mwoa, als je een slechte upped, 144 def bv, heb je kans dat het opeens een 193 based defense wordt. Maar daarom wordt d eprijs ook wat bepaald door de enh def, omdat men dat ook wel weet. Een low zaka met 200% def is alsnog wat waard, omdat je die dus makkelijk kan uppen en dan minimaal 25def omhoog gaat. En dat is dan de slechtste rol.
Inderdaad, ik zou - àls ik een zaka zou willen uppen - een zaka met max ED en minimale basedef kopen, omdat die eventueel goedkoper zullen zijn om te kopen, maar een (relatief) maximale boost geven als ze geupt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:06:
[...]

Inderdaad, ik zou - àls ik een zaka zou willen uppen - een zaka met max ED en minimale basedef kopen, omdat die eventueel goedkoper zullen zijn om te kopen, maar een (relatief) maximale boost geven als ze geupt worden.
Dat valt wel mee base def bepaald niet de prijs alleen de variabele stats en dat is bij bijv. Zaka en hotspurs het ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

psychoclown schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:10:
[...]

Dat valt wel mee base def bepaald niet de prijs alleen de variabele stats en dat is bij bijv. Zaka en hotspurs het ed.
Worden hotspurs en zakas zo goed als altijd geupt? Want dan kan ik mij goed genoeg voorstellen dat de base defense niets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:16:
[...]

Worden hotspurs en zakas zo goed als altijd geupt? Want dan kan ik mij goed genoeg voorstellen dat de base defense niets uitmaakt.
Nope Zaka's niet altijd want het enige wat de prijs bepaald is de ed, ook het evt uppen maakt bij een perfect Zaka niet uit :) Bij Mages 30/Bloodfists 20 wordt het uppen meestal wel gedaan maar die zijn dan ook cheap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:35
Ieder item dat spawned met %edef krijgt altijd als def waarde de max+1. Dus iedere HoZ die dropt heeft 169 base def. Bij het upgraden wordt inderdaad de base def opnieuw gerolld, dus je hebt kans dat je defense gelijk blijft, maar je str req omhoog gaat.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psych schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:50:
Ieder item dat spawned met %edef krijgt altijd als def waarde de max+1. Dus iedere HoZ die dropt heeft 169 base def. Bij het upgraden wordt inderdaad de base def opnieuw gerolld, dus je hebt kans dat je defense gelijk blijft, maar je str req omhoog gaat.
Dat is bij superior items zo, maar niet bij uniques/sets en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psych schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 17:50:
psychoclown je hebt een kloon! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

13/15 soso torch gekocht voor 15fg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Juist nog een uniq ringtje gevonden bij die niha/nika/d-key ventje. Is het een bk3. Eerste fatsoenlijke drop in tijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 23:07:
Juist nog een uniq ringtje gevonden bij die niha/nika/d-key ventje. Is het een bk3. Eerste fatsoenlijke drop in tijden :)
Nihla ;)
Gratz Maldred! Ik had vanavond steeds net geen super item.. 2Cold 20FCR 2Blizz 20ene 9Life 80mana orbje is het net niet :'( Wel lvlreq30 dus wellicht nog te verkopen want bovenal heeft het een flinke sloot mana :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Drops vallen bij mij in de cs erg tegen op het moment. Het is nithlatak btw.
Maar die run ik niet omdat ik met mijn enige char tot nu wel erg nerveus ben met die physic damage clouds van die vipers. Staat zo stom als je daardoor dood gaat en dus niet meer kan spelen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Pheno79 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 07:25:
Maar die run ik niet omdat ik met mijn enige char tot nu wel erg nerveus ben met die physic damage clouds van die vipers. Staat zo stom als je daardoor dood gaat en dus niet meer kan spelen :')
Maak dan eens haast met die nieuwe Pala van je. Die kan rustig douchen in die Poison Showers 8)
Je had toch een bod op Gris. schildje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Volgens AS is het "Nihlathak". :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:23:
[...]

Maak dan eens haast met die nieuwe Pala van je. Die kan rustig douchen in die Poison Showers 8)
Je had toch een bod op Gris. schildje?
Zonder wapen heb ik geen volle set. Dat schildje heb ik al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 08:47:
[...]

Volgens AS is het "Nihlathak". :p
Het zou zo maar kunnen, ik heb die gast al in geen jaar gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Pheno79 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 07:25:
Als die er zijn, dan dan skip ik die gozer in die game. Die doen echt veel te veel dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jewel: 17ed/8dex/-15req/1-3cold dmg

kan iemand een indicatie geven van wat het waard is?

40ed/9dex = 70+fg
40ed/-15req = 70+fg

Ik had deze gepitched op 20fg is dit redelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:45:

40ed/9dex = 70+fg
40ed/-15req = 70+fg

Ligt geheel aan level requirement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:47:
[...]

Ligt geheel aan level requirement.
lvl28

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 13:45:

40ed/9dex = 70+fg
40ed/-15req = 70+fg

15-20fg zou wel moeten kunnen lukken.
Het probleem bij jewels is eenmaal gesocked en je bent de fg kwijt je kan niet later er een betere voor in de plaats zetten en de oude weer verkopen. Het gevolg hiervan is dat mensen vaak niet genoegen nemen met eentje met lagere stats,gezien vooral de rijke lui jewels gebruiken zullen ze eerder grijpen naar een betere dan een goedkopere met iets mindere stats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Een vraagje. Ik ben dus bezig om een griswold set based pala (abbott) te bouwen.
Veel vrije sockets, een dot res (100@), 60 str, 60 dex, 5+ skills.en natuurlijk een toffe aura.

Max prayer, 1 punt cleansing en een prayer/insight merc zou moeten zorgen voor een replenish waar je niet goed van wordt. Als ik alle defgear sols geef krijg ik nog 8x7 dam red icm met een amu 25 dam red (jaja, gegambled _O_ ) en iig 1 natures peace (twijfel nog op raven, cannot be frozen is eigenlijk te lekker).

De defense zit du wel goed, Maar de attack, daar knelt het in mijn hoofd nog wat.
Ik kan verschillende richtingen opgaan. Om op supersafe te spelen zou ik voor vengeance kunnen gaan:
-1 punt vengeance
-max light
-max cold

Geen fire? Nee, geen fire. De overige punten gaan in holy shield en defiance, om nog meer def te krijgen.
Op switch zou ik een demonlimb kunnen zetten, dan heb ik extra fire damage :)
gris weapon socketen met 3xeth en 1x shael. 75% minder def, en een breakpoint van vengeance (60ias).

Gloves :
-draculs: voor nog meer leech (=overlevingskans).
-crafted 20% ias gloves: zodat ik die shael kan ruilen voor nog een eth (welke ar problemen?).
- venomgrip: poison? Ik regeneer sneller dan die uberbitch me kan damagen! Poison my arse!
Boots:
- hotspurs: fire res nog op 90max zetten
belt:
- tg: een whopping 95 light res en 20 absorb. Gloams? I laugh at them!
- verdungo: vita, dam red%.
- string of ears: dam red%

Charms:
anni, ptorch: allemaal te duur.
def skillers: now we are talking! Cheap, zelfs met pgems te kopen! str/dex mods erbij om zoveel mogelijk in vita te zetten.
scs met de laatste beetje res benodigd.

Res= 100 van set+ 30 anya. Met skills maxed kan ik 90/85/85/75 halen, met cold absorb van set. Indien thundergods: 90/95/85/75 met 20% cold en light absorb.

Ik mis dus 65 light res, 15 fire res, 55 cold res. Ook wel een uitdaging genoemd.

Iemand nog wat ideeen qua gear? Dam red is belangrijk, dus eigenlijk heb ik alleen een belt, glove, boots en chamrs als uitweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Moest je er iets aan hebben, er staat op diii.net een Avenger guide waarbij de guide-writer een full griswold setje gebruikt. Je kan dus het een en het ander daarop baseren, alhoewel hij duidelijk nogal rijk is (check die jewels :p)

Hier is hij: http://forums.diii.net/showthread.php?t=517192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
Pheno79 schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 18:00:
[...]

Dat is bij superior items zo, maar niet bij uniques/sets en dat soort dingen.
Nee, dit is zo bij ieder item dat spawned met %edef, dus ook magic, set, unique items. Kijk het maar eens na bij een paar van deze items. Overigens kun je veel van dit soort informatie vinden op het Statistics forum op forums.diii.net.

Overigens was ik hier eerder dan psychoclown. Hij is dus eigenlijk mijn kloon en dit klopt ook, want als je zijn naam heel snel uitspreekt zeg je; psych - kloon. Dikke ;) natuurlijk.

Wat betreft de charms voor je abott Pheno. Bedenk dat je met str en dex skillers (max +6) dus 6 punten in vita kan stoppen. Op je pala betekent dit 18 life, dus afhankelijk van prijzen kan het aantrekkelijker zijn om charms met meer dan 18 life te kopen en de punten alsnog in str / dex te spenderen; het netto resultaat zal hoger life zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:48:
Moest je er iets aan hebben, er staat op diii.net een Avenger guide waarbij de guide-writer een full griswold setje gebruikt. Je kan dus het een en het ander daarop baseren, alhoewel hij duidelijk nogal rijk is (check die jewels :p)

Hier is hij: http://forums.diii.net/showthread.php?t=517192
Die jewels poepen. Ik wil juist zo min mogelijk phys damage doen. Met de bekende reden dat er nog iets bestaat als IM.
psych schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 09:52:
[...]

Nee, dit is zo bij ieder item dat spawned met %edef, dus ook magic, set, unique items. Kijk het maar eens na bij een paar van deze items. Overigens kun je veel van dit soort informatie vinden op het Statistics forum op forums.diii.net.
Dan snap ik arraet niet, die daar toch bij sommige uniques de base def zet. Zie bv mages op arreat.
Wat betreft de charms voor je abott Pheno. Bedenk dat je met str en dex skillers (max +6) dus 6 punten in vita kan stoppen. Op je pala betekent dit 18 life, dus afhankelijk van prijzen kan het aantrekkelijker zijn om charms met meer dan 18 life te kopen en de punten alsnog in str / dex te spenderen; het netto resultaat zal hoger life zijn.
Probleem in mijn d2jsp topic zag ik al meteen: 31life def skiller voor 20 fg. Altijd weer zonde als mensen de waardes opeens omhooggooien tot briljante hoogte. Want laten we wel zijn, normaal flikker je def skillers weg en misschien high life offensive skillers houd je. Om niet te spreken over pc skillers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Die griswold scepter doet toch tot ~150 phys dmg? Is dat niet al teveel om geen last te hebben van IM? Misschien kan je beter voor een rift war scepter gaan, maar dan breek je je set. :p

edit: Trouwens is de elemental dmg van de Vengeance combat skill berekend op de base physical damage die je doet zonder boosts van aura's of skills, dus als je %ED jewels in dat wapen steekt zal de vengeance dmg ook een pak groter worden.

[ Voor 39% gewijzigd door RuddyMysterious op 29-01-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno, stackt jouw Prayer dan met de prayer van de merc? Dat betwijfel ik namelijk.. Normaal als je met 2 pala's in 1 party dezelfde aura neemt, wordt er tussen deze twee gealterneerd dacht ik...

Als boots kun je ook nog tearhaunch overwegen... +2 vigor en wat resists. Qua gloves zou ik voor IAS gloves gaan. Omdat je waarschijnlijk niet zealt zal je Draculs niet zo snel/vaak afgaan. Dan lijkt het mij nuttiger om sneller te kunnen rammen. Sneller rammen = sneller vijanden dood = minder life kwijt toch? :D Als belt is Thundergods toch wel erg interessant. De extra STR die het geeft zorgt ook dat je weer 20 extra in vit kan douwen, ook weer 60 life dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:46:
Die griswold scepter doet toch tot ~150 phys dmg? Is dat niet al teveel om geen last te hebben van IM? Misschien kan je beter voor een rift war scepter gaan, maar dan breek je je set. :p

edit: Trouwens is de elemental dmg van de Vengeance combat skill berekend op de base physical damage die je doet zonder boosts van aura's of skills, dus als je %ED jewels in dat wapen steekt zal de vengeance dmg ook een pak groter worden.
Ik wil juist een cheap build, dus ik ga echt geen fortuin (nee, ik trek geen cc voor dupes) aan jewels en palatorch etc uitgeven ;)
Ik vraag me af of ik er extreem last van ga hebben, qua slaan wel, maar met cleansing is de curse echt in no time voorbij.

Wat meteen het antwoord is op vic: prayer stacked niet, maar medi/prayer + cleansing prayer wel.

Mijn merc doet prayer door middel van zijn mediation aura, ik doe dat met cleansing. Als je nog een prayer merc erbij zou nemen zonder aura zou je 3 prayer-effectauras hebben :D

Ik vraag me af wat er gebeurd als ik zelf een insight draag: prayer maxxen, cleansing doen en medi van insight. De healing zou iets beter zijn denk ik, omdat mijn prayerlevel een stuk hoger kan uitkomen dan die van de merc. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) krijg ik dan alleen het prayer aura van de merc als voordeel, de meditation van de insight op mijn merc stacked niet met die van mijzelf. Of werkt de healing kracht wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Om even mijn ervaringen te delen: mijn avenger gebruikt een ebotdz en heeft 2k leven met de oak van broer's druid en ging in hell cs net niet of net wel dood door IM. Mijn vengeance dmg was gemiddeld wel 8k, dus ik denk dat als jij geen jewels of andere %ED items gebruikt, je minder zal doen en er dus ook minder last van zal hebben. De peet in de guide die ik heb gelinkt doet zo'n 6k vengeance dmg met zijn griswold scepter, en dat is met al die +dmg en %ED dmg jewels erbij. Jij zal wsl zo'n 3k tot 4k halen, met een phys dmg die laag genoeg is om niet de hele tijd te sterven. Dat is dan een deal. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 13:31:
Om even mijn ervaringen te delen: mijn avenger gebruikt een ebotdz en heeft 2k leven met de oak van broer's druid en ging in hell cs net niet of net wel dood door IM. Mijn vengeance dmg was gemiddeld wel 8k, dus ik denk dat als jij geen jewels of andere %ED items gebruikt, je minder zal doen en er dus ook minder last van zal hebben. De peet in de guide die ik heb gelinkt doet zo'n 6k vengeance dmg met zijn griswold scepter, en dat is met al die +dmg en %ED dmg jewels erbij. Jij zal wsl zo'n 3k tot 4k halen, met een phys dmg die laag genoeg is om niet de hele tijd te sterven. Dat is dan een deal. :p
Ah, ok, Ik heb maar een level 5 oak die constant dood zal gaan, maar toch. Of cta on switch en minder in defiance stoppen, zodat ik de fire res met behulp van synergies alsnog max. Maar dan zijn hotspurs weer niet nodig, dan voldoet een infernostride oid ook :).Dan haal ik alsnog 95/95/85/75 :D Eens kijken of die LighteningHose van Dia dan nog wat doet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Zelf zit ik aan 87 of 88% lightning resists in hell, en ik kon de hose van dia toch niet zo ferm goed verdragen. Een seconde lang incasseren en ik mocht al pots hijsen. Misschien heb je bij 95% LR wat minder last, maar dat moet je dan wel eerst halen. Thundergods lijkt mij dan toch wel een goeie keus, zoals vic daar zei.

Even een noobvraagje: is die iron maiden eigenlijk 100% phys dmg of is dat 50% phys en 50% fire zoals corpse explosion, of is het gewoon magic dmg zoals de meeste spells van een necro?

[ Voor 3% gewijzigd door RuddyMysterious op 29-01-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
Pheno79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 11:17:
Dan snap ik arraet niet, die daar toch bij sommige uniques de base def zet. Zie bv mages op arreat.
Je hebt gelijk, Arreats is (nog steeds) fout op sommige punten. In dit geval is het meer misleidend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 14:10:
Zelf zit ik aan 87 of 88% lightning resists in hell, en ik kon de hose van dia toch niet zo ferm goed verdragen. Een seconde lang incasseren en ik mocht al pots hijsen. Misschien heb je bij 95% LR wat minder last, maar dat moet je dan wel eerst halen. Thundergods lijkt mij dan toch wel een goeie keus, zoals vic daar zei.

Even een noobvraagje: is die iron maiden eigenlijk 100% phys dmg of is dat 50% phys en 50% fire zoals corpse explosion, of is het gewoon magic dmg zoals de meeste spells van een necro?
dat komt omdat de lightning hose van die half lightning half physical damage is

of is het half fire half physical?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dalyxia schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Mogelijks, ik had toen niet zoveel %DR, ik denk een 20% ofzo, en fire resist maar 77 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:06:
[...]

Phys. en Lightning:

http://diablo.wikia.com/wiki/Red_Lightning_Hose

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 16:27:
[...]

Mogelijks, ik had toen niet zoveel %DR, ik denk een 20% ofzo, en fire resist maar 77 oid.
btw moet je gewoon lekker dicht bij diablo gaan staan, dan zit je in de minimum range ofzo en dan raakt de lightning hose je niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om nog weer even van me te laten horen zo tussen de drukte van het studeren door..
Je pelt heb ik verkocht, vic. Niet bijster veel 25fg (hij had 10+ dagen geleden 30fg geboden) maar gezien de tijd dat het topic liep had ik/jij het erger kunnen treffen :)
Hold nu dus officieel 50fg van jou en uiteraard je Andys + Gf, die ik overigens nog niet actief aan de man heb gebracht.
Dus zeg maar wanneer je je Jah Mal Jah Sur Jah Ber (toch? uit het hoofd) moet hebben dan probeer ik ze dan te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Je had de runes goed ja ;) Wanneer ik hem moet hebben is afhankelijk van wanneer de untwinked party is afgelopen natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:35:
Je had de runes goed ja ;) Wanneer ik hem moet hebben is afhankelijk van wanneer de untwinked party is afgelopen natuurlijk :P
Your call ;)
Zal van het weekend even kijken voordat ik weer bedolven ga worden onder studie..
Alleen is het dan wel handig als ik je Pb alvast heb, heb ik ook geen risico dat ze poofen als blijkt dat ik ze meteen kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is laggy als wat vandaag, ik stond na 20 x tele nog in een pack met gloams :')
Blizzard moet er echt wat aan gaan doen, in de NL chan zit men ook te klagen, dus het is niet mijn provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 19:47:
Het is laggy als wat vandaag, ik stond na 20 x tele nog in een pack met gloams :')
Blizzard moet er echt wat aan gaan doen, in de NL chan zit men ook te klagen, dus het is niet mijn provider.
Dat het Blizzard was was ik al hard achter want heb het zowel in Arnhem als in Enschede. Twee verschillende providers en de een glas en de ander adsl dus dat was al vrij snel uitgesloten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb UPC, alles is mogelijk dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik heb er ook last van. Met mijn untwinked kereltje in de CS een paar keer doodgegaan terwijl ik niet eens doorhad wat er gebeurde.

Nu trouwens realm down toen ik (voor de eerste keer vandaag!) van account wisselde :')

Die phaseblade kan ik je uiteraard zo geven als we samen online zijn. Ben je morgenavond on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 20:27:
Ik heb er ook last van. Met mijn untwinked kereltje in de CS een paar keer doodgegaan terwijl ik niet eens doorhad wat er gebeurde.

Nu trouwens realm down toen ik (voor de eerste keer vandaag!) van account wisselde :')

Die phaseblade kan ik je uiteraard zo geven als we samen online zijn. Ben je morgenavond on?
Mja hadden tollo en ik ook tijdje terug na 3x wisselen.. heel gaar maarja wat doe je eraan he :|
Ja morgen ben ik wel on, morgenochtend tentamen dus 's middags/'s avonds weer even spelletje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gauntlet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-08 22:20
eens een vraagje, kan je van hardcore terug naar normal? Te lang gewacht met baalrun en zit in hardcore maar ben nog niet sterk genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:43
gauntlet schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:33:
eens een vraagje, kan je van hardcore terug naar normal? Te lang gewacht met baalrun en zit in hardcore maar ben nog niet sterk genoeg
Je haalt wat termen door elkaar, dat kan verwarrend zijn. Er is Hardcore (als je dood gaat verlies je het character) en Softwarecore (je verliest alleen experience en gold). Dan heb je nog 3 moeilijkheidsgraden, normal, nightmare en hell, en dat is wat jij waarschijnlijk bedoelt. Als je normal hebt uitgespeeld zie je alleen nightmare games in je lijst. Je kunt echter nog wel normal games joinen en maken, je ziet ze alleen niet meer in de jion lijst. Idem als je nightmare hebt gehaald en je hell games in de lijst ziet.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulWar1 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:43:
[...]

Je haalt wat termen door elkaar, dat kan verwarrend zijn. Er is Hardcore (als je dood gaat verlies je het character) en Software (je verliest alleen experience en gold). Dan heb je nog 3 moeilijkheidsgraden, normal, nightmare en hell, en dat is wat jij waarschijnlijk bedoelt. Als je normal hebt uitgespeeld zie je alleen nightmare games in je lijst. Je kunt echter nog wel normal games joinen en maken, je ziet ze alleen niet meer in de jion lijst. Idem als je nightmare hebt gehaald en je hell games in de lijst ziet.
Software? >:)

Verder heb ik ook gruwelijk last van de lag ;( geen d2 vanavond dus O+

/me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 21:20:
[...]

Mja hadden tollo en ik ook tijdje terug na 3x wisselen.. heel gaar maarja wat doe je eraan he :|
Ja morgen ben ik wel on, morgenochtend tentamen dus 's middags/'s avonds weer even spelletje doen :)
Eergisteren na 2x van mule te hebben gewisseld al een tempban. Het gaat lekker met bnet :)
Gisteren dus niet veel gedaan, ik ben maar het macbookje wat gaan tweaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno, "verplicht" leesvoer:
http://www.theamazonbasin...index.php?showtopic=67385

SSOG builds blinken uit door vrijheid en low-cost opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Heheh, heb ik gister toevallig gelezen toen ik op abbott zocht. Ik dacht dat pheno daar juist zijn build vandaan haalde. Ook omdat hij spreekt over de griswold set.

[ Voor 15% gewijzigd door Vicarious op 30-01-2009 08:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:45:
Heheh, heb ik gister toevallig gelezen toen ik op abbott zocht. Ik dacht dat pheno daar juist zijn build vandaan haalde. Ook omdat hij spreekt over de griswold set.
Dat klopt, alleen heeft SsoG het niet over het hoe en wat als je een gris set hebt. Wat hij blijft bij een chargedin met insight (dus zonder schild). En dat lijkt me erg lastig op een gris set te regelen ;)

Dus ik doe mijn eigen ding er mee, wat ook prima kan. Maar wel met de pdr overflow theorie die er achter steekt.

Volgens mij kun je ook een redelijk onverwoestbare ES sorc op die manier maken. 95% damage wordt al gereduceerd door ES, icm met sols kun je volgens mij de rest nullificeren :D dan heb je nog meer vrijheid qua gear om dat voor elkaar te krijgen, misschien iets voor een volgend projcetje als ik deze af heb. Alleen die 9 es stafjes zijn lastig te krijgen. Ik koop die dan wel van boom over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Lag issues:

In het WoW topic wordt ook steen en been geklaagt over lag. Iets wat voornamelijk bij nederlanders voor schijnt te komen. Andere landen hebben er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah, en met die sorc kun je dan nog killen ook. Weliswaar met 1 element (firewall of orb meest logische keuzes lijkt me), maar samen met een sterke merc kun je nog best de game doorkomen ook met zo'n build.

Als helmpje kun als goedkope optie je ort + sol nemen, levert je de dmg reduction van sol op, en je hebt een runeword met +1 skills :) Ook nog 10 energy en 30 lightning resist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Niet online
Pheno79 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 08:51:
[...]

Dat klopt, alleen heeft SsoG het niet over het hoe en wat als je een gris set hebt. Wat hij blijft bij een chargedin met insight (dus zonder schild). En dat lijkt me erg lastig op een gris set te regelen ;)

Dus ik doe mijn eigen ding er mee, wat ook prima kan. Maar wel met de pdr overflow theorie die er achter steekt.

Volgens mij kun je ook een redelijk onverwoestbare ES sorc op die manier maken. 95% damage wordt al gereduceerd door ES, icm met sols kun je volgens mij de rest nullificeren :D dan heb je nog meer vrijheid qua gear om dat voor elkaar te krijgen, misschien iets voor een volgend projcetje als ik deze af heb. Alleen die 9 es stafjes zijn lastig te krijgen. Ik koop die dan wel van boom over :)
Grootste probleem: damage doen. Venegeance is puur gebaseerd op de phys. damage van je wapen. Als je dat vol met eth/shael stopt doe je te weinig damage, vrees ik. Andere voorwaarde is dat je Conviction als main aura gebruikt, wat ook wellicht ongewenst is.

Enorm gevaar bij ES-sorc, al dan niet met PDR gear, is mana-burn. Als dat gebeurt is het over en uit vanwege je enorm lage life. Alleen een godly hoeveelheid PDR kan je dan redden maar dat is onrealistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 09:32:
[...]

Grootste probleem: damage doen. Venegeance is puur gebaseerd op de phys. damage van je wapen. Als je dat vol met eth/shael stopt doe je te weinig damage, vrees ik. Andere voorwaarde is dat je Conviction als main aura gebruikt, wat ook wellicht ongewenst is.

Enorm gevaar bij ES-sorc, al dan niet met PDR gear, is mana-burn. Als dat gebeurt is het over en uit vanwege je enorm lage life. Alleen een godly hoeveelheid PDR kan je dan redden maar dat is onrealistisch.
Ja, daarom zit ik ook te kijken wat ik ga doen. maar misschien ga ik hem secialiseren op bv nithlathak. 95% fire res, massive pdr (zit met gemak op 100+). En dan is een vengeance prima. Alleen is zijn naam wat misleidend qua char, maar he, SlayingShield is ook een hammerdin :') Of sacrifice doen, op zich leent deze build zich er uitstekend voor. Veel healing heb ik toch al, dus met een maxxed sacrifice schuif ik iedere non PI in een paar klappen neer :D Alleen moet ik dan juist niet in de cs lopen, want dat is dood door eigen schuld.

De ES sorc grootste vijand is altijd manaburn geweest. Dan ben je idd het haasje. maar goed, er is geen build die niet dood kan gaan, de een wat sneller dan de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg mij af:

Je gooit 20 skillpoints in fade en met alle +skill items kom je op lvl 35 uit.
Je draagt een 1.11 runeword assasin armor wat o.a. volgende eigenschap heeft:
5% change of casting lvl 15 fade when struck.

Is het dan zo dat je eigen gecastte fade van lvl 35 kan worden teruggebracht naar lvl 15 wanneer je geraakt wordt? Of blijft altijd de hoogste skill lvl actief?

Ps, ik neem aan dat ook niet hard-points in fade +1% to PDR geven

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 17:08:
Ik vroeg mij af:

Je gooit 20 skillpoints in fade en met alle +skill items kom je op lvl 35 uit.
Je draagt een 1.11 runeword assasin armor wat o.a. volgende eigenschap heeft:
5% change of casting lvl 15 fade when struck.

Is het dan zo dat je eigen gecastte fade van lvl 35 kan worden teruggebracht naar lvl 15 wanneer je geraakt wordt? Of blijft altijd de hoogste skill lvl actief?

Ps, ik neem aan dat ook niet hard-points in fade +1% to PDR geven
Volgens mij wordt die wel overwritten omdat het telt als een nieuwe cast, correct me if Im wrong.
Alleen hard points in Fade geven + DR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je ps klopt. En als ik me goed herinner telt het hoogste level van fade, als je die al aan had, zou die net zijn uitgewerkt heb je wel level 15. Maar ik kan me vergissen.

Vraagje tussendoor: ik wil op de macbook ook D2 installeren, maar weet niet welke van de sleutels ik al gebruikt heb op mijn oude laptop. Om nu tig keer te installeren heb ik geen zin in, maar hoe kom ik erachter welke key ik gebruikt heb? Ik heb d2skey geprobeerd, maar die zeurt over het feit dat het geen 1.11 is (like duh). Iemand een idee? of toch maar de hard way en hopen dat ik goed gok?

[ Voor 53% gewijzigd door Pheno79 op 30-01-2009 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:07:
Je ps klopt. En als ik me goed herinner telt het hoogste level van fade, als je die al aan had, zou die net zijn uitgewerkt heb je wel level 15. Maar ik kan me vergissen.

Vraagje tussendoor: ik wil op de macbook ook D2 installeren, maar weet niet welke van de sleutels ik al gebruikt heb op mijn oude laptop. Om nu tig keer te installeren heb ik geen zin in, maar hoe kom ik erachter welke key ik gebruikt heb? Ik heb d2skey geprobeerd, maar die zeurt over het feit dat het geen 1.11 is (like duh). Iemand een idee? of toch maar de hard way en hopen dat ik goed gok?
Ah, wil ik ook wel weten idd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 18:07:

als je level 32 fade hebt en je CTC lvl 15 cast, dan ga je terug naar level 15, skill wordt dus overwritten volgens mij
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.