Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan het even in de hero editor proberen. Maar er stond me iets van bij dat je niet teruggetriggerd wordt zolang je eigen fade nog werkt, alleen de timer wordt dan gereset. En wel naar de tijd van level 15 fade, maar he, als je toch geraakt wordt als melee dan heb je daar nooit last van.

Ik zoek het vanavond als de lag weer > 1000 is eens uit :)

Serbyes keyviewer? Ik ga er even op zoeken, ik heb geen zin om tig keer weer die installatie door te moeten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 08:50:
Ik kan het even in de hero editor proberen. Maar er stond me iets van bij dat je niet teruggetriggerd wordt zolang je eigen fade nog werkt, alleen de timer wordt dan gereset. En wel naar de tijd van level 15 fade, maar he, als je toch geraakt wordt als melee dan heb je daar nooit last van.

Ik zoek het vanavond als de lag weer > 1000 is eens uit :)

Serbyes keyviewer? Ik ga er even op zoeken, ik heb geen zin om tig keer weer die installatie door te moeten :')
Gister had ik totaal geen lag en woensdag/donderdag had ik zo goed als niet gespeeld.
Nja vond het wel goed weer een keer fatsoenlijk spelen :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 08:58:
[...]

Gister had ik totaal geen lag en woensdag/donderdag had ik zo goed als niet gespeeld.
Nja vond het wel goed weer een keer fatsoenlijk spelen :)
d2skey is van Serby, dus die doet het niet.

Gisteren heb ik niet gespeeld en woensdag/donderdag was volgens mij elke speler in 1 van de chatkanalen omdat je niet eens fatsoenlijk kon lopen/tele'en. Misschien hebben ze er wat aan gedaan, want ook WoW had er last van begreep ik op het werk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 09:04:
[...]

d2skey is van Serby, dus die doet het niet.

Gisteren heb ik niet gespeeld en woensdag/donderdag was volgens mij elke speler in 1 van de chatkanalen omdat je niet eens fatsoenlijk kon lopen/tele'en. Misschien hebben ze er wat aan gedaan, want ook WoW had er last van begreep ik op het werk :)
Al geprobeerd dan?
Het is niet hetzelfde programmatje :) Serby's cdkey viewer doet het wel op 1.12 als ik het goed heb.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 31-01-2009 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d2skey.exe had ik, maar misschien is er ondertussen een andere?
Ik ben trouwens gewoon op de gok gegaan nu, dus we zien wel. Anders moet ik de boel weer opnieuw installeren :')

En dan heb je een gare LoD cd, waardoor je weer opnieuw kan beginnen, gezien de andere blijkbaar bij mijn broer ligt *O*

Oh nee, nog een gevonden. Nadeel van zo'n oud spel, je cds overleven deze classics niet :D

[ Voor 40% gewijzigd door Pheno79 op 31-01-2009 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Pheno, zie dat je dinsdag een nieuwe MacBook Pro hebt gekocht! Netjes. Mag ik raden bij welke keten je die gekocht hebt... 8)

Heb op dinsdag ook maar een laptop aangeschaft (nee, geen MBP), dus ik moet nog even op zoek naar een nieuwe DII en DII LoD... Toch wel stuk veiliger met mulen... :P

Trouwens, nog geen bod op mijn hotspurs... GRRRR!

[ Voor 8% gewijzigd door HetBiggie op 31-01-2009 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

HetBiggie schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 11:40:
Pheno, zie dat je dinsdag een nieuwe MacBook Pro hebt gekocht! Netjes. Mag ik raden bij welke keten je die gekocht hebt... 8)
Apple?

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MM, maar de alu, geen pro. Ik vond die toch wat te prijzig :)
16% korting en omdat mijn vrouw de BTW nog kan afschrijven dus nog eens de btw er af. Dan is Apple opeens een stuk betaalbaarder :7

En prima ondersteuning van Blizzard, maar dat verwacht je van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gauntlet
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-08 22:20
SoulWar1 schreef op donderdag 29 januari 2009 @ 23:43:
[...]

Je haalt wat termen door elkaar, dat kan verwarrend zijn. Er is Hardcore (als je dood gaat verlies je het character) en Softwarecore (je verliest alleen experience en gold). Dan heb je nog 3 moeilijkheidsgraden, normal, nightmare en hell, en dat is wat jij waarschijnlijk bedoelt. Als je normal hebt uitgespeeld zie je alleen nightmare games in je lijst. Je kunt echter nog wel normal games joinen en maken, je ziet ze alleen niet meer in de jion lijst. Idem als je nightmare hebt gehaald en je hell games in de lijst ziet.
wel ja dit bedoelde ik dus. alvast bedankt voor het verhelderende antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Pheno79 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 16:53:
MM, maar de alu, geen pro. Ik vond die toch wat te prijzig :)
16% korting en omdat mijn vrouw de BTW nog kan afschrijven dus nog eens de btw er af. Dan is Apple opeens een stuk betaalbaarder :7
Ja, ik vond die BTW-actie van de MM ook voldoende reden om een laptop aan te schaffen. Heb ook even bij de Apples gestaan, maar dat was meer om even te genieten van het design... 8)

Hmm, iemand een idee wat deze GC ongeveer waard is:
+10 max.dam. / +66 ar / +6 strength (helaas geen life i.p.v. strength, maar toch wel iets waard toch?)

[ Voor 14% gewijzigd door HetBiggie op 31-01-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:43:
[...]

Ja, ik vond die BTW-actie van de MM ook voldoende reden om een laptop aan te schaffen. Heb ook even bij de Apples gestaan, maar dat was meer om even te genieten van het design... 8)

Hmm, iemand een idee wat deze GC ongeveer waard is:
+10 max.dam. / +66 ar / +6 strength (helaas geen life i.p.v. strength, maar toch wel iets waard toch?)
Hmm zeker wel wat duiten waard alleen idd zeer jammer dat er Str op zit ipv Life.
Iig heb je wel de volle 6str was de pijn enigzins streelt en ook de ar zit maar 10 van perfect dus 40-50+fg zou opzich wel redelijk zijn. Alleen kan er ook flink naast zitten want life is toch heel wat beter dan str :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb vandaag nog even een spirit monarch (5%ed) gemaakt:

stats: 35 fcr, 112 mana, 7 magic absorb, 156 def.

Volgens mij is ie wel ongeveer 150 fg waard (of is dat te veel?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:56:
Heb vandaag nog even een spirit monarch (5%ed) gemaakt:

stats: 35 fcr, 112 mana, 7 magic absorb, 156 def.

Volgens mij is ie wel ongeveer 150 fg waard (of is dat te veel?).
Mja zou hem tussen 125 en 150 schatten.
Nice roll btw heb al 15+ packs gebruikt en pas 2x close..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:47
psychoclown schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 21:58:
[...]
Mja zou hem tussen 125 en 150 schatten.
Nice roll btw heb al 15+ packs gebruikt en pas 2x close..
Zijn die zoveel waard? :>
Ik heb een 169 def, 34% FCR, 112 mana, 5 absorb die ik op de switch heb voor CTA buff.
Wat zou ik daarvoor kunnen krijgen denk je?

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:47:
[...]

Zijn die zoveel waard? :>
Ik heb een 169 def, 34% FCR, 112 mana, 5 absorb die ik op de switch heb voor CTA buff.
Wat zou ik daarvoor kunnen krijgen denk je?
Weinig, je hebt namelijk maar 34FCR :)
Scheelt wel dat je perf mana hebt en het boeltje zit in een 14 of 15ed neem ik aan? (171 is perf met 15ed)
Mss dat je er een fg of 5-15fg uit kan persen maar de mana telt niet zo als de fcr niet perf is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulWar1
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 17:47
psychoclown schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 22:53:
[...]

Weinig, je hebt namelijk maar 34FCR :)
Scheelt wel dat je perf mana hebt en het boeltje zit in een 14 of 15ed neem ik aan? (171 is perf met 15ed)
Mss dat je er een fg of 5-15fg uit kan persen maar de mana telt niet zo als de fcr niet perf is :)
Jammer....dan hou ik hem. Je zou zeggen dat die 1 FCR niet veel zou uitmaken, daardoor haal je het volgende breakpoint toch niet. Er zit idd 14ed op.

Know Thyself

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:07:
[...]

Jammer....dan hou ik hem. Je zou zeggen dat die 1 FCR niet veel zou uitmaken, daardoor haal je het volgende breakpoint toch niet. Er zit idd 14ed op.
In veel gevallen zou ik zeggen nee dat maakt idd niet veel uit maar bij een spirit vind ik van wel.
Een sorc bijv. die voor 105fcr bp gaat maakt die 1fcr best wel uit, mage + occu/eschuta + arach = 70-80fcr kan die ene fcr icm occu veel schelen, heb je bijv geen fcr ringen en of geen craft amu nodig :)
Sowieso is de instelling van jsp perfectionisme, wil een rijk iemand een sprit 35fcr 112 8abs en zal die er ook flink voor willen neerleggen dan neemt die echt geen genoegen met 34fcr 112 8abs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SoulWar1 schreef op zaterdag 31 januari 2009 @ 23:07:
[...]

meeste builds hangen net op een breakpoint, dus dan maakt 1 fcr precies uit of je het breakpoint haalt of niet
mijn pally heeft bijvoorbeeld 125% fcr nodig om snelste BP te halen
Hoto 40
amu 10
magefist 20
arach 20
===========
90 fcr
met een 35% spirit shield haal ik dan perfect de BP, terwijl ik nu dus nog met een 10fcr ring om loop omdat die verdomde 35% fcr maar niet valt

[ Voor 26% gewijzigd door Dalyxia op 01-02-2009 03:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Wordt de Mephisto soulstone drop ook beter met meerdere mensen in een game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 01 februari 2009 @ 17:25:
Wordt de Mephisto soulstone drop ook beter met meerdere mensen in een game?
Hf bedoel je? Volgens mij niet, alleen drops van mobs lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Omdat de countess drop ook beter wordt, dacht ik dat dat met de Hellforge drop misschien ook zo zou zijn. Maar daar vergiste ik me dus blijkbaar in. Thx. voor de info!

Hmmm, een lum van nm hellforge... Welke runes kunnen countess en hellforge eigenlijk droppen op normal/nm/hell? Kan dat zo gauw niet vinden op Arreat.

En nog maar een edit... Is deze ring iets waard:
+ 53 to attack rating
+ 16 to strength
+ 2 to dexterity
+ 24 to life
+ 20% to lightning resistance
Heb hem op d2jsp staan, en deze krijgt wel wat views, i.t.t. mijn andere items daar... 8)

[ Voor 58% gewijzigd door HetBiggie op 01-02-2009 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 01 februari 2009 @ 18:14:
Omdat de countess drop ook beter wordt, dacht ik dat dat met de Hellforge drop misschien ook zo zou zijn. Maar daar vergiste ik me dus blijkbaar in. Thx. voor de info!

Hmmm, een lum van nm hellforge... Welke runes kunnen countess en hellforge eigenlijk droppen op normal/nm/hell? Kan dat zo gauw niet vinden op Arreat.

En nog maar een edit... Is deze ring iets waard:
+ 53 to attack rating
+ 16 to strength
+ 2 to dexterity
+ 24 to life
+ 20% to lightning resistance
Heb hem op d2jsp staan, en deze krijgt wel wat views, i.t.t. mijn andere items daar... 8)
hf normal weet ik niet. Nm is um de max en op hell een gul.
De stats van die ring zitten in de goede richting alleen ar is wat laag, het dubbele zou beter zijn.
Str is hoog genoeg maar dex is daarentegen te laag om echt wat uit te maken. Life is altijd goed al kon het wel wat hoger omdat er geen mana op zit en lres hoef je geen woorden aan vuil te maken.
Mss een paar coins waard maar niet veel helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ik zou zeggen dat hij +/- 4400 gold waard is als je hem aan Malah verkoopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Vicarious schreef op zondag 01 februari 2009 @ 21:14:
Ik zou zeggen dat hij +/- 4400 gold waard is als je hem aan Malah verkoopt :)
:D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Daarnet met broer in hell in een players 8 game act 2 tot en met act5 doorgeraasd. Dit was wel een tcp/ip game, dus zelfs geen open battle net. Anyway, ik als avenger en hij als dualelemental druid, elk als lvl78 de trip begonnen en als lvl87 geëindigd. Wij spelen als doodbrave "noobs" het hele verhaal in één ruk door, met alle quests en waypoints en dergelijke. De drops zijn dus puur toevallig en niet met de bedoeling te mf'n.

Resultaat van de drops:
- minstens 5 keer isenharts breast plate (het was echt balen als er weer eens een groene breast plate op grond lag)
- laying of hands bramble mitts
- griswolds ornate armor! =)
- vampbraces
- peasant crown war hat
- dwarf star ring
- natalya set armor
- tal's belt
- hsarus boots
- stormeye warscepter (wordt die gebruikt door FoHdins?)
- een hele resem unique bows: lycanders aim ceremonial bow, de composite bow, de razor bow, de short war bow, etc

Vorige keer ook een herald of zakarum gevonden, dat was fijntjes!

Dit was telkens wel met elk 100 à 150 MF met op de mercs ook nog wat MF, en dat alles in een players 8 game. Het viel dus best wel mee.

Wat me wél tegenstak was de moeilijkheid van Hell met players 8, jezus! Dat we met 2 ventjes (volledig twinked, natuurlijk ;)) met elk top-mercs (defiance met insight polearm en blessed aim met holy freeze runeword polearm) en toch keihard falen in de level waar baal's minions worden gespawned. Chaos Sanctuary was ook niet min trouwens. Ik heb daar geleerd om cleansing te gebruiken (verdomme, die cursers!) en mijn mercs (en broers minions) alles te laten aanpakken, dus met zo min mogelijk risico.

Anyway, 2 patriarchs in een players 8 game. =) (ja, twinked met hero editor, maar dat is net het leuke eraan, twinked spelen)

Nu wil ik eens zo'n riftadin proberen! En daarna eens mijn dancer verbeteren. Een anni en torch + gc skillers maken véél verschil. En dan heb ik nog niet eens guillaume's. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met een dual elemental druid krijg je het in een game waarin je niet /players 8 doet ook gewoon zwaar hoor :D Zou niet weten hoe zo'n build (als je hem legit houdt) goed zou kunnen werken. Zelfs met een single element kom je al zwaar damage tekort meestal, laat staan als je dan ook nog synergie points kwijtraakt om een ander element erbij te nemen.

En een Avenger is ook neit het makkelijkste char om mee te spelen. Wel heel party-friendly door zn aura, maar dat wordt pas leuk met een man of 4/5 in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stormeye wordt niet gebruikt door Fohdins.
Die nemen of een cta 3foh/xconv scepter of 25-25 light 3foh/xconv scepter.
De meeste 3foh/3conv 5s sticks zijn geduped tho, zo is er ook eentje named randyrun met 3foh/3conv/1add
weet die add niet meer uit mijn hoofd maar past zeker wel in het rijtje foh/conv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 02 februari 2009 @ 09:11:
Stormeye wordt niet gebruikt door Fohdins.
Die nemen of een cta 3foh/xconv scepter of 25-25 light 3foh/xconv scepter.
De meeste 3foh/3conv 5s sticks zijn geduped tho, zo is er ook eentje named randyrun met 3foh/3conv/1add
weet die add niet meer uit mijn hoofd maar past zeker wel in het rijtje foh/conv..
Nog gelukt met die Last Wish toevallig? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Vicarious schreef op maandag 02 februari 2009 @ 01:03:
Met een dual elemental druid krijg je het in een game waarin je niet /players 8 doet ook gewoon zwaar hoor :D Zou niet weten hoe zo'n build (als je hem legit houdt) goed zou kunnen werken. Zelfs met een single element kom je al zwaar damage tekort meestal, laat staan als je dan ook nog synergie points kwijtraakt om een ander element erbij te nemen.

En een Avenger is ook neit het makkelijkste char om mee te spelen. Wel heel party-friendly door zn aura, maar dat wordt pas leuk met een man of 4/5 in de game.
Dan hebben we blijkbaar weer de beste char keuzes gemaakt toen we ermee begonnen. Ironisch dan. :p

Onze gear is volledig legit, ja. Althans, het zijn items die echt bestaan. Misschien kon de druid wel wat facets gebruiken om extra effectief te zijn, maar we moesten zijn sockets vooral gebruiken voor resists. Het feit dat hij die +7 elemental skills maul gebruikte en dus geen schild zal ermee te maken hebben. :p Met de skills zit het wel goed hoor, ik denk dat hij voor zijn elemental tab zo'n slordige +20 skills heeft. Beiden hebben we ook een perfect CtA, wat het soms wel makkelijker maakte. Mijn avenger heeft ~450 vitality punten en heeft, na broers oak sage en mijn battle orders (of ist command?) en broers zelfde shout, zo'n 4,6k leven. Zonder al die boosts heb ik 1,8k. Mijn charms zijn vooral 5@ SC's. Ik kom resists tekort, waarschijnlijk ook omdat ik heb gekozen voor Enigma ipv Guardian Angel. Ik heb enkel LR op 90 max door tgods, maar das veruit het belangrijkste.

Ik heb gemerkt dat ondanks al die boosts van m'n broers zeer twinked gear hij nog altijd moeite had om monsters in korte tijd neer te halen. Na het spammen van fissure en tornado gingen ze uiteindelijk wel neer, maar ik heb een eBotDz en haal volgens char tab zo'n 3,8k tot 8,9k dmg en haal ze dus een tikkel rapper neer. Hij heeft dan weer wel voordeel in grote mobs, zoals maggots en die irritante act3 ventjes.

Wat ik mij trouwens afvraag: heeft Conviction énig nut voor zo'n elemental druid? Werkt die -150 resist ook voor magic, of enkel voor elemental melee?

En nu ik eraan denk, het is tijd om mijn skelliemancer van onder het stof te halen. Die kon reden goed de voeten uit voor zover ik mij herinner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Conviction heeft wel nut ja, alleen niet voor de tornado's. Die doen namelijk physical dmg. Voor Fissure, Armageddon, Volcano en Hurricane heeft het bijvoorbeeld wel nut.

En ja, die supertwinked gear helpt natuurlijk wel :D Al zou ik bij de druid toch voor een andere gear gegaan zijn, met een shield. Je moet om die tornadoes te richten redelijk dichtbij staan, dus een shield is wel erg praktisch dan ;)

Post de volledige gear van de chars hier eens? Kan ik misschien wat tips geven waarmee het in het vervolg makkelijker zou meoten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Dual Elemental Druid:
Weapon1: Earthshifter met 15@, 10MF jewel
Weapon2: Call to Arms War Scepter
Shield2: Spirit Monarch
Helm: Jalal's Mane met Um rune
Armor: Enigma Great Hauberk
Amulet: Crafted, 2+ druid skills, 20FCR, +25STR, 25@, Regenerate Mana +10%, 49 Life, 43 Mana
Gloves: Upped Frostburn
Ring1: SoJ
Ring2: SoJ
Belt: Arachnid's Mesh
Boots: Upped Wartraveler

Charms:
  • Anni & Torch natuurlijk
  • 2x Elemental Skilltab skiller GC of vita
  • 1x Serpent GC of vita (59 mana en 45 life)
  • 12x SC met 5@ en 7MF
  • Enkele STR charms om de req van die zotte maul te kunnen halen
Naakte stats:
STR: 110
DEX: 130
VIT: 215
ENE: 20 (base)

Skills:
Volcano: 18
Hurricane: 17
Tornado: 17
Fissure: 18
Cyclone Armor: 17
Prereqs + 1 point Wonders:
Summon tab: Raven, Dire Wolves, Oak Sage, Spirit Wolves, Grizzly
Elemental tab: Firestorm, Twister, Molten Boulder, Arctic Blast, Armageddon

Totale gear boosts:
  • +13 All Skills
  • +7 Elemental Skills
  • +85@ door items en +60@ door SC's met ook +40@ anni en torch, tesamen +185@ (ja beetje veel, zal de charms nog eens moeten herschikken)
  • 90FCR als ik mij niet vergis
  • 84MF door SC's, 60MF door items, momenteel 86MF door Enigma, tesamen goed voor 230MF (wat meer dan ik zelf inschatte blijkbaar)
Avenger Paladin:
Weapon1: eBotDz
Shield1: Upped Zaka met daarin een Um rune
Weapon2: Call to Arms War Scepter
Helm: Shako met Ber rune
Armor: Enigma Sacred Armor
Amulet: Crafted, 2+ Pala skills, 20FCR, 10PDR, 25@, Regenerate Mana +10%, 49 Life, 43 Mana
Gloves: Upped Rare Gauntlets met 30IAS, 30HFR, 75% PLR, HFD, 178%ED, 8%Cold Resist en 5 Light Radius (gevonden met mijn vorige pally, denk ik toch. Zijn die mods mogelijk op rare gloves?)
Ring1: Ravenfrost
Ring2: SoJ
Belt: Thundergods
Boots: Upped Wartraveler

Charms:
  • Anni & Torch
  • 4x Defensive Aura skiller GC's met Life en FHR
  • 1x LC met 35 life en 8@
  • 5x SC met 5@ en 7MF
Naakte stats:
STR: 100
DEX: 75
VIT: 340
ENE: 15 (base)

Skills:
Vengeance: 20
Resist Lightning: 14
Resist Cold: 14
Resist Fire: 10
Conviciton: 20
Holy Shield: 4
Prereqs + 1 point Wonders:
Combat Skills tab: Sacrifice, Might, Smite, Charge, Blessed Hammer, Zeal, Holy Bolt
Offensive Aura tab: Might, Holy Freeze, Holy Fire, Thorns, Sanctuary
Defensive Aura tab: Prayer, Vigor, Defiance, Redemption, Cleansing

Totale gear boosts:
  • +13 All Skills
  • +2 Combat Skills
  • +4 Defensive Aura's
  • +97@ door items en +33@ door Charms en +40@ door torch en anni, tesamen +170@
  • 35MF door SC's, 100MF door items, momenteel 87MF door Enigma, tesamen goed voor 222MF (weeral meer dan ik dacht)
PS: alle items zijn uiteraard perfect. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:44:
[...]

Nog gelukt met die Last Wish toevallig? :P
Nee, wel steeds gebumped maar geen nieuwe offers dus het goedkoopst is 80fg atm en ik heb 55fg van jou.
Weinig hr sellers met topics atm omdat het niet meer zo hard loont zoals eerst :)
DevilsProphet schreef op maandag 02 februari 2009 @ 10:55:
[...]

Dan hebben we blijkbaar weer de beste char keuzes gemaakt toen we ermee begonnen. Ironisch dan. :p

Onze gear is volledig legit, ja. Althans, het zijn items die echt bestaan. Misschien kon de druid wel wat facets gebruiken om extra effectief te zijn, maar we moesten zijn sockets vooral gebruiken voor resists. Het feit dat hij die +7 elemental skills maul gebruikte en dus geen schild zal ermee te maken hebben. :p Met de skills zit het wel goed hoor, ik denk dat hij voor zijn elemental tab zo'n slordige +20 skills heeft. Beiden hebben we ook een perfect CtA, wat het soms wel makkelijker maakte. Mijn avenger heeft ~450 vitality punten en heeft, na broers oak sage en mijn battle orders (of ist command?) en broers zelfde shout, zo'n 4,6k leven. Zonder al die boosts heb ik 1,8k. Mijn charms zijn vooral 5@ SC's. Ik kom resists tekort, waarschijnlijk ook omdat ik heb gekozen voor Enigma ipv Guardian Angel. Ik heb enkel LR op 90 max door tgods, maar das veruit het belangrijkste.

Ik heb gemerkt dat ondanks al die boosts van m'n broers zeer twinked gear hij nog altijd moeite had om monsters in korte tijd neer te halen. Na het spammen van fissure en tornado gingen ze uiteindelijk wel neer, maar ik heb een eBotDz en haal volgens char tab zo'n 3,8k tot 8,9k dmg en haal ze dus een tikkel rapper neer. Hij heeft dan weer wel voordeel in grote mobs, zoals maggots en die irritante act3 ventjes.

Wat ik mij trouwens afvraag: heeft Conviction énig nut voor zo'n elemental druid? Werkt die -150 resist ook voor magic, of enkel voor elemental melee?

En nu ik eraan denk, het is tijd om mijn skelliemancer van onder het stof te halen. Die kon reden goed de voeten uit voor zover ik mij herinner.
Met legit bedoelt vic, zonder hero editor etc tenminste zo interpreteer ik dat ;)

Het beste voor een ele druid is het spitsen op 1 element (tornado bijv.).
Hoto + Spirit monarch = 2sk minder dan die maul maar voordeel is 75fcr (aangenomen dat je uiteraard 35fcr monarch neemt) + arach + magefist/to gloves zit je dan over het 99fcr bp. Als helm kun je het beste een 5nado 'Shael' 'Shael' met wat life en het liefst nog 10fhr nemen. Samen met spirit monarch kom je dan al aan 95-105fhr, zit je (bijna) over het 99fhr bp heen.
Vicarious schreef op maandag 02 februari 2009 @ 11:41:
Conviction heeft wel nut ja, alleen niet voor de tornado's. Die doen namelijk physical dmg. Voor Fissure, Armageddon, Volcano en Hurricane heeft het bijvoorbeeld wel nut.

En ja, die supertwinked gear helpt natuurlijk wel :D Al zou ik bij de druid toch voor een andere gear gegaan zijn, met een shield. Je moet om die tornadoes te richten redelijk dichtbij staan, dus een shield is wel erg praktisch dan ;)

Post de volledige gear van de chars hier eens? Kan ik misschien wat tips geven waarmee het in het vervolg makkelijker zou meoten gaan.
Ja idd zie bijv wat ik hierboven schreef.
Wat ook kan en veel gedaan wordt is hoto + storm op Tornado druid.
Moet je alleen dus spirit monarch omwisselen voor storm, gezien je een ziekelijk onrealistische craft hebt kan je dan alsnog makkelijk 99fcr bp halen en fhr bp moet ook makkelijk lukken. Paar 45lifers en stuk of 2-3 fhr sks en je bent er zo aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Zonder hero editor is het schier onmogelijk om een deftige gear te verzamelen. Met onze players 8 hell-run hebben we enkele flarden van goeie items gevonden, maar zeker niet alle items die we nodig hebben. Om van die high runes nog maar te zwijgen. Ik dacht eerder dat vic +7 skill amu's oid bedoelde, zoals er te vinden op open battle net, die het spel totaal uit balans brengen.

edit_1: Aan alle breakpoints heb ik niet veel aandacht besteed, moet ik erbij zeggen, dus je hebt wel gelijk om wat items te veranderen om die alsnog te halen.

En die single-element raad zal ik ook eens opvolgen. Ik had met dual element de bedoeling om zo weinig mogelijk last te hebben met immunes, maar als Physical en Cold voldoende zijn, dan is single element inderdaad wel aantrekkelijker. :p

edit_2: de dual elemental druid is gebaseerd op deze guide: http://strategy.diabloii.net/news.php?id=579
de avenger op de guide die ik al gepost heb als reactie op de Abbott van Pheno.

[ Voor 44% gewijzigd door RuddyMysterious op 02-02-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yup, met een Hoto + storm en dan voor 1 element gaan levert uiteindelijk meer dmg op. Bovendien ga je zelf een stuk moeilijker dood. En omdat je zowel cold als physical dmg doet kun je vrijwel alles in de game killen. Weer een mysterie opgelost :D

[ Voor 10% gewijzigd door Vicarious op 02-02-2009 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 02 februari 2009 @ 14:02:
Yup, met een Hoto + storm en dan voor 1 element gaan levert uiteindelijk meer dmg op. Bovendien ga je zelf een stuk moeilijker dood. En omdat je zowel cold als physical dmg doet kun je vrijwel alles in de game killen. Weer een mysterie opgelost :D
mja, via hero editor heb ik altijd de enorme neiging om dan maar direct all the way the gaan, dit soort ongein (ff snel in elkaar geflansd)

Afbeeldingslocatie: http://img218.imageshack.us/my.php?image=16416790ya5.jpg

[img=http://img218.imageshack.us/img218/5682/16416790ya5.th.jpg]

edit: gvd waarom doet dat plaatje het niet

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 02-02-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:10:
[...]

mja, via hero editor heb ik altijd de enorme neiging om dan maar direct all the way the gaan, dit soort ongein (ff snel in elkaar geflansd)

[afbeelding]

code:
1
[img]link[/img]
dal :P
Maar idd dan zou ik dat ook wel proberen maar heb ik het ook wel weer na paar keer baal hell of cows hell wel weer gezien.

-Edit-
Alleen dan duidelijk niet zo extreem zoals jij doet, wel realistische dingen en dan niet eens spirit monarch total perfect maar een 35fcr spirit in een random monarch voldoet al.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 02-02-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:31:
[...]

code:
1
[img]link[/img]
dal :P
Maar idd dan zou ik dat ook wel proberen maar heb ik het ook wel weer na paar keer baal hell of cows hell wel weer gezien.

-Edit-
Alleen dan duidelijk niet zo extreem zoals jij doet, wel realistische dingen en dan niet eens spirit monarch total perfect maar een 35fcr spirit in een random monarch voldoet al.
tja die code gebruik ik dus in de bovenste, maar dan doet tie het niet

anyway, mja daarom speel ik alleen op battle.net, kan je niet cheaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ja, ik probeer het (buiten mss die iets te overdadige crafted amu's) een beetje realistisch te houden qua mogelijke mods en items, kwestie dat ik de echte ervaring benader. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dalyxia schreef op maandag 02 februari 2009 @ 18:10:
[...]

[afbeelding]

Plaatje doet het :D
Leuke charm :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die charm :D _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:10:
[...]

Plaatje doet het :D
Leuke charm :9
Heb 6/7e van je LW, enige wat mist is de Sur...
Kreeg toevallig linkje van een 'maat' op jsp die hrs aanbood dus kreeg ik iets korting (niet veel zo gierig is die wel met zijn 30k maar beter dan niks :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 02 februari 2009 @ 19:39:
[...]

Heb 6/7e van je LW, enige wat mist is de Sur...
Kreeg toevallig linkje van een 'maat' op jsp die hrs aanbood dus kreeg ik iets korting (niet veel zo gierig is die wel met zijn 30k maar beter dan niks :)).
Cool, nog ff wachten op die Sur dan :) Zit nu in hell act1, dus heb alleen ngo ff hellboostje nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
90FCR als ik mij niet vergis
Volgens mij vergis je je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat denk ik wel ja, zelfs met 35fcr spirit van de switch erbij opgeteld kom je daar nog niet aan :)

Gister weer een SCL ubers gedaan, ging wel goed al had de helft natuurlijk niet op igot gekeken terwijl ik dat nog dikgedrukt had gepost :P
Kreeg eerst nog een full bug rush van matt/bas/big en vic dus dat was met een uurtje gedaan.
Helaas konden we niet starten na mijn rush door omstandigheden maar toch nog wel een leuk uurtje gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

50 is idd beter ja. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had ik al gezegd dat meneer Kyo een heuze MEGABAAS is _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:18:
Geen idee, maar mag best gezegd worden ;) Hij heeft gister weer ff een Last Wish voor me bij elkaar getrade. Kan het zelf vast ook wel met mijn forumgold en items, maar hij is er een stuk beter in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:17:
[...]

Geen idee, maar mag best gezegd worden ;) Hij heeft gister weer ff een Last Wish voor me bij elkaar getrade. Kan het zelf vast ook wel met mijn forumgold en items, maar hij is er een stuk beter in :D
idd, en ook de UT-levelen was prima geregeld door kyo :)

viel me ook niks tegen hoe sterk mijn hammerdin ook nog was, had verwacht dat tie het slechter zou doen,

Mephisto was een eitje daarna met 2 smiters, lol, stond rustig te typen terwijl meph op me aan het inhakken was, gebeurde niks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superior Archon Plate
588def
12%ed
12%dur

is dit wat?
volgens mijn berekeningen heeft deze armor perfecte base def van 524 def

moet wel wat op kunnen leveren toch? of is de 12% ed te laag?

edit:

nog 1 erbij, superior Dusk Shroud
538 def
15%ed
12%dur

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 03-02-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

koop een unid torch voor 15fg, (samen met een Standard of Heroes < wat doet dat btw? Niks toch?), id ik hem is het een assa 11/13 ;(

:W centjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:30:
koop een unid torch voor 15fg, (samen met een Standard of Heroes < wat doet dat btw? Niks toch?), id ik hem is het een assa 11/13 ;(

das wel balen zeg

ik ben nu aan het keyhunten, kijken of ik leuke torches krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:18:
Vicarious schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 12:17:
[...]

Haha thanks :D
Graag gedaan he dat weten jullie ;)
Dalyxia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:25:
Superior Archon Plate
588def
12%ed
12%dur

is dit wat?
volgens mijn berekeningen heeft deze armor perfecte base def van 524 def

moet wel wat op kunnen leveren toch? of is de 12% ed te laag?

edit:

nog 1 erbij, superior Dusk Shroud
538 def
15%ed
12%dur
Nice ja, trouwens heeft sup altijd max base def als ik het goed heb.
12ed is idd iets lager maar heeft ook dura dus sowieso wat waard :)
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 13:30:

Mja SoH heb je niks aan idd, waarom die gast dat heeft gegeven is een beetje vreemd, hij verkoopt al heel lang erg veel anni's/torches.
Tja dat is het nadeel van een unid torch vind ik.. maar goed je kan niet alles hebben he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:43

Mad-Matt

TheDoctor#2181

kyo ik heb 21fg, trade voor mij is een last wish bij elkaar, 6socket phase heb ik al ;)

Was gister wel gaaf eerst ff Kyo in 30 mins met 4 man door normal, nm en hell rushen en dan eindigd hij als lvl 83 :*)

En in D3 komen 4 nieuwe runes:
LUL
KUT
NEH
NAH

;)

[ Voor 51% gewijzigd door Mad-Matt op 03-02-2009 14:10 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:09:
kyo ik heb 21fg, trade voor mij is een last wish bij elkaar, 6socket phase heb ik al ;)

Was gister wel gaaf eerst ff Kyo in 30 mins met 4 man door normal, nm en hell rushen en dan eindigd hij als lvl 83 :*)

En in D3 komen 4 nieuwe runes:
LUL
KUT
NEH
NAH

;)
Voor 21 gaat me dat helaas niet lukken :'(
Mss als ik bulk afneem voor alle scl lui maar anders niet.

Hehe ja mooi was dat moet ook, a3 in travi tp, mephi tp, cs tp en ik stond binnen een minuut van a3 in a5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

psychoclown schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:21:
[...]

Voor 21 gaat me dat helaas niet lukken :'(
Mss als ik bulk afneem voor alle scl lui maar anders niet.

Hehe ja mooi was dat moet ook, a3 in travi tp, mephi tp, cs tp en ik stond binnen een minuut van a3 in a5 :)
komop, het moet wel een uitdaging zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

voor 21 fg heb je 2 high runes, je hebt er 5 nodig. Daarnaast heb je nog een mal rune nodig, en die is nog meer waard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 14:47:
voor 21 fg heb je 2 high runes, je hebt er 5 nodig. Daarnaast heb je nog een mal rune nodig, en die is nog meer waard :D
Ja precies :P
Kan met bulk wel van een 'maat' afnemen maar dan is het nog veel meer dan 21 ook omdat ik geen Mal en Sur bij die vent kan krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tis weer kut met peren sinds 14:30 op Bnet bij mij, constante lag van 200-300 met spikes van 1000-1200 erin

bah, en het ging zo lekker

edit: onspeelbaar dit, gadver

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 03-02-2009 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik probeer het niet eens meer: op maandagochtend was het al kut :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hmm... een hellboostje zit er dus niet in vanavond? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

niet mulen, server down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

niet een hele avond verspild, een stormshield rijker :)
hoeveel fg is zo'n ding, aangezien ik er al 1 had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:18:
Storm | 2-5 Forum Gold
Storm Perfect def | 10-20 Forum Gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Dalyxia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:46:
tis weer kut met peren sinds 14:30 op Bnet bij mij, constante lag van 200-300 met spikes van 1000-1200 erin

Heb ik ook al de hele dag. Andere ook nog. Best tricky at hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben cursed ofzo, hoto 33, wil ik verkopen op d2jsp, maar echt niemand reageert terug, heb op 4 N hoto topics gereageert, maar der komt maar geen reactie, gvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Dalyxia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:59:
ik ben cursed ofzo, hoto 33, wil ik verkopen op d2jsp, maar echt niemand reageert terug, heb op 4 N hoto topics gereageert, maar der komt maar geen reactie, gvd
ik krijg ook niets verkocht, ja kleine dingetjes als ik ze aanbied in topics, maar voor de rest niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 15:46:

Dat is wel balen zeg.. als het hele gekut nu weer begint met bnet.. zijn we mooi klaar mee :/
Dalyxia schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:59:
Ligt er ook aan hoe je ze aanbied ;)
Als je post: "hoto 33 flail pm me an offer", zal bijna niemand pm'en omdat ze toch erg goedkoop te krijgen zijn met een prijs erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 11:42:
[...]

Dat is wel balen zeg.. als het hele gekut nu weer begint met bnet.. zijn we mooi klaar mee :/

[...]

Ligt er ook aan hoe je ze aanbied ;)
Als je post: "hoto 33 flail pm me an offer", zal bijna niemand pm'en omdat ze toch erg goedkoop te krijgen zijn met een prijs erbij.
ik zoek op N hoto O fg topics, en dan bied ik ze hoto 33 - 15 fg aan, meeste topics waarop ik gereageert heb waren nog geen 5 minuten oud, maarja, niks geen reactie

en hoto33 voor 15 fg is dus echt wel behoorlijk goedkoop, ik zie hoto31's voor 17 fg aangeboden worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Mad-Matt schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 22:18:
Om je moeite te besparen: Ik heb wel behoefte aan dat schild. Misschien heb ik wel iets wat jij wilt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
13:45 en het gezeik begint weer, lag lag lag lag lag, en ervoor had ik nergens last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Hoi,

Ik ga weer d2lod sc ladder spelen :-). Kan het niet meer laten. accountnaam *gakkethijs voor wie zin heeft om me te helpen of mee te spelen :P. Begin met een sorc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:07:
[...]

ik zoek op N hoto O fg topics, en dan bied ik ze hoto 33 - 15 fg aan, meeste topics waarop ik gereageert heb waren nog geen 5 minuten oud, maarja, niks geen reactie

en hoto33 voor 15 fg is dus echt wel behoorlijk goedkoop, ik zie hoto31's voor 17 fg aangeboden worden
Dat is idd wel een nette prijs maar de vraag is worden hoto31's ook verkocht voor 17fg? ;)
Bood zelf een tijdje terug een Eni Bp 15/10 773 voor eerst 90 toen 85 toen 75 etc.. het is dan wel een Bp maar belachelijk goedkoop itt een Eni Mp 15/xx 773 maar niemand wilde het gewoon.
Nu toch wel een plekje voor gevonden op mijn nec maar toch.. :)
gakkethijs schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:25:
Hoi,

Ik ga weer d2lod sc ladder spelen :-). Kan het niet meer laten. accountnaam *gakkethijs voor wie zin heeft om me te helpen of mee te spelen :P. Begin met een sorc
Welkom zal je straks in de playertable gooien :)
Daar kun je ook alle spelers vinden en of ze actief zijn of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 14:32:
[...]

Dat is idd wel een nette prijs maar de vraag is worden hoto31's ook verkocht voor 17fg? ;)
Bood zelf een tijdje terug een Eni Bp 15/10 773 voor eerst 90 toen 85 toen 75 etc.. het is dan wel een Bp maar belachelijk goedkoop itt een Eni Mp 15/xx 773 maar niemand wilde het gewoon.
Nu toch wel een plekje voor gevonden op mijn nec maar toch.. :)

[...]

Welkom zal je straks in de playertable gooien :)
Daar kun je ook alle spelers vinden en of ze actief zijn of niet.
heb hem al een heel end op weg geholpen, wat zooi gegeven, magefist, echuta's 1/19/xx/24, tarnhelm, rising sun, splendor shield, wizzy, vipermagi22, low insight polearm, low vampiregaze.

maar kyo kan daar nog wel wat beter van maken :P, als je tenminste actief aanwezig bent :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 15:29:
[...]

heb hem al een heel end op weg geholpen, wat zooi gegeven, magefist, echuta's 1/19/xx/24, tarnhelm, rising sun, splendor shield, wizzy, vipermagi22, low insight polearm, low vampiregaze.

maar kyo kan daar nog wel wat beter van maken :P, als je tenminste actief aanwezig bent :O
Ok nice, goed bezig dal :)
Hehe moet wel lukken ja, heb oa nog 1 of 2 shako's en ook een viper 34 weg te geven maar zoals dal al zegt als je wel wat actief bent. Tijdje terug namelijk ook aan wat nieuwe lui leuk spul gegeven om ze vervolgens nooit meer on te zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
trouwens net ff organs en UT gedaan, izzy was wat lastig met hammerdin, duurde een eeuwigheid, daarna kwam vraatjuh on, dus toen maar ff hammer smiter combi gedaan met vraatjuh, UT was poepsimpel, vooral omdat skellies bij vraatjuh spawnden, en ik was heerlijk onderonsje aan het houden gezellig met meph dia en baal tegelijk, life nooit onder de 2k zien gaan

resultaat mocht er ook zijn, pally 15-20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

BazzPsychoNut schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 13:12:
[...]

Om je moeite te besparen: Ik heb wel behoefte aan dat schild. Misschien heb ik wel iets wat jij wilt? :)
kom maar een keer dan zappen we hem even over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

nice dal, die pally torch :) Binnenkort hopelijk mijn kick assassin af, dan kan ik ook eens wat torches gaan verzamelen. Voor de verkoop of voor gotters dan, al mijn chars hebben al een torch namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Even een praktisch vraagje: stackt Conviction met een facet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dal die pally ruilen tegen een assa 13/11 :') :D

Ik ga van de week ook op keyjacht en dan wat organs hosselen, hopelijk overleeft mn hammerdin het O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:23:
Dal die pally ruilen tegen een assa 13/11 :') :D

Ik ga van de week ook op keyjacht en dan wat organs hosselen, hopelijk overleeft mn hammerdin het O+
Oei da's best lastig nog hoor ;) zeker met een hammerdin. Het werkt vaak het beste met een smiter of een ander character met snelle aanvallen en crushing blow (en liefst lifetap)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

organ van lillith is eigenlijk alleen te doen met smiter of kicksin, Zou et niet proberen met hammer, Echt te moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:33:
organ van lillith is eigenlijk alleen te doen met smiter of kicksin, Zou et niet proberen met hammer, Echt te moeilijk...
maar als je gewoon ff gorerider, grief/heaven light, guillaumes en lifetap wandje in stash houd en die bij lillith gebruikt, maak je ff snel een smiter van je hammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:33:
Het kan wel maar is zeer lastig.. sowieso kan je Duriel en Izi wel aan maar je moet ze alle 3 hebben ofc ;)
Als je het doet en ik ben on kan je me gerust vragen om te helpen.
Dalyxia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 18:36:
[...]

maar als je gewoon ff gorerider, grief/heaven light, guillaumes en lifetap wandje in stash houd en die bij lillith gebruikt, maak je ff snel een smiter van je hammer
True maar wel een gedoe om beetje organs te hunten.. kan je beter aan jou of mij (straks ook nog vic en big) vragen om snel even te helpen :)

Gratz met die pally torch, jammer dat het niet andersom was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:50:
Even een praktisch vraagje: stackt Conviction met een facet?
Ja en nee. Als er geen immunity is, dan wel (volgens mij). Maar als het beestje immune was en je breekt het met conviction, dan werkt de facet op 1/5de van zijn kracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

avond wederom niet helemaal nutteloos.

3x key of hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een heads up voor de mensen die D2launcher gebruiken.
Blizzard gaat weer een banwave doen binnenkort om botters etc aan te pakken.

Bannable:
• D2launcher met cGuard = true
• Bots icm D2launcher met cGuard = true

Zolang je geen cGuard = true gebruikte ben je vooralsnog safe!
Blizzard is aan het flaggen om de botters aan te pakken maar ook op moment van schrijven wordt gebanned.
Had je dus cGuard = true en ben je nog niet gebanned zet asap je gear op een vers account mbv een medegotter/vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:34:
Even een heads up voor de mensen die D2launcher gebruiken.
Blizzard gaat weer een banwave doen binnenkort om botters etc aan te pakken.

Bannable:
• D2launcher met cGuard = true
• Bots icm D2launcher met cGuard = true

Zolang je geen cGuard = true gebruikte ben je vooralsnog safe!
Blizzard is aan het flaggen om de botters aan te pakken maar ook op moment van schrijven wordt gebanned.
Had je dus cGuard = true en ben je nog niet gebanned zet asap je gear op een vers account mbv een medegotter/vriend.
wat the hell is Cguard? :P, ik hack niet, geen idee wat dat dan betekent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:45:
[...]

wat the hell is Cguard? :P, ik hack niet, geen idee wat dat dan betekent :)
Is een of ander build-in utility dat zorgt dat d2launcher minder detectable is.
Tenminste dat is wat ik ervan begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sjow, ben nu 75 met mijn kicker en het begint al ergens op te lijken. Ben alleen zo stom geweest om in plaats van de bladebuckle die nog in mijn inventory zat mijn thundergods te verkopen aan de shop :{ Heeft iemand nog een thundergods over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hoeveel dmg doe je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Niet zoveel volgens het char screen: 1.5k per kick ofzo. Alleen dat scherm is zo bugged als wat, alleen aan Venom zou ik al zoiets aan dmg moeten hebben. Bovendien helpt die 99% crushing blow die ik heb ook wel :D Het killen gaat iig vrij rap, ondanks de lage dmg in het character screen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:44:
Niet zoveel volgens het char screen: 1.5k per kick ofzo. Alleen dat scherm is zo bugged als wat, alleen aan Venom zou ik al zoiets aan dmg moeten hebben. Bovendien helpt die 99% crushing blow die ik heb ook wel :D Het killen gaat iig vrij rap, ondanks de lage dmg in het character screen.
Lage dmg zegt hij dan, ik doe niet eens de helft per kick en het gekke die poison shit die wordt er helemaal niet bij opgeteld.
Maar ik kill dus helemaal niets op hell, ja 1 op 1 gaat het goed, zodra er meer dan 3 monsters zijn zit ik in de problemen, vrij frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Lage dmg zegt hij dan, ik doe niet eens de helft per kick en het gekke die poison shit die wordt er helemaal niet bij opgeteld.
Maar ik kill dus helemaal niets op hell, ja 1 op 1 gaat het goed, zodra er meer dan 3 monsters zijn zit ik in de problemen, vrij frustrerend.
Je moet wel de juiste boots hebben, en ik heb natuurlijk last wish met een might aura. Welke boots draag je nu? Je moet Shadow Dancers of upgraded gore riders hebben wil je een beetje damage kunnen doen.

Verder raad ik je aan om veel crushing blow te verzamelen. Guillaumes face als helm levert in ieder geval al 35% op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkbrace
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-08 15:17
Ja, ik weet zeker dat een heleboel kick damage niet wordt weergegeven in het character screen. Ik loop zelf rond met Tiamat's rebuke schild vanwege de elemental damage en daar zie je ook niks van terug. Je merkt het gelukkig wel ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:07:
[...]

Mindblast to the rescue! Crowd controller bij uitstek. Vijanden gaan converted attacken, jij hebt tijd om de rest die niet geconvert zijn te pakken.

En het scherm is idd bugged, iets wat ook niet meer gefixxed gaat worden. Ze zijn te druk bezig al die hackusers te pakken. Zou de hoge ping van de laatste tijd reden zijn om nog een banwave te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou van mij mogen ze! Gaan de jsp prijzen ook weer flink omhoog, goed om te verkopen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:34:
[...]

Mindblast to the rescue! Crowd controller bij uitstek. Vijanden gaan converted attacken, jij hebt tijd om de rest die niet geconvert zijn te pakken.

En het scherm is idd bugged, iets wat ook niet meer gefixxed gaat worden. Ze zijn te druk bezig al die hackusers te pakken. Zou de hoge ping van de laatste tijd reden zijn om nog een banwave te doen?
Dat denk ik niet want warden kan niks doen aan de dupers.
Dat zal gewoon door blijven gaan. Prijzen zullen wel iets stijgen maar niet zodanig hoog als de vorige keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:12:
[...]

Je moet wel de juiste boots hebben, en ik heb natuurlijk last wish met een might aura. Welke boots draag je nu? Je moet Shadow Dancers of upgraded gore riders hebben wil je een beetje damage kunnen doen.

Verder raad ik je aan om veel crushing blow te verzamelen. Guillaumes face als helm levert in ieder geval al 35% op.
Op het moment is m’n gear niet denderend, maar had toch iets meer dmg verwacht.
Heb nu Gore’s echter niet geupped, heb de runes er niet voor.
Schild is Storm en wapen is Bartucs.

Ben druk aan het mf-en om wat items te vinden om te verkopen voor lastwish, alleen sinds ik daarmee begonnen ben vind ik helemaal niets meer.
Doel is om met m’n assa zelfstandig de bosses aan te kunnen, maar nu is ongeveer alles een probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:44:
mja, ff vanuit gaande dat je build zelfde is als uberkicksin in igot forum: waarom eigenlijk CoH en geen Forti? forti lijkt mij eigenlijk betere mods hebben als CoH

en zou dual dream niet goed werken op een kick assa? confuse als CC, dikke li damage, beetje res, fhr, 100 life 20 vitality :)

[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 05-02-2009 12:29 ]

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.