Ja en nee. Als er geen immunity is, dan wel (volgens mij). Maar als het beestje immune was en je breekt het met conviction, dan werkt de facet op 1/5de van zijn kracht.DevilsProphet schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 17:50:
Even een praktisch vraagje: stackt Conviction met een facet?
avond wederom niet helemaal nutteloos.
3x key of hate
3x key of hate
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Even een heads up voor de mensen die D2launcher gebruiken.
Blizzard gaat weer een banwave doen binnenkort om botters etc aan te pakken.
Bannable:
• D2launcher met cGuard = true
• Bots icm D2launcher met cGuard = true
Zolang je geen cGuard = true gebruikte ben je vooralsnog safe!
Blizzard is aan het flaggen om de botters aan te pakken maar ook op moment van schrijven wordt gebanned.
Had je dus cGuard = true en ben je nog niet gebanned zet asap je gear op een vers account mbv een medegotter/vriend.
Bannable:
Blizzard is aan het flaggen om de botters aan te pakken maar ook op moment van schrijven wordt gebanned.
Had je dus cGuard = true en ben je nog niet gebanned zet asap je gear op een vers account mbv een medegotter/vriend.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
wat the hell is Cguard?psychoclown schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 21:34:
Even een heads up voor de mensen die D2launcher gebruiken.
Bannable:
Is een of ander build-in utility dat zorgt dat d2launcher minder detectable is.Dalyxia schreef op woensdag 04 februari 2009 @ 22:45:
[...]
wat the hell is Cguard?, ik hack niet, geen idee wat dat dan betekent
Tenminste dat is wat ik ervan begrepen heb.
Sjow, ben nu 75 met mijn kicker en het begint al ergens op te lijken. Ben alleen zo stom geweest om in plaats van de bladebuckle die nog in mijn inventory zat mijn thundergods te verkopen aan de shop
Heeft iemand nog een thundergods over?

Vicariously I live while the whole world dies
hoeveel dmg doe je?
Niet zoveel volgens het char screen: 1.5k per kick ofzo. Alleen dat scherm is zo bugged als wat, alleen aan Venom zou ik al zoiets aan dmg moeten hebben. Bovendien helpt die 99% crushing blow die ik heb ook wel
Het killen gaat iig vrij rap, ondanks de lage dmg in het character screen.
Lage dmg zegt hij dan, ik doe niet eens de helft per kick en het gekke die poison shit die wordt er helemaal niet bij opgeteld.Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:44:
Niet zoveel volgens het char screen: 1.5k per kick ofzo. Alleen dat scherm is zo bugged als wat, alleen aan Venom zou ik al zoiets aan dmg moeten hebben. Bovendien helpt die 99% crushing blow die ik heb ook welHet killen gaat iig vrij rap, ondanks de lage dmg in het character screen.
Maar ik kill dus helemaal niets op hell, ja 1 op 1 gaat het goed, zodra er meer dan 3 monsters zijn zit ik in de problemen, vrij frustrerend.
Je moet wel de juiste boots hebben, en ik heb natuurlijk last wish met een might aura. Welke boots draag je nu? Je moet Shadow Dancers of upgraded gore riders hebben wil je een beetje damage kunnen doen.Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:07:
[...]
Lage dmg zegt hij dan, ik doe niet eens de helft per kick en het gekke die poison shit die wordt er helemaal niet bij opgeteld.
Maar ik kill dus helemaal niets op hell, ja 1 op 1 gaat het goed, zodra er meer dan 3 monsters zijn zit ik in de problemen, vrij frustrerend.
Verder raad ik je aan om veel crushing blow te verzamelen. Guillaumes face als helm levert in ieder geval al 35% op.
Ja, ik weet zeker dat een heleboel kick damage niet wordt weergegeven in het character screen. Ik loop zelf rond met Tiamat's rebuke schild vanwege de elemental damage en daar zie je ook niks van terug. Je merkt het gelukkig wel ;P
Mindblast to the rescue! Crowd controller bij uitstek. Vijanden gaan converted attacken, jij hebt tijd om de rest die niet geconvert zijn te pakken.Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:07:
[...]
Lage dmg zegt hij dan, ik doe niet eens de helft per kick en het gekke die poison shit die wordt er helemaal niet bij opgeteld.
En het scherm is idd bugged, iets wat ook niet meer gefixxed gaat worden. Ze zijn te druk bezig al die hackusers te pakken. Zou de hoge ping van de laatste tijd reden zijn om nog een banwave te doen?
Anoniem: 238744
Nou van mij mogen ze! Gaan de jsp prijzen ook weer flink omhoog, goed om te verkopen!
Dat denk ik niet want warden kan niks doen aan de dupers.Pheno79 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:34:
[...]
Mindblast to the rescue! Crowd controller bij uitstek. Vijanden gaan converted attacken, jij hebt tijd om de rest die niet geconvert zijn te pakken.
En het scherm is idd bugged, iets wat ook niet meer gefixxed gaat worden. Ze zijn te druk bezig al die hackusers te pakken. Zou de hoge ping van de laatste tijd reden zijn om nog een banwave te doen?
Dat zal gewoon door blijven gaan. Prijzen zullen wel iets stijgen maar niet zodanig hoog als de vorige keer
Op het moment is m’n gear niet denderend, maar had toch iets meer dmg verwacht.Vicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:12:
[...]
Je moet wel de juiste boots hebben, en ik heb natuurlijk last wish met een might aura. Welke boots draag je nu? Je moet Shadow Dancers of upgraded gore riders hebben wil je een beetje damage kunnen doen.
Verder raad ik je aan om veel crushing blow te verzamelen. Guillaumes face als helm levert in ieder geval al 35% op.
Heb nu Gore’s echter niet geupped, heb de runes er niet voor.
Schild is Storm en wapen is Bartucs.
Ben druk aan het mf-en om wat items te vinden om te verkopen voor lastwish, alleen sinds ik daarmee begonnen ben vind ik helemaal niets meer.
Doel is om met m’n assa zelfstandig de bosses aan te kunnen, maar nu is ongeveer alles een probleem
mja, ff vanuit gaande dat je build zelfde is als uberkicksin in igot forum: waarom eigenlijk CoH en geen Forti? forti lijkt mij eigenlijk betere mods hebben als CoHVicarious schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 10:44:
Niet zoveel volgens het char screen: 1.5k per kick ofzo. Alleen dat scherm is zo bugged als wat, alleen aan Venom zou ik al zoiets aan dmg moeten hebben. Bovendien helpt die 99% crushing blow die ik heb ook welHet killen gaat iig vrij rap, ondanks de lage dmg in het character screen.
en zou dual dream niet goed werken op een kick assa? confuse als CC, dikke li damage, beetje res, fhr, 100 life 20 vitality
[ Voor 10% gewijzigd door Dalyxia op 05-02-2009 12:29 ]
Volgens mij heb je een helmaal verkeerd wapen voor een Kicker.Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:10:
[...]
Op het moment is m’n gear niet denderend, maar had toch iets meer dmg verwacht.
Heb nu Gore’s echter niet geupped, heb de runes er niet voor.
Schild is Storm en wapen is Bartucs.
Ben druk aan het mf-en om wat items te vinden om te verkopen voor lastwish, alleen sinds ik daarmee begonnen ben vind ik helemaal niets meer.
Doel is om met m’n assa zelfstandig de bosses aan te kunnen, maar nu is ongeveer alles een probleem
Low-budget oplossingen:
* Fleshripper
* Razor Edge
Btw. mijn "4pt-Zeal-no Fanatism-no CB" Hardcore Paladin heeft zelfs met een War Scepter geen problemen met Lilith hoor
De build op iGot is op hcl gebaseerd. CoH geeft mega res, +skills, en dam red. In UT prima te gebruiken. De CoH is dus vooral nodig om de conviction van mephisto te counteren. Op scl zou je idd forti kunnen gebruiken, maar qua killingspeed ga je niet veel verder vooruit. Crushing is voor het grootste gros de aanstichter, dat laatste beetje is ook zo gedaan.Dalyxia schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:24:
[...]
mja, ff vanuit gaande dat je build zelfde is als uberkicksin in igot forum: waarom eigenlijk CoH en geen Forti? forti lijkt mij eigenlijk betere mods hebben als CoH
en zou dual dream niet goed werken op een kick assa? confuse als CC, dikke li damage, beetje res, fhr, 100 life 20 vitality
Dual dream kan, maar kost best veel aan str. Wat ook prima in life kon. Elke non-boss ligt in 1 of twee kicks, ook daar zie ik geen verbetering voor dual dream. Ook de 35% dam red op storm was meer gericht op HCL.
Het kan wel natuurlijk, icm wat crushing blow (last wish, upped gores of 2x goblins). Maar of je iets merkt vraag ik me af. Ik ben toendertijd voor safety gegaan en mijn killingspeed was het snelst wat ik ooit gezien heb.
Alleen op bosses zou je misschien wat winnen, maar of iets nu in 10 sec ligt of in 8, dat boeit me dan niet als ik daarvoor veel safety moet inleveren
[ Voor 6% gewijzigd door Pheno79 op 05-02-2009 12:59 ]
heb ik ook, maar in de Igot guide staat Last Wish, nou das ook een wish want die zit er voorlopig niet in.tollo71 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:42:
[...]
Volgens mij heb je een helmaal verkeerd wapen voor een Kicker.
Low-budget oplossingen:
* Fleshripper
* Razor Edge
Btw. mijn "4pt-Zeal-no Fanatism-no CB" Hardcore Paladin heeft zelfs met een War Scepter geen problemen met Lilith hoor
Wilde vanavond kijken welke wapens ik kan gebruiken om te kicken die ik in bezit heb.
Alles wat extra cb kan geven. Last Wish is je "dream gear" maar erg duur, kijk naar wapens als:Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:59:
[...]
heb ik ook, maar in de Igot guide staat Last Wish, nou das ook een wish want die zit er voorlopig niet in.
Wilde vanavond kijken welke wapens ik kan gebruiken om te kicken die ik in bezit heb.
- Islestrike (twin axe, 25% crushing)
- The Gnasher (hand axe, 20% crushing en 50% open wounds)
- Rixot's Keen (25% crushing, 20% bonus to ar)
Ik heb zelf tot diep in nightmare met Coldkill gelopen, een hatchet zonder crushing, maar cold damage.
[ Voor 8% gewijzigd door Pheno79 op 05-02-2009 13:05 ]
ah ok, vanavond ff kijken wat voor axen en andere leuke wapen ik allemaal heb.Pheno79 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 13:04:
[...]
Alles wat extra cb kan geven. Last Wish is je "dream gear" maar erg duur, kijk naar wapens als:
- Islestrike (twin axe, 25% crushing)
- The Gnasher (hand axe, 20% crushing en 50% open wounds)
- Rixot's Keen (25% crushing, 20% bonus to ar)
Ik heb zelf tot diep in nightmare met Coldkill gelopen, een hatchet zonder crushing, maar cold damage.
Je kan ook voor een cheap runeword gaan he voor crushing blow.
Als armor heb je Duress (Shael, Um Thul) voor 15% CB
Guillaumes face is niet moeilijk om aan te komen, heeft een gotter vast wel voor je, dus weer 35 CB
Gore riders leveren ook al CB en die heb je al, die zou je nog kunnen upgraden voor meer kick dmg
Als wapen kun je als cheap alternatief Strength (Amn, Tir, 25% CB) of Black (Thul Io Nef, 40% CB) nemen.
Met dit bij elkaar opgeteld kom je al gauw richting de 80 CB en dat is zat. Damage komt vooral van je boots, daarom is het belangrijk dat je gore riders upgrade of anders shadowdancers neemt als boots. Die hebben de hoogste kick dmg. Verder heb ik Venom gemaxed, dat helpt ook nog wel een beetje mee.
Als armor heb je Duress (Shael, Um Thul) voor 15% CB
Guillaumes face is niet moeilijk om aan te komen, heeft een gotter vast wel voor je, dus weer 35 CB
Gore riders leveren ook al CB en die heb je al, die zou je nog kunnen upgraden voor meer kick dmg
Als wapen kun je als cheap alternatief Strength (Amn, Tir, 25% CB) of Black (Thul Io Nef, 40% CB) nemen.
Met dit bij elkaar opgeteld kom je al gauw richting de 80 CB en dat is zat. Damage komt vooral van je boots, daarom is het belangrijk dat je gore riders upgrade of anders shadowdancers neemt als boots. Die hebben de hoogste kick dmg. Verder heb ik Venom gemaxed, dat helpt ook nog wel een beetje mee.
Die damage van Forti helpt je niet echt als kicksin en de CoH levert damage reduction en een shitload aan resists. Ik zit nu aan de max damage reduction met storm, CoH en Fade, en dat is echt geen overbodige luxe. Een assassin heeft weinig defense en niet al teveel life en ik heb geen zin om elke game mn corpse weer te moeten halenDalyxia schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 12:24:
[...]
mja, ff vanuit gaande dat je build zelfde is als uberkicksin in igot forum: waarom eigenlijk CoH en geen Forti? forti lijkt mij eigenlijk betere mods hebben als CoH
Dual Dream zou kunnen werken, maar das eigenlijk gewoon een totaal andere build. Misschien dat het laatste beetje dan sneller gaat bij bosses, maar ik denk niet dat dat heel erg boeit.
Misschien Mad-Matt, voor zn assa
nou
Zo tik die fg maar binnen.. weer wat LS spul verkocht wat goed is voor zo'n 67fg 
Nog niet alles verkocht maar het meeste is nu wel weg.. had toch in totaal voor zo'n 235fg + wat ik nog niet verkocht hebt. Moet je alleen wel wat Sale fee's bij halen maar dat ik zo'n 15-20fg dus best aardig wat moet ik zeggen
Nog niet alles verkocht maar het meeste is nu wel weg.. had toch in totaal voor zo'n 235fg + wat ik nog niet verkocht hebt. Moet je alleen wel wat Sale fee's bij halen maar dat ik zo'n 15-20fg dus best aardig wat moet ik zeggen
Ben zelf opnieuw bezig met mijn flash dancer, en mijn standaard tactiek is als volgt: 3 of 4 lightning sentries op de frontlinie plaatsen, mijn merc op diezelfde plek laten vechten tegen een horde vijanden, dan die horde mind blasten zodat mijn merc niet alle dmg krijgt en ondertussen ver achter de linie een death sentry plaatsen. Dit gaat vrij goed, behalve bij die stomme lightning immunes. Daar moet ik zelf nog wat gaan kicken om ze omver te krijgen.Mad-Matt schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 11:07:
[...]
143029
battlenet plat?
Ik kan niet meer connecten?
Wil iemand mijn crapspullekes oppakken (game is hop1/q)
[ Voor 9% gewijzigd door 143029 op 05-02-2009 21:39 ]
Anoniem: 184982
nope, geen last van.143029 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:39:
battlenet plat?
Heb je spullen trouwens opgepakt (5 equipments), krijg je morge ofzo wel, ben vandaag niet meer online.
wel lekker dat men spirit shield na 2 keer proberen al 35 fcr was. helaas wel lage mana, maar toch niet erg met insight. Moet alleen men pala rebuilde nu, want nu is block verneukt x(.
thanx voor de torch143029 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:39:
battlenet plat?
nog beetje mooi spul dan?Anoniem: 184982 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:56:
[...]
nope, geen last van.
Heb je spullen trouwens opgepakt (5 equipments), krijg je morge ofzo wel, ben vandaag niet meer online.
wel lekker dat men spirit shield na 2 keer proberen al 35 fcr was. helaas wel lage mana, maar toch niet erg met insight. Moet alleen men pala rebuilde nu, want nu is block verneukt x(.
143029
waarom wil je het dan nog, als het toch rotzooi is143029 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 23:35:
nee Dal, was echt troep 1e klas, maar wil het voor 1 fg t stuk verkopen (i need to feed my children)
Ik heb ook zo'n soort torch op mijn assa kicker.
Ik ben nog nooit zo vaak gedisconnect in dia en baal runs
Gelukkig heb je er een stuk minder last van in 'normale' 1player games, maar in level games torch uitdoen of niet kicken
Verder kan ik bij een groep monsters meestal maar 1 neerschoppen en mijn traps hebben dan de rest al neergelegd. Alleen laatste stukje hell of archers zijn nog een probleem, maar ik heb dan ook crap gear. Dat stormshield zal zeker gaan helpen. ^^
Goed bezig! Heb na ~15setjes nog steeds geen 35fcr spirit gemaakt.. schiet lekker op dus.Anoniem: 184982 schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 21:56:
[...]
nope, geen last van.
Als het voor 1fg/each weg kan dan is het de moeite waard.Dalyxia schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 01:04:
[...]
waarom wil je het dan nog, als het toch rotzooi is
Je moet toch ergens beginnen met traden.. je kan niet meteen de meeste zieke pvp gear op en neer traden tussen alle rijke pvpers (als je soms gold logs van bijv. brainpower777/micx etc hebt gezien weet je wel wat ik bedoel
Was dat recent of..? Anders kan ik alleen maar de staat van bnet van dit moment de schuld geven.BazzPsychoNut schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:22:
[...]
Ik ben nog nooit zo vaak gedisconnect in dia en baal runs![]()
Gelukkig heb je er een stuk minder last van in 'normale' 1player games, maar in level games torch uitdoen of niet kicken
Verder kan ik bij een groep monsters meestal maar 1 neerschoppen en mijn traps hebben dan de rest al neergelegd. Alleen laatste stukje hell of archers zijn nog een probleem, maar ik heb dan ook crap gear. Dat stormshield zal zeker gaan helpen. ^^
Vorige ladder bijv. nooit echt last gehad van een torch op mijn smiter en die slaat me een portie snel
tot 3 monsters kan ik me tot in act5 wel redden, worden het er meer dan is het lastig.BazzPsychoNut schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 08:22:
[...]
Ik ben nog nooit zo vaak gedisconnect in dia en baal runs![]()
De tortch helpt goed kwa dmg en ook voor wat meer res.
Ik zat naar de equipment van m'n sorc te kijken, ik heb wat andere gear met meer dmg en meer mf, echter m'n res is dan helemaal crap. Hoe lossen jullie dit op?
Nu heb je full tal als ik het goed heb toch?Mad-Matt schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:30:
[...]
tot 3 monsters kan ik me tot in act5 wel redden, worden het er meer dan is het lastig.
De tortch helpt goed kwa dmg en ook voor wat meer res.
Ik zat naar de equipment van m'n sorc te kijken, ik heb wat andere gear met meer dmg en meer mf, echter m'n res is dan helemaal crap. Hoe lossen jullie dit op?
Post eens je gear en gear wat je dus kan veranderen dan zal ik mijn brein (half brak) er even toe zetten om te calculeren wat het beste is voor je en wat je beste opties zijn. Big kan je wel eens vertellen hoe ik dat doe
Ik snap er geen reet van. Met mijn sorc heb ik ook full tal en die redt zich helemaal prima in hell. Heb er wel een torch en 2 skillers bij en een spirit ipv de Viscereaunt die Matt heeft, maar zo'n verschil zal dat toch niet maken?
Volgens mijn ervaring met het priegelen met zeer twinked items maakt +5 relevante skills weldegelijk verschil. Denk aan de synergies en al die zaken. Je zou bijna kunnen stellen dat de dmg minstens 50% hoger ligt, of zo is dat toch het geval bij een elemental druid.
Volgens mij volg ik niet helemaal waar je precies op doeltDevilsProphet schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:10:
Volgens mijn ervaring met het priegelen met zeer twinked items maakt +5 relevante skills weldegelijk verschil. Denk aan de synergies en al die zaken. Je zou bijna kunnen stellen dat de dmg minstens 50% hoger ligt, of zo is dat toch het geval bij een elemental druid.
Vic zegt dat hij een torch en 2 skillers "bij heeft", maar stelt dat die toch niet zo'n verschil maken. Ik zou denken dat zoiets wel een significante invloed heeft op het spelverloop.psychoclown schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:15:
[...]
Volgens mij volg ik niet helemaal waar je precies op doelt
143029
Ik heb nog 4 hele setjes + 1 hell rune + nog een shitload aan extra thul en amn runes als je ze wil hebben?psychoclown schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 10:18:
[...]
Goed bezig! Heb na ~15setjes nog steeds geen 35fcr spirit gemaakt.. schiet lekker op dus.
wtf? Ik krijg weer het bericht: unable to connect to battlenet? Soms krijg ik dat in 1x (net zoals gister) en kan ik dus niet meer inloggen? Iemand enig idee?
[ Voor 20% gewijzigd door 143029 op 06-02-2009 13:53 ]
Spirit > ViscerauntVicarious schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:00:
Ik snap er geen reet van. Met mijn sorc heb ik ook full tal en die redt zich helemaal prima in hell. Heb er wel een torch en 2 skillers bij en een spirit ipv de Viscereaunt die Matt heeft, maar zo'n verschil zal dat toch niet maken?
spirit 156
Stormshield 156
Sanctuary 106
Splendor 106
Lidless 58
Rhyme 106
moser's 53
Whitstan's 53
Spirit Ward 185
Gerke's 133
Viceratuant 37
van boven naar beneden welk schild ik zou nemen, als ik bovenstaande niet zou hebben
zo zie ik het iig, je moet wel weten hoeveel str je kunt dragen, dat wel, want meeste schilden zijn erg veel str nodig, spirit ward bijvoorbeeld 185, waardoor die een beetje afvalt als keuze voor een sorc
str reqs staan ernaast, met de runewords heb ik OF monarch voor 4 sox, en voor 3 sox en lager troll nest genomen
Ja ok maar die skillers hebben geen invloed op de resDevilsProphet schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 12:24:
[...]
Vic zegt dat hij een torch en 2 skillers "bij heeft", maar stelt dat die toch niet zo'n verschil maken. Ik zou denken dat zoiets wel een significante invloed heeft op het spelverloop.
Daar ging het namelijk om dat als hij betere gear aan doet zijn res slecht zijn.
Als Matt dan eens zijn gear post kunnen we hem wel helpen zoals ik al aangeboden
Thanks maar setjes genoeg alleen geen hels143029 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 13:31:
[...]
Ik heb nog 4 hele setjes + 1 hell rune + nog een shitload aan extra thul en amn runes als je ze wil hebben?
wtf? Ik krijg weer het bericht: unable to connect to battlenet? Soms krijg ik dat in 1x (net zoals gister) en kan ik dus niet meer inloggen? Iemand enig idee?
Dus die zou ik wel graag willen.
Hmm vreemd kijk eens naar je connectie zou ik zeggen, een DHCP release doen en dan eens proberen.. verder zou ik het ook niet zo weten.
Ow, ik zat me precies blind te staren op die comment over een kicksin en "ik kan maximaal 1 monster tegelijk aan in hell, meer gaat niet", terwijl de reacties eigenlijk gingen over een MF sorc. Excuses voor de verwarring.
Eth monarch scheelt ook al. Maar 35fcr, mana en +2 skills zijn gewoon te lekker.Dalyxia schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:26:
[...]
spirit 156
Stormshield 156
Sanctuary 106
Splendor 106
Lidless 58
Rhyme 106
moser's 53
Whitstan's 53
Spirit Ward 185
Gerke's 133
Viceratuant 37
van boven naar beneden welk schild ik zou nemen, als ik bovenstaande niet zou hebben
zo zie ik het iig, je moet wel weten hoeveel str je kunt dragen, dat wel, want meeste schilden zijn erg veel str nodig, spirit ward bijvoorbeeld 185, waardoor die een beetje afvalt als keuze voor een sorc
str reqs staan ernaast, met de runewords heb ik OF monarch voor 4 sox, en voor 3 sox en lager troll nest genomen
Klopt, maar dat maakt niet het verschil of je continue doodgaat en moeite hebt in hell of er relatief simpel doorheen kan wandelen (teleporten).
Maargoed, ik zal de exacte build van mijn sorc vanavond eens posten. Kun je even naar de verschillen kijken.
vergeet de cold li en posoin res niet, en ook de FHR is superPheno79 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:54:
[...]
Eth monarch scheelt ook al. Maar 35fcr, mana en +2 skills zijn gewoon te lekker.
Hehe zo'n vermoeden had ik al ja, geen probleem hoorDevilsProphet schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:48:
Ow, ik zat me precies blind te staren op die comment over een kicksin en "ik kan maximaal 1 monster tegelijk aan in hell, meer gaat niet", terwijl de reacties eigenlijk gingen over een MF sorc. Excuses voor de verwarring.
Kijk dat zou top zijn vraat!Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 14:48:
heb wel nog wel 4 hel's voor je liggen psycho
Zeker die fhr tikt hard aan, hoef je niet heel veel meer erbij voor leuke makkelijk haalbare bps bij de meeste classes.Dalyxia schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:04:
[...]
vergeet de cold li en posoin res niet, en ook de FHR is super
veel te erg x(
Moest pala rebuilde, wil namelijk 0 in str stoppen. Dus al men spul op mule gezet. paste niet, dus men oude pala deleted. Nieuwe pala snel aangemaakt, komt Dal met zen geweldige opmerking: Merc wel leeg gehaald.
Omg x( eth forti, eth insight, eth andy. dood
m'n visc is inmiddels verwisseld voor een lidless.
Gear:
Full tal
Lidless
Magefist
Nagelring
rare ring, 10%fcr, 136AR, 12%lightning res, 15% mf
Waterwalks
Enige wat me lukt is mephi en andy, summoner/countess, (Nihla moet ik erg oppassen, zonder merc ben ik binnen 5 secs dood) is kantjeboord met een hoop potions.
Heb voor de rest geen skill charms.
dmg is 622 ofzo (frozen orb)
ps boys, heb nog 3 hell keys die m'n stash vullen
Gear:
Full tal
Lidless
Magefist
Nagelring
Waterwalks
Enige wat me lukt is mephi en andy, summoner/countess, (Nihla moet ik erg oppassen, zonder merc ben ik binnen 5 secs dood) is kantjeboord met een hoop potions.
das best goed met een FO sorc hoorMad-Matt schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:42:
Gear:
Full tal
Lidless
Magefist
Nagelring
Waterwalks
Mijn build:
Skills
-----------------------
1 Warmth
Max fireball
Max Meteor
Max fire mastery (ja ik weet, had misschien beter firebolt kunnen doen. De Synergie doet meer dmg dan fire mastery...)
Max Frozen Orb
6 Cold Mastery (komt uit op lvl 17 met +skills)
prereqs.
Stats:
-----------------------------
156 STR in totaal
Base dex
50 energy (was mn eerste char, had toen nog geen insight etc.), met gear 110.
Rest vit (met gear 266)
Levert mij 1256 life en 644 mana op.
Gear:
-----------------------
Full Tal set
Spirit shield 31FCR
Magefist
Waterwalk
Wisp projector (voor light absorb)
Bul Kathos Wedding Band
3 fire skillers (zonder adds)
Een zooi life charms
Blijkbaar heb ik geen torch (dacht dat ik er wel een had
) en ook geen anni
Damage:
- Fireball 6.1 - 6.7k
- Meteor 14-15k
- Frozen Orb 460 - 480 per shard (beetje vertekend, -100% enemy resist van Cold Mastery zorgt dat ik er aardig mee kan killen, ook op hell)
Resists:
35
75
75
42
Fire resists kunnen dus wel wat beter.
Hiermee kan ik op hell vrijwel alles killen en in een redelijk tempo. Bovendien is hij redelijk safe doordat ik vrij veel FCR heb en een redelijke hoeveelheid life en resists. Eigenlijk ga ik zelden dood. Enige wat je niet moet verwachten van deze char is dat hij de CS hell ff in 5 minuten cleared, maar voor de rest kan ik me overal vrij aardig redden.
edit: nihla kan ik trouwens niet runnen. Die sloopt me met zn CE doordat ik te weinig fire resists heb denk ik
Skills
-----------------------
1 Warmth
Max fireball
Max Meteor
Max fire mastery (ja ik weet, had misschien beter firebolt kunnen doen. De Synergie doet meer dmg dan fire mastery...)
Max Frozen Orb
6 Cold Mastery (komt uit op lvl 17 met +skills)
prereqs.
Stats:
-----------------------------
156 STR in totaal
Base dex
50 energy (was mn eerste char, had toen nog geen insight etc.), met gear 110.
Rest vit (met gear 266)
Levert mij 1256 life en 644 mana op.
Gear:
-----------------------
Full Tal set
Spirit shield 31FCR
Magefist
Waterwalk
Wisp projector (voor light absorb)
Bul Kathos Wedding Band
3 fire skillers (zonder adds)
Een zooi life charms
Blijkbaar heb ik geen torch (dacht dat ik er wel een had
Damage:
- Fireball 6.1 - 6.7k
- Meteor 14-15k
- Frozen Orb 460 - 480 per shard (beetje vertekend, -100% enemy resist van Cold Mastery zorgt dat ik er aardig mee kan killen, ook op hell)
Resists:
35
75
75
42
Fire resists kunnen dus wel wat beter.
Hiermee kan ik op hell vrijwel alles killen en in een redelijk tempo. Bovendien is hij redelijk safe doordat ik vrij veel FCR heb en een redelijke hoeveelheid life en resists. Eigenlijk ga ik zelden dood. Enige wat je niet moet verwachten van deze char is dat hij de CS hell ff in 5 minuten cleared, maar voor de rest kan ik me overal vrij aardig redden.
edit: nihla kan ik trouwens niet runnen. Die sloopt me met zn CE doordat ik te weinig fire resists heb denk ik
[ Voor 18% gewijzigd door Vicarious op 06-02-2009 19:15 ]
7mf/9+fres zoek ik terloops ook maar heb van beide geen helaas.Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 15:32:
voor de mensen: ik heb nodig:
5fhr +fr
7mf + fr
sc'sik betaal redelijk.!
Goed bezigAnoniem: 184982 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:09:
[...]
veel te erg x(
Moest pala rebuilde, wil namelijk 0 in str stoppen. Dus al men spul op mule gezet. paste niet, dus men oude pala deleted. Nieuwe pala snel aangemaakt, komt Dal met zen geweldige opmerking: Merc wel leeg gehaald.
Omg x( eth forti, eth insight, eth andy. doodKUT!
Hmm met occu+shako+10fcr ring+res scs moet het toch wel lukken lijkt me?Mad-Matt schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 17:42:
Zal eens kijken of ik nog wat heb, vanmiddag occu/craft amu/shako/viper 34 al aan gakkethijs gegeven.
Natures peaceVicarious schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 19:12:
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 06-02-2009 20:46 . Reden: zo is het ook wel duidelijk genoeg :) ]
143029
Ja dat helpt
[ Voor 4% gewijzigd door een moderator op 06-02-2009 20:46 ]
zelfde probleem, hoop dat matt alles van je heeft opgeraapt ;p.143029 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:39:
GODVER
vraat ik krijg weer unable to connect to battlenet![]()
Zou je mn key en mn cube kunnen oprapen
edit: ben hele grote mule sell-out aant houden. Had net al deel ingetypt, druk ik prongelijk op vorige pagina (met muis) alles weg ;p. Maar ben er nu achter gekomen dat die kerel waarvan ik van alles had gekregen ook nog 3 chars vol met pgems heeft (op account die die niet heeft gegeven) heb nu rd maar misschien heeft die nog wel paar accounts, wie weet ;p.
[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 06-02-2009 21:24 ]
Haha goed bezigAnoniem: 184982 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 20:51:
[...]
zelfde probleem, hoop dat matt alles van je heeft opgeraapt ;p.
edit: ben hele grote mule sell-out aant houden. Had net al deel ingetypt, druk ik prongelijk op vorige pagina (met muis) alles weg ;p. Maar ben er nu achter gekomen dat die kerel waarvan ik van alles had gekregen ook nog 3 chars vol met pgems heeft (op account die die niet heeft gegeven) heb nu rd maar misschien heeft die nog wel paar accounts, wie weet ;p.
Kijk dat is altijd mooi, kun je weer flink cuben
Beste lijstAnoniem: 184982 schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 23:49:
dit is em geworden:!
http://forums.d2jsp.org/i...?showtopic=28048249&f=170
ben er best trots op ^^
Gelijk maar wat afgenomen, jammer alleen dat die nec torch al weg was voordat ik je lijst zag.
Maarja wil toch voor een 20 20 gaan dus opzich is het niet heel erg
kan iemand ff online komen in m'n game, heb een geeds gevonden, maar mag hem niet oppakken omdat ik er al 1 heb 
never mind, blijkbaar verdwijnt hij als je hem na een tijd niet oppakt
[ Voor 24% gewijzigd door Mad-Matt op 07-02-2009 11:57 ]
yo, aub niet meer bumpe in men topic ;x ben ik weg staat men topic ineens weer vol met stuff ;p...
Goh, een dwarfstar en een windforce 8 mana leech. Even geruild tegen een 6mana leech, omdat tollo er ook nog daadwerkelijk wat mee doet
ik heb anders ook nog wel een low necro torch voor je, tijdelijk totdat je 20-20 necro torch hebtpsychoclown schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 01:01:
[...]
Beste lijst
Gelijk maar wat afgenomen, jammer alleen dat die nec torch al weg was voordat ik je lijst zag.
Maarja wil toch voor een 20 20 gaan dus opzich is het niet heel erg
Anoniem: 67853
Heeft er iemand nog natalyas armor met 3sockets te ruil? Krijg geen reacties via d2jsp
wel de schoenenAnoniem: 67853 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:43:
Heeft er iemand nog natalyas armor met 3sockets te ruil? Krijg geen reacties via d2jsp
2 tot 30 minuten meestalgakkethijs schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:17:
[...]
wel de schoenenbah eerste tempban
hoeland duren die dingen
Op HCL welAnoniem: 67853 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:43:
hebbie gedaan dan?gakkethijs schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 17:17:
[...]
wel de schoenenbah eerste tempban
hoeland duren die dingen
Er dropt nog een 948 def gris armor bijna perfect dus. Maar het gaat wel met schokken qua ping. Daarnet ook een 4k ping en dus een rollback op de server. Er is dus duidelijk weer een dupe methode gebaseerd op lag.
Ja klopt en gheeds is dan nog unique dus die blijven op quest items na het langste liggen.Mad-Matt schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 11:24:
kan iemand ff online komen in m'n game, heb een geeds gevonden, maar mag hem niet oppakken omdat ik er al 1 heb
Thanks maar niet nodig, had die 20 19 torch even in een flash overwogen ipv een 20 20 maar wil toch liever 20 20 de gear/statting komt wel wanneer ik bijna alles hebDalyxia schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:17:
[...]
ik heb anders ook nog wel een low necro torch voor je, tijdelijk totdat je 20-20 necro torch hebt
Sure pm me maar op jsp/got/show ingameMad-Matt schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 19:18:
kyo, of anderen, wie kan mij helpen met wat prijsjes van items invullen?
Dat had ik allang in de gaten ja maar het is niet een bepaalde server helaasPheno79 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 20:21:
Er dropt nog een 948 def gris armor bijna perfect dus. Maar het gaat wel met schokken qua ping. Daarnet ook een 4k ping en dus een rollback op de server. Er is dus duidelijk weer een dupe methode gebaseerd op lag.
Had gister bijna geen last van lag maarja veranderd van dag tot dag zo te horen vandaag nog niet gespeeld zo maar eens doen
[ Voor 59% gewijzigd door psychoclown op 07-02-2009 20:55 ]
unable to connect

Ik heb net wat kunnen traden, maar ging daarna bijna niet out of game. Windowed mac (om te zien of ze hun fg wel senden) en dan ie je opeens alles hangen.
Trouwens wel vaag: mac heeft geen fixed fps in full mode, zoals in windows. Dat was me nooit opgevallen, maar nu ik terug switch naar mac merk je dat.
Trouwens wel vaag: mac heeft geen fixed fps in full mode, zoals in windows. Dat was me nooit opgevallen, maar nu ik terug switch naar mac merk je dat.
Heb ik wel voor je, die char waar hij op zit gebruik ik zeer zelden.Anoniem: 67853 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 15:43:
Anoniem: 67853
ik ben online, je kan me bezoeken op game: act5 quests / alone.Vicarious schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 21:17:
[...]
Heb ik wel voor je, die char waar hij op zit gebruik ik zeer zelden.
Heb je zelf toevallig wat nodig?
Thundergods (die lightning absorb belt)Anoniem: 67853 schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 21:29:
[...]
ik ben online, je kan me bezoeken op game: act5 quests / alone.
Heb je zelf toevallig wat nodig?
edit: oh, je bent niet meer online
[ Voor 6% gewijzigd door Vicarious op 07-02-2009 21:53 ]
tss. ben je bas aan het rushen heeft hij ineens een slap excuus dat er een kind aan het huilen is

Nog wel een mooie vonst vandaag, +1 sorc lightning skiller met 34 life

Nice! Kan Kyo misschien wel gebruiken trouwens. Of je verkoopt hem lekker op jsp natuurlijk
denk het laatste, kyo is een toffe peer, maar die heeft genoeg geldVicarious schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:15:
Nice! Kan Kyo misschien wel gebruiken trouwens. Of je verkoopt hem lekker op jsp natuurlijk
Kan wel wat fg gebruiken om m'n assa aan te kleden
Haha lekker ben jij zeg, fgcount moet niks uitmaken het is het gebaar dat het hem doet.. inleveren die handelMad-Matt schreef op zondag 08 februari 2009 @ 00:16:
[...]
denk het laatste, kyo is een toffe peer, maar die heeft genoeg geld![]()
Kan wel wat fg gebruiken om m'n assa aan te kleden
Nee geintje heb hem niet echt nodig, zat er wel over na te denken om nog een skiller erbij te nemen zodat ik er weer 4 heb zoals me vorige lightsorc. Als ik dat doe neem ik wel een clean one life maakt voor pvm niet heel erg uit, tenminste niet zoals bij mij smiter
Eerste proefrit op normal, met de pala waar flink mee ge"sol"d is. Ok, die was heel flauw 
Ancients normal zonder skills dus white damage van de griswold set: 3-0 for Pheno.
Ik ben nog een boterham gaan smeren. Daarna vanaf daar Baal en helemaal terug naar de higlands gelopen (dat is pas echt backtracking), om de wps en quests nog even te doen.
Eitje, maar goed, het is pas normal, dus het zal nog wel lastiger worden.
Ancients normal zonder skills dus white damage van de griswold set: 3-0 for Pheno.
Ik ben nog een boterham gaan smeren. Daarna vanaf daar Baal en helemaal terug naar de higlands gelopen (dat is pas echt backtracking), om de wps en quests nog even te doen.
Eitje, maar goed, het is pas normal, dus het zal nog wel lastiger worden.
Ja dat voelde niet helemaal netjes, maar ja.. prioriteiten he.Mad-Matt schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 23:56:
tss. ben je bas aan het rushen heeft hij ineens een slap excuus dat er een kind aan het huilen is![]()
En de suggestie van Vuk om hem dicht te tapen heb ik maar niet geprobeerd ivm sterven en zo.
Anyways: Hartstikke bedankt voor de rushes, Matt en Vuk. Kan ik nu fijn gaan diablo runnen!
Ben wel benieuwd wat die light skiller op gaat brengen
dude, kan jij toch niets aan doen, maak je er niet druk omBazzPsychoNut schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:17:
[...]
Ja dat voelde niet helemaal netjes, maar ja.. prioriteiten he.
En de suggestie van Vuk om hem dicht te tapen heb ik maar niet geprobeerd ivm sterven en zo.
Anyways: Hartstikke bedankt voor de rushes, Matt en Vuk. Kan ik nu fijn gaan diablo runnen!![]()
Het schijnt als je baby's laat schrikken dat ze stoppen met huilen, moet je is proberen
143029
:D!BazzPsychoNut schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:17:
[...]
Anyways: Hartstikke bedankt voor de rushes, Matt en Vuk. Kan ik nu fijn gaan diablo runnen!![]()
Btw wie had interesse in die bladebuckle? Ik heb er gisteren een gevonden en hoorde van kyo dat iemand op zoek was?
gakkethijs geloof ik.143029 schreef op zondag 08 februari 2009 @ 11:15:
[...]
:D!
Btw wie had interesse in die bladebuckle? Ik heb er gisteren een gevonden en hoorde van kyo dat iemand op zoek was?
Waarom zou iemand een bladebuckle willen dragen?
Er zijn ALTIJD betere alternatieven voorhanden die ook lang niet altijd duur of moeilijk te vinden zijn
Rond de 100fg moet wel lukken met die skiller van hemBazzPsychoNut schreef op zondag 08 februari 2009 @ 10:17:
[...]
Klopt dat is gakke
We zitten alweer op de 40 pagina's en gaan gestaag door naar de 1000posts.
Vind het alweer tijd voor een nieuw deeltje dus hier gaan we verder:
Stomme vraag misschien: prayer is een def aura. Werkt de +2 mod op griswold armor op een prayer merc?
Ik dacht het zelf niet, maar misschien zijn er hier mensen die beter weten
Anders ga ik voor een cheap arkainse valor: +2 en physical damage reduction. En nog een socket er in rammen om nog wat te hobbyen. Andys face viel ook al, dus dan heb ik een merc met level 23 prayer en een stacking meditation. Goed voor 61 life per 2 sec.
Daarnet alle skillquests op nightmare gedaan, no problemo. 20 prayer, level 18 prayer merc, en 1 cleansing. Meer niet en gewoon slaan en geslagen worden
Ik dacht het zelf niet, maar misschien zijn er hier mensen die beter weten
Anders ga ik voor een cheap arkainse valor: +2 en physical damage reduction. En nog een socket er in rammen om nog wat te hobbyen. Andys face viel ook al, dus dan heb ik een merc met level 23 prayer en een stacking meditation. Goed voor 61 life per 2 sec.
Daarnet alle skillquests op nightmare gedaan, no problemo. 20 prayer, level 18 prayer merc, en 1 cleansing. Meer niet en gewoon slaan en geslagen worden
Nee, die griswold werkt niet op een merc. Alleen echte +skills werken, dus Arkaine's Valor zou wel moeten gaan.
Verder in Diablo 2 Classic/LoD: Deel 51
.
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.