Jejking schreef op maandag 03 mei 2010 @ 14:51:
[...]
In dat geval kan je me ook meteen uit de Karmalijst en de Postscorelijst halen. Het gaat je dan immers ook geen barst aan hoeveel ik post op het forum. Om het maar eens over dezelfde kam te halen.
Ik wéét hoeveel jij post op het forum. Dat kan namelijk iedereen zien. DM's niet. Dus als je het al over een kam wil
halen scheren, doe het dan ook met een eerlijke vergelijking.

What exactly does it have to do with privacy? Crisp z'n redenering rent rond in een eindeloos cirkeltje. Stel: ik loop in een buurtcentrum en daar ga ik x keer per dag achter de computer zitten. Dat maakt helemaal niks uit om het bij te houden, dat is iets heel erg anders dan dat je gaat lopen loggen wat er tijdens die computersessies zou gebeuren. Dát is privacyschending.
Het bijhouden is ook niet erg. Doen wij vast ook ergens in een lading logs, ergens onder water. Dat is echter helemaal iets anders dan de lijst
openbaar maken. Als jouw buurtcentrum dat doet heeft het ook een probleem.

Dat heb ik nooit gezegd en zo ben ik ook niet. Stop met mijn woorden te verdraaien in iets denigrerends wat jouw mening beter volgt of houd er anders je mond over.
Hou jij dan ook op met "facepalm" te roepen als reactie op goed onderbouwd commentaar van iemand die er écht ook wel over na heeft gedacht?