De quote was verkeerd, er had een stukkie van tikkietrugjaap moeten staan. Excuses, iets te gehaast gequote net voor we weggingen naar een restaurantje.quote:Alunno schreef op maandag 16 juli 2007 @ 19:42:
[...]
Probeer eens ook verder te kijken en naar mijn reacties over dit onderwerp te kijken (ook op GA's topic), Naast mijn dagelijkse werkzaamheden ben ik ook hier actief (waar naar mijn gevoel meer energie.in zit dan Garfield & Stripheld). Je weet inm. dat ik hier een genuanceerd beeld over heb en dat mijn "research" vrijwel geen enkel ander TS overblijft op CSL dan een comment op een BBG, of over een tweakeronwaardige comment over het kleurtje van je nieuwe laptop. Heb je uberhaupt Luuk1983's topic-link aangeklikt, bijvoorbeeld? Met de nieuwe policy (en er staat nog meer te wachten...) is dit het eerste dat een slotje krijgt! Ik steek hier genoeg energie in hoor, ook als newbie (vraag me niet waarom, het heeft te maken met DM contact met verschillende GoTers).
Kortom: back to the content please!!!
[Edit: Ik quote jou o.a. en heb op 2 topics heel wat lappen tekst staan hierover... serieuze tekst. Je kunt het laten - ook goed - maar als je toch zo nodig moet reageren, doe dat dan inhoudelijk en niet met 2 regeltjes en een miniem stukje quote aub]
Over zelfredzaamheid gesproken...
Ik probeer echter wel duidelijk te maken dat er nu onnodig een hoop stof opwaait zonder eerst af te wachten wat het effect van de nieuwe policy is. Als het de boodschappenlijstjesposters wegjaagt, so be it en dat is helemaal niet erg imo.