Mja, FAQ en Beleid staan helemaal bovenaan. Wat mij betreft is het gewoon luiheid. Voor CSL 2.5 waren er boodschappen topics, na de intro waren ze, na het stucky maken van de Aanschaf topics waren ze er. Zonder stucky's zijn ze er ook. Je gaat er niks aan veranderen. De nieuwe users blijven komen en rammen lukraak op "New Topic". De enige optie zou zijn om dat een rood scherm te geven if postcount < 10 met tekst, knipperende dingen, zoeken op woorden zoals kopen, aanschaffen etc etc en na submit door een moderator laten goedkeuren...
Afijn, daar gaan we nooit iets aan veranderen ben ik bang. De enige remedie is om een template sluitmessage klaar te hebben en alles met de hand te sluiten... Ik ben dan ook heel makkelijk, zei geen inzet (niet eens het beleid doornemen), dan ik ook geen inzet (geen hulp, maar gewoon een standaard slotje en klaar).
Ik denk dat we Beleid en de 2009 update wel kunnen samenvoegen. Ik denk dat het beleid hier en daar nog iets kan worden verduidelijkt met info uit de 2009 update. Samenvoegen van die 2 lijkt me inderdaad goed, want 2 beleidstopics zijn eigenlijk niet handig.
BBG en NBBG apart houden en alle links daar in verzamelen lijkt me de beste optie ja. Daarnaast zal vanaf de volgende BBG de link naar het Aanschaf-topic worden opgenomen in het artikel zelf, dat zal ook schelen. We zullen Aanschaf en het opstellen wel goed moeten scheiden. Bij intro van CSL 2.5 ging men dus mooi eigen systemen plaatsen in het topic waar de BBG voor de volgende editie werd bepaald....
Een
*LET OP* Wat moet ik kopen? topic lijkt me wel goed, wellicht met ongeveer dezelfde invulling als Beleid 2009. Dat zal in ieder geval wat meer opvallen, al geef ik het helaas weinig kans...
Eerst ga ik in ieder geval op wintersport, daarna maar eens kijken hoe we dit wijzigen en dat zou dan gelijktijdig met BBG maart moeten wat mij betreft. Dan kunnen we de NBBG wijzigingen (die komt ook op de fp) direct doorvoeren in CSL 2.5.2

(dit is dus al CSL 2.5.1

)