ik ben al een heeeeeeel tijd actief op het forum, en lees veel om de tijd te doden zoniet slimmer te worden als ik al ben. maar wat ik de laatste tijd veelvuldig tegenkom is toch het irritante beleid wat enkele mods hanteren. het gaat mij dan in dit geval om apple vs. xxx
zeer uitgebreide jailbrail topic <> 'illegale roms'/simlock bespreken is taboe
levertijd apple producten (4 delen!!) <> levertijd nieuwe gsm is taboe
ik weet als geen ander dat het super irritant kan zijn als je een forum opent om vervolgens tig pagina's tegen te komen wie hem al heeft of wie niet, maar waarom dan niet het beleid overal toepassen??
zelfde principe met simlocks of betere roms voor je windows smartphone, begin er over en hup je krijgt gelijk een waarschuwing aan je reet
dus heel simpel vraag; is het Apple forum vrij van bepaalde regels die hier gelden op het GOT???
Levertijd mooie spulletjes:
Levertijd Apple producten Deel 4
Jailbreak iphone:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
en dan kom je zoiets tegen;
DaannO in "Het SonyEricsson G700/G900 Topic"
ps. no apple hater hier, heb zelf de iphone gehad
zeer uitgebreide jailbrail topic <> 'illegale roms'/simlock bespreken is taboe
levertijd apple producten (4 delen!!) <> levertijd nieuwe gsm is taboe
ik weet als geen ander dat het super irritant kan zijn als je een forum opent om vervolgens tig pagina's tegen te komen wie hem al heeft of wie niet, maar waarom dan niet het beleid overal toepassen??
zelfde principe met simlocks of betere roms voor je windows smartphone, begin er over en hup je krijgt gelijk een waarschuwing aan je reet
dus heel simpel vraag; is het Apple forum vrij van bepaalde regels die hier gelden op het GOT???
Levertijd mooie spulletjes:
Levertijd Apple producten Deel 4
Jailbreak iphone:
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken
en dan kom je zoiets tegen;
DaannO in "Het SonyEricsson G700/G900 Topic"
ps. no apple hater hier, heb zelf de iphone gehad