Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
@mcbeef @Ultraman Heb op 1 april hetzelfde scherm Dell S3220DGF besteld bij Dell, geschatte levertijd 20 mei. Nu heb ik het scherm niet direct nodig, zing het nog wel even uit met mijn huidige scherm, en de prijs was goed, dus ik wacht het wel even af. Verder ook wel te begrijpen gezien de huidige situatie. Hoop alleen niet dat de levertijd verder vooruit wordt geschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-05 22:33
@Ultraman @Bitage Dell zou hier mijns inziens iets mee kunnen doen in de trant van: geld pas afschrijven als de order verzonden is. Nu zit ik bijna twee maanden zonder geld en moet ik inderdaad maar afwachten of het 20 mei wordt.
Ondertussen heeft Dell de centen binnen en lijkt het haast alsof er geproduceerd wordt naar het aantal orders. Jammer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
pagani schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 01:50:
[...]

Zonder mail maar na eigen controle op de site staat de orderstatus ineens op geannuleerd. Morgen maar eens bellen...

Edit: Via twitter gesproken met support. Ze hebben problemen met betalingen via iDeal. Nu stellen ze voor het geld terug te storten en dan opnieuw te bestellen. Echter: De kortingcode is verlopen en dan ben ik ruim 350 euro duurder uit :X Ze blijven moeilijk doen...

Edit 2: Telefonisch werd ik veel beter geholpen. Er is blijkbaar al een paar weken een probleem met iDeal bij hun betalingsprovider zodat betalingen blijven hangen. Ze gaan nu op basis van mijn aangeleverde betalingsgegevens de betaling handmatig opzoeken en de order herboeken.
Morgen komt UPS de laptop afleveren. Na de nieuwe bestelling dus ongeveer drie weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-05 11:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Bitage schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:17:
@mcbeef @UltramanVerder ook wel te begrijpen gezien de huidige situatie.
Enige vertraging rondom de levering vind ik zeker te begrijpen. Er is meer vraag en mogelijk moeten ze het doen met minder mensen. Dat de levertijdindicatie van binnen 2 dagen dan ook niet gehaald wordt zul je mij niet over horen. Het is een ongewone situatie op het moment. Begrijpelijk.

Wat ik Dell kwalijk neem is de omgang met jou als klant.
Levertijden die maar opschuiven. Er wordt geen contact met jou opgenomen. Je mag er zelf achteraan en dan hoor je een ander verhaal afhankelijk van wie je spreekt. Er is er eentje die mij goed geholpen heeft voor zover ze dat kon, al vond ik het jammer dat je niet tegemoet gekomen wordt voor het tijdelijk parkeren van je geld en het lange wachten.

Oftewel... wat weet je nu als klant? Niets, misschien komt er ooit een monitor :)
Hoop alleen niet dat de levertijd verder vooruit wordt geschoven...
Reken er maar wel op, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik ga voorlopig verder op een laptop op een stapel boeken en een 20" scherm (Dell 2007WFP).
Alle andere hardware voor de nieuwe kleine desktop is verder binnen. Van het weekend lekker bouwen, alleen wordt het werken en gamen met een 20" Dell met HDMI>DVI verloop ipv een 32" scherm.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ter update: Azerty geeft aan dat de monitor er 27 mei pas weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale22io
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-06-2021
3 april 2020 XPS 15 besteld. Direct ontvangstbevestiging in mijn mail gehad. 8 April April is de order vanuit Dell helemaal bevestigd. 11-13 werkdagen verwachten ze nodig te hebben voor het bouwen van de laptop. Krijg 1 Mei als leverdatum. Ben benieuwd. Als ik de reacties hier lees vrees ik dat het langer gaat duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
Ultraman schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:16:
Er is er eentje die mij goed geholpen heeft voor zover ze dat kon, al vond ik het jammer dat je niet tegemoet gekomen wordt voor het tijdelijk parkeren van je geld en het lange wachten.
Als ze het al van je rekening hebben gehaald is dat wel zuur ja. Heb met PayPal betaald, op mijn overzicht staat dat er geen betaling maar een autorisatie heeft plaatsgevonden, met de mededeling:
Dit is een tijdelijke toestemming om ervoor te zorgen dat het bedrag wordt gedekt door uw betaalmethode. Het bedrag wordt van uw betaalmethode afgeschreven als Dell B.V. uw bestelling voltooit.
Dit klopt ook met mijn bankrekening: PayPal betalingen die ik na het bestellen van de monitor voor andere producten heb gedaan zijn recentelijk afgeschreven, de kosten van de monitor nog niet. Dus misschien is dit een goede tip voor andere mensen: betaal met PayPal dan ben je in de periode tussen het bestellen en het echte verzenden in ieder geval niet je geld al kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Paypal fungeert als een creditcardmaatschappij wat dat betreft: zij staan garant voor jouw betaling aan de verkoper. Dat kan inderdaad prima. Veranderd niets aan Dell overigens. ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Ultraman op 12-04-2020 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
De S3220DGF is gisteren verzonden en wordt vandaag geleverd door UPS. Als alles goed gaat natuurlijk.
Dat valt dan alles mee, besteld op 26 maart overigens. Keep you posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
@mcbeef Zelfde hier, zojuist afgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthax error
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 18-07-2021
@mcbeef @Bitage Hoelang duurde het bij jullie tussen het aankomen van het pakket in NL (via de DHL tracking link) en dat je hem zag op de tracking van UPS en dus totdat hij toekwam?

Ik kocht namelijk een Dell XPS 15 op 2 april en verdere verloop ging tot nu toe zo:

Aankoop: 02/04/2020
Bevestiging: 02/04/2020
Verzonden van China: 08/04/2020
Aankomst NL (DHL): 11/04/2020

sindsdien niks meer, trackinglink van DHL is voltooid en UPS staat nog steeds 'shipped' van China.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
@Anoniem: 60724 Kreeg vannacht om ~2:00 een mailtje dat het pakket was overgedragen aan UPS, en ze hebben hem voor 12:00 afgeleverd.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BoDCBhLXbRKozbUZeWgyy5zseuE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W2m7fAKIlyCkqEwC8WnbaX3L.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
De verzending van mijn scherm verliep hetzelfde als die van @Bitage .
Ik zit er nu naar te kijken.

Offtopic: m'n Vesa gecertificeerde displayport kabel past NIET in het scherm, heb een stukje van de connectorbehuizing (van de kabel) moeten verwijderen om m passend te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Mijn Dell S3220DGF is ook bezorgd nu :)

[update]
Ik ga de mijne wel terugsturen of ruilen als dat kan.
Ik heb twee stuck pixels. Heldere subpixels die niet uit kunnen. Eentje rechtsboven die niet zo opvalt, en eentje middenboven die wel opvalt. Op een gekleurde achtergrond doet ie prima mee, maar op een donkere achtergrond is het een witte stip. Als Linux consultant zit ik 70% van mijn tijd in een Linux terminal, dus zijn ze een doorn in mijn oog.

Een game en benchmark met FreeSync aan op 165Hz is wel fantastisch trouwens. Echt mooi, dat had ik eerder moeten hebben.

[ Voor 88% gewijzigd door Ultraman op 17-04-2020 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale22io
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-06-2021
synthax error schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:14:
@mcbeef @Bitage Hoelang duurde het bij jullie tussen het aankomen van het pakket in NL (via de DHL tracking link) en dat je hem zag op de tracking van UPS en dus totdat hij toekwam?

Ik kocht namelijk een Dell XPS 15 op 2 april en verdere verloop ging tot nu toe zo:

Aankoop: 02/04/2020
Bevestiging: 02/04/2020
Verzonden van China: 08/04/2020
Aankomst NL (DHL): 11/04/2020

sindsdien niks meer, trackinglink van DHL is voltooid en UPS staat nog steeds 'shipped' van China.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen :)
Is jouw Dell inmiddels al gearriveerd? Ik verwacht die van mij ieder moment. Heb een heel raar DHL track&trace code gekregen van Dell. zover ik het kan zien is mijn XPS 15 gearriveerd in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:44
Hoi allemaal,

Even een vraag over de levertijd van Dell vanuit China.
Mijn vrouw heeft een Inspiron 15 5000 besteld en betaald met Credit Card:

Aankoop: Wo 15-4-2020 16:26
Bevestiging:Wo 15-4-2020 16:51
Verzonden vanuit China:17/04/2020 17:56

Echter, sinds hij is verzonden op 17-4 staat de status nog steeds op "In Transit to UPS". Verder geen updates bij UPS meer gezien. Is dat normaal ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 16:14
Flappie schreef op woensdag 22 april 2020 @ 12:00:
Echter, sinds hij is verzonden op 17-4 staat de status nog steeds op "In Transit to UPS". Verder geen updates bij UPS meer gezien. Is dat normaal ?
Dat is normaal bij Dell, de verzonden tussen China en Nederland is niet te volgen.
Heb zelf een Inspiron G3 3590 besteld op de 14de en die is ook de 17de verzonden, heb via contact met Dell geprobeerd om een t&t link voor het stuk tussen China en NL te krijgen maar helaas die kreeg ik niet (vroeger wel vaker gekregen). Mij werd gemeld dat hij waarschijnlijk rond 1 mei geleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
Bitage schreef op zondag 12 april 2020 @ 22:12:
[...]

Als ze het al van je rekening hebben gehaald is dat wel zuur ja. Heb met PayPal betaald, op mijn overzicht staat dat er geen betaling maar een autorisatie heeft plaatsgevonden, met de mededeling:

[...]

Dit klopt ook met mijn bankrekening: PayPal betalingen die ik na het bestellen van de monitor voor andere producten heb gedaan zijn recentelijk afgeschreven, de kosten van de monitor nog niet. Dus misschien is dit een goede tip voor andere mensen: betaal met PayPal dan ben je in de periode tussen het bestellen en het echte verzenden in ieder geval niet je geld al kwijt.
Dell valt niet goed te praten. Dell maakt gebruik van Rabobank iDeal en in de voorwaarden van de Rabobank staat dat het niet mag wat Dell doet

"Algemene voorwaarden Rabobank iDEAL 4.8 Als de Acceptant de Betaalbevestiging heeft ontvangen, zal de Acceptant de uitvoering van de Transactie niet uitstellen, opschorten of anderszins frustreren op grond van de stelling dat de Klant de Acceptant (nog) niet heeft betaald."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
@Cobalt Ik had betaald met Paypal, dus de Rabobank heeft hier verder niets mee te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobalt
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-05 09:03
@Bitage Dacht je over iDeal quote. Met iDeal op de Dell site doe je een transactie naar de Rabobank rekening van Dell.

De producten zijn mooi en garantie goed. Maar de leveringsdatum waarmee ze adverteren kan wel beter.

Ze adverteerde met dat het product op 05-05-2020 klaar staat om te verzenden. Tijdens het bestel proces veranderde de leveringsdatum te naar 07-05-2020 als je voor creditcard had gekozen en als je voor iDeal had gekozen werd het 13-05-2020. En achteraf na succesvolle iDeal betaling staat erop de site dat ze de betaling nog niet hebben werkt en dat iDeal betalingen nog 3 dagen verwerktijd nodig hebben. En dat vind ik gewoon vreemd met iDeal.

Dat er een leveringstermijn is prima. Maar wanneer je direct van ING naar Rabobank een transactie succesvol overmaakt. En de bank aangeeft dat de transactie succesvol is dan moet het ook succesvol zijn en dan moet niet de order 3 dagen wachten omdat onbekend is of het geld wel/niet is overgemaakt. Het lijkt wel als iDeal transacties als handmatige transacties worden afgehandeld terwijl iDeal bedoeld is om direct volledig automatisch de betaling af te handelen. Als kleine ondernemers iDeal goed kunnen implementeren dan zou een grote multinational als Dell dat ook moeten kunnen.

En het zou handig zijn als ze de leveringsdatum voor de betalingstransactie vermelden i.p.v. er na. Dan kan je kiezen om via creditcard te betalen als daardoor de order gemakkelijker verwerkt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoraka
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-05 06:20
Niet meer van toepassing

[ Voor 97% gewijzigd door zoraka op 30-10-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-05 18:05
*knip* deze vraag hoort hier niet thuis.

[ Voor 82% gewijzigd door br00ky op 05-11-2020 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Ik heb zondag avond (3 januari) om 19:00 uur een Dell XPS 13 besteld en direct betaald met iDeal.

Bij organisaties als Coolblue etc krijg je meteen een orderbevestiging per mail en verloopt alles heel transparant. Het is nu twee dagen later en ik heb nog steeds geen mail met orderbevestiging. Ik kan in mijn Dell account ook geen bestellingen vinden en ik kan er ook niet op zoeken omdat ik (nog) geen klant- en ordernummer heb.

Ik zie op de site van Dell weliswaar staan dat:

"Uw bestelnummer en klantnummer worden in een document met de bevestiging van uw bestelling per e-mail naar u gestuurd nadat uw bestelling is verwerkt."

maar ik vind dit (als je altijd die snelle reactie van andere sites gewend bent) toch wel vreemd en vroeg me af of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben en mij kunnen zeggen: dat is normaal, de bevestigingsmail ontvang je bij Dell pas later.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• triflip
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-05 16:14
l0n3w012ph schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:07:
toch wel vreemd en vroeg me af of er mensen zijn die dezelfde ervaring hebben en mij kunnen zeggen: dat is normaal, de bevestigingsmail ontvang je bij Dell pas later.
Ja dit is normaal, vooral bij iDeal betalingen kan het rustig 3 werkdagen duren totdat ze de order verwerkt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

triflip schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 18:57:
[...]

Ja dit is normaal, vooral bij iDeal betalingen kan het rustig 3 werkdagen duren totdat ze de order verwerkt hebben.
Bedankt triflip, dat stelt mij gerust!! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 18:04
l0n3w012ph schreef op dinsdag 5 januari 2021 @ 19:00:
[...]
Bedankt triflip, dat stelt mij gerust!! :)
Hmm, wellicht heb jij je laptop al. Maar ik heb gisteren Latitude 5420 besteld. Had direct de bevestiging in mijn mailbox en de pakbon in account. Hij moet echter nog ''bevestigd' worden door Dell en schatting is arriveert 30 januari.

Nu nog maar F5-en tot hij bevestigd is. ;)

Edit: is ook zo die fout heb ik eerder ook gemaakt. Via Ideal betalen duurt langer dan via Paypal... Dom dom dom. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Henkie-Jan op 19-01-2021 19:30 ]

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Henkie-Jan schreef op maandag 18 januari 2021 @ 13:29:
[...]

Hmm, wellicht heb jij je laptop al. Maar ik heb gisteren Latitude 5420 besteld. Had direct de bevestiging in mijn mailbox en de pakbon in account. Hij moet echter nog ''bevestigd' worden door Dell en schatting is arriveert 30 januari.

Nu nog maar F5-en tot hij bevestigd is. ;)

Edit: is ook zo die fout heb ik eerder ook gemaakt. Via Ideal betalen duurt langer dan via Paypal... Dom dom dom. :+
Ik had er niet meer gedacht om nog even een update te geven, dus bij deze.

Vorig jaar in maart had ik geprobeerd om een Dell XPS15 te bestellen. Met de credit card ging iets fout en het bedrag werd niet eens afgeschreven. Meteen met Dell gebeld en ondanks dat ik wel een bevestigingsmail ontving, was er dus niets gebeurd in hun systemen. Daarna een Lenovo Carbon X1 besteld via Redable. Dat ging zoals het hoort: betalen via iDEAL, meteen een bevestigingsmail en twee dagen later de laptop in huis.

Paar weken geleden dus geprobeerd en Dell XPS13 te bestellen. Betaald met iDEAL (omdat de cc destijds problemen opleverde) maar geen enkele mail zoals hiervoor al beschreven. Na de reactie hier nog een dag gewacht en toen maar gebeld. En ja hoor... wéér was het fout gegaan, er stond geen bestelling in hun systemen. Maar in tegenstelling tot de vorige keer was er nu wel geld af geschreven. Het duurde wel even voor ik iemand aan de lijn kreeg en aangezien ik geen bestelnummer had (want die krijg je in de bevestigingsmail die ik dus niet kreeg) kon ik ook niet naar de support afdeling voor bestellingen doorgeschakeld worden. Dus maar gekozen voor de optie Bestelling plaatsen zodat ik iemand aan de lijn kreeg.

Zijn reactie toen ik vertelde met iDEAL te hebben betaald: "Oh ja, dat heb ik gemiddeld drie tot vier keer per week dat het is fout gegaan met iDEAL, u kunt beter met cc of PayPal betalen of op rekening, niét met iDEAL". De medewerker handelde het overigens correct af maar ik heb 6 werkdagen moeten wachten voor het geld terug gestort was.

Daarna een Lenovo C940 besteld bij Coolblue en dat ging weer zoals het moest.

Ik wilde altijd graag een Dell XPs hebben maar er zal voor mij wel een vloek op rusten. Geen Dell meer voor mij.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
l0n3w012ph schreef op zaterdag 23 januari 2021 @ 19:37:
[...]

Ik had er niet meer gedacht om nog even een update te geven, dus bij deze.

Vorig jaar in maart had ik geprobeerd om een Dell XPS15 te bestellen. Met de credit card ging iets fout en het bedrag werd niet eens afgeschreven. Meteen met Dell gebeld en ondanks dat ik wel een bevestigingsmail ontving, was er dus niets gebeurd in hun systemen. Daarna een Lenovo Carbon X1 besteld via Redable. Dat ging zoals het hoort: betalen via iDEAL, meteen een bevestigingsmail en twee dagen later de laptop in huis.

Paar weken geleden dus geprobeerd en Dell XPS13 te bestellen. Betaald met iDEAL (omdat de cc destijds problemen opleverde) maar geen enkele mail zoals hiervoor al beschreven. Na de reactie hier nog een dag gewacht en toen maar gebeld. En ja hoor... wéér was het fout gegaan, er stond geen bestelling in hun systemen. Maar in tegenstelling tot de vorige keer was er nu wel geld af geschreven. Het duurde wel even voor ik iemand aan de lijn kreeg en aangezien ik geen bestelnummer had (want die krijg je in de bevestigingsmail die ik dus niet kreeg) kon ik ook niet naar de support afdeling voor bestellingen doorgeschakeld worden. Dus maar gekozen voor de optie Bestelling plaatsen zodat ik iemand aan de lijn kreeg.

Zijn reactie toen ik vertelde met iDEAL te hebben betaald: "Oh ja, dat heb ik gemiddeld drie tot vier keer per week dat het is fout gegaan met iDEAL, u kunt beter met cc of PayPal betalen of op rekening, niét met iDEAL". De medewerker handelde het overigens correct af maar ik heb 6 werkdagen moeten wachten voor het geld terug gestort was.

Daarna een Lenovo C940 besteld bij Coolblue en dat ging weer zoals het moest.

Ik wilde altijd graag een Dell XPs hebben maar er zal voor mij wel een vloek op rusten. Geen Dell meer voor mij.
Na 4 werkdagen (en dus niet 3 zoals vermeld) was de order bevestigd door Dell. Moet zeggen dat ik al een Dell Account had waarmee ik besteld heb. Daarin stond de order ook netjes vermeld los van de mail. Daarna anderhalve dag op In productie. De 23e is ie verzonden en kreeg ik ook de service tag en de factuur. UPS trackingnummer werkt maar staat alleen nu op de 23e ''Verzonden uit China'' En gisteren is daarvoor bij gekomen ''Etiket aangemaakt Netherlands''. Dus ben benieuwd wanneer ik hem in ontvangst mag nemen.

Tja bestellen bij Dell is totaal anders dan een Lenovo kopen en dergelijke. Vaak ook sneller omdat er niet op bestelling een laptop gemaakt wordt. Al is dat laatste soms ook wel het geval bij Dell maar komt dan vaak ook uit een magazijn.

Latitude 5420 11gen I5 is pas sinds 12 januari bestelbaar dus ben erg benieuwd. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Heeft er iemand nog van korte tijd terug zeg maar in 2021 ervaring hoe lang het duurt na verzenden uit China de laptop in Nederland bij mij arriveert. Hij is zaterdag 15:35 verzonden uit China

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Bitage schreef op woensdag 15 april 2020 @ 15:41:
@Anoniem: 60724 Kreeg vannacht om ~2:00 een mailtje dat het pakket was overgedragen aan UPS, en ze hebben hem voor 12:00 afgeleverd.
[Afbeelding]
Maar deze is gewoon uit Nederland verzonden lijkt het?

Ben nu al langer aan het wachten... Lijkt dat er niks meer gebeurd...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9C9SNn5AiVBssWEenj8ckPN3oKQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dCo2kEFLaFgc5ZVtcx9XfelQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05:58
Voor mijn werk op zoek naar een nieuwe laptop vanwege een hoop problemen en ouderdom van mijn huidige Precision 7510.

Allereerst mijn oog te laten vallen op een HP Zbook Create G7, twee weken geleden besteld, kreeg vandaag te horen dat ie pas in mei geleverd zou worden dus maar geannuleerd.

Nu een offerte aanvraag uitstaan voor een Precision 5750, maar groot nadeel is de power limit die erg laag ligt. Maar goed, eerst eens horen of die niet ook pas in april of mei leverbaar is.

Volgens mij niemand hier die een 5750 besteld heeft en iets kan zeggen over levertijd?

Update: ook 2 maanden helaas. Dan maar wachten op de nieuwe generatie.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 02-02-2021 16:32 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Laatst online: 25-04 18:12
Ik kreeg gister een mailtje van UPS dat mijn replacement vandaag bezorgd zou worden. Echter, in de track and trace staat nog steeds het volgende "Label Created". Bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Inmiddels type ik dit bericht op mijn nieuwe en DE nieuwe Latitude 5420. De verwachtte verzenddatum is de datum dat hij in Nederland vertrekt bij UPS. Het duurt ongeveer een week voor hij geleverd is nadat hij uit China is verstuurd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimoleda
Henkie-Jan schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:37:
Inmiddels type ik dit bericht op mijn nieuwe en DE nieuwe Latitude 5420. De verwachtte verzenddatum is de datum dat hij in Nederland vertrekt bij UPS. Het duurt ongeveer een week voor hij geleverd is nadat hij uit China is verstuurd!
Oké dank! Bij mij is er helaas nog geen verandering in de status. Het weer zal trouwens ook mee helpen.

\\edit

Wordt als het goed is vandaag geleverd!

[ Voor 5% gewijzigd door Nimoleda op 10-02-2021 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Nimoleda schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 14:56:
[...]

Oké dank! Bij mij is er helaas nog geen verandering in de status. Het weer zal trouwens ook mee helpen.

\\edit

Wordt als het goed is vandaag geleverd!
En inmiddels geleverd mag ik hopen? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimoleda
Henkie-Jan schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 15:52:
[...]

En inmiddels geleverd mag ik hopen? :)
Yes, binnen en zeer tevreden tot nu toe :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Nimoleda schreef op woensdag 10 februari 2021 @ 18:07:
[...]

Yes, binnen en zeer tevreden tot nu toe :-)
Wat had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nimoleda
Een Dell XPS 15, 9500!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie-Jan
Ooh ik las replacement, dacht spareparts of zo iets. Maar erg nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Henkie-Jan schreef op zondag 21 februari 2021 @ 11:31:
[...]

Ooh ik las replacement, dacht spareparts of zo iets. Maar erg nice!
Ah oké, het was inderdaad een replacement maar wel een complete replacement van de laptop. Geen onderdelen o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Is het normaal dat een Dell verzending héél lang onderweg is naar UPS? Of worden ze vanuit China gemeld bij UPS en pas in Europa bij UPS als 'aanwezig' beschouwd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 377816

Helsie schreef op maandag 22 februari 2021 @ 13:03:
Is het normaal dat een Dell verzending héél lang onderweg is naar UPS? Of worden ze vanuit China gemeld bij UPS en pas in Europa bij UPS als 'aanwezig' beschouwd?
Ja, klopt. Je ziet je pakket pas weer zodra deze is gescanned in de EU. Waarschijnlijk in Duitsland. En dan kan het snel gaan..
Was bij mijn laatste bestelling het geval, bijna 2 weken geen update en toen stond de bezorger opeens voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THM0
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:00
@Phusebox Ik heb recent een Precision 5750 besteld en geleverd gekregen (i9,64GB, RTX3000, 4k scherm).

Tijdslijnen:
- 9 Feb ingeboekt en bevestigd door Dell (duurde een weekje om de inkooporder te verwerken...)
- Geplande verzenddatum: 20 maart
- Geplande leverdatum: 1 april
- In productie gegaan op 14 februari
- Verstuurd op 15 februari
- Geleverd op 2 maart

4k scherm zou moeilijker leverbaar zijn, maar uiteindelijk is ie dus veel sneller geleverd dan verwacht.

De UPS link liet 'Shipment on it's way to UPS' zien tot in de nacht van 2 maart, toen had ie een scan in Eindhoven net na middernacht en later op dezelfde dag bezorgd. De shipping vanuit China naar NL verloopt via een andere partij welke je niet kunt traceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
THM0 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 20:40:
@Phusebox Ik heb recent een Precision 5750 besteld en geleverd gekregen (i9,64GB, RTX3000, 4k scherm).

Tijdslijnen:
- 9 Feb ingeboekt en bevestigd door Dell (duurde een weekje om de inkooporder te verwerken...)
- Geplande verzenddatum: 20 maart
- Geplande leverdatum: 1 april
- In productie gegaan op 14 februari
- Verstuurd op 15 februari
- Geleverd op 2 maart

4k scherm zou moeilijker leverbaar zijn, maar uiteindelijk is ie dus veel sneller geleverd dan verwacht.

De UPS link liet 'Shipment on it's way to UPS' zien tot in de nacht van 2 maart, toen had ie een scan in Eindhoven net na middernacht en later op dezelfde dag bezorgd. De shipping vanuit China naar NL verloopt via een andere partij welke je niet kunt traceren.
Mja nu wacht ik ook maar op de nieuwe modellen van dit jaar. Ik heb toch nooit geluk wat dat betreft dus bij mij zal het wel 8 weken duren, wat Dell zelf ook aangaf bij de offerte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-05 16:34

SandStar

DPC-Crew

Zandster

14-3 een bestelling geplaatst bij Dell (Alienware R10) en zowaar vrij snel daarna kwam de status op 'bevestigd" met een geschatte leverdatum van 20 april.
Betaald met creditcard en ik zag vervolgens de reservering van Dell daarop voorbij komen.

10 dagen later:
And it's gone... Creditcard meld niks meer van een reservering door Dell.
Bestelling staat nog steeds op 20 april.

Grote vraag: moet ik mij zorgen maken of gaat dit altijd zo? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Reclame mail van Dell gekregen met 16% korting ipv de 10% die ik had.
Bestelling geannuleerd en nieuwe ingeschoten. Levertijd nieuwe order is 2 april.
Schiet mij maar lek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Heb gisteren een Dell XPS Tower (8940) besteld, het nieuwe model met Intel i7-11700 en RTX 3060Ti. 12% korting, dus voor 1301,- een fijn nieuw apparaat. Kreeg gelijk een bevestiging met PDF, ordernummer, etc. en een link naar een pagina waar je de bestelling kan tracken. Die is niet gekoppeld onder mijn account, maar dat zal later wel goed komen gok ik zo. Kan het in ieder geval volgen.

Levering vanaf 19 april, dan 2 dagen verzenden, dus gok dat ze dan onderdelen vanuit China invaren (wordt misschien wat later door Suez opstopping :P) en dan in Ierland assembleren o.i.d.?

Laat hier wel weten hoe e.e.a. verloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

SandStar schreef op donderdag 25 maart 2021 @ 21:09:
Reclame mail van Dell gekregen met 16% korting ipv de 10% die ik had.
Bestelling geannuleerd en nieuwe ingeschoten. Levertijd nieuwe order is 2 april.
Schiet mij maar lek...
Vandaag een update dat ze het toch net niet gaan redden...
29 april nu als verwachting.

Wat er op website van Dell word aangegeven als verwachte verzenddatum tijdens bestellen heeft dus weinig relatie met de werkelijkheid. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
SandStar schreef op donderdag 1 april 2021 @ 14:53:
[...]

Wat er op website van Dell word aangegeven als verwachte verzenddatum tijdens bestellen heeft dus weinig relatie met de werkelijkheid. :/
Die tijden gaan alle kanten op op de website voor het systeem dat ik heb besteld. Op dag van bestellen: 17-19 dagen. 2 dagen later: 3-4 dagen. Dag daarna: 15-17. Vanmiddag: morgen verzonden. Nu: 11-13 werkdagen. 8)7

In mijn order is niks veranderd verder overigens, staat wel op 'in productie' nu, met datum nog steeds hetzelfde als toen ik 'm kocht.

Ook grappig: als ik de bestelling (blijkbaar als gast gemaakt) onder mijn account wil hangen, moet ik een bestelnummer invullen. Maar ik heb een ordernummer, internet ontvangst nummer en ook nog een boekingsnummer, maar bestelnummer ho maar. :+

Maar goed, wordt vast wel ergens over een week of twee drie bezorgd denk ik dan maar (of iets later vanwege die boot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

Het is een zooitje qua logistiek en inzicht. Ik zie wel wanneer UPS aangeeft dat ze langskomen.

1 April te horen gekregen dat ze het niet ging redden en dat het 29 april zou worden ipv 2 april.
1 April gelijk klacht gestuurd.
1 April 16:00 opeens in productie
1 April 18:00 opeens verzonden met een UPS tracking nummer (vanuit Polen)
2 April Antwoord van customer service dat er een "global shortage" is en ze met FIFO werken en dat ik er van uit kan gaan dat het rond 29 april komt. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:16
Ik kijk al een tijdje naar een XPS 9310. Ik zie nu echter "Verzending vanaf de fabriek na 27 - 29 werkdagen". Ofwel na 6 weken wordt de laptop pas opgestuurd (vanuit China) en dan moet je nog 1 a 2 weken wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 15:53
Ik ben ook benieuwd wanneer mijn nieuwe Alienware geleverd gaat worden. Hij is besteld op 22 maart en hij zou voor 13 april geleverd worden (voor nu dus nog volgens verwachting). Hij is verzonden vanuit China op 28-2 en ik heb een UPS link, maar daar is al een kleine week niks te zien behalve "Tracking Status - On the Way to UPS". Dit schijnt normaal te zijn en pas als hij in Europa is is er iets anders te zien.

Aangezien de shipment van China naar Europa gaat verwacht ik dat dit via het Suez kanaal gaat en daar is een hoop ellende (geweest). Zou dat de reden zijn waarom de levertijden op aan het lopen zijn?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Die van mij staat sinds vandaag ook op 'verzonden' met een UPS tracking nummer uit Polen. Gezien de berichtgeving hierboven ga ik er niet vanuit dat het ding dan morgen of overmorgen op de stoep staat. :+
SandStar schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 10:19:
2 April Antwoord van customer service dat er een "global shortage" is en ze met FIFO werken en dat ik er van uit kan gaan dat het rond 29 april komt. 8)7
Die lullen ook maar wat zo te horen.
dreamtheater42 in "Dell levertijden topic"Aangezien de shipment van China naar Europa gaat verwacht ik dat dit via het Suez kanaal gaat en daar is een hoop ellende (geweest). Zou dat de reden zijn waarom de levertijden op aan het lopen zijn?
Ik zou het niet uitsluiten.

Ik ga het allemaal wel zien, hij komt als hij komt.

[ Voor 20% gewijzigd door NLxAROSA op 06-04-2021 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamtheater42
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 15:53
Update: mijn Alienware M5 R4 is binnen, dus ongeveer een week sneller dan afgesproken. Valt zeker niet tegen :) (en het apparaat ook niet tot dusverre)
dreamtheater42 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 18:13:
Ik ben ook benieuwd wanneer mijn nieuwe Alienware geleverd gaat worden. Hij is besteld op 22 maart en hij zou voor 13 april geleverd worden (voor nu dus nog volgens verwachting). Hij is verzonden vanuit China op 28-2 en ik heb een UPS link, maar daar is al een kleine week niks te zien behalve "Tracking Status - On the Way to UPS". Dit schijnt normaal te zijn en pas als hij in Europa is is er iets anders te zien.

Aangezien de shipment van China naar Europa gaat verwacht ik dat dit via het Suez kanaal gaat en daar is een hoop ellende (geweest). Zou dat de reden zijn waarom de levertijden op aan het lopen zijn?

"I think there is a world market for maybe five computers." - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Bericht van UPS vandaag: wordt morgen bezorgd. Als-ie ook echt komt morgen dan ben ik zeker niet ontevreden. :) Wordt verzonden vanuit Frankfurt.

[ Voor 13% gewijzigd door NLxAROSA op 07-04-2021 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SandStar

SandStar

DPC-Crew

Zandster

UPS heeft het op 7 april geleverd.
Die 29 april van Dell sloeg dus werkelijk nergens op.

7 april leveren ipv 2 april met Pasen in achterhoofd is helemaal niet zo'n slechte prestatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Vandaag binnengekomen. Samengevat:

24 maart besteld, verwachte leverdatum 21 april. 8 april binnen. Dik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
mca2 schreef op dinsdag 6 april 2021 @ 15:47:
Ik kijk al een tijdje naar een XPS 9310. Ik zie nu echter "Verzending vanaf de fabriek na 27 - 29 werkdagen". Ofwel na 6 weken wordt de laptop pas opgestuurd (vanuit China) en dan moet je nog 1 a 2 weken wachten?
Het gaat nog niet helemaal goed met de logistiek, inmiddels staat er: "Verzending vanaf de fabriek na 43 - 51 werkdagen" ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Laatst online: 21-12-2021
Ik heb 8 april een Alienware M17 R4 besteld en die is 12 april verzonden vanuit China. Ik heb een UPS link gekregen maar daar blijft de status ook maar op "On the way to UPS" staan en als ik dat zo lees hier zal dat ook wel even zo blijven. De geschatte leverdatum is 26 mei.. Ik hoop dat dat wel mee gaat vallen :P

Bij het bestellen stond ook "Verzending vanaf de fabriek na 27 - 29 werkdagen" vermeld maar dit bleek dus ook niet te kloppen :).

[ Voor 17% gewijzigd door Sjonny75 op 14-04-2021 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-05 14:25

RVW

Ik heb een Inspiron 5515 besteld op 19 april, zou 30 april verzonden worden en pas 12 mei afgeleverd worden, maar hij is gisteren al verzonden vanuit China. Ben benieuwd wanneer hij er daadwerkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earry
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-05 16:47
Duimen draaien is begonnen: 22 april een alienware r10 besteld. Verwachte leverdatum is 26 mei.

Wel bijzonder dat mijn bestelling na 4,5u bevestigd was. Ik lees hier in het topic terug dat dit wel eens langer duurt :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjonny75
  • Laatst online: 21-12-2021
Sjonny75 schreef op woensdag 14 april 2021 @ 12:18:
Ik heb 8 april een Alienware M17 R4 besteld en die is 12 april verzonden vanuit China. Ik heb een UPS link gekregen maar daar blijft de status ook maar op "On the way to UPS" staan en als ik dat zo lees hier zal dat ook wel even zo blijven. De geschatte leverdatum is 26 mei.. Ik hoop dat dat wel mee gaat vallen :P

Bij het bestellen stond ook "Verzending vanaf de fabriek na 27 - 29 werkdagen" vermeld maar dit bleek dus ook niet te kloppen :).
Ik typ dit bericht op mijn nieuwe Alienware >:) Hij is de 20e afgeleverd dus het heeft vanaf de dag van bestellen 12 dagen geduurd tot de levering. Mij hoor je niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamie4242
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 19-05 13:52
Ik heb zojuist een bestelling geannuleerd bij Dell die betaald was met PayPal, iemand enig idee wanneer de autorisatie verdwijnt en PayPal het geld terugstort op m'n credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CptMorgan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 16:46
Hier een bestelling geplaatst op 19 april, verwachte verzenddatum is 24 mei, aankomst 3 juni. Zie nu net de aankondiging op Tweakers: nieuws: Dell voorziet XPS 15 en XPS 17 van Tiger Lake-octacores en RTX 3050-g.... Dus ja.. annuleren of niet.. 8)7

C40 Twin Ultimate MY23 - Thunder Grey - 20" - Zappi v2.1 - 7470Wp O/W - Enphase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Earry
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-05 16:47
Earry schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 08:05:
Duimen draaien is begonnen: 22 april een alienware r10 besteld. Verwachte leverdatum is 26 mei.

Wel bijzonder dat mijn bestelling na 4,5u bevestigd was. Ik lees hier in het topic terug dat dit wel eens langer duurt :-)
Shipping label is aangemaakt. In Polen, dus hopelijk over een paar dagen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toobinator
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03 15:42
Besteld op 15 april en is vandaag verzonden. Min of meer volgens planning (bedoeling was 20 mei verzenden).

Het gaat om een XPS 15 9500

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3_hDGNAhhjwmX6nDAp8ttAlnbfY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vlvuKKPPnAnwbwYe7J2GX9vd.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 0% gewijzigd door Toobinator op 22-05-2021 17:04 . Reden: Verkeerde datum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keranoz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-05 00:51

keranoz

/dev/urandom

Het duurt met de nieuwe custom Precision laptops (met 10nm SF 11th gen CPU) iets langer...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xxp5wWe.png

Hopelijk komt hij eerder want 28 juli ben ik op vakantie :/

Edit: toevallig kwam er net een update :)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YRGLo7T.png

[ Voor 19% gewijzigd door keranoz op 07-07-2021 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De nieuwe Precision 5760 was redelijk snel leverbaar en inmiddels is deze een paar dagen geleden verzonden vanuit China. Benieuwd hoe lang het duurt voor deze bij UPS zichtbaar is, en hoe lang de levering in totaal duurt. Volgens mij gemiddeld rond de 2 weken vanaf verzending?

Edit na een week:
Hmm dat was wishful thinking, inmiddels al 12 dagen en nog geen update bij UPS.

[ Voor 15% gewijzigd door Phusebox op 26-07-2021 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0onar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 16:26
Phusebox schreef op maandag 19 juli 2021 @ 09:25:
De nieuwe Precision 5760 was redelijk snel leverbaar en inmiddels is deze een paar dagen geleden verzonden vanuit China. Benieuwd hoe lang het duurt voor deze bij UPS zichtbaar is, en hoe lang de levering in totaal duurt. Volgens mij gemiddeld rond de 2 weken vanaf verzending?

Edit na een week:
Hmm dat was wishful thinking, inmiddels al 12 dagen en nog geen update bij UPS.
Hmm. Mijn XPS 17 is gister verzonden uit China. Dell had t over verzending vanaf fabriek na 3-4 dagen. Behoorlijk teleurgesteld dat het geen airfreight lijkt te zijn gezien ik de laptop vanaf volgende week nodig hebt. Had ik dit forum maar eerder ontdekt |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoaC
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-08-2021
keranoz schreef op woensdag 7 juli 2021 @ 13:52:
Het duurt met de nieuwe custom Precision laptops (met 10nm SF 11th gen CPU) iets langer...

[Afbeelding]

Hopelijk komt hij eerder want 28 juli ben ik op vakantie :/

Edit: toevallig kwam er net een update :)
[Afbeelding]
Hoe is dit afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keranoz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-05 00:51

keranoz

/dev/urandom

Nog wel redelijk rommelig. De laptop kwam uiteindelijk 3 dagen voordat ik op vakantie ging aan (op een woensdag volgens mij), helaas die dag niet veel mee kunnen doen want na 2 uur er mee bezig te zijn geweest hield het scherm er mee op, voor ongeveer 75% was het scherm kapot, slecht/niet meer reagerende pixels. De touchsreen laag werkte wel. Gelukkig op tijd gerepareerd (hele bovenkant van het scherm vervangen) en daarna was alles prima. Het was blijkbaar bij ons niet de 2e in zeer korte tijd waar direct problemen mee waren.

Trouwens wel een beetje een vreemde keus van Dell om de delete knop direct naast aan/uit knop te zetten op het toetsenbord (en dezelfde vorm), elke keer ben ik bang dat ik per ongeluk daat op druk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54
Ik heb afgelopen woensdagnacht de nieuwe Inspiron 16 Plus besteld bij Dell. Specifiek een model gekozen dat snel leverbaar was. Jammer genoeg met iDeal betaald. Had niet goed opgelet dat je de bestelling alleen de volgende dag binnen krijgt als je Paypal of CC gebruikt. Maar ik krijg 'm maandag geleverd als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowStrider1
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-05 22:49
Mijn dell 9510 is reeds verzonden maar nergens wil dell het DHL nummer sturen. Elke social media geprobeerd. Jammer haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoaC
keranoz schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 14:44:
[...]

Nog wel redelijk rommelig. De laptop kwam uiteindelijk 3 dagen voordat ik op vakantie ging aan (op een woensdag volgens mij), helaas die dag niet veel mee kunnen doen want na 2 uur er mee bezig te zijn geweest hield het scherm er mee op, voor ongeveer 75% was het scherm kapot, slecht/niet meer reagerende pixels. De touchsreen laag werkte wel. Gelukkig op tijd gerepareerd (hele bovenkant van het scherm vervangen) en daarna was alles prima. Het was blijkbaar bij ons niet de 2e in zeer korte tijd waar direct problemen mee waren.

Trouwens wel een beetje een vreemde keus van Dell om de delete knop direct naast aan/uit knop te zetten op het toetsenbord (en dezelfde vorm), elke keer ben ik bang dat ik per ongeluk daat op druk.
Balen. Na zo'n levertijd ook nog kaduuk.

Heb zelf de G15 5511 besteld

15/07 Besteld (iDeal |:( )
19/07 Bevestigd 8)7
26/07 Productie
26/07 Verzonden (3/8 was de verwachting)

Sinds 28/07 Het label aangemaakt, maar nog geen datum.

Verwachte datum van 17 augustus is doorgestreept, dus in ieder geval eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PRvpNfl1sM606lwMseq6Ga6CZCE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/P1O41WMea21feuoi63qDGRpv.jpg?f=user_large
Vandaag voor 14:00 besteld, vrijwel direct de bevestiging gekregen en ik zie nu bovenstaande bij mijn bestelling staan. Enig idee welke leverdatum ik zou kunnen verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mca2
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qS416TyVtZ-dqetjHZanQY3ehSU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ykdd9yDZdCsZ65rexuekFQnA.jpg?f=user_large
Ok, toch maandag. Jammer dat UPS niet in het weekend lijkt te bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoaC
JoaC schreef op donderdag 5 augustus 2021 @ 22:54:
[...]

Balen. Na zo'n levertijd ook nog kaduuk.

Heb zelf de G15 5511 besteld

15/07 Besteld (iDeal |:( )
19/07 Bevestigd 8)7
26/07 Productie
26/07 Verzonden (3/8 was de verwachting)

Sinds 28/07 Het label aangemaakt, maar nog geen datum.

Verwachte datum van 17 augustus is doorgestreept, dus in ieder geval eerder.
Hier nog steeds geen verandering.

Ben er inmiddels wel achter na contact met Dell Customer Service, dat de Nederlandse afdeling in Roemenië zit. Na 2x een Roemeense naam voorbij te zien komen de personen even gegoogled. Als bijna elk Europees land vanuit Roemenië geholpen wordt, verklaart dat wel de desinteresse bij de aftersales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-04 07:55
Hoe lang kan een laptop leveren duren?? Wacht al 19 dagen! |:( UPS blijft maar hangen op On the Way. Dell heeft dat ding al netjes na 2 dagen verzonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 07:08
26/11 Besteld en bevestigd
27/12 Geschatte verzending
29/12 Geschatte aankomst

Gaat dus even een maand overheen. Betreft een monitor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doncalitri
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-05 17:32
XPS 15 9510

23/11 : Bestelling & bevestigd
25/11 : Bouwen in uitvoering
27/11 : Verzending uit China
7/12 : Levering

Geschatte levering was 8/12

[ Voor 103% gewijzigd door doncalitri op 07-12-2021 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20-05 22:43

Gertjuhjan

Software Engineer

XPS 15 9510

25/11 : Bestelling
3/12 : Bevestigd
4/12 : Bouwen in uitvoering
8/12 : Verzending uit China
?? : Levering

Originele leverdatum zou Dec 6, 2021 - Dec 15, 2021 zijn, maar die gaan we niet meer halen ben ik bang. Nu staat er "Binnenkort verkrijgbaar".

Het duurde wat mij betreft veel te lang voordat de bestelling bevestigd werd.

Weet iemand hoe lang de verzending duurt?

[ Voor 13% gewijzigd door Gertjuhjan op 10-12-2021 12:16 ]

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gertjuhjan schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:14:
XPS 15 9510

25/11 : Bestelling
3/12 : Bevestigd
4/12 : Bouwen in uitvoering
8/12 : Verzending uit China
?? :

Weet iemand hoe lang de verzending duurt?
Mijn ervaring is een dag of 10 na verzending. Met een beetje geluk dus eind volgende week, al zitten we nu wel in een drukke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Basxt schreef op woensdag 17 november 2021 @ 21:38:
Hoe lang kan een laptop leveren duren?? Wacht al 19 dagen! |:( UPS blijft maar hangen op On the Way. Dell heeft dat ding al netjes na 2 dagen verzonden...
Inmiddels binnen?
Pakket krijgt pas weer een scan in Europa dus soms zie je een week geen verandering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-04 07:55
Anoniem: 377816 schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 18:17:
[...]

Inmiddels binnen?
Pakket krijgt pas weer een scan in Europa dus soms zie je een week geen verandering.
yes en ook alweer terug ;( oled scherm was niet wat ik had verwacht. Dan maar een nieuwe m1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaronh94
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-01 11:48
XPS 8940
i7-11700K
RTX 3070

28/10: Bestelling
2/11: Bevestigd
Niet in productie gegaan
12/12: Bestelling geannuleerd vanwege een probleem met het combineren van de verscheidene componenten

Terugbetaling is aangevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walfo
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 27-12-2021
XPS 13 9305
Besteld 28-11
Productie 01-12
Levering was 9 Dec
Nu 28 Dec

Nog steeds geadverteerd voor levering in 2 dagen.
Dat is dan echt je klanten belazeren, of voorliegen. Schande!

Klantenservice: 'Website klopt niet, kunnen we ook niks aan doen'.

Zeer teleurgesteld in deze 'service'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

walfo schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 01:48:
XPS 13 9305
Besteld 28-11
Productie 01-12
Levering was 9 Dec
Nu 28 Dec

Nog steeds geadverteerd voor levering in 2 dagen.
Dat is dan echt je klanten belazeren, of voorliegen. Schande!

Klantenservice: 'Website klopt niet, kunnen we ook niks aan doen'.

Zeer teleurgesteld in deze 'service'.
Een Dell bestel je ook niet voor de 'service', maar voor de bang for buck.

• merlin_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
XPS 15 9510
Besteld 8-12 (volgens website next day shipment)
Productie 10-12
Verzonden 13-12
Vandaag nog maar eens gebeld waar dat ding blijf.. nog niet eens in NL....
Verwachte levertijd 5-1

Onacceptabel voor iets van die prijs

Life sux, but having root passwords helps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merlin_nl
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Op 4 Jan kreeg ik het verlossende bericht van Dell.. afgeleverd.
Op 5 jan wij kijken op kantoor, geen laptop te vinden...

Bleek dat UPS savonds langs was geweest, terwijl het kantoor dicht was en wel vrolijk als afgeleverd had gemeld.
Dus bellen met UPS, die zei dat ze een nieuwe levering moesten inplannen, na enig geklaag werd deze alsnog op 5 jan geleverd...

De levertijd van dell klopte dus met wat de site melde, maar je blijft een maand, ja een maand, volledig in het ongewis over wie wat waar..
En dat voor een laptop van die prijs terwijl er ook nog op de site staat next day shipment...

Blij dat de laptop binnen is, maar zeeeeer ontevreden met de leverservice van Dell

Life sux, but having root passwords helps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firewagon007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 10:43
Alienware X14 - verwachte leverdartum 16 maart

17 februari besteld
21 februari in productie
28 februari voltooid.
28 februari label aangemaakt en "verzonden"

Echter staat nu UPS tracking systeem nogsteeds op onderweg naar de UPS facility china...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• firewagon007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-05 10:43
Tegen alle verwachting in. opeens een levertijd op de UPS link.

vandaag is de Alienware x14 gebracht.

1 dag later dan verwacht, daar kunnen we ons niet druk over maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jtsaou
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 29-06-2022
Dell UK kan Inspiron 16 plus 7610 binnen 3 dagen leveren, terwijl het op de Nederlandse website anderhalve maand duurt. belachelijk

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hBrJXAzysZJI9DmHYxJTzpjinso=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HefcDUCHDDj0aPQbWAJQJg8s.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EoMV29dXwqI3oe1WxLC9BHcQcMA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZnP5gC9W54oA62ClcU9w2Q1F.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-05 00:07
mooie laptops in de aanbieding bij dell Inspiron 16 Plus.

Maar indicatie levertijden werkt niet. Op tweakers zijn er geen prijzen bekend.

Iemand ervaring met de levertijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 09:05
Dell Mobile Precision Workstation 3571 CTO

18 November besteld
18 November in productie
20 November voltooid.
21 November label aangemaakt en "verzonden"
29 November Voorlopig geschatte afleveringsdatum

Best frusterend dat anno 2022 de shipment tussen fabriek (China) en lokale pakjes verdeler (UPS) niet te traceren is. Het is dus koffiedik kijken wanneer je effectief je laptop zal ontvangen

De enige info komt van UPS: The delivery date will be updated when UPS takes possession of the package.

[ Voor 11% gewijzigd door roel0 op 28-11-2022 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipje81
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-05 00:07
inmiddels de laptop besteld|:
21-11 besteld
23-productie voltooid en verzonden

geschatte leverdatum 1 dec.

Maar ook hier geeft UPS al sinds 23 november aan dat er shipment is, niet meer en niet minder.
Dus hier ook koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel0
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-05 09:05
roel0 schreef op maandag 28 november 2022 @ 10:06:
Dell Mobile Precision Workstation 3571 CTO

18 November besteld
18 November in productie
20 November voltooid.
21 November label aangemaakt en "verzonden"
29 November Voorlopig geschatte afleveringsdatum

Best frusterend dat anno 2022 de shipment tussen fabriek (China) en lokale pakjes verdeler (UPS) niet te traceren is. Het is dus koffiedik kijken wanneer je effectief je laptop zal ontvangen

De enige info komt van UPS: The delivery date will be updated when UPS takes possession of the package.
1 December zou de laptop geleverd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5897

Doh... de BlackFriday deal gepakt gister.. XPS 15 van 3500 voor 2000. Overmorgen (nu dus morgen) geleverd.. sweet!
Maar zoals altijd, laptop betaald en hup.. levertijd naar 7 december. Jammer toch altijd he.. maar goed, 1st world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommamorphous
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 21:09
Heeft iemand bij Dell een AW3423DWF besteld? Ben benieuwd naar de levertijden van die monitor. Op de website staat ongeveer vijf dagen aangegeven, maar lees hier en op Trustpilot dat dat niet altijd klopt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

apd

Tommamorphous schreef op zaterdag 28 januari 2023 @ 21:49:
Heeft iemand bij Dell een AW3423DWF besteld? Ben benieuwd naar de levertijden van die monitor. Op de website staat ongeveer vijf dagen aangegeven, maar lees hier en op Trustpilot dat dat niet altijd klopt :P
Ik heb deze gisteren besteld. Voordat ik bestelde zou deze aankomende woensdag de 8e geleverd kunnen worden, na de bestelling was dat opeens 14 februari. Ik kan best nog een weekje langer wachten maar vraag me af waarom ze op voorhand niet de echte levertijd publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxict
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-05 12:24
Ik heb een DELL G16 7630 gaming laptop besteld.
https://www.dell.com/nl-n...es-16-7630-laptop/cn76154
  • 13th Generation Intel(R) Core(TM) i9-13900HX (36 MB cache, 24 core, up to 5.40 GHz)
  • 32GB, 2x16GB, DDR5, 4800MHz
  • 1TB, M.2, PCIe NVMe, SSD
  • Intel(R) Wi-Fi 6 AX201, 2x2, 802.11ax, Bluetooth(R) wireless card
  • NVIDIA(R) GeForce RTX(TM) 4070, 8GB GDDR6
  • 16" QHD+ (2560 x 1600) 240Hz, 3ms, DCI-P3 100%, ComfortViewPlus, NVIDIA G-SYNC+DDS Display
  • Windows 11 Home, English, Dutch, French, German, Italian
  • US English International 1-zone RGB backlit keyboard
  • Metallic Nightshade with Black thermal shelf
  • 330W AC Adapter
  • 6-Cell Battery, 86WHr (Integrated)
Op 7 maart stuurt Dell de laptop de fabriek uit en wordt het via een aparte verzendorganisatie naar UPS verstuurd.

Deze heet: DELL SYNCREON DECOUPLED INT L (voormalig Walsch Western)

Pas als UPS 'm gescanned heeft, wordt ie zichtbaar in de UPS tracking.
Wel irritant als je wilt weten wanneer je 'm precies kan verwachten.
Voor mij was ie 6 dagen van de radar, tot zojuist.

Dit is wat ik nu bij UPS zie:

13/03/202416:30Onderweg
We hebben uw pakket
Frankfurt, Germany
07/03/20245:43Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.
China
Label aangemaakt
Verzender heeft een etiket aangemaakt, UPS heeft het pakket nog niet ontvangen.
Netherlands

Complete tijdslijn tot nu toe:

Order ontvangen door Dell:Mar 2, 2024
Order bevestigd:Mar 2, 2024
In productie:Mar 6, 2024
Bouwen voltooid:Mar 6, 2024
Geschatte verzenddatum:Mar 8, 2024
Werkelijke verzenddatum:Mar 7, 2024
Geschatte aankomstdatum: Mar 18, 2024
Bevestigde aankomstdatum: Mar 14, 2024

http://www.pvoutput.org/intraday.jsp?sid=31923

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste