Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scallius
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 09:46
Ik ben aan het overwegen om een G5 te gaan bestellen, maar schrik behoorlijk van de reviews op Trustpilot.

Is dit een beetje in lijn der verwachtingen?

https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl?page=4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
Bjk schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:20:
@Matedeor mijn betaling is nog niet goedgekeurd. Bij navraag blijkt dat dit langer duurt bij Ideal. Zou ergens in het bestelproces moeten staan, helaas niet gezien aangezien creditcard ook een mogelijkheid was.

Dell customersupport heeft afgelopen donderdag verzocht aan afd. financien om de bestelling voor het weekend vrij te geven (screenshot afschrift). Helaas zonder succes.

Ik verbaas mij wel een (klein) beetje dat zo’n groot bedrijf zo lang doet over het valideren van betalingen. Geduld.
Zelf ook met ideal betaald en niet op de hoogte dat dit langer duurt, lekker handig is dat. Nu komt het bij mij niet op een week aan, maar wilt het toch het liefst zo snel mogelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:23
Scallius schreef op zondag 12 augustus 2018 @ 23:42:
Ik ben aan het overwegen om een G5 te gaan bestellen, maar schrik behoorlijk van de reviews op Trustpilot.

Is dit een beetje in lijn der verwachtingen?

https://nl.trustpilot.com/review/www.dell.nl?page=4
Hier zelf vanaf 2010 tot nu enkele Alienware laptops besteld. Granted hun levertermijn is wel iets langer. Ik heb echter bij geen enkele bestelling, of swap langer moeten wachten dan 2 tot 3 weken tot de laptop er was.

Service van Dell is ook echt top, onsite reparaties. Bij mij is het zelfs zo ver gekomen dat een laptop 3 keer is omgeruild voor een nieuwe unit wegens reparatieproblemen etc. Moeilijk hebben ze nooit echt gedaan.

Kleine kanttekening, nu toevallig een swap voor een nieuwe laptop staan. Helaas bleef deze case liggen voor een paar dagen. Wel netjes gebeld met excuses en dat de order snel ingediend word. Dit is anderhalf week geleden en morgen krijg ik een compleet nieuwe unit.

Slechte ervaringen worden altijd snel op het internet gezet, goede ervaringen hoor je minder want als iemand tevreden is word er niet snel over geschreven.

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:41
Ik heb mijn laptop (Dell Inspiron 7000) afgelopen zondag besteld en hij is nu al verzonden. Tot nu toe valt het mij dus enorm mee. Nu alleen even de DHL tracking code opvragen bij Dell voor het stuk tussen China & Nederland. Benieuwd hoe lang het nu gaat duren voordat de laptop hier geleverd word maar ook dat zal niet super lang duren dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat Dell de laptop levert nadat het door DHL in Nederland is afgeleverd? Ik weet dat het vanaf dan met UPS gaat maar kan nergens vinden hoe lang het dan nog duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:19
Rik. schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 15:33:
Iemand enig idee hoe lang het duurt voordat Dell de laptop levert nadat het door DHL in Nederland is afgeleverd? Ik weet dat het vanaf dan met UPS gaat maar kan nergens vinden hoe lang het dan nog duurt.
Hallo, ik heb (had) de dell xps 15 9570, zodra hij in nederland aangekomen is duurt het 1 dag voordat je het in huis hebt. Ik stuur de xps 15 retour ups komt het morgen ophalen. Zo veel problemen in 2 weken laat staan als ik het jaren mee moet doen. Hoop dat jou xps 15 wat beter is anders vrees ik het ergste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
A. Ben schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 20:08:
[...]

Hallo, ik heb (had) de dell xps 15 9570, zodra hij in nederland aangekomen is duurt het 1 dag voordat je het in huis hebt. Ik stuur de xps 15 retour ups komt het morgen ophalen. Zo veel problemen in 2 weken laat staan als ik het jaren mee moet doen. Hoop dat jou xps 15 wat beter is anders vrees ik het ergste..
Ik heb een Dell Inspiron 7000 15" gekocht. Wat balen dat jouw XPS niet bevalt, zelf ben ik altijd erg tevreden geweest over Dell dus ga er vanuit dat dat nu weer zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A. Ben
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 14:19
Rik. schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:15:
[...]

Ik heb een Dell Inspiron 7000 15" gekocht. Wat balen dat jouw XPS niet bevalt, zelf ben ik altijd erg tevreden geweest over Dell dus ga er vanuit dat dat nu weer zo is.
Nou dat is mooi om te horen hoop dat deze laptop jou ook tevreden maakt;) support was itt de laptop wel top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas.kb
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-05 23:35

bas.kb

BI'er :P

Dell XPS 15 9570 besteld (Full-HD versie) op: 13-08
Orderbevestiging kwam binnen op: 19-08

Zojuist Dell via FB gecontact. Het duurt wat langer omdat men op het LCD-panel zit te wachten.

"Hello and thank you for your message. The order is in production since 18-08 and the factory is waiting for the LCD panel. Once the laptop is built it will be shipped with DHL which takes about a week, when the product will be tested and re-packed in our fulfilment center in Tilburg and forwarded to you with UPS. We will ask the factory when the LCD panel will be in stock and get back to you asap. Kind regards, Dell NL"

Bezorgd op: 28-08

[ Voor 1% gewijzigd door bas.kb op 28-08-2018 13:41 . Reden: Levertijd toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rik.
A. Ben schreef op woensdag 15 augustus 2018 @ 21:52:
[...]

Nou dat is mooi om te horen hoop dat deze laptop jou ook tevreden maakt;) support was itt de laptop wel top.
Laptop vandaag ontvangen maar helaas totaal niet gekeken of het een mat scherm was tijdens het bestellen, nu kwam ik er bij het uitpakken dus achter dat het een enorm glanzend scherm heeft waar ik in mijn situatie niet echt mee kan werken.. Dat word de laptop terugsturen en hoogstwaarschijnlijk ga ik dan voor een HP (Ongeveer dezelfde specs). Erg jammer :(.

• Cas
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:18

Cas

Vandaag de XPS 15 9570 besteld, helaas kon de variant met Windows 10 Pro niet zo snel geleverd worden. Verwachte leverdatum is momenteel 5-9-2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:21
Mijn Dell xps 15 komen ze maandag brengen, exact op de vooraf aangegeven datum (9-8 besteld). Nu is er de kans dat er misschien niemand thuis. Begrijp ik het goed dat als ik online teken, en niemand thuis zou zijn, deze naar een ups ophaalpunt wordt gebracht? Vind de uitleg nogal onduidelijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 25-08-2018 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga volgende week de XPS 9570 bestellen. Nu is het zo dat als je kijkt naar de versie voor particulieren vs die voor bedrijven dat er een verschil zit van bijna 200 euro. Het gaat om identiek dezelfde versies behalve dat eentje Win 10 Pro en de andere Win 10 Home draait.

Zit hier het verschil dan qua garantie periode ofzo? Dat dit slechts 1 jaar ipv 2 jaar is of iets anders? Ik ga de laptop via m'n vriendin (die zelfstandige is) bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takaya82
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-08 13:16
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:18:
Ik ga volgende week de XPS 9570 bestellen. Nu is het zo dat als je kijkt naar de versie voor particulieren vs die voor bedrijven dat er een verschil zit van bijna 200 euro. Het gaat om identiek dezelfde versies behalve dat eentje Win 10 Pro en de andere Win 10 Home draait.

Zit hier het verschil dan qua garantie periode ofzo? Dat dit slechts 1 jaar ipv 2 jaar is of iets anders? Ik ga de laptop via m'n vriendin (die zelfstandige is) bestellen.
Je vergeet de BTW denk ik. Op de zakelijke modellen wordt de BTW niet meegerekend in de getoonde prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaron-l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-08 19:44
Net de dell XPS 15 (9570) besteld, hij geeft aan dat ik hem maandag ontvang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 09:55
Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2018 @ 14:18:

De zakelijke XPS15 is excl. BTW, vandaar het verschil.

Sorry, was al eerder door Takaya82 gemeld.

[ Voor 3% gewijzigd door hegenious op 29-08-2018 17:55 ]

• Yaron-l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 31-08 19:44
En ik heb hem binnen

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Heb net ook de 9570 besteld. Op de site stond 4/9 maar in de orderbevestiging geven ze 10/9 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningSlakkie
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 17:00
Wanneer is de whiskylake versie van de xps 13 beschikbaar? Ik gok dat de refresh zoals elk jaar rond half oktober plaats vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik heb een Inspiron 15 7000 (7570) laptop besteld op 6-9-2018 en met een kredietkaart betaald.De ontvangsbevestiging en bestelbevestiging emails heb ik ontvangen vandaag heb ik echter gemerkt dat de status van mijn bestelling veranderd is van "bevestigd" naar "verzonden" goed nieuws zou je denken maar ten eerste heb ik geen verzendbevestiging email ontvangen en ten tweede de trackinglink werkt niet.Er is bovenaan de pagina op de dell website wel een waarschuwing dat de trackinglink pas gaat werken 7-12 werkdagen na de orderdatum behalve voor smart selection systemen is dat waar ? compleet nutteloos als klant zou ik de hele reis van mijn order moeten kunnen volgen vanaf de vervoerder het pakket in zijn bezit heeft een trackinglink voorzien waar je enkel "onderweg voor afevering" en "aangekomen in land van bestemming" kan zien dat is complete bullshit deze spullen zijn wat te duur om zo weinig informatie te zien te krijgen.

Ik ben dus naar de Dell facebook gegeaan maar omdat het Zaterdag is vandaag heb ik gepraat met een geautomatiseerde robot .Hij wist mij te vertellen dat mijn order "in transit" is naar het internationale distributiecentrum en dat het in Nederland zou aankomen op (of voor 17-9) dat is vreemd ik ben niet in Nederland maar in België die robot zei ook dat de tracking link gaat werken zodra de order toegekomen is in het land van bestemming vreemd dat was vroeger zo niet.Trouwens vanwaar komen die spullen ? 17-9 das nog meer dan een week? het komt weer van China zeker ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
maandag is dell facebook gewoon weer bemand door mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 18:36:
17-9 das nog meer dan een week? het komt weer van China zeker ......
Mijn G5 15 was ook pas traceerbaar een dag vantevoren. Laptop was onderweg vanuit China inderdaad, met UPS. Maandag wordt ie weer opgehaald...

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok even wachten dus tot Maandag .Ik heb niks tegen de Chinezen he maar waarom die laptops daar gemaakt worden dat snap ik totaal niet.China is geen lid van de EU dan moet je zeker ook nog import taxen betalen ?.Ik weet dat Dell fabrieken heeft in Ierland en Polen veel dichterbij en zou veel sneller gaan.De enige rede die k kan bedenken dat de assemblage in China gebeurd is dat het daar goedkoper is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 8 september 2018 @ 22:21:
Ok even wachten dus tot Maandag .Ik heb niks tegen de Chinezen he maar waarom die laptops daar gemaakt worden dat snap ik totaal niet.China is geen lid van de EU dan moet je zeker ook nog import taxen betalen ?.Ik weet dat Dell fabrieken heeft in Ierland en Polen veel dichterbij en zou veel sneller gaan.De enige rede die k kan bedenken dat de assemblage in China gebeurd is dat het daar goedkoper is.
Er komen echt geen extra kosten bij hoor, eender waar het vandaan komt :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
rscalover, er zjn in feite 2 trackingcodes. Eentje van DHL die je pakket volgt van China tot Amsterdam; en eentje van UPS van distributiecentrum Dell (Tilburg) tot aan je deur.

Die DHL code moet je even opvragen bij Dell facebook. de UPS code krijg je in je bestel overzicht maar die doet het pas wanneer het product al onderweg is naar je deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hegenious schreef op zondag 9 september 2018 @ 08:15:
rscalover, er zjn in feite 2 trackingcodes. Eentje van DHL die je pakket volgt van China tot Amsterdam; en eentje van UPS van distributiecentrum Dell (Tilburg) tot aan je deur.

Die DHL code moet je even opvragen bij Dell facebook. de UPS code krijg je in je bestel overzicht maar die doet het pas wanneer het product al onderweg is naar je deur.
Die robot van gisteren zei ook dat hij dat 1 keer ging traceren elke 3 werkdagen kan je tegen die robot niet zeggen "give me dhl code" of zoiets niet dat ik gehaast ben maar iets wat ik zelf kan doen dat wil ik ook zelf doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Probeer het eens. Als het werkt zou ik gelijk nog een latte en een cupcake vragen als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het aan Dell gevraagd op FB ze antwoorden dat mijn order onderweg is naar zijn bestemming en ik heb ook gevraagd achter die geheimzinnige dhl code deze blijkt niet te bestaan en je kan pas traceren wanneer je order gearriveerd is in het land van bestemming compleet nutteloos dus ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hegenious heeft gelijk er is inderdaad het gedeelte tussen China en het land van bestemming van de order dat verzorgd wordt door DHL.Ik vermoed dat ik deze informatie opgevraagd heb bij de verkeerde fb account.Op de twitter van Dell Nederland kreeg ik netjes die dhl tracking code morgen wordt mijn order verwacht in Amsterdam van daar wordt het doorgestuurd naar Tilburg om de laatste tests uit te voeren en opnieuw te verpakken om naar België doorgestuurd te worden vanaf dan gaat de UPS tracking link werken.

hegenious mijn excuses omdat ik in mijn laatste post beweerde dat het DHL gedeelte niet bestaat.

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 16:28
Voordat iemand deze ellende weer doorgaat voor de nieuwe XPS, Coolblue heeft ze nu ook.

https://www.coolblue.nl/zoeken?query=xps%209570

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:55:
hegenious heeft gelijk er is inderdaad het gedeelte tussen China en het land van bestemming van de order dat verzorgd wordt door DHL.Ik vermoed dat ik deze informatie opgevraagd heb bij de verkeerde fb account.Op de twitter van Dell Nederland kreeg ik netjes die dhl tracking code morgen wordt mijn order verwacht in Amsterdam van daar wordt het doorgestuurd naar Tilburg om de laatste tests uit te voeren en opnieuw te verpakken om naar België doorgestuurd te worden vanaf dan gaat de UPS tracking link werken.

hegenious mijn excuses omdat ik in mijn laatste post beweerde dat het DHL gedeelte niet bestaat.
Geen probleem, in het Dell bestel oerwoud is menigeen wekenlang verdwaald geweest, ikzelf incluis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• computer145
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 03-09 16:28
Gezien ik ondertussen ook al weer mijn 2e Dell xps 15 heb besteld, dacht ik, ik zal hier ook maar eens op posten. Ik heb een xps 15, 8 gen i7 en uhd scherm besteld. Deze zou iets later geleverd worden dan het reguliere model (i7 fhd scherm). Nouja gezien ik toch graag het uhd scherm op mijn laptop had toch maar voor de langere levertijd gegaan.
Laptop besteld op 5 sept. levering zou geschieden op 18 sept. ik vond het lang maar ik kon er mee leven. Nu is mijn levertijd (binnen 1 dag na bestelling) l op 26 sept. gezet.
Volgens de medewerker van dell NL Facebook is er een tekort aan onderdelen en duurt het 10! dagen om het onderdeel te krijgen.

Verder heb ik wel bevestiging gekregen dat ik de laptop, wanneer afgebouwd en verstuurd, vanuit China tot aan Nederland kan volgen.

Nu vroeg ik mij af of meer mensen hier last van hebben en of ze zich wel houden aan de uiterste leverdatum met deze onderdeel problemen.

• hegenious
computer145 schreef op maandag 17 september 2018 @ 22:15:
Gezien ik ondertussen ook al weer mijn 2e Dell xps 15 heb besteld, dacht ik, ik zal hier ook maar eens op posten. Ik heb een xps 15, 8 gen i7 en uhd scherm besteld. Deze zou iets later geleverd worden dan het reguliere model (i7 fhd scherm). Nouja gezien ik toch graag het uhd scherm op mijn laptop had toch maar voor de langere levertijd gegaan.
Laptop besteld op 5 sept. levering zou geschieden op 18 sept. ik vond het lang maar ik kon er mee leven. Nu is mijn levertijd (binnen 1 dag na bestelling) l op 26 sept. gezet.
Volgens de medewerker van dell NL Facebook is er een tekort aan onderdelen en duurt het 10! dagen om het onderdeel te krijgen.

Verder heb ik wel bevestiging gekregen dat ik de laptop, wanneer afgebouwd en verstuurd, vanuit China tot aan Nederland kan volgen.

Nu vroeg ik mij af of meer mensen hier last van hebben en of ze zich wel houden aan de uiterste leverdatum met deze onderdeel problemen.
O ja hoor. Besteld 9 juli, bevestigd 12 juli, verzonden 26 juli, ontvangen 2 augustus. Reken maar uit.

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Dell Precision 7520 Mobile Workstation

Besteld: 13-09-2018
Orderbevestiging: 17-9-2018
Geannuleerd door Dell: 26-09-2018

Processor i7-6920HQ en OS: Windows 7 Pro downgrade zouden niet meer leverbaar zijn.
Behoorlijk frustrerend, ik had deze configuratie juist samengesteld vanwege de Windows 7 downgrade.
Het opmerkelijke is dat de niet-beschikbare onderdelen nog steeds in de configurator staan.

Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt voor de terugbetaling overgemaakt is? Dell vertelde me 5 tot 7 werkdagen (na annulering). De annulering staat nu vermeld.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
XPS15 14e besteld, 21e verbonden, maar nog niet te tracken en tracen….

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• Elephtera
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-08 23:36
Ik heb via mijn werk een xps 15 i9 laten bestellen (28-8), de levertijd is inmiddels opgelopen tot 8-10. De i7 was wel direct leverbaar. Maar ja, voor een laptop die ik een aantal jaren ga gebruiken wil ik nu wel iets langer wachten op het top model.

“An elephant is a mouse with an operating system”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cnx97003 besteld op 23-9
Geschatte levertijd 15-10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankSpin
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dell 9570 besteld op 26-9-2018. Geschatte leverdatum is 9-11-2018.

Hopen dat die wel iets eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nss
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-08 07:07

Nss

The Dude Abides

24 sep - XPS13 (9370) besteld. Betaald via iDeal (niet van te voren dit topic gelezen, anders wel met CC besteld)
27 sep - Orderbevestiging
30 sep - Verzonden met DHL vanuit China naar Amsterdam (DHL status: "Actual pick up time")
2 okt - DHL Shipment bezorgd
3 okt - Met UPS verzonden. Track trace na 23.30u beschikbaar
4 okt - ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beunhaas91
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 18:20
Op 4 september een XPS13 9370 besteld bij KommaGo, maar helaas nog steeds niet geleverd. Leverdatum is ook nog steeds onbekend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 28 september 2018 @ 08:39:
cnx97003 besteld op 23-9
Geschatte levertijd 15-10
Levertijd is naar 2-11 gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Tyrian schreef op woensdag 26 september 2018 @ 18:00:

Besteld: 13-09-2018
Orderbevestiging: 17-9-2018
Geannuleerd door Dell: 26-09-2018

Processor i7-6920HQ en OS: Windows 7 Pro downgrade zouden niet meer leverbaar zijn.
Behoorlijk frustrerend, ik had deze configuratie juist samengesteld vanwege de Windows 7 downgrade.
Het opmerkelijke is dat de niet-beschikbare onderdelen nog steeds in de configurator staan.

Heeft iemand ervaring met hoe lang het duurt voor de terugbetaling overgemaakt is? Dell vertelde me 5 tot 7 werkdagen (na annulering). De annulering staat nu vermeld.
Poging #2

Besteld: 27-09-2018
Orderbevestiging: 02-10-2018
Bericht geplande leverdatum: 11-10-2018
Geleverd: 11-10-2018

Deze keer besteld met Xeon E3-1545M v5 en Windows 10 for Workstations. De downgrade naar Windows 7 Pro x64 heb ik zelf uitgevoerd.

Ik heb mijn geld van de op 26-09-2018 geannuleerde bestelling afgelopen vrijdag 12-10-2018 ontvangen. (16 dagen)

[ Voor 4% gewijzigd door Tyrian op 14-10-2018 23:38 ]

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:02

Perkouw

Moderator General Chat
Iemand enig idee waar de i9 versie van de XPS15 is gebleven? Vind deze niet meer op de website van Dell. Een shop als CoolBlue heeft hem nog wel in het assortiment, maar bij Dell lijkt deze plots te zijn verdwenen...... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hegenious
En er is nog maar 1 XPS15 9570 model te koop bij Dell, voor 1700 euro met slechts 8GB RAM en een 256GB ssd...
Ik vermoed dat Dell eerstdaags met een geheel nieuwe XPS15 lijn komt. De 9570 is tenslotte slechts een refresh van de 9560 en die weer van de 9550, kwa uiterlijk zijn ze al die jaren vrijwel gelijk gebleven.
Ik heb nog een vermoeden, dat is dat het RAM voortaan zit vastgesoldeerd dus niet uitbreidbaar in de toekomst (zie de nieuwe XPS13) en god beware me misschien ook de ssd, en de USB type A poorten zullen ook wel het loodje leggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fspaan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:51
Perkouw schreef op woensdag 31 oktober 2018 @ 14:28:
Iemand enig idee waar de i9 versie van de XPS15 is gebleven? Vind deze niet meer op de website van Dell. Een shop als CoolBlue heeft hem nog wel in het assortiment, maar bij Dell lijkt deze plots te zijn verdwenen...... :/
Ze staan nog wel op de Engelse webhop van Dell. Daarmee kun je de code opzoeken en alsnog in de Nederlandse winkelwagen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fspaan
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-09 23:51
Levertijd: 57 dagen

Product besteld bij dell.com/nl
XPS 15 9570 (cnx97007) link en uiteraard wat accessoires

Besteld op: 4-9-2018
2 keer uitgesteld, voor het laatst gepland op 9-11-2018
Bericht op UPS voor verzending: 30-10-2018
Daadwerkelijke leverdatum: 31-10-2018

Prima communicatie met helpdesk. Dell heeft al maanden een achterstand op onderdelen, dus de minder gangbare producten worden naar achtergeschoven vwb prioriteit in productie en levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:19
Levertijd:5 dagen

Product besteld bij dell.com/nl
XPS 15 9570

Besteld op: 2-11-2018
Geleverd op 7-11-2019
Daadwerkelijke ophaaldatum 08-11-2018

Matige communicatie met Dell, had al gebeld dat ik niet thuis zou zijn, of de laptop meteen naar UPS pickuppoint kon. UPS verwerkt de track en trace code pas erg laat (dag voor bezorging na 23.30 uur). Dell gaf aan dat een pickuppoint wijziging pas 3! dagen later bij UPS zelf zou zijn. Gebeld met UPS en pickuppoint doorgegeven omdat dit online niet werkte. Was zo geregeld.
Doos was beschadigd (weet niet of dit door Dell of UPS komt) Laptop is echter top, amper backlight bleed) Gelukkig ook met Samsung SSD geleverd.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan.1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 18:28
Ik volg dit topic al een tijdje en nu is het eindelijk mijn beurt om te posten, yaay!

Heb met de code cyber12 12% korting op de volgende bestelling geplaatst:

Alienware 17 R5, 8e generatie Intel® Core™ i7-8750H (6 cores, 9 MB cache, tot 4,1 GHz met Turbo Boost) NVIDIA® GeForce® GTX 1070 OC met 8 GB GDDR5, 17,3 inch QHD (2560 x 1440) 120 Hz TN+WVA met antireflectiecoating, NVIDIA G-SYNC en Tobii eyetracking, 400 nit, 16 GB DDR4 2.666 MHz, 512 GB M.2 PCIe klasse 50 SSD + 1 TB 7200 rpm SATA HDD

Besteld op: zaterdag 1 december 2018
Betaald via: Paypal (wou met de cc betalen maar dat pakte hij niet). Heb mijn cc gekoppeld op mijn Paypal en op die manier betaald.
Order bevestiging: Nog niet gehad
Verwachte leverdatum: 14 december 2018
Geleverd op: Nog niet bekend

Het wachten op de laptop variant van de rtx is mij de moeite niet waard omdat er te weinig games zijn die dat op dit moment ondersteunen. En ik game graag op een 2k 120 hz scherm. Had een studente korting van 10℅ en 12℅ maar die waren helaas niet te combineren met de cyber korting. Kreeg de melding dat de bon was vervallen. Nu de blackfriday & cyber kortingen zijn afgelopen doen de bonnen het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bryan.1
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 10-09 18:28
/update

Ik heb maar contact opgenomen met dell omdat ik nogsteeds geen orderbevestiging heb gehad. Nu blijkt dat mijn order is geannuleerd omdat de beeldscherm niet op voorraad is.

Gevraagd waarom ik nooit een bericht heb ontvangen hierover? Dat wisten ze niet. Gevraagd wanneer de beeldscherm weer op voorraad is? Dat wisten ze ook niet. Ik kreeg als antwoord dat ik maar mijn geld terug moest terug vragen.

Dit heb ik dan ook gedaan. Voor mijn geen Alienware meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 15-09 16:19
Iemand ooit deze mail gekregen?
Dear Customer,

Thank you for choosing Dell. This email is in reference to your recent purchase with Dell.

Kindly reply to this email from your student email or business email with the billing and the shipping address on the order.

Please note that failure to contact us within 12/6hrs may result in cancellation of your order. To expedite the handling of your call, please have your order number (xxxxxxxxxxxxxxx) when you reach us. We apologize for any inconvenience caused as Dell is committed to providing a safe and secure shopping experience for our customers.
Ik heb gewoon een XPS 15 besteld via de consumenten webpagina van België (in het nederlands dus). Heb betaalt met mijn persoonlijke visa kaart, waarbij ik nog eens een verificatie heb moeten doen via de bank zelf (is standaard in België bij betalingen via bancontact of kredietkaart).

Waarom zou een student of zakelijk mailadres nu enige "extra security" kunnen geven aan Dell :?

Heeft niks te maken met deze bestelling 8)7

En waarom wordt ik plots in het engels benaderd als ik alles in het nederlands heb besteld :?

Ik vind het maar een vreemde bestelwijze. Nu hopen dat de Belgische klantendienst dit oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:45

SeatRider

Hips don't lie

Death1ord schreef op zaterdag 5 januari 2019 @ 16:06:
Iemand ooit deze mail gekregen?

[...]

Ik heb gewoon een XPS 15 besteld via de consumenten webpagina van België (in het nederlands dus). Heb betaalt met mijn persoonlijke visa kaart, waarbij ik nog eens een verificatie heb moeten doen via de bank zelf (is standaard in België bij betalingen via bancontact of kredietkaart).

Waarom zou een student of zakelijk mailadres nu enige "extra security" kunnen geven aan Dell :?

Heeft niks te maken met deze bestelling 8)7

En waarom wordt ik plots in het engels benaderd als ik alles in het nederlands heb besteld :?

Ik vind het maar een vreemde bestelwijze. Nu hopen dat de Belgische klantendienst dit oplost.
Je hebt niet "per ongeluk" een kortingscode voor studenten gebruikt? :+

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Death1ord
  • Laatst online: 15-09 16:19
SeatRider schreef op maandag 7 januari 2019 @ 15:58:
[...]

Je hebt niet "per ongeluk" een kortingscode voor studenten gebruikt? :+
Nee, het was de "Lucky10" code.

Nu heb ik me even boos gemaakt in de mails dat mijn student of werkmail niks te maken heeft met deze order en dat ik het belachelijk vind dat ze dat "extra security" noemen terwijl ik al via mijn bank heb bevestigd dat het mijn kaart is.

Ik heb erna gelukkig een kort mailtje terug gekregen dat mijn order is verwerkt :+

Maar eigenlijk vind ik het bijna schandalig. Het engels is erbarmelijk en de vraag heeft helemaal geen enkele impact op enige "security". Gelukkig was het onmiddellijk in orde en werd er niet meer gevraagd op die confirmatie.

Heb tevens mail gekregen op mijn nederlandse vraag (in even gebroken nederlands als het engels). De laptop zou morgen worden geassembleerd en verzonden. Verwachte leverdatum is 15/01 (wat ik eigenlijk relatief traag vind, maar er zit geen haast achter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turborabbit
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22-09-2022
Op 30-12-2018 een nieuwe laptop besteld:

Dell G5 15 - 5587, I7 8750H, 2*8gb DDR4 2666mhz, 256gb pci-e SSD + 1tb hd, GTX 1060 6GB GDDR5.

Word geleverd op of voor 15-1-19.

Ik ben benieuwd, volgens de DHL link is hij de 5e aangekomen op Schiphol en word hij op of voor de 10e afgeleverd bij Dell.

Dell meld via FB dat ze verwachten dat de laptop voor de 14e word afgeleverd.
Dat zou top zijn, vanaf de 14 moet ik weer werken.

Aangezien ze hem dan nog gaan testen en ompakken en UPS niet in het weekend levert vraag ik mij wel af of ze dat deze week nog gaan redden.

Ik wilde de laptop eerder bestellen vanaf m'n werk maar kwam er door de drukte niet aan toe.
Vervolgens vanuit huis besteld, was net die "Lucky10" code + gratis verzenden van toepassing. _/-\o_

Edit: 08-01-2019 14:12, laptop afgeleverd bij Dell in Tilburg.

[ Voor 4% gewijzigd door Turborabbit op 08-01-2019 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turborabbit
Death1ord schreef op maandag 7 januari 2019 @ 17:06:
[...]

Nee, het was de "Lucky10" code.

Nu heb ik me even boos gemaakt in de mails dat mijn student of werkmail niks te maken heeft met deze order en dat ik het belachelijk vind dat ze dat "extra security" noemen terwijl ik al via mijn bank heb bevestigd dat het mijn kaart is.

Ik heb erna gelukkig een kort mailtje terug gekregen dat mijn order is verwerkt :+

Maar eigenlijk vind ik het bijna schandalig. Het engels is erbarmelijk en de vraag heeft helemaal geen enkele impact op enige "security". Gelukkig was het onmiddellijk in orde en werd er niet meer gevraagd op die confirmatie.

Heb tevens mail gekregen op mijn nederlandse vraag (in even gebroken nederlands als het engels). De laptop zou morgen worden geassembleerd en verzonden. Verwachte leverdatum is 15/01 (wat ik eigenlijk relatief traag vind, maar er zit geen haast achter).
Overigens word er via Facebook wel in normaal Nederlands gereageerd.
En nog snel ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:25
Heb 1-1-'19 een xps 15 9750 besteld. Vervolgens op 5-1 een UPS code, nu staat de status op 'Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.'... maar 3 dagen onderweg is toch aardig lang? Of ben ik te ongeduldig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turborabbit
spacecrap schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:08:
Heb 1-1-'19 een xps 15 9750 besteld. Vervolgens op 5-1 een UPS code, nu staat de status op 'Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.'... maar 3 dagen onderweg is toch aardig lang? Of ben ik te ongeduldig :+
Waarschijnlijk wel..
Wat was de opgegeven levertijd?

Je besteld je laptop, die komt vanuit China met DHL en word afgeleverd in Tilburg waar ze hem testen en ompakken.
Daarna word hij met UPS verstuurd naar je huis adres.

De DHL code kan je opvragen via de Nederlandse Dell Facebook pagina door hun een bericht te sturen met je ordernummer en de vraag om de DHL code.

Mijn UPS code is van 2-1-2019, de laptop is vandaag in Tilburg afgeleverd en word de 15e of eerder afgeleverd.

[ Voor 5% gewijzigd door Turborabbit op 08-01-2019 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacecrap
Turborabbit schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 17:55:
[...]

Waarschijnlijk wel..
Wat was de opgegeven levertijd?

Je besteld je laptop, die komt vanuit China met DHL en word afgeleverd in Tilburg waar ze hem testen en ompakken.
Daarna word hij met UPS verstuurd naar je huis adres.

De DHL code kan je opvragen via de Nederlandse Dell Facebook pagina door hun een bericht te sturen met je ordernummer en de vraag om de DHL code.

Mijn UPS code is van 2-1-2019, de laptop is vandaag in Tilburg afgeleverd en word de 15e of eerder afgeleverd.
Levertijd stond oorspronkelijk op 14/1... maar ik vermoed inderdaad dat hij nu bezig is met een ritje vanuit China. Bedankt voor de tip mbt. UPS code, ga ik gelijk achteraan!

Edit; Zie net dat hij in Nederland is en dat er een etiket is aangemaakt... kan niet lang meer duren 8)
Edit 2; Vannacht bericht gekregen dat hij vandaag geleverd wordt

Ontvangen! (9/1 ipv. 14/1 :) )

[ Voor 10% gewijzigd door spacecrap op 09-01-2019 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turborabbit
Gaaf!!

Ik hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven!

Aangezien ik morgen niet aanwezig ben zal hij morgen wel geleverd worden 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spacecrap
Thanks! Hoop dat jij hem ook snel ontvangt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Gisteren een Dell Vostro Inspiron 5370 besteld en direct via Ideal betaald. Wel internet bevestiging maar nog geen officiele. Maar begrijp ik nou goed dat het 3 dagen duurt? Helaas kan je weinig configuratie wijzigingen meer doen maar heb wel met backlit keyboard kunnen bestellen. :)

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb84
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:09
Ik heb begin deze maand (03/06) een XPS laptop besteld waarvoor ik netjes een orderbevestiging heb ontvangen. De status van deze bestelling staan na twee weken op 'gewijzigd of geannuleerd'. Telefonisch contact met Dell lijkt niet mogelijk, het lukt me niet een medewerker aan de lijn te krijgen. Wel is er een automatische stem die me aan kan geven dat mijn bestelling geannuleerd is. Ook een bericht via Facebook levert niets op. Ze lezen het wel, maar beantwoorden het niet.

Aangezien ik geen email heb gekregen van Dell over de status weet ik niet helemaal goed wat ik moet doen. Ik wil natuurlijk zo snel mogelijk mijn geld terug hebben zodat ik (elders!) een nieuwe laptop kan kopen.

Wat denken jullie; kan ik het beste een paar dagen wachten of moet ik via de rechtsbijstand gaan kijken wat logische stappen zijn om mijn geld terug te krijgen? Zijn er mensen die een soortgelijke ervaring hebben?

update: met wat pijn en moeite iemand aan de telefoon gekregen. Een systeemfout zorgde ervoor dat de betaling niet zichtbaar is. Daardoor is de bestelling automatisch geannuleerd. Even een betalingsbewijs toesturen en ze reactiveren de bestelling weer. Zoals eerder gezegd op dit topic; beter niet betalen via Ideal.

[ Voor 15% gewijzigd door jb84 op 14-06-2019 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Als de laptop gisteren in Tilburg is gearriveerd (avond). Zou deze dan morgen geleverd worden?
Is het zo dat ups de site pas update om 23.30?

Alvast bedankt!

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2019 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 16:23
Op maandag 19 augustus een Dell XPS 15 (i9, OLED, geen verdere aanpassingen, actie 14% korting) besteld. Volgens website binnen 2 tot 3 werkdagen verzendklaar, maar de status blijft hangen op ‘Bezig met verwerken’. Verwachte levering staat nu op 28 augustus tot 6 september.

Heb met iDeal betaald, omdat me dat de snelste verwerkingstijd leek op te leveren. Nu lees ik dat juist iDeal niet altijd goed wordt verwerkt.

Heb de klantenservice gevraagd om te checken of alles nu goed gaat en toe te lichten waarom de levertijd in het geheel niet strookt met wat er op de website wordt beloofd.

Helaas nog geen enkele reactie mogen vernemen. Het is dat Dell een bekende naam is, want anders had ik gedacht dat ik zou zijn opgelicht. Wat een slechte afhandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 08:32
ik wacht ook een enige tijd op mijn Dell XPS 15 (i7, 32GB en 1 TB met 4k LED touch) Ook met 14% korting en met iDeal op 15 augustus besteld. Levering volgens Dell 22 - 30 augustus.

Ik heb gistermiddag via Twitter (@dellLuistert) een PM gestuurd met daarin gevraagd of de betaling goed gegaan is. Volgens hen kan het eigenlijk tot 3 / 4 dagen duren totdat de betaling verwerkt is. Ze vertelde mij ook dat ze kon zien dat mijn betaling verwerkt is en dat mijn order in "pre-production" zit.

Op de website is de status niet aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
albert04 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 15:42:
ik wacht ook een enige tijd op mijn Dell XPS 15 (i7, 32GB en 1 TB met 4k LED touch) Ook met 14% korting en met iDeal op 15 augustus besteld. Levering volgens Dell 22 - 30 augustus.

Ik heb gistermiddag via Twitter (@dellLuistert) een PM gestuurd met daarin gevraagd of de betaling goed gegaan is. Volgens hen kan het eigenlijk tot 3 / 4 dagen duren totdat de betaling verwerkt is. Ze vertelde mij ook dat ze kon zien dat mijn betaling verwerkt is en dat mijn order in "pre-production" zit.

Op de website is de status niet aangepast.
Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels - overigens in ontzettend slecht Nederlands - een reactie van de klantenservice ontvangen:

ik wil u bij deze informeren dat u bestelling op het moment in bestellings validatie staat in afwachting van u geld stuur ik u bij deze de informatie over de verzending en aflevering van uw order XXXXX

Vooral dat ‘in afwachting van uw geld’ :? Van jou begrijp ik dus dat de verwerking van de betaling even kan duren...

Het is toch van de gekke dat er op de Dell-website een levertijd van 2-3 dagen wordt genoemd, terwijl je in de praktijk dus makkelijk 3 of misschien wel 4 weken moet wachten..!

Blijkbaar doen ze dat al jaren zo. Dat is toch moedwillig misinformeren... schandalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
@Xprezzi Ja ik weet het. Ik las het pas ook achteraf dat iDeal betaling niet de juiste keuze is. Als ik het zo lees op het Internet speelt dit al ruim 3 - 4 jaar zo. :(

Je kunt beter Dell Nederland via Twitter benaderen. Ik kreeg binnen 1 - 2 uur een reactie.

Die levertijdsindicatie is denk ik het algemeen, dus meer van toepassing op de CC en PayPal betaling, denk ik.

Maja.. ik heb er wel voor over, want door de 14% korting heb ik toch wel een mooi systeempje. Ik zat dik te twijfelen tussen de XPS, MBP en X1 Extreme.

EDIT:
Hij is net vanuit China naar Nederland verzonden.

[ Voor 6% gewijzigd door albert04 op 21-08-2019 22:48 ]

• Xprezzi
albert04 schreef op woensdag 21 augustus 2019 @ 16:46:
@Xprezzi Ja ik weet het. Ik las het pas ook achteraf dat iDeal betaling niet de juiste keuze is. Als ik het zo lees op het Internet speelt dit al ruim 3 - 4 jaar zo. :(

Je kunt beter Dell Nederland via Twitter benaderen. Ik kreeg binnen 1 - 2 uur een reactie.

Die levertijdsindicatie is denk ik het algemeen, dus meer van toepassing op de CC en PayPal betaling, denk ik.

Maja.. ik heb er wel voor over, want door de 14% korting heb ik toch wel een mooi systeempje. Ik zat dik te twijfelen tussen de XPS, MBP en X1 Extreme.

EDIT:
Hij is net vanuit China naar Nederland verzonden.
Inmiddels is mijn bestelling bevestigd. Verwerking van een iDeal-betaling duurt inderdaad 2-3 dagen, maar ik durf niet te zeggen of een betaling met PayPal of een creditcard sneller was geweest.

Mijn bestelling wordt nu op of vóór 4 september geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin8005207
  • Laatst online: 30-08 07:20
Xprezzi schreef op donderdag 22 augustus 2019 @ 11:20:
[...]

Inmiddels is mijn bestelling bevestigd. Verwerking van een iDeal-betaling duurt inderdaad 2-3 dagen, maar ik durf niet te zeggen of een betaling met PayPal of een creditcard sneller was geweest.

Mijn bestelling wordt nu op of vóór 4 september geleverd.
Ik heb mijn bestelling op 21-08 via PayPal betaald en deze werd binnen 1 werkdag verwerkt. De dag erna werd de verzending bevestigd en de verwachtte leverdatum staat voor mij op 02-09.

Ik zie bij DHL (van Shanghai naar Amsterdam) tracking 2x een verwachtte levertijd. Een op de Masterbill (27-08) en een bij shipment progress (30-08). Na een tussenstop in Bakoe (GYD) op 25-08 is er geen update meer toegevoegd. Iemand een idee welke zou kloppen?

DHL gebruikt hierbij Silk Way West en die vliegen 5x per week de route GYD-AMS. Eigenlijk elke dag op zondag en donderdag na. Ben bang dat het pakketje toch pas de 30ste aankomt in NL en maandag mijn kant op komt.

Toch heb ik stiekem hoop dat DHL tracking achterloopt en ze de Masterbill leverdatum hebben gehaald. Dan zou ik iets minder gek worden van het wachten 8)7 (en nou wacht ik niet eens zo lang als anderen hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
Justin8005207 schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 15:56:
[...]

Ik heb mijn bestelling op 21-08 via PayPal betaald en deze werd binnen 1 werkdag verwerkt. De dag erna werd de verzending bevestigd en de verwachtte leverdatum staat voor mij op 02-09.

Ik zie bij DHL (van Shanghai naar Amsterdam) tracking 2x een verwachtte levertijd. Een op de Masterbill (27-08) en een bij shipment progress (30-08). Na een tussenstop in Bakoe (GYD) op 25-08 is er geen update meer toegevoegd. Iemand een idee welke zou kloppen?

DHL gebruikt hierbij Silk Way West en die vliegen 5x per week de route GYD-AMS. Eigenlijk elke dag op zondag en donderdag na. Ben bang dat het pakketje toch pas de 30ste aankomt in NL en maandag mijn kant op komt.

Toch heb ik stiekem hoop dat DHL tracking achterloopt en ze de Masterbill leverdatum hebben gehaald. Dan zou ik iets minder gek worden van het wachten 8)7 (en nou wacht ik niet eens zo lang als anderen hier)
Die masterbill-datum is volgens Dell op Twitter de datum waarop je artikel is gearriveerd op Schiphol. Daarna gaan de artikelen naar Tilburg om gecontroleerd en omgepakt te worden.

Bij mij staat de masterbill-datum op 27 augustus om 1.00 uur en mij is bevestigd dat mijn laptop vanaf dat moment naar Tilburg is verstuurd. Dat zou een aantal dagen duren. UPS doet alleen de verzending in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:51

4hp

Raar systeem die ordertracking. Deze zomer twee XPS15 besteld. De eerste keer werkte de UPS trackinglink gelijk, dus ook vanuit China. De tweede keer werkte de UPS trackinglink pas wanneer het pakket verstuurd was door Tilburg, in feite dus op dezelfde dag als dat deze werd afgeleverd bij mij thuis. Overigens beide met creditcard betaald en na 1 werkdag verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin8005207
  • Laatst online: 30-08 07:20
Xprezzi schreef op dinsdag 27 augustus 2019 @ 19:22:
[...]

Die masterbill-datum is volgens Dell op Twitter de datum waarop je artikel is gearriveerd op Schiphol. Daarna gaan de artikelen naar Tilburg om gecontroleerd en omgepakt te worden.

Bij mij staat de masterbill-datum op 27 augustus om 1.00 uur en mij is bevestigd dat mijn laptop vanaf dat moment naar Tilburg is verstuurd. Dat zou een aantal dagen duren. UPS doet alleen de verzending in Nederland.
Good to know! Dan is er nog een kleine kans dat de levering voor het weekend plaatsvind ;)

Edit: De masterbill datum lijkt niet te kloppen. Zie in een update bij DHL dat het pakketje vandaag naar Nederland komt.

[ Voor 9% gewijzigd door Justin8005207 op 28-08-2019 15:59 . Reden: Extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
4hp schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 10:45:
Raar systeem die ordertracking. Deze zomer twee XPS15 besteld. De eerste keer werkte de UPS trackinglink gelijk, dus ook vanuit China. De tweede keer werkte de UPS trackinglink pas wanneer het pakket verstuurd was door Tilburg, in feite dus op dezelfde dag als dat deze werd afgeleverd bij mij thuis. Overigens beide met creditcard betaald en na 1 werkdag verzonden.
Tracking is inderdaad onbruikbaar. Bij mij zijn diverse (geschatte) data al gepasseerd en verandert er niets meer. Hoor inderdaad vaak genoeg dat pakketten worden afgeleverd, terwijl de tracking nog aangeeft dat er van alles onderweg is. En dat anno 2019 🙄

Edit: het wordt nog gekker. Zie bij DHL dat hij vandaag om 12.55 uur lokale tijd vanuit Baku is vertrokken, terwijl daarboven wordt aangegeven dat hij afgelopen maandag in Amsterdam was 🧐

[ Voor 11% gewijzigd door Xprezzi op 28-08-2019 18:56 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
Hmm gelukkig was mijn levering via UPS. Daar blijft het gewoon hele poos op "vertrokken uit China" staan. Tot dat ik gisteravond een SMS kreeg dat mijn laptop de volgende dag bij mij wordt geleverd . Alles was via UPS te volgen. Dus, ik heb hem nu binnen. Het heeft al met al 2 weken geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
albert04 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 20:06:
Hmm gelukkig was mijn levering via UPS. Daar blijft het gewoon hele poos op "vertrokken uit China" staan. Tot dat ik gisteravond een SMS kreeg dat mijn laptop de volgende dag bij mij wordt geleverd . Alles was via UPS te volgen. Dus, ik heb hem nu binnen. Het heeft al met al 2 weken geduurd.
UPS wordt alleen gebruikt in Nederland. Op het moment dat er bij jou ‘vertrokken uit China’ staat, verloopt het traject eerst nog via DHL. De track- & tracelink van DHL vind je terug in de bevestigingsmail van Dell ‘Bestelling verzonden’.

[ Voor 0% gewijzigd door Xprezzi op 28-08-2019 20:27 . Reden: Tikfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albert04
@Xprezzi Nee, dat heb ik juist niet. Als ik naar orderstatus via Dell.nl/orderstatus ga en het bestelnummer invoer, krijg ik een link. Als ik op die link klik kom ik op de website van UPS. Nadat ik een mail kreeg dat ie vanuit China verzonden was, ben ik gaan kijken. Ik kwam dan op de UPS site. Ik heb niets van DHL ontvangen.

Of ik kijk verkeerd, maar dat is het enige wat ik gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xprezzi
albert04 schreef op woensdag 28 augustus 2019 @ 21:03:
@Xprezzi Nee, dat heb ik juist niet. Als ik naar orderstatus via Dell.nl/orderstatus ga en het bestelnummer invoer, krijg ik een link. Als ik op die link klik kom ik op de website van UPS. Nadat ik een mail kreeg dat ie vanuit China verzonden was, ben ik gaan kijken. Ik kwam dan op de UPS site. Ik heb niets van DHL ontvangen.

Of ik kijk verkeerd, maar dat is het enige wat ik gekregen.
Op de website zie je die link ook niet. Het is gewoon een mailtje. Niet van DHL zelf, maar van Dell. Het is de mail waarin wordt bevestigd dat je bestelling is verzonden. Het is ook wel een beetje ‘verstopt’. In de mail staat ook iets in de trant van ‘wil je je verzending ook vanuit China volgen, klik dan op de volgende link’.

Edit: Deze mail krijg je blijkbaar niet standaard. Ik heb hem ontvangen omdat ik de klantenservice heb gevraagd waarom het allemaal zo lang duurt (belofte op de website dat e.e.a. binnen drie werkdagen zou worden verzonden)

• albert04
Ja, dat zou best kunnen. Volgens mij zijn er meer mensen waar het alleen via UPS ging en niet DHL en UPS.

Dit is wat ik vorige week kreeg:
Beste Klant,

We bevestigen u graag dat uw bestelling: XXXXXX is vetrokken vanuit onze vestiging in China. Het kan tot 8 dagen duren voordat deze in ons sorteercentrum aankomt in Nederland waarna het mogelijk is om deze verder te tracken op de website van Dell, dit d.m.v onderstaande link:
www.dell.nl/orderstatus

Met vriendelijke groeten.
Dell | Customer Care
Via die link kom ik idd bij Orderstatus op de Dell site die weer, na het opzoeken op basis van mijn ontvangstbewijsnummer, doorlinkt naar de track&trace van UPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:13
Had een Inspirion 15 7000 gekocht met de 12 procent korting. Zou 6 september binnen komen, maar gisteren stonden ze al aan de deur 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13:38
Ik heb een xps 13 besteld. Zou voor 09-10 geleverd moeten worden. Ik krijg 02-10 een mailtje dat ik 03-10 eind van de dag de laptop kan verwachten. Yes! Dacht ik maar ik ben dan niet thuis, hup veranderen naar “leveren op ups access point”. Hij staat nu sinds 02-10 nog steeds op “wachten op leveren bij access point”. Wtf! Duurt het altijd zo lang?? Of is het al geleverd bij de access point en hebben ze het niet gescand? Ik had het gewoon niet moeten veranderen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkie-Jan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-09 19:38
Hallo allen! sorry, beetje off-topic maar heb een kleine vraag over mijn Dell Inspiron 5370. Het touchpad is kapot en heb hier over gebeld. Deze zou vervangen worden maar het blijkt dat die touchpad nogal lastig leverbaar was plus dat de oorspronkelijke tijd van bezoek van een monteur op een dag stond dat ik niet kon. Nu heb ik deze verplaatst naar vandaag. En staat er op de servicepagina: ´Uw technicus komt tussen 05 Nov 2019 08:00 en 05 Nov 2019 17:00 aan op uw locatie.´ dan zou je dus wel zeggen dat er iemand komt. Echter kan de afspraak nog steeds herplannen? En er staat: ´04 Nov 2019 16:03 Onderdelen die onderweg zijn naar uw engineer.´ Nu heb ik natuurlijk gebeld met Dell en die zeggen: ´ja het touchpad is niet beschikbaar en is waarschijnlijk pas 13 november aanwezig´dus toen ik vroeg: dus ik kan gerust weggaan? Er staat dat er onderdelen naar de monteur verstuurd zijn? ´het kan zijn natuurlijk dat de onderdelen eerder komen´. *einde gesprek*... Wat is jullie ervaring?

Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrk87
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:29
Gisteren is mijn laptop verzonden vanuit China Weet iemand wat de gemiddelde shipping periode is? Vroeger kon je de bestelling gewoon direct traceren :)

Besteld: 06-11-2019
Orderbevestiging: 07-11-2019
Verzonden: 10-11-2019
Geleverd: 15-11-2019

[ Voor 26% gewijzigd door Mrk87 op 15-11-2019 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15-09 22:38
Ik heb de bn79009 besteld, echter heeft hij nog de volgende status bij UPS:

15/11/2019 - 4:26

China

Uw pakket is onderweg naar de UPS-faciliteit.

Afbeeldingslocatie: https://media.wired.com/photos/59322e47aef9a462de9813c9/master/w_1920,c_limit/Alibaba.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door ArcticG op 20-11-2019 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinez0r
  • Laatst online: 14-09 20:35

Spinez0r

At your service.

Ik heb op 11 december een zakelijke order geplaatst voor 2 standaard configuratie Latitude 7400 2 in 1 Laptops.

Intel core i7
16gb ram
512 GB SSD class 35

11 december besteld, initiële lever datum: 30-12-19
Aangepaste levert datum na 3 dagen: 16-01-2020.

Zucht, blijkbaar leveringsproblemen bij Intel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het toch bijzonder dat de meeste hier de laptop circa 7 dagen later ontvangen dan de verzenddatum. Mijn Dell Inspirion 14 7000 heb ik 13 dagen geleden besteld en mijn UPS tracking werkt nog steeds niet. Terwijl mijn laptop op voorraad was en direct na de bevestiging is verzonden.

Datum van bestelling: 17-10-2019
Orderbevestiging: 20-10-2019
Verzenddatum: 21-10-2019

Dit zijn de gegevens volgens DHL tracking (gekregen van de klantenservice):

Edit: 31 december bezorgd.

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2019 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Gisteravond de Dell XPS 15 (7590) besteld.
Levertijd ligt op 16 april. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Gisteravond de Alienware M15 R2 (i7 met oled-scherm en 2TB SSD) besteld, geschatte levertijd vóór 1 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaydreamBelieve
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:32
6 Maart een latitude laptop besteld, 10-3 bevestigd, 12-3 orderbevestiging, 14-3 factuur en verzonden (betaald via ideal overigens). Nu al 3 dagen in transit to ups fascility. Geschatte levertijd 3 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Op 15 maart een XPS 15 besteld. Op de site stond dat ze in voorraad waren (en vandaag (17 maart) staat er dat er nog maar 20 in voorraad zijn...) en als verzenddatum 16 maart. Dat is mooi dacht ik, dat kan niet missen om hem een paar dagen later in huis te hebben. Betaald met PayPal van mijn creditcard. De snelste methode dacht ik, en zo te zien in dit topic was dat geen verkeerde keuze aangezien iDeal niet snel werkt bij Dell. Email met bevestiging van de koop meteen gekregen van de geplaatste bestelling.

Maar inmiddels staat de order nog steeds op "In verwerking", heb ik geen verdere mail gekregen met een definitief order- en klantnummer en is hun support afdeling onbereikbaar.

Dat laatste irriteert me mateloos, maar zo te zien ben ik niet de enige hier en zal ik me er bij moeten neerleggen dat dit eerder weken / maanden duurt dan die paar dagen. Hopelijk gaat alles goed.

Als ik dat had geweten, had ik bij Coolblue wel een vergelijkbare laptop gekocht.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
robcoenen schreef op maandag 9 maart 2020 @ 09:02:
Gisteravond de Dell XPS 15 (7590) besteld.
Levertijd ligt op 16 april. Ben benieuwd.
Onverwacht belde de postbezorger gister opeens aan met mijn nieuwe Dell.
De levertijd op de Dell site staat nog steeds op 16 april 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
pagani schreef op dinsdag 10 maart 2020 @ 09:39:
Gisteravond de Alienware M15 R2 (i7 met oled-scherm en 2TB SSD) besteld, geschatte levertijd vóór 1 april.
Zonder mail maar na eigen controle op de site staat de orderstatus ineens op geannuleerd. Morgen maar eens bellen...

Edit: Via twitter gesproken met support. Ze hebben problemen met betalingen via iDeal. Nu stellen ze voor het geld terug te storten en dan opnieuw te bestellen. Echter: De kortingcode is verlopen en dan ben ik ruim 350 euro duurder uit :X Ze blijven moeilijk doen...

Edit 2: Telefonisch werd ik veel beter geholpen. Er is blijkbaar al een paar weken een probleem met iDeal bij hun betalingsprovider zodat betalingen blijven hangen. Ze gaan nu op basis van mijn aangeleverde betalingsgegevens de betaling handmatig opzoeken en de order herboeken.

[ Voor 46% gewijzigd door pagani op 20-03-2020 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaydreamBelieve
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:32
DaydreamBelieve schreef op dinsdag 17 maart 2020 @ 08:29:
6 Maart een latitude laptop besteld, 10-3 bevestigd, 12-3 orderbevestiging, 14-3 factuur en verzonden (betaald via ideal overigens). Nu al 3 dagen in transit to ups fascility. Geschatte levertijd 3 april.
Gisteren was hij opeens in NL, en dezelfde dag nog bezorgd. Ik werd nog gebeld door een vriendelijke dame van dell en die gaf aan dat de leverdatum vaak erg ruim werd gezet zodat de klant "verrast" kon worden. Ik vertaal dat dan als dan krijg je een stuk minder vragen op je callcenter

[ Voor 22% gewijzigd door DaydreamBelieve op 26-03-2020 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 23:25
Op 26 maart de Dell S3220DGF uit voorraad besteld via de Dell website.
Tot nu toe 3 maal een mail gekregen betreffende een vertraagde levering. Van dinsdag naar woensdag naar vrijdag en nu zelfs pas na 20 mei.
Er gaat duidelijk iets mis bij voorraadbeheer in Tilburg.

Toevoeging 5-04:
Mailtje gekregen van Dell uit Zweden.
Er zou een tekort zijn van één onderdeel dat benodigt is om het scherm te kunnen produceren. Daarom kunnen ze pas vanaf 20 mei weer leveren.

[ Voor 22% gewijzigd door mcbeef op 05-04-2020 19:03 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:11

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Op mcbeef kan ik even inhaken:

Ik heb op 18 maart 2020 ook een Dell S3220DGF. De monitor was op dat moment op voorraad volgens hun website met als aangegeven leverdatum 20-3-2020. Hartstikke mooi denk je dan,
Op dat tijdstip was hij ook bij andere webshops nog goed leverbaar, zelfs bij eentje voor bijna hetzelfde bedrag. Dus besteld, betaald met Paypal, bevestigingsmail ontvangen en wachten maar...

Op maandag 23 maart contact opgenomen met de vraag waarom de status nog steeds niet vooruit was gegaan. "Er was iets mis uw order, maar we konden u niet bereiken."
Toch gek, want dat emailadres werkt voor Paypal keurig, nog nooit problemen mee gehad en ik had ook mijn mobiele nummer achtergelaten geloof ik.
Volgende dag, di 24 maart, nog niet geregeld dus weer contact opgenomen. Toen is het emailadres gewijzigd en de bestelling voortgezet. Verwachte leverdatum zou nu do 26 of vr 27 maart worden werd mij toegezegd. Dus je wacht weer even en houd de bestelstatus in de gaten.

30 maart geen monitor, weer gebeld. Hoe staat het met het order? Is er nog iets mis met de status? Wanneer komt ie? Even kijken meneer... ziet er goed uit, is betaald, hij komt 1 april, mogelijk 2 april, kan ik nog niets voor u doen? Nee, ik wacht wel weer.
2 april, geen monitor. Je belt weer. Oh vervelend meneer, de bestelling ziet er goed uit, u kunt hem eind van de week verwachten. Ja, ja...
Ik vertrouwde het niet meer en had inmiddels ook al per e-mail een contact bij de Benelux klantenservice. Dus die ook maar eens een mail gedicht. Krijg ik een paar uur laten te horen dat mijn order 'on hold' staat! :o
Ging ze uitzoeken voor me.

De dag er na kwam er e-mail: "ik heb slecht nieuws voor u. Hij komt niet deze week, maar pas de derde week van april."
Daarop heb ik gevraagd met hoeveel zekerheid dat te zeggen is? Antwoord: "geen zekerheid."
Gevraagd of er een extra garantieregeling bij kan omdat ik zo lang moet wachten en steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Daar ging ze niet eens op in.
"Wat ik met het order wilde doen, of ik hem wilde annuleren of niet."
Klantenservicemedewerkster vriendelijk bedankt voor haar inzet want ze doet haar werk, en aangegeven dat het order blijft staan maar dat ik diepongelukkig ben met de gang van zaken.

Ik kan afraden iets bij Dell te bestellen.
Je kunt als een sloof achter ze aan lopen om helder te krijgen waar het product blijft waar je je zuurverdiende centen aan hebt uitgegeven. Ze stellen zonder blikken en blozen zesmaal je order uit. En waarom en wanneer je product komt? Hangt er net van af wie je te spreken krijgt.

En mcbeef hierboven hebben ze weer 20 mei op de mouw gespeld.

Dell :(
Nooit meer.

[ Voor 6% gewijzigd door Ultraman op 06-04-2020 01:26 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
@mcbeef @Ultraman Heb op 1 april hetzelfde scherm Dell S3220DGF besteld bij Dell, geschatte levertijd 20 mei. Nu heb ik het scherm niet direct nodig, zing het nog wel even uit met mijn huidige scherm, en de prijs was goed, dus ik wacht het wel even af. Verder ook wel te begrijpen gezien de huidige situatie. Hoop alleen niet dat de levertijd verder vooruit wordt geschoven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcbeef
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 23:25
@Ultraman @Bitage Dell zou hier mijns inziens iets mee kunnen doen in de trant van: geld pas afschrijven als de order verzonden is. Nu zit ik bijna twee maanden zonder geld en moet ik inderdaad maar afwachten of het 20 mei wordt.
Ondertussen heeft Dell de centen binnen en lijkt het haast alsof er geproduceerd wordt naar het aantal orders. Jammer inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
pagani schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 01:50:
[...]

Zonder mail maar na eigen controle op de site staat de orderstatus ineens op geannuleerd. Morgen maar eens bellen...

Edit: Via twitter gesproken met support. Ze hebben problemen met betalingen via iDeal. Nu stellen ze voor het geld terug te storten en dan opnieuw te bestellen. Echter: De kortingcode is verlopen en dan ben ik ruim 350 euro duurder uit :X Ze blijven moeilijk doen...

Edit 2: Telefonisch werd ik veel beter geholpen. Er is blijkbaar al een paar weken een probleem met iDeal bij hun betalingsprovider zodat betalingen blijven hangen. Ze gaan nu op basis van mijn aangeleverde betalingsgegevens de betaling handmatig opzoeken en de order herboeken.
Morgen komt UPS de laptop afleveren. Na de nieuwe bestelling dus ongeveer drie weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Bitage schreef op dinsdag 7 april 2020 @ 18:17:
@mcbeef @UltramanVerder ook wel te begrijpen gezien de huidige situatie.
Enige vertraging rondom de levering vind ik zeker te begrijpen. Er is meer vraag en mogelijk moeten ze het doen met minder mensen. Dat de levertijdindicatie van binnen 2 dagen dan ook niet gehaald wordt zul je mij niet over horen. Het is een ongewone situatie op het moment. Begrijpelijk.

Wat ik Dell kwalijk neem is de omgang met jou als klant.
Levertijden die maar opschuiven. Er wordt geen contact met jou opgenomen. Je mag er zelf achteraan en dan hoor je een ander verhaal afhankelijk van wie je spreekt. Er is er eentje die mij goed geholpen heeft voor zover ze dat kon, al vond ik het jammer dat je niet tegemoet gekomen wordt voor het tijdelijk parkeren van je geld en het lange wachten.

Oftewel... wat weet je nu als klant? Niets, misschien komt er ooit een monitor :)
Hoop alleen niet dat de levertijd verder vooruit wordt geschoven...
Reken er maar wel op, dan kan het alleen maar meevallen.

Ik ga voorlopig verder op een laptop op een stapel boeken en een 20" scherm (Dell 2007WFP).
Alle andere hardware voor de nieuwe kleine desktop is verder binnen. Van het weekend lekker bouwen, alleen wordt het werken en gamen met een 20" Dell met HDMI>DVI verloop ipv een 32" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ter update: Azerty geeft aan dat de monitor er 27 mei pas weer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ale22io
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 14-06-2021
3 april 2020 XPS 15 besteld. Direct ontvangstbevestiging in mijn mail gehad. 8 April April is de order vanuit Dell helemaal bevestigd. 11-13 werkdagen verwachten ze nodig te hebben voor het bouwen van de laptop. Krijg 1 Mei als leverdatum. Ben benieuwd. Als ik de reacties hier lees vrees ik dat het langer gaat duren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitage
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19-05-2024
Ultraman schreef op woensdag 8 april 2020 @ 15:16:
Er is er eentje die mij goed geholpen heeft voor zover ze dat kon, al vond ik het jammer dat je niet tegemoet gekomen wordt voor het tijdelijk parkeren van je geld en het lange wachten.
Als ze het al van je rekening hebben gehaald is dat wel zuur ja. Heb met PayPal betaald, op mijn overzicht staat dat er geen betaling maar een autorisatie heeft plaatsgevonden, met de mededeling:
Dit is een tijdelijke toestemming om ervoor te zorgen dat het bedrag wordt gedekt door uw betaalmethode. Het bedrag wordt van uw betaalmethode afgeschreven als Dell B.V. uw bestelling voltooit.
Dit klopt ook met mijn bankrekening: PayPal betalingen die ik na het bestellen van de monitor voor andere producten heb gedaan zijn recentelijk afgeschreven, de kosten van de monitor nog niet. Dus misschien is dit een goede tip voor andere mensen: betaal met PayPal dan ben je in de periode tussen het bestellen en het echte verzenden in ieder geval niet je geld al kwijt.
Pagina: 1 ... 104 105 Laatste