Op mcbeef kan ik even inhaken:
Ik heb op 18 maart 2020 ook een
Dell S3220DGF. De monitor was op dat moment op voorraad volgens hun website met als aangegeven leverdatum 20-3-2020. Hartstikke mooi denk je dan,
Op dat tijdstip was hij ook bij andere webshops nog goed leverbaar, zelfs bij eentje voor bijna hetzelfde bedrag. Dus besteld, betaald met Paypal, bevestigingsmail ontvangen en wachten maar...
Op maandag 23 maart contact opgenomen met de vraag waarom de status nog steeds niet vooruit was gegaan. "Er was iets mis uw order, maar we konden u niet bereiken."
Toch gek, want dat emailadres werkt voor Paypal keurig, nog nooit problemen mee gehad en ik had ook mijn mobiele nummer achtergelaten geloof ik.
Volgende dag, di 24 maart, nog niet geregeld dus weer contact opgenomen. Toen is het emailadres gewijzigd en de bestelling voortgezet. Verwachte leverdatum zou nu do 26 of vr 27 maart worden werd mij toegezegd. Dus je wacht weer even en houd de bestelstatus in de gaten.
30 maart geen monitor, weer gebeld. Hoe staat het met het order? Is er nog iets mis met de status? Wanneer komt ie? Even kijken meneer... ziet er goed uit, is betaald, hij komt 1 april, mogelijk 2 april, kan ik nog niets voor u doen? Nee, ik wacht wel weer.
2 april, geen monitor. Je belt weer. Oh vervelend meneer, de bestelling ziet er goed uit, u kunt hem eind van de week verwachten. Ja, ja...
Ik vertrouwde het niet meer en had inmiddels ook al per e-mail een contact bij de Benelux klantenservice. Dus die ook maar eens een mail gedicht. Krijg ik een paar uur laten te horen dat mijn order 'on hold' staat!

Ging ze uitzoeken voor me.
De dag er na kwam er e-mail: "ik heb slecht nieuws voor u. Hij komt niet deze week, maar pas de derde week van april."
Daarop heb ik gevraagd met hoeveel zekerheid dat te zeggen is? Antwoord: "geen zekerheid."
Gevraagd of er een extra garantieregeling bij kan omdat ik zo lang moet wachten en steeds van het kastje naar de muur gestuurd te worden? Daar ging ze niet eens op in.
"Wat ik met het order wilde doen, of ik hem wilde annuleren of niet."
Klantenservicemedewerkster vriendelijk bedankt voor haar inzet want ze doet haar werk, en aangegeven dat het order blijft staan maar dat ik diepongelukkig ben met de gang van zaken.
Ik kan afraden iets bij Dell te bestellen.
Je kunt als een sloof achter ze aan lopen om helder te krijgen waar het product blijft waar je je zuurverdiende centen aan hebt uitgegeven. Ze stellen zonder blikken en blozen zesmaal je order uit. En waarom en wanneer je product komt? Hangt er net van af wie je te spreken krijgt.
En mcbeef hierboven hebben ze weer 20 mei op de mouw gespeld.
Dell

Nooit meer.
[
Voor 6% gewijzigd door
Ultraman op 06-04-2020 01:26
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.