Welkom in het Dell levertijden topic. Heb je vragen/opmerkingen over de levertijden van een Dell systeem dan kan je die hier kwijt.
Even een aantal punten die ik wil aankaarten:
- Heb je een probleem met je bestelling probeer dan eerst even bij Dell zelf, die zullen vaak meer weten dan wij hier.
- Mocht iemand zijn bestelling willen laten zien, ga dan niet de hele lijst met specificaties hier dumpen maar zet het aub even in een regel, dat houdt het topic wel zo helder
- Als iemand meer weet van problemen bij Dell laat dat dan even weten. Dan kan ik het in deze post verwerken.
Bekende problemen
Op dit moment geen bekende levertijd problemen.
Voor als je laptop binnen is:
[Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
[Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2
Het grote Inspiron XPS M1710 Topic!
Dell XPS M1730
De nieuwe Dell laptops inspiron 1525
[Ervaringen] Dell Inspiron 1720
Het is dus de bedoeling dat je hier je vragen stelt over levertijden en bestellingen, en niet in de ervaring topics. Laten we met z'n allen proberen die schoon en puur voor de ervaringen te houden.
Op of aanmerkingen hoor ik graag!
Even een aantal punten die ik wil aankaarten:
- Heb je een probleem met je bestelling probeer dan eerst even bij Dell zelf, die zullen vaak meer weten dan wij hier.
- Mocht iemand zijn bestelling willen laten zien, ga dan niet de hele lijst met specificaties hier dumpen maar zet het aub even in een regel, dat houdt het topic wel zo helder
- Als iemand meer weet van problemen bij Dell laat dat dan even weten. Dan kan ik het in deze post verwerken.
Bekende problemen
Op dit moment geen bekende levertijd problemen.
Voor als je laptop binnen is:
[Ervaringen] Dell XPS 1330 - Deel 3
[Ervaringen] Dell XPS M1530 - Deel 2
Het grote Inspiron XPS M1710 Topic!
Dell XPS M1730
De nieuwe Dell laptops inspiron 1525
[Ervaringen] Dell Inspiron 1720
Het is dus de bedoeling dat je hier je vragen stelt over levertijden en bestellingen, en niet in de ervaring topics. Laten we met z'n allen proberen die schoon en puur voor de ervaringen te houden.
Op of aanmerkingen hoor ik graag!
[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 90104 op 13-03-2008 20:48]