Toon posts:

Dell levertijden topic

Pagina: 1 ... 103 104 105 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• RemyB
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 08-08 19:20
[UPDATE]

Ik kreeg zojuist een bericht van Dell ontvangen met daarin:
Ik heb een vraag wil je dat we je bestelling herboeken maar het duurt ongeveer 20 dagen extra voor dat je hem in huis hebt als je daarmee akkoord gaat hoor ik het graag en dan herboeken we hem zo snel mogelijk mijn excuses hiervoor.
En er ook is de optie om hem te annuleren dan krijg je je geld terug en dan kunt U hem eventueel opnieuw bestellen
Ik hoop snel van u te hoor en nogmaals mijn excuses voor het ongemak
Ik heb gevraagd om hem te herboeken en een vergoeding |:( O-)

• hegenious
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 31-10 10:45
Bericht van Dell gehad:
vanwege dat we nog onderdelen missen is jouw datum verschoven naar 7 augustus.
9 juli besteld.

• Sperziemone
  • Registratie: juli 2018
  • Laatst online: 12-10-2019
Nou já zeg, ik dacht ik kijk eens of er nog wat veranderd is, staat er ineens dat hij verzonden is, gisteren al! Nog geen mail gehad en als ik doorklik op de UPS link krijg ik een foutmelding, dus die zal nog niet werken.

Maar ik snap er niks van. Zou pas 3/8 verzonden gaan worden en die van @hegenious met hetzelfde model + een halve dag eerder besteld gaat pas 7 aug verzonden worden? :? Geen touw aan vast te knopen...

Anyway, ik ben wel blij dat hij ineens verzonden is! Ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voor die link werkt.

• Tannay60
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 24-04 12:50
Sperziemone schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:43:
Nou já zeg, ik dacht ik kijk eens of er nog wat veranderd is, staat er ineens dat hij verzonden is, gisteren al! Nog geen mail gehad en als ik doorklik op de UPS link krijg ik een foutmelding, dus die zal nog niet werken.

Maar ik snap er niks van. Zou pas 3/8 verzonden gaan worden en die van @hegenious met hetzelfde model + een halve dag eerder besteld gaat pas 7 aug verzonden worden? :? Geen touw aan vast te knopen...

Anyway, ik ben wel blij dat hij ineens verzonden is! Ben benieuwd hoe lang het ongeveer duurt voor die link werkt.
Die link heeft trouwens nooit gewerkt bij mij tot de levering, want ik probeerde daarna nog te klikken. Ik heb van dell support mn ups nummer gekregen en dat voerde ik zelf in op ups en in mn andere trackapp. Zodra die in NL is kan je pas tracken en zien waar het uithangt.

[Voor 3% gewijzigd door Tannay60 op 24-07-2018 18:24]

• hegenious
Sperziemone schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 17:43:

:?

Las ergens dat je beter bij Dell op facebook kan navragen dan aan de telefoon/via mail.
3 jaar geleden met enige moeite mijn FB opgezegd. Toch maar dank zij een fake email generator een FB account gemaakt, speciaal om Dell via FB messenger te benaderen.
Morgen maar eens kijken wat ze voor me kunnen doen.

• Sperziemone
Dus ook tracking werkt niet _O- Moet je ook weer achteraan. Die Dell. Ach, verbaast me ook niks meer. Morgen ook maar via Messenger vragen of zij een goed trackingnummer voor me hebben.

Weet je ook na hoeveel dagen hij ongeveer in NL zou moeten zijn? En je krijgt dus niet een mail met statusupdate dat hij verzonden is met kloppende trackinginfo?

• hegenious
@Sperziemone Ik ben super blij voor je :]]

Vroegah (15 jr ofzo geleden), toen Dell nog een fabriek in Ierland had, kon je de PC zelf volgen van fabriek tot de deur.
Later, toen de productie naar China werd verplaatst, zelfde verhaal. Je zag je product van Guangdong airport de reis ondernemen, eerst naar Zuid Korea, daarna naar Munchen, uiteindelijk naar Best en van daar met het bestelbusje naar je deur.
Bij elke overslag werd het product gescand en dat werd even later zichtbaar in de status van de tracking webpage.

Pas wanneer het product in NL was kreeg je een track & trace van de vervoerder en die werktte enkel vanaf 1 dag voor aflevering. Dat laatste lijkt niet veranderd uit wat ik hier lees.

Dell Customer care FB kan blijkbaar wel het hele traject zien in hun app, in tegenstelling tot diegene die ik tot nu heb gesproken.

• Bulder
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 06:50
Betreft het alleen de FHD modellen? Overweeg de 4K te nemen alleen al om dit gedoe te vermijden.

• hegenious
4K is geen garantie op snellere levering. UHD/4K: Wel zeker is dat je batterij minder lang meegaat en scaling in Windows niet in alle apps even goed werkt. Games werken het best als je in het spel de resolutie op FHD instelt. Ook zeker is dat je een glossy scherm krijgt met touch. Of dat de meerprijs waard is moet je zelf bepalen.

• Sperziemone
Ik heb contact gehad met Dell via Facebook, zij zijn inderdaad echt top! Ik heb een trackingnr van DHL gekregen. Kan het pakket nu volgen op deze manier tot het in NL is, waarna het idd door UPS wordt overgenomen. Trackingnr van UPS heb ik nu ook van ze gekregen, dus 1 dag voor levering kan ik daarmee verder tracken.

De verwachting is dat hij 8 dagen na verzending wordt geleverd. Volgens de DHL site is hij de 23e verzonden, dus als het goed is +/- a.s. dinsdag levering. Spannend :P

• Dark Master
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 16:58
Helaas ook gisteravond is mijn trackingnummer niet actief geworden van UPS... verwachte levertijd 25 juli word dus niet gehaald.

Vreselijk als je vanaf afgelopen donderdag 19 juli al een verzonden plaatje ziet staan. Ga er toch wel vanuit dat de laptop deze week nog binnenkomt. Hopelijk vanavond al een update betreft tracking.

Update: even Dell via Facebook aangesproken. Die konden me direct vertellen dat de laptop gisteren is gearriveerd in hun servicecenter in Tilburg. Vandaag word de laptop nog getest en morgen zal ik hem in mijn bezit hebben. Goede tip dus om ze via Facebook aan te spreken!

[Voor 29% gewijzigd door Dark Master op 25-07-2018 10:30]

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• A. Ben
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 02:26
Dark Master schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:15:
Helaas ook gisteravond is mijn trackingnummer niet actief geworden van UPS... verwachte levertijd 25 juli word dus niet gehaald.

Vreselijk als je vanaf afgelopen donderdag 19 juli al een verzonden plaatje ziet staan. Ga er toch wel vanuit dat de laptop deze week nog binnenkomt. Hopelijk vanavond al een update betreft tracking.

Update: even Dell via Facebook aangesproken. Die konden me direct vertellen dat de laptop gisteren is gearriveerd in hun servicecenter in Tilburg. Vandaag word de laptop nog getest en morgen zal ik hem in mijn bezit hebben. Goede tip dus om ze via Facebook aan te spreken!
Precies ik las een maandje geleden dat via facebook het handigste is om contact te houden. Mijn pakket zou ik 12 augustus kunnen verwachten en vandaag antwoordt gehad via facebook dat mijn pakket verzonden is naar het vliegtuig en wanneer er een vlucht is naar. Ams naar tilburg gaat en dat ze heb testen en dan naar mij wordt gestuurd. Heb 2 track & trace code ontvangen eentje voor in china en eentje die wordt beschikbaar wanneer het in nederland aangekomen is. Oftewel top service ik krijg heb ongeveer 10 dagen eerder!

• hegenious
Dell facebook, kort samengevat
probleem met LCD schermen van dit type laptop. Moet eerst opgelost worden.
Kan tot 20 dagen extra duren. Alternatief is de bestelling annuleren.

Ik: vanaf wanneer gaan die 20 dgn in? vanaf initiele datum (9 juli) of vanaf vandaag?
wil ik weten om te beslissen of ik ga annuleren.

Dell: wordt niet duidelijk uit order management. Moet ik navragen bij de fabriek.

Ik: graag navragen dan, dank u.

• A. Ben
hegenious schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:06:

Ik: vanaf wanneer gaan die 20 dgn in? vanaf initiele datum (9 juli) of vanaf vandaag?

Dell: wordt niet duidelijk uit order management. Moet ik navragen bij de fabriek.

Mijn laptop komt binnen 8-10 dagen heeft die dan ook dit probleem ? Of is dit voor de overige laptops

• hegenious
weet ik niet. Sperziemone heeft dezelfde config op dezelfde dag besteld en krijgt 'm eerstdaags binnen. Vraag anders even na via de Dell FB pagina.

• A. Ben
hegenious schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:46:
weet ik niet. Sperziemone heeft dezelfde config op dezelfde dag besteld en krijgt 'm eerstdaags binnen. Vraag anders even na via de Dell FB pagina.
Ze hebben al gereageerd dat mijn latop op de vliegtuig zit naar ams en mijn 2 track&trace codes gegeven. Dus ik denk dat ik de ‘perfecte batch’ heb. Denk dat ik de goeie heb na de fix met keyboards en voor de probleem van de schermen

• Sperziemone
hegenious schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 14:06:

Wat ontzettend waardeloos! En echt héél raar dat mijne wel wordt gestuurd en die van jou niet. Als jouw config problemen heeft met de schermen moet die van mij dat toch ook hebben? Heel vreemd dit :X

Als je annuleert, is het dan de bedoeling dat je hem opnieuw bestelt, welke dan in 4-7 werkdagen gestuurd wordt? Dus dat je zeg maar in een andere, betere batch terecht komt ofzo?

• hegenious
Dell facebook yeay! ze hebben bij de fabriek nagevraagd:

"het duurt nog maar 2 dagen voordat het onderdeel voor jouw order beschikbaar komt en de laptop gereed gemaakt word"

Hier kan ik wel mee leven ;)

• dolby
  • Registratie: november 2001
  • Niet online
Dark Master schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 10:15:
H
In Tilburg zit toch de UPS hub, ze testen niets meer.
Hopelijk komt mijn Alienware ook morgen dan, was 24-07 voorspeld.

• A. Ben
hegenious schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:16:
Dell facebook yeay! ze hebben bij de fabriek nagevraagd:

"het duurt nog maar 2 dagen voordat het onderdeel voor jouw order beschikbaar komt en de laptop gereed gemaakt word"

Hier kan ik wel mee leven ;)
Wat ik raar vind is dat ik 16 juli heb besteld zelfde config maar mijne is nu klaar om verzonden naar nederland ? Verwachte leverdatum 12 aug nu 3 aug. Komt dat omdat ik dell via facebook heb benaderd en dingen vroeg ?

• Dark Master
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 27-11 16:58
Ik kreeg het volgende bericht via fb messenger: Beste .... Bedankt voor jouw bericht. Het pakket is gisteren in ons fullfilment center in Tilburg gearriveerd. Daar wordt de laptop getest en omgepakt en vervolgens naar jou doorgestuurd. We verwachten dat het UPS trackingnummer later vandaag of morgenochtend actief zal worden. Mvg, Dell NL

Ik weet niet precies het productieproces van Dell, maar het zou best kunnen dat er nog wat testen worden gedaan. Ik weet wel dat ergens vorig jaar de kwaliteitscontrole van Dell onder de loep werd genomen.

Alienware 51M * 32GB * i9 9900k 3,6 GHz * 236Gig SSD intel optane * 1tb 2,5 ssd Samsung Evo * RTX 2080

• hegenious
dolby schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:23:
[...]

In Tilburg zit toch de UPS hub, ze testen niets meer.
Hopelijk komt mijn Alienware ook morgen dan, was 24-07 voorspeld.
Toch wel. Zie dit interessante artikel: "Dell EMC tour door fulfillment center; de lange weg van de doos met je bestelling"
Fullfillment

• hegenious
A. Ben schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:52:
[...]

Wat ik raar vind is dat ik 16 juli heb besteld zelfde config maar mijne is nu klaar om verzonden naar nederland ? Verwachte leverdatum 12 aug nu 3 aug. Komt dat omdat ik dell via facebook heb benaderd en dingen vroeg ?
Geen idee, beschouw het hele proces maar als een loterij. Of zo'n bijbelse prophetie, weet je wel, de eersten zullen de laatsten zijn. Overgeleverd aan de goden. Alea jacta est.
Gelukkig is er dit topic waar we met z'n allen naar hartelust kunnen speculeren, stoom afblazen, tips uitwisselen enz. en gelukkig is er Dell FB die wel verstand van zaken hebben en je meestal goed van dienst zijn en misschien kunnen ze inderdaad een bestelling een zetje geven.

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Mijn XPS 15 9570 16/512 zou pas 06/08, maar blijkbaar werd hij al vandaag verzonden. UPS tracking link werkt helaas nog niet.

• Pandu
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 01-08-2018
hegenious schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 19:25:
[...]

:?

Las ergens dat je beter bij Dell op facebook kan navragen dan aan de telefoon/via mail.
3 jaar geleden met enige moeite mijn FB opgezegd. Toch maar dank zij een fake email generator een FB account gemaakt, speciaal om Dell via FB messenger te benaderen.
Morgen maar eens kijken wat ze voor me kunnen doen.
Blij dat jullie nu ook zo goed geholpen worden door Facebook helpdesk zoals dat bij mij ook het geval was 4 weken terug, ondanks dat alle vertraging natuurlijk heel vervelend zijn.
Ik heb ze ondertussen alweer nodig gehad omdat mijn spatiebalk piept, sommige toetsen soms geen aanslag registreren en mijn adapter gaat 'whinen' als mn batterij volledig is opgeladen maar ik de kabel er wel in laat. Wederom erg goed geholpen en er komt morgen gelijk iemand langs!

P.S. Houd vol, het is echt een prachtapparaat en de kleinigheidjes vallen in het niet met hoe blij ik ermee ben.

• RemyB
[EDIT]

Mijn bestelling is nu opnieuw geplaatst door Dell.

Verwachte levertijd: 5-9-2018

M'n studie begint 4-9 dus ik ga kijken of ik er iets meer druk achter kan zetten.

• A. Ben
RemyB schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 22:19:
[EDIT]

Mijn bestelling is nu opnieuw geplaatst door Dell.

Verwachte levertijd: 5-9-2018

M'n studie begint 4-9 dus ik ga kijken of ik er iets meer druk achter kan zetten.
Geen zorgen je krijg het denk ik eerder. Mijn uiterlijk leverdatum was 12 aug maar ik krijg ik heb rond 1-2-3 aug dus wel fijn

• hegenious
Pandu schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 15:25:
[...]

Blij dat jullie nu ook zo goed geholpen worden door Facebook helpdesk zoals dat bij mij ook het geval was 4 weken terug, ondanks dat alle vertraging natuurlijk heel vervelend zijn.
Ik heb ze ondertussen alweer nodig gehad omdat mijn spatiebalk piept, sommige toetsen soms geen aanslag registreren en mijn adapter gaat 'whinen' als mn batterij volledig is opgeladen maar ik de kabel er wel in laat. Wederom erg goed geholpen en er komt morgen gelijk iemand langs!

P.S. Houd vol, het is echt een prachtapparaat en de kleinigheidjes vallen in het niet met hoe blij ik ermee ben.
dank dat je de wachtenden een hart onder de riem steekt (y)
lullig dat je toch wat probleempjes hebt met je nieuwe apparaat maar zo te lezen is dat al weer opgelost.
De laatste status die ik heb is van vanochtend, via facebook:
onderdeel komt vandaag, laptop wordt vandaag gebouwd, Als de laptop gebouwd is duurt het nog ongeveer 8 dagen om te kunnen leveren. We sturen het DHL en UPS trackingnummer zodra we die hebben

Misschien volgende week hoop ik, en anders de week daarna.

• Sperziemone
Nice @hegenious! Mijne zit in het vliegtuig naar Hannover. Zondag in Amsterdam, ma/di in Tilburg, woensdag bij mij zegt FB-Dell :)

• A. Ben
Sperziemone schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:56:
Nice @hegenious! Mijne zit in het vliegtuig naar Hannover. Zondag in Amsterdam, ma/di in Tilburg, woensdag bij mij zegt FB-Dell :)
Haha! Precies hetzelfde

• hegenious
yesss! vandaag verzonden en UPS code gekregen.

• A. Ben
hegenious schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 17:26:
yesss! vandaag verzonden en UPS code gekregen.
Al binnen ? Of bezorgen ze niet op zaterdag

• yefox
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-11 19:10
Sperziemone schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:56:
Bij mij inderdaad ook het zelfde. Verwacht hem dinsdag @A. Ben dat is ook tegen mij verteld, maandag zullen ze hem gaan inspecteren in hun centre in Tilburg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• A. Ben
yefox schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 17:28:
[...]

Bij mij inderdaad ook het zelfde. Verwacht hem dinsdag @A. Ben dat is ook tegen mij verteld, maandag zullen ze hem gaan inspecteren in hun centre in Tilburg.
Jullie hebben toch ook deze code: G905824
?? Of hebben jullie een andere

• hegenious
haha, nee ze bezorgen niet op zaterdag. Ik verwacht het ding niet eerder dan ergens volgende week met mazzel, en met pech ergens de week daarna. Voor nu ben ik slechts de trotse bezitter van een ups code die het nog niet doet. Ik zou nog een DHL code krijgen had Dell FB beloofd, zodra deze bekend is. Zal ook wel maandag worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hegenious
A. Ben schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 19:21:
[...]

Jullie hebben toch ook deze code: G905824
?? Of hebben jullie een andere
deze?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A. Ben

Acties:
  • 0Henk 'm!

• A. Ben

• Sperziemone
Bij mij staat ongeveer hetzelfde idd, alleen stond bij mij estimated arrival vanuit HHN -> AMS Sun, Jul 29, 2018 23:00 (Local) en bij jullie zaterdag toch?

Maar volgens mij zitten ze nu wel in dezelfde truck van AMS naar SPL. Iemand enig idee wat SPL is? :P

• Joost1991
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 27-11 21:06
Ook ik zit in dezelfde zending :)

SPL is IATA code voor Schiphol.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 12 Space Gray 128GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• Sperziemone
Haha mijn pakket moet uiteindelijk naar Hoofddorp, vlakbij Schiphol. Maar eerst gaat hij nog helemaal naar Tilburg dus :P Zucht!

• A. Ben
Heb even dell gevraagd hoe heet beetje in elkaar zit, het zit zo. Vandaag wordt het naar tilburg verzonden en dan kijken ze het na en dan wordt het pakket ingepakt en verstuurd je kan het pakket morgen of woensdag uiterlijk verwachten. ( ik denk 1 augustus woensdag dus)

• hegenious
Ik heb een ander tracking number, te weten G906310. Verwachtte leverdatum vandaag. Pakket is van China naar Amsterdam zonder tussenstop in HHN (Frankfurt Hahn) en heeft zo te zien zending G905824 ingehaald. Misschien wordt dan vandaag al de UPS tracking actief. Hoop doet leven :)
Tot nader bericht hou ik er rekening mee dat ik de laptop pas volgende week ontvang.

• Sperziemone
Wist ik inderdaad @A. Ben :) Ik krijg hem als het goed is woensdag.

Wauw @hegenious dat is echt heel snel! Lijkt me niet dat het nu nog een week moet duren. Hoop voor je dat je hem vandaag/morgen ontvangt!

Mijn trackingnr is G905770.

[Voor 6% gewijzigd door Sperziemone op 30-07-2018 12:06]

• A. Ben
hegenious schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:03:
Ik heb een ander tracking number, te weten G906310. Verwachtte leverdatum vandaag. Pakket is van China naar Amsterdam zonder tussenstop in HHN (Frankfurt Hahn) en heeft zo te zien zending G905824 ingehaald. Misschien wordt dan vandaag al de UPS tracking actief. Hoop doet leven :)
Tot nader bericht hou ik er rekening mee dat ik de laptop pas volgende week ontvang.
Ik verwacht dat je hem morgen krijgt.
Er staat nu op mijn track&trace nummer. Amsterdam to SPL arrival 9:03. Maar spl is toch schiphol ??????? Snap er echt niks van

• hegenious
Waarschijnlijk hebben ze op Schiphol een hal waar pakketten uit het vliegtuig opnieuw worden gescand en in een vrachtwagen geladen richting Tilburg of zoiets.En dat de zending pas na Tilburg aan UPS wordt overgedragen.

[Voor 0% gewijzigd door hegenious op 30-07-2018 22:34. Reden: typo]

• hegenious
nee ik heb G906310 en die heeft een andere weg gevolgd dan die van jullie (G905824), en is niet via HHN (Frankfurt-Hahn) gegaan. het grappige is dat de estimated delivery op vandaag staat itt 1 aug.

[Voor 44% gewijzigd door hegenious op 30-07-2018 22:43]

• Sperziemone
@hegenious Bij jou staat dat de shipment gisteren delivered was. Zou hij nu dan in Tilburg zijn aangekomen of heb jij hem daadwerkelijk gisteren al ontvangen? Bij mij is er niks meer veranderd sinds de truck van AMS -> SPL maandagochtend.

• yefox
Sperziemone schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 09:58:
@hegenious Bij jou staat dat de shipment gisteren delivered was. Zou hij nu dan in Tilburg zijn aangekomen of heb jij hem daadwerkelijk gisteren al ontvangen? Bij mij is er niks meer veranderd sinds de truck van AMS -> SPL maandagochtend.
Zelf heb ik ook het zelfde. Hij staat nog steeds op recoverd op SPL. Misschien maar even een belletje naar Dell of DHL.

• hegenious
@Sperziemone inderdaad, DHL shipment delivered, gisteren al. Ik weet het niet zeker, maar ik denk dat ie dan inderdaad in Tilburg is aangekomen. Nu zou dus binnenkort de UPS link actief moeten worden denk ik

• yefox
Zojuist heb ik weer eens contact gelegd met Dell.
Hieruit is gebleken dat ze een fixse vertraging hebben opgelopen met alle binnenkomende zending. Alle zending die zich momenteel in Nederland bevinden zullen deze week naar verwachting verzonden worden.

• Sperziemone
De verwachting was dat het vandaag verzonden zou worden en morgen geleverd, maar dat gaat dus niet door? :/

• hegenious
morgen zou mooi zijn want op woensdag werk ik thuis ...

• Sperziemone
Ook Dell maar even gevraagd via FB, kreeg net dit antwoord:

"Goedemiddag, we hebben vanmorgen ook gekeken en het pakket zit in de vrachtwagen naar Tilburg om getest te worden en doorgestuurd. Op dit moment hebben we geen andere informatie, dus we kunnen nog niet met zekerheid zeggen of het pakket morgen wordt afgeleverd. Het gaat meestal wel heel snel, dus je kan het beste nu de UPS website in de gaten blijven houden. Mvg, Dell NL"

Lekker vaag dus dat dat niet overeenkomt met wat ik zie bij de DHL tracking, maar er is dus nog kans dat het morgen wordt. Anders hoogstwss donderdag, lijkt me.

• Joost1991
Inmiddels is de DHL tracking wel veranderd. Shipment is gisteren al geleverd

Shipment Delivered Mon, Jul 30, 2018 11:57

Gezien de hoeveelheid laptops dat gecontroleerd moet worden zou het nog een dag kunnen uitlopen, lijkt mij.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 12 Space Gray 128GB -  iPad Pro 11" Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

• hegenious
Mijn ervaring is dat je aan de UPS link niet veel hebt. Hij werkt vaak pas op de dag dat de laptop wordt geleverd, in het beste geval de avond ervoor. In het slechtste geval pas 2 dagen na aflevering.

• yefox
Joost1991 schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 15:51:
Inmiddels is de DHL tracking wel veranderd. Shipment is gisteren al geleverd

Shipment Delivered Mon, Jul 30, 2018 11:57

Gezien de hoeveelheid laptops dat gecontroleerd moet worden zou het nog een dag kunnen uitlopen, lijkt mij.
Zojuist weer een snelle reactie gehad van Dell via Facebook. Hierbij geven zij juist weer aan dat morgen nog wel mogelijk zou kunnen zijn. Enkel zal ik de track en trace in de gaten moeten houden, ik zit met smart te wachten. :)

• hegenious
yefox schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:31:
[...]

Zojuist weer een snelle reactie gehad van Dell via Facebook. Hierbij geven zij juist weer aan dat morgen nog wel mogelijk zou kunnen zijn. Enkel zal ik de track en trace in de gaten moeten houden, ik zit met smart te wachten. :)
In afwachting van de xps15 heb ik alvast een todo lijstje gemaakt voor als ie binnenkomt.

* Full system backup maken zodat ik altijd terug kan naar de precieze staat van zoals ie binnenkwam (Aomei of Macrium)
* Dual boot: volledige disk wissen en 2 partities maken, 1x ~300GB voor Windows en 1x ~200GB voor Linux.
* BIOS update indien beschikbaar
* Windows 10 pro installeren en optuigen (drivers, favoriete apps etc).
* Performance, hitte ontwikkeling en fan noise monitoren.
* Linux installeren en tweaken naar eigen smaak (las op tweakers dat Dell sinds kort Ubuntu 18.04 ondersteunt en die schijnt te werken out of the box zonder enige extra driver te hoeven installeren _/-\o_ )
* Misschien: killer kaartje vervangen door intel kaartje 15$ bij onze vrienden van Ali
* Heel misschien en alleen indien nodig undervolten met xtu of TS

Dat was het zo'n beetje 8) iemand anders nog plannen voor als het beest er is?

[Voor 55% gewijzigd door hegenious op 31-07-2018 21:15]

• Sperziemone
Jaaaa hij is eindelijk verzonden! Levering morgen voor einde dag staat er bij UPS :D

Ik heb geen to do lijstje, ik ga hem gewoon op mn gemakje inrichten voor mijn werk en on the go zien wat daarvoor nodig is :) In elk geval meteen 2 toetsen omwisselen zodat het overeenkomt met Apple, want cmd+c ben ik nu zoooo gewend, echt geen zin om te wennen aan ctrl+c :P

• A. Ben
Sperziemone schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 23:51:
Jaaaa hij is eindelijk verzonden! Levering morgen voor einde dag staat er bij UPS :D

Ik heb geen to do lijstje, ik ga hem gewoon op mn gemakje inrichten voor mijn werk en on the go zien wat daarvoor nodig is :) In elk geval meteen 2 toetsen omwisselen zodat het overeenkomt met Apple, want cmd+c ben ik nu zoooo gewend, echt geen zin om te wennen aan ctrl+c :P
Even net gecheckt en idd einde van de dag morgen. Ben wel blij dat het zo snel is had 16 juli besteld en 19 juli orderbevestiging gekregen.

P.S

Hoe verwissel je die toetsen om ?

• A. Ben
Enige zorgen die ik nu heb. Is als de laptop bijvoorbeeld mij toch niet bevalt en ik het wil
Retouren ( 14 dagen bedenktijd). Dat er kosten aan verbonden zijn. Heb dell even gevraagd hoeveel het precies is dus morgen ochtend weet we meer.

• hegenious
iedereen gefeliciteerd!
:[[ bij mij nog niks veranderd...
dellfb verwacht dat het nummer spoedig actief wordt :O

[Voor 32% gewijzigd door hegenious op 01-08-2018 09:53]

• Joost1991
Hier inderdaad ook de UPS code actief geworden met aflevering gepland voor vandaag einde dag.

• hegenious
@yefox jij al iets vernomen?

• Sperziemone

• yefox
hegenious schreef op dinsdag 31 juli 2018 @ 18:45:
[...]

In afwachting van de xps15 heb ik alvast een todo lijstje gemaakt voor als ie binnenkomt.

* Full system backup maken zodat ik altijd terug kan naar de precieze staat van zoals ie binnenkwam (Aomei of Macrium)
* Dual boot: volledige disk wissen en 2 partities maken, 1x ~300GB voor Windows en 1x ~200GB voor Linux.
* BIOS update indien beschikbaar
* Windows 10 pro installeren en optuigen (drivers, favoriete apps etc).
* Performance, hitte ontwikkeling en fan noise monitoren.
* Linux installeren en tweaken naar eigen smaak (las op tweakers dat Dell sinds kort Ubuntu 18.04 ondersteunt en die schijnt te werken out of the box zonder enige extra driver te hoeven installeren _/-\o_ )
* Misschien: killer kaartje vervangen door intel kaartje 15$ bij onze vrienden van Ali
* Heel misschien en alleen indien nodig undervolten met xtu of TS

Dat was het zo'n beetje 8) iemand anders nog plannen voor als het beest er is?
Thanks voor de uitgebreide lijst met stappen die je gaat ondernemen. Hier hebben waarschijnlijk anderen ook nog wel wat aan. Zelf zal ik ook enkele stappen ondernemen, bijvoorbeeld de bios-update ivm. de temperatuur, Windows 10 Pro installeren.

Ook heb ik al de nieuwe Intel 9260 al besteld bij de vrienden van Ali, deze is ook al verzonden(toch iets sneller dan de Dell ;) )

Het backuppen van de schrijf lijkt mij ook een goed idee. Enkel heb ik geen schrijf liggen waarmee ik dit eventueel zou kunnen doen, kan je hem bijvoorbeeld ook naar een ISO krijgen. Dan kan ik hem namelijk gewoon in de cloud gooien. Thanks in advance :*)

• RemyB
[UPDATE]

05/07: Order besteld (verwachte datum: 12/07)
10/07: Order bevestigd (verwachte datum: 12/07)
20/07: Order moest opnieuw worden besteld :/ (verwachte datum: 05/09)
01/08: Order opnieuw bevestigd (verwachte datum: 05/09)

Het ging om de 1080p 512gb 16gb versie, volgens mij hebben veel mensen hem later besteld en eerder binnen gekregen?

Ik ga nog even Dell op FB contacteren om te vragen naar een betere leverdatum.

• A. Ben
A. Ben schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 01:01:
Enige zorgen die ik nu heb. Is als de laptop bijvoorbeeld mij toch niet bevalt en ik het wil
Retouren ( 14 dagen bedenktijd). Dat er kosten aan verbonden zijn. Heb dell even gevraagd hoeveel het precies is dus morgen ochtend weet we meer.
Heb even gevraagd. En het is kostenloos toppie

• A. Ben
yefox schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Thanks voor de uitgebreide lijst met stappen die je gaat ondernemen. Hier hebben waarschijnlijk anderen ook nog wel wat aan. Zelf zal ik ook enkele stappen ondernemen, bijvoorbeeld de bios-update ivm. de temperatuur, Windows 10 Pro installeren.

Ook heb ik al de nieuwe Intel 9260 al besteld bij de vrienden van Ali, deze is ook al verzonden(toch iets sneller dan de Dell ;) )

Het backuppen van de schrijf lijkt mij ook een goed idee. Enkel heb ik geen schrijf liggen waarmee ik dit eventueel zou kunnen doen, kan je hem bijvoorbeeld ook naar een ISO krijgen. Dan kan ik hem namelijk gewoon in de cloud gooien. Thanks in advance :*)
Je kon beter de intel 9560 bestellen.

• hegenious
yefox schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 10:29:
[...]

Externe opslag wanneer je backups maakt is wel een must ja. Aomei maakt weliswaar geen ISO, maar wel iets vergelijkbaars, een ADI disk image bestand. Je zou kunnen backuppen naar een min. 32 GB usb stick, (16GB gaat niet passen) en die in de kast leggen of het .adi bestand uploaden naar de cloud. Dan kan je de stick weer wissen en voor iets anders gebruiken. Als je tzt zou willen restoren moet je natuurlijk eerst weer het .adi bestand van cloud naar stick terug kopieren en vanaf de stick herstellen naar je harde schijf (de ssd in je xps).

• yefox
hegenious schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:29:
[...]

Externe opslag wanneer je backups maakt is wel een must ja. Aomei maakt weliswaar geen ISO, maar wel iets vergelijkbaars, een ADI disk image bestand. Je zou kunnen backuppen naar een min. 32 GB usb stick, (16GB gaat niet passen) en die in de kast leggen of het .adi bestand uploaden naar de cloud. Dan kan je de stick weer wissen en voor iets anders gebruiken. Als je tzt zou willen restoren moet je natuurlijk eerst weer het .adi bestand van cloud naar stick terug kopieren en vanaf de stick herstellen naar je harde schijf (de ssd in je xps).
Precies nu snap ik het. Thanks voor de tijdelijke uitleg dan zal ik dat direct doen, eenmaal thuis.

[LEVERING UPDATE]

Zojuist heb ik de laptop kunnen ontvangen. UPS reed toevallig langs en was bij de overburen(geen huis locatie), liep erheen er vroeg erom. Het was geen probleem en kon hem direct meenemen, scheelt aan mijn kan en die van de bezorger. Snel even opengemaakt of er aan het uiterlijk niks mis mee is, inderdaad kon ik niks vinden. Hij was ook mooi waterpas met de tafel(enkele klachten gelezen op de subreddit). Vanavond zal ik hem uitgebreider gaan testen en schrijf ik wellicht ook een review over dit beestje.

Dank aan jullie allen voor het voorzien van update _/-\o_

• 3rw1n
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 26-11 15:29
Vandaag is mijn XPS 15 FHD, 16gb, 512gb geleverd door UPS. Leverdatum viel mij niet tegen gezien de originele verwachte leverdatum van 12 augustus. Het totale plaatje ziet er bij mij nu als volgt uit:

16/07 besteld (met iDeal)
19/07 orderbevestiging
23/07 status naar verzonden
01/08 ontvangen

Alleen jammer dat hij bij mijn ouders bezorgd is en ik nu tot het weekend moet wachten voordat ik hem kan uitpakken...

• A. Ben
En het pakket is binnen.

16/07 besteld met ideal
19/07 orderbevestiging
25/07 status verzonden
1/08 ontvangen

• RemyB
A. Ben schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:21:
En het pakket is binnen.

16/07 besteld met ideal
19/07 orderbevestiging
25/07 status verzonden
1/08 ontvangen
3rw1n schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:57:
Vandaag is mijn XPS 15 FHD, 16gb, 512gb geleverd door UPS. Leverdatum viel mij niet tegen gezien de originele verwachte leverdatum van 12 augustus. Het totale plaatje ziet er bij mij nu als volgt uit:

16/07 besteld (met iDeal)
19/07 orderbevestiging
23/07 status naar verzonden
01/08 ontvangen

Alleen jammer dat hij bij mijn ouders bezorgd is en ik nu tot het weekend moet wachten voordat ik hem kan uitpakken...
Ik heb precies dezelfde configuratie op 05/07 besteld en ik heb hem nog niet binnen, hoe dan? Is Dell serieus zo'n loterij?!

• Joost1991
RemyB schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

Ik heb precies dezelfde configuratie op 05/07 besteld en ik heb hem nog niet binnen, hoe dan? Is Dell serieus zo'n loterij?!
Volgens mij heeft bijna iedereen die hier in dit topic zit deze configuratie. Ik denk dat er bij jou serieus iets fout is gegaan en dat je wel wat meer mag klagen/pushen bij Dell om het voor elkaar te krijgen of om korting te krijgen.

Ik heb ook i7/16GB/512GB Full HD configuratie. Besteld op 13/07 en levering gepland voor vandaag.

• hegenious
RemyB schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

[...]

heb je wel een UPS code ontvangen? Ik heb op 09/07 besteld en zie ook nog niets in de tracking, dus het lijkt inderdaad net een loterij.

• RemyB
Joost1991 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 13:57:
[...]

Volgens mij heeft bijna iedereen die hier in dit topic zit deze configuratie. Ik denk dat er bij jou serieus iets fout is gegaan en dat je wel wat meer mag klagen/pushen bij Dell om het voor elkaar te krijgen of om korting te krijgen.

Ik heb ook i7/16GB/512GB Full HD configuratie. Besteld op 13/07 en levering gepland voor vandaag.
Ik kan 65 euro krijgen nadat die verzonden is, heb al meerdere malen contact opgenomen met Dell, toch nog even via Facebook proberen zodat ik voorrang kan krijgen :/
hegenious schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 14:03:
[...]

heb je wel een UPS code ontvangen? Ik heb op 09/07 besteld en zie ook nog niets in de tracking, dus het lijkt inderdaad net een loterij.
Nope

• A. Ben
Hallo,

Dell xps 15 al een paar uur in mijn handen en tot nu toe bevalt het me echt heel goed. Alleen op dit moment 1 zorg en dat is coilwine ik hoorde denk ik net een beetje coilwine maar weet het niet zeker dus ik zal de komende dagen updates opgeven.

• yefox
A. Ben schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 15:59:
Hallo,

Dell xps 15 al een paar uur in mijn handen en tot nu toe bevalt het me echt heel goed. Alleen op dit moment 1 zorg en dat is coilwine ik hoorde denk ik net een beetje coilwine maar weet het niet zeker dus ik zal de komende dagen updates opgeven.
Bedankt voor het doorgeven. Enkel zal ik je toch willen vragen om dat in deze topic te willen doen. Die is namelijk gemaakt voor deze zaken. :)

• hegenious
@RemyB Geen code, wat voor status heeft je bestelling dan op de Dell status pagina?
Als dat "bevestigd" is moet je wachten tot de status naar "verzonden" is eer er een UPS code zichtbaar wordt, maar die werkt pas kort voor aflevering bij jou thuis. Er is dan meestal wel een DHL Global Forwarding code beschikbaar, die kan je opvragen bij Dell Facebook. Met die code volg je je bestelling van de fabriek in China tot aankomst in Nederland. "Verzonden" betekent als ik me niet vergis dat je ondertussen ook een factuur hebt gekregen, en een bijgewerkte pakbon hebt met daarop de Service tag van jouw nieuwe pc. Pakbon kan je inzien via de bestel status pagina.
Nog iets van Dell zelf gehoord?

• RemyB
hegenious schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 17:33:
@RemyB Geen code, wat status heeft je bestelling je dan op de Dell status pagina?
Als dat "bevestigd" is moet je wachten tot de status naar "verzonden" is eer er een UPS code zichtbaar wordt, maar die werkt pas kort voor aflevering bij jou thuis. Er is dan meestal wel een DHL Global Forwarding code beschikbaar, die kan je opvragen bij Dell Facebook. Met die code volg je je bestelling van de fabriek in China tot aankomst in Nederland. "Verzonden" betekent als ik me niet vergis dat je ondertussen ook een factuur hebt gekregen, en een bijgewerkte pakbon hebt met daarop de Service tag van jouw nieuwe pc. Pakbon kan je inzien via de bestel status pagina.
Nog iets van Dell zelf gehoord?
De status staat ook nog op bevestigd hoor. Ik heb nog geen antwoord van Dell op Facebook. Ik had een boos berichtje gestuurd met daarin dat ik of een hogere compensatie wil of dat m'n laptop nu snel wordt verzonden, ik zit nu al dik een maand te wachten en na een annulering vanuit Dell gaat het nog 1 maand duren, dit is gewoon te gek voor woorden...

• Sperziemone
Ik heb hem inmiddels ook al een paar uurtjes! :D Ik typ dit nu vanaf de laptop en kan eigenlijk morgen al aan de slag hierop. Adobe Creative Cloud geïnstalleerd, bestand gesyncht met Dropbox, good to go :D

Ik heb verder niks speciaals gedaan, gewoon direct gebruiken. Raden jullie aan nog iets speciaals te doen voor gebruik?

• Le Enfant!
  • Registratie: juli 2012
  • Nu online
Ook heb ik mijn XPS 15 vandaag gekregen. :D

• RemyB
Sperziemone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:27:
Ik heb hem inmiddels ook al een paar uurtjes! :D Ik typ dit nu vanaf de laptop en kan eigenlijk morgen al aan de slag hierop. Adobe Creative Cloud geïnstalleerd, bestand gesyncht met Dropbox, good to go :D

Ik heb verder niks speciaals gedaan, gewoon direct gebruiken. Raden jullie aan nog iets speciaals te doen voor gebruik?
Le Enfant! schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:06:
Ook heb ik mijn XPS 15 vandaag gekregen. :D
En wanneer hebben jullie 'm besteld en is die bevestigd?

• hegenious
De mijne wordt vandaag afgeleverd.
Besteld 9 juli, bevestigd 12 juli, verzonden 26 juli.

update: laptop is om 9:00 afgeleverd :)

[Voor 30% gewijzigd door hegenious op 02-08-2018 09:13]

• Joost1991
Sperziemone schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 21:27:

Ja zeker, ik heb wel flink wat veranderingen gedaan. Undervolting van de CPU, wat andere batterij profielen en tweaks aan het gebruik van CPU cores.

Alles door dit draadje op Reddit te volgen.
https://www.reddit.com/r/...1gqad/xps_15_tweak_guide/

Verder wel tevreden, maar ik schrok wel toen bij licht gebruik opeens de fan begon te blazen (ik kom van een Macbook Pro). Vervolgens die tweak guide gevolgd en hier nu weinig last meer van.

• A. Ben
Joost1991 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:19:
[...]

Ja zeker, ik heb wel flink wat veranderingen gedaan. Undervolting van de CPU, wat andere batterij profielen en tweaks aan het gebruik van CPU cores.

Verder wel tevreden, maar ik schrok wel toen bij licht gebruik opeens de fan begon te blazen (ik kom van een Macbook Pro). Vervolgens die tweak guide gevolgd en hier nu weinig last meer van.
Kan je je batterij profielen met mij delen ? Ik zag die post op reddit maar dat is voor mijn laptop denk ik niet nodig. Ik haal als ik fortnite speel op high mix settings max 73 graden van mij cpu heb de fan speed op koel.

• RemyB
Ik wil jullie vragen om dit te plaatsen op dit topic.

• Sperziemone
RemyB schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 22:09:

En wanneer hebben jullie 'm besteld en is die bevestigd?
9 juli besteld, 12e bevestigd, 23e verzonden, 1 aug ontvangen.
Joost1991 schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 10:19:

Oh, daar ga ik ook eens naar kijken. Hier ook meteen hard draaiende fans terwijl ik amper wat deed. Ik kom ook van een Macbook Pro.

• hegenious
Net thuis, ga 'm nu uitpakken en in gebruik nemen :D
Iedereen hier in dit topic bedankt voor de steun tijdens het lange wachten.

Tot ziens in het ervaringen topic. :w

• RemyB
hegenious schreef op donderdag 2 augustus 2018 @ 19:09:
Net thuis, ga 'm nu uitpakken en in gebruik nemen :D
Iedereen hier in dit topic bedankt voor de steun tijdens het lange wachten.

Tot ziens in het ervaringen topic. :w
Jij had 'm 9 juli besteld toch? 5 juli hier :/, ik moet nog langer wachten hoezee

• RemyB
UPDATE: m'n bestelling is nu alweer geannuleerd en opnieuw besteld, nieuwe leverdatum staat nu op 20-08, ben benieuwd of het ze dit keer wel gaat lukken.

• beezjeh
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 01:02
Weet iemand hoe ik de sales / administratie afdeling kan contacten van Dell? Het lijkt erop dat ik 2 reserveringen op mijn creditcard heb staan wat uiteraard niet de bedoeling is..

• beezjeh
Maandag 6 juni - XPS 15 besteld (https://www.dell.com/nl-n...s-15-9570-laptop/cnx97009)
Maandag 6 juni - orderbevestiging
Maandag 6 juni - factuurontvangen
Dinsdag 7 juni - thuis bezorgd door UPS

Ik had verder geen track&trace o.i.d. ontvangen maar de status stond wel op "Verzonden" bij Dell.

[Voor 19% gewijzigd door beezjeh op 07-08-2018 18:11]

• Bulder
  • Registratie: augustus 2016
  • Laatst online: 06:50
Stond er iets van 'snelle verzending beschikbaar'? Dat zag ik van de week ook bij een bepaald model, zal wel betekenen dat die al in Nederland aanwezig is.

• Bjk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 18:41
Vandaag ook een XPS besteldt met 4k scherm. Winkelmand is misleidend, in stap 1 wordt vermeld geschatte leverdatum 11-08 en in stap 3 en in de emailbevestiging wordt nu gemeldt: levering tussen 17-08 en 26-08.

Ben benieuwd.

• beezjeh
bramm90 schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 09:41:
Stond er iets van 'snelle verzending beschikbaar'? Dat zag ik van de week ook bij een bepaald model, zal wel betekenen dat die al in Nederland aanwezig is.
Ja, dat stond er inderdaad bij.

• Rik.
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 27-11 09:29
Zojuist een Dell Inspiron gekocht. Nu maar hopen dat deze nog op tijd binnen is voor de start van aankomend schooljaar.. Ga er vanuit van wel, maar je weet maar nooit met Dell.

Edit:
Nu al de orderbevestiging binnen, leverdatum uiterlijk 26-08

[Voor 16% gewijzigd door Rik. op 12-08-2018 21:07]

• Matedeor
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-11 20:21
Bjk schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 20:43:
Vandaag ook een XPS besteldt met 4k scherm. Winkelmand is misleidend, in stap 1 wordt vermeld geschatte leverdatum 11-08 en in stap 3 en in de emailbevestiging wordt nu gemeldt: levering tussen 17-08 en 26-08.

Ben benieuwd.
Donderdag goedkoopste xps 15 variant besteld, bij mij precies hetzelfde. In stap 1 werd ook een veel eerdere leverdatum genoemd, nu staat er 27-8-2018. Was ook al uitgegaan van een levertijd van 2/3 weken.

• Bjk
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 27-11 18:41
@Matedeor mijn betaling is nog niet goedgekeurd. Bij navraag blijkt dat dit langer duurt bij Ideal. Zou ergens in het bestelproces moeten staan, helaas niet gezien aangezien creditcard ook een mogelijkheid was.

Dell customersupport heeft afgelopen donderdag verzocht aan afd. financien om de bestelling voor het weekend vrij te geven (screenshot afschrift). Helaas zonder succes.

Ik verbaas mij wel een (klein) beetje dat zo’n groot bedrijf zo lang doet over het valideren van betalingen. Geduld.
Pagina: 1 ... 103 104 105 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee