gamePC 1100 euro case only

Pagina: 1
Acties:
  • 161 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sorry voor dat dit topic niet aan de CSL eisen voldoet, maar ik ben van plan om de computer vanavond bestellen, daarom zou ik graag nog even door mede-tweakers bevestigd willen hebben dat ik niks over het hoofd zie.

Hier het onderdelen lijstje:
- Antec Nine Hundred
- Antec NeoHE 500 Watt
- Intel Core 2 Duo E6750
- 2GB Kingston 667MHz CL5
- Samsung Spinpoint T166 400GB (later een 2e in RAID0)
- Asus P5K-E
- Club3D 8800GTS 320MB (wat is precies het verschil in hardware/software met de asus versie?)
- diskette station
- NEC AD-7173S dvd brander
- 2x 120mm fan filter voor intake fans
- montage
- XP home

Dit is precies 1100 euro bij azerty. Ook koop ik er nog een microsoft comfort curve 2000 toetsenbord, logitech MX518 muis, en logitech X540 speakers bij, totaal 1250 euro.

Alvast bedankt _/-\o_
Joey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Je weet bij voorbaat dat dit topic niet aan de eisen voldoet en toch open je het? Dat is niet echt handig. Als je twijfelt nog even je aankoop uitstellen en nog wat beter zoeken.

[ Voor 25% gewijzigd door Guardian Angel op 03-08-2007 21:58 ]

ARME AOW’er

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tsja misschien zou ik nog wat nuttige reacties krijgen.. uitstellen gaat niet omdat ik zondag op vakantie ga en ik geen zin heb om daarna nog 2 weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-06 11:37
Prima systeem, alleen nog even wachten met dx10 kaart? Niemand weet nog hoe die dingen presteren in dx10. Misschien nog even 1 generatie wachten op de geforce 9000? En dan nu tijdelijk een goedkoper kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik haal hem niet zozeer voor DX10, maar meer omdat hij gewoon zeer goede prestaties levert. Ik ben van plan over 1-2 jaar over te stappen naar een echte DX10 kaart, en haal dan ook vista erbij, maar toch bedankt. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:06:
tsja misschien zou ik nog wat nuttige reacties krijgen.. uitstellen gaat niet omdat ik zondag op vakantie ga en ik geen zin heb om daarna nog 2 weken te wachten.
En jouw wensen zijn zo belangrijk dat daarvoor de policy van CSL moet wijken. Triest egocentrisme...

Nou, simpel. Prachtig systeem, gelijk kopen. Misschien is er wel wat mis mee, maar dat horen we wel zodra je het getest hebt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziet er in principe goed uit, al heb ik altijd mijn twijfels gehad over de 8800GTS 320mb, ik denk eerder koop dan of nu een 8600GT a 130 euro, en dan later een betere als die goedkoper is. Of koop gewoon meteen een HD2900 XT / 8800GTS 640 mb,,, of als je natuurlijk veel te veel geld hebt en je dat graag weggooit een 8800GTX/Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
... zo erg is het toch niet als er 1 topic niet bepaald een voorbeeld topic is >_< het is toch alleen maar om anderen te helpen =/

@Zetjes: maar ik ben van plan om nog zowieso een jaar met deze pc te doen.. en ik denk niet dat de 8600 zo heel lang mee gaat.. Aan de andere kant, ik had me budget al met 100 euro verhoogt.. dit haalt hem mooi weer terug naar het originele budget van 1000. Ik zal wel even wat benchmarks zoeken. thx.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2007 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Verwijderd schreef op vrijdag 03 augustus 2007 @ 22:18:
... zo erg is het toch niet als er 1 topic niet bepaald een voorbeeld topic is >_< het is toch alleen maar om anderen te helpen =/
En waarom ben jij dan speciaal? Als er een brutaal schaap over de dam is...

Die policy is er niet voor niets, juist omdat CSL overspoelt werd door topics van mensen die hun eigen wensen als superbelangrijk zien. Newsflash: dat zijn ze niet.

Maar goed, het is aan het forumbeheer.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gambieter

Die beslissing ligt uiteraard bij het forumbeheer , dus moet jij er niet over ligge zeiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

2GB Kingston 667MHz CL5
Heb je hier ook specifiek voor gekozen? Waarom niet sneller?

@ Gambieter, laat het maar zitten :) Een discussie als dit hoort hier ook niet gevoerd te worden ;)
Heeft ook helemaal niets toe te voegen aan zijn vraag.

offtopic:
wil niet zeggen dat je imo gelijk hebt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe gigabyte borden worden wel beter gekoeld en zijn over het algemeen goedkoper, het is maar net waar je meer waarde aan hecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48

Thandor

SilverStreak

Sorry voor dat dit topic niet aan de CSL eisen voldoet
:w

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thandor
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48

Thandor

SilverStreak

Bij de weg: Wat betreft de reacties met 'Dit hoort hier niet' (e.d.) --> TopicReport! Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif

Profiel | https://thandor.net - hardware
And the rest of us would be carousing the aisles, stuffing baloney.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.