Nieuw systeem, ben er helemaal uit, help AUB?

Pagina: 1
Acties:
  • 77 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo; ik wil een nieuw systeem aanschaffen maar heb gemerkt dat wanneer je een jaartje niet meer alles omtrent de nieuwe chipsets ed bijhoudt, je gewoon weer een totale noob bent......

Afijn, ik geef niet om dx10 en gezien de fps/prijs verhouding ga ik voor een ati kaart. Budget is 400 euro en daar ga ik al overheen, dus het geheugen wordt ook niet het snelste wat ik vinden kan.....

Mijn vraag, zouden jullie hier eens naar willen kijken, dit wil ik gaan bestellen, of het bij elkaar past en of het een beetje goed is?
http://www.home.zonnet.nl/leen123/bestelling.JPG

Ik weet namelijk niet of de chipset any good is.......ik ken alleen Nforce en Via, maar zie nu dat er ook AMD chipsets zijn en wel 1001 Nforce...... Kan ik beter een AMD chipset nemen, doe ik goed aan deze of kan ik beter een andere nemen voor minder geld die gelijkwaardig is?
Ik pieker hier nu al een maand of twee over.......ik heb echt wat hulp nodig.

En dan; zal ik er degelijk op vooruit gaan als ik nu een AMD3200+ heb met 1 gig dual channel en twee GF6600GT extreme's in SLI?

Alvast hartelijk bedankt aan iedereen die dit wil lezen en er wat tijd voor wilt nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxiounking
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
mag ik 1 tip geven, imho is alternate een van de duurste shops, probeer de pricewatch.

[ Voor 8% gewijzigd door Oxiounking op 24-08-2007 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aries.Mu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:20
Wil je wat besparen neem dan een 690G moederbord... Asus M2A-VM HDMI oid.
Daar zit alles op, firewire, raid... en is echt niet duur.

Verder kan je kijken voor een x1950pro 256MB en PC5300 geheugen. Daarmee bespaar je ook al wat, en dat kan je dan weer uitgeven aan een X2 5600+ / 6000+.

Probeer ook eens azerty/salland... deze winkels zijn iets goedkoper en zeker even goed.

iPhone 14 Pro Max | Switch Lite | Sony 55A89 | Passat Variant GTE | Tesla MY RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gniels
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 10:44
Je zult er zeker een hoop op vooruit gaan, aangezien deze CPU dual-core is, en over een tijdje zijn deze steeds meer en beter ondersteund. Ook de videokaart is beter dan jouw SLI setje denk ik, want deze heeft een boel meer shaders etc. etc.

Maar of het het upgraden waard is.. Persoonlijk zou ik doorsparen voor een high-end systeem. Want als je een compleet nieuw systeem koopt dat in de huidige midrange zit, ben je al weer snel outdated. (Ik weet het, je blijft bezig) Maar als je het doet, doe het dan goed ;)

PHILIPS Motional Feedback 544

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:33
PMG FAQ en zie ook de CSL FAQ. Aanrader is de Best Buy Guide: Best Buy Guide topicoverzicht

Neem dat door in combinatie met wat relevante topics (search funtie) en je hebt al snel een beeld wat je het beste kunt nemen. Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.