Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
FGS feedback topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last
Reageer Nieuw Topicik denk dat je met dat soort onderwerpen iedereen wegjaagt hier. Ik moet zeggen dat het makkelijk is om niet meer aan het topic te denken wanneer er bij de eerste kennismaking met het thema je niets te binnenschiet. Dat gebeurt wat sneller met abstracte onderwerpen waardoor een hoop mensen gelijk afhaken.quote:neographikal schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:44:
Okay, men wil wat abstracters? Wat dacht je van "een bijzonder leider"? "leren leren"? van dat soort dingen
Ik hoop alleen dat het bezoek inderdaad maar tijdelijk aan het dalen is, 't is jammer van het niveau zo.
No worries m8
"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.
Reg. datum: 02 april 2004
Ik heb ook nog een klein verbeteridee: Het eerste jaar of meer onder één link elders wegzetten, om die eindeloze lijst wat in te korten?
Door het raam naar binnen
vertigo
geest van zout
de man die teveel wist
dixi land
etc etc..Lijkt mij leuker
en denk je dat zoiets geschikt is voor hier?
als mollen mollen mollen mollen mollen mollen
Mooie selectie weer!quote:
No worries m8
Ennuhm kunnen in de favs de favo topics af en toe nog bijgewerkt worden? Deze beginnen nu erg oud te worden
zal zodra ik er wat meer tijd voor heb wat mee gaan doen.
@Melkbus: ga vooral je gang.
Is het een idee om een [Seizoen Verzamel] <Seizoen> er van te maken?
Nu wordt er hier in fotografie ongelooflijk veel mooi spul gepost, maar vooralsnog is er geen enkele nominatie.
Dus laat de nominaties maar komen in GoT-verkiezingen 2007 - de nominaties. (SG toegang vereist). Stemmen kan tot 1 december, dus we hebben nog maar 2 weekjes te gaan.
Atomen bestaan uit ruimteschepen
Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.
Fotograaf nodig?
daar ga ik aan werken.quote:neographikal schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:08:
Daarvoor hebben we eigenlijk wel een historisch overzicht nodig
Fotograaf nodig?
Hot Shots! - Laatste update: 15 November 2007
er komt later vandaag ook nog een topic met daarin de hotshots van januari t/m oktober (dit in verband met de GoT nominaties).
Hotshots 2007
de hotshots van 2007 t/m oktober.
Die van November volgt nog (begin December).
Ach, er is nog tijd. De nominaties lopen nog 2 weken (tot 1dec) dus wat dat betreft moet er genoeg tijd zijn om het eens te bekijken.quote:Herrick schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:07:
Misschien laat, maar wel een fijne selectie!
Atomen bestaan uit ruimteschepen
Ik doelde op de nieuwe hotshots en niet op het hotshotsoverzicht.quote:Terw_Dan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:06:
[...]
Ach, er is nog tijd. De nominaties lopen nog 2 weken (tot 1dec) dus wat dat betreft moet er genoeg tijd zijn om het eens te bekijken.
Fotograaf nodig?
Inderdaad, leuke selectie. Nu weer iets beter mijn best doen, om er de volgende keer in te komenquote:YellowCube schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:08:
de hotshots van November staan er.
Alleen heb je in het berichtje in het hotshots-topic gezegd dat je (nogmaals) 10 foto's voor de maand oktober heb neergezet.
Nog 1 vraagje: Komt er nog een contest? Dat systeem van Neographical werkt toch goed? Of is er geen animo voor? Of heb ik wat gemist?
Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last