Hoofdcategorieën
Topicacties

FGS feedback topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

Reageer Nieuw Topic
Okay, men wil wat abstracters? Wat dacht je van "een bijzonder leider"? "leren leren"? van dat soort dingen :P

Ik hoop alleen dat het bezoek inderdaad maar tijdelijk aan het dalen is, 't is jammer van het niveau zo.

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

quote:
neographikal schreef op maandag 24 september 2007 @ 10:44:
Okay, men wil wat abstracters? Wat dacht je van "een bijzonder leider"? "leren leren"? van dat soort dingen :P

Ik hoop alleen dat het bezoek inderdaad maar tijdelijk aan het dalen is, 't is jammer van het niveau zo.
ik denk dat je met dat soort onderwerpen iedereen wegjaagt hier. Ik moet zeggen dat het makkelijk is om niet meer aan het topic te denken wanneer er bij de eerste kennismaking met het thema je niets te binnenschiet. Dat gebeurt wat sneller met abstracte onderwerpen waardoor een hoop mensen gelijk afhaken.

No worries m8

Het is al vaak besproken en ik heb al vaker gezegd maar ik ga het nog maar eens doen: GoT is een techforum, dat merk je ook aan de fotocontest. De animo is nooit zo groot geweest (ja één keer, toen er een boel (technische) prijzen te winnen vielen). Het ligt niet aan de onderwerpen, het ligt aan het publiek. En dat is niets ten nadele van dat publiek, dat onderscheidt GoT nou juist van bijvoorbeeld DPZ en daar voel ik me in ieder geval prettig bij.

"For I dipt into the future, far as the human eye could see;
Saw the vision of the world, and all the wonder that would be..." -Alfred Tennyson.

Reg. datum: 02 april 2004

Er zijn in mijn herinnering weken geweest met 10 - 15 foto's. Dat vind ik een aardig aantal, voor "zo maar" een weekopdracht. Slechts 1 of 2 foto's, dat nodigt niet uit, zeker niet omdat je zo goed als vogelvrij bent als je een foto post daar. Plus dat het zonde is van de bedachte thema's.
Ik heb ook nog een klein verbeteridee: Het eerste jaar of meer onder één link elders wegzetten, om die eindeloze lijst wat in te korten?

Vertov!

Weet niet of iemand wels mee heeft gedaan aan de fotomarathon hier? Daar krijg je onderwerpen als

Door het raam naar binnen
vertigo
geest van zout
de man die teveel wist
dixi land

etc etc..Lijkt mij leuker
Wait...what?

zit er verder nog meer omheen dan wat we nu al hebben?
en denk je dat zoiets geschikt is voor hier?

als mollen mollen mollen mollen mollen mollen

Wait...what?

de hotshots zijn weer binnen.

Is het een idee om een '[verzamel] Herfst' topic aan te maken? Zo ja dan wil ik dat wel doen, ik heb nog wel een aftrap liggen... :)
Vertov!

Eh YC, waar zijn de oude favs? Zo kwam ik via die oude nog ooits een enorm vette foto tegen :P

Ennuhm kunnen in de favs de favo topics af en toe nog bijgewerkt worden? Deze beginnen nu erg oud te worden :)
Wait...what?

de oude favs staan in een parkeertopic.
zal zodra ik er wat meer tijd voor heb wat mee gaan doen.

@Melkbus: ga vooral je gang.
Is het een idee om een [Seizoen Verzamel] <Seizoen> er van te maken?

Acties: [view][quote]

Door: Terw_Dan
Moderator PMG/OM/Reviewer
Knuffelkubus O+

Even de aandacht voor alle FGers onder ons, zoals jullie misschien wel of niet weten zijn de nominaties voor de GoTverkiezingen in volle gang, en we hebben dit jaar ook een categorie "beste hotshot" voor de mooiste foto in FG (testcase, showcase, verzamelcase maakt allemaal niet uit).
Nu wordt er hier in fotografie ongelooflijk veel mooi spul gepost, maar vooralsnog is er geen enkele nominatie.

Dus laat de nominaties maar komen in GoT-verkiezingen 2007 - de nominaties. (SG toegang vereist). Stemmen kan tot 1 december, dus we hebben nog maar 2 weekjes te gaan.

Atomen bestaan uit ruimteschepen

Daarvoor hebben we eigenlijk wel een historisch overzicht nodig :)

Nauwelijks gebruikte Canon 85/1.8 te koop incl Hoya SHMC filter. DM voor meer info.

Fotograaf nodig?

Ik vind het ook wat lastig. Bovendien staan lang niet alle foto's meer online.
Wait...what?

quote:
neographikal schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:08:
Daarvoor hebben we eigenlijk wel een historisch overzicht nodig :)
daar ga ik aan werken.

Top :)

Fotograaf nodig?

Wait...what?

veel later dan normaal zijn de hotshots van oktober er
Hot Shots! - Laatste update: 15 November 2007

er komt later vandaag ook nog een topic met daarin de hotshots van januari t/m oktober (dit in verband met de GoT nominaties).

Misschien laat, maar wel een fijne selectie!
Wait...what?

precies:
Hotshots 2007

de hotshots van 2007 t/m oktober.
Die van November volgt nog (begin December).

Acties: [view][quote]

Door: Terw_Dan
Moderator PMG/OM/Reviewer
Knuffelkubus O+

quote:
Herrick schreef op donderdag 15 november 2007 @ 09:07:
Misschien laat, maar wel een fijne selectie!
Ach, er is nog tijd. De nominaties lopen nog 2 weken (tot 1dec) dus wat dat betreft moet er genoeg tijd zijn om het eens te bekijken.

Atomen bestaan uit ruimteschepen

quote:
Terw_Dan schreef op donderdag 15 november 2007 @ 10:06:
[...]

Ach, er is nog tijd. De nominaties lopen nog 2 weken (tot 1dec) dus wat dat betreft moet er genoeg tijd zijn om het eens te bekijken.
Ik doelde op de nieuwe hotshots en niet op het hotshotsoverzicht. ;)
Cool snelservice :)

Fotograaf nodig?

Wait...what?

de hotshots van November staan er.

laurenskuipers.nl

quote:
YellowCube schreef op maandag 03 december 2007 @ 08:08:
de hotshots van November staan er.
Inderdaad, leuke selectie. Nu weer iets beter mijn best doen, om er de volgende keer in te komen :)

Alleen heb je in het berichtje in het hotshots-topic gezegd dat je (nogmaals) 10 foto's voor de maand oktober heb neergezet.
Nog 1 vraagje: Komt er nog een contest? Dat systeem van Neographical werkt toch goed? Of is er geen animo voor? Of heb ik wat gemist?

Pagina: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: