Beste mensen,
In augustus ben ik 3 weken in zuid-west Amerika geweest. Kort gezegd het rondje: San Francisco, Yosemity NP, Death Valley, Las Vegas, Zion NP, Bryce Canyon, Page, Monument Valley, Grand Canyon, Los Angeles en via de kust terug naar San Francisco. Geweldige vakantie gehad, en ook een paar mooie kiekjes geschoten. Maar wat is het lastig om al dat groots vast te leggen. Tips meer dan welkom. Ik hoop dat jullie het ook wat vinden, let's give it a shot.
1. San Francisco Giants vs. Colorado Rockies

2. Klein detail van de Golden Gate brug in San Francisco

3. Verdin Falls, een waterval in Yosemity National Park

4. Ghosttown Bodie, een verlaten goudzoekersdorp

5. Bryce Canyon, een van de mooiste dingen die ik gezien heb in mijn leven

6. Antelope Canyon in Page

7. Verticale panorama (2 foto's) van 'Horseshoe Bend' bij Page

8. Monument Valley, toch niet voor niets om half 6 opgestaan. Bij zonsopkomst dus.

9. Monument Valley een paar uurtjes later

10. Alles met de camper gedaan, dus ook de weg even vereeuwigen, de kustroute is prachtig

11. Vogels op een random-strand langs de kust

12. Monterey Bay Aquarium
In augustus ben ik 3 weken in zuid-west Amerika geweest. Kort gezegd het rondje: San Francisco, Yosemity NP, Death Valley, Las Vegas, Zion NP, Bryce Canyon, Page, Monument Valley, Grand Canyon, Los Angeles en via de kust terug naar San Francisco. Geweldige vakantie gehad, en ook een paar mooie kiekjes geschoten. Maar wat is het lastig om al dat groots vast te leggen. Tips meer dan welkom. Ik hoop dat jullie het ook wat vinden, let's give it a shot.
1. San Francisco Giants vs. Colorado Rockies

2. Klein detail van de Golden Gate brug in San Francisco

3. Verdin Falls, een waterval in Yosemity National Park

4. Ghosttown Bodie, een verlaten goudzoekersdorp

5. Bryce Canyon, een van de mooiste dingen die ik gezien heb in mijn leven

6. Antelope Canyon in Page

7. Verticale panorama (2 foto's) van 'Horseshoe Bend' bij Page

8. Monument Valley, toch niet voor niets om half 6 opgestaan. Bij zonsopkomst dus.

9. Monument Valley een paar uurtjes later

10. Alles met de camper gedaan, dus ook de weg even vereeuwigen, de kustroute is prachtig

11. Vogels op een random-strand langs de kust

12. Monterey Bay Aquarium