Toon posts:

FVM feedback topic

Pagina: 1
Acties:
  • 16.863 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Die reactie had ik over het hoofd gezien, maar ook die is gemodbreaked. Als je het niet eens bent met zijn reactie kun je die ook gewoon aangeven met een topicreport (http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif bovenaan de pagina).

Jouw reactie was chargerend inderdaad, iets wat een discussie doorgaans niet ten goede komt en er werd al geirriteerd op gereageerd, dus ik heb hem maar iets aangepast zodat het vriendelijker overkwam.

[Voor 27% gewijzigd door Grrrrrene op 28-05-2006 18:48]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 23:49

Toff

FP ProMod
@Niko70: Excuus niet nodig. Om mezelf te ontzien ben ik even van dit draadje weggebleven en ik heb jouw reactie niet gelezen.

@Grrrrrene: Ik zie je minstens 3x beweren dat de door jou verwijderde thumb een bewerking van een afgekeurde foto was, die ook niet showcasewaardig was. Ik vraag me af hoe je daarbij komt. Het was een (heel klein thumbnailtje van een) eigen foto, waarop een een lammetje en een schaap, in tegenstelling tot die van MissApollyon, waarop slechts 1 schaap te zien was, waarbij het ging om de kop en blik van het MissApollyon-schaap (naar boven gericht) in tegenstelling tot die van mijn lammetje (recht vooruit), veroorzaakt door mijn lage camerastandpunt. De showcasewaardigheid van een voorbeeldje staat niet ter discussie (al is betreffende foto heus niet slecht). Kijk het nog maar eens na, als je me niet gelooft. Wel netjes dat je een linkje hebt teruggezet. Dank daarvoor, je geeft iig blijk van je goede bedoelingen.

@Iedereen: Het toekennen van een persoonlijkheid aan Karel de Merel JR wil niet zeggen dat ik gaga ben ofzo hoor (hoop ik;)). Het beest (eigenlijk zijn vader of zijn opa) heeft zijn naam gekregen van de buurvrouw. Het is wel zo dat merels een vast territorium hebben en dat we al zo'n 25 jaar over Karel spreken, als we de vaste tuinmerel bedoelen. Als ik in de tuin aan het spitten ben, komt Karel kijken of er wormen voor hem naar boven komen. Gooi je dan af en toe een worm zijn kant op, dan peuzelt hij hem lekker op. Dat soort dingen. Maar als Karel ooit wordt opgegeten door een van de vele katten uit de buurt, komt er gewoon weer een nieuwe Karel, misschien deze wel:

Let op: het is maar een voorbeeld, ik ben er niet tevreden over maar ik heb nog geen betere, dus svp geen c&c op de kwaliteit ;).

Dat ik de knipactie van Grrrrrene ter discussie stelde hier was zeker niet alleen omdat mijn foto weggeknipt was (ik kan hem altijd nog in het solo show/testcasetopic zetten), maar omdat ik het zonde vo/ind van de draad, die nu bijna niet meer te volgen is. Er stonden best wel foto's tussen die met de beste wil ter wereld niet showcasewaardig te noemen waren (sommige zelfs van echte mensen), maar je kan niet zomaar foto's dagen later wegknippen en de posts plus reacties erop laten staan IMO.

Foto's die, naar het oordeel van een modje, niet passend zijn vervangen voor een linkje + modbreak is in mijn ogen een aardige tussenoplossing. Dan kunnen tweakers als ze dat willen zelf zien, wat er mis is met de betreffende foto, terwijl de grote lijn van de draad er niet door wordt verstoord.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobinSas
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08-09-2009
Er kwam net een vliegtuigje voorbij:

http://img77.imageshack.us/img77/1066/skywriting3lx.jpg

Asus W2V + Acer TravelMate 803Lci + Sony Picturebook + SPV-C500 + MDA-Vario + Nikon D70s / Sigma DC 18-200

• MBV
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 03-12 15:17
http://home.skyaccess.nl/d2tip446/smilie/stupid.gif
Mooie foto imho

• Justawitte
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
Daarbij staat er boven het tekstvak waar je een bericht kan typen ook dit icoontje:http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/toolbar/image.gif
Als je daarop klikt hoef je alleen maar de url van de foto in te vullen en klaar is kees.

[Voor 8% gewijzigd door Justawitte op 16-09-2006 13:19]

• YellowCube
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 17:49

YellowCube

Wait...what?

* YellowCube doet z'n mouw weer goed.
min of meer.
Verder ben ik tijd aan het steken in dit hier:
http://www.junghan.pe.kr/attach/1/1098218963.jpg

moet toch ergens laten weten dat ik 'm hier thuis heb staan :P

Ik knikker ze samen met de HS van april in het HS topic.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee