Duurt zo lang omdat de manager van Russel (Toto) en de eigenaar van het team (Toto) er niet uit komen.masauri schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:48:
Rus heeft weer een pluspunt voor zen contractbespreking.
Maxie sign this contract please, want George heeft nog steeds geen nieuw contract.
Ze hadden de tijd niet meer om te onderzoeken, want de race was al afgelopen.StefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Ze gaan nog even thee drinken samen.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - TRACK LIMITS
5 Oct 2025, 15:48:52, Lap 62
Haha weer snel overschakelen naar het vuurwerk als Max George wilt feliciteren.... Het valt zo op allemaal.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Felicitaties niet belangrijk liever random plaatje...
Geen woord van Oscar op de board radio. Ook geen reactie op het feit dat de back to back het constructeurskampioenschap hebben gewonnen.
"When you grow up your heart dies"
Die onhandige actie van Norris in Canada gaat straks pijn doen op deze manier. Piastri laat het de laatste races niet echt zien.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Spanning voorin door Max en Lando, mooie inhaal race door Ham maar voor de rest viel ik bijna in slaap..😴
De benauwheid is erger dan de hitte. Wel goed als je wil afvallen.
Is alleen maar vochtdesalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:51:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
McLaren kampioen is een mooie kampioen. Ik houd van dat team.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Helaas verlies je alleen maar vocht.desalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:51:
Door het vele zweten verlies je ook gewicht.
Echt Amerikaans toneelstukExocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:52:
Helaas Zak weer op de voorgrond
@ Sky: Jenson Button, the coolest man on track. Only barely a foot of sweat on him.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ja ik zie ook liever gewoon Andrea in plaats van die aandachtsgeile, maar helaas… Zal altijd zo blijven.Exocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:52:
Desalniettemin val je niet echt af.desalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:53:
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 05-10-2025 15:54 ]
Klopt, vocht. Geen vet.desalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:53:
[...]
Ja laat die man please zijn mond houden.. enge manExocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:52:

Welke races? Monza? Deze?Luapper schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Mwah, laatste paar races heeft Lando op racepace toch echt de overhand. Is niet hip om te zeggen, maar hij lijkt toch sneller
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Russell is moe
Gezellig zo'n groepsinterview. Russel een keertje gewonnen, mag hij nauwelijks wat zeggen
Max: 'You can't pass without something crazy happening'
F1 anno 2025
F1 anno 2025
Max is wel de meest fitte van de drie zo te zien.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En hij had een koelvest aan. Max niet en staat er fitter bij..Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Russell is moe
Dat is Singapore.StefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Max: 'You can't pass without something crazy happening'
F1 anno 2025
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ja dit is helemaal niks. Nu staan ze op beeld met elkaar te praten als de ander aan het lullen is, want waarschijnlijk versta je er helemaal niks van als je er naast staat zonder speaker bij je.skimine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Gezellig zo'n groepsinterview. Russel een keertje gewonnen, mag hij nauwelijks wat zeggen
Precies wat ik hier thuis ook zei. De andere twee lijken het echt een stuk zwaarder te hebbenPatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:57:
Max is wel de meest fitte van de drie zo te zien.
Van mij mag deze race van de kalender… vind het echt een waardeloos circuit.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Rus en max casual babbel terwijl nor geïnterviewd wordt🤡
Samen met Vegas en MonacoPatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:59:
Wat is die Russel saai. mijn god.
Ik zou het doen!
Wat zei je? Monaco?PatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:59:
We mogen nog tot 2028 genieten van dit circuit. Hopelijk nog wat regenraces dan tussendoor.PatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:59:

Max ziet eruit alsof hij straks nog een potje sim racen gaat doen en de andere twee naar bed gaan. 🤣
En dat publiek is aan het rennen😳
Dus, waar is de SC?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zo, die highlights video in de podcast ruimte is een stuk korter dan normaal. Snap het ook wel.
Yup. En Zandvoort eigenlijk ook.Holk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:56:
[...]
Ja. Monza was Lando echt sneller. En vandaag weer
Ik vind die gecombineerde interviews wel een leuke toevoeging, mogen ze van mij erin houden.
per aspera ad astra
Nee het is vet awkward. Die rijders zijn niet geïnteresseerd in wat de ander te zeggen heeft.LAD93 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:02:
Ik vind die gecombineerde interviews wel een leuke toevoeging, mogen ze van mij erin houden.
Wordt de cool down room interessant, schakelen ze weg.
Rus die naar pia vraagt aan nor en de regie gaat weg... boeeeehhh
De editor van die video heeft minstens net zo gezweet als de coureurs… zoekende naar highlightsStefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:02:
Zo, die highlights video in de podcast ruimte is een stuk korter dan normaal. Snap het ook wel.
Op Bakoe ging Piastri ook niet lekker, tenzij je het aantal crashes als uitgangspunt neemt
Oh oké, sorry. Zal m’n mening volgende keer voor me houden…Luapper schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:03:
[...]
Nee het is vet awkward. Die rijders zijn niet geïnteresseerd in wat de ander te zeggen heeft.
per aspera ad astra
Ze zijn vergeten waar ze 'm in 2023 hebben geparkeerd. Al twee jaar niet gezien, dat ding.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Dudududu, Max Verstappen haha. Zelfs in Singapore.
We urgently need a replacement for Latifi/Magnussen/Mazepin/Sargeant
— Holiness (@F1BigData) 5 oktober 2025
Dat helpt bij dit circuit of Monaco

Met 300 punten voorsprong was dat een formaliteit natuurlijksjaool schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:51:
Geen woord van Oscar op de board radio. Ook geen reactie op het feit dat de back to back het constructeurskampioenschap hebben gewonnen.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het is dat Max een gele streep heeft maar anders zou je denken dat hij de teammaat is van George.
Elke race verplicht een rijder uit de F2/3 mee laten doen

Dan zal ik wel andere races gezien hebben.Holk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:56:
[...]
Ja. Monza was Lando echt sneller. En vandaag weer
Lando kon in beiden geen potten breken.
En zonder die langzame stop was het vandaag gewoon een gevecht voor P3 geweest.
Van de academie dan liefst.skimine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Elke race verplicht een rijder uit de F2/3 mee laten doen
Dus 336 voor Piastri, 314 (-22) voor Norris en 273 (-63) voor Verstappen.
Vergeet niet dat Lando achter Max vast zat. Daardoor kon Piastri inlopen.Het Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Dan zal ik wel andere races gezien hebben.
Vegas ja, maar Monaco hoort er gewoon bij… te veel historie.
Fijn dat Norris ook zoetjes aan dichterbij kruipt. Het seizoen is in ieder geval nog open, dus dat is mooi!DaniëlWW2 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:06:
Dus 336 voor Piastri, 314 (-22) voor Norris en 273 (-63) voor Verstappen.
Dan zou ik zeggen dat je meer moet kijken naar rondetijden, consistentie daarin en dat vergelijken met Piastri. Monza lag hij voor Piastri en vertekende die pitstop, want zonder die call was Lando al weer sneller. Hier ook overall sneller in de race, Zandvoort lag het dichter bij elkaar maar reed hij tot z’n blow-out ook betere tijdenHet Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:05:
[...]
Dan zal ik wel andere races gezien hebben.
Wees blij dat het geen splitscreen met reclame wassjaool schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:03:
Wordt de cool down room interessant, schakelen ze weg.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Maar het banden voordeel voor McLaren is ineens een paar races weg?
Precies.Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:07:
[...]
Vergeet niet dat Lando achter Max vast zat. Daardoor kon Piastri inlopen.
Piastri had Verstappen hier ingehaald.
Lando kan snelle rondjes neerzetten, maar Oscar heeft gewoon meer racecraft.
Heel McLaren op het podium.
Ik zou het doen!
Andere gebruiken het trukje inmiddels ook.Arjantje72 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:09:
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Martin Brundle gaf aan dat McLaren al even gestopt zou zijn met de doorontwikkeling van deze auto vanwege de beperkte windtunnel tijd die ze voor volgend jaar hebben. Is het de gehele waarheid? Geen idee, maar het klinkt wel plausibel.Arjantje72 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:09:
Daar zag ik deze race anders ook niks van. Dit was alweer een matig weekend van Piastri waar Norris ook niet bepaald goed presteerde.Het Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:10:
[...]
Precies.
Niet mee wenst, nog saaier dan deze racePatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:08:
[...]
Schijnt dat Piastri er niet bij stond
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Dan is het noh meer onlogisch wat je zegt. De snellere rijder heeft het niet nodig, een tragere rijder heeft de mogelijkheid niet...Het Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:10:
[...]
Precies.

Leuk die historie maar ik sla die race al een aantal jaren over. Ik volg de kwalificatie om te kijken wie er gaat winnen en ga op de zondag wat anders doen. Laat ze dan een kartrace doen in Monaco.PatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:08:
[...]
Maken we daar een speciaal evenement van met kleinere auto's of karts ofzoietsPatrickC schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:08:
[...]
Piastri heeft weer niks laten zien deze race, kleurloos.Het Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:10:
[...]
Precies.
Piastri had Max ook niet ingehaald, hij kon Norris niet eens bijhouden.
Volgende race laat Piastri hem staan.. die jonge moet toch helemaal gek worden van z'n team. Ik gun Piastri het WDC (ok ok ik het gun het Verstappen meer), maar als iemand anders hem mag winnen dan is het Piastri wel, snap niet dat McLaren ook niet duidelijker een kant kiest. Het zou wat zijn als McLaren daardoor het WDC verliest van Verstappen (dan ga ik wel hard lachensjaool schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:51:
Lees mijn comment nog eens, maar dan zorgvuldig...Holk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Dan is het noh meer onlogisch wat je zegt. De snellere rijder heeft het niet nodig, een tragere rijder heeft de mogelijkheid niet...
Ik zeg dat Lando snel is, niet snel-ler. En dat ie niet kan racen, is het hele seizoen al duidelijk.
Nou ja, aangezien ik bijna €150 per jaar betaal voor F1TV Pro verwacht ik ook geen enkele reclame te zien.Bossie schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:09:
[...]
Wees blij dat het geen splitscreen met reclame was
RUS was blij dat Max achter ‘m zat want anders had ie NOR in zijn spiegel gekregen.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Daar zag ik deze race anders ook niks van. Dit was alweer een matig weekend van Piastri waar Norris ook niet bepaald goed presteerde.
Mijn boefje is liev!
Je moet met een andere instelling dat weekend ingaan merk ik aan mezelf. De actie is gewoon op zaterdag. Zondags is gewoon relaxen met een bbq en een flesje wijn en ondertussen de race op de achtergrond voor het geval dat.Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Leuk die historie maar ik sla die race al een aantal jaren over. Ik volg de kwalificatie om te kijken wie er gaat winnen en ga op de zondag wat anders doen. Laat ze dan een kartrace doen in Monaco.
Zolang het telkens wisselt wie er sneller is zou het niet fair zijn. Destijds met Mercedes was Hamilton duidelijk de snelste en dan hoef je geen keuzes te maken. Als Mclaren met twee gelijkwaardige rijders een eerste rijder aan gaat wijzen moet de ander telkens met de handrem erop gaan rijden. Dan hadden ze geen gelijkwaardige rijders moeten nemen.ArcticWolf schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:16:
[...]
Volgende race laat Piastri hem staan.. die jonge moet toch helemaal gek worden van z'n team. Ik gun Piastri het WDC (ok ok ik het gun het Verstappen meer), maar als iemand anders hem mag winnen dan is het Piastri wel, snap niet dat McLaren ook niet duidelijker een kant kiest. Het zou wat zijn als McLaren daardoor het WDC verliest van Verstappen (dan ga ik wel hard lachen).
Je reactie is op deze:Het Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:16:
[...]
Lees mijn comment nog eens, maar dan zorgvuldig...
Ik zeg dat Lando snel is, niet snel-ler. En dat ie niet kan racen, is het hele seizoen al duidelijk.
“Racepace toch echt de overhand”Luapper schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Mwah, laatste paar races heeft Lando op racepace toch echt de overhand. Is niet hip om te zeggen, maar hij lijkt toch sneller
Maar zo doe ik het ook behalve dat er dan wielrennen aanstaat.sNielz123 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Je moet met een andere instelling dat weekend ingaan merk ik aan mezelf. De actie is gewoon op zaterdag. Zondags is gewoon relaxen met een bbq en een flesje wijn en ondertussen de race op de achtergrond voor het geval dat.
Ik denk het niet. Het remfoutje van Max was de kanteling, daarna zakte de pace weg. Tot dat moment hengelen Max George langzaam binnen. Het gat was 2.7sec op dat moment.JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:18:
[...]
RUS was blij dat Max achter ‘m zat want anders had ie NOR in zijn spiegel gekregen.
Daarna kon George zijn banden sparen.
Snap ik, maar als we één stratencircuit mogen kiezen, dan kies ik toch voor Monaco. Met het huidige aantal races moet dat kunnen. De rest van de stratencircuits mag mij dan gestolen worden.Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:12:
[...]
Leuk die historie maar ik sla die race al een aantal jaren over. Ik volg de kwalificatie om te kijken wie er gaat winnen en ga op de zondag wat anders doen. Laat ze dan een kartrace doen in Monaco.
Het is jammer dat Max zo veel issues had, had veel leuker kunnen worden, al lijkt inhalen hier redelijk onmogelijk met deze auto's.d0s schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:23:
[...]
Ik denk het niet. Het remfoutje van Max was de kanteling, daarna zakte de pace weg. Tot dat moment hengelen Max George langzaam binnen. Het gat was 2.7sec op dat moment.
De race pace was echt heel vreemd bij Verstappen, gisteren lag die auto op rails, vandaag was het 62 rondes vechten.Exocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:26:
[...]
Het is jammer dat Max zo veel issues had, had veel leuker kunnen worden, al lijkt inhalen hier redelijk onmogelijk met deze auto's.
Piastri ligt toch ruim voor? Dan moet je uiteindelijk kiezen voor een rijder, maar dat doen ze niet. Die call op Monza was al erg vreemd.Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:20:
[...]
Zolang het telkens wisselt wie er sneller is zou het niet fair zijn. Destijds met Mercedes was Hamilton duidelijk de snelste en dan hoef je geen keuzes te maken. Als Mclaren met twee gelijkwaardige rijders een eerste rijder aan gaat wijzen moet de ander telkens met de handrem erop gaan rijden. Dan hadden ze geen gelijkwaardige rijders moeten nemen.
Daarvoor was het al mis. Max zat al een aantal ronden allemaal instellingen aan te passen. Desondanks liep hij nog steeds in. Na die remfout kwam Norris vlakbij en toen al dat verkeer die steeds in de weg reden waar Verstappen geen DRS kreeg en Norris wel.d0s schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:23:
[...]
Ik denk het niet. Het remfoutje van Max was de kanteling, daarna zakte de pace weg. Tot dat moment hengelen Max George langzaam binnen. Het gat was 2.7sec op dat moment.
Eens hoor. Maar ik denk niet dat Norris in vrije lucht (zonder DRS) naar Russell was gereden. En daar reageerde ik op.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:34:
[...]
Daarvoor was het al mis. Max zat al een aantal ronden allemaal instellingen aan te passen. Desondanks liep hij nog steeds in. Na die remfout kwam Norris vlakbij en toen al dat verkeer die steeds in de weg reden waar Verstappen geen DRS kreeg en Norris wel.
Norris reed tot de remfout van Max ook het gat naar voren niet dicht. Bleef op 4sec->
Dit is inderdaad niet een baan voor Max. Gisteren had ik nog het gevoel dat hij hier eindelijk kon winnen.DaniëlWW2 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:34:
[...]
Daarvoor was het al mis. Max zat al een aantal ronden allemaal instellingen aan te passen. Desondanks liep hij nog steeds in. Na die remfout kwam Norris vlakbij en toen al dat verkeer die steeds in de weg reden waar Verstappen geen DRS kreeg en Norris wel.
Oké, een korte, nietszeggende, maar toch leuke rekensom:
Max ligt 63 punten achter Oscar. In de laatste 3 races is Max 41 punten ingelopen op Oscar. Er zijn nog 6 races (en een sprintrace?) te gaan. Hoe hoopvol zijn we nu?
Max ligt 63 punten achter Oscar. In de laatste 3 races is Max 41 punten ingelopen op Oscar. Er zijn nog 6 races (en een sprintrace?) te gaan. Hoe hoopvol zijn we nu?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
PIA moet nog een keer uitvallen om het echt spannend te maken denk ik.
Edit
Als McLaren echt wil dat NOR wdc wordt, dan kan het zomaar zijn dat Max nog kansen krijgt.
Edit
Als McLaren echt wil dat NOR wdc wordt, dan kan het zomaar zijn dat Max nog kansen krijgt.
[ Voor 42% gewijzigd door albino71 op 05-10-2025 16:43 ]
En daarmee Lando meenemen, want anders schiet het niet op. Met deze manier is het gat veel te groot of het seizoen te kortalbino71 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:41:
PIA moet nog een keer uitvallen om het echt spannend te maken denk ik.
Edit
Hoop is uitgestelde teleurstellingMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:41:
Oké, een korte, nietszeggende, maar toch leuke rekensom:
Maar alles is nog mogelijk, wordt nu wel weer spannender voor WDC.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |