Zou McLaren nog gaan swappen? Is wel ruimte voor.
6 ronden nog. Houdt Max lando achter zich...
Hadjar moet in de drs blijven en dan Norris terugpakken
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Een paar grappige opmerkingen op de radio = 15% van de votes. Het hele weekend eerste staan = 16% van de votes.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Rondetijden voor ronde 56
1 | RUS | 1:36.333 |
2 | VER | 1:36.666 |
3 | NOR | 1:36.324 |
4 | PIA | 1:36.078 |
Lijkt me wel gezien T1. Het was niet eerlijk dat Lando inhaaldesouljah1h schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:34:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Met gemakdesalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:35:
6 ronden nog. Houdt Max lando achter zich...
100% niet helaas zou het wel terrecht vinden na dat T1 incidentsouljah1h schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:34:
Het zijn dan toch die aura minpunten voor RUS..Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:35:
Een paar grappige opmerkingen op de radio = 15% van de votes. Het hele weekend eerste staan = 16% van de votes.
per aspera ad astra
Het blijft entertainment.Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:35:
Kreeg Verstappen nou geen enkele drs van Hadjar?
Flickr PSN ID= cheironnl
Max heeft al een foutje gemaakt en banden zijn wel ouder. Zeg nooit nooit.
Signature
Gaat een leuk podium worden als het zo blijft tussen Max en Lando.
Dat komt omdat iedereen RUS een dokus vindt…Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:35:
Mijn boefje is liev!
TURN 7 INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
5 Oct 2025, 15:35:58, Lap 58
5 Oct 2025, 15:35:58, Lap 58
Piastri komt gewoon niet snel genoeg dichterbij Norris, had ze nog graag even zien vechten
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
CotDMog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:35:
Comedian of the Day
Zou goed moment zijn voor een dikke motorplof van Russel
Hadjar sorteert alsvast voor op volgend jaar. Verstappen krijgt geen cadeautjes van Isaaccheiron schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:36:
Dat gun ik hem niet na zo'n weekend.Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:37:
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nog buiten de seconde bij het DRS detectiepunt?DoubleDutch schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:37:
Hoezo had Max geen DRS van Had?
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik vind het toch goed spannend nu.
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Of voor het vinden van de GAP van sinGAPore?Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:37:
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 87 (BEA) - TRACK LIMITS
5 Oct 2025, 15:37:33, Lap 59
5 Oct 2025, 15:37:33, Lap 59
Gaat Sainz, Hadjar nog terug pakken en in de punten eindigen?
Norris prikt straks met z’n endwing de band van Verstappen lek.
Ben toch benieuwd naar wat 7 laps oudere banden doen versus banden waarmee je 20 rondjes in verkeer rijdt.mouzetc schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:36:
[...]
Max heeft al een foutje gemaakt en banden zijn wel ouder. Zeg nooit nooit.
Flickr PSN ID= cheironnl
hoeveel ik RUS ook niets gun qua gunfactor, hier heeft ie een hoop voor gedaan en gun je niemand dat ze stuk gaan hoe jammer ook voor VERDanfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:37:
Rondetijden voor ronde 58
1 | RUS | 1:36.088 |
2 | VER | 1:35.982 |
3 | NOR | 1:36.211 |
4 | PIA | 1:35.867 |
Debri voor PIA…Technofreakz schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:38:
Norris prikt straks met z’n endwing de band van Verstappen lek.
Mijn boefje is liev!
Nope, net zoals ook met Tsunoda.cheiron schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:36:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
De échte vraag is; gaat McLaren hun rijders nog wisselen in de laatste ronde? Papaya insurance in full effect.w00Dy schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:38:
Gaat Sainz, Hadjar nog terug pakken en in de punten eindigen?
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
NopeMajor_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:40:
[...]
De échte vraag is; gaat McLaren hun rijders nog wisselen in de laatste ronde? Papaya insurance in full effect.
Mag toch hopen van niet. Het wordt tijd dat de boel daar eens ontploft!Major_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:40:
[...]
De échte vraag is; gaat McLaren hun rijders nog wisselen in de laatste ronde? Papaya insurance in full effect.
Rondetijden voor ronde 59
1 | RUS | 1:36.405 |
2 | VER | 1:35.999 |
3 | NOR | 1:35.819 |
4 | PIA | 1:35.606 |
Waarom zou Piastri dat doen? Die paar punten zijn het risico echt niet waard.saikol schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:40:
PIA die aansluit en in de laatste ronde NOR divebombed is ook wel een leuke
Piastri had erbij moeten zitten, snap niet waarom het zolang duurt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hamilton is lekker aan het trappen met rood. 😱
Knap van Sainz om tot P10 te klimmen na de diskwalificatie/18e plek.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Remmen verlorenskimine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:41:
Hamilton ging net zo lekker...
Rondetijden voor ronde 60
1 | RUS | 1:36.381 |
2 | VER | 1:36.194 |
3 | NOR | 1:36.232 |
4 | PIA | 1:35.858 |
Hamilton rijdt nog best hard voor iemand zonder remmen
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
FIA STEWARDS: TURN 7 INCIDENT INVOLVING CAR 18 (STR) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE
5 Oct 2025, 15:41:44, Lap 61
5 Oct 2025, 15:41:44, Lap 61
Pia heeft vandaag eigenlijk alleen maar gewonnen. Zowel nor als ver moeten met deze uitslag meer punten per race terugpakken dan voor deze race
Balen dit voor Hamilton zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
HAM laat LEC er weer langs, nadat inhalen van ANT niet gelukt was.
Netjes van hem.
Netjes van hem.
Excuus waarom ie gepakt werd…Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
Mijn boefje is liev!
Wat zit de regie te slapen zeg. Van Antonelli net pas de herhaling. Sainz rijdt inmiddels ook op P10.
Hij kan niet meer remmen hé, full throttle, dan kan je sneller uit de autoLekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
Damn. Wat lullig voor Hamilton. Pijnlijk!
Rondetijden voor ronde 61
1 | RUS | 1:36.257 |
2 | VER | 1:36.036 |
3 | NOR | 1:36.122 |
4 | PIA | 1:35.890 |
Gezien zijn humeur in de auto, ziet hij dat denk ik niet.Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
Pia heeft vandaag eigenlijk alleen maar gewonnen. Zowel nor als ver moeten met deze uitslag meer punten per race terugpakken dan voor deze race
Nou, keurige race van VER ondanks alles. Ondanks het verschil in starten met softs vs. mediums van de McLarens dit als resultaat halen, chapeau!

Zit jij een andere race te kijken?Dido schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
HAM laat LEC er weer langs, nadat inhalen van ANT niet gelukt was.
Netjes van hem.
Laten ze piastri niet voor nu met een slechte stop? Verloor wel meer dan 2 seconden wat nu de achterstand is
Maar Max zit er op de slechtste baan voor RB wel goed voor. De rest van de circuits zullen dus een stuk lastiger gaan worden voor McL. Deze uitslag is voor McL dan ook niet echt geruststellend.Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
[removed]
Jij ook lekker geslapen? Die herhaling was eerder ook al geweestTheBrut3 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
Wat zit de regie te slapen zeg. Van Antonelli net pas de herhaling. Sainz rijdt inmiddels ook op P10.
P2 is netjes, maar wat een vervloekte race dit weer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
McLaren wint het constructeurskampioenschap op een overtuigende maar saaie wijze. Lol
"When you grow up your heart dies"
Zal me een feestje worden… grafstemming tot en met. Wordt nog leuk wat NOR loopt weer in op PIA
Mijn boefje is liev!
Dat Nor per rondje een seconde moet pakken in de DRS om in de buurt te blijven .. pff
ping 127.212.23.124
Knap gereden van Max… beide McLarens achter je houden op een high downforce circuit… dat belooft nog veel voor de overige races…
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
2 weken tot de volgende en dan maar 1 week ertussen en dan weer 2 weken wachten.
Regie, kom op nou!!
Haha, nee
Was mijn interpretatie van de cijfertjes, aangezien de regie een half uur achterliep.
Toen de regie er eindelijk bij was, werd duidellijk dat HAM zich niet gewoon verremd had, maar zijn remmen aan gort had gekregen.
Haha, wat een regie zeg
Flickr PSN ID= cheironnl
Sorry, Zak Brown en wat mensen in het publiek zijn toch echt interessanter dan racen.Major_ton schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:46:
Regie, kom op nou!!
Jammer van die langzame stop van Piastri.
Ik had het nog wel willen zien de laatste 5 a 6 ronden..
Klopt, hij moet vooral niet al teveel punten verliezen en als het echt moeilijk wordt is een klein tikje en beide de muur in voldoende.Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:42:
Geen boordradio van Piastri?
Die van Norris was wat slap.
Net niet. 4 tienden.wcduck schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:44:
Gaat Alo Ham nog inhalen?
Flickr PSN ID= cheironnl
Misschien penalty voor Hamilton. Dus misschien haalt Alonso hem nog in
[ Voor 39% gewijzigd door souljah1h op 05-10-2025 15:48 ]
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - TRACK LIMITS
5 Oct 2025, 15:44:46, Lap 62
HAM gaat een tijdstraf krijgen gok ik. ALO dus P7 zo?
Gewoon een goede meditatieve sessie in de bergen en alles is weer koek en ei tussen Lando en Oscar.
Rus heeft weer een pluspunt voor zen contractbespreking.
Saaie race verder, maar had ook niet anders verwacht.
Mantel der liefde voor Lewis. Hier kan hij niets aan doen. Dit is niet eerlijk.StefanVerkerk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:48:
INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) NOTED - TRACK LIMITS
Mwah, laatste paar races heeft Lando op racepace toch echt de overhand. Is niet hip om te zeggen, maar hij lijkt toch snellerHet Peertje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:47:
Jammer van die langzame stop van Piastri.
Ik denk het wel: hij Ham krijgt waarschijnlijk een 5s penalty omdat hij zes maal track limits.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Ja het was heel lang behoorlijk eentonig, hopelijk blijft dit niet zo!desalniettemin schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:48:
Saaie race verder, maar had ook niet anders verwacht.
Gezien de omstandigheden heeft Max het erg goed gedaan. Lando kon er niet aan komen en Oscar was zo pissed dat die amper de moeite heeft gedaan lijkt het.
"When you grow up your heart dies"
Ze gaan nog even thee drinken samen.Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 15:49:
[...]
Mantel der liefde voor Lewis. Hier kan hij niets aan doen. Dit is niet eerlijk.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 44 (HAM) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - TRACK LIMITS
5 Oct 2025, 15:48:52, Lap 62
Lewis +5 waarschijnlijk
Strakke race van George. Max mag ondanks alles tevreden zijn. Piastri gaat niet meer remmen voor Norris. Gaan nog een paar leuke races worden denk ik
Strakke race van George. Max mag ondanks alles tevreden zijn. Piastri gaat niet meer remmen voor Norris. Gaan nog een paar leuke races worden denk ik
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |