[F1 2025] Race 18 GP van Singapore Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:13
Mad-Matt schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:50:
Max gaat geen kampioen meer worden, Mclaren lijkt er alles aan te doen om Lando kampioen te maken en Oscar begint dat door te hebben. Ik hoop dat Oscar hem pakt.
Juist dat MCL voor Lando kiest maakt dat Max nog een heel kleine kans heeft. Als ze nu voor Piastri kiezen was het een gelopen zaak maar door voor Lando te kiezen kan het nog wat vuurwerk opleveren waar Max van kan profiteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18

SomerenV

It's something!

zonoskar schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:54:
Nou ben ik wel benieuwd naar de boordradio van Alonso.
Opname maken lukt hier niet omdat Chrome dat blokkeert, maar hier is de tekst:
Fucking hell man. Cannot believe it. I cannot fucking believe it. I Cannot fucking believe it. I mean I cannot fucking believe it. I Cannot fucking believe it. Is it safe to drive with no brakes? This should be fucking P7. You cannot drive. No respect the red flag yesterday. They try to disqualify me for no mirror and now you have no brakes and everything Is fine? I Doubt it.
Hij zei nog wat meer, maar dat was een beetje onverstaanbaar gemompel. Maar hij heeft wel een punt. Rijden met falende remmen is gewoon levensgevaarlijk.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Shinji schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 10:06:
[...]

Juist dat MCL voor Lando kiest maakt dat Max nog een heel kleine kans heeft. Als ze nu voor Piastri kiezen was het een gelopen zaak maar door voor Lando te kiezen kan het nog wat vuurwerk opleveren waar Max van kan profiteren.
klopt, dan is er meer kans en als dat zo is en Max wint, ga ik zo genieten

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 15:09

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/re01m_NR-ZKfy38AJ-8PD8pp23c=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iB5T7J9vgJyMAHBZFGtG9Ylk.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
JB schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Haha en hoe ging/gaat dat voor Max :? :D _Elke keer_ (nog steeds!) wordt er snel weggeschakeld als hij de winnaar feliciteert, ook gisteren weer. De media is/zoekt sensatie...
Maar dit is precies hetzelfde! Doen alsof er een soort complot is waarbij de regie _expres_ dingen doet om een verhaal te creeeren. Vermoeiend.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:26
Mad-Matt schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 10:10:
[...]

klopt, dan is er meer kans en als dat zo is en Max wint, ga ik zo genieten
Laat de sequel van 2007 maar komen. Dat was destijds ook genieten; 2 McLarens waar er ook een duidelijke favoriet was, de twee garages uit elkaar dreef, en de derde (Raikonen) er met de titel van door ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:20

Martinspire

Awesomeness

Zijn er eigenlijk nog beelden van de achterkant van Verstappen zijn auto? Om te weten of daar toch nog wat schade was of niet?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
d-vine schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:53:
[...]

Max had geen schade aan de auto wat tot nu toe bekend is maar problemen met downshifting en de break balance.
Daar is hij een groot gedeelte van de GP mee bezig geweest.
Ik denk dat ik daar door F1TV op het verkeerde been ben gezet. Zij hadden het erover dat de front wing endplate van Norris op half 7 hing en dachten dat dat door zijn aanrijding met Piastri was (dat zou raar zijn, want hij raakte Piastri met de rechterkant). Anyway, later in de replay zagen ze dat hij de achterkant van Max aantikte en was het voor hun (en mij) 1+1 = 2: Max heeft schade aan de diffuser. Dat zou ook verklaren waarom hij zoveel trager was, na initieel een goede Q en ook goede long run pace.

Maar misschien volgt er nog een bericht van zijn team. Volgens mij is zo'n diffuser ook erg kwetsbaar, dus als iemand zijn neus er even in drukt, heb je de schade ook snel te pakken. Overigens zou het de "poor downshifs" ook verklaren: als de motor te agressief terugschakelt en er is weinig grip, zal hij bij de eerste remfase op hoge snelheid eerder blokkeren door dat gebrek aan grip en het agressieve terugschakelen. Max heeft weer eens om de problemen heen moeten rijden.

[ Voor 12% gewijzigd door Grrrrrene op 06-10-2025 11:31 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
JB schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:34:
[...]

Haha en hoe ging/gaat dat voor Max :? :D _Elke keer_ (nog steeds!) wordt er snel weggeschakeld als hij de winnaar feliciteert, ook gisteren weer. De media is/zoekt sensatie...
Ze hebben zoveel kanalen.... waarom zou het niet mogelijk zijn om een feed te krijgen ZONDER publiek en celebrity-shots.

Want inderdaad, vaak net als het interessant wordt (op de baan of als ze elkaar benaderen na de race) krijgen we weer zo'n nietszeggend shot van een toeschouwer of een partner van. Tot het moment dat ze reageren omdat ze zelf in beeld zijn, dan schakelt men weer over. Zo irritant...

/rant :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13:26
Grrrrrene schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:23:
[...]

Ik denk dat ik daar door F1TV op het verkeerde been ben gezet. Zij hadden het erover dat de front wing endplate van Norris op half 7 hing en dachten dat dat door zijn aanrijding met Piastri was (dat zou raar zijn, want hij raakte Piastri met de rechterkant). Anyway, later in de replay zagen ze dat hij de achterkant van Max aantikte en was het voor hun (en mij) 1+1 = 2: Max heeft schade aan de diffuser. Dat zou ook verklaren waarom hij zoveel trager was, na initieel een goede Q en ook goede long run pace.

Maar misschien volgt er nog een bericht van zijn team. Volgens mij is zo'n diffuser ook erg kwetsbaar, dus als iemand zijn neus er even in drukt, heb je de schade ook snel te pakken. Overigens zou het de "poor downshifs" ook verklaren: als de motor te agressief terugschakelt en er is weinig grip, zal hij bij de eerste remfase op hoge snelheid eerder blokkeren door dat gebrek aan grip en het agressieve terugschakelen. Max heeft weer eens om de problemen heen moeten rijden.
Ik kan het niet technisch onderbouwen maar schade onderaan de vloer (stuk tussen de voor en achter wielen) lijkt mij meer impact te hebben dan de diffuser endplate/tunnels die evt bij de actie van Norris zijn beschadigd. Het zou idd fijn zijn voor het begrijpen van de beperkte pace van Verstappen sinds hij in FP2/FP3 goede race pace liet zien. Zoals @RobertMe al aangaf zijn er na FP3 wijzigingen geweest wat de balans op race-pace hebben beinvloed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15:10
[...]

RB gaat hier helemaal niets over zeggen. Laat MCL maar gissen of ze langzaam waren door schade of doordat er gewoon niet meer in zat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
d-vine schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:58:
Voordat mijn eerdere streamable offline gaat van Piastri.

Dit is de volledige teamradio na de race van Oscar.
het moment dat Zak Brown tegen Piastri begint te praten staat hij al stil en zonder te wachten totdat Zak uitgesproken is trekt hij de stekker er uit.
categorie ik ben even helemaal klaar met jou.

[YouTube: Piastri FULL UNHEARD team radio after the 2025 Singapore GP]
Dit bedoel ik dus: https://www.the-race.com/...-radio-cut-off-explained/

Allemaal stemmingmakerij om niks en conclusies op basis van onderbuikgevoelens.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[...]

Maar misschien volgt er nog een bericht van zijn team. Volgens mij is zo'n diffuser ook erg kwetsbaar, dus als iemand zijn neus er even in drukt, heb je de schade ook snel te pakken.
In de replays leek Norris alleen het achterwiel te raken, maar heel duidelijk was het niet te zien :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

alexbl69 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 11:32:
[...]

Ze hebben zoveel kanalen.... waarom zou het niet mogelijk zijn om een feed te krijgen ZONDER publiek en celebrity-shots.
Antonelli die op de baan Leclerc inhaalt tonen ze niet, maar een random shot van de vriendin van Sainz en Albon komen wel 3x per race :P

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:18

SomerenV

It's something!

YakuzA schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:15:
[...]

Antonelli die op de baan Leclerc inhaalt tonen ze niet, maar een random shot van de vriendin van Sainz en Albon komen wel 3x per race :P
ik heb altijd het idee dat die vriendin van Sainz vaker in beeld komt wanneer Coulthard presentator is :+ Maar regie deze race was sowieso brak. Ik heb het idee dat ik bijna heel de tijd naar Verstappen en Norris keek terwijl daar niet gek veel gebeurde, terwijl er achter ze genoeg gebeurde.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

SomerenV schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:28:
[...]

ik heb altijd het idee dat die vriendin van Sainz vaker in beeld komt wanneer Coulthard presentator is :+ Maar regie deze race was sowieso brak. Ik heb het idee dat ik bijna heel de tijd naar Verstappen en Norris keek terwijl daar niet gek veel gebeurde, terwijl er achter ze genoeg gebeurde.
Jup, de hele inhaal races tussen p12 en p18 hebben we gemist met allerlei mensen op softs die in singapore ineens zomaar aan het inhalen waren :P
maar die inhaalactie van antonelli om p6 vond ik wel bijzonder (slecht) dat ze die gewoon misten.
(5 ronden later pas een replay oid?)

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:00
SomerenV schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:28:
[...]

Regie was ronduit slecht deze race.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

YakuzA schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 13:30:
[...]

Jup, de hele inhaal races tussen p12 en p18 hebben we gemist met allerlei mensen op softs die in singapore ineens zomaar aan het inhalen waren :P
maar die inhaalactie van antonelli om p6 vond ik wel bijzonder (slecht) dat ze die gewoon misten.
(5 ronden later pas een replay oid?)
Lang leve het internet :p

Nadat Sainz zijn vriendin te zien was in vol ornaat in L36, hebben ze zijn 5 inhaalacties tot aan p10 niet getoond :+

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 06-10-2025 15:09 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:00
YakuzA schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:41:
[...]

[YouTube: These battles in 2025 Singapore were totally ignored on live broadcast]
Nadat Sainz zijn vriendin te zien was in vol ornaat in L36, hebben ze zijn 5 inhaalacties tot aan p8 niet getoond :+
Held! Toepasselijk muziekje ook wel :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/G2gMLAjWAAAZ-ze?format=jpg&name=4096x4096

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
YakuzA schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 14:41:
[...]

[YouTube: These battles in 2025 Singapore were totally ignored on live broadcast]
Nadat Sainz zijn vriendin te zien was in vol ornaat in L36, hebben ze zijn 5 inhaalacties tot aan p8 niet getoond :+
Zo saai was de race dus helemaal niet.... Had het op de live timing al wel in de gaten, maar bizar dat ze het niet laten zien. Ergens snap ik dat ze bij Verstappen en Norris blijven hangen, want dat gaat om de knikkers. Maar een herhaling moet toch wel gewoon kunnen, zeker op de momenten dat Verstappen en Norris in sector 2 rijden |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Aardappelbakker schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 15:00:
[...]

Zo saai was de race dus helemaal niet.... Had het op de live timing al wel in de gaten, maar bizar dat ze het niet laten zien. Ergens snap ik dat ze bij Verstappen en Norris blijven hangen, want dat gaat om de knikkers. Maar een herhaling moet toch wel gewoon kunnen, zeker op de momenten dat Verstappen en Norris in sector 2 rijden |:(
Ja, het gewenste narratief van de 'title battle' liet de regie zich een beetje in meeslepen :)

PSN

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord