[F1 2025] Race 18 GP van Singapore Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 56.733 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:24

d0s

sssst

De mclarens gaan nog wel een incident hebben, dat kan bijna niet anders. Zeker na vandaag. Piastri zal ook voelen dat hij t qua racepace sinds aanral races moet afleggen tegen Norris en ziet zijn voorsprong slinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:09

JB

Cédric roelt!

Holk schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:44:
[...]

En daarmee Lando meenemen, want anders schiet het niet op. Met deze manier is het gat veel te groot of het seizoen te kort
En dat zie ik dus nog wel gebeuren. Het wordt steeds ongemakkelijker en de WCC is binnen…

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:22
ArcticWolf schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:30:
[...]

De race pace was echt heel vreemd bij Verstappen, gisteren lag die auto op rails, vandaag was het 62 rondes vechten.
[...]

Piastri ligt toch ruim voor? Dan moet je uiteindelijk kiezen voor een rijder, maar dat doen ze niet. Die call op Monza was al erg vreemd.
Dan ga je negen wedstrijden voor het einde als team beslissen dat Piastri wereldkampioen moet worden terwijl ook Piastri nog uit kan vallen zoals in Bakoe. En Norris weet dan dat ie negen wedstrijden lang Piastri voor moet laten gaan. Laat ze er gewoon voor vechten, zo overtuigend is het momenteel niet bij Piastri.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01

rammes

koekebakker 1e klas

Jammer dat er na de race niet veel filmpjes gepost worden hier.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter F
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Russel vandaag klasse apart. Hield na het tweede gedeelte van de wedstrijd gewoon in.

Verstappen had de peace niet vandaag norris en Piastri waren sneller vandaag.
Feit blijft dat dit een van de mindere wedstrijden is voor de RB21 qua layout

63 punten over, niets is onmogelijk , het zou nog steeds spannend kunnen worden.
Ik vraag me af of die 9 punten die verstappen heeft ingeleverd door Russel te rammen in hongarije hem straks gaan opbreken, en anders die beuk die antoinelli gaf in oostenrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:57:
[...]

Dan ga je negen wedstrijden voor het einde als team beslissen dat Piastri wereldkampioen moet worden terwijl ook Piastri nog uit kan vallen zoals in Bakoe. En Norris weet dan dat ie negen wedstrijden lang Piastri voor moet laten gaan. Laat ze er gewoon voor vechten, zo overtuigend is het momenteel niet bij Piastri.
Eh, Piastri lag toch voor op Monza na die pitstop, dat hij gevraagd werd om die plek terug te geven was dus blijkbaar een move van McLaren dat ze Norris WDC willen zien, anders ga je dat niet doen. Anders had Piastri nu meer punten gehad...

Maar goed, we gaan het zien, ik denk dat we nog wel een dubbele DNF bij McLaren gaan zien door deze rare calls.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:47

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
5 seconden voor Hamilton.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50SAcLKo20_aOw5CFu7r6VY6fr8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9BwkrdwqV5zCu7Jmk9aFChgu.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:38
ArcticWolf schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:03:
[...]

Eh, Piastri lag toch voor op Monza na die pitstop, dat hij gevraagd werd om die plek terug te geven was dus blijkbaar een move van McLaren dat ze Norris WDC willen zien, anders ga je dat niet doen. Anders had Piastri nu meer punten gehad...

Maar goed, we gaan het zien, ik denk dat we nog wel een dubbele DNF bij McLaren gaan zien door deze rare calls.
Als George zich hier en daar tussen de McL’s kan wurmen komende races…. Dan kan het rap interessant worden

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Als Verstappen in de resterende races maximaal scoort haalt hij 174 punten. Als Piastri in elke race 2e wordt haalt hij 129 punten. Een verschil van 45 punten. Het verschil is nu 63 punten. Piastri moet dus ergens 18 punten extra laten liggen. Het gaat lastig worden.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Frappuccino
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:43
Er was een tijd dat KMag zowat iedere keer als de stewards maar dachten dat er iets aan zijn auto leek te wapperen/los zat de meatbal kreeg. Blijkbaar is dat wapperen/los zitten niet zo'n probleem als het aan de auto van een Britse rijder aan de orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:10:
Als Verstappen in de resterende races maximaal scoort haalt hij 174 punten. Als Piastri in elke race 2e wordt haalt hij 129 punten. Een verschil van 45 punten. Het verschil is nu 63 punten. Piastri moet dus ergens 18 punten extra laten liggen. Het gaat lastig worden.
Jij gaat uit van PIA. Alsof NOR niet meer in beeld is. Die zie ik net zo goed nog het kunstje flikken. De o zo koele PIA valt vandaag toch ook weer door de mand… zit weinig pit (meer) in.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:12:
[...]

Jij gaat uit van PIA. Alsof NOR niet meer in beeld is. Die zie ik net zo goed nog het kunstje flikken. De o zo koele PIA valt vandaag toch ook weer door de mand… zit weinig pit (meer) in.
Ik kijk alleen naar de kansen voor Verstappen en naar het verschil tussen Verstappen en de nummer 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mog schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:13:
[...]

Ik kijk alleen naar de kansen voor Verstappen en naar het verschil tussen Verstappen en de nummer 1.
Dat snap ik, maar NOR gaat geheid ook nog roet in het eten gooien voor PIA (en wellicht ook VER) :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 00:07
[...]

Meeste kampioenen zijn geen kampioen geworden door eerlijk en meelevend te zijn. Hoop dat vandaag het kantelpunt is door dit akkefietje en het binnenslepen van het WCC. Als we 6 races vuurwerk krijgen mogen ze allemaal WDC worden van mij, en krijgt het kampioenschap ook wat meer glans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

saikol schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:15:
[...]

Meeste kampioenen zijn geen kampioen geworden door eerlijk en meelevend te zijn. Hoop dat vandaag het kantelpunt is door dit akkefietje en het binnenslepen van het WCC. Als we 6 races vuurwerk krijgen mogen ze allemaal WDC worden van mij, en krijgt het kampioenschap ook wat meer glans
Eens. Ik hoop dat het de laatste 2 races billen knijpen wordt. En wie dan kampioen wordt maakt mij niet uit.

Acties:
  • +26 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:03
Terwijl Zak aan het praten is tegen Oscar denkt Piastri zoek het uit en midden in het gesprek trekt hij de stekker eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
d0s schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:44:
De mclarens gaan nog wel een incident hebben, dat kan bijna niet anders. Zeker na vandaag. Piastri zal ook voelen dat hij t qua racepace sinds aanral races moet afleggen tegen Norris en ziet zijn voorsprong slinken.
Dit zou weleens een seizoen kunnen worden waarin als twee honden vechten om een been, gaat de derde ermee heen.

Nieuw record op komst voor Max. Kampioen worden vanaf de grootste achterstand ooit.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:09
d0s schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:44:
Valt toch wel mee? Norris komt met geluk op p3 (geluk dat ie door mag met die kapotte vleugel, terwijl hij PIA bijna in de muur rijdt en Verstappen ook nog raakt) , vervolgens heeft PIA ook nog een slechte stop en finished alsnog binnen 2 seconden van Norris.

Norris heeft alle hulp van het team nodig, Piastri word vooral genaaid door ze. Zonder dat papaya rules gezeik stond PIA verder voor op NOR

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• d-vine
Race data
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/isthtSZCzCXlApjD_QkpF2inspc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fyZeDlT75Ktjs9O2ivBBxGWv.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0hLQzK9-UeyPOWOJgDYJVda_FCM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/aBmoLby6PYQ6ts8xMDscVbcH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZnN8ApPmKzymxo4QnjaFyYUEBCQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YDVYBjl22Ed5aKEQfxksXoE4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZGzG5TNIuVx89AppCff8cMxRnIo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ij0gepu7nJHSgJGUARkyikDo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWBY2Phqj6kXOzqj5XPpqOmP0Fs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v50JsFI4ak7AL4bJWmTX9rOP.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HkAspQYzeNnBNdInJ_vSIs3hh98=/800x/filters:strip_exif()/f/image/zzgS7bCAs1Io2x0Sm4pXTRmQ.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_x81rocPYdcl5GnQWy4Tt4F_yXE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/w1EeOtee7XgnzMY8SsF21V6K.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KByui-zNuvEV5h9wKRIc3Jn-s5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/07eLyjKHvmLOKxDak7cgCa4j.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/M13p0o8I6y97EXFLVMDXS4qH-Rg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rD9WVEx6MooiOQR8tLAXnTtM.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:31

DirtyBird

Praktiserend denker

[...]

Het is ook wel vechten tegen de bierkaai als je door je team genaaid wordt. In monza moest ie zn plek afstaan om niks, nu wordt ie aan de kant gebeukt en zegt t team sorry not sorry. Ik denk dat ie er behoorlijk alleen voor staat. Hopelijk gaat ie daar volgend jaar weg. Kan Mclaren opzoek naar een 3e rangs rijder die bereid is zich te laten piepelen naast het Wunderkind.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004

d0s

sssst

LZ86 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:34:
[...]

Valt toch wel mee? Norris komt met geluk op p3 (geluk dat ie door mag met die kapotte vleugel, terwijl hij PIA bijna in de muur rijdt en Verstappen ook nog raakt) , vervolgens heeft PIA ook nog een slechte stop en finished alsnog binnen 2 seconden van Norris.

Norris heeft alle hulp van het team nodig, Piastri word vooral genaaid door ze. Zonder dat papaya rules gezeik stond PIA verder voor op NOR
Piastri kon niet aanhaken de eerste stint. En als Norris niet met Verstappen had gevochten had hij het gat ook niet zo kunnen dichten verwacht ik.

Norris heeft duidelijk meer racepace gevonden na de zomerstop.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20:59
PIA had lekker die plek moeten behouden na die slechte stop van NOR onlangs. Die klonk nu echt goed geknakt en merk dat ik er weinig sympathie voor kan opbrengen. Verder mag wat mij betreft dit circuit ook wel van de kalender, ik kon er echt niet inkomen en heb tot ronde 45 een beetje doorgespoeld (keek later terug). Los van het negatieve, als TSU weer de benchmark is voor RBR op dit circuit, extra knap van VER om P2 te behouden met alles wat tegen zat :). Benieuwd naar de komende races.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Max leek een aardig onvoorspelbare auto te hebben. Tien tegen 1 dat de lovetap van Norris op z’n achterkant schade heeft veroorzaakt. Dit was niet de top RB21 die we vrijdag en zaterdag zagen. Desondanks een knappe race van Rus. Piastri slijpt de messen 😈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:10

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lynx schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:49:
Max leek een aardig onvoorspelbare auto te hebben. Tien tegen 1 dat de lovetap van Norris op z’n achterkant schade heeft veroorzaakt. Dit was niet de top RB21 die we vrijdag en zaterdag zagen. Desondanks een knappe race van Rus. Piastri slijpt de messen 😈
Ik verwacht ook nog wel een bericht over wat schade aan de vloer. Dat gezegd hebbende was er gezeur met remmen, schakelen en balans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saikol
  • Registratie: November 2011
MikeyMan schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:54:
[...]

Ik verwacht ook nog wel een bericht over wat schade aan de vloer. Dat gezegd hebbende was er gezeur met remmen, schakelen en balans.
Norris ging inderdad vanaf het achterlicht richting de achterband met die vleugel. Zeker met de hoeveelheid downforce die ze van de vloer halen kan schade op de diffuser best wat effect gehad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

DirtyBird schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:41:
[...]

Het is ook wel vechten tegen de bierkaai als je door je team genaaid wordt. In monza moest ie zn plek afstaan om niks, nu wordt ie aan de kant gebeukt en zegt t team sorry not sorry. Ik denk dat ie er behoorlijk alleen voor staat. Hopelijk gaat ie daar volgend jaar weg. Kan Mclaren opzoek naar een 3e rangs rijder die bereid is zich te laten piepelen naast het Wunderkind.
Maar wat had het team vandaag dan anders moeten doen?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 01:47

-tom-562

Oliesjeik

Ik ben benieuwd naar de volgende races, ik hoop echt dat Piastri echt iets heeft van "f*ck your papaya rules". Het was echt tenenkrommend hoe ze omgingen met die clash, eerst veilig wachten tot de wedstrijdleiding wat zei en dan pas een definitief antwoord geven.
Hopelijk geeft het flink geknetterd achteraf

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Dit is eigenlijk te belachelijk voor woorden. Als je ziet hoevaak ie gewoon de bochten afsneed, dan heeft ie daar een oneerlijk voordeel uit behaald. Normaal gesproken had die auto aan de kant gemoeten, omdat ie bijna geen enkele bocht meer kon halen, of het niet eens meer probeerde 🤷‍♂️

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

-tom-562 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:10:
Ik ben benieuwd naar de volgende races, ik hoop echt dat Piastri echt iets heeft van "f*ck your papaya rules". Het was echt tenenkrommend hoe ze omgingen met die clash, eerst veilig wachten tot de wedstrijdleiding wat zei en dan pas een definitief antwoord geven.
Hopelijk geeft het flink geknetterd achteraf
Daarom hoop ik ergens dat het gewoonweg niet lukt voor MCL om dat WDC binnen te halen.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9HSzIB3qPs0NitmX-PKyfy_5CgE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JYpKAZbp2pIEQTkbxGozYWzA.jpg?f=fotoalbum_large

Ps:
Mocht je Oscar zoeken die staat er niet tussen.
Waar was hij dan wel... In het media vierkant.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4laMk7qsOwhZaovoq5jT1V719wQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XlozyAjIteTxqYmqftxiTU22.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OTWBBHdDDKurwOvGm3osqoZXCSk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ye3w24jyy4YhHn1c8uRY6dGr.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aXlpJb6pCaJ2jweBoz7y6gVFxUU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ej3pdW9rpO2HgCfd5XFRAMG3.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Southern Sun schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:48:
PIA had lekker die plek moeten behouden na die slechte stop van NOR onlangs. Die klonk nu echt goed geknakt en merk dat ik er weinig sympathie voor kan opbrengen. Verder mag wat mij betreft dit circuit ook wel van de kalender, ik kon er echt niet inkomen en heb tot ronde 45 een beetje doorgespoeld (keek later terug). Los van het negatieve, als TSU weer de benchmark is voor RBR op dit circuit, extra knap van VER om P2 te behouden met alles wat tegen zat :). Benieuwd naar de komende races.
Ben het niet eens dat circuit van de kalender moet, op het einde zie je pas hoe zwaar de coureurs het hebben gehad. Dat er weinig actie is, is wel typisch aan het circuit, maar ze moeten er wel extra hard voor werken. Prachtig circuit, hopelijk blijft het nog even op de kalender staan.

5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11
DirtyBird schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 17:41:
[...]

Nou ja, met die stop in Monza was inderdaad stom maar met zo'n incident als vandaag lijkt het me prima om de beoordeling van de stewards te laten bepalen, die hebben het als fair beoordeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Zoveel spannendste gebeurd er toch niet tussen NOR en PIA bij de start? Dat er wat tikjes uit worden gedeeld links en rechts is toch redelijk normaal in de hectiek van de start. Als een PIA hem er op Monza 2024 lomp naast gooit is het allemaal geweldig. Nu ziet NOR een mogelijkheid en is het allemaal niet fair. Lekker laten racen. Brengt de spanning tenminste weer een beetje terug.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• d-vine
Piastri mocht op de foto met de team leden die wel willen dat hij wint ;)
Select groepje

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iFIfGd4kpyleMZhiiwQlS1YcHxo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3XM0QgKTWbHW11QU2FxYGCX9.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

d-vine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:32:
Piastri mocht op de foto met de team leden die wel willen dat hij wint ;)
Select groepje

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3vJ1slxEABtzj4e5Tybdv7LfIt4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iDgireCIpP6t0xQn3ElvldVg.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999

rammes

koekebakker 1e klas

Piastri gaat volgend jaar bij een ander team rijden.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:57
rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:58:
Laat hem maar ruilen met Max. Dan kan Max z'n lijstje aanvullen met Norris z'n naam. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-10 14:32

pro_6or

amateur_60r

d0s schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 16:23:
[...]

Ik denk het niet. Het remfoutje van Max was de kanteling, daarna zakte de pace weg. Tot dat moment hengelen Max George langzaam binnen. Het gat was 2.7sec op dat moment.

Daarna kon George zijn banden sparen.
Was hij daarvoor ook al aan het doen. Daarom liep Max in. George had daar al geantwoord trouwens. Max moest vooral Lando voorblijven dus die ging wel voor Max pace.

een treffende spreuk

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:58
Piastri gaat er gewoon voor zorgen dat Norris geen kampioen wordt, ook al kost het hem zijn eigen kampioenschap.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01:00

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

rammes schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:58:
Dat zou de beste uitkomst zijn. Titel pakken en lekker bij Mercedes gaan rijden :+
Kan me niet voorstellen dat Webber hier niet mee bezig is..

Sys Specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:45
Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:
[...]

Dat zou de beste uitkomst zijn. Titel pakken en lekker bij Mercedes gaan rijden :+
Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Piastri is saai…slaapverwekkend saai….

Lijkt me dat je een headliner wil. Iemand die er uit springt. Hamilton door z’n leven buiten F1 en stijl, Alonso en Max door hun strijdlust en karakter. Piastri heeft het charisma van een banaan. Zelfs Russel is opvallend op zijn manier. Ik zou marketingwaarde willen als ik zo’n groot team run. Zijn genoeg rijders gelijkwaardig die in een raket op wielen ook kampioen kunnen worden.

Overigens waar is toch dat sensationele banden overwicht van McLaren? Je ziet bijvoorbeeld in Monza, Bakoe en Singapore ook dat ze ineens geen superieure derde sector meer hebben in de kwali.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:22
Danfoss schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:08:
[...]

Webber kan zich beter op de mentale weerbaarheid van Piastri richten. Hij lijkt wel een verwend kind die niets kan hebben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
Lekker Ventje schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:16:
[...]

Webber kan zich beter op de mentale weerbaarheid van Piastri richten. Hij lijkt wel een verwend kind die niets kan hebben.
Het gaat tenslotte om de wereldtitel. Hij zou niet in de Formule 1 horen als hij hier geen problemen mee zou hebben en hij heeft duidelijk laten horen hoe hij er over denkt. Qua mentale weerbaarheid is hij een van de betere in het veld. Daar heeft hij geen hulp bij nodig

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
[...]

Tsja, beetje lastig zeggen, niet? Ten eerste kennen we Piastri niet. Daarnaast is McLaren zelf van "alles eerlijk doen". Zie Hongarije vorig jaar, zie Monza dit jaar. Dan creëer je dus als team zelf de situatie dat dit soort dingen gevraagd worden. Als McLaren zich al die andere keren nergens mee bemoeid had om het "eerlijk" te maken wist Piastri (en de rest van de wereld) ook waar ze aan toe waren. Als Piastri dan nog steeds dit zou doen op de radio, ja, dan is het een verwend kind. Maar de situatie was nu anders, als je het gehele plaatje bekijkt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -tom-562
  • Laatst online: 01:47

-tom-562

Oliesjeik

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:05:
[...]

Maar wat had het team vandaag dan anders moeten doen?
Gewoon lekker de mond houden en laten racen. In Hongarije vorig jaar, in Monza dit jaar, vandaag. Het team creëert zelf deze situatie met hun "eerlijk racen". Maar het is nooit eerlijk. Je kunt niet beide derde rijden bv en nouja, dan kun je elkaar tegen komen in T1 T3.

Natuurlijk was het gek geweest als het team vandaag wel "ingreep". Maar al die andere keren dat het team wel ingreep waren net zo gek. En ze hebben zelf het precedent gecreëerd dat deze vragen nu (en in Silverstone) gesteld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02:04
[...]

Piastri valt de laatste tijd erg tegen inderdaad.
Eerst mocht ik hem wel, maar de laatste tijd is het gewoon een verwend kind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Hoop gedoe om niks? Zak heeft een hele ronde om zijn mond open te trekken en doet dat niet. Richting einde ronde vertelt Stallard hem om de motor uit te zetten en na 5 sec volledig uit. Met gewoon tellen kom ik uit op ~9 sec tussen de laatste pruttel van de motor en radio die uitvalt. En normaliter is er een ~5 sec vertraging in radio (bv te zien aan lampje op stuur dat de radio aan staat / duim die knopje in drukt en beginnen met praten). Dus Piastri zet gewoon na 5 sec de auto uit zoals gevraagd. Had Zak dus maar beter met zijn verhaal moeten beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:38:
[...]

Hoop gedoe om niks? Zak heeft een hele ronde om zijn mond open te trekken en doet dat niet. Richting einde ronde vertelt Stallard hem om de motor uit te zetten en na 5 sec volledig uit. Met gewoon tellen kom ik uit op ~9 sec tussen de laatste pruttel van de motor en radio die uitvalt. En normaliter is er een ~5 sec vertraging in radio (bv te zien aan lampje op stuur dat de radio aan staat / duim die knopje in drukt en beginnen met praten). Dus Piastri zet gewoon na 5 sec de auto uit zoals gevraagd. Had Zak dus maar beter met zijn verhaal moeten beginnen.
Motorsport kopte ‘m dus vandaar gedeeld. Er is wel degelijk iets aan de hand bij MCL dus het helpt allemaal niet.

We gaan het zien komende weken.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:39:
[...]

Motorsport kopte ‘m dus vandaar gedeeld. Er is wel degelijk iets aan de hand bij MCL dus het helpt allemaal niet.

We gaan het zien komende weken.
Tsja, het is ook gewoon makkelijke clickbait.

Daarnaast. Is het daadwerkelijk Piastri die iets doet? Staat me bij dat het incidenteel voor komt dat een radio niet werkt en FOM dat prima kan uitzenden (team dat om radio check vraagt en dan geen response). Dus waarom zou die uitvallen omdat Piastri de kabel uit trekt / motor volledig uit zet? Als de FOM uitzending afhankelijk is van de auto dan kunnen ze ook geen radio laten horen als die "niet werkt". Dus wie zegt dat Zak niet gewoon stopt met praten? (ok, anderzijds, die man is zo vol van zichzelf dat ik me niet kan indenken dat die daadwerkelijk halverwege stopt :+)

En dan nog, Dat van het plaatje is ook letterlijk alles wat Zak zegt / te horen is. Dus Piastri is bezig met de switch off procedure. En vervolgens begint Zak pas te praten. Ik kan me best indenken dat je zo bezig bent met "alles uit zetten" dat je dus ook niet meer verwacht dat iemand nog wat gaat zeggen / al met vinger onderweg naar de knop bent en instinctief de knop om zet terwijl net iemand nog wat zegt. (en je daarna denkt "zei iemand nu nog wat? Nah, auto staat nu uit en sta toch zo bij het team / mechanics komen er aan die vast alles doen dat ik niet gedaan heb)

Overigens kan ik mij ook best indenken dat er vanalles speelt op de achtergrond / PIA kwaad is op "papaya rules" en die zich nu genaaid voelt. Maar dat kan ik niet opmaken uit deze onboard. Het kan prima onschuldig zijn dat Zak gewoon "te laat is" en Piastri net de auto uit zet, of dus dat Zak halverwege kapt omdat die ziet dat Piastri aan het uistappen is / mogelijk al alles heeft uit gezet / ... en het dus toch niet meer hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:46:
[...]

Tsja, het is ook gewoon makkelijke clickbait.

Daarnaast. Is het daadwerkelijk Piastri die iets doet? Staat me bij dat het incidenteel voor komt dat een radio niet werkt en FOM dat prima kan uitzenden (team dat om radio check vraagt en dan geen response). Dus waarom zou die uitvallen omdat Piastri de kabel uit trekt / motor volledig uit zet? Als de FOM uitzending afhankelijk is van de auto dan kunnen ze ook geen radio laten horen als die "niet werkt". Dus wie zegt dat Zak niet gewoon stopt met praten? (ok, anderzijds, die man is zo vol van zichzelf dat ik me niet kan indenken dat die daadwerkelijk halverwege stopt :+)

En dan nog, Dat van het plaatje is ook letterlijk alles wat Zak zegt / te horen is. Dus Piastri is bezig met de switch off procedure. En vervolgens begint Zak pas te praten. Ik kan me best indenken dat je zo bezig bent met "alles uit zetten" dat je dus ook niet meer verwacht dat iemand nog wat gaat zeggen / al met vinger onderweg naar de knop bent en instinctief de knop om zet terwijl net iemand nog wat zegt. (en je daarna denkt "zei iemand nu nog wat? Nah, auto staat nu uit en sta toch zo bij het team / mechanics komen er aan die vast alles doen dat ik niet gedaan heb)

Overigens kan ik mij ook best indenken dat er vanalles speelt op de achtergrond / PIA kwaad is op "papaya rules" en die zich nu genaaid voelt. Maar dat kan ik niet opmaken uit deze onboard. Het kan prima onschuldig zijn dat Zak gewoon "te laat is" en Piastri net de auto uit zet, of dus dat Zak halverwege kapt omdat die ziet dat Piastri aan het uistappen is / mogelijk al alles heeft uit gezet / ... en het dus toch niet meer hoort.
Dit is hetzelfde als de handjeklap momenten die Max doet, maar toevallig nooit gebroadcast worden, zodat het lijkt dat Max wrang heeft.

Overanalyseren heeft geen zin, maar de media gooit graag extra olie op het vuur. Zeker in Engeland.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
d-vine schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:13:
[Afbeelding]

Ps:
Mocht je Oscar zoeken die staat er niet tussen.
Waar was hij dan wel... In het media vierkant.
Dit zegt alles over de voorkeur voor Norris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
JB schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:49:
[...]
Dit is hetzelfde als de handjeklap momenten die Max doet, maar toevallig nooit gebroadcast worden, zodat het lijkt dat Max wrang heeft.

Overanalyseren heeft geen zin, maar de media gooit graag extra olie op het vuur. Zeker in Engeland.
Maar eerst neem je het zelf over zonder tekst erbij, en nu noem je het media die olie op het vuur gooit. Maar dan moet je het dus niet klakkeloos overnemen, want dan doe je er aan mee ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Exocet schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:59:
[...]

Dit zegt alles over de voorkeur voor Norris
Tsja, of Oscar had andere / belangrijkere dingen te doen (maar dan hadden ze mogelijk / waarschijnlijk later de foto kunnen maken?). Of Oscar had er geen zin in. Of...

En die andere foto in de pitstraat staat hij wel gewoon op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vinniedh
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 00:43
Lynx schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 19:14:
[...]

Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Piastri is saai…slaapverwekkend saai….

Lijkt me dat je een headliner wil. Iemand die er uit springt. Hamilton door z’n leven buiten F1 en stijl, Alonso en Max door hun strijdlust en karakter. Piastri heeft het charisma van een banaan. Zelfs Russel is opvallend op zijn manier. Ik zou marketingwaarde willen als ik zo’n groot team run. Zijn genoeg rijders gelijkwaardig die in een raket op wielen ook kampioen kunnen worden.

Overigens waar is toch dat sensationele banden overwicht van McLaren? Je ziet bijvoorbeeld in Monza, Bakoe en Singapore ook dat ze ineens geen superieure derde sector meer hebben in de kwali.
Dit slaat werkelijk nergens op. Je wil de beste coureur. Daarmee zeg ik niet dat Piastri dat is. Maar saai kan ook goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22:44
Alleen Norris kan Verstappen nog kampioen maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
jaapstobbe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 20:52:
Piastri kan dat ook nog wel hoor. Nog 6 races te gaan en een foutje is zo gemaakt door eender coureur. Het begint nu ook aardig verhit te worden tussen de coureurs. En dit gaat enkel pittiger worden.

Norris rijd nu eigenlijk gewoon tegen Max aan om maar te zorgen dat die de bocht kan opeisen en naast Piastri zit. Piastri zal dit zeker onthouden en dit gaat zeker nog wel eens klappen. Op deze manier komt er straks een punt dat Piastri aan de binnenkant zit en ipv ruimte te geven voor fair racing, Norris gewoon de baan af drukt.

Beide McLaren gedragen zich soms wat als klagende kinderen. McLaren heeft dat zelf veroorzaakt met hun "fair racing" en als dat straks ontploft gaan ze dat echt niet kunnen managen. Zeker omdat er genoeg gegadigden zijn voor zowel Norris als Piastri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:31

DirtyBird

Praktiserend denker

Shinji schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 18:28:
[...]

Nou ja, met die stop in Monza was inderdaad stom maar met zo'n incident als vandaag lijkt het me prima om de beoordeling van de stewards te laten bepalen, die hebben het als fair beoordeeld.
De stewards beoordelen dit soort dingen volgens mij niet/nauwelijks als de rijders van hetzelfde team zijn. Dan mogen ze het intern oplossen. Papaya rules.

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pexow
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 08-10 16:37
jaapstobbe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 20:52:
Ja, en het is een reeële kans. Het lijkt erop dat het lek boven is bij RedBull en daarmee zal langzaam het besef bij Piastri en Norris indalen dat dit misschien hun enige kans is op een wereldtitel. Omdat ze elkaar moeten verslaan neemt de kans toe omdat ze samen in de muur belande. Als dat één keer gebeurd heeft Max een kans, als dit twee keer gebeurd dan is Max kampioen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
De race.. wat vond ik ervan?
Ergens zat er hier en daar wat spanning in de race maar grotendeels gebeurde er toch niet zoveel, iets wat steeds vaker gebeurd als je mij het vraagt. Mijn vrouw vroeg het me vandaag ook of dit aan haar lag, maar dat ligt zeker niet aan haar. Hoop daarom toch echt wel dat het in 2026 een stuk spannender gaat worden en er weer meer gebeurd op de baan.

Piastri en Norris kwamen elkaar wederom tegen op de baan, dit keer omdat Norris teveel vroeg van zichzelf en daardoor een fout maakte wat er uiteindelijk voor zorgde dat hij zijn teamgenoot raakte. Mclaren heeft simpelweg gewoon niet goed gehandeld, want Piastri heeft hun ook al een paar keer een gunst gegeven die niet had gehoeven. Vind het persoonlijk dan ook meer dan terecht dat hij dit best mag laten merken naar zijn team..

Russel heeft een steen goed weekend, de kwalificatie was al van hoge klasse maar dan ook nog eens z'n race rijden? Gewoon ontzettend goed, meer kan ik er ook niet over zeggen.

Vond ik het jammer dat Verstappen de leiding niet wist te pakken? Heel eerlijk ja, maar dan hadden we niet z'n top weekend van Russel gehad. En ik denk dat P2 een uitermate prestatie is voor Verstappen hier op Singapore met een auto die helaas niet ging en waardoor hij niet in zijn element kwam.

Dan nog heel even de straf van Hamilton, ondanks wij totaal geen fan van hem zijn hier thuis zoals velen misschien al weten. Vind ik de straf wel onterecht, oké ja hij ging buiten de baan en teveel track limits? Maar die beste man had even geen remmen, de vonken kwamen er zelfs vanaf..

Alles bij elkaar een mooi race weekend, Mclaren terecht kampioen in het constructeurskampioenschap en het rijders kampioenschap ligt nog helemaal open!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

G_Dragon schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:13:
Dan nog heel even de straf van Hamilton, ondanks wij totaal geen fan van hem zijn hier thuis zoals velen misschien al weten. Vind ik de straf wel onterecht, oké ja hij ging buiten de baan en teveel track limits? Maar die beste man had even geen remmen, de vonken kwamen er zelfs vanaf..
Je zou ook kunnen argumenteren dat hij had moeten op geven. Hoe gevaarlijk is het om zonder remmen rond te rijden?

De regie zat de laatste 10 ronden ook lekker te slapen. Niks gezien van de inhaal acties van Sainz. Weinig mid-field battes, eigenlijk het alleen VER en NOR gevecht.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
Ik zie het probleem niet zo met de actie van Norris. Je wordt geen WDC door lief te zijn. Dan weer zou hij te lief zijn, nu ramt ie wel door en is het ook niet goed.

Hopelijk blijft het tot de laatste ronde van de laatste race spannend.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• RobertMe
Van Reddit, niet ge-fact-checkt:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/6c787wn1octf1.jpeg

3x een meatball voor Haas voor een defecte voorvleugel. Norris heeft hetzelfde defect, en...? Nothing.

Alhoewel voor Verstappen dit een betere uitslag is als die WDC wilt worden. 3 puntjes extra op Piastri.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Joris748 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:22:
Ik zie het probleem niet zo met de actie van Norris. Je word geen WDC door lief te zijn. Dan weer zou hij te lief zijn, nu ramt ie wel door en is het ook niet goed.

Hopelijk blijft het tot de laatste ronde van de laatste race spannend.
Het probleem zijn de "papaya rules", niet de actie van Norris. Maar is dat fair racing binnen het team? Piastri vond van niet. Hij krijgt een beuk waardoor Norris er langs kwam. En nog geluk dat Piastri uit de muur kon blijven en niet werd ingehaald aan alle kanten.

Na Monza vorig jaar was het team meen ik nog semi kwaat? En daar kwam geen wheelbanging aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:11
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:22:
Van Reddit, niet ge-fact-checkt:
[Afbeelding]

3x een meatball voor Haas voor een defecte voorvleugel. Norris heeft hetzelfde defect, en...? Nothing.

Alhoewel voor Verstappen dit een betere uitslag is als die WDC wilt worden. 3 puntjes extra op Piastri.
Die van Magnussen zit wel een verhaal achter:
https://www.the-race.com/...ed-f1s-flag-overreaction/

Dus ze zijn daarna daar wel weer losser mee geworden dus.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Red Bull heeft McLaren ingehaald?

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/singapore-gp-fastest-pit-stops-and-team-standings-after-v0-7dzzgmsjactf1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=ac37be6692e4b6be14ae906383dab79e0fedc9f3
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/singapore-gp-fastest-pit-stops-and-team-standings-after-v0-c2s5z7eyactf1.jpg?width=640&crop=smart&auto=webp&s=9e9c6ea7731e10e5456567870c7c61eb2d2fa0a4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:25:
[...]

Het probleem zijn de "papaya rules", niet de actie van Norris. Maar is dat fair racing binnen het team? Piastri vond van niet. Hij krijgt een beuk waardoor Norris er langs kwam. En nog geluk dat Piastri uit de muur kon blijven en niet werd ingehaald aan alle kanten.

Na Monza vorig jaar was het team meen ik nog semi kwaat? En daar kwam geen wheelbanging aan te pas.
Als Piastri de kans had gekregen om Norris er op deze manier voorbij te gaan, had hij het ook gedaan. En wat is geluk? Blijkbaar was er genoeg plek om uit de muur te blijven.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:04
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:25:
[...]

We hebben nog 6 races te gaan waarbij beide heren nog wereldkampioen kunnen worden. Piastri zal zich nu in de steek gelaten voelen door zijn team. Met bijna gelijk materiaal gaan beiden elkaar op de baan nog naak tegenkomen en er komt een moment dat 1 van de 2 zoiets heeft van "fuck it" en de auto laat staan. Of iets doms doet. Over teveel wil. Plat gezegd, ze zijn elkaars grootste vijanden geworden. En waar er 2 vechten om een been.....

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Joris748 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:55:
En wat is geluk? Blijkbaar was er genoeg plek om uit de muur te blijven.
Gezien Norris zijn auto niet onder controle heeft (maakt een stuurcorrectie naar rechts waarna ze wheelbangen) is dat dus geluk, omdat er genoeg ruimte was. Dat geluk hadden teamgenoten Ocon en Perez verschillende jaren terug niet. Waarbij een van beiden in de muur belandde, en daar spreken we dan van pech. (Of volgens mij was het eerder "dom, van twee coureurs die hun teamgenoot het licht in de ogen niet gunnen", een situatie die bij McLaren ook aanstaande lijkt).

Edit:
Overigens kun je hier van meer geluk spreken. Norris die zijn voorvleugel niet echt sloopt. Geen lekke band bij Verstappen. En geen schade tussen de twee McLarens. (Zie bv Oostenrijk vorig jaar waal wheelbanging al tot lekke banden leidt, laat staan schade als ze elkaar op een ander punt raken (wiel in vloer / sidepod bv).

[ Voor 21% gewijzigd door RobertMe op 05-10-2025 23:15 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:54

SomerenV

It's something!

asing schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:57:
[...]

We hebben nog 6 races te gaan waarbij beide heren nog wereldkampioen kunnen worden. Piastri zal zich nu in de steek gelaten voelen door zijn team. Met bijna gelijk materiaal gaan beiden elkaar op de baan nog naak tegenkomen en er komt een moment dat 1 van de 2 zoiets heeft van "fuck it" en de auto laat staan. Of iets doms doet. Over teveel wil. Plat gezegd, ze zijn elkaars grootste vijanden geworden. En waar er 2 vechten om een been.....
Komt dan ook nog bij dat Verstappen ze nu in de nek zit te hijgen. Dat was al het geval in Monza en Baku, maar dat waren low downforce circuits, en daar was RBR over het algemeen wel wat beter en McLaren juist wat minder. Singapore was high downforce, waar McLaren juist uitblinkt dit jaar en RBR een stuk minder. Nu heeft Verstappen Norris echter relatief gemakkelijk achter hem weten te houden met een gehandicapte wagen.

Ze strijden dus niet alleen tegen elkaar maar weten inmiddels héél goed dat Verstappen ook nog roet in het eten kan gooien, en dat ook zal doen als ie ook maar de kleinste kans krijgt. Verstappen kent die druk inmiddels. Norris en Piastri zijn daar nog relatief onbekend mee. Als Russel óók nog mee kan doen vooraan dan is het helemaal feest. Niet dat die nog kampioen kan worden, maar ook hij kan roet in het eten gooien van Norris en Piastri.

Van Norris weten we dat Verstappen in z'n hoofd gaat zitten. Dat geeft ie zelf ook gewoon toe. Bij Piastri zien we inmiddels ook een bepaalde kant van hem die redelijk nieuw is, namelijk het zeurderige 'ik voel me genaaid'. Als je iets niet wilt is het dat een psychologisch aspect of emoties om de hoek komen kijken, want dan ga je aanzienlijk sneller de fout in of ga je simpelweg domme dingen doen. Ik ben dus wel benieuwd naar de komende races, want daar kan nog wel 's wat vuurwerk voorbij gaan komen.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Joris748
RobertMe schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 23:11:
[...]

Gezien Norris zijn auto niet onder controle heeft (maakt een stuurcorrectie naar rechts waarna ze wheelbangen) is dat dus geluk, omdat er genoeg ruimte was. Dat geluk hadden teamgenoten Ocon en Perez verschillende jaren terug niet. Waarbij een van beiden in de muur belandde, en daar spreken we dan van pech. (Of volgens mij was het eerder "dom, van twee coureurs die hun teamgenoot het licht in de ogen niet gunnen", een situatie die bij McLaren ook aanstaande lijkt).

Edit:
Overigens kun je hier van meer geluk spreken. Norris die zijn voorvleugel niet echt sloopt. Geen lekke band bij Verstappen. En geen schade tussen de twee McLarens. (Zie bv Oostenrijk vorig jaar waal wheelbanging al tot lekke banden leidt, laat staan schade als ze elkaar op een ander punt raken (wiel in vloer / sidepod bv).
Ben je nu niet een beetje aan het overanalyseren? Dit gebeurt in een split second. In die tijd kunnen wij geen 3 letters typen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Joris748 schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 23:17:
[...]

Ben je nu niet een beetje aan het overanalyseren? Dit gebeurt in een split second. In die tijd kunnen wij geen 3 letters typen.
Je komt niet in een split second naast je teamgenoot in een combinatie van 3 bochten. En als de papaya rules zijn "geen contact tussen teamgenoten" (dat nu weer opduikt in video vorm met Piastri die dat zegt) dan voorkom je dus dat die situatie ontstaat.

Sure, het kan altijd iets geks gebeuren waardoor er wel in een split second contact is. Maar dit was gewoon een best gewaagde inhaalpoging van Norris. Die in het verleden dus ook al fout is afgelopen (tussen teamgenoten, zie Perez en Ocon).
En sure, prima inhaalactie. Maar het risico op contact wordt er wel degelijk genomen terwijl het niet hoeft (voor het WCC, 3, 4 of 3, 4) / "mag" (want papaya rules).

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

G_Dragon schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:13:.
Als je dat argumenteert kom je bij een DSQ uit omdat hij dan met een onveilige auto reed zonder remmen ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 20:55
G_Dragon schreef op zondag 5 oktober 2025 @ 22:13:
Niet mee eens. Wat hij deed (racen zonder remmen) was volstrekt onverantwoord. Weet niet of je toegang hebt tot F1TV. Ga eens naar de onboard van Alonso en luister hoe hij hierop reageert net na de finish. Zal enigszins gekleurd zijn omdat hij Hamilton net niet gepakt heeft voor de lijn :) , maar hij is echt woest. Niet een klein beetje, hij flipt totaal. Heb Alonso nog nooit zó horen vloeken.

Hij haalt ook het incident van zaterdag nog aan, maar met name het feit dat Hamilton (effectief 2,5 ronden - red) zonder remmen rond gaat rijden tijdens een F1 race kan hij niet begrijpen.

En ik ook niet eerlijk gezegd.

Hij zegt oa: "ik word gediskwalificeerd omdat ik een spiegel mis, en hij mag zonder remmen rond gaan rijden?" _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door alexbl69 op 06-10-2025 07:46 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Peter Windsor heeft weer een mooie race analyse gemaakt

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[...]

Die houding heeft McLaren zelf gecreëerd door alle zo fair mogelijk te maken. In voorgaande races heeft Piastri Norris wel eens onder druk gezet, hem ernaast gezet met een blokkerend binnenste voorwiel en dan kreeg hij direct een melding van het team dat hij geen risico's moest nemen met zijn teamgenoot. Nu doet Norris dat en verdedigt het team Lando. Ik vond de actie fair trouwens, begrijp me niet verkeerd, maar als alles met 0 risico moet als je je teamgenoot aanvalt, kon die actie van Norris eigenlijk niet (volgens Papaya rules). En hij beschadigde de diffuser van Max ook nog eens, dus ruïneerde hij daarmee ook zijn race.

Zonder die schade was het nog een leuke race geworden tussen Russell en Verstappen. Nu was het vrij saai, we hebben 1 inhaalpoging van Norris gezien, vrij kansloos aan de buitenkant, en verder was inhalen praktisch onmogelijk, tenzij je een enorm verschil in bandenleeftijd had.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

@Grrrrrene is er al duidelijkheid dan, dat Max echt schade had en daardoor niet lekker kon aansluiten/aanvallen :?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
JB schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:44:
@Grrrrrene is er al duidelijkheid dan, dat Max echt schade had en daardoor niet lekker kon aansluiten/aanvallen :?
Ik las vanmorgen in de krant dat Red Bull tussen FP3 en de Q nog een setup wijziging gedaan zou hebben die slecht uit pakte (en dan voornamelijk voor de race). Niks over schade dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
Grrrrrene schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:42:
[...]

Zonder die schade was het nog een leuke race geworden tussen Russell en Verstappen. Nu was het vrij saai, we hebben 1 inhaalpoging van Norris gezien, vrij kansloos aan de buitenkant, en verder was inhalen praktisch onmogelijk, tenzij je een enorm verschil in bandenleeftijd had.
Max had geen schade aan de auto wat tot nu toe bekend is maar problemen met downshifting en de break balance.
Daar is hij een groot gedeelte van de GP mee bezig geweest.

Het begin van de GP heeft Max banden moeten managen omdat hij op soft stond, op de harde band was hij nog bezig met de eerder genoemde problemen wat ondanks het bijhalen van Russel nog een lockup zorgde en daarna was het wel klaar.
RobertMe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:52:
[...]

Ik las vanmorgen in de krant dat Red Bull tussen FP3 en de Q nog een setup wijziging gedaan zou hebben die slecht uit pakte (en dan voornamelijk voor de race). Niks over schade dus.
geen setup wijziging maar dit was vervangen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v4HiltPlh-8bEwFAuYBWNrPe2og=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/PV0oUvLdHQ5GIASULe5GgmX6.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door d-vine op 06-10-2025 07:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
d-vine schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:53:
[...]

geen setup wijziging maar dit was vervangen

[Afbeelding]
Wijzigingen tussen FP3 en Q hoeven toch niet gemeld te worden? Die screenshot lijkt mij eerder van wijzigingen onder parc ferme.

Ook gek dat ze de driver cooling pump vervangen. Verstappen wil toch helemaal niet met dat ding rijden. Nu moeten ze wel ballast plaatsen, mogelijk dan de originele pomp ook? Maar waarom zou je iets dat niet gebruikt wordt (mogelijk niet eens is aangesloten?) vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
RobertMe schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:00:
[...]

Wijzigingen tussen FP3 en Q hoeven toch niet gemeld te worden? Die screenshot lijkt mij eerder van wijzigingen onder parc ferme.

Ook gek dat ze de driver cooling pump vervangen. Verstappen wil toch helemaal niet met dat ding rijden. Nu moeten ze wel ballast plaatsen, mogelijk dan de originele pomp ook? Maar waarom zou je iets dat niet gebruikt wordt (mogelijk niet eens is aangesloten?) vervangen.
Ja klopt dit was voor aanvang van de race. Beetje standaard kleine onderdelen die soms vervangen worden. Meerdere teams staan erop.

Ik kon dit nog terug vinden bij de telegraaf. Ging over setup wijziging vooraf bij de kwalificatie.

„De laatste races hebben we duidelijk een stap voorwaarts gezet”, zei Verstappen, die ook in Singapore vanaf de vrijdag tevreden was over zijn RB21. Eigenlijk tot aan de race, want op zondag klaagde hij veelvuldig over de slechte balans van zijn auto en het gebrek aan mechanische grip. Dat zorgde bij de coureur die alles wil winnen voor de nodige frustratie, maar die kon hij naderhand wel verdoezelen.

„We moeten een aantal dingen analyseren. Vooral bepaalde zaken die we gedurende het weekend hebben aangepast. Maar het is niets schokkends, ofzo. Het zou vervelender zijn als we niet weten waar het vandaan komt.”

Topoverleg in de garage
Verstappen doelt dan vooral op een aanpassing in de set-up die Red Bull zaterdag voor aanvang van de kwalificatie doorvoerde, maar die uiteindelijk niet goed uitpakte. Het zal hem desalniettemin goed doen dat hij op een niet-Red Bull-circuit als in Singapore opnieuw met de besten mee kon doen. En dus vóór beide McLaren-coureurs eindigde.
,,En ook als de balans van de auto heel veel beter was geweest, had meer dan een tweede plek er vermoedelijk niet ingezeten. Want inhalen is vrijwel onmogelijk hier”, aldus Verstappen.
Na lang overleg in de garage met onder anderen Mekies en race-engineer Gianpiero Lambiase koos hij ervoor om op de zachtste band te starten, in de hoop om de vanaf pole position begonnen George Russell te attaqueren. Dat lukte niet, maar ondanks de problemen met zijn auto slaagde Verstappen er wél in om de snellere Norris achter zich te houden.

[ Voor 15% gewijzigd door d-vine op 06-10-2025 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
alexbl69 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:36:
[...]

Niet mee eens. Wat hij deed (racen zonder remmen) was volstrekt onverantwoord. Weet niet of je toegang hebt tot F1TV. Ga eens naar de onboard van Alonso en luister hoe hij hierop reageert net na de finish. Zal enigszins gekleurd zijn omdat hij Hamilton net niet gepakt heeft voor de lijn :) , maar hij is echt woest. Niet een klein beetje, hij flipt totaal. Heb Alonso nog nooit zó horen vloeken.

Hij haalt ook het incident van zaterdag nog aan, maar met name het feit dat Hamilton (effectief 2,5 ronden - red) zonder remmen rond gaat rijden tijdens een F1 race kan hij niet begrijpen.

En ik ook niet eerlijk gezegd.

Hij zegt oa: "ik word gediskwalificeerd omdat ik een spiegel mis, en hij mag zonder remmen rond gaan rijden?" _/-\o_
Ik heb het teruggekeken en je hebt gelijk, dit was zeer onveilig. Dit is niet het eerste waarin de FOM steken heeft laten vallen, we hebben veel dingen niet gezien.. hier mogen ze wel eens wat mee gaan doen, want je hoort steeds meer mensen erover klagen!

Vond het trouwens ook raar dat Norris zo rond mocht blijven rijden terwijl eerder dit jaar een Hulkenberg (volgens mij was het Hulkenberg) voor een soort gelijke schade wel een vlag kreeg en een nieuwe voorvleugel moest.

[ Voor 9% gewijzigd door G_Dragon op 06-10-2025 08:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:02
Dirty Air zo zie je maar kost tijd.
Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/558741283_1138163788463675_8592181106218818731_n.jpg?stp=dst-jpg_p296x100_tt6&_nc_cat=106&ccb=1-7&_nc_sid=e5c1b6&_nc_ohc=_E477uJ2gQ0Q7kNvwG3y7_P&_nc_oc=AdmKaCbtSsusat_EnzZJONhEh7lt6GGA_hMuHNJ3ruZ9TRmdG_3vINQanSVCEscZXTg&_nc_zt=23&_nc_ht=scontent.xx&edm=AN6CN6oEAAAA&_nc_gid=AFqvBT5sii-Zg_BFOqNuvQ&oh=00_AffRM_i59A1kqxEm7JkV-F8TcoOU4eGvuUkYUof7NQUnxQ&oe=68E91FCC

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschamp
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22:32
Is er eigenlijk nog nieuws/ een vervolg aan dat ontsnapte wiel dat zelf op stap ging in de pitstraat?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 00:17
Mschamp schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:33:
Is er eigenlijk nog nieuws/ een vervolg aan dat ontsnapte wiel dat zelf op stap ging in de pitstraat?
Ligt nu met een kater op de bank :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:57
G_Dragon schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:15:
[...]

Ik heb het teruggekeken en je hebt gelijk, dit was zeer onveilig. Dit is niet het eerste waarin de FOM steken heeft laten vallen, we hebben veel dingen niet gezien.. hier mogen ze wel eens wat mee gaan doen, want je hoort steeds meer mensen erover klagen!

Vond het trouwens ook raar dat Norris zo rond mocht blijven rijden terwijl eerder dit jaar een Hulkenberg (volgens mij was het Hulkenberg) voor een soort gelijke schade wel een vlag kreeg en een nieuwe voorvleugel moest.
Wil het niet zeggen, maar Norris en Hamilton hebben wel iets gemeen... 🤷‍♂️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 01:58
Mawlana schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:35:
[...]

Donker haar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Mawlana schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:35:
[...]

Beiden niet onverdienstelijk F1-coureur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:45
Ben eigenlijk vooral verbaasd over al dat giftige gelul in de ruimte over waarom PIA niet bij die team viering was, die radio die hij zou uitzetten in het midden van het geschreeuw van Zak en al dat soort speculatieve berichten. Ben er wel klaar mee dat mensen op basis van eigen interpretatie, zonder alle kanten van een verhaal te kennen, direct de noodzaak voelen zich over dat soort zaken uit te spreken.
Nu zijn er tal van dat soort F1 sites die met dit soort nep-nieuws proberen geld te verdienen, maar het komt nu ook in deze topics steeds meer voor. Bah.

PSN: Sluuz

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
Voordat mijn eerdere streamable offline gaat van Piastri.

Dit is de volledige teamradio na de race van Oscar.
Edit na reactie van McLaren:
https://www.the-race.com/...-radio-cut-off-explained/

[ Voor 33% gewijzigd door d-vine op 06-10-2025 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biggg
  • Laatst online: 00:01
Grrrrrene schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 07:42:
[...]
En hij beschadigde de diffuser van Max ook nog eens, dus ruïneerde hij daarmee ook zijn race.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt hoor, maar is dit al ergens bevestigd door Red Bull?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Amaze86 schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:25:
Dirty Air zo zie je maar kost tijd.
[Afbeelding]
Vast zitten achter iemand anders omdat je overspeed delta niet groot genoeg is om in te halen kost nog veel meer tijd dan dirty air :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

d-vine schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:58:
Voordat mijn eerdere streamable offline gaat van Piastri.

Dit is de volledige teamradio na de race van Oscar.
het moment dat Zak Brown tegen Piastri begint te praten staat hij al stil en zonder te wachten totdat Zak uitgesproken is trekt hij de stekker er uit.
categorie ik ben even helemaal klaar met jou.

[YouTube: Piastri FULL UNHEARD team radio after the 2025 Singapore GP]
Die boordradio's zijn rustiger dan mijn gemiddelde Zoom meeting met kantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Sluuz schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 08:56:
Ben eigenlijk vooral verbaasd over al dat giftige gelul in de ruimte over waarom PIA niet bij die team viering was, die radio die hij zou uitzetten in het midden van het geschreeuw van Zak en al dat soort speculatieve berichten. Ben er wel klaar mee dat mensen op basis van eigen interpretatie, zonder alle kanten van een verhaal te kennen, direct de noodzaak voelen zich over dat soort zaken uit te spreken.
Nu zijn er tal van dat soort F1 sites die met dit soort nep-nieuws proberen geld te verdienen, maar het komt nu ook in deze topics steeds meer voor. Bah.
Haha en hoe ging/gaat dat voor Max :? :D _Elke keer_ (nog steeds!) wordt er snel weggeschakeld als hij de winnaar feliciteert, ook gisteren weer. De media is/zoekt sensatie...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
Ik luister altijd de volledige board radio's terug van Max of andere die er toe doen.

Komt weinig voor dat Max met GP zoveel aan het proberen is om de auto goed te krijgen.
Natuurlijk kort moment bij de lockup dat Max uit zijn plaat gaat maar verder gaat alles er vrij rustig aan toe gezien de problemen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nou het was een race zonder echte spanning, er was wel wat spanning op de achtergrond, maar dat is nooit boven komen drijven.
Prachtige race van Russel, geen enkele fout, perfecte prestatie.
Jammer dat Max niet gewonnen heeft, maar meer zat er ook niet in, minder wel, maar hij heeft weer een sterke race gereden.
Mclaren gooi ik op een hoop, oei oei oei, daar gaat de bom barsten. Piastri was het echt zat, Norris gedroeg zich weer als een arrogante zak en of hij het verdient om voor te liggen. Dit gaan nog vuurwerk opleveren.

Hamilton, terechte straf voor de tracklimits, maar uiteindelijk was een DQ denk ik een beter besluit, rondrijden met een auto zonder remmen, belachelijk! (zeker gezien eerdere straffen dit seizoen voor onveilige auto's)

Max gaat geen kampioen meer worden, Mclaren lijkt er alles aan te doen om Lando kampioen te maken en Oscar begint dat door te hebben. Ik hoop dat Oscar hem pakt.

Op naar de volgende race, hopelijk weer met meer spanning en meer actie.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Nou ben ik wel benieuwd naar de boordradio van Alonso.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
zonoskar schreef op maandag 6 oktober 2025 @ 09:54:
Nou ben ik wel benieuwd naar de boordradio van Alonso.
pppppiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppp
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord