Dit topic gaat over F1 toch? Dus datgene waar je mijn huisgenoot van beschuldigd is in ieder geval ontopic.FirePuma142 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:00:
[...]
Ach, ieder zijn ding. Er zijn ook users die met Wikipedia onder de sneltoets heel graag aan anderen uitleggen hoe het echt werkt in de F1. Een er van woont in hetzelfde huis als jij
Hij kijkt F1 toch, dus ontopic? Beetje zure reactie als je het mij vraagt.RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Dit topic gaat over F1 toch? Dus datgene waar je mijn huisgenoot van beschuldigd is in ieder geval ontopic.
En alle reacries erop zijn ook ontopic? Of het zijn eerste kindje wordt en zo.souljah1h schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:03:
[...]
Hij kijkt F1 toch, dus ontopic? Beetje zure reactie als je het mij vraagt.
RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:05:
[...]
En alle reacries erop zijn ook ontopic? Of het zijn eerste kindje wordt en zo.
offtopic:
Ik zal voortaan deze code gebruiken als het geluk van anderen je zo stoort.
Ik zal voortaan deze code gebruiken als het geluk van anderen je zo stoort.
Ach ik zal dan maar niet zeggen dat mijn vrouw keurig na het F1 seizoen is bevallen dit keer en dat we de eerste race straks ook mét mijn oudste en jongste zoon gaan kijken op de bank. Ze zijn er toch altijd vroeg uit.RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:05:
[...]
En alle reacries erop zijn ook ontopic? Of het zijn eerste kindje wordt en zo.
Ik zag in de winterstop een filmpje van Kym Illman dat er hints waren dat ze weer samen gingen werken. Degenen die dat was opgevallen hadden dus gelijk.sambalbaj schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:05:
He Angela Cullen in het rood.
Die is ook weer terug bij HAM.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Ik dacht dat ze dat (van Angela Cullen) zelfs officieel bekend hadden gemaakt, maar misschien niet goed gezien.
Is alweer een maandje bekend hoor...
Hamilton to reunite with former trainer Angela Cullen as his Ferrari journey begins
Hamilton to reunite with former trainer Angela Cullen as his Ferrari journey begins
[ Voor 31% gewijzigd door CreativeS op 26-02-2025 10:11 ]
Kelly was toch nog niet uitgerekend Max?G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:40:
Tijdens het wachten dat onze dochter geboren word mooi de testdagen kijken
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Als je het graag zo precies doet. Over de testdagen. En dus niet over [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:02:
[...]
Dit topic gaat over F1 toch? Dus datgene waar je mijn huisgenoot van beschuldigd is in ieder geval ontopic.
Dit soort topics zijn altijd een beetje slowchatterig. Gewoon doorscrollen, werkt bij jou ook.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Klopt volgens mij welPlenkske schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:09:
Ik dacht dat ze dat (van Angela Cullen) zelfs officieel bekend hadden gemaakt, maar misschien niet goed gezien.
Zo zonde die witte vlakken met blauwe HP logo’s op de Ferrari… maakt het één van de lelijkste liveries vind ik.
[ Voor 3% gewijzigd door PatrickC op 26-02-2025 10:18 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Ik vind de Duracell sticker/livery op de Williams altijd nog één van de beste. Goed gebruik gemaakt van het oppervlak. Oude foto:PatrickC schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:18:
Zo zonde die witte vlakken met blauwe HP logo’s op de Ferrari… maakt het één van de lelijkste liveries vind ik.
/f/image/rXeSo0NhIZLjh6X6jMxgxAIF.webp?f=fotoalbum_large)
[ Voor 32% gewijzigd door souljah1h op 26-02-2025 10:23 ]
Toch mis ik dat konijn, hadden ze op de T-cam kunnen monteren.souljah1h schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:21:
Ik vind de Duracell sticker/livery op de Williams altijd nog één van de beste. Goed gebruik gemaakt van het oppervlak.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Onboard bij Antonelli.... Wat stuitert die Mercedes! Of ligt dat aan de camera?
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
En een bak overstuurasing schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 10:28:
Onboard bij Antonelli.... Wat stuitert die Mercedes! Of ligt dat aan de camera?
Eigenlijk wel jammer dat Sauber nu een matte lak heeft. Dat gifgroene sprong er wel lekker uit. Nu oogt het toch weer wat tammer.
knip
[ Voor 95% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-02-2025 18:35 ]
offtopic:
Juist de posts met de thema hapjes is toch wel een hoogtepunt van een F1 weekend. Leuk die creativiteit. Laat maar lekker in deze topics.
Juist de posts met de thema hapjes is toch wel een hoogtepunt van een F1 weekend. Leuk die creativiteit. Laat maar lekker in deze topics.
Red Bull heeft de flexiwing in ieder geval geïmplementeerd. Goed te zien in die replay einde rechte stuk, T-cam richting voorkant zie je links over de halo de wing flink omhoog komen bij het afremmen.
https://untappd.com/user/OzzBier
Uiteraard hebben die het nu geimplementeerd, omdat men anders snelheid tekort komt tov de rest. Tot de race in Barcelona is het i mmers toegestaan, toch 9 races. Waarom zouden ze de extra snelheid anders moeten inleveren? Deden Mercedes en McLaren vorig jaar toch ook niet?OzzieMann schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:06:
Red Bull heeft de flexiwing in ieder geval geïmplementeerd. Goed te zien in die replay einde rechte stuk, T-cam richting voorkant zie je links over de halo de wing flink omhoog komen bij het afremmen.
Precies, ik geef ze dan ook groot gelijk.CH4OS schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:12:
[...]
Uiteraard hebben die het nu geimplementeerd, omdat men anders snelheid tekort komt tov de rest. Tot de race in Barcelona is het i mmers toegestaan, toch 9 races. Waarom zouden ze de extra snelheid anders moeten inleveren? Deden Mercedes en McLaren vorig jaar toch ook niet?
Het voordeel voor Red Bull is natuurlijk ook dat ze prima weten wat ze ervoor hebben aangepast aan (de rest van) de auto, en dat vanaf Spanje weer kunnen terugdraaien (/verbeterde versie ten opzichte van vorig jaar). McLaren heeft die "informatie" niet en zal dus wel echt met een nieuw "ontwerp" van de auto moeten komen.CH4OS schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:12:
[...]
Uiteraard hebben die het nu geimplementeerd, omdat men anders snelheid tekort komt tov de rest. Tot de race in Barcelona is het i mmers toegestaan, toch 9 races. Waarom zouden ze de extra snelheid anders moeten inleveren? Deden Mercedes en McLaren vorig jaar toch ook niet?
Spannend! succes vandaag, vooral aan je vrouwG_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 09:40:
Tijdens het wachten dat onze dochter geboren word mooi de testdagen kijken
[Afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Mij dunkt dat MER en FER het meest stuiteren.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Leuk om Lawson te zien vechten met die Red Bull, hij moet er nog even goed aan wennen. Zoekt met de spin gelijk even de grens van de auto op!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
vond ik dus ook opvallenAvK schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:30:
Ik schakelde wat later in, maar is er eerder toevallig ergens verteld wat die kabel was die achter/over het stuur van Piastri loopt?
Lawson lijkt nog wat te stoeien met de auto!
Basement Bios ---- Exo-S
Zit op het werk met een schuin oog mee te kijken en was te laat om te zie dat er iemand de bandenstapel in ging,wie was dat?
En ik kwam het eerste clickbait artikel al weer tegen 'Zorgen om bestuurbaarheid Red Bull'G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:32:
Leuk om Lawson te zien vechten met die Red Bull, hij moet er nog even goed aan wennen. Zoekt met de spin gelijk even de grens van de auto op!

Vaak bu'j te bang!
Lawson maakte een schuiver maar niet in de bandenstapel terecht gekomen.DoubleDutch schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:12:
Zit op het werk met een schuin oog mee te kijken en was te laat om te zie dat er iemand de bandenstapel in ging,wie was dat?
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Jep. En dat Hamilton onderstuur had en soms overstuur werd door het commentaar al toegedicht aan "Goh de auto is al aardig in balans".-tom-562 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:12:
[...]
En ik kwam het eerste clickbait artikel al weer tegen 'Zorgen om bestuurbaarheid Red Bull'
Ze zijn de beroemde Ferrari vergeten die zowel onder- als overstuur had? Soms tegelijk?
Ja dat was hem niet,misschien was het een fragment van vorig jaar,het leek op een Mercedes.AvK schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:14:
[...]
Lawson maakte een schuiver maar niet in de bandenstapel terecht gekomen.
Was hij de grens aan het opzoeken of is de auto "onbestuurbaar"?G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:32:
Was het niet ook in 2020 dat geschreven werd hoe Verstappen en Albon "de grens opzochten" maar vervolgens bij de eerste races bleek dat de auto on edge was en daardoor onbestuurbaar. En met de testdagen kun je je als coureur en team nog verbergen en er omheen lullen. Toen in 2020 Verstappen met een FP door de grindbak ging nadat de auto de zoveelste keer uit brak ging dat toch iets minder.
Komende dagen en in Australië zal dus moeten blijken of Lawson de grens opzocht, of Verstappen ook de grens opzoekt, of dat de auto gewoon niet goed is.
Het lukte ze niet om het 5 minuten niet over Hamilton te hebben, hoop dat dat niet 3 dagen door gaat zo.
---RAWE CEEK!!!---
Hij zit zo niet in de auto in de middag sessie. Mag hopen dat het dan wat minder over m gaat ja.NoFearCreations schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:18:
Het lukte ze niet om het 5 minuten niet over Hamilton te hebben, hoop dat dat niet 3 dagen door gaat zo.
De tering wat een fanboys
Heeft HAM al geklaagd over zijn rug? Of durft hij dat nog niet nu hij nieuw is bij FER?AvK schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:30:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Bij de races hebben we gelukkig weer alleen het F1TV team ipv de mensen van Sky erbij. Dat commentaar is een stukje neutraler.
En op zich logisch dat Hamilton aandacht krijgt. De move naar Ferrari is niet een klein ding natuurlijk.
En op zich logisch dat Hamilton aandacht krijgt. De move naar Ferrari is niet een klein ding natuurlijk.
Daar hoor je niks over uiteraardhansvk schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:24:
[...]
Heeft HAM al geklaagd over zijn rug? Of durft hij dat nog niet nu hij nieuw is bij FER?
"oh you can't say that, it's a Ferrari!"
10k boete...LZ86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:20:
De ****** wat een fanboys
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Verstappen staat er natuurlijk wel om bekend dat een auto die wat meer twitchie is aan de achterkant hem beter ligt. Wellicht dat Lawson in een auto zit met die filosofie? Had Checo daar ook niet voornamelijk problemen mee?RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:18:
[...]
Was hij de grens aan het opzoeken of is de auto "onbestuurbaar"?
Was het niet ook in 2020 dat geschreven werd hoe Verstappen en Albon "de grens opzochten" maar vervolgens bij de eerste races bleek dat de auto on edge was en daardoor onbestuurbaar. En met de testdagen kun je je als coureur en team nog verbergen en er omheen lullen. Toen in 2020 Verstappen met een FP door de grindbak ging nadat de auto de zoveelste keer uit brak ging dat toch iets minder.
Komende dagen en in Australië zal dus moeten blijken of Lawson de grens opzocht, of Verstappen ook de grens opzoekt, of dat de auto gewoon niet goed is.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Uiteindelijk hadden ze dat allemaal? Ook Albon heeft dat in interviews aangegeven (o.a. die high performance podcast) dat Verstappen een auto wil die steeds maar weer scherper instuurt en hij daar niet mee overweg kon, of in ieder geval maar in bepaalde mate, terwijl Verstappen er steeds verder in ging.Damian schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:36:
[...]
Verstappen staat er natuurlijk wel om bekend dat een auto die wat meer twitchie is aan de achterkant hem beter ligt. Wellicht dat Lawson in een auto zit met die filosofie? Had Checo daar ook niet voornamelijk problemen mee?
Ik heb in de ochtend nog niet gekeken, maar weet iemand of de nieuwe Red Bull nu ook een flexi voorvleugel heeft?
Zie:NotSoSteady schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:59:
Ik heb in de ochtend nog niet gekeken, maar weet iemand of de nieuwe Red Bull nu ook een flexi voorvleugel heeft?
En de paar reacties daarna.OzzieMann schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 11:06:
middagje alleen op kantoor, morgen vrij, vrijdag grotendeels alleen op kantoor! laat t testen maar komen!
nu 10% kans op regen
en morgen meer.
hebben Haas en AM dan toch goed gegokt met de bandenkeuze?
nu 10% kans op regen
en morgen meer.
hebben Haas en AM dan toch goed gegokt met de bandenkeuze?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Sinds dat itempje bij het Race Cafe waar een Amerikaanse vrouw een Red Bull jasje had gemaakt met alle logo's, met namen die nu in een vloekwoord waren veranderd..... Lees ik Tag Heuer steeds verkeerd.......

spoiler:
Kut Hoer
[ Voor 7% gewijzigd door AvK op 26-02-2025 13:12 ]
Ja ben blij als enkel het F1TV team er zit.LZ86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:20:
[...]
Hij zit zo niet in de auto in de middag sessie. Mag hopen dat het dan wat minder over m gaat ja.
De tering wat een fanboys
En ga er maar vanuit dat het vanmiddag ook regelmatig over HAM gaat. TOV Leclerc. Ze zullen het toch niet kunnen laten.
Gelukkig bij de races zitten ze op een ander kanaal
De move naar FER is natuurlijk wel de enige grote jongen die zelf heeft gekozen voor een move
Ik hoop vooral dat de sfeer niet omslaat als beide het moeilijk krijgen....
[ Voor 29% gewijzigd door Waah op 26-02-2025 13:09 ]
Bij de Mercedes monteurs krijg ik steeds een idee dat ik naar een groep tri poloski Russen zit te kijken.
Weet je toevallig welke aflevering?AvK schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:04:
Sinds dat itempje bij het Race Cafe waar een Amerikaanse vrouw een Red Bull jasje had gemaakt met alle logo's, met namen die nu in een vloekwoord waren veranderd..... Lees ik Tag Heuer steeds verkeerd.......
Woow, woow, wooooow... Zei die Sky commentator nou; "Max Verstappen, on form, arguably the best driver on the grid"?
Dat wordt cancelen, ontslag, lynchen...
@Mad-Matt ik heb teruggespoeld en mijn quote aangepast, het was echt arguably the best driver.
@Mad-Matt ik heb teruggespoeld en mijn quote aangepast, het was echt arguably the best driver.
[ Voor 26% gewijzigd door TheBrut3 op 26-02-2025 13:15 ]
hehe, ik hoorde het ook en gelijk heeft hijTheBrut3 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 13:12:
Woow, woow, wooooow... Zei die Sky commentator nou; "Max Verstappen, arguably the best driver on the grid"?
Saai! Racen met die bakken! (Vanmorgen niet veel kunnen kijken)
[ Voor 11% gewijzigd door Mad-Matt op 26-02-2025 13:19 ]
Hmm, toch kans op regen vandaag en morgen, dus die banden van Haas zijn toch niet zo vreemd
[ Voor 6% gewijzigd door Damian op 26-02-2025 13:41 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Verstappen: S1 goed, S2 minder, S3 nog minder goed. Conclusie: WDC 2027 confirmed.
Max is flink aan het inhouden om niet teveel op te vallen. En de voorvleugel heeft zoveel flex dat het net lijk alsof deze eraf wappert.
Regen verwacht over 20 minuten.
Ik weet niet wie, maar 1 van de commentatoren heeft volgens mij ergens een heel groot nummer gehoord, volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat er '1 billion terabyte of data' van een auto kwam per raceweekend. Dat lijkt me enigszins overdreven
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
LEC 4 tiende sneller dan HAM, zelfde band. Wordt (weer) niks voor HAM dit jaar. /s
Dit levert de eerste zoekopdracht op:BM schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:12:
Ik weet niet wie, maar 1 van de commentatoren heeft volgens mij ergens een heel groot nummer gehoord, volgens mij hoorde ik iemand zeggen dat er '1 billion terabyte of data' van een auto kwam per raceweekend. Dat lijkt me enigszins overdreven
Each Formula 1 car carries around 300 sensors onboard, producing 1.5 terabytes of data throughout a race weekend. For a race season, a two-car team produces 11.8 billion data points.
Crofty was dat. Daar moet je sowieso niet te veel naar luisteren.BM schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:12:
Hoezo heb je zorgen om de bestuurbaarheid van de Red Bull?-tom-562 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 12:12:
[...]
En ik kwam het eerste clickbait artikel al weer tegen 'Zorgen om bestuurbaarheid Red Bull'
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
<blockquote class="twitter-tweet" data-media-max-width="560"><p lang="en" dir="ltr">Max's onboard during his fastest lap<br><br>car looks stable... we move in silence<a href="https://t.co/4rSZAVgBpz">pic.twitter.com/4rSZAVgBpz</a></p>— Verstappen News (@verstappenews) <a href="https://twitter.com/verstappenews/status/1894731384209477769?ref_src=twsrc%5Etfw">February 26, 2025</a></blockquote> <script async src="https://platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>
dan maar zo; https://x.com/verstappenews/status/1894731384209477769
lijkt goed stabiel op de weg te liggen
dan maar zo; https://x.com/verstappenews/status/1894731384209477769
lijkt goed stabiel op de weg te liggen
[ Voor 10% gewijzigd door himlims_ op 26-02-2025 14:34 ]
Just started spitting with rain in the pit lane. Not exactly the weather teams will have been expecting this week but they’ll always find useful ways of gathering data #F1 #F1Testing
— Chris Medland (@ChrisMedlandF1) 26 februari 2025
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Omdat na Lawson vanmorgen intussen Verstappen ook al een aantal "incidentjes" heeft gehad bv?G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:29:
[...]
Hoezo heb je zorgen om de bestuurbaarheid van de Red Bull?
Zie ook mijn reactie van eerder vandaag op een post van je. In 2020 hadden ze met ee tests ook meerdere incidentjes (spins etc) en ondanks dat ze het deden downplayen kwam later, gedurende het seizoen, de aap toch uit de mouw dat de auto niet heel stabiel was en het dus niet aan "randje opzoeken" lag maar dat de auto onvoorspelbaar was.
Ah op die manier, ik maak me totaal geen zorgen namelijk. Bij deze testdagen is dat vaak namelijk heel normaal, beetje limiet opzoeken en de auto's leren kennen. Dan krijg je ook glijdersRobertMe schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:43:
[...]
Omdat na Lawson vanmorgen intussen Verstappen ook al een aantal "incidentjes" heeft gehad bv?
Zie ook mijn reactie van eerder vandaag op een post van je. In 2020 hadden ze met ee tests ook meerdere incidentjes (spins etc) en ondanks dat ze het deden downplayen kwam later, gedurende het seizoen, de aap toch uit de mouw dat de auto niet heel stabiel was en het dus niet aan "randje opzoeken" lag maar dat de auto onvoorspelbaar was.
Nope, maar is inmiddels overgewaaid
Schijnt ook nogal wat wind te staan daar. Dit heeft ook invloed op de auto'sG_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:48:
[...]
Ah op die manier, ik maak me totaal geen zorgen namelijk. Bij deze testdagen is dat vaak namelijk heel normaal, beetje limiet opzoeken en de auto's leren kennen. Dan krijg je ook glijders
Alle auto’s vanaf de zijkant, via Twitter The Race:strip_exif()/f/image/tK8E4GpVFZC8VK9UYlC6DglD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9RHB7aNJLgq7n7rpgRSOswQ5.jpg?f=fotoalbum_large)
https://x.com/wearetherac...&t=w0q96hX1QKYEGTgaO0VK5w
:strip_exif()/f/image/tK8E4GpVFZC8VK9UYlC6DglD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/9RHB7aNJLgq7n7rpgRSOswQ5.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 5% gewijzigd door TinusXIII op 26-02-2025 14:51 ]
:strip_exif()/f/image/KWIqB7SOn1iJhnpgQueO5nqW.jpg?f=fotoalbum_large)
FASTEST SECTORS ⏱️
— Formula 1 (@F1) 26 februari 2025
Hamilton | Alonso | Antonelli #F1Testing #F1 pic.twitter.com/AaoGcN15Re
Bijna allemaal hetzelfde qua sidepodsTinusXIII schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:51:
Alle auto’s vanaf de zijkant, via Twitter The Race[Afbeelding]
[Afbeelding]
Sure, maar ik vrees dat je iets te positief bent ingesteld. Tuurlijk zoeken teams de limieten op, maar als je beide coureurs meerdere 'momentjes' hebben, op momenten dat er echt nog niet volle bak gepusht word (het kan niet veel sneller) is het echt niet zo raar om te denken dat er 'iets aan de hand is'. Dat hoeft zeker geen fundamenteel probleem met de auto te zijn, kan ook de setup zijn, maar ik durf niet te stellen dat alles pais en vree is.G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:48:
[...]
Ah op die manier, ik maak me totaal geen zorgen namelijk. Bij deze testdagen is dat vaak namelijk heel normaal, beetje limiet opzoeken en de auto's leren kennen. Dan krijg je ook glijders
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Het zijn natuurlijk al meerdere incidentjes geweest, en bij andere teams heb ik ze nog niet gespot.G_Dragon schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 14:48:
[...]
Bij testen an zich kun je waarschijnlijk niet beter naar bepaalde zaken kijken (zij het rondetijden, zij het aantal ronden, zij het aantal spins, zij het...). Maar als een team er uit springt is dat wel een aandachtspuntje. Een team dat veel meer ronden rijdt dan de rest zou zomaar eens heel betrouwbaar kunnen zijn, en mogelijk niet het achterste van re tong hebben laten zien (veel long runs bv). Een team dat veel minder ronden rijdt kan zomaar eens onbetrouwbaar zijn. Als een team op de eerste dag 3? spins / slippertjes heeft en alle andere teams 0 kan dat duiden op een wispelturige auto. Etc etc.
En het os dus een aandachtspunt om op te letten. Ik zeg niet dat er een probleem is. Maar het valt wel op. En uiteraard is het pas de eerste dag en misschien hebben ze morgen, of voor Australië, al een fix als het al een probleem is.
Even de stop omzetten!
---RAWE CEEK!!!---
Zo te zien doen ook niet alle lichtpanelen langs de baan het. Sommige tonen wel een rode vlag, de andere blijven zwart.
Bij Mercedes lijkt het ook donker.StefanVerkerk schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:05:
Zo te zien doen ook niet alle lichtpanelen langs de baan het. Sommige tonen wel een rode vlag, de andere blijven zwart.
Edit: nu ander beeld, alles is uit.
Nu weet ik bij mezelf wat zo'n tik doet. Er zijn NVMe's die het niet overleven..
[ Voor 18% gewijzigd door HollowGamer op 26-02-2025 15:07 ]
"It's lights out and away we won't!"
Net nu Crofty weg is...
"And it's light out..."
"And it's light out..."
Ze nemen daar 'Lights out and away we go' wel erg letterlijk.
Wie denkt er ook al de hele tijd dat er een rode vlag is bij het even je tv/scherm kijken? Door de rode nr. 1 en rode lijn daarboven bij de timing-tabel? En nog meer wanneer het rode "Live" blok in beeld is?
Maar er is wel een green flag intussen?Prev schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:09:
Sessie wordt niet meer hervat.
Edit:
Bij posten wel weer een rood streepje in de timing tower.
[ Voor 15% gewijzigd door RobertMe op 26-02-2025 15:11 ]
Waar heb je dit gelezen? Hoor het niet voorbij komen hier (F1TV).Prev schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:09:
Sessie wordt niet meer hervat.
Misschien zo'n brand test die je doet op het werk?
Weet iemand hoe de cameras enzo dan wel nog werken? Snap dat ze een batterij hebben, maar hoe werkt de regie enzo? Die zitten toch nu niet op zo'n nood oplossing? Kan mij niet voorstellen dat dit het trekt.
[ Voor 28% gewijzigd door HollowGamer op 26-02-2025 15:13 ]
Ik denk wel dat de nieuwe getweakte graphics weer beter zijn.henri86 schreef op woensdag 26 februari 2025 @ 15:11:
Wie denkt er ook al de hele tijd dat er een rode vlag is bij het even je tv/scherm kijken? Door de rode nr. 1 en rode lijn daarboven bij de timing-tabel? En nog meer wanneer het rode "Live" blok in beeld is?
Het blijft jammer dat het ViaPlay niet zo scherp is, dan op F1TV.
Is niks meer dan een vooruitziende blik.
Zijn er meer kijkers op appleTV (F1TV)? De extra bitrate, resolutie en HDR zien er best netjes uit, zeker nu in het "donker" met de zaklampjes en zo.
Ik ben benieuwd of het extra gaat kosten voor de race weekenden.
Ik ben benieuwd of het extra gaat kosten voor de race weekenden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |