✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik schat zijn analyse wat hoger in dan die van @ExocetRRCreations schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:33:
“Verstappen rotates incredible well”
“Class of the field”
Aldus Alex Brundle.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
slechts de vleugel.
Haas Heeft Flexi bodywork (WCC confirmed)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Jarenlang werd er gezegd dat Barcelona de meest representatieve mix van high-, medium- en low-speed had (sector 3 had goede correlatie met Monaco), maar Bahrain heeft dat veel minder en is van nature ook een baan met de sweet spot op een lagere downforce dan Barcelona.
In een notendop, Bahrein kent geen hogesnelheidsbochten, heeft weinig belansverschuivingen en een klein afstellingsvenster en daarmee geen optimaal testcircuit eigenlijk.mavamal schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:47:
Heeft iemand al een goede analyse gevonden van de verschillen tussen Barcelona als testcircuit en Bahrain als testcircuit?
Jarenlang werd er gezegd dat Barcelona de meest representatieve mix van high-, medium- en low-speed had (sector 3 had goede correlatie met Monaco), maar Bahrain heeft dat veel minder en is van nature ook een baan met de sweet spot op een lagere downforce dan Barcelona.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Maar ook geen sneeuw (de “ook geen regen” gaat niet meer op)Chocoball schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:54:
[...]
In een notendop, Bahrein kent geen hogesnelheidsbochten, heeft weinig belansverschuivingen en een klein afstellingsvenster en daarmee geen optimaal testcircuit eigenlijk.
Niet om jou persoonlijk @DarkSide , maar ik dacht dat we sinds vorig jaar gestopt waren met dat “WCC confirmed” (of WDC confirmed) gedoe. Echt best wel mateloos irritant ook al staat er eenDarkSide schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 10:46:
[...]
slechts de vleugel.
Haas Heeft Flexi bodywork (WCC confirmed)
/mini-rantje
Mijn boefje is liev!
"When you grow up your heart dies"
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Ze willen de window van de wagen wat vergrotenG_Dragon schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:14:
Allemaal glas op de baan..
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit; Inmiddels weer rood.
[ Voor 16% gewijzigd door TheBrut3 op 28-02-2025 11:22 ]
Toen de auto's de baan op reden, reed er op het einde van de pitstraat inderdaad nog een quad de baan af.ParaDroid2 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:23:
En er zou ook nog een werkauto zijn.. Lekker geregeld weer
Ik ben ook blij dat ze niet bij de 'F1 TV'-crew zit...sjaool schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:15:
Dat Ierse accent van Bernie Collins is behoorlijk stevig. Daar moet ik echt even doorheen luisteren. lol
https://www.the-race.com/...1-faces-new-mini-drs-row/Paddock sources suggest there are two key behaviour characteristics that have emerged: one of the entire rear wing structure rotating back, and another of some squads continuing to play around with opening up the slot gap when the car is at speed on the straight.
Speaking on the final day of pre-season testing in Bahrain, Red Bull technical director Pierre Wache told The Race that he had no doubts some squads again appeared to be exploiting the mini-DRS idea.
"It is still going on," he said. "I think Ferrari and McLaren are doing the mini-DRS stuff still."
Het gaat weer een leuk jaar worden...
Gaat echt goed daar
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

I served in a company of heroes.
Nou ja. De F1 keert volgend jaar terug in Barcelona. In januari al. Ivm de nieuwe reglementen wordt er drie keer zoveel getest. Drie dagen in Barcelona en 2x 3 dagen in BahreinMad-Matt schreef op maandag 24 februari 2025 @ 15:33:
[...]
Geweldig, iets wat ik ook graag een keer doe in de toekomst. (al wordt het duurder en duurder en duurder)

Bron: https://www.autosport.com...lona-in-january/10699254/
Aan het spelen: Clair Obscur: Expedition 33
Iemand de rondetijden van de bus? Ben wel benieuwd of die sneller is dan de Haas.
Klinkt alsof Red Bull weer achter de feiten aanloopt wat dit betreft.sjoerddebruin schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 12:54:
[...]
https://www.the-race.com/...1-faces-new-mini-drs-row/
Het gaat weer een leuk jaar worden...
Of de FIA heeft wat uitwegen in haar regelement gemist?Exocet schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:44:
[...]
Klinkt alsof Red Bull weer achter de feiten aanloopt wat dit betreft.
Nee, die houden zich aan de regels op dat gebied. Red Bull wordt vaak van cheaten beticht maar tot nu zijn het vooral de anderen die zich daarmee bezig houden.Exocet schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:44:
[...]
In Formule 1 termen heet dat natuurlijk "de grenzen van het reglement opzoeken".
[ Voor 10% gewijzigd door sjaool op 28-02-2025 13:50 ]
Zijn niet veel teams die rood hebben meegenomen.Damian schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:15:
Hopelijk einde van de dag nog wel een boel glory runs op rood...
Fantastisch accent joh. Kan ik echt van genieten.sjaool schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:15:
Dat Ierse accent van Bernie Collins is behoorlijk stevig. Daar moet ik echt even doorheen luisteren. lol
Je zou maar 3 dagen lang Davide Valsecchi als commentator hebbensjaool schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 11:15:
Hmm kak inderdaad:TinusXIII schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:58:
[...]
Zijn niet veel teams die rood hebben meegenomen.

Ze slist ook nog een beetje dus je zult genieten.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:01:
[...]
Fantastisch accent joh. Kan ik echt van genieten.
Dan kunnen ze net zo goed Sponge Bob inhuren. Ik wordt er altijd hyper van.Chocoball schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:04:
[...]
Je zou maar 3 dagen lang Davide Valsecchi als commentator hebben
Of 3 dagen Steiner als commentator? Ik vrees alleen dat ome Ben dat niet gaat trekken.
De nieuwe vleugel zit er al niet meer op.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:35:
En ook met de nieuwe vleugel is het niet best bij RBR.
Oei oei oei
Daarnaast: testdagen, dus weinig zinnigs te zeggen.
Ze hebben er een andere vloer onder gezet heb ik begrepen.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:35:
En ook met de nieuwe vleugel is het niet best bij RBR.
Oei oei oei
Zoek de F1 wagen.
Ook S2 matig, en dat is waar ongeveer alle bochten zijn.
Gaat RBR van een auto die vooral goed is in de bochten naar een rechtelijns auto?
Zet paniek-mode eens uit johLZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:55:
VER nu een sneller rondje neergezet. Lijkt op de c3 een stuk stabieler dan op c2.
Gaat RBR van een auto die vooral goed is in de bochten naar een rechtelijns auto?
Of het is weer zo dat de tegenstanders moeten cheaten om te winnen.Exocet schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 13:44:
[...]
tip, ga niet naar Monza... het lijkt alsof de speaker de hele tijd italiaans praat, maar schijn bedriegtChocoball schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:04:
[...]
Je zou maar 3 dagen lang Davide Valsecchi als commentator hebben
Waar haal je die wijsheid vandaan?LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 14:55:
VER nu een sneller rondje neergezet. Lijkt op de c3 een stuk stabieler dan op c2.
Ik heb de commentators al meerdere keren horen melden dat ze zien dat de RB21 erg stabiel eruit ziet en vooral goed roteert.
Ik maak me weinig zorgen
[ Voor 5% gewijzigd door Damian op 28-02-2025 15:11 ]
Welke commentators? Op F1tv zijn ze niet echt positief over de RB.Damian schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:10:
[...]
Waar haal je die wijsheid vandaan?
Ik heb de commentators al meerdere keren horen melden dat ze zien dat de RB21 erg stabiel eruit ziet en vooral goed roteert.
Ik maak me weinig zorgen
Maar goed, Verstappen blijft natuurlijk een uitzonderlijke coureur. ALs iemand die auto werkend krijgt zal hij het zijn. Vrees alleen wel voor Lawson.
[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 28-02-2025 15:13 ]
Ligt eraan welke setup ze gebruiken. Vanochtend was iemand van F1TV juist erg positief en zei dat de Red Bull het meest gemakkelijk door de bochten gaat. Diegene stond naast de baan.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:12:
[...]
Welke commentators? Op F1tv zijn ze niet echt positief over de RB.
Begin van de middag waren er een paar negatief, maar toen reed Red Bull met een andere setup.
Nu weet een snellere ronde en dat ging best makkelijk.
Brundle in ieder geval.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:12:
[...]
Welke commentators? Op F1tv zijn ze niet echt positief over de RB.
Maar goed, Verstappen blijft natuurlijk een uitzonderlijke coureur. ALs iemand die auto werkend krijgt zal hij het zijn. Vrees alleen wel voor Lawson.
Ruw nachtje achter de rug en voelt zich onvoldoende fit voor een sessie.LZ86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:44:
Iemand die weet wat er met Stroll is? Ineens Alonso toch in die cockpit?
Lekker dan, veel verloren testtijd voor AM dus.....Chocoball schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:45:
[...]
Ruw nachtje achter de rug en voelt zich onvoldoende fit voor een sessie.
Maarja eigen schuld. Die Stroll is toch de coureur op de grid die dat stoeltje het minst verdiend, alleen maar omdat papa dat team heeft gekocht heeft ie die plek.
Mooi die Engelse humor op F1TV
- snelste testtijd op dag 3 (afgerond) 1:30.3 van Leclerc (Max 1:30.8).
- snelste Q3 in de race 1:29.2 (Max)
[ Voor 10% gewijzigd door Boeryepes op 28-02-2025 16:02 ]
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
[ Voor 21% gewijzigd door basvn op 28-02-2025 16:33 ]
Ze hebben er ook niet veel aan, want de banden die rood zijn bij de testdagen gebruiken ze toch niet in het raceweekend hier. Ik gok weer op een conservatieve C1, C2 en C3.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Alleen VER rijdt vandaag. Bij de andere teams rijden 2 rijders (ochtend en middag)Martinusz schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:52:
Waarom rijdt RB maar met 1 auto? (laat ingeschakeld)
Bij testen rijdt iedereen met 1 autoMartinusz schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 16:52:
Waarom rijdt RB maar met 1 auto? (laat ingeschakeld)
:strip_exif()/f/image/9F62r0rM93bNCtedDrfclpil.jpg?f=fotoalbum_large)
En voor de liefhebbers iemand heeft wat in excel gezet met rondetijden.
*** UPDATED - DAY 3 ***
— F1 Debrief (@f1debrief) 28 februari 2025
Αρχείο με όλους τους χρονομετρημένους γύρους, τα χρονομετρημένα sectors και τις τελικές ταχύτητες από την τρίτη ημέρα δοκιμών. #F1GR #F1
Excel sheet with all the laptimes, sector times and top speeds from #Day3 of #F1Testinghttps://t.co/T84D1gnvng pic.twitter.com/nidzzPFQ7l
/f/image/Ft6WosZ4KTaEToGeMRFUNy6r.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 42% gewijzigd door d-vine op 28-02-2025 18:01 ]
Omdat ze iets te schrijven moeten hebben en een hoop clickbait plaatsen.Treveo schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 19:33:
Wat heb ik gemist? VER zag er toch prima uit? Waarom verschijnen er nu dan artikelen dat ze zich zorgen (moeten) maken?
F1 test days, best times of 3 days .. or something like that.
/f/image/SWKdf9NvIGhLDE8KC1d6CMhT.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Charles Hill op 28-02-2025 20:10 ]
We gaan het zien over 2 weken.
Max is meestal wel eerlijk daarin.desalniettemin schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 20:24:
Max verwacht dat ze niet het sterkste team zijn in Australië las ik net. Sandbaggen of toch niet?
We gaan het zien over 2 weken.
Hoop gewoon dat we niet een compleet McLaren dominant seizoen krijgen
Zoals het nu uitziet is RB 3-4 team samen met Mercedes.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik ben zo ziek als een hond, wellicht ligt het daaraan, maar dat is toch langzamer?Boeryepes schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 15:55:
Misschien al gepasseerd. De tijden van nu zijn een stuk sneller dan vorig jaar:
- snelste testtijd op dag 3 (afgerond) 1:30.3 van Leclerc (Max 1:30.8).
- snelste Q3 in de race 1:29.2 (Max)
Voor eind 2026 is hij sowieso niet weg.Amaze86 schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:16:
Problemen zoals RB ze heeft qua balans los je niet zomaar op, denk laatste jaar voor Max bij RB. Ze missen gewoon Neweyhoe hard ze het ook ontkennen, wat een domme zet was dat om die man te laten gaan.
Zoals het nu uitziet is RB 3-4 team samen met Mercedes.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Day 3 Highlights | F1 Pre-Season Testing 2025
Als Max weg wil gaat hij weg. Ik weet wel zeker dat er het één en ander aan clausules is opgenomen in zijn contract. Als RBR hem dit jaar geen goede auto geeft verwacht ik dat hij opstapt, en dan mogen we duimen dat hij überhaupt nog ik de F1 blijft rijden.
Mocht hij dit jaar weer een kampioenschap pakken, dan denk ik dat die 8 WDC’s wel in zijn hoofd gaan zitten, ondanks dat hij zelf zegt dat het hem daar niet om gaat.
Ik denk niet dat hij na dit jaar al zal vertrekken bij Red Bull, mocht de auto van dit jaar niet goed genoeg zijn. Volgend seizoen rijden ze in compleet nieuwe auto’s. Dan wordt het pas duidelijk of Red Bull ook vanaf 2026 een auto heeft gebouwd waar je kampioen mee kunt worden. Is dat niet zo, dan zal Max wel vertrekken bij Red Bull, maar dan is de grote vraag waar naar toe? Bij McLaren zou ik wel mooi vinden. Een vertrek uit de F1 is dan zeker ook een optie lijkt mij en dan verwacht ik dat hij richting WEC zal gaan.ZeromaNoiS schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 01:35:
[...]
Als Max weg wil gaat hij weg. Ik weet wel zeker dat er het één en ander aan clausules is opgenomen in zijn contract. Als RBR hem dit jaar geen goede auto geeft verwacht ik dat hij opstapt, en dan mogen we duimen dat hij überhaupt nog ik de F1 blijft rijden.
Mocht hij dit jaar weer een kampioenschap pakken, dan denk ik dat die 8 WDC’s wel in zijn hoofd gaan zitten, ondanks dat hij zelf zegt dat het hem daar niet om gaat.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Teleurstellend weinig rondjes van Red Bull en Aston Martin.
In dit stadium heb ik stomweg niet genoeg houvast om te verwachten dat RBR het op kan nemen tegen MCL.
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor. Maar zoals ik al eerder gezegd heb ik kijk alleen FM1 vanwege Max. De andere boeien me totaal niet. Ik heb overigens niet de testdagen gekeken, want dat zegt toch niet veel, want eenmaal tijdens de eerste race zijn de auto's toch weer veranderd met updates. Ik kijk ook geen vrije trainingen meer of voorbeschouwingen. 5 minuten van te voren schakel ik pas in.Exocet schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:08:
[...]
Max is meestal wel eerlijk daarin.
Hoop gewoon dat we niet een compleet McLaren dominant seizoen krijgen
Aston Martin heeft gisteren o.a. veel tijd verloren met ombouwen zodat Alonso kon gaan rijden i.p.v. Stroll. Hoewel Alonso ook verkouden schijnt te zijn had Lance een brakke nacht achter de rug en voelde zich gisteren niet fit genoeg om te rijden terwijl de wagen al voor hem gereed stond.TinusXIII schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:44:
[...]
Verstappen was na de sessie op woensdag best tevreden met de wagen maar dat veranderde vrijdagochtend met een andere voorvleugel en vloer op de wagen. De RB21 is toen weer terugomgebouwd naar de specificatie van woensdag. Aangezien Bahrein geen goed testcircuit is voor de problemen van Red Bull die het vorig seizoen ondervond zal Australë de eerste test zijn. Er zijn wel wat nieuwe onderdelen in de pijplijn maar zal niet zo zijn dat er een radicaal andere RB21 zal staan.Lynx schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 08:54:
Ja hoewel we kunnen blijven hopen en dag 2 Max positief uit de hoek kwam zijn er toch best wat zorgelijke indicatoren. Veel gesleutel aan de auto op dag 2 en dag 3. Verreweg de minste rondes gereden. We zagen de derde dag toch wat onvoorspelbaar gedrag van de RB toen Max gas gaf en ook zagen we zijn hoofd schudden toen hij een snelle ronde moest afbreken na weer een kwispel van de auto. Tot slot de situatie dat er alweer twee illegale auto’s rondrijden met mini drs en het gedoe rond de flex voorvleugel. We weten inmiddels hoe de FIA er mee omgaat als blijkt dat Ferrari en McLaren illigale achtervleugels hebben. Denk dat ze liever een kampioenschap hebben tussen rood en oranje dan de stieren.
In dit stadium heb ik stomweg niet genoeg houvast om te verwachten dat RBR het op kan nemen tegen MCL.
Als de nieuwe mini-DRS achtervleugel door de statische deflectietest van de FIA komt en het regelement niet ingrijpt dan zou de FIA nog een TD kunnen overwegen..
Voor wat het waard is: bij Ziggo Sport gaf iemand aan dat een team dat onzeker is op de laatste dag veel lange sessies rijdt om racedata te verzamelen. Veel korte sessies met telkens andere instellingen betekent eerder dat je de basis op orde hebt en aan het finetunen bent op afzonderlijke onderdelen.TinusXIII schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:44:
[...]
desalniettemin reageer je toch in dit topic.desalniettemin schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 09:48:
[...]
Hier ben ik ook wel een beetje bang voor. Maar zoals ik al eerder gezegd heb ik kijk alleen FM1 vanwege Max. De andere boeien me totaal niet. Ik heb overigens niet de testdagen gekeken, want dat zegt toch niet veel, want eenmaal tijdens de eerste race zijn de auto's toch weer veranderd met updates. Ik kijk ook geen vrije trainingen meer of voorbeschouwingen. 5 minuten van te voren schakel ik pas in.
We weten het niet. De auto's zijn allemaal doorontwikkelingen, en dat zal dit jaar blijven. Vorig jaar was Max dominant in de eerste 8 (?) races, dat zegt dus niet zoveel voor de rest van het seizoen...
ping 127.212.23.124
Eens maar iets anders verwoord: als je auto echt compleet is veranderd (dus zoals in 2026) dan moet je veel ronden rijden om te zien of onderdelen heel blijven. De veranderingen in onderdelen zullen dit jaar relatief klein zijn. Dus waarom zou je dan kwantiteit verkiezen boven kwaliteit?Toke_gt schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:14:
[...]
Voor wat het waard is: bij Ziggo Sport gaf iemand aan dat een team dat onzeker is op de laatste dag veel lange sessies rijdt om racedata te verzamelen. Veel korte sessies met telkens andere instellingen betekent eerder dat je de basis op orde hebt en aan het finetunen bent op afzonderlijke onderdelen.
Beterschap!Vinniedh schreef op vrijdag 28 februari 2025 @ 21:18:
[...]
Ik ben zo ziek als een hond, wellicht ligt het daaraan, maar dat is toch langzamer?
Snelste tijd van de 2025 test was iets van 1:29.5. Vorig jaar was 1:30.3 dus niet langzamer.
The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.
1:29,348 door SainzBoeryepes schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:27:
[...]
Beterschap!
Snelste tijd van de 2025 test was iets van 1:29.5. Vorig jaar was 1:30.3 dus niet langzamer.
Die laatste stint van Norris, bizar. Komt wel overeen met de snelle laatste/tweede stints van McLaren vorig jaar.
RACE SIMULATIONS - DAY 2
🟠NOR was quickest in all 3 stints, and his last one (on C2) was MONSTROUS!
🔴LEC and 🔵ANT were over 0.5s/lap slower over 54 laps. NOR's advantage in the last stint was above 1s/lap!
NOR was 2.128s/lap quicker than in his 2024 race! Different track conditions, sure, but expect the 2025 cars to have a much quicker pace than in 2024
:strip_exif()/f/image/JWA9WJpkq8VxnUG844pTKVZD.jpg?f=fotoalbum_large)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Te vroeg om te beoordelen. Red Bull Racing heeft bijvoorbeeld de minst aantal rondjes gereden, Max had gisteren geen race stints gereden. Alleen maar verschillende set ups uitproberen, je wilt weten hoe de auto reageert. Daarnaast hebben de monteurs ook mogen sleutelen, om de nieuwe wagen beter te leren kennen. Achterste van de tong zullen we pas in de aankomende races zien.TinusXIII schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 12:09:
Racesimdata van de tweede dag. Zou McLaren de eerste races tot de flexwing TD domineren?
Die laatste stint van Norris, bizar. Komt wel overeen met de snelle laatste/tweede stints van McLaren vorig jaar.
[...]
[Afbeelding]
Geen vuiltje aan de lucht…;TinusXIII schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 07:44:
[...]
Red Bull Racing met weinig rondes tijdens de testdagen... 👀
— Ziggo Sport Racing (@ZS_Racing) 28 februari 2025
'Is die auto gewoon al té goed?' - @Olav_Mol 🤩#ZiggoSport #RaceCafé #F1 pic.twitter.com/O5F8dfqCcA
Mijn boefje is liev!
Haha in de orginele reactie staat het precies andersomBoeryepes schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 10:27:
[...]
Beterschap!

Dit is om de concurrentie niet teveel mee te geven wat er op hun wagen gebeurd.

Alleen hoe kan Mercedes herkennen wat de lucbtstromen op hun wagen doen en waarom is de ingenieur zo aan het stoeien met de belichting bij het fotograferen?

De Mercedes fotografeert de onderdelen met een UV lamp zodat de FloViz beter oplicht en de stromingen beter zichtbaar worden.
https://www.auto-motor-un...-wie-funktioniert-floviz/
Dat is echt pure hopium van Mol... Waarom zou je bijvoorbeeld Lawson niet zoveel mogelijk ronden willen laten rijden? Daarnaast hadden ze ook wat kleine technische issues. Je zou kunnen zeggen dat het aantal ronden de enige zinnige metric is. Meer ronden = beter
Waarschuwing, audio is nogal atrocious.
[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 02-03-2025 23:29 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |