ZeromaNoiS schreef op zaterdag 1 maart 2025 @ 01:35:
[...]
Als Max weg wil gaat hij weg. Ik weet wel zeker dat er het één en ander aan clausules is opgenomen in zijn contract. Als RBR hem dit jaar geen goede auto geeft verwacht ik dat hij opstapt, en dan mogen we duimen dat hij überhaupt nog ik de F1 blijft rijden.
Mocht hij dit jaar weer een kampioenschap pakken, dan denk ik dat die 8 WDC’s wel in zijn hoofd gaan zitten, ondanks dat hij zelf zegt dat het hem daar niet om gaat.

Ik denk niet dat hij na dit jaar al zal vertrekken bij Red Bull, mocht de auto van dit jaar niet goed genoeg zijn. Volgend seizoen rijden ze in compleet nieuwe auto’s. Dan wordt het pas duidelijk of Red Bull ook vanaf 2026 een auto heeft gebouwd waar je kampioen mee kunt worden. Is dat niet zo, dan zal Max wel vertrekken bij Red Bull, maar dan is de grote vraag waar naar toe? Bij McLaren zou ik wel mooi vinden. Een vertrek uit de F1 is dan zeker ook een optie lijkt mij en dan verwacht ik dat hij richting WEC zal gaan.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm