CreativeS schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 14:25:
[...]
Dat had ik vorig weekend. Ik kijk de trainingen meestal even op het tweede scherm achter de PC. Ik kon alleen via Chrome incognitomodus inloggen. Via normale kanalen kreeg ik te lezen dat er een probleem met de credentials was. Nu kan ik weer gewoon inloggen op de normale manier.
[...]
Wij hebben Viaplay (nou ja mijn vader dan) en wij kijken al het hele jaar met zijn F1TV-toegang op mijn eigen account. Zolang het kan, doen we het gewoon zo. Enige nadeel is de maandelijke mail op mijn account dat we zogenaamd een betalingsachterstand hebben bij F1 TV. Ik heb ze maar in een filter gegooid. Daarom schrok ik vorig weekend toch wel... ik dacht ze me voor de laatste races nog even zouden 'pakken'.
Vreemd, ik heb dit soort dingen nog nooit gehad met F1 TV, ook geen mailtjes dat ik niet heb betaald.
Wel eens gehad dat ik problemen had met toegang tot services etc.
Oplossing was een IP reset, Modem Uit, Kabel uit de Muur aansluiting, Modem Aan, Wachten tot de WiFi/Netwerk in Huis weer zichtbaar was, Modem Uit, Kabel weer in de Muur, Modem Aan, en als het goed is heb je dan een nieuw Extern (Dynamisch) IP en werkte de boel weer.
Ook mee gemaakt dat in eens een Firewall moeilijk ging doen, zelfs zo erg dat ik het hele Firewall programma er af moest halen bij iemand omdat hij gewoon de boel bleef blokkeren ook al had ik alles correct ge-forward en uitzonderingen in gesteld, en de Firewall had Uitgeschakelt. (ik dacht Avast, maar weet het niet meer zeker)
Dus dat kan je ook proberen @
ymoona