RobertMe schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:20:
[...]
International kun je de taal kiezen en heb je met Engels het commentaar van Sky.
Maar..., Sky was gisteren ook niet foutloos, verre van zelfs. Las dat Crofty & Brundle een eigen mening hadden over Lawson. De een dacht dat Lawson niet sneller kon, en de ander dat Lawson zo langzaam reed om Verstappen te helpen

En zelfs nadat Ted aangaf dat Hadjar intussen zijn twee pitstops had gemaakt viel het kwartje nog niet bij Crofty & Brundle dat dat langzame rijden de strategie was.
Daarnaast wat al in het race topic voorbij kwam.
Dat ze de hele tijd aanhaalden dat niet stoppen een 30 sec time penalty opleverde (per "gemiste" stop) terwijl dat alleen bij een niet hervatte race zo zou zijn en bij een finish het een DSQ op zou leveren.
Ik heb bij F1 TV commentaar van Palmer en Coultard als ik de Internationale stream kies.
Die gasten van Viaplay ben ik wel klaar mee, nog steeds zien ze dingen over het hoofd, en vaak zijn ze drukker met hun eigen race verleden dan met wat er op dat moment op de baan gebeurd.
Het dik gemaakte deel van je post dacht ik ook ff anders over,maar je hebt gelijk + dat het om 30 seconde extra ging als de race vroegtijdig beeindigt zou worden in Monaco, boven op de normale 30 seconde penalty die daar voor staat.
Eigenlijk is het niet echt een "penalty" maar een compensatie voor als andere wel al een pitstop hebben gemaakt en de race word afgebroken, ze trekken de tijd die een Pitsstop ongeveer kost bij je eind tijd op.
Dus denk dat het niet geld als niemand nog een pitstop zou hebben gemaakt en de race word vroegtijdig word afgevlagd door bvb heel slecht weer.
[
Voor 18% gewijzigd door
WhiteSnake76 op 26-05-2025 11:19
]