Vraagje: ik heb blijkbaar de F1TV Premium met 15% korting gemist, ik zag gisteren wat voorbijkomen en dacht: daar kijk ik morgenochtend naar maar op Reddit zie ik net een bericht dat de korting tot 20 Feb 16:30 blijkt te zijn geweest.

En ik krijg zowel op mijn iPhone in de browser als op de app als op mijn laptop in meerdere browsers niet meer de korting te zien.
Nu zie ik alleen nog Viaplay voor €179 die er ook als "tijdelijke aanbieding" staat. Is er bekend tot wanneer dit loopt?
Mijn huidige F1TV abo loopt namelijk t/m de eerste race en eigenlijk wil ik dat afwachten, gezien de berichten dat het weleens (deels) de Formule E kant op kan gaan qua sparen en managen. Als het heel erg tegen valt (ik heb namelijk gisterenavond even de FE race 5 in Jeddah in het geheel teruggekeken en wat was dat saai), als F1 daarop gaat lijken dan zeg ik: 2026 skip ik wel even. Zeker gezien deze prijzen, t/m vorig jaar betaalde ik nog €85 (via korting) en had ik tussentijds de 4K upgrade geprobeerd "want ik kan toch altijd terug", niet wetende dat F1TV zo sluw is geweest om Pro uit het jaaraanbod te verwijderen en per maand net zo duur te maken als Premium, dus €142 en dus sowieso €57 omhoog tov 2025.
Als ik dan toch €142 minimaal uit moet geven of €179 bij Viaplay heeft die laatste voor mij 1 klein voordeel: voor de pakweg €38 extra tov F1TV Premium (want Pro is er los niet meer per jaar) krijg ik weliswaar geen 4K F1TV en volgens mij via Viaplay zelf ook niet 4K, maar wel Engels voetbal erbij waar mijn zoon ook blij van zou worden en voor wat het waard is films en series (maar daar doen we het niet voor).
[
Voor 7% gewijzigd door
MooDyBLueS op 21-02-2026 10:57
]