Omdat je voor 60Hz kiest, terwijl hier in Europa de standaard 50Hz is en in Amerika 60Hz
[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 05-05-2025 11:55 ]
Omdat je voor 60Hz kiest, terwijl hier in Europa de standaard 50Hz is en in Amerika 60Hz
[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 05-05-2025 11:55 ]
Heb liever 60 FPS dan 50FPS was mijn idee voor de F1. Geen idee of F1 ook 60 hz doet eigenlijk 😀DON PAPA schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:38:
[...]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
F1TV heeft hier in Europa ook 50fpsknights16 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:43:
[...]
Heb liever 60 FPS dan 50FPS was mijn idee voor de F1. Geen idee of F1 ook 60 hz doet eigenlijk 😀
Was hier ook zo op pc en laptop in Chrome browser. Firefox daarintegen ging prima. Ondanks dat die browser dan officieel weer niet ondersteund wordtSpeedster schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:43:
Geluid en beeld van F1TV haperde hier heel erg op beide windows laptops. De F1 app op mijn android telefoon had nergens last van.
60hz (verversing van je monitor/tv) is niet hetzelfde als 60fps (verversing van de uitzending).knights16 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:43:
[...]
Heb liever 60 FPS dan 50FPS was mijn idee voor de F1. Geen idee of F1 ook 60 hz doet eigenlijk 😀
Ik heb trouwens geen idee of en welke tv app je gebruikt op de Apple TV, maar als ik de instelling op 60Hz zet, dan krijg ik tijdens het wisselen van zender met bijvoorbeeld NLZiet, ook steeds kortstondig een zwart scherm, wat je niet hebt bij 50Hz 😉knights16 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 08:43:
[...]
Klopt, maar als de uitzending 60 fps is en je stelt je Apple TV in op 50 hz, heb je 50 fps zichtbaar. Andersom heb je dat niet tochLa1974 schreef op maandag 5 mei 2025 @ 11:47:
[...]
60hz (verversing van je monitor/tv) is niet hetzelfde als 60fps (verversing van de uitzending).
10x Canadian Solar 3.72Kwh SE Zuid, Apple
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Waarschijnlijk gedaan omdat RTL Duitsland die race ook gratis uitzendJJmac schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:49:
Dit weekend de formule 1 in Imola op het vrije kanaal van ViaPlay.
Als je de match framerate optie op de Apple TV aan hebt staan wel hoor. Dan schakelt hij gewoon tussen 50 en 60 Hz afhankelijk van het bronmateriaal.knights16 schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 22:26:
[...]
Klopt, maar als de uitzending 60 fps is en je stelt je Apple TV in op 50 hz, heb je 50 fps zichtbaar. Andersom heb je dat niet toch
Ik versta eerder 20% niet.mikkelnl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:23:
De awkwardness van die Davide op F1TV is bizar, het is komisch te kijken. Hij is alleen weer 80% onverstaanbaar.
mikkelnl schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 13:23:
De awkwardness van die Davide op F1TV is bizar, het is komisch te kijken. Hij is alleen weer 80% onverstaanbaar.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
ik denk makkelijk een jaarG_Dragon schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 00:05:
Dat 4k laat lang op zich wachten voor Android TV, had echt niet verwacht dat dit maanden zou gaan duren na de release op Apple.
Serieus, waar je je al niet druk over kan maken.noo schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:12:
Ik was het zat en heb maar even mijn hart gelucht in de support chat.
[Afbeelding]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
dan moeten ze ff naar de audiomix gaan kijken. Want het circuitgeluid is gewoon veel te luid als de commentatoren aan het praten zijn dit weekend. En daardoor zijn de normale commentatoren minder makklijk te verstaan, maar met het accent en hogere stem erbij wordt het praktisch onmogelijk om goed te volgen.Damian schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:25:
[...]
Serieus, waar je je al niet druk over kan maken.
Die man heeft mega passie voor F1 en zijn accent gewoon niet mee. Komop zeg.
Accent niet mee???Damian schreef op vrijdag 16 mei 2025 @ 14:25:
[...]
Serieus, waar je je al niet druk over kan maken.
Die man heeft mega passie voor F1 en zijn accent gewoon niet mee. Komop zeg.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
[ Voor 56% gewijzigd door alienfruit op 17-05-2025 15:43 ]
[ Voor 64% gewijzigd door tweakduke op 24-05-2025 11:09 ]
Is toch hetzelde als die Fransman die er ook wel eens bij is. Maar goed, laten we vooral maar geen Nederlanders doen met hun steenkolen engels. Hij doet zijn best en is enthousiast. Ja, daar hebben Nederlanders schijnbaar een hekel aan.alienfruit schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:36:
Ik vind de Italiaanse journalist op F1TV vermoeiend om naar te luisteren. Doe mij maar liever de Amerikaan.
1x gehad vandaag toen uit de stream en weer opnieuw opstarten en toen bleef die het doen.Alexknl schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:08:
Wat is er maar veel buffering opeens vandaag (Apple TV, F1 4K abonnement)
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Vandaag ook voor de eerste keer last van gehad. Gelukkig maar 1x maar anders gewoon nooit....Alexknl schreef op zondag 18 mei 2025 @ 15:08:
Wat is er maar veel buffering opeens vandaag (Apple TV, F1 4K abonnement)
Ik ook. Wat een prutsers dat ze dit nog steeds niet normaal werkend krijgen.knights16 schreef op zondag 18 mei 2025 @ 19:09:
Moest de Multi Viewer uitzetten om de live uitzending van de race vanaf het begin te kijken. Thans nadat ik multiviewer uitzette startte de live uitzending wel
Ik krijg helemaal de kriebels van die Ruth Bascombe.alienfruit schreef op zaterdag 17 mei 2025 @ 15:36:
….
Ik vind de Italiaanse journalist op F1TV vermoeiend om naar te luisteren. Doe mij maar liever de Amerikaan.
Nee geen last van gehadDamian schreef op zondag 18 mei 2025 @ 19:31:
Iemand ook problemen om de race terug te kijken voorbij 28 minuten. Daarvoor alles ok. Rond die tijd loopt ie vast elke keer.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
De race probleemloos kunnen terugkijken inclusief pauzeren. De quali had ik wel wat problemen mee, die keek ik uitgesteld (dus terwijl de liveuitzending nog bezig was) maar na het pauzeren was op Chrome (W11) de stream gestopt en moest ik de replay starten.Damian schreef op zondag 18 mei 2025 @ 19:31:
Iemand ook problemen om de race terug te kijken voorbij 28 minuten. Daarvoor alles ok. Rond die tijd loopt ie vast elke keer.
'Niets is ooit gemakkelijk' - Zedd
Alleen al voor de beeldkwaliteit schakel ik al direct over naar de F1 TV app. Vriendin zette Porsche Supercup even op… man man man, wat een onscherpe waas.Bvanham schreef op maandag 19 mei 2025 @ 08:48:
Was even begonnen met het viaplay kanaal wat ziggo tegenwoordig weer doorgeeft maar bij het eerste reclameblok ben ik vloekend teruggeschakeld naar F1Tv. Verder geen problemen..
Nu maar hopen dat ze snel komen met ondersteuning voor Android TV en tablets. Op de smartphone werkt het prima maar voor multiview is zelfs het scherm van mijn S24 Ultra toch iets te klein. Helaas wordt het dan weer niet ondersteunt op mijn Android tablet waar het een grotere meerwaarde heeft.Chocoball schreef op dinsdag 20 mei 2025 @ 11:07:
Het laatste overzicht wat dan wel of niet beschikbaar is per platform (via Reddit)
[Afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
Ik heb nog even met Dex zitten spelen tussen mijn S24 Ultra en een portable 16" monitor maar multiview in F1 TV bepaalt de grootte van de vensters. Dus ik denk dat ik bij Multviewer blijf op een dual screen opstelling van 2 16" schermen (laptop en portable monitor).sjaool schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:23:
[...]
Nu maar hopen dat ze snel komen met ondersteuning voor Android TV en tablets. Op de smartphone werkt het prima maar voor multiview is zelfs het scherm van mijn S24 Ultra toch iets te klein. Helaas wordt het dan weer niet ondersteunt op mijn Android tablet waar het een grotere meerwaarde heeft.
Dat zou een optie zijn want als je gaat streamen naar een ander apparaat dan werk de multiview functie niet meer. Misschien dat er nog wat andere opties zijn maar zolang er geen 4K ondersteunt wordt op de smartphone dan kun je inderdaad beter Multiview F1 voor Windows blijven gebruiken.Chocoball schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:35:
[...]
Ik heb nog even met Dex zitten spelen tussen mijn S24 Ultra en een portable 16" monitor maar multiview in F1 TV bepaalt de grootte van de vensters. Dus ik denk dat ik bij Multviewer blijf op een dual screen opstelling van 2 16" schermen (laptop en portable monitor).
De multiview optie in de F1 TV app werkte prima op het portable scherm alleen mist de mogelijkheid om iets aan de grootte van de vensters te doen dus er is aardig wat zwart rondom de vensters waar je in Multiviewer van alles kan doen met de vensters qua positie en grootte.sjaool schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:43:
[...]
Dat zou een optie zijn want als je gaat streamen naar een ander apparaat dan werk de multiview functie niet meer. Misschien dat er nog wat andere opties zijn maar zolang er geen 4K ondersteunt wordt op de smartphone dan kun je inderdaad beter Multiview F1 voor Windows blijven gebruiken.
Ja, dat klopt. Het sluit helaas niet naadloos aan. Dat zal denk ik ook niet veranderen tenzij er veel over geklaagd wordt.Chocoball schreef op woensdag 21 mei 2025 @ 12:51:
[...]
De multiview optie in de F1 TV app werkte prima op het portable scherm alleen mist de mogelijkheid om iets aan de grootte van de vensters te doen dus er is aardig wat zwart rondom de vensters waar je in Multiviewer van alles kan doen met de vensters qua positie en grootte.
[ Voor 32% gewijzigd door Will_M op 23-05-2025 14:10 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Ik heb gister P1 gezien via Chromecast gestreamd maar geen problemen met bufferen gehad. Heb de Chromecast 4k.QwaftZefoni schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:26:
vorige week tijdens de race al 2x
en nu weer bij FP2
al 3x bufferen van de stream op F1TV Pro
Android app casten naar Chromecast
f*king annoying
En weer terwijl ik dit tik... wtf
Volgend jaar betaal ik niet weer 94 EUR
Ik denk persoonlijk dat dit eerder aan jouw setup ligt (wifi, devices maar ook zaken als de omgeving), of andere factoren (bijvoorbeeld je internet provider, de rest van het internet) dan aan de F1TV Pro dienstverlening of factoren die zij kunnen beheren.QwaftZefoni schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 17:26:
vorige week tijdens de race al 2x
en nu weer bij FP2
al 3x bufferen van de stream op F1TV Pro
Android app casten naar Chromecast
f*king annoying
En weer terwijl ik dit tik... wtf
Volgend jaar betaal ik niet weer 94 EUR
Everything is better with Bluetooth
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Ik vind het sowieso super irritant dat je alleen de nieuwste versie van die apps mag gebruiken. Zodra er een update is lijken ze de oude versie te blokkeren en moet je upgraden. Typisch ontdek ik dat kort voordat de race begint. Meestal niet zo'n probleem maar ik heb toch al een paar keer een start gemist omdat ik nog aan het updaten ben. Het voelt als onnodig moeilijk doen.Will_M schreef op vrijdag 23 mei 2025 @ 13:18:
Voor de mensen welke, net zoals ik, middels de F1TV APP op een AppleTV met tvOS 18.5 kijken: Er is een nieuwe versie van de APP beschikbaar gesteld en die MOET geïnstalleerd worden voordat je veder kunt gaan kijken!!
Zou lullig zijn als er iemand zondag last minute in schakelt om vervolgens de start 'live' te moet gaan missen.....
This post is warranted for the full amount you paid me for it.
Net zo super irritant zeker als dat mensen hier anders komen zeuren dat de app niet goed werkt omdat ze nog met een oude versie werken draaien die niet lekker werkt met de laatste IOS versie...... en die niet even de automatische update aanzettenCAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:55:
Ik vind het sowieso super irritant dat je alleen de nieuwste versie van die apps mag gebruiken.
[ Voor 4% gewijzigd door TweakGP op 24-05-2025 12:32 ]
Dan heb je wel echt op het allerlaatste moment de app gestart, want ik heb nog nooit gehad dat een app update langer dan een paar seconden duurt. Alleen het update van de Apple TV zelf duurt vrij lang.CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:55:
maar ik heb toch al een paar keer een start gemist omdat ik nog aan het updaten ben. Het voelt als onnodig moeilijk doen.
Alles kan stuk.
Sorry mijn fout, ik dacht dat ik in de AppleTV topic zat omdat hij reageerde op een bericht dat over de F1TV app en tvOS 18.5 ging, vandaar mijn opmerkingremco_k schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 13:04:
@DON PAPA Vele van ons sideloaden de app op onze tv. Dat is niet heel veel werk, maar als dat vlak voor de race komt/moet is dat niet heel lekker.
[ Voor 10% gewijzigd door DON PAPA op 24-05-2025 13:49 ]
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Dank voor je bericht.jeanj schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 11:48:
[...]
Ik denk persoonlijk dat dit eerder aan jouw setup ligt (wifi, devices maar ook zaken als de omgeving), of andere factoren (bijvoorbeeld je internet provider, de rest van het internet) dan aan de F1TV Pro dienstverlening of factoren die zij kunnen beheren.
Ik kijk al jaren F1 TVPro, de meeste race geen issues, maar ik heb ook bij 1 race gehad dat ik 8x een hik-up/buffering had (en ik ik tel alle ongeacht hoe klein, alle waren <2 seconden). De race daarvoor en daarna geen issues, voor zover ik kon zien was er niets veranderd aan de setup. Ook hadden andere mensen er geen last van (of ze hebben het niet gemerkt)
Maar zo ging het ook bij de introductie van Viaplay, er werd met vingers gewezen naar (de dienstverlening van) Viaplay, maar ik had (bijna) nergens last van, en er waren meer die geen problemen ervoeren, lees de topics maar na
Voor zover ik er überhaupt verstand van heb stuur je 1malig de link van je telefoon naar de Chromecast en kun je daarna je telefoon gewoon wel uit zetten, dus betwijfel of die reboot er invloed op gehad heeft. Maar goed misschien dat anderen dat kunnen ontkrachten en dat dit wel de oplossing kan zijn voor je. Ik help het je iig hopen dat dit zo werkt voor je! Niks minder dan dat je een sessie wilt kijken en dan de boel stotteren gaat of vastloopt.QwaftZefoni schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:29:
[...]
Dank voor je bericht.
Telefoon maar eens geherstart na weer 2x bufferen in Q1 en als ik dan Casten stop loopt de stream op telefoon netjes door.
Na herstart telefoon hele Qualifying gewoon zonder problemen kunnen kijken. Dus af en toe de telefoon opnieuw starten?
Dat deden ze vorig jaar ook al, blijkbaar mag dat, op Engels laten staan tijdens Qualy.Milenco schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 17:04:
Ik hoorde al dat Viaplay reclame in de race laat zien maar nu hoor ik zelfs op de Nederlandse audio van F1TV reclame van PME Legend en de loterij
Op hun website staat "Met F1 TV Premium kun je F1 op maximaal zes apparaten tegelijk bekijken. Met F1 TV Pro kun je op zes apparaten ingelogd zijn, maar livestreamen kan maar op één apparaat." blijkbaar gaan ze dit nu echt toepassen, aan jouw ervaring te zien...BernardV schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:30:
Vandaag tijdens de kwalificatie kreeg ik willekeurig op een van de schermen het bericht dat er teveel streams zijn.
Is dit nieuw of heb ik echt iets gemist?
Dan heb ik die gemist, want toen ik het abonnement af heb gesloten en jaarlijks verleng was dit precies wat het 12,- per maand abonnement had. Blijkbaar kost het nu 18,- per maand.DON PAPA schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:55:
[...]
Op hun website staat "Met F1 TV Premium kun je F1 op maximaal zes apparaten tegelijk bekijken. Met F1 TV Pro kun je op zes apparaten ingelogd zijn, maar livestreamen kan maar op één apparaat." blijkbaar gaan ze dit nu echt toepassen, aan jouw ervaring te zien...
Officieel mocht je altijd al maar op één apparaat kijken, maar werd er niet gehandhaafd. Echter mocht je origineel ook (onbeperkt) meerdere streams op hetzelfde apparaat kijken met Pro, en live is die spontaan gelimiteerd op 3. Terwijl daarvan AFAIK niks in de AV / het contract stond. Maar voor jouw dus niet relevant omdat het bij jouw wel gaat om kijken op twee apparaten.BernardV schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 21:20:
[...]
Dan heb ik die gemist, want toen ik het abonnement af heb gesloten en jaarlijks verleng was dit precies wat het 12,- per maand abonnement had. Blijkbaar kost het nu 18,- per maand.
Ik heb deze melding ook sinds eind april. Ik had de (hoofd) stream op 4 of 5 apparaten tegelijk aan staan. Nu upgrade naar Premium gedaan.DON PAPA schreef op zaterdag 24 mei 2025 @ 19:55:
[...]
Op hun website staat "Met F1 TV Premium kun je F1 op maximaal zes apparaten tegelijk bekijken. Met F1 TV Pro kun je op zes apparaten ingelogd zijn, maar livestreamen kan maar op één apparaat." blijkbaar gaan ze dit nu echt toepassen, aan jouw ervaring te zien...
[ Voor 7% gewijzigd door Inspired op 25-05-2025 08:30 ]
Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023
Gaat dan vanzelf? Ook als het via Apple Appstore gegaan is?Barfman schreef op zondag 25 mei 2025 @ 09:45:
Wordt verrekend, je betaald volledig en krijgt de rest van je Pro weer uitbetaald
Tja het zal liggen aan het apparaatje waar je naartoe probeert te streamen. Het zou met niet verbazen als F1TV met de uitrol van het Premium abonnement de beperkingen wat aangescherpt heeft, waardoor sommige oude apparaten niet meer werken of als "extra stream" worden gezien of iets dergelijks.Sander H schreef op zondag 25 mei 2025 @ 12:01:
Ik heb nog steeds problemen met het streamen van de f1tv app van telefoon naar tv. Als ik live inschakel, of vanaf de start kies, verbind hij meteen. Echter op de tv zie ik dan al vrij snel 'ready to cast', en vervolgens gebeurt er niks meer. Op mn telefoon zie ik dan iets van 'streaming op lg tv' etc.
De laatste tijd dus altijd maar op tablet gekeken, iets fijner dan telefoon.
Maar nu dacht ik, ik probeer het weer eens. Samenvatting kwalificatie van gister opgezet en streamen en het werkte gelijk. Meerdere malen afgesloten maar het werkte steeds. Dus ik denk, mooi opgelost.
Toen de hele kwalificatie opgezet, streamen en weer hetzelfde probleem als daarvoor. Met geen mogelijkheid krijg ik het op de tv. De samenvatting weer gekozen, en die werkte gelijk. Ik snap hier dus niks van. Iemand tips?
Apple TV of Roku volgens mij. Voor de rest is geen 4K stream beschikbaar zover ik weet.kuwerti schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:39:
Korte vraag:
Wat is nu de beste manier om F1 te kijken op mijn TV in de woonkamer?
screencast? dongle? roku? chromecast? hdmi laptop? appleTV? anders??
Wat ik wil: 4k beeld met Multiview (dus meerdere schermpjes)
Wat ik heb:
F1TV premium abbo
LG Oled65C9PLA (4k)
Lenovo Legion GAME laptop (3840x2160) (bedraad)
Samsung S23+ android telefoon
Synology NAS DS224 (misschien als mediaspeler??)
Laptop toch wel neem ik aan?JPD68 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:42:
[...]
Apple TV of Roku volgens mij. Voor de rest is geen 4K stream beschikbaar zover ik weet.
We gaan het wel zien. Is ook niet zoveel dus ga er verder ook niet achteraan. Loop ik ook nog het gevaar dat ze zien dat ik ooit via India afgesloten heb.Barfman schreef op zondag 25 mei 2025 @ 10:21:
Ik heb geen ervaring met apple appstore helaas
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
[ Voor 33% gewijzigd door jeanj op 26-05-2025 16:35 ]
Everything is better with Bluetooth
Begin van het seizoen kon ik nog met 4 streams kijken, vorige week nog met 3, maar deze week nog 2jeanj schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:15:
Ik kan idd bevestigen dat er een limiet is bij een normaal F1 TV pro abonnement, ik vermoed op max 2, ik wordt er steeds uitgekickt (mijn broer en vader zijn de andere 2 gebruikers)
Hail to the king baby!
Honda CB750 Hornet :: Yamaha Fazer FZ6 SA (2011 - 2023) | F1Pool.net
Hier ook (nog?), op het moment dat ik een vierde apparaat intern (óf middels 5G of ander extern IP adres) laat verbinden dan krijgt het voorlaatst verbonden apparaat een 'Video Error 2001' en wordt daarmee vervolgens ook automagisch disconnected (niet uitgelogd).torx schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:54:
Ik kan nog met drie streams kijken? Wel hetzelfde ip en telkens dezelfde apparaten
[ Voor 35% gewijzigd door Will_M op 25-05-2025 16:27 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ze zullen het wellicht niet meteen bij iedereen tegelijkertijd doen. Ik had het vanaf eind april al. Anderen pas dit weekend. Anders upgrade naar Premium.torx schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:54:
Ik kan nog met drie streams kijken? Wel hetzelfde ip en telkens dezelfde apparaten
iemand iets leuks?
NvmCartman! schreef op zondag 25 mei 2025 @ 15:33:
Mijn pa gebruikte altijd mijn login om te kijken maar lukt helaas nog maar 1 stream te kijken tegelijkertijd. Jammer maar wist dat t n keer ging gebeuren.
[ Voor 24% gewijzigd door Rivanov op 25-05-2025 21:09 ]
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Met Multiviewer aan? Dan kun je toch naar het Multiviewer config-scherm en dan rechts bovenin de F1 International stream aanzetten en daarna de F1 Live stream uitzetten (staat dan een "-" teken achter)?Damian schreef op zondag 25 mei 2025 @ 14:46:
Iemand een idee hoe je de video stream van het hoofdscherm switched. Ik krijg de F1 TV live stream wel als pip maar niet in het hoofdscherm. Audio staat wel op f1 tv live maar het beeld is de international stream.
Dit op een Apple TV 4k
Nah ik ben er al uit. Zal nog wel ff een foto schieten later van hoe het opgelost moet worden. Was wat onlogisch.Mr Magic schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:12:
[...]
Met Multiviewer aan? Dan kun je toch naar het Multiviewer config-scherm en dan rechts bovenin de F1 International stream aanzetten en daarna de F1 Live stream uitzetten (staat dan een "-" teken achter)?
Met Multiviewer uit is het naar links swipen op de afstandsbediening om het streamselectie menu te krijgen.
@kuwerti 4K met HDR en Multiviewer werkt alleen op de Apple TV (gen. 2 of 3, gen 1 heeft geen HDR). Roku heeft wel 4K maar geen Multiviewer volgens de tabel die eerder is gepost.
Dit kregen vrienden waar wij keken ook, terwijl die er nooit last van hebben en hun abonnement niet delen. Was echt heel irritantthealterego1 schreef op zondag 25 mei 2025 @ 20:35:
Mijn vader gebruikt ook mijn account van f1tv pro, en ik kreeg dit weekend voor het eerst de melding dat het maximum aantal streams bereikt was. Hij kijkt altijd via de Chromecast. Om te testen heeft hij nu oode tablet en ik op de telefoon gekeken, en toen ging het opeens wel goed. Dus Chromecast en telefoon tegelijk ging niet, tablet en telefoon wel.
Helaas hebben weinig mensen er wat aan om te gaan upgraden zolang Android TV niet ondersteund word, als ze dit nou even gaan regelen dan zou ik nu direct nog een upgrade doen voor 4K.AudioHome schreef op zondag 25 mei 2025 @ 16:54:
Ja, helaas pushen ze die upgrade langzaam naar iedereen die meer als 1 scherm wil kijken.
Bij mij deze race ook maar 2 schermen op 1 device ipv 3 de vorige races.
Nog maar heel even wachten tot ze echt naar 1 scherm toestaan...
International kun je de taal kiezen en heb je met Engels het commentaar van Sky.JPD68 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:23:
Heb je wel verschillend commentaar, maar dat is een klein offer. Althans zou niet willen luisteren naar het Viaplay commentaar, maar ieder zijn ding.
Ik heb bij F1 TV commentaar van Palmer en Coultard als ik de Internationale stream kies.RobertMe schreef op maandag 26 mei 2025 @ 10:20:
[...]
International kun je de taal kiezen en heb je met Engels het commentaar van Sky.
Maar..., Sky was gisteren ook niet foutloos, verre van zelfs. Las dat Crofty & Brundle een eigen mening hadden over Lawson. De een dacht dat Lawson niet sneller kon, en de ander dat Lawson zo langzaam reed om Verstappen te helpenEn zelfs nadat Ted aangaf dat Hadjar intussen zijn twee pitstops had gemaakt viel het kwartje nog niet bij Crofty & Brundle dat dat langzame rijden de strategie was.
Daarnaast wat al in het race topic voorbij kwam. Dat ze de hele tijd aanhaalden dat niet stoppen een 30 sec time penalty opleverde (per "gemiste" stop) terwijl dat alleen bij een niet hervatte race zo zou zijn en bij een finish het een DSQ op zou leveren.
[ Voor 18% gewijzigd door WhiteSnake76 op 26-05-2025 11:19 ]
Eens. Heb een LG dus moet airplay gebruiken voor streaming. En dus geen HDR.G_Dragon schreef op maandag 26 mei 2025 @ 09:20:
[...]
Helaas hebben weinig mensen er wat aan om te gaan upgraden zolang Android TV niet ondersteund word, als ze dit nou even gaan regelen dan zou ik nu direct nog een upgrade doen voor 4K.
[ Voor 31% gewijzigd door Waah op 26-05-2025 11:26 ]
Thanks. De tablet op de tv aansluiten had ik nog niet eens aan gedacht, volgend weekend eens proberen.Arcticwolfx schreef op zondag 25 mei 2025 @ 13:34:
[...]
Tja het zal liggen aan het apparaatje waar je naartoe probeert te streamen. Het zou met niet verbazen als F1TV met de uitrol van het Premium abonnement de beperkingen wat aangescherpt heeft, waardoor sommige oude apparaten niet meer werken of als "extra stream" worden gezien of iets dergelijks.
In jouw geval kan ik alleen maar als zinnige tip bedenken om andere apparaten te gebruiken en het daarmee te proberen. Als je geen F1TV app op je (smart) TV hebt, misschien een andere speler overwegen, zoals een Apple TV of toch een Roku. Ik zie momenteel o.a. een Roku Ultra te koop voor €50 op marktplaats. Misschien heb je daar ook meer profijt van met andere apps.
Weet je dat je ook je tablet aan de TV kunt aansluiten met HDMI? Toevallig niet een oude laptop? Via de Chrome browser -> HDMI kabel aan tv.
Door met zulke oplossingen toch op de TV te kunnen kijken zal je kijkervaring verbeteren denk ik.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq