Zijn zeker Lundia kasten. Alleen hadden ze die linker eenvoudig aan de rechter vast kunnen maken door de planken in de hoge zijkant te schuiven. Hoef je ook geen plaatje eraan vast te schroeven om ze te koppelen. Dan heb je die lagere zijkant over. Kun je de kast nog breder maken (als je wat extra legplanken hebt).VeertienKaVier schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 06:18:
[...]
Ook lekker veel boeken in huis, en zijn dit Lundia-kasten? Die blijf ik voor boeken toch het handigst vinden, maar weer eens naar op zoek gaan.
[Afbeelding]
Panterprint koffer, babypoppen, en een trouwjurk in schijnwerpers.henri86 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:09:
Vond dit ook wel grappig om te zien; je trouwjurk in de schijnwerpers. Pak van de man was dan weer niet speciaal genoeg blijkbaar.
Haar vorige huis stond op wielen.
            Boven is het bijna klaar: 

Benedenverdieping wel klaar, tot nu toe zal er in het bijgebouw gewoond worden.
https://www.funda.nl/deta...is-buitenweg-34/43124561/
De plek komt heel dicht bij mijn droomplek:

Enigzins vreemd dat de woning bijna af is, bouwjaar van 2024 en dat het nu te koop staat.
Ik vermoed dat alle meubels op de bovenverdieping er alleen maar staan vanwege de funda foto's.

Benedenverdieping wel klaar, tot nu toe zal er in het bijgebouw gewoond worden.
https://www.funda.nl/deta...is-buitenweg-34/43124561/
De plek komt heel dicht bij mijn droomplek:

Enigzins vreemd dat de woning bijna af is, bouwjaar van 2024 en dat het nu te koop staat.
Ik vermoed dat alle meubels op de bovenverdieping er alleen maar staan vanwege de funda foto's.
Van klussen krijg je grijze haren

Huis te koop: Meppelerweg 72 8331 CZ Steenwijk | Funda
Een prachtige woning, met genoeg mogelijkheden gezien de grote tuin.
Alleen met wel wat bijzondere keuzes

Hangt er ook een tv voor die wc? Dan kan je vanaf de wc bier pakken in de koelkast en tv kijken. Avondvullend programma zonder op te hoeven staan, ideaal!mathy_ schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 16:09:
[Afbeelding]
Huis te koop: Meppelerweg 72 8331 CZ Steenwijk | Funda
Een prachtige woning, met genoeg mogelijkheden gezien de grote tuin.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
            Ik begrijp alleen niet hoe je zo'n woning zo grondig kunt moderniseren, en dan tóch op label C blijft hangen? De woning is heel netjes en stijlvol verbouwd, maar verduurzaming lijkt niet begrepen te zijn.
"Uitbouw gerealiseerd in 2020"
2020 is volgens mij ook de grens tussen wel/niet-van-het gas-af-filosofie, en dan is het makkelijk de koe achteraf in de kont te kijken. Te dunne dakisolatie? Evengoed rare combi vloerverwarming+radiatoren op de begane grond.
Nu is het ook wel zo dan een kleine vrijstaande woning een relatief grote buitenoppervlakte is.
            "Uitbouw gerealiseerd in 2020"
2020 is volgens mij ook de grens tussen wel/niet-van-het gas-af-filosofie, en dan is het makkelijk de koe achteraf in de kont te kijken. Te dunne dakisolatie? Evengoed rare combi vloerverwarming+radiatoren op de begane grond.
Nu is het ook wel zo dan een kleine vrijstaande woning een relatief grote buitenoppervlakte is.
Pedicurehenri86 schreef op vrijdag 31 oktober 2025 @ 09:09:
En bij deze woning had ik geen tandartspraktijk verwacht.
Edit: bij nader inzien een nagelstudio?
[Afbeelding]
Huis te koop: Oude Thornerweg 13 6097 NB Heel | Funda
Hoezo?Een prachtige woning, met genoeg mogelijkheden gezien de grote tuin.
[Afbeelding]
Als de waterval van keuzes eindelijk doordruipt van hoeveel ik heb geboden op dit huis, kan ik gewoon mijn scheerapparaat inpluggen onder de wasbak, en weg alle problemen in mijn leven.
            geen afzuigkap in de keuken?

PV Output 12*suntech 325wp met Enphase IQ7+ op zuid-oost 116 en 45 graad. WP Panasonic J serie 5kw. Gasloos sinds juni 2021. ID-4
                        Let op:
Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is. Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
 Ben je je bericht kwijt? Dan was het waarschijnlijk te offtopic. Daar is inmiddels vaak genoeg voor gewaarschuwd.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.

Neem aub ook de moeite om tenminste een foto bij jouw link te plaatsen. Anders worden er alleen eenvoudige linkdumps geplaatst en bij dit onderwerp horen nu eenmaal foto's.
Er zijn legio topics over nieuwe huizen kopen, bouwen, verbouwen, verkopen en de algehele staat van de woningmarkt. Bespreek dit dan ook daar en niet in dit topic. Er is ook Het Show your Home topic & De duurzame kroeg deel 5 & De energierekening - kroegtopic
Doorzoek het topic op de straatnaam van wat je wil posten, goede kans dat iets al eens gespot is.
Het afkraken/vergelijken/reviewen van regio's, steden dorpen, platteland etc heeft geen toegevoegde waarde voor dit topic, het gaat over de panden.

:strip_icc():strip_exif()/u/174346/Really_Long_Hair.jpg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/1514426/crop5fc6bab715498_cropped.jpeg?f=community) 
            :strip_icc():strip_exif()/u/45748/GraafTelthumb.jpg?f=community)