[F1] Seizoen 2024 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 89 Laatste
Acties:
  • 973.153 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 14:10
Nivado schreef op woensdag 27 november 2024 @ 15:00:
[...]

De laatste keer dat ik op een kaart keek lag Canada ook gewoon in (Noord) Amerika.
Ik begrijp dat de meeste mensen de Verenigde Staten bedoelen als ze Amerika zeggen, maar daar gaat het niet om.
I know, I know. Maar onder de definitie "Noord Amerika" kun je ook Perez nemen. En onder "Amerika" ook Colapinto bv. Ik denk in ieder geval dat Canadezen iets sneller als "Amerikaan" gezien worden als Mexicanen / Argentijnen / Brazilianen / .... En dat een team uit de VS onder een "Amerikaan" ook sneller een Canadees ziet dan een Mexicaan.
Weet ook niet hoe het met de "Amerikaanse" race klassen zit. Volgens mij is er daar wel een mix aan "import"? Maar geen idee of bv Canada overduidelijk de overhand heeft over Mexico & Zuid-Amerika.
En "Hinch" zou ik eerder van zeggen "dat het een Amerikaan" is dan O'Ward. En beiden dan (ex)IndyCar coureur en "uit Noord Amerika".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:59
Maasluip schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:59:
[...]

Als je het allemaal een jaartje opschuift klopt het.

Hij heeft nu
2020: 20 (Indy 3e) + 1 (IMSA 9e) (als je ze mag optellen, daar zijn regels voor)
2021: 8 (Indy 5e)
2022: 1 (Indy 10e)
2023: 1 (Indy 10e)

Onder de COVID regels mag je de drie beste scores van de laatste 4 seizonen nemen, dus 21+8+1 = 30.
Voor seizoen 2025 valt 2020 er af maar komen er 30 bij van 2024, dan heeft hij er 8+1+30 = 39. Dus hij moet in 2024 of 2025 één FP doen en kan hij in 2025 een SL aanvragen.
Voor seizoen 2026 vervallen dan weer 8 punten en moet hij dus in 2025 nog eens minstens 5e in de Indy worden om zijn SL te kunnen continueren.
Die covid regelt vervalt toch voor de licentie van het seizoen 2026? Waardoor effectief seizoenen 23, 24 en 25 tellen. Want jij hebt het over 8+1+30, maar het is nu 8+1+1+30. Uiteindelijk komen we ongeveer op hetzelfde uit en moet hij in de Indy nog wat punten halen en eventueel aanvullen met maximaal 10 punten voor 1000km FP1 rijden.

Echter in 2026 is Herta inmiddels ook best oud om te starten. Hij is maar een paar maanden jonger dan Norris en 1.5 maand ouder dan Tsunoda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

Martinspire

Awesomeness

Maasluip schreef op woensdag 27 november 2024 @ 14:59:
[...]

Als je het allemaal een jaartje opschuift klopt het.

Hij heeft nu
2020: 20 (Indy 3e) + 1 (IMSA 9e) (als je ze mag optellen, daar zijn regels voor)
2021: 8 (Indy 5e)
2022: 1 (Indy 10e)
2023: 1 (Indy 10e)

Onder de COVID regels mag je de drie beste scores van de laatste 4 seizonen nemen, dus 21+8+1 = 30.
Voor seizoen 2025 valt 2020 er af maar komen er 30 bij van 2024, dan heeft hij er 8+1+30 = 39. Dus hij moet in 2024 of 2025 één FP doen en kan hij in 2025 een SL aanvragen.
Voor seizoen 2026 vervallen dan weer 8 punten en moet hij dus in 2025 nog eens minstens 5e in de Indy worden om zijn SL te kunnen continueren.
Als je eenmaal een SL aanvraagt, dan kun je die toch gewoon verlengen? Ik meen dat het niet daarna nog uitmaakte of je genoeg punten had, zolang je maar een keer een licentie hebt gehad. Wellicht nog iets met blijven verlengen, maar voor wie geen races rijdt, is dat nog te overzien.

In ieder geval ben ik benieuwd of ie alsnog een FP sessie mag rijden dit jaar (ik zie Haas het nog wel doen voor wat geld, met een amerikaan erin, of wellicht een williams)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:39

:D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13:59

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8dylVPHrJ853dCQW9hMWs25xUjg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XxUA0S8t1INp4QATBM9gb0Rq.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:22
Martinspire schreef op woensdag 27 november 2024 @ 17:07:
[...]

Als je eenmaal een SL aanvraagt, dan kun je die toch gewoon verlengen? Ik meen dat het niet daarna nog uitmaakte of je genoeg punten had, zolang je maar een keer een licentie hebt gehad. Wellicht nog iets met blijven verlengen, maar voor wie geen races rijdt, is dat nog te overzien.
Klopt, zodra je (ooit) een geldige SL licentie hebt, kan je hem altijd verlengen/opnieuw aanvragen (zolang je maar de kosten betaald).

Zo zou Vettel hem zo kunnen aanvragen en weer terug mogen komen, ondanks hij allang niet meer genoeg punten heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:32
Die met die korte titelnaam :)

spoiler:
Monza

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:11
1 is de Italiaanse Grand Prix en de andere Grand Prix van Emilia-Romagna :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:16
TinusXIII schreef op woensdag 27 november 2024 @ 19:21:
[...]

1 is de Italiaanse Grand Prix en de andere Grand Prix van Emilia-Romagna :P
Je bedoelt de FORMULA 1 MSC CRUISES GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2024

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• RobertMe
RonaldMcDonald schreef op donderdag 28 november 2024 @ 11:02:
[...]

Je bedoelt de FORMULA 1 MSC CRUISES GRAN PREMIO DEL MADE IN ITALY E DELL'EMILIA-ROMAGNA 2024
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/kodhh5avx60d1.jpeg

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Toch nog een overzicht gevonden waar Perez dit jaar bovenaan staat :) (ook al zijn het schattingen en geen exacte bedragen).

Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/world-destructors-championship-after-the-last-vegas-gp-v0-v3ljpm195m3e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=6af5766a7e60e781b6dc408ec4e1816dfe795fce

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:37:
Toch nog een overzicht gevonden waar Perez dit jaar bovenaan staat :) (ook al zijn het schattingen en geen exacte bedragen).

[Afbeelding]
Colapinto ook lekker ver bovenaan.

Staat intussen op 4 crashes? Net zoveel als Albon? En een meer als Sargeant? Terwijl hij (veel) minder races gereden heeft.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Chaos bij de FIA?
Just one week after former F2/F3 race director Marques took over in F1 from Niels Wittich, who himself was sacked by FIA president Mohammed Ben Sulayem after the Brazilian GP, there has been further upheaval.

Janette Tan, who had been appointed as Marques’ successor and had been expected to have her first race in charge of F2 in Qatar, has now been unexpectedly dismissed just days before the Losail event.
https://www.motorsport.co...eward-dismissed/10677152/

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HyperTrophy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
en 'eigenlijk' zou je Sargeant en Colapinto 'moeten' optellen...

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07:56
Tja, die topscore geloof ik dan wel, hij heeft het team genoeg gekost dit jaar. Ik gun het hem ook niet, hij lijkt best een sympathieke kerel maar het lukt gewoon niet meer. hij mist agressie op de baan tegenwoordig. Het zou beter zijn als hij zelf besluit de sombrero aan de kapstop te hangen maar ja dat wil hij natuurlijk ook niet zomaar doen.

Toen de RB19 zo superieur was kon hij relatief gemakkelijk mee vooraan rijden, met de wispelturige RB20 is dat een ander verhaal helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Bvanham schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:06:
Tja, die topscore geloof ik dan wel, hij heeft het team genoeg gekost dit jaar.
Overigens wel niet allemaal zijn eigen schuld. Monaco & Baku waren zeer forse kostenposten met hoogstens een 50/50 als niet de ander schuldig. Kunt hem van Monaco hoogstens aantekenen dat hij uberhaupt weer eens achteraan reed. En die daardoor dus op de plek zat waar wat vaker de klappen vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IMg08Kkw983TJBU0JMJ2csp66B8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YOlfZlCulw0f1Vhy4zTCFqgr.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 64% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2024 13:38 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Nivado
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:44
RobertMe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:27:
[...]

Overigens wel niet allemaal zijn eigen schuld. Monaco & Baku waren zeer forse kostenposten met hoogstens een 50/50 als niet de ander schuldig. Kunt hem van Monaco hoogstens aantekenen dat hij uberhaupt weer eens achteraan reed. En die daardoor dus op de plek zat waar wat vaker de klappen vallen.
Starte Perez in monaco niet achteraan omdat hij op zaterdag ook al een auto heeft afgescreven? Maar eens hoor Monaco was maximaal 50% zijn fout (voor op die positie rijden) en Baku nog minder.

Wat betreft Colapinto vind ik zijn laatste crash in Brasilie ook discutabel. Het was veel te nat om met inters rond te rijden (natter dan de afgelaste quali op zaterdag), als je dan dan met zo weinig F1 ervaring crashed is niet heel gek.

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Chocoball schreef op donderdag 28 november 2024 @ 12:37:

[Afbeelding]
Staat hij toch nog ergens bovenaan, sorry kon het niet laten na wederom weer een drama seizoen van de Mexicaan! Ben heel benieuwd hoe het er volgend jaar voorstaat bij Red Bull :o

Colapinto gaat ook hard omhoog na zijn crashes..

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

overrated, zit er alleen vanwege zijn naam. zijn teamgenoot bearman was duidelijk beter dat seizoen (reserver driver ferrari)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
himlims_ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:45:
[...]

overrated, zit er alleen vanwege zijn naam. zijn teamgenoot bearman was duidelijk beter dat seizoen (reserver driver ferrari)
Helemaal met je eens! Bearman vind ik vanaf zijn debuut erg goed, ook al waren het maar een paar races _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 28-11-2024 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Speciaal voor al onze Perez liefhebbers:
How bad has Perez’s "terrible" 2024 really been?
The Mexican's average finishing gap to Verstappen compared to 2023 has increased significantly
https://www.motorsport.co...024-really-been/10677139/

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

G_Dragon schreef op donderdag 28 november 2024 @ 13:46:
[...]

Helemaal met je eens! Bearman vind ik vanaf zijn debuut erg goed, ook al waren het maar een paar races _/-\o_
Wat ik van hem gezien heb, was gewoon heel goed, beheerst edoch snel.

Leek mij prima kandidaat voor f1 met potentie. Echter krijg de indruk dat Ferrari hem als “bankzitter” aanhoudt. (Zodat de concurrentie er niet mee aan de haal gaat)

Vind oprecht jammer, dat zijn mindere teamgenoot wel een stoeltje kreeg.. puur vanwege naam, niet vanwege prestaties

//edit; meen dat hij vorig jaar zei veel simulator werk voor Ferrari te verrichten.

[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 28-11-2024 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
himlims_ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:51:
[...]

Wat ik van hem gezien heb, was gewoon heel goed, beheerst edoch snel.

Leek mij prima kandidaat voor f1 met potentie. Echter krijg de indruk dat Ferrari hem als “bankzitter” aanhoudt. (Zodat de concurrentie er niet mee aan de haal gaat)

Vind oprecht jammer, dat zijn mindere teamgenoot wel een stoeltje kreeg.. puur vanwege naam, niet vanwege prestaties

//edit; meen dat hij vorig jaar zei veel simulator werk voor Ferrari te verrichten.
Of ik begrijp je niet goed, maar Bearman gaat volgend jaar toch 'gewoon' F1 rijden?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

BM schreef op donderdag 28 november 2024 @ 14:56:
[...]

Of ik begrijp je niet goed, maar Bearman gaat volgend jaar toch 'gewoon' F1 rijden?
Jah? Bij welk team? Hebben ze hem bij haas weggezet? Zou mooi zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:54
himlims_ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:27:
[...]

Bearman rijdt volgend jaar toch naast Ocon bij Haas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
himlims_ schreef op donderdag 28 november 2024 @ 16:27:
[...]

Goedemorgen ;)

Volgeymij was het in Bahrein al publiek geheim dat het wel heel gek moest lopen als hij niet bij Haas zou gaan rijden. Als in: hij had al vrij vroeg de toezegging "als je de FPs prima doet krijg je contract, onafhankelijk van F2 resultaten". En nouja, alleen in Jeddah heeft hij zich al redelijk bewezen. En ook de FPs bij Haas gingen gewoon goed. Plus uiteraard zijn invalbeurt voor Magnussen in Baku "omdat het moest" en in Brazilië werd het ook al snel "doe maar hele weekend" ondaks dat Magnussen de kwalificatie op zaterdag had kunnen rijden (nadat Bearman de sprint gereden zoi hebben dan). Maar voor Baku was hij al aangekondigd als Haas rijder. Mogelijk nog zelfs voordat Hulkenberg naar Sauber/Audi ging.

• Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 12:32
En dit draagt niks bij aan dit topic.

[ Voor 76% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-11-2024 22:02 ]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Heb nog steeds idee, als hij gaat, gaat naar AM. Adrien Newey daar, en Honda motor

[ Voor 12% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-11-2024 22:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Wat een enorme shitshow is dit aan het worden zeg. Wordt tijd dat sulayem lekker gaat wieberen. Het ligt blijkbaar altijd aan anderen :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nascar28
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:14
Citaat:
Janette Tan, who had been appointed as Marques’ successor and had been expected to have her first race in charge of F2 in Qatar, has now been unexpectedly dismissed just days before the Losail event.

Een vrouw die de race director zou zijn in de laatste F2 races in arabische landen?

Alu hoedje even opzetten.

Aanname: vrouwelijke race director in landen waar vrouwen zelf niet eens alleen de straat over mogen zonder mannelijke begeleiding.
Een fia president die zijn roots aldaar heeft liggen.
Als het niet meneer Sulayem zijn eigen idee is dan acht ik de kans aanwezig dat er andere machten zijn die Sulayem wellicht hebben overtuigd van deze deze keuze.

We zullen het wellicht nooit te weten komen mits mevrouw Tan zelf uit de school klapt.

Alu hoedje weer af.
Get rid of this guy,nog even en hij kan in een adem met balestre genoemd worden en dat is nogal wat.

[ Voor 15% gewijzigd door nascar28 op 28-11-2024 19:21 ]

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-09 17:34
nascar28 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 19:15:
Citaat:

Een vrouw die de race director zou zijn in de laatste F2 races in arabische landen?

Alu hoedje even opzetten.

Aanname: vrouwelijke race director in landen waar vrouwen zelf niet eens alleen de straat over mogen zonder mannelijke begeleiding.
Een fia president die zijn roots aldaar heeft liggen.
Als het niet meneer Sulayem zijn eigen idee is dan acht ik de kans aanwezig dat er andere machten zijn die Sulayem wellicht hebben overtuigd van deze deze keuze.

We zullen het wellicht nooit te weten komen mits mevrouw Tan zelf uit de school klapt.

Alu hoedje weer af.
Get rid of this guy,nog even en hij kan in een adem met balestre genoemd worden en dat is nogal wat.
Geen vrouw in de top, maar wel F1 Academy laten racen in Qatar :?

• nascar28
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 11:14
Daarom zeg ik alu hoedje vol met contradictie :+

[ Voor 3% gewijzigd door nascar28 op 28-11-2024 20:40 ]

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

nascar28 schreef op donderdag 28 november 2024 @ 20:34:
Daarom zeg ik alu hoedje vol met contradities :+
Contradities????

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 14:11
Vrouwen mogen in Qatar en de Verenigde Arabische Emiraten gewoon over straat hoor.

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23

• RobertMe
Ach, prima toch dat Mayer ontslagen is? Dat was toch die met die wat een familieband ergens had met de oprichters van McLaren? Paar weken terug waren er nog voldoende die met de hooivorken achter hem aan gingen nadat Verstappen een straf kreeg en hij steward was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
RobertMe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]

Ach, prima toch dat Mayer ontslagen is? Dat was toch die met die wat een familieband ergens had met de oprichters van McLaren? Paar weken terug waren er nog voldoende die met de hooivorken achter hem aan gingen nadat Verstappen een straf kreeg en hij steward was.
Ik ben er niet rouwig om dat hij vertrekt, maar als je nu wederom hoort dat ome Ben zich bemoeit met wat Stewards beslissen, klopt er toch iets niet. MBS voert zijn rol uit als een dictator. Ik kan me ook helemaal voorstellen dat onder hem werken betekent dat je doet wat hij wil en je dus geen gevoel van eigen inbreng hebt. En bedenk je daarna dat F1 heel erg leunt op mensen die vrijwillig, uit liefde voor de sport of voor en fooi hun werk doen. Die bereidwilligheid is snel weg met zo'n figuur aan de top.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 16:05

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GdiuIN0XEAAADEp?format=jpg&name=small

Zal toch wel een stunt zijn als Ferrari het weet te flikken.

of FER en MCL moeten zoveel pech hebben dat RBR er opeens staat :+ maar die kans is wel nihil want dan heeft RBR een 2e rijder nodig die presteert

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 15:59

TrekDr0p

QR niet scannen

basvn schreef op vrijdag 29 november 2024 @ 10:47:
[Afbeelding]

Zal toch wel een stunt zijn als Ferrari het weet te flikken.

of FER en MCL moeten zoveel pech hebben dat RBR er opeens staat :+ maar die kans is wel nihil want dan heeft RBR een 2e rijder nodig die presteert
Zal inderdaad wat zijn als MCL uit eindelijk met niks naar huis gaat. Hopelijk gaat ZAK volgend jaar wat minder hoog van de toren blazen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:05
Als het op gunnen aankomt mag Ferrari van mij de WCC beker pakken. Hoe ze dat gaan doen met een baan die beter voor McLaren is, geen idee, maar ik gun het Zak niet zo.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 10-09 09:23
RobertMe schreef op donderdag 28 november 2024 @ 22:25:
[...]

Het is ook geen probleem, als er wel snel weer stewards bij komen. Maar geeft wel aan wat voor een bende het is.

Ik hoop dat dit de opstap is naar vaste stewards die geen belangenverstrengelingen hebben, geen uitgesproken mening over coureurs uiten, en wat dit seizoen allemaal nog meer is gebeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

EXCLUSIVE Footage from Max Verstappen's Fourth World Title | Behind The Charge

[ Voor 23% gewijzigd door Illegal_Alien op 29-11-2024 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosti55
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 08-09 10:27
Heb zo'n gevoel dat het of een spectaculaire race gaat worden, of een mega saaie.
Wel een fijne tijd voor op de zondag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Tosti55 schreef op zondag 1 december 2024 @ 11:54:
Heb zo'n gevoel dat het of een spectaculaire race gaat worden, of een mega saaie.
Wel een fijne tijd voor op de zondag :)
Graag hier verder lezen/ reageren over de race :) [F1 2024] Race 23 GP van Qatar

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
https://www.motorsport.co...-their-business/10678286/
BEN SULAYEM TELLS F1 DRIVERS HOW HE RUNS FIA IS "NONE OF THEIR BUSINESS"

Speaking for the first time since the latest developments, Ben Sulayem told Motorsport.com ahead of the Qatar Grand Prix that he was unmoved by any recent criticisms or suggestions the FIA was facing chaos.

Asked specifically about the GPDA’s calls, Ben Sulayem said: “None of their business. Sorry.

“This is our business,” he said when asked about recent events. “We'll do whatever is good for the FIA. So it's really none of people's business to interfere in ours. It's the results that we produce.”
Die maakt zich vast populair zo...

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Volgend jaar zijn er presidentsverkiezingen bij FIA en anders is er in 2029 weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Chocoball schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:20:
[...]

Volgend jaar zijn er presidentsverkiezingen bij FIA en anders is er in 2029 weer een kans.
Moeten er wel kandidaten zijn, en tot nu toe heeft alleen MBS zich nog kandidaat gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
RobertMe schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:27:
[...]

Moeten er wel kandidaten zijn, en tot nu toe heeft alleen MBS zich nog kandidaat gesteld?
Afgelopen oktober gaf hij nog aan te hopen op een tegenkandidaat of kandidaten dus die zijn er niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 17-09 21:51
RobertMe schreef op zondag 1 december 2024 @ 16:27:
[...]

Wat die verkiezingen betreft heeft hij ook gelijk. De mening van coureurs is totaal niet relevant. Alleen nationale bonden mogen stemmen. 1 stem per land. Net als bij de toewijzing van bijvoorbeeld het WK voetbal, zijn de stemmen van arme landen makkelijk te koop.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Sauber haalt niet de doelen van 2030 al dit jaar, jammer.

Geen "Net zero" voor het team uit Hinwil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

NVM oops... (Was Patreon Only, volledige song van de Lolipopman.)

[ Voor 158% gewijzigd door Illegal_Alien op 01-12-2024 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJP!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:54
Telegraaf meld dat Ocon z’n laatste race voor Alpine al heeft gereden?

https://www.telegraaf.nl/...an-debuteert-in-abu-dhabi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
DJP! schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:49:

Meer media die dat melden. Ocon impliceerde het in de media pen en er zou wat gedoe zijn over of Ocon voor Haas de post season test mag rijden van Alpine.

Oakes werd ernaar gevraagd op F1TV en zijn antwoord klopte ook niks van. Want hij er van wist "Ocon schijnt iets gezegd te hebben in de media pen, maar ik zat aan de pitmuur en heb geen idee wat er gezegd is". En of Ocon volgende week nog in de auto zit => "dat was wel de bedoeling". Die "was" is dan ook super raar natuurlijk.
Officiële (pers)mededeling is dan weer "geen commentaar".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:04
DJP! schreef op zondag 1 december 2024 @ 21:49:

Heb de post race show gezien en daar werd er ook over gesproken. Oakes was een beetje overrompeld door vragen ernaar leek het wel maar de manier waarop hij antwoordde deed mij denken dat het wel eens kon kloppen.

Toch lijkt het me niet echt verstandig met het wcc in het achterhoofd. Met ocon verwacht ik meer kans op punten volgende week dan met doohan.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
AtlAntA schreef op zondag 1 december 2024 @ 22:04:
[...]

Heb de post race show gezien en daar werd er ook over gesproken. Oakes was een beetje overrompeld door vragen ernaar leek het wel maar de manier waarop hij antwoordde deed mij denken dat het wel eens kon kloppen.

Toch lijkt het me niet echt verstandig met het wcc in het achterhoofd. Met ocon verwacht ik meer kans op punten volgende week dan met doohan.
Voor welk team rijdt Ocon volgend jaar? ;) De strijdt in het WDC is Haas vs Alpine, Ocon vertrekt bij Alpine en gaat naar Haas. Kan mij niet indenken dat hij ook maar enige motivatie heeft om met Alpine nog even goed te scoren om zo Haas voorbij te gaan.
Of hij moet het doen zodat Haas extra tijd in de windtunnel krijgt.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Knap werk van Verstappen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WdqGSAOk5y5sCKT2pvFFJmWwLc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JfFKBBtaFGuT15D1OBs6ftRJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Is dit nog gecorrigeerd voor meer punten die nu worden gegeven? Of echt het aantal gescoorde punten zonder correctie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Homeland schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:37:
[...]

Is dit nog gecorrigeerd voor meer punten die nu worden gegeven? Of echt het aantal gescoorde punten zonder correctie?
Geen idee om eerlijk te zijn, dit word door de F1 zelf geplaatst dus zal dan vast wel kloppen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• asing
  • Laatst online: 10:05
Homeland schreef op zondag 1 december 2024 @ 23:37:
[...]

Zonder correctie zo te zien. In de lijst staat ook Michael Schumacher. Die heeft maar 1566 punten. Als je dan gaat kijken naar Wikipedia: Michael Schumacher , dan zal je zien dat hij bijvoorbeeld in 2000 9 keer won en zijn puntentotaal dat seizoen was 108. Dat had ruim over de 200 moeten zijn voor alleen al alle gewonnen wedstrijden. Tel je het totaal op dan is dat gelijk aan het totaal van het staatje met totaal aantal punten.

[ Voor 6% gewijzigd door asing op 01-12-2024 23:49 ]

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• RobertMe
Hoeveel race wins heeft Verstappen intussen?

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ejwxgnf0ja4e1.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:55
Dit is de hele lijst van punten.

En Bottas staat boven Schumacher.
Ik heb een klein vermoede dat de punten inflatie niet zijn meegenomen van de Duitser. ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9J06I2fPZHvX7yn276CRItSLLG4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oISKaD08MNR7Ue6R60Z5dXCm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Hier dan een site die die correctie wel toepast :)
https://www.formula1points.com/alltime

Even voorbij de hysterische 'bubbels' scrollen, dan kom je op de normale lijst uit. Bovenin kun je ook nog de puntentelling kiezen die je wilt gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door BM op 02-12-2024 07:52 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
Van de nummer 1 proberen te achterhalen naar verdedigen van je nummer 2 positie.
Het kan verkeren voor Lando.

Het is een beetje tekenend voor het seizoen van Lando.
Foutje hier foutje daar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vhMcZF-Pej-xX36bFieMZKsLcA0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/GcVaLIHED56vN9zDou6CphfC.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Norris moet aan zijn killer instinct gaan werken komende winter. Op deze manier wordt hij nooit kampioen als hij niet veruit de beste auto heeft. En zelfs dan zou hij moeten oppassen voor Piastri als die zijn ontwikkelingscurve blijft volgen. De actie in Monza in de eerste ronde liet namelijk zien dat Piastri dat killer instinct wel heeft.

Als we kijken naar coureurs die de noodzaak zien om je soms als een kl**tz*k te gedragen op en naast de baan, dan zie ik ook Russell eerder kampioen worden dan Norris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
Muse schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:10:
Norris moet aan zijn killer instinct gaan werken komende winter. Op deze manier wordt hij nooit kampioen als hij niet veruit de beste auto heeft. En zelfs dan zou hij moeten oppassen voor Piastri als die zijn ontwikkelingscurve blijft volgen. De actie in Monza in de eerste ronde liet namelijk zien dat Piastri dat killer instinct wel heeft.

Als we kijken naar coureurs die de noodzaak zien om je soms als een kl**tz*k te gedragen op en naast de baan, dan zie ik ook Russell eerder kampioen worden dan Norris.
Als je zo'n goede auto hebt dat je uit de gevechten blijft hief je de killer instinct niet te tonen ;)

Maar mee eens.
Lando en Charles missen dit terwijl je wel snel zijn. Maar naast dit maken ze toch het en der foutjes en dat kan killing zijn als het kampioenschap spannend is.

Piastri heeft het wel de killer instinct maar ik zie hem nu nog niet zo even domineren het hele seizoen domineren over Lando.
Aantal races is hij beter geweest maar de meeste was Lando verreweg de betere.
Misschien maakt hij komend seizoen grote stap en gaat het een leuke clash worden bij McLaren.

Ferrari clash met Leclerc en Hamilton erbij.

Max voor de 5e keer kampioen :+

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-09 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik ben al van mening dat Lando gewoon geen geweldige coureur is. Dat hij de double yellow en de gele borden niet zag terwijl Max alleen de double yellow al zag. In Brazilië niet weten dat hij moest blijven staan. Bij de 2e herstart zijn inhaalactie niet afmaken (als het omgekeerd was had Max hem laten staan).

Geen WDC materiaal.

Russel is inderdaad wel een klootzak, maar die heeft de kwaliteiten ook niet.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

d-vine schreef op maandag 2 december 2024 @ 07:56:
Van de nummer 1 proberen te achterhalen naar verdedigen van je nummer 2 positie.
Het kan verkeren voor Lando.

Het is een beetje tekenend voor het seizoen van Lando.
Foutje hier foutje daar.

[Afbeelding]
Achteraf was het een saai seizoen dankzij de dominantie van Verstappen :+

Ik heb zo’n zin in 2025! En ik vind het bijna jammer dat ze 2026 weer op de resetknop drukken. Teams dicht bij elkaar is toch wat je wilt.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Mog schreef op maandag 2 december 2024 @ 08:38:
[...]

Achteraf was het een saai seizoen dankzij de dominantie van Verstappen :+

Ik heb zo’n zin in 2025! En ik vind het bijna jammer dat ze 2026 weer op de resetknop drukken. Teams dicht bij elkaar is toch wat je wilt.
Opzich heeft het ook wel weer iets positiefs, zodat de huidige coureurs die slecht aan de huidige generatie ground effect auto's konden aanpassen er ook weer mee kunnen doen om de knikkers in 2026.

Danny Ric in de RBR in 2026? :+

[ Voor 3% gewijzigd door YakuzA op 02-12-2024 09:11 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
YakuzA schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:11:
[...]

Opzich heeft het ook wel weer iets positiefs, zodat de huidige coureurs die slecht aan de huidige generatie ground effect auto's konden aanpassen er ook weer mee kunnen doen om de knikkers in 2026.

Danny Ric in de RBR in 2026? :+
Volgens mij zijn de 2026 wagen ook nog steeds ground effect based :)

Xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

BM schreef op maandag 2 december 2024 @ 09:24:
[...]

Volgens mij zijn de 2026 wagen ook nog steeds ground effect based :)
Diffuser is veel kleiner, waardoor het ground effect gedeelte ook kleiner is, waardoor teams weer minder laag hoeven te rijden (ofzo) :P

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

In de race notes van Ted bij Sky werd trouwens gezegd dat de verandering die Red Bull gedaan had waardoor ze in de quali en de race weer snel waren was de rake verminderen. Dus meer groundeffect.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• basvn
  • Laatst online: 17-09 16:05

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/GdyAZ0HWcAATH7-?format=jpg&name=900x900

officieel nu

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chocoball
Dat is natuurlijk niet de goede poster, er staat geen breaking op ;)
Afbeeldingslocatie: https://preview.redd.it/f1-breaking-esteban-ocon-will-not-race-for-alpine-at-the-v0-nd5ls7jvie4e1.jpeg?width=1080&crop=smart&auto=webp&s=8bd02689292085353fbe1e37c9d0a06f4a3b3223

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 02-12-2024 11:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Dus ik ging hier kijken (https://www.formula1.com/en/teams) of ik kan achterhalen wat de stand is, zie ik al die autos er hetzelfde opstaan, behalve de Austin van Stroll, die hebben ze alvast krom op de foto gezet. /s

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Wordt dit dan de enige race voor Doohan?

Zijn immers ook geruchten dat Alpine Colapinto wil hebben. En ik ga er niet vanuit dat dat i.p.v. Gasly is. En ja, Doohan heeft uiteraard al een contract als coureur / is aangekondigd als vaste coureur. Dus zo'n swap zou niet heel logisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07:40
RobertMe schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:07:
[...]

Zijn immers ook geruchten dat Alpine Colapinto wil hebben. En ik ga er niet vanuit dat dat i.p.v. Gasly is. En ja, Doohan heeft uiteraard al een contract als coureur / is aangekondigd als vaste coureur. Dus zo'n swap zou niet heel logisch zijn.
Ach Alpine heeft ook wel eens een coureur aangekondigd wat niet klopte dus niks me verbaast me meer.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wie wil Colapinto nu nog hebben na al die crashes?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

RobertMe schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:07:
[...]

Doohan en Gasly zijn toch al bevestigd voor 2025?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:08
Maasluip schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:12:
Wie wil Colapinto nu nog hebben na al die crashes?
Die heeft z'n glazen wel aardig ingegooid ja, van grote belofte naar grote kostenpost in een paar races (vooral Brazilie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Ik snap alleen niet (of ja, politiek) waarom Ocon niet voor Alpine zou kunnen racen, en daarna voor Haas gaan testen :p Voelt beetje als slap excuus.
Mog schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:12:
[...]

We weten nog hoeveel de aankondigingen van Alpine waard zijn :+ (al zie ik geen reden waarom ze die fout nog eens zouden maken :p)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squashedraven
The_Admin schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:34:
[...]

Die heeft z'n glazen wel aardig ingegooid ja, van grote belofte naar grote kostenpost in een paar races (vooral Brazilie).
Wat ook wel belangrijk is om mee te nemen is dat hij helemaal niet zoveel in een F1 auto heeft gereden in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kimi Antonelli. Dus als die jongen langdurig de kans krijgt kan het maar zo wat worden. Is dus eigenlijk een perfecte kandidaat voor VCARB (al gun ik het daar Hadjar meer vanwege het opleidingsprogramma)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]

In principe zijn Doohan en Gasly inderdaad vastgelegd door Alpine om te rijden in het 2025 seizoen.
Gezien ze Doohan ook nu eerder erin wisselen zullen ze daar niet van afwijken idd.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
[...]

Dat was inderdaad wat er al in mijn bericht stond ja ;)
En toch zijn de geruchten er dat Alpine op Colapinto zou azen. En nouja, we weten allemaal hoe het met Piastri ging bij Alpine.

Overigens zou Colapinto ook weer bij RB(R) van de shortlist zijn gehaald na zijn crash in Vegas. En Marko zou dit weekend nog gezegd hebben dat de talenten in hun programma beter zijn dan Colapinto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

AvK

Ready Set Go

squashedraven schreef op maandag 2 december 2024 @ 11:42:
[...]

Wat ook wel belangrijk is om mee te nemen is dat hij helemaal niet zoveel in een F1 auto heeft gereden in tegenstelling tot bijvoorbeeld Kimi Antonelli. Dus als die jongen langdurig de kans krijgt kan het maar zo wat worden. Is dus eigenlijk een perfecte kandidaat voor VCARB (al gun ik het daar Hadjar meer vanwege het opleidingsprogramma)
Sterker nog.... volgens mij had Colapinto nog NOOIT in een F1 bolide gereden.
En dan direct in zo'n bijna onbestuurbare Wiliams. Kijk maar naar Albon hoe vaak hij er afgeklapt is.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Chocoball
Geen idee hoe betrouwbaar de bronnen dit keer zijn maar ESPN weet te melden dat het einde oefening is voor Perez na de laatste race in Abu Dhabi. Horner kwam gisteren al met een opmerkelijke uitspraak dat Perez zijn eigen conclusies moet trekken. Grootste kanshebbers om volgend seizoen naast Verstappen zijn Lawson en Tsunoda.

Red Bull zal niet eenvoudig van Perez afkomen maar men zou hem een ambassadeursrol kunnen aanbieden net zoals ze dat bij Ricciardo hadden gedaan. Ricciardo besloot echter de banden met Red Bull te verbreken.

9 december weten we meer.

https://www.espn.com/f1/s...d-bull-end-season-sources

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squashedraven
Chocoball schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:39:
Geen idee hoe betrouwbaar de bronnen dit keer zijn maar ESPN weet te melden dat het einde oefening is voor Perez na de laatste race in Abu Dhabi. Horner kwam gisteren al met een opmerkelijke uitspraak dat Perez zijn eigen conclusies moet trekken. Grootste kanshebbers om volgend seizoen naast Verstappen zijn Lawson en Tsunoda.

Red Bull zal niet eenvoudig van Perez afkomen maar men zou hem een ambassadeursrol kunnen aanbieden net zoals ze dat bij Ricciardo hadden gedaan. Ricciardo besloot echter de banden met Red Bull te verbreken.

Zag ik inderdaad ook vaker voorbijkomen. Ik neem aan dat het waar is (puur vanwege het feit dat ik het alternatief nog ongeloofwaardiger vindt, namelijk dat Perez in 2025 rijd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 14:13

Aangenomen na een fenomenale race in Abu Dhabi na de laatste race
Ontslagen na een dramatische 3 jaar in Abu Dhabi na de laatste race

Maar dat die er nog zit had ik al niet verwacht, dus als ze na de race met het nieuw komen dat die een verlenging heeft tot 2028 zou ik er niet eens raar van opkijken :+

Logisch gezien zeg ik Yuki. Want die heeft toch al aardig wat teamgenoten verschalkt. Dus RBR zal wel voor Lawson kiezen :+ ook al lijkt die de laatste races wat tegen te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Doohan heeft nummer 7? Als racenummer?

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• d-vine

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2HrJnrUSdNR83TNB3g8XHwYjebY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8oclAUF622RYjSp7h1pkjYkZ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Illegal_Alien schreef op maandag 2 december 2024 @ 15:03:
Doohan heeft nummer 7? Als racenummer?
Weet het niet meer exact, weet alleen nog dat hij precies het race nummer wilde dat stiekem al geclaimd was door Antonelli :P

PSN

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
Dat zegt zowel iets over de prestatie van Verstappen als over de wanprestatie van zijn teamgenoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Gaaf

Dat was dan dus zijn schoonvader? Piquet in Brabham.

Toen werd Ferrari WK, met hun top coureur (Arnoux) als derde in de eindstand. Ook wel knap trouwens. De beste auto hebben, maar derde in het WK. Dat zou Norris dan kunnen evenaren.

Edit: weet ik dankzij Wikipedia. Wikipedia: 1983 Formula One World Championship

[ Voor 14% gewijzigd door BlauweFles op 02-12-2024 15:19 . Reden: Wiki ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
Waah schreef op maandag 2 december 2024 @ 13:53:
[...]

Aangenomen na een fenomenale race in Abu Dhabi
Sakhir ligt in Bahrein. Wel in de zandbak, maar ander land ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Laatst online: 17-09 14:48
Inderdaad (schoon)papa Piquet; ik dacht eerst papa Rosberg, die is in '82 kampioen geworden met zijn team Williams zelfs maar op de vierde plaats.
(Bij Williams zijn beide topcoureurs eind 81 weggegaan)

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• d-vine
Perez zijn auto voor volgend jaar

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ao2DPDVVOIJJiDeUC1fdnaKHyMg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OtuhbKdlexT8I6hLVeAReeLM.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedster
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-07 09:39

Team maat Lawson of Tsunoda? Dan ook nog zonder Adrian Newey, Max Verstappen kan beter de eer aan zichzelf houden en iets anders gaan doen.

never argue with a moderator, he will shut your account down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Speedster schreef op maandag 2 december 2024 @ 16:37:
[...]

Team maat Lawson of Tsunoda?
Wat bedoel je hier mee? Dat die daar zelfs nog minder aan heeft dan Perez? Of dat die zo snel zijn dat ze punten af gaan pakken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

In het motorsport artikel staat ook de oorzaak van zijn einde race afgelopen weekend:
On the issue that saw his race finish, Horner explained: "We're just investigating the exact failure but it looks like, obviously he's spun the car and as he dropped the clutch, the clutch had too much temperature go through it. So yes, one of those things. But more to come after we've stripped the car."
https://www.motorsport.co...ngs-by-a-thread/10678701/
And while the team is publicly saying little about Perez’s future, it is understood that the plan is for it to replace the Mexican next year with one of the current RB duo.

[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 02-12-2024 16:49 ]

PSN

Pagina: 1 ... 80 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.

Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken

Topicreeks voor de racetopics:
Topicreeks racetopics 2024