Excuus helemaal gelijk
On that note, Toto is al sinds de start van de Aziatische races (Singapore, Japan) niet meer in de paddock gezien. Reden genoeg om voor Sky F1 aan Horner in een interview te vragen of Toto misschien het bijltje erbij neer heeft gegooid en de Formule 1 gaat verlaten. Jammer voor hun Horner hapte niet toeLAD93 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:46:
[...]
De FIA doet er echt alles aan om Verstappen z’n kampioenschap uit te stellen. Zou Toto zich hiermee bemoeid hebben?!![]()
ws. is hij voor zondag al Kampioen en laat hij zondag nog even zien het het echt moet aan de rest van het veld.MrOleo schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 10:19:
[...]
Dit was de qualy voor de race, waar men start bij de sprint ( waar Ver wdc wordt met 3e plek) en of die mercedessen dan in de buurt staan zien we vanmiddag.
Ja en er zijn er in het verleden genoeg de muur in gegaan met een kapotte band. Tis geen exacte wetenschap.Edd schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
FTFY..
Hamilton heeft een paar jaar geleden aangetoond dat je een race kan winnen op een kapotte band..
Van mij hadden ze het overigens niet hoeven doen. Maar de overwegingen van Fia en Pirelli zijn duidelijk.
Als Red Bull zijnde maar snel vanavond kampioen worden.. kunnen ze morgen in elk geval een beetje freewheelen..😋
Had die niet een (knie) operatie ondergaan en was ie daarom er niet bij ?.Chocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:16:
[...]
On that note, Toto is al sinds de start van de Aziatische races (Singapore, Japan) niet meer in de paddock gezien. Reden genoeg om voor Sky F1 aan Horner in een interview te vragen of Toto misschien het bijltje erbij neer heeft gegooid en de Formule 1 gaat verlaten. Jammer voor hun Horner hapte niet toe
En wat met de andere gebruikers? Want dit circuit is al jaren in gebruik door de MotoGP. Het is aan de FOM en FIA om dit gewoon in orde te maken. Daar moeten anderen niet onder lijden.Southern Sun schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:01:
Maak het vooral nog ingewikkelderMaar voor mij wel weer bevestigd dat ik het minst heb met dit soort circuits. Zie liever na de curb geen uitloop mogelijkheid, heb je ook dit geneuzel niet.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ik had ook begrepen vanwege een operatie maar hoe en wat geen idee. Typisch Sky F1 die weer probeert de oude rivaliteit nieuw leven in te blazen.Jan-man schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:32:
[...]
Had die niet een (knie) operatie ondergaan en was ie daarom er niet bij ?.
Het nieuwe asfalt in Qatar zorgde vrijdag voor een gebrek aan grip voor de coureurs, maar de problemen stapelen zich op. Uit een analyse van het rubber door Pirelli is gebleken dat bij veel banden de zijwand als het ware loskomt, vermoedelijk door de vele agressieve kerbstones op het circuit.
Volgens de FIA en Pirelli is het niet veilig om meer dan twintig ronden op dezelfde set banden te rijden. De FIA heeft nu ingegrepen. De zogenaamde track limits in de bochten 12 en 13 worden aangepast.
https://www.telegraaf.nl/...te-in-qatar-fia-grijpt-inNa de sprintrace van vanavond (19.30 uur), waarin negentien rondjes worden afgelegd, volgt weer een grondige analyse. Blijven de problemen zich voor doen, dan gelden voor de hoofdrace op zondag strenge voorschriften. Nieuwe banden mogen niet langer dan twintig ronden worden gebruikt, of 22 ronden als het gaat om gebruikte banden, die tijdens de kwalificatie zijn gebruikt met een in- en outlap. In dat geval zijn alle coureurs verplicht om minimaal drie pitstops te doen.
Waarom vragen ze dat überhaupt aan Horner en niet iemand van MB?Chocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:16:
[...]
On that note, Toto is al sinds de start van de Aziatische races (Singapore, Japan) niet meer in de paddock gezien. Reden genoeg om voor Sky F1 aan Horner in een interview te vragen of Toto misschien het bijltje erbij neer heeft gegooid en de Formule 1 gaat verlaten. Jammer voor hun Horner hapte niet toe
Ook de Telegraaf maakt de rekenfout (3 stops) zie ik
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is, maar voor de volledigheid: voor de sensatie en de mogelijkheid weer een mooie clickbait oneliner te scoren.Shinji schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:49:
[...]
Waarom vragen ze dat überhaupt aan Horner en niet iemand van MB?
Nu.nl ookalbino71 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
Wie zegt dat het een rekenfout is? Misschien is dat gewoon zo doorgegeven. 20 is de max. 57/3 is 19. Lijkt mij best logisch dat de FIA teams dan dwingt om verder dan 5% van de maximale afstand af te zitten, dus dat men 4 stints a 14/15 rondes afdwingt .albino71 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:50:
[...]
erutangiS
Nou; als ik SkyF1 zou zijn, en ik zou willen weten waar de team principal van MB is, zou ik dat niet aan een ander team vragen maar aan een woordvoerder van MB zelf. Die lijken me meer info er over te hebben.Bartske schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:51:
[...]
Ik weet niet of dit een serieuze vraag is, maar voor de volledigheid: voor de sensatie en de mogelijkheid weer een mooie clickbait oneliner te scoren.
Maar als het zo eenvoudig te vinden is waarom die er niet is is het helemaal stompzinnig om het te vragen.
Ik snap dat ze iets uit proberen te lokken, maar ik snap het ook weer niet.
Goede journalisten wel. Die uitlokkingen zijn wel waar de vele F1 'nieuws' sites op teren helaas.Shinji schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:57:
[...]
Nou; als ik SkyF1 zou zijn, en ik zou willen weten waar de team principal van MB is, zou ik dat niet aan een ander team vragen maar aan een woordvoerder van MB zelf. Die lijken me meer info er over te hebben.
Maar als het zo eenvoudig te vinden is waarom die er niet is is het helemaal stompzinnig om het te vragen.
Ik snap dat ze iets uit proberen te lokken, maar ik snap het ook weer niet.
Hoe zijn ploffende banden geen veiligheidsrisico? Crash van VER van Baku vergeten, die door de klapband zijn auto in de muur parkeert?Edd schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:07:
[...]
FTFY..
Hamilton heeft een paar jaar geleden aangetoond dat je een race kan winnen op een kapotte band..
Ja, maar daardoor was het wel spannend in Abu DhabiCH4OS schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Hoe zijn ploffende banden geen veiligheidsrisico? Crash van VER van Baku vergeten, die door de klapband zijn auto in de muur parkeert?
Klopt: https://www.reuters.com/s...cond-race-row-2023-10-05/Jan-man schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:32:
Had die niet een (knie) operatie ondergaan en was ie daarom er niet bij ?.
Van wat ik las is het niet dat ze klapbanden verwachten maar verlies van lucht. Nou is dat bij een klapband natuurlijk ook, maar had niet het idee dat ze daar op doelden. Dus als de band langzaam leegloopt lijkt me dat een verwaarloosbaar veiligheids risico.CH4OS schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:15:
[...]
Hoe zijn ploffende banden geen veiligheidsrisico? Crash van VER van Baku vergeten, die door de klapband zijn auto in de muur parkeert?
@Shinji Met een puncture (lekke band dus) kan er ook best een boel mis gaan...
YouTube: Daniil Kvyat's Massive Crash - All The Angles | 2020 British Grand Prix
Officieel was de crash van VER op Baku ook een puncture.
YouTube: Daniil Kvyat's Massive Crash - All The Angles | 2020 British Grand Prix
Officieel was de crash van VER op Baku ook een puncture.
[ Voor 14% gewijzigd door CH4OS op 07-10-2023 14:25 ]
15:00 uur. De voorbeschouwing op F1TV Pro begint nu.Drials schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:43:
Is de shootout nu om 15:00 of om 15:20?
"When you grow up your heart dies"
15.00 - 15.10 extra training om aan de gewijzigde tracklimits te wennenDrials schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:43:
Is de shootout nu om 15:00 of om 15:20?
15.20 shootout
Wat een clownfiesta weer.
Lekker racen in die zandlanden.
Lekker racen in die zandlanden.

[ Voor 5% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2023 14:46 ]
Het is echter dat hier amper muren zijn en als men hem in de muur parkeert men gewoon ongeschonden weg kan lopen. Daarbij hou ik ook rekening mee dat een ongeluk in een klein hoekje zit en er altijd freak accidents kunnen zijn.MikeyMan schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 13:17:
[...]
Ja en er zijn er in het verleden genoeg de muur in gegaan met een kapotte band. Tis geen exacte wetenschap.
Van mij hadden ze het overigens niet hoeven doen. Maar de overwegingen van Fia en Pirelli zijn duidelijk.
Probleem wat ik hiermee heb is dat Pirelli te vaak in een seizoen aan banden en/of gerelateerde regels (laat) sleutelen om er maar voor te zorgen dat er niets met de banden gebeurd. Zelfs in zulke mate dat het (mijn inziens) de competitie beïnvloed en de geest van de sport aantast. Wat mij betreft zijn ze dan ook incapabel om banden te mogen leveren aan de koningsklasse van de autosport.
-
Er waren scheuren ontdekt in de banden van Pirelli. Voor de veiligheid hebben ze daarom de track iets aangepast vandaar de extra training om hier aan te kunnen wennen.markvl schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:45:
[...]
15.00 - 15.10 extra training om aan de gewijzigde tracklimits te wennen
15.20 shootout
Het zal eerder aangekaart zijn maar ik heb de hele thread niet terug gelezen.
https://nl.motorsport.com...a-2005-ontdekte/10529844/
[ Voor 25% gewijzigd door sjaool op 07-10-2023 14:51 ]
10 minuten rijden zijn dus 6 rondjes max.
Dus snel wennen en dan rijden. Hopelijk rijdt niemand hem van de baan in die 10 minuten
Dus snel wennen en dan rijden. Hopelijk rijdt niemand hem van de baan in die 10 minuten
Nee, ik zie andere coureurs zich niet zo gedragen als Max met een biertje op. Veel filmpjes worden ook gemaakt door mensen die met hem in het vliegtuig zitten. Hou dat dan lekker voor in de F1-coureurs-groepsapp denk ik dan.🥴dutchgio schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:48:
[...]
Dit is voor topsporters in het algemeen, omdat ze door de focus op sport niet (veel) drinken.
Lol, zelfs graphics van de FOM: "Familiarisation session"
Is parc ferme dan ingegaan voor “fp2” of mogen ze nog last minute changes doen?
Onesie?
Heette dat vroeger niet gewoon "warm-up"?StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 14:57:
Lol, zelfs graphics van de FOM: "Familiarisation session"
En daar zit gewoon alcohol in... het mag alleen geen champagne heten omdat het niet uit de Champagnestreek komt. Ferrari Trento komt uit de regio Trentino. Op de kaart rechtsboven het Gardameer en het is een mouserende wijnShinji schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 12:05:
...is dat volgens mij gewoon champagne (van merk Ferrari? Niet de auto fabrikant zeg maar).
Prepare voor een track limits feestje zometeen
[ Voor 7% gewijzigd door talkatoo op 07-10-2023 15:03 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Verstappen kan gewoon echt niet op een normale manier een WDC titel veiligstellen he? 
Maar dit is ook weer bizar. Kerbstones met een bizar ontwerp die de banden slopen. Dus nu moeten er nog strakkere track limits worden afgedwongen. Iets dat toch al slecht gaat. Vervolgens komt er misschien dan alsnog een kunstmatige beperking hoeveel ronden je mag rijden op een set banden. Moet nog zien of dit wel goed gehandhaafd kan worden. Verder ga je zo ook een bizarre race krijgen waar dadelijk iedereen in ronde 19/20 stopt en weer in ronde 39/40.
Maar dit is ook weer bizar. Kerbstones met een bizar ontwerp die de banden slopen. Dus nu moeten er nog strakkere track limits worden afgedwongen. Iets dat toch al slecht gaat. Vervolgens komt er misschien dan alsnog een kunstmatige beperking hoeveel ronden je mag rijden op een set banden. Moet nog zien of dit wel goed gehandhaafd kan worden. Verder ga je zo ook een bizarre race krijgen waar dadelijk iedereen in ronde 19/20 stopt en weer in ronde 39/40.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
FP2 ook hier, CMD+C CMD+V, CMD+C CMD+V, CMD+C CMD+V...

En wanneer doen ze dan de 3e stop?DaniëlWW2 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:04:
Verstappen kan gewoon echt niet op een normale manier een WDC titel veiligstellen he?
erutangiS
Och, SAR heeft al een piepschuim bord er af gereden. Knap werk.
De eerste keer dat ik een sessie zie waarbij er bewust geen timing is?
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Het is wel lekker overzichtelijk zonder tijd weergave...
Systeem kan niet omgaan met onverwachte extra trainingen?Spotmatic schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:06:
De eerste keer dat ik een sessie zie waarbij er bewust geen timing is?
Dacht al, waar zit ik naar te kijken?
Die kerbs lagen er gisteren toch ook al...
Die kerbs lagen er gisteren toch ook al...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Wel jammer dat juist de mooiere bochten nu beperkt zijn geworden, maar alles voor veiligheid dat snap ik volkomen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Is dit een training? Dacht dat de kwalificatie nu was! Hoe laat begint dat dan?
15:20 begint de sprint-shootoutWulfric92 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
[ Voor 6% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 15:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ho ho, alles voor het geld hè. Anders hadden ze hier niet gereden.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
Wel jammer dat juist de mooiere bochten nu beperkt zijn geworden, maar alles voor veiligheid dat snap ik volkomen.
Over 10 minuten.Wulfric92 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
15:20 begint de kwalificatieWulfric92 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
Mijn gok: Tijdens de start zullen er coureurs zijn die geen rekening houden met de nieuwe track limits en kerbs, met een rode vlag als gevolg.
Haha, het gebakkelei over de bak tussen GP en Verstappen is inmiddels alweer begonnen.
Max breekt zijn ronde af omdat hij van de baan ging. GP zegt: "Je had gewoon door kunnen rijden, je had kunnen leren, b.v. bocht 6, het is geen kwalificatie. Maar goed, box box."
Max breekt zijn ronde af omdat hij van de baan ging. GP zegt: "Je had gewoon door kunnen rijden, je had kunnen leren, b.v. bocht 6, het is geen kwalificatie. Maar goed, box box."
Weet niet waar jij het over hebt of wat ik heb gemist maar de extra training en track limits zijn er gekomen voor veiligheid door de extreme warmte die er heerst. Want de kans op klapbanden neemt anders toe..StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
[...]
Ho ho, alles voor het geld hè. Anders hadden ze hier niet gereden.
Als je er geen rekening mee houd tijdens de race is de baan toch juist breder?Amphiebietje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:10:
Mijn gok: Tijdens de start zullen er coureurs zijn die geen rekening houden met de nieuwe track limits en kerbs, met een rode vlag als gevolg.
En track limits krijg je in de eerste ronde vaak geen straf voor
Verstappen weer een sessie de snelste.
erutangiS
Het is toch jammer dat ik een grapje moet uitleggen...G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:11:
[...]
Weet niet waar jij het over hebt of wat ik heb gemist maar de extra training en track limits zijn er gekomen voor veiligheid door de extreme warmte die er heerst. Want de kans op klapbanden neemt anders toe..
Verstappen verliest net even bijna de achterkant haha
Tijd voor een kombocht?
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Volgens Palmer moet GP beetje relax doenStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:11:
Haha, het gebakkelei over de bak tussen GP en Verstappen is inmiddels alweer begonnen.
Mijn boefje is liev!
Laura Winter

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Zwanger dacht ik maar heb geen viaplayHollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:12:
Waar is Amber?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Zwangerschapsverlof.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:12:
Waar is Amber?
[ Voor 40% gewijzigd door sjaool op 07-10-2023 15:13 ]
Oh haha never mind dan, omdat er geen clown emotie bijstond ging ik niet uit van een grapStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:12:
[...]
Het is toch jammer dat ik een grapje moet uitleggen...
En toen hadden we geen beeld meer bij F1 TV Pro
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 15:14 ]
Zag ik nou goed dat ze vanochtend met 'ouderwets' verven aan het doen was? Voordeel is dat het er zo warm is, dat het wel droog is.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:09:
Ja dat is waar, want met regen rijden ze toch 8 van de 10 keer niet dus begin steeds minder een fan van regen te worden. Regen is alleen leuk wanneer ze ook gaan rijdenHollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:14:
[...]
Zag ik nou goed dat ze vanochtend met 'ouderwets' verven aan het doen was? Voordeel is dat het er zo warm is, dat het wel droog is.
Het is wachten op beeld bij F1TV Pro
Ik heb het gevoel dat ik in herhaling val...
Roolllllll intro, veel plezier iedereen met de quali!
Ik gok dat Stroll of Sargeant er af gaat met een rode vlag tot gevolg.

Er zijn extra cornerstones gelegd die in dat geval wel eens een auto kunnen gaan lanceren.Crysania schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:12:
[...]
Als je er geen rekening mee houd tijdens de race is de baan toch juist breder?
En track limits krijg je in de eerste ronde vaak geen straf voor
Ah ok, gun haar het beste daarmee.
Misschien eens kijken hoe andere het doen, vind haar kennis over F1 te beperkt en haar niet los genoeg.
Hoe goed is deze vrouw? Zij doet schijnbaar andere programma's over F1?
Anyway, het gaat nu beginnen, tatatada dududu tatatada dududu..
F1TV Live is allang bezig.
And there is the intro!StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat ik in herhaling val...![]()
Iedereen heel veel plezier!
Ik hoop het niet, moet om 16.00 wegStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:16:
Ik heb het gevoel dat ik in herhaling val...![]()
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Yep.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:14:
[...]
Zag ik nou goed dat ze vanochtend met 'ouderwets' verven aan het doen was? Voordeel is dat het er zo warm is, dat het wel droog is.
Deed me denken aan ;-)
:fill(white):strip_exif()/f/image/mHLdIjsc4AaPUUlF8RO0viqk.png?f=user_large)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat een atmosfeer daar zeg. De fans zo uitbundig. Prachtige omgeving ook. Goed voor de fans dat het hier is.
Ik had al 5 minuten zwart beeld met dat de uitzending zo begint in verschillende talen
Op m'n laptop werkt het prima, maar op m'n apple tv zie ik het buffering-icoontje draaien. Is dat ook bij jou het geval?
/s vergeten?xzaz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:
Wat een atmosfeer daar zeg. De fans zo uitbundig. Prachtige omgeving ook. Goed voor de fans dat het hier is.
De voorbeschouwing op F1TV Live begint altijd al een kwartier voor de kwalificatie/shootout. Die waren om 14:45 uur al bezig.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
Ik had al 5 minuten zwart beeld met dat de uitzending zo begint in verschillende talen
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 07-10-2023 15:18 ]
Nee ik heb beeldJeroenTheStig schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
Op m'n laptop werkt het prima, maar op m'n apple tv zie ik het buffering-icoontje draaien. Is dat ook bij jou het geval?
:strip_exif()/f/image/KEipNpQZXA2jPkOR4kNyvPK8.jpg?f=fotoalbum_large)
Google tv app hier wel al 10 min beeld.JeroenTheStig schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:
[...]
1415BST: 5 mins to Sprint Shootout; air temp now 36C, track 43.8C. Wind gusts to 25mph in last 15 mins...
— Ian Fergusson (@fergieweather) 7 oktober 2023
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja klopt, zat er ook naar te kijken net. Maar na de training sloeg alles weer op zwartsjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
[...]
De voorbeschouwing op F1TV Live begint altijd al een kwartier voor de uitzending. Die waren om 14:45 uur al bezig.
Tja, dat krijg je als je sportevenementen in non sport landen gaat organiseren. Grote geld regeert, de fans mogen bloedenjan390 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
Treurig hoe leeg de tribunes en parkeerplaatsen zijn. Iemand gehoord hoeveel bezoekers er zijn?
Nee, volgens haar persoonlijke insta is ze er met de sprintrace weer.
Ben heel benieuwd naar de shoot out. Wie kan zich het beste aanpassen aan de veranderingen?
Vind je het erg als ik even kijk hoe je verder alles hebt ingericht?
Ah, gelukkig hier nooit last van met de Chromecast met Google TV. Dat ding is zo stabiel als wat.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
[...]
Ja klopt, zat er ook naar te kijken net. Maar na de training sloeg alles weer op zwart
Formula1.com: "F1 continues push to hit Net Zero Carbon by 2030 target"
Qatar: effe stukje vliegen voor de lol!
Qatar: effe stukje vliegen voor de lol!

Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |