✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alles aan dat stukje van de wereld is nep en geforceerd onder het mom van 'we klappen er een berg geld tegenaan en dan is het goed'. Zonde dat men zaken doet met dat soort landen.xzaz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:17:
Wat een atmosfeer daar zeg. De fans zo uitbundig. Prachtige omgeving ook. Goed voor de fans dat het hier is.
Ik hoop dat die klimaatpsychose met een paar jaar toch een heel stuk minder is dan nu. Het is echt om gek van te worden.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:19:
Formula1.com: "F1 continues push to hit Net Zero Carbon by 2030 target"
Qatar: effe stukje vliegen voor de lol!
"When you grow up your heart dies"
Nou ja elke keer als we pompen bij fe benzinepomp doen we zaken. We zijn ook niet roomser dan de paus.SomerenV schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:20:
[...]
Alles aan dat stukje van de wereld is nep en geforceerd onder het mom van 'we klappen er een berg geld tegenaan en dan is het goed'. Zonde dat men zaken doet met dat soort landen.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Met geld is niet (alles) te koop.jan390 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
Treurig hoe leeg de tribunes en parkeerplaatsen zijn. Iemand gehoord hoeveel bezoekers er zijn?
Het is al erg genoeg dat we daar voetballen, laat staan al die andere gemaakte sporten.
[ Voor 3% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 15:22 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
...en goed opletten, voor je 't weet is 't weer voorbij, met die korte sessies
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ondertussen mogen vliegtuigen op Schiphol de APU voor vertrek en na het landen niet te lang aan hebben staan vanwege de uitstoot..HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
Er vliegt toevallig een Quatar vliegtuig over..
Nee, dat was een uitprobeersel bij een aantal kwalificaties.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:21:
Huh? Ik heb even een error, ik dacht namelijk dat je bij een sprint-shootout altijd op een nieuwe harde(q1), medium(q2) en zachte(q3) band moest rijden of ben ik nou gek
Er is plek voor 40k manjan390 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
Treurig hoe leeg de tribunes en parkeerplaatsen zijn. Iemand gehoord hoeveel bezoekers er zijn?
In zo’n, ambiance wordt Max dan voor de 3e keer wereldkampioen…jan390 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:18:
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Oke dank je wel, dan haal ik dat door de war!sjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:22:
[...]
Nee, dat was een uitprobeersel bij een aantal kwalificaties.
Vreemd, de live-uitzending blijft zwart met een buffering-icoon, alle andere video's die op de f1tv-app beschikbaar zijn kan ik moeiteloos afspelen
Was wel de bedoeling voor vandaag, maar sinds de aanpassingen is de allocation van de banden ook weer aangepast.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:
[...]
Oke dank je wel, dan haal ik dat door de war!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Nee een stofbak.xzaz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:
Hebben ze de grindbakken ook aangelegd of is dat natuurlijk?
Achja, de vorige keer werd hij ook kampioen, maar toen werd het ook pas gevierd op een ander circuit korter bij huis.PatrickC schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:
[...]
In zo’n, ambiance wordt Max dan voor de 3e keer wereldkampioen…
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/NZMA8rUGuCK6bXpCkAMedqn8.gif?f=user_large)
Ik heb sinds de laatste update van de apps ook problemen met streamen vanaf de iPhone en iPad. Op de apparaten zelf werkt het prima, dus maar even via de iPad voor nu.JeroenTheStig schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:23:
[...]
Vreemd, de live-uitzending blijft zwart met een buffering-icoon, alle andere video's die op de f1tv-app beschikbaar zijn kan ik moeiteloos afspelen
Lees nog even hierna de F1 seizoen topic start over bandenG_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:21:
Huh? Ik heb even een error, ik dacht namelijk dat je bij een sprint-shootout altijd op een nieuwe harde(q1), medium(q2) en zachte(q3) band moest rijden of ben ik nou gek
Doet het weer (bij MVF1)d-vine schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:22:
Waar is mijn live timing?
Ah, dat had ik dan weer gemist.Pjottski schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:24:
[...]
Was wel de bedoeling voor vandaag, maar sinds de aanpassingen is de allocation van de banden ook weer aangepast.
Ik dacht dat we dat uitprobeersel achter de rug hadden.
Ja komt goed, haalde blijkbaar iets door elkaar.Chocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Lees nog even hierna de F1 seizoen topic start over banden
7 Oct 2023, 15:26:51
CAR 2 (SAR) TIME 1:27.337 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 3 16:24:46
7 Oct 2023, 15:26:24
Het is een Q voor vanavond, en dat is dan weer een Q voor morgen. Het is spannender dan een training, maar het voelt zo meh.
Misschien ligt het ook aan het treurig circuit en de rest eromheen.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Aldus F1tv ;-)
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoezo? Gister was de kwalificatie voor morgen.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:27:
Ik weet nog steeds niet wat ik van dit concept moet denken.
Het is een Q voor vanavond, en dat is dan weer een Q voor morgen. Het is spannender dan een training, maar het voelt zo meh.
Nee de Q voor morgen is was gister.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:27:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
er word net bij sky gezegd med q1 med q2 soft q3 (ik geef toe zonder gelezen te hebbenChocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:25:
[...]
Lees nog even hierna de F1 seizoen topic start over banden
De Q voor morgen was gisteren, vandaag is alleen sprint en sprint qualy.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:27:
CAR 18 (STR) TIME 1:56.874 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 5 16:26:38
7 Oct 2023, 15:28:19
CAR 16 (LEC) TIME 1:55.220 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 5 LAP 5 16:26:35
7 Oct 2023, 15:28:04
7 Oct 2023, 15:28:43
7 Oct 2023, 15:28:47
Ah ja, lol.TinusXIII schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
Hoezo? Gister was de kwalificatie voor morgen.
Ik zie door al die Q's de bomen door het bos niet meer.

[ Voor 58% gewijzigd door SomerenV op 07-10-2023 15:32 ]

[ Voor 5% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 15:31 ]

Mijn boefje is liev!
Denk het , wel fijner zo!HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:31:
Hebben ze een nieuwe graphic om aan te geven waarvoor de replay is?
Ja, de auto’s zijn gevoelig voor wind. Dat zullen ze op de muur wel kunnen zien.
Nu 'kick' ik altijd op leuke graphics en dit soort dingen lol.
Dacht in F2, daar hebben ze ook met hartslag, etc. dat is wel cool.
Met de coureurs? Dat is al enkele jaren...HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:31:
Hebben ze een nieuwe graphic om aan te geven waarvoor de replay is?
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/Y80b2fCLlknSDc8QAUcSb41B.gif?f=user_large)
Dat zal er dan niet bij staan en mogelijk geldt dit vanwege deze bandensituatie want het is geen ATA bandenallocatie.Wognummer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:28:
[...]
er word net bij sky gezegd med q1 med q2 soft q3 (ik geef toe zonder gelezen te hebben
7 Oct 2023, 15:31:59
CAR 27 (HUL) TIME 1:26.640 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 7 16:31:16
7 Oct 2023, 15:31:40
Zou gek zijn als LEC het zelf niet gemerkt heeftTinusXIII schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:32:
[...]
Ja, de auto’s zijn gevoelig voor wind. Dat zullen ze op de muur wel kunnen zien.
Mijn boefje is liev!
Nee, er stond nu Track Limits bij.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:32:
[...]
Met de coureurs? Dat is al enkele jaren...
[Afbeelding]
7 Oct 2023, 15:33:00
CAR 20 (MAG) TIME 1:27.016 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 5 16:31:35
7 Oct 2023, 15:32:42
7 Oct 2023, 15:33:27
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Hij had wel een flinke correctie nodig in die bocht... ging d'r nog bijna af ookPatrickC schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:34:
Stroll weer eruit… die heeft het echt niet meer…
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
Ahahahaha, en weer boos.
[ Voor 18% gewijzigd door LZ86 op 07-10-2023 15:35 ]
Tja, mag je het ook een beetje jammer voor hem vinden?
Hij verdient in mijn ogen niet alle haat die hij nu over zich heen krijgt.
7 Oct 2023, 15:35:22
Zal wel weer niks uitkomen behalve een pdf die niks zegt.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:36:
INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS), 44 (HAM), 10 (GAS), 40 (LAW), 2 (SAR), 22 (TSU), 18 (STR), 23 (ALB) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM DELTA TIME
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
And you have a track limit! And you, and you, and you!
:fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/f4MZUK8Pq2qLsqv4MRlSmN6e.gif?f=user_large)
7 Oct 2023, 15:36:11
Viaplay schakelde weg, was het echt (weer) zo erg?
Lando werd aangevallen voor zijn commentaar over de radio, maar TSU vinden de meeste grappig.
Ik vond Stroll vorig seizoen best oke en dit seizoen begon ook niet slecht, maar hij is nu echt gewoon slecht bezig en reageert meer dan eens heel kinderachtig. Als het verwende jongetje wat niet krijgt wat ie wil. Zonde.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
Geld brengt je maar zo ver.PatrickC schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:34:
Stroll weer eruit… die heeft het echt niet meer…
Krijgen nog een bak werk om de start volgorde te bepalen voor de raceStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:37:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS), 44 (HAM), 10 (GAS), 40 (LAW), 2 (SAR), 22 (TSU), 18 (STR), 23 (ALB) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE SESSION - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM DELTA TIME
7 Oct 2023, 15:36:11
*doodse stilte in het publiek*
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ik zie dat de lokale bevolking ook goed vertegenwoordigd is daar.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:38:
LOL @ Speaker zojuist: "what about make some noise so the drivers and teams can hear you?"
*doodse stilte in het publiek*
Ik wacht op deze, maar dan voor het hele veld.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:36:
INCIDENT INVOLVING CARS 63 (RUS), 44 (HAM), 10 (GAS), 40 (LAW), 2 (SAR), 22 (TSU), 18 (STR), 23 (ALB) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – MAXIMUM DELTA TIME
G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:39:
Whaha wauw al 14 tracklimits
:strip_exif()/f/image/6CT8WP4fezkweJVHTz8BSuZC.jpg?f=fotoalbum_large)
Mooi duidelijk overzicht!
Zandkorrels?sjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:39:
[...]
Ik zie dat de lokale bevolking ook goed vertegenwoordigd is daar.
Met dat accent van hem versta ik de helft niet, dus wat 'ie precies allemaal riep kan ik niet reproduceren, maar hij klonk redelijk oververhit.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:37:
[...]
Viaplay schakelde weg, was het echt (weer) zo erg?
Lando werd aangevallen voor zijn commentaar over de radio, maar TSU vinden de meeste grappig.
Ik ben benieuwd hoeveel in shootout2 gaat komen.G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:39:
Whaha wauw al 14 tracklimits
Met spullen van 50k+ gooien of teamleden wegduwen is nou niet bepaald gedrag waardoor ik medelijden met iemand krijg.HollowGamer schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:35:
[...]
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Ach in de racequaly was hij 6 tiende sneller en staat ie een plek of 6, 7 verder naar voren.LZ86 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:35:
TSU weer slechter dan LAW. Waarom heeft die nog een stoeltje?
Ahahahaha, en weer boos.
erutangiS
Ik ook! 10?plizz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 15:41:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel in shootout2 gaat komen.
CAR 44 (HAM) TIME 1:26.069 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 10 16:41:59
7 Oct 2023, 15:42:29
7 Oct 2023, 15:42:57
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |