Eens hoor. Hoewel ik voor een Norris wel een risico zie ontstaan bij McLaren.alex3305 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 16:09:
[...]
Ja maar, wat dan? Als we het lijstje van @Sepp14 erbij pakken dan zie ik dat zo:Vergeet ook niet dat ze (bijna) allemaal nog onder contract zitten. Maar aan de andere kant heb je ook gewoon gelijk. Het kan eigenlijk niet. Ik vind het marketingtechnisch niet te verkopen. Ik zou voor Perez geen blikje Red Bull extra drinken in ieder geval.
- Ricciardo, lijkt mij een optie. Maar we weten nog steeds niet wat Daniël's huidige vorm is
- Lawson, alhoewel leuk, lijkt mij dat erg ver gezocht. Aan de andere kant hebben wij ook niet alle data
- Tsunoda, zie ik niet gebeuren. Yuki zit vooral aan Honda vast. En alhoewel snel, ook erg opvliegerig. Maar lijkt mij wel super leuk.
- Sainz, zie ik niet in waarom hij zomaar als tweede man zou terugkeren. Hij is nu (gedeeltelijk) het mannetje in de rode auto
- Norris, idem voor Sainz. Alhoewel super tof gaat de McLaren momenteel als de brandweer. Of er moet al iets getekend zijn...
- Alonso, ook leuk. Maar ik zou niet weten waarom.
- Palou, zeker. Maar een rookie in een top-team is wel een grote gok. Wel hebben Max en Alex samen uitgebreid geracet op iRacing. Dus die kennen elkaar wel
- Vips, vergeten we ook nog even, maar zie ik ook niet direct gebeuren
- Schumacher, is ook nog beschikbaar... Maar deed het uiteraard niet denderend bij Haas
Vraag die me bij dit lijstje wel opkomt; welke van deze gasten hebben voorkeur voor overstuur?