[F1 2023] Race 19 GP van de Verenigde Staten Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste
Acties:
  • 81.553 views

Acties:
  • +28 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Nu online

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jHCQxl5aAM5SIMvA8k_T3A-EbFI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/INyoUNp2p0GL3OkXGr8lIMLj.png?f=user_large
Race 19: United States Grand Prix
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/000Uw8viT_lQXknbRNgdbOACmPM=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/fq9Q0WYrNblxDgI7is6QEIMw.jpg?f=user_large

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zAFO0-j1xHOqn40JC2JG5DWyPRU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Zz7bS0z9QVjHChZ1RCPBovTl.png?f=user_large
vr 20 okt
Free Practice 1:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 19:30
Local time: 12:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 23:00
Local time: 16:00
za 21 okt
Sprint Shootout:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 19:30
Local time: 12:30
Sprint:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 00:00
Local time: 17:00
zo 22 okt
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 21:00
Local time: 14:00

Circuit
▸ Circuit of The Americas▸ Aantal rondes: 56
▸ Locatie: Austin, Verenigde Staten▸ Lengte Circuit: 5,513 km
Meer info ↗▸ Race afstand: 308,405 km

Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/f_auto/q_auto/v1677244984/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/USA_Circuit.png.transform/8col/image.png

Bandenoverzicht

Voor de race in Austin zijn de volgende compounds gekozen: Hard C2, Medium C3 en Soft C4.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fl3OZF6bBjozMna6ytAxlcoXRLs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gj6m5nGRY2A9NFNEzJ6E9VuS.jpg?f=fotoalbum_large

Terug naar boven

[ Voor 4% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2023 08:16 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Het is weer zover! :)
Dit keer is de sprintrace wel erg laat, weet niet of ik ervoor op blijf.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-03 15:47
Racetijd in de topic start lijkt mij niet te kloppen. Volgens mij moet dat 14:00 zijn.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
De eerste poster, dit keer begint Scuderia AlphaTauri:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OKR9tXRB-QrXigcEBSp4dZEMHY0=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Sw3dRCJA5SbqlCvVIjvW22vU.webp?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
NyceNL schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:14:
Racetijd in de topic start lijkt mij niet te kloppen. Volgens mij moet dat 14:00 zijn.
Alles klopt, heb het net even vergeleken met die van Racingnews365 en Formula1.

EDIT: Sorry je bedoelde de local time, die heb ik nu aangepast.

[ Voor 11% gewijzigd door G_Dragon op 18-10-2023 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:04

servies

Veni Vidi Servici

G_Dragon schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:15:
[...]

Alles klopt, heb het net even vergeleken met die van Racingnews365 en Formula1.
De "local" racetijd klopt niet. (kan ook niet vergeleken met de andere tijden)...
En nu wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
servies schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:16:
[...]

De "local" racetijd klopt niet. (kan ook niet vergeleken met de andere tijden)...
En nu wel...
Yes! Bedankt voor je scherpe blik d:)b

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Is de Sprintrace technisch gezien niet op zondag voor ons? B)

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:28

Entity

9000rpm

Gekkenhuis schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:19:
2 races op 1 dag *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:03
Dat wordt terugkijken. Ben op zich wel benieuwd, zoals het hele seizoen als je ver weg laat is het echt spannend!

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Gekkenhuis schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:19:
Vind het jammer dat we een back-to-back sprintrace hebben. Alles moet nu goed staat tijden VT1 en dan is het het hele weekend 'aanstaan'.

Volgens mij kun je hier beter P2 kwalificeren als je de start van 2021 terugkijkt. P1 leek met dat lange rechte stuk en een linksdraaiende bocht niet in het voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Woudloper schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:50:
[...]

Vind het jammer dat we een back-to-back sprintrace hebben. Alles moet nu goed staat tijden VT1 en dan is het het hele weekend 'aanstaan'.

Volgens mij kun je hier beter P2 kwalificeren als je de start van 2021 terugkijkt. P1 leek met dat lange rechte stuk en een linksdraaiende bocht niet in het voordeel.
Help me even, P1 is linksvoor? Als je start dan goed is kun je hem er mooi voorgooien aan de binnenkant van de eerste (haarspeld)bocht naar links. Anders ben je denk ik ook beter uit op P2 gezien de vorige races.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fauna
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:19
Gekkenhuis schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:56:
[...]

Help me even, P1 is linksvoor? Als je start dan goed is kun je hem er mooi voorgooien aan de binnenkant van de eerste (haarspeld)bocht naar links. Anders ben je denk ik ook beter uit op P2 gezien de vorige races.
P1 is bij F1 altijd aan de buitenkant van de eerste bocht. Dus aangezien de eerste bocht op COTA naar links gaat, is P1 rechts voor.

Je ziet Max bij zijn pole starts ook bijna altijd naar de binnenkant rijden om de coureur op P2 te blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:16

AvK

Ready Set Go

Ben erg benieuwd naar hoe RIC 'Het handje' het gaat doen. Er zit nu best wel druk op na het succesvolle invallen van Lawson de afgelopen races.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
AvK schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:35:
Ben erg benieuwd naar hoe RIC 'Het handje' het gaat doen. Er zit nu best wel druk op na het succesvolle invallen van Lawson de afgelopen races.
Inderdaad. Hij heeft nog weinig kunnen laten zien.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:19
G_Dragon schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:11:
Het is weer zover! :)
Dit keer is de sprintrace wel erg laat, weet niet of ik ervoor op blijf.
De quali en de sprint wordt lekker de volgende ochtend bij het ontbijt terugkijken hier :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extigo
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:38
JEightyFive schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:25:
[...]

De quali en de sprint wordt lekker de volgende ochtend bij het ontbijt terugkijken hier :P
Zeker weten. Zullen de kinderen hier ook wel leuk vinden :D

Steam

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
Zin in! Tijden zijn niet raar om te kijken en deze race brengt altijd leuke dingen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Fauna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:08:
[...]

P1 is bij F1 altijd aan de buitenkant van de eerste bocht. Dus aangezien de eerste bocht op COTA naar links gaat, is P1 rechts voor.

Je ziet Max bij zijn pole starts ook bijna altijd naar de binnenkant rijden om de coureur op P2 te blokken.
P1 is bij F1 altijd op de ideale lijn.

Vaak komt dat uit op de buitenkant van bocht 1, maar niet altijd ;)
(Spa bijvoorbeeld :) )

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:08

TrekDr0p

QR niet scannen

Rede voor de late Q en Sprint was showtime na deze 2 dingen? Want normaal is de race zelfde tijd als Q(VT2) en S(Q).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
YakuzA schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:04:
[...]

P1 is bij F1 altijd op de ideale lijn.

Vaak komt dat uit op de buitenkant van bocht 1, maar niet altijd ;)
Dat is toch hetzelfde :? Of heb je voorbeelden dat dit niet zo is, even goede vrienden natuurlijk.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09:31
Toch wel één van de leukere circuits tbh :)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Fauna schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:11:
[...]

Dat is toch hetzelfde :? Of heb je voorbeelden dat dit niet zo is, even goede vrienden natuurlijk.
Is niet hetzelfde :)

de P1 zit waar de ideale lijn over de 1e startij heen gaat, als de 'race' lijn links is, is P1 links, als de 'race' lijn rechts is, is P1 rechts.

Over het algemeen zal dat de buitenkant T1 worden omdat rijders deze zo aansnijden met de racelijn. Maar dit is niet altijd zo.

Had al het voorbeeld van Spa toegevoegd, waar P1 de binnenkant van T1 wordt. P1 is daar rechts, T1 is rechtsaf.
(en volgens mij Canada ook, P1 is daar links dacht ik, en T1 is linksaf.)

[ Voor 10% gewijzigd door YakuzA op 18-10-2023 11:24 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:19
Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:15:
Toch wel één van de leukere circuits tbh :)
Circuit is leuk inderdaad, het hele Amerikaanse cringe fest er omheen echter...
Een van de races waarbij ik het liefst zo dicht mogelijk voor de start inschakel en na de race meteen weg ben. Zelfde met Miami, en ik vermoed ook Las Vegas.

Edit:
Al moet ik zeggen dat Spa dit jaar ook z'n best heeft gedaan :P
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/4KiAZ5XJEH0/sddefault.jpg?sqp=-oaymwEmCIAFEOAD8quKqQMa8AEB-AH-CYAC0AWKAgwIABABGHIgQSg7MA8=&rs=AOn4CLBhrYqrk0_-f6r6A-dmgBBcfl6wgA

[ Voor 23% gewijzigd door JEightyFive op 18-10-2023 11:26 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15

JB

Cédric roelt!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Neeow Guy Will Always Be A Legend 🤣 #Shorts

Neeow!

:D

[ Voor 4% gewijzigd door JB op 18-10-2023 11:31 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Fauna
YakuzA schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:16:
[...]

Is niet hetzelfde :)

de P1 zit waar de ideale lijn over de 1e startij heen gaat, als de 'race' lijn links is, is P1 links, als de 'race' lijn rechts is, is P1 rechts.

Over het algemeen zal dat de buitenkant T1 worden omdat rijders deze zo aansnijden met de racelijn. Maar dit is niet altijd zo.

Had al het voorbeeld van Spa toegevoegd, waar P1 de binnenkant van T1 wordt. P1 is daar rechts, T1 is rechtsaf.
(en volgens mij Canada ook, P1 is daar links dacht ik, en T1 is linksaf.)
OK, I stand corrected, had je edit niet gezien trouwens :)

Spa is natuurlijk ook vreemd in die zin, dat bij de meeste circuits de eerste en de laatste bocht dezelfde kant op draaien.
En Montreal nog vreemder, aangezien de flauwe bocht naar rechts vlak na S/F officieel niet eens een bocht is. Maar de ideale lijn ligt idd wel links daar vanwege die bocht en pole ook links.

Anyway, genoeg over andere circuits dan COTA. Lijkt weer een heet weekend te worden in Austin, ben benieuwd hoe de bandjes het uithouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-vrqrznGKp_KkkR6ixNsbAP5kew=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/A4ira2UHSfLIEXHGDQF5jZEE.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Oei. Brakende coureurs incoming :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:04
Zal denk ik wel meevallen. 32 graden, wolken en een luchtvochtigheid van 47% zie ik in voorspellingen (voor zondag), dat is volgens mij qua luchtvochtigheid een stuk lager dan in Qatar. Daar was het iets van 70+ ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:06
Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:01:
Temperatuur zegt niet alles, de luchtvochtigheid zal daar heel anders zijn.
Zeker wel warm/heet maar niet zo erg als de vorige race lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:08

sjaool

Every life should have 9 cats

Jasphur schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:01:
Nah, het is wel vaker zo warm in Austin. De omgeving en luchtvochtigheid is totaal anders dan in Azië.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 21:56
Wel lekker hoor, zondagochtend de Sprint kijken en dan in de avond de gewone race :P

Ik denk dat de race de enige sessie is die ik live kijk dit weekend. Misschien de vrije training nog op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Heerlijke tijden! :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik heb toch liever de tijden van Japan. Lekker vroeg opstaan. :D

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

sjaool schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:44:
[...]

Ik heb toch liever de tijden van Japan. Lekker vroeg opstaan. :D
Ik ben een echte nachtuil dus het kan mij niet laat genoeg in de avond. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boxlessness
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14:39
dawg schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:50:
[...]

Ik ben een echte nachtuil dus het kan mij niet laat genoeg in de avond. ;)
Zal niet de eerste keer zijn dat ik in slaap val bij een late race...

Maar ik ben wel heel benieuwd naar RIC. Zeker met de geruchten rondom PER is dat er een om een oogje op te houden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:05

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F8uqkLzWkAA2CNa?format=jpg&name=small

de Lenovo bekers zijn er dit weekend ook weer

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

basvn schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:40:
[Afbeelding]

Net zoals de heineken ster bekers, 1x is leuk, 2x dezelfde is saai :)

PSN

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• boxlessness
[Afbeelding]

Ik krijg hier een beetje fleshlight (nsfw, mocht je die willen googlen) vibes van...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
boxlessness schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:35:
[...]

Zal niet de eerste keer zijn dat ik in slaap val bij een late race...

Maar ik ben wel heel benieuwd naar RIC. Zeker met de geruchten rondom PER is dat er een om een oogje op te houden.
Ik val bijna elke race in slaap. Ik vind het erg interessant allemaal, volg ook alle sessies, maar het is soms te saai. En omdat het een ontspanmoment is, val ik dan meestal even weg op de bank. Denk niet dat ik de enige ben. Het is ook niet erg om even een powernap te doen.

Maar... CotA is één van de beste circuits (samen met Suzuka), naar mijn mening. Kijk er extra naar uit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Playa del C. schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 17:15:
[...]

Ik val bijna elke race in slaap. Ik vind het erg interessant allemaal, volg ook alle sessies, maar het is soms te saai. En omdat het een ontspanmoment is, val ik dan meestal even weg op de bank. Denk niet dat ik de enige ben. Het is ook niet erg om even een powernap te doen.

Maar... CotA is één van de beste circuits (samen met Suzuka), naar mijn mening. Kijk er extra naar uit!
Bij de sprint race zullen er deze keer wel meer in slaap vallen vermoed ik :)

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20:27
Het hangt van de race af, ondanks dat er vaak maar 1 de winnaar is gebeurt er achter heel veel in de subtop en middenveld. Ik vind het meestal wel vermakelijk als er maar actie op de baan is. Smalle banen zonder inhaalmogelijkheden of een baan als monaco mag er van mij af. Heel veel traditie maar er gebeurd gewoon tw weinig. Ondanks de kunstmatige spanning in Qatar met de verplichte stops na max. 18 ronden leverde dat strategisch wel een leuke wedstrijd op met heel veel acties op en naast de baan. Zoveel dat de regie het af en toe ook niet meer wist.

Van mij mag het ook bereikt worden door structureel banden te gebruiken met een harde dropoff en korte levensduur. Veel stops gegarandeerd en veel actie op de baan. niet het kunstmatige na 18 rondes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

boxlessness schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 17:10:
[...]

Ik krijg hier een beetje fleshlight (nsfw, mocht je die willen googlen) vibes van...
A dirty mind is a joy forever.

Uberhaupt dat dat het eerste is waar je aan denkt zegt al genoeg. :p

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 08:00
Lekkere tijden weer. Benieuwd of Ricciardo laat zien dat hij meer waard is dan Perez, hoe moelijk dat ook is met een ondermaatse auto.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
Zojuist viel mij deze tweet op (via Reddit):

Ik kan mij zeker voorstellen dat Stroll vervangen wordt, terwijl Stroll Sr. nog de baas is/blijft bij AMR. Dat had ik zelfs vorige week in het vorige topic nog neergekalkt:
alex3305 schreef op maandag 9 oktober 2023 @ 19:45:
Zeker. Maar zou Stroll sr. zijn investering al willen verkopen? AMR heeft net aangekondigd mee te gaan met Le Mans. Ik zou die kaarten nog even tegen de borst houden. Daar buiten zou ik eerlijk gezegd Stroll jr. een exit geven zodat de sluwe vos een jonge Bor de Wolf kan gaan klaarstomen.
Maar zou Felipe een jonge wolf kunnen zijn? Want om Stroll tijdens het seizoen te droppen lijkt mij wel heel erg hard, niet? Of zou dat wellicht ook het huidige gedrag van Stroll Jr kunnen verklaren? Eigenlijk waar we bij Perez ook al over speculeerde de afgelopen tijd.

Overigens zou Drugovich (geruchtenmolen) ook een stoeltje in IndyCar en Formula E geweigerd hebben. Alhoewel ik wisselende berichten over dat laatste vind. Maar toen werd er ook al gespeculeerd dat er in het Drugovich-kamp wellicht meer bekend was over zijn racetoekomst dan bij het grote publiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:06
alex3305 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:07:

[Twitter]
Ik kan mij zeker voorstellen dat Stroll vervangen wordt, terwijl Stroll Sr. nog de baas is/blijft bij AMR. Dat had ik zelfs vorige week in het vorige topic nog neergekalkt:

[...]

Maar zou Felipe een jonge wolf kunnen zijn? Want om Stroll tijdens het seizoen te droppen lijkt mij wel heel erg hard, niet? Of zou dat wellicht ook het huidige gedrag van Stroll Jr kunnen verklaren? Eigenlijk waar we bij Perez ook al over speculeerde de afgelopen tijd.

Overigens zou Drugovich (geruchtenmolen) ook een stoeltje in IndyCar en Formula E geweigerd hebben. Alhoewel ik wisselende berichten over dat laatste vind. Maar toen werd er ook al gespeculeerd dat er in het Drugovich-kamp wellicht meer bekend was over zijn racetoekomst dan bij het grote publiek.
toon volledige bericht
Ricciardo staat er ook op, dus een oude foto van voor het seizoen toen Stroll er niet bij was lijkt het ook niet te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[Afbeelding]

Een leuke gadget maar niet exclusief meer. Ze hadden voor Austin toch wel een andere beker kunnen ontwerpen lijkt mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
@alex3305 Er zijn geruchten dat Lance de laatste paar races vervangen wordt om zijn hoofd leeg te krijgen om zo weer fris en fruitig aan het volgende seizoen te beginnen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:21

FlipFluitketel

Frontpage Admin
alex3305 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:07:

[Twitter]

[...]

toon volledige bericht

Te vroeg bekend gemaakt of gewoon een foutje? :P

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F8x_6FcXIAA1ECn?format=jpg&name=small

en de livery van de RB

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-06 22:19
Chocoball schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 03:19:
@alex3305 Er zijn geruchten dat Lance de laatste paar races vervangen wordt om zijn hoofd leeg te krijgen om zo weer fris en fruitig aan het volgende seizoen te beginnen.
Waarom haal ik hier uit dat de opvolger van Lance wordt klaargestoomd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
Zie nu pas de tijden. Late sprint race (en kwalificatie) voor Europese begrippen. Hadden ze imo best iets eerder in de States kunnen starten, aangezien een grote groep kijkers zich in Europa bevindt (en dan nog is het niet vroeg ofzo in de States).

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

[Afbeelding]

Wat zijn dit voor rare fleshlights?

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:56
VincentG schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:22:
Zie nu pas de tijden. Late sprint race (en kwalificatie) voor Europese begrippen. Hadden ze imo best iets eerder in de States kunnen starten, aangezien een grote groep kijkers zich in Europa bevindt (en dan nog is het niet vroeg ofzo in de States).
Bij COTA is er ook een (groot) concert met bekende artiesten vaak erbij. Daarom zulke afwijkende tijden.
Veel mensen kopen tickets voor het concert, waar ze de F1 activiteiten erbij krijgen.
Volgens mij is het concert tussen de Sprint Q & Sprint R.

Hierdoor zijn de bezoekcijfers van COTA heel goed, en nogal afwijkende tijden ook t.o.v. een "normale" weekend.
Voor F1 hadden ze het beter kunnen doen, maar de promotor van het circuit wilt dan niet meewerken :)

Line up van het concert:
Vrijdag: The Killers
Zaterdag: Queen + Adam Lambert

[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 19-10-2023 10:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

VincentG schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:22:
echt een wereldramp, een keertje een late (sprint) race op onhandige tijd :+

Voor Europa hebben ze al de hele Las Vegas GP 1 dag naar voren gehaald, zodat wij niet op maandagochtend de race hoeven kijken.

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-06 23:33
YakuzA schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:34:
[...]

Voor Europa hebben ze al de hele Las Vegas GP 1 dag naar voren gehaald, zodat wij niet op maandagochtend de race hoeven kijken.
Zie nu inderdaad dat lokale tijden voor Vegas laat zijn.

*stopt met klagen

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

dutchgio schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 22:29:
Ricciardo staat er ook op, dus een oude foto van voor het seizoen toen Stroll er niet bij was lijkt het ook niet te zijn...
Maar Ricciardo rijdt dit weekend ook gewoon weer in de AT, niet Lawson.

EDIT:
Ik moet even twee keer lezen voor ik een bericht interpreteer zie ik wel weer. :$ :+

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 19-10-2023 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
CH4OS schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:56:
[...]
Maar Ricciardo rijdt dit weekend ook gewoon weer in de AT, niet Lawson.
Alleen reed toen De Vries, niet Ricciardo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TinusXIII schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:57:
[...]

Alleen reed toen De Vries, niet Ricciardo :)
Ja, ik zie nu dat ik iets te snel was met op "quote" te klikken... :P

Acties:
  • +30 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wow, gave helm van Zhou:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/o94qubE.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Mwa, gelukkig maar dat smaken verschillen, mijn smaak is het in elk geval niet. Veel nut zie ik er ook niet in, nu de halo de helft van het zicht op de helmen eigenlijk ontneemt. Leuk voor de schaalmodellen van de helmen, maar meer ook niet en dan moet het ook nog de smaak maar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:14
echt geen gezicht. Ik moest aan Leatherface denken... die strandbal bij Lando was mij gek genoeg maar waar is de tijd dat een coureur een seizoencarriere lang een ontwerp hield?

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Man man en vrouw om inclusief te blijven. De azijn is weer in de verkoop... Tijden veranderen ga mee anders word je zo'n zeikerig oud mannetje/vrouwtje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woudloper
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Heeft iets weg van de basketball helm die we vorig jaar hebben gezien. Leuk altijd als coureurs zoveel vrijheid krijgen in helm-ontwerp. Dat heb je bij RBR helaas nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fauna
Illegal_Alien schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:47:
Man man en vrouw om inclusief te blijven. De azijn is weer in de verkoop... Tijden veranderen ga mee anders word je zo'n zeikerig oud mannetje/vrouwtje.
Ja ach, ik snap het wel eigenlijk. Voor de herkenbaarheid is het misschien iets minder van belang tegenwoordig, maar echt iconische designs zoals bijv. Graham Hill zul je nooit meer zien.

Het is gewoon marketing, niks meer, niks minder. De limiet van het aantal helmdesigns is een paar jaar geleden losgelaten, dus het is nu wel een wildgroei aan het worden. Maar ook nu is er weinig 'eigen' meer aan een design, want team branding (specifiek RedBull) en persoonlijke sponsors gaan voor...

Persoonlijk: ik vind het leuk dat coureurs dit doen, en sommige designs vind ik echt prachtig. Voegt het iets toe? mwah.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Damian
  • Laatst online: 07:45

Damian

Insane Obtrusion

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Race Highlights | 2022 United States Grand Prix

Race van vorig jaar en klikkie want FOM/FIA

Russel weer met zijn zoveelste do-or-die actie in de eerste bocht...

[ Voor 18% gewijzigd door Damian op 19-10-2023 12:06 ]

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boxlessness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Woudloper schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:55:
[...]

Heeft iets weg van de basketball helm die we vorig jaar hebben gezien. Leuk altijd als coureurs zoveel vrijheid krijgen in helm-ontwerp. Dat heb je bij RBR helaas nooit.
De helm icm het stuiteren over het veld was geweldig _O-

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Het ergste moet nog komen / Het leven is een straf / Een uitgestrekte kwelling van de wieg tot aan het graf

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Kijk zo hoort een helm eruit te zien. Of je het mooi vindt of niet, dit is pas een ontwerp. Beter dan die 13 in een dozijn ontwerpen van Max met 10 sponsors. 🥴

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Erg mooie baan in Cota, wel benieuwd of RB weer problemen gaat krijgen zoals in Signapore. Zelf denk ik niet, maar een inhaalrace van Max zou wel leuk zijn op de zondagavond!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En de updates van Haas:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F8yk0w9XUAAKjca?format=jpg&name=4096x4096

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:38
pilskes schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:35:
Erg mooie baan in Cota, wel benieuwd of RB weer problemen gaat krijgen zoals in Signapore. Zelf denk ik niet, maar een inhaalrace van Max zou wel leuk zijn op de zondagavond!
Ik zie niet in waarom ze hier bij RB problemen gaan krijgen zoals in Singapore. CoTA is een snelle baan, met name het eerste gedeelte, wat lijkt op Silverstone. Terwijl Singapore een small baan is met relatief lage snelheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavamal
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 10:11
COTA is wel vrij hobbelig, en dat was 1 van de dingen waar ze in Singapore moeite mee hadden. Verder is er weinig tijd om de set-up echt goed te krijgen, dus we gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De nieuwe Ferrari pods zijn binnen :)
van badkuip naar waterslide

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 19-10-2023 13:59 ]

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

mavamal schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:43:
COTA is wel vrij hobbelig, en dat was 1 van de dingen waar ze in Singapore moeite mee hadden. Verder is er weinig tijd om de set-up echt goed te krijgen, dus we gaan het zien.
Als ze het niet gefixt hebben, is COTA idd hobbelig in de remzones.

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:36
Ging Mercedes niet met een groot update-pakket komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10-06 16:53
Blik1984 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:31:
Ging Mercedes niet met een groot update-pakket komen?
Nieuwe vloer die eigenlijk is voor 2024, dus die gaan we alleen op vrijdag zien waarschijnlijk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
[...]

Waar ik nu ben is de race ook op maandag :)
(loop 12 uur voor op Austin). Nu nog kijken of ik ergens kan kijken want de lokale TV boer heeft de rechten en F1 TV doet hier alleen de samenvattingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Holk schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:39:
[...]
Nieuwe vloer die eigenlijk is voor 2024, dus die gaan we alleen op vrijdag zien waarschijnlijk
Nieuwe vloer testen in een sprint weekend in je enige FP :P

What could go wrong :+

PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Laatst online: 16:29
[...]

Hoezo de race is toch gewoon op zondag in Las Vegas?
Wij lopen 9 uur voor.
8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
Marcel Br schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 21:27:
[...]

Hoezo de race is toch gewoon op zondag in Las Vegas?
Wij lopen 9 uur voor.
Vegas is 22:00 uur zaterdag, dan is het hier 07:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Voor de lol even de kijktijden met mijn huidige tijdsverschil en de VS :)

Za. Vrije training: 0:30
Za. Kwalificatie: 4:00
Zo. Sprint shootout: 0:30
Zo. Sprint: 5:00
Ma. Race: 2:00

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• azerty
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:00
Chocoball schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 04:22:

Zo. Sprint: 4:00
Voor mij:

Vr. Vrije training: 11:30
Vr. Kwalificatie: 15:00
Za. Sprint shootout: 11:30
Za. Sprint: 16:00
Zo. Race: 13:00

:+

Ahoewel ik waarschijnlijk on-the-road zal zijn en dus maar 's avonds ga kijken.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• basvn

basvn

Breezand - NHN

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F817aexWEAAvY2W?format=jpg&name=small

de Williams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:22

rammes

koekebakker 1e klas

De persco op f1tv is ook zwaar in geknipt, welgeteld 1 vraag van de pers.

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Laatst online: 16:02
Chocoball schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 04:22:

Zo. Sprint: 4:00
Sprint moet 5u zijn I guess, maar goed, hier nog een uurtje later allemaal, niet de beste tijden, maja... kan ik iig met een goed excuus laat naar bed :P

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
100ste racehelm Lando Norris :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H4R5_pQ5ZKiYxfr59LRdUyQDzr4=/x800/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/EGF72lNfD6HjE2lRugM57a1P.webp?f=fotoalbum_large

Het draaiboek van Norris zijn 100 races:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0CmTXUu7bsXGCAiVAOOhKih1-2A=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/KO2UKC3hKeZPbSrdOm6l2PcV.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMJE0PveRtC9qeuGk9SlI7-bPKk=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/jKS8f9Wu3vLJiVx53D0RhD1b.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lAjKjxy8CE_OD20wDBkLaqwiGTI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/KvHnXfz6TysMdchiQzZ8Jppl.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Tr2VMCLIdgLQy9nGPCUHFmZzQNY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/XuXyloOUTXiH1S5AeE6dyvsh.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2beOHfdpAIw8wTWbMnRFnDJQBaY=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/xCZ7dFJesG4yI3r6rZ4c7n3j.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/piyPVgYZofiwJOggM5PwDbb4SgA=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/oWM91t7Spff425xzX5u9rtCo.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RbfRyQ_cwONUdx2_-HMipkyDxa8=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/Y674VkxeZthlK4Mcm2lV1PRz.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jk-cbguLmlMuMG8LlnqqONsFbfw=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/I1BhocxacTtAJ30NqPtJRJPg.webp?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPv1vFxMfefYY9tM1vWF3ALNxSI=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/feh8NfwzOrdBsGPOIX4es4Uz.webp?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oV_HIzwFbdS9CKBqPfqKt-AnlQk=/232x232/filters:sharpen(0.5,0.1,false):strip_exif()/f/image/SOKxMWptORxh6T3JT5EXHyuS.webp?f=fotoalbum_tile

[ Voor 83% gewijzigd door G_Dragon op 20-10-2023 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Benieuwd wat RIC gaat laten zien dit weekend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
rammes schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:45:
De persco op f1tv is ook zwaar in geknipt, welgeteld 1 vraag van de pers.
De groep persconferentie laat altijd maar 1 vraag van Sky F1 zien maar volgens mij zijn er meer.
Snowdog schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:03:
[...]

Sprint moet 5u zijn I guess, maar goed,
Klopt, het was nog vroeg zal ik maar als excuus gebruiken ;)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
  • Nu online
Jasphur schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:17:
Benieuwd wat RIC gaat laten zien dit weekend
Zijn glimlach :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15

JB

Cédric roelt!

Ik ga maar gewoon werken denk ik... :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:35
JB schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:04:
Kan je dat verder uitleggen?

* Cass Casey is ambtenaar...

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:14
Illegal_Alien schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 11:47:
yes! Tijden veranderen gelukkig en ook is de F1 zoveel leuker geworden sinds de jaren 90. Maar die one-off helmen voegen gewoon bitter weinig toe... allereerst zie je ze al nauwelijks door de halo maar als je dan ook het ontwerp en de kleuren totaal omgooit is de consistentie helemaal weg. Als je dan wel anders wil, kies dan voor iets retro ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tos2od7Wlg8_7NIPykbSmWU61XY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/97Pdl0QDPtnMPZpPMgIXJbKA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door wheeler op 20-10-2023 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Cass Casey schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:28:
[...]

Kan je dat verder uitleggen?

* Cass Casey is ambtenaar...
Hey een mede-ambtenaar :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 09:04:
De personcferenties en weekend warm up kun je nog kijken als je dat nog niet gedaan hebt. :+

Volgens mij staan er ook nog wat technische video's online. Maar dan moet je natuurlijk wel F1TV Pro hebben. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Chocoball schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:18:
[...]

De groep persconferentie laat altijd maar 1 vraag van Sky F1 zien maar volgens mij zijn er meer.

[...]

Klopt, het was nog vroeg zal ik maar als excuus gebruiken ;)
Wel typisch die laatste opmerking van Lewis. Geen verontschuldiging dat hij fout zat maar wel op de veiligheid wijzen en de PR-mensen van de FIA verwijten dat ze slecht werk doen. Ik heb er mijn gedachten over. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cass Casey
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:35
Yep. Werk bij een veiligheidsregio (ambu/brandweer/crisisbeheersing). Val daarmee onder gemeenteambtenaren.

Anyway: ik vind 't vrij rustig hier. Zijn alle "Max-fans" gestopt met kijken?

Ik ga trouwens de sprintrace zondagochtend wel kijken met koffie en een croissantje. Blijf niet wakker daarvoor.

[ Voor 27% gewijzigd door Cass Casey op 20-10-2023 10:02 ]

The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Cass Casey schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 10:00:
[...]

Yep. Werk bij een veiligheidsregio (ambu/brandweer/crisisbeheersing). Val daarmee onder gemeenteambtenaren.

Anyway: ik vind 't vrij rustig hier. Zijn alle "Max-fans" gestopt met kijken?

Ik ga trouwens de sprintrace zondagochtend wel kijken met koffie en een croissantje. Blijf niet wakker daarvoor.
Ik werk in een gevangenis op kantoor.

Maar ik vond het de vorige twee keer ook al rustiger dan normaal in de topic's dus het ligt zeker niet aan jou :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

Het is rustig omdat de meeste mensen werken rond deze tijd. :P

Pagina: 1 2 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord