PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hoe zou Ricciardo kijken?Lekker Ventje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:18:
Hoe zouden ze bij Alpine naar Piastri kijken?
Schiet tussen de palen en je scoort!
Soms denk ik wel eens dat hij bezig is in zijn tweede seizoen.
ook mooi dat mclaren goed lijkt te gaan.
Hoop echt dat ze dit volhouden en in 2024 er ook staan om voor punten en kampioenschap te gaan
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Sprint race telt niet.Rivanov schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:19:
Mentaal tikje voor NOR denk ik.. PIA eerder overwinning dan hijzelf.
"When you grow up your heart dies"
Moet je wel heel vaak winnenStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:20:
Ah, ze delen badkamertegeltjes uit. Wat leuk.
Piastri ja.StefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:18:
[...]
Piastri? Dat denk ik ook wel. Mooi dat Mclaren nu ook goed gaat. Laat heel goed de potentie zien.
Ik hoop dat ik niet een te gekleurde bril op heb, maar ik vind hem echt heel erg goed.
in willekeurige volgordeStefanVerkerk schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:20:
Ah, ze delen badkamertegeltjes uit. Wat leuk.
Echt wel. Want hij refereerde er zelf naar in z’n interview.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Maar komt niet in de statistieken als overwinning. Maar of dat ook op Wikipedia komt?Rivanov schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:21:
[...]
Echt wel. Want hij refereerde er zelf naar in z’n interview.
Wel een te gekleurd profiel plaatjestreamnl schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:21:
[...]
Ik hoop dat ik niet een te gekleurde bril op heb, maar ik vind hem echt heel erg goed.
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Die mag het vanaf Austin laten zien
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Schiet tussen de palen en je scoort!
Huub Huub Barbatruc!
Maar Oscar wordt nog wel eens wereldkampioen. Ik zie in hem wel een grotere belofte dan Charles ooit was. Lando moet ik nog zien of die het heeft om wereldkampioen te worden. Hij is snel maar naar mijn mening net iets te lief. Sainz zou het ook kunnen maar dan moet bij Ferrari de knop om.
Dat denk ik niet. Maar 2 sec dicht rijden en er voorbij in een paar rondjes was toch niet mogelijk.xzaz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:23:
Maar max hield toch gewoon in de laatste rondes?
Als ie gedacht had enige kans op p1 te hebben zou ie echt niet inhouden. Max gaat altijd voor de winst.xzaz schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:23:
Maar max hield toch gewoon in de laatste rondes?
[removed]
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Vanaf toen Perez er af vloog waarschijnlijk.Jeroenvde89 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:25:
Helmut heeft al wat borreltjes gehad zo te zien
Ik denk het wel, nu officieel. Gouden schoentjes ook weer terug?lochpatje schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:28:
Zou die morgen al een helm dragen met 3 sterren erop?
Zouden er morgen nog coureurs op de soft starten? Met drie keer zoveel benzine een stuk zwaarder. Dat wordt nog geen 10 rondjes dan.
Benieuwd hoe de sfeer in Mexico is. Wetende dat ze al een Racepect inititiaf hebben gestart zodat de sfeer gezellig blijft bij de grand prix van Mexico.sjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:24:
Ik ga even naar social media, salty English people opzoeken die dit pas zijn eerste of tweede wereldkampioenschap vinden.
Maar Oscar wordt nog wel eens wereldkampioen. Ik zie in hem wel een grotere belofte dan Charles ooit was. Lando moet ik nog zien of die het heeft om wereldkampioen te worden. Hij is snel maar naar mijn mening net iets te lief. Sainz zou het ook kunnen maar dan moet bij Ferrari de knop om.
Als de bolide voor Perez was ontworpen had hij tractor wielen en een sleepoog voor de kraan gehad.
https://f1manager.info/ranking/4605
Charles is Idd wel flink afgezakt qua potentiële kampioen voor mij.sjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:24:
Ik ga even naar social media, salty English people opzoeken die dit pas zijn eerste of tweede wereldkampioenschap vinden.
Lando heb ik het gevoel dat hij niet serieus genoeg is.
Potentieeltjes voor de toekomst zijn voor mij nu wel Sainz (die durft ook tenminste z’n eigen strategie maar te kiezen), Piastri, en ja Russell zou het kunnen, hoewel ik soms twijfel over z’n mentale stabiliteit, overemotioneel..
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
zie er niet veel van..
Ik zou het doen!
Iets unieks, ik gun het Max, zń team en familie en vrienden van harte!
Een ding is zeker, Hij heeft het (samen met zijn team) op eigen kracht gedaan, geen hulp van zijn teammaat in 2e rijder rol.
chapau!
Cogitationis poenam nemo patitur
Als ik VER was zou ik op full wets gaan rijden, gewoon voor de lol om te kijken of je ook zo kan winnen.TinusXIII schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:29:
[...]
Zouden er morgen nog coureurs op de soft starten? Met drie keer zoveel benzine een stuk zwaarder. Dat wordt nog geen 10 rondjes dan.
Maakt nu toch niks meer uit.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Allemaal? Niet iedereen hier is VER fan.Bullet NL schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:32:
allemaal van harte gefeliciteerd met Max zijn 3 wereldkampioenschap!
Iets unieks, ik gun het Max, zń team en familie en vrienden van harte!
Een ding is zeker, Hij heeft het (samen met zijn team) op eigen kracht gedaan, geen hulp van zijn teammaat in 2e rijder rol.
chapau!
Alle VER fans, gefeliciteerd !
[ Voor 3% gewijzigd door Dj-sannieboy op 07-10-2023 20:34 ]
Nou zelfs als je binnen bent werkt het allemaal niet van harte. Champion collectie aanklikken en nog steeds niet op de juiste pagina terecht komen.
En hoezo 3 kampioenschappen? Die eerste is gestolen!Dj-sannieboy schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:33:
[...]
Allemaal? Niet iedereen hier is VER fan.
Ik sta op plek 7397
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Que.... Je kan niet Verstappen fans ook prima feliciteren met Max zijn prestaties hoor..... Dat heb ik net namelijk al gedaan.....Dj-sannieboy schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:33:
[...]
Allemaal? Niet iedereen hier is VER fan.
Jos had net ook al een ander accentje dan normaalJeroenvde89 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:25:
Helmut heeft al wat borreltjes gehad zo te zien
Wajo! Denk dat wanneer ik straks mag, dat alles uitverkocht is..TinusXIII schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:36:
[...]
Gaat hard. Keek voor de gein ff, plek 16000
Dit lag echt niet aan PER, puur OCO die hiervoor verantwoordelijk was, HUL treft ook geen blaam, die kon alleen maar remmen en bidden.talkatoo schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:27:
Perez kon er niks aan doen? hij kiest er zelf voor om 3 wijd door de bocht te gaan (aan de buitenkant), terwijl hij snelheid genoeg heeft (of moet hebben) om ze normaal in te halen.
PER had in de RB19 gewoon achter VER moeten rijden in plaats van achterin het veld.PalingDrone schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Dit lag echt niet aan PER, puur OCO die hiervoor verantwoordelijk was, HUL treft ook geen blaam, die kon alleen maar remmen en bidden.
Je mist er niks aan. ik heb inmiddels toegang maar de helft van de tijd kom ik op de hoofdpagina uit, ondanks dat de url wel goed is. Van het nederlands ga ik naar engels en dan weer terug..G_Dragon schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:37:
[...]
Wajo! Denk dat wanneer ik straks mag, dat alles uitverkocht is..
Dan is het winkelmandje weer leeg en dan zit er wel wat in. Zou ij niet verbazen dat als je bestelt er wel wordt afgeschreven maar je "niks" besteld hebt.
Mee eens, maar Perez kiest nooit eieren voor zn geld... hij had ook ook kunnen denken ik haal ze op het volgende rechte stuk wel in, in plaats van 3 wijd door een bocht te gaan.PalingDrone schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
Dit lag echt niet aan PER, puur OCO die hiervoor verantwoordelijk was, HUL treft ook geen blaam, die kon alleen maar remmen en bidden.
Niet Perez zijn schuld maar het is gewoon niet slim racen.
“If you no longer go for a gap which exists you are no longer a racing driver”talkatoo schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:40:
[...]
Mee eens, maar Perez kiest nooit eieren voor zn geld... hij had ook ook kunnen denken ik haal ze op het volgende rechte stuk wel in, in plaats van 3 wijd door een bocht te gaan.
Full wets mogen enkel als het een wet race is verklaardSilent Thunder schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:32:
Als ik VER was zou ik op full wets gaan rijden, gewoon voor de lol om te kijken of je ook zo kan winnen.
Maakt nu toch niks meer uit.
Maar de race was 4 rondes te kort denk ik voor Max. De safety cars hebben het beetje verkloot maar al bij al wel leuk.
Ik denk dat het morgen spannend word met die banden die erdoorheen vliegen. Softs morgen? Enkel in de laatste stint als ze verplicht 3 stops moeten maken?
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Nouja hij wilde nog wel zo graag WDC worden, toont ie eens tomeloze inzet wordt HUL pootje gehaakt door OCO...talkatoo schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:40:
[...]
Mee eens, maar Perez kiest nooit eieren voor zn geld... hij had ook ook kunnen denken ik haal ze op het volgende rechte stuk wel in, in plaats van 3 wijd door een bocht te gaan.
Wanneer OCO niet zo lomp de binnenbocht in gedoken was was PER er gewoon voor gekomen na die bocht, aan HUL lag het iig niet,
Klopt, Perez zit gewoon niet in de flow, denk ook niet dat het meer goed komt met hem binnen RB.talkatoo schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:40:
[...]
Ik denk dat ze de GP van Mexico aankijken, doet hij daar dan niet mee om de knikkers is het over en uit voor hem binnen RB.
Ook lekker voor Hamilton, 3 auto's voor zijn neus in gevecht en ze schuiven er zo af.

erutangiS
Vermoeiend, maar ook grappig dat het nog zo steekt haha
And that is a three-peat! 👑👑👑 pic.twitter.com/NHuKyAEYRZ
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 7 oktober 2023
2021 👑 2022 👑 2023 👑 #TreBull pic.twitter.com/EP3AjnpDLZ
— Oracle Red Bull Racing (@redbullracing) 7 oktober 2023
[ Voor 66% gewijzigd door Chocoball op 07-10-2023 20:53 ]
Nah, iets meer geduld had gemogen van Per. Hij zit achter twee die vechten. Oco weet ook niet dat Per er zit en probeert Hul wat naar buiten te duwen.PalingDrone schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:38:
[...]
In plaats van een natte race, gewoon zand over de baan uitstrooien. Werkt ook prima voor de actieChevy454 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:44:
[...]
Full wets mogen enkel als het een wet race is verklaard
Maar de race was 4 rondes te kort denk ik voor Max. De safety cars hebben het beetje verkloot maar al bij al wel leuk.
Ik denk dat het morgen spannend word met die banden die erdoorheen vliegen. Softs morgen? Enkel in de laatste stint als ze verplicht 3 stops moeten maken?
Verwijderd
Hopen dat massa snel gelijk krijgt dan kunnen we eit gezeur eindelijj echt afsluiten.PalingDrone schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:46:
Gelukkig beginnen ze op Sky weer te janken over "de beslissing in de laatste race van het seizoen" gaap....
Vermoeiend, maar ook grappig dat het nog zo steekt haha
Zat wel een mooi gat buitenom en kudo's dat PER daarvoor ging,j e hebt maar 19 rondjes he, in een full race had hij wellicht wat meer op safe kunnen spelen.hjs schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:49:
[...]
Nah, iets meer geduld had gemogen van Per. Hij zit achter twee die vechten. Oco weet ook niet dat Per er zit en probeert Hul wat naar buiten te duwen.
- Russel die zichzelf complimenteert
- Wat pech voor Perez. Typisch Ocon om als een blind paard de deur voor Hulkenberg dicht te gooien
- Hamilton lacht zich kapot als hij drie plekken in 1 bocht wint
En natuurlijk super dat McLaren zo goed mee doet.
Flickr PSN ID= cheironnl
[ Voor 99% gewijzigd door G_Dragon op 07-10-2023 21:18 ]
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Wat willen jullie dan allemaal aanschaffen op die website?Robbie T schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:40:
[...]
Je mist er niks aan. ik heb inmiddels toegang maar de helft van de tijd kom ik op de hoofdpagina uit, ondanks dat de url wel goed is. Van het nederlands ga ik naar engels en dan weer terug..
Dan is het winkelmandje weer leeg en dan zit er wel wat in. Zou ij niet verbazen dat als je bestelt er wel wordt afgeschreven maar je "niks" besteld hebt.
DAFUQ?
Ik hoop dat ze nog genoeg wielmoeren hebben en dat de pitcrew overuren krijgen betaald.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Zat voor onze zoon al te kijken naar een RB shirtje (vindt ie tof) en de nieuwe wdc ziet er tof uit!Silent Thunder schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:59:
[...]
Wat willen jullie dan allemaal aanschaffen op die website?
Ik ben benieuwd wat Lando Norris zei toen hij de Ferrari buitenom inhaalde. Dat was een bazen move
Slechts 7 rijders zouden een 3-stopper kunnen maken, wordt een chaos dusChevy454 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:00:
In de nabespreking: sommigen moeten een 4 stop strategie doen want niet genoeg banden.
DAFUQ?
Ik hoop dat ze nog genoeg wielmoeren hebben en dat de pitcrew overuren krijgen betaald.
Zou hem wel in de tweede RedBull willen zien, hoe waterdicht is zijn contract?Maarten_E schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 20:58:
Denk dat Piastri hééél blij is dat hij destijds niet bij Alpine is gaan rijden.

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Vooral ook omdat Sainz (toch) flink verdedigde op het rechte stuk. Dan was dit wel een geweldige manier om toch die plek te pakken.Chevy454 schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:01:
[...]
Ik ben benieuwd wat Lando Norris zei toen hij de Ferrari buitenom inhaalde. Dat was een bazen move
Flickr PSN ID= cheironnl
En Norris, die gaat helaas de nieuwe David Coulthard worden op deze manier. En Piastri de nieuwe Hakkinen!
PSN: IS_DJ
Zoiets?i-dj schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:12:
Super knap van Piastri. Mijn gevoel zegt dat hij de nieuwe uitdager gaat worden van Max. Hopelijk kan McLaren zijn ontwikkeling bijhouden.
En Norris, die gaat helaas de nieuwe David Coulthard worden op deze manier. En Piastri de nieuwe Hakkinen!

Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Ik vind zo nergens overzichtje wat er nog aan banden over is.NLDViane schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:01:
[...]
Slechts 7 rijders zouden een 3-stopper kunnen maken, wordt een chaos dus
Maar 7 rijders met 3 sets nieuwe bedoel je? Je kan natuurlijk gebruikte setjes eronder schroeven
Ben het met je eens dat het knap is, en vind het oprecht tof dat Piastri zo snel al kan winnen.. maar meteen zulke uitspraken doen vind ik wat heftig. Na één race win.i-dj schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:12:
Super knap van Piastri. Mijn gevoel zegt dat hij de nieuwe uitdager gaat worden van Max. Hopelijk kan McLaren zijn ontwikkeling bijhouden.

*sowieso
Max morgen lekker naar het strand, met Penolope zandtaartjes bakken.sjaool schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:12:
Zo Perez zijn wagen is goed gaar. Dat wordt echt wel een nachtje doorhalen voor zijn monteurs.
Auto over, kunnen de monteurs ook het WDC vieren...
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Nah. Lekker doorknallen en even alles winnenhoevenpe schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:20:
[...]
Max morgen lekker naar het strand, met Penolope zandtaartjes bakken.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Iedereen kan een 3-stopper maken, alleen niet iedereen naar ongebruikte banden.NLDViane schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:01:
[...]
Slechts 7 rijders zouden een 3-stopper kunnen maken, wordt een chaos dus
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Je zag Max na de sprint al bij de lokale sultan vragen waar ze echte champagne kunnen krijgen voor het feestjehoevenpe schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:20:
[...]
Max morgen lekker naar het strand, met Penolope zandtaartjes bakken.
Dat was de baas van de FIARocketKoen schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:32:
[...]
Je zag Max na de sprint al bij de lokale sultan vragen waar ze echte champagne kunnen krijgen voor het feestje
Kunnen we hem voortaan in deze topics Big Move George noemen?Chocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:33:
'Nicely done George, nicely done!"
[Afbeelding]
erutangiS
[ Voor 86% gewijzigd door Artemiev op 07-10-2023 21:44 ]
George maakt steeds een karikatuur van zich zelf....Chocoball schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:33:
'Nicely done George, nicely done!"
[Afbeelding]
Crysania schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:15:
[...]
Ik vind zo nergens overzichtje wat er nog aan banden over is.
Maar 7 rijders met 3 sets nieuwe bedoel je? Je kan natuurlijk gebruikte setjes eronder schroeven
Sam Collins had er een overzicht van in de nabeschouwing. Hierbij hield hij rekening met sets die al een x aantal rondes gereden hadden. Een gebruikte set softs met 5+ rondjes is morgen waardeloos, gezien hoe snel ze vandaag al slechter werden. Zelfde geld voor de mediums na een x aantal rondjes natuurlijk. En stel dat Pirelli echt een maximum aantal rondes instelt, heb je helemaal een uitdaging.YakuzA schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:27:
[...]
Iedereen kan een 3-stopper maken, alleen niet iedereen naar ongebruikte banden.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Idd, hij had zich idd beter kunnen laten inhalen door Max.zonoskar schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 21:53:
Wel een klote race voor Piastri om te winnen, alle aandacht gaat naar Max.
Max z'n nieuwe helm: https://imgur.com/a/UfnqTtN
[ Voor 48% gewijzigd door Sir_Lion op 07-10-2023 22:03 ]
De sprint zelf was wel actievol en vermakelijk maar voor dit soort dingen is het gewoon anticlimactisch.

Terugkijken met anticlimax na de crash van PER (waar hij weinig aan kon doen).
Mijn boefje is liev!
Flinke schade bij Perez. Zag ook nog een foto met een fik onder de kap.Sir_Lion schreef op zaterdag 7 oktober 2023 @ 22:01:
Perez Schade: https://imgur.com/a/SY0Iv6J
Max z'n nieuwe helm: https://imgur.com/a/UfnqTtN
Toffe helm van Verstappen.
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |