Cafe Del Mar schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 07:36:
[...]
Ik weet niet wat je exact bedoelt en in mijn geval lijkt het niet op een kerstboom.
Maar ik heb dat enkel bij een start als het vriest, dan zijn er enkele systemen niet beschikbaar. Als ik dan enige tijd aan het rijden ben, zie ik dat de meldingen er niet meer zijn.
Enyaq85/v5.2
Dat bij de start herken ik ook. Daarvan weet ik inderdaad dat het bevriezing kan zijn en anders vocht/condens.
Maar de foutmeldingen die elke keer op dezelfde locatie oppoppen hebben daar helaas niets mee te maken. Vorige week waren we al wat verwend met een dag dat we de 20 graden aan hebben getikt, zelfs toen kreeg ik deze meldingen. En ja de sensoren waren netjes schoon
Het is nog even wachten maar de dealer gaat dit dus uitlezen, zal jullie op de hoogte houden.
Iemand hier die de Android Auto problematiek herkent?
univex in "Het grote Škoda ENYAQ iV topic - Deel 3"
Een aanvulling daarop: in mijn vorige auto (Skoda Kamiq) had ik dit niet. Stapje terug van Skoda?

Vanmorgen ook even de telefoon van mijn collega met een wel-volledig-metAA-werkende-Enyaq verbonden en getest, hij zat toch bij mij in de auto. Zelfde probleem

Zijn auto is wel 2 maanden ouder.
Sinds vanmorgen heb ik ingesteld dat ik voortaan maar op de Bluetooth gebruik maak van mijn infotainment. En dat werkt voor de muziek vlekkeloos maar helaas wel alle andere functies die ik moet missen. Ook een stapje terug, dank Skoda software developers