Geen sportauto..
Dit is toch een sportsline
Let op, dit is een normale iV80 First Edition, geen Sportline
Ik dacht eerst dat de vorige eigenaar allerlei Sportline onderdelen had gemonteerd, maar na goed kijken blijkt al het chroom gewrapped en dus alleen de badges zwart te zijn ingekocht (en de wielen).
Dan zouden de dakdragers dus ook gewrapped zijn, vraag me af of ze dan makkelijk beschadigen als ik ze gebruik.
Dit is mijn Enyaq iV 80, bouwjaar 2020, afgelopen week gekocht.
Hij heeft van 2020 tot 2022 in Tsjechie geregistreerd gestaan, waarna hij naar NL is geimporteerd en 2 jaar zakelijk is gereden. En nu dus door mij aangeschaft.
40.000 km op de teller. De eerste 7500 in Tsjechie, de rest in NL.
Ik was tweedehands aan het zoeken naar een IONIQ 5 of een Enyaq. Het lastige aan Enyaq is al die pakketten. Ik heb dus gezocht naar wat ik minimaal wou, namelijk elektrisch verstelbare voorstoel en het liefst een HUD.
Dit was de goedkoopste in Europa die hieraan voldeed als je ook 80 ipv 50 of 60 wou. Ik had bijna een IONIQ 5 uit Duitsland geimporteerd maar deze deal was te goed.
Ik ben er nu dus achter dat deze vrijwel elk pakket erop heeft zitten. Alleen bepaalde plus dingetjes niet, zoals slaap hoofdsteunen en tafeltjes. Ik ga vandaag ook nog even de snellaad snelheid checken heb nu 19% batterij.
Ik zie ook dat ME3.0 erop staat, dus ik gok dat ik naar de garage moet voor 3.7 (toch?)
En hij is dus verlaagd. 30km/u drempels neem ik met 27/28 omdat het anders echt hard aanvoelt. Maar ik weet niet of ik dat het waard vind om de standaard vering er weer onder te zetten, dat zou dan 350 euro kosten voor de montage.
[
Voor 10% gewijzigd door
Kodess op 17-07-2024 13:04
]