Dit is wel echt balen! Waar woon jij? Ik heb ook een panodak, en stoor mij helemaal nergens aan. Wellicht even vergelijken?Genestealer schreef op woensdag 29 november 2023 @ 19:42:
[...]
Inmiddels zijn we een stukje verder.
Ik heb 2 weken geleden besloten de verkoper alsnog een uitgebreide mail te sturen over de aanhoudende pano(d)ramadak met de tips die ik hier heb ontvangen. De verkoper heeft mij daarna gebeld en is er een garage bezoek geweest. Dit was vorige week woensdag. Een monteur is met mij meegereden en daaruit kwam direct de conclusie dat het dakraam buitensporig veel lawaai maakt.
De garage heeft er 2 dagen aan gewerkt en afgelopen vrijdag kreeg ik het bericht dat mijn auto klaar is. Wéér is mijn dakhemel eruit gehaald. Dakraam volgens fabrieksopgave afgesteld en ingesmeerd, testrit mee gereden en het geluid was weg. Gehele reparatie inclusief leen auto is volledig onder coulance uitgevoerd. Super blij uiteraard!
Vrijdags aan 't einde van de dag heb ik mijn auto opgehaald en eindelijk geen geluiden meer. Blijdschap van korte duur helaas...
Volgende dag zag ik tot mijn verbazing dat de A-stijlen beschadigd zijn (lange kras beide kanten). Dit heb ik niet gezien toen ik mijn auto ophaalde omdat het donker was. Ik ben ontzettend zuinig op mijn auto, poets alles met de hand. Garage gebeld en ik kon maandag langskomen.
Helaas werd het zondag nog erger. Geluid van dakraam kwam ook weer terug...
Maandag bij de garage aangekomen kreeg ik te horen dat de A-stijlen al beschadigd waren voordat ze begonnen. 100% niet het geval, maar omdat de monteur geen vooraf foto's heeft gemaakt van het interieur gingen ze hier niet verder tegenin. Monteur is weer met mij gaan meerijden en weer geconcludeerd dat het geluid inderdaad weer terug is. Garage wilt nu niets meer doen voordat ze met Skoda fabriek hebben gecommuniceerd. Tot die tijd moet ik wachten...
En de A-stijlen? Vernieuwen willen ze (nog) niet aan beginnen tot ze met Skoda hebben gecommuniceerd. Als de dakhemel er weer uit gaat doen ze dat liever met de al beschadigde A-stijlen. Nogal klaar mee...
Water-Escape