Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Tja maar Tsunoda was comfortabel sneller dan DEV, af en toe briljant en nu mist hij q2 op 0,01 seconde in een behoorlijk chaotische sessie. En hij is Honda rijder.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:21:
[...]
Ik vind het jammer dat DEV eruit moest, terwijl niemand in de media praat over hoe slecht die TSU wel niet is. Dan heb ik ook niet eens gehad over zijn woede uitbarstingen op de radio.
erutangiS
Viel nog wel mee toch? 1x zachtjes op het bureau slaan.. Doen we allemaal wel eens.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Daar ben ik het mee eens hoor, maar had beide eruit gegooid.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:23:
[...]
De Vries kon Tsunoda niet bijhouden. Als Tsunoda dus zo slecht is, dan lijkt het me terecht dat de Vries weg is.
Maar zoals ik hier heb gelezen, is die TSU schijnbaar interessant voor Honda/JAP.
De Vries heeft het in 10 races nooit kunnen laten zien t.o.v. Tsunoda. Ricciardo rijdt nu even in de AT en kwalificeert gelijk beter dan Tsunoda. Dit toont alleen maar aan hoe slecht De Vries wel niet was.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:21:
[...]
Ik vind het jammer dat DEV eruit moest, terwijl niemand in de media praat over hoe slecht die TSU wel niet is. Dan heb ik ook niet eens gehad over zijn woede uitbarstingen op de radio.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hetzelfde kan gezegd worden over mister saturday!plizz schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:25:
Albon is slachtoffer van nieuwe kwalificatie methode.
Er zijn geen regels overtreden, en Russell had ook zelf het gat kleiner kunnen laten of de bocht meer knijpen i.p.v. de deur open laten staan voor iedereen.
Dat laatste is het vooral, niet?MrOleo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:24:
[...]
Tja maar Tsunoda was comfortabel sneller dan DEV, af en toe briljant en nu mist hij q2 op 0,01 seconde in een behoorlijk chaotische sessie. En hij is Honda rijder.
Hier met de kat op schoot.G_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:25:
Lekker knus de kwalificatie kijken hier met die regenachtige dag
[Afbeelding]
Ook veel beter weer, erg warm zelfs.
Ik bedoelde niet dat DEV terecht er is uitgezet.Woefdram schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:25:
[...]
De Vries heeft het in 10 races nooit kunnen laten zien t.o.v. Tsunoda. Ricciardo rijdt nu even in de AT en kwalificeert gelijk beter dan Tsunoda. Dit toont alleen maar aan hoe slecht De Vries wel niet was.
Wil alleen aangeven dat die TSU ook niet veel bijzonders is.
Hij heeft nog een herkansing om Q3 niet te halen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Vooralsnog is het P15mir4dor schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:34:
Gewoon net als vorig jaar. Max vanaf P10, leuke wedstrijd
Die mogen van mij er ook meer grindbakken komen. Pff om gek van te worden.PatrickC schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:34:
Kunnen we niet overal weer grindbakken neerleggen in die bochten? Kan de woorden ‘track limits’ niet meer horen…
een treffende spreuk
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De baan is leeg.Exocet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:35:
Hopelijk geen verkeer...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Snelle ronde, 1 cool down, nog een snelle ronde.pro_6or schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:35:
Nou, Max heeft 1 kans. Ergens tracklimits en je bent gezien. Spannend.
erutangiS
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
nope hij is de Pit inMrOleo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:36:
[...]
Snelle ronde, 1 cool down, nog een snelle ronde.
Sky1 commentaar meld dat hij in sector 2 erg voorzichtig met de track limits was, en dat hij daar 3 tiende liet liggen op Norris....
at your service
I have no special talent. I am only passionately curious.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
2e was natuurlijk alleen nodig als de 1e mis ging.
erutangiS
WDC confirmed.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
www.google.nl
Yes,HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:44:
Is het nu met de zachte band? Of snap ik de nieuwe regels niet?
Q1 = Hard
Q2 = Medium
Q3 = Soft
XBO Gamertag: BeerkeeperNL
Weinig aan te snappen. Het is de rode band in Q3.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:44:
Is het nu met de zachte band? Of snap ik de nieuwe regels niet?
Benieuwd naar Q3, wie durft meeste risico te nemen in bocht 5.
erutangiS
Wat is precies de gedachte erachter?
Kun je het niet beter omdraaien? Zodat de 'kleinere' teams ook hard kunnen gaan in Q1?
Al het hele weekend er bij, en volgens f1pace, de snelste racepace
at your service
Geen idee waar hij naartoe zou kunnen gaan?
Kan mij niet voorstellen naar een RB team?
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Dat maakt toch niets uit want de Grote teams gaan dan ook veel harder. Dit kwalificatiesysteem bevoordeelt de grote teams behoorlijk.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:46:
[...]
Wat is precies de gedachte erachter?
Kun je het niet beter omdraaien? Zodat de 'kleinere' teams ook hard kunnen gaan in Q1?
0.05 sneller en hij staat 7e. Het is gewoon heel competitief.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:48:
SAI en Ferrari is gewoon geen goed huwelijk. Erg jammer.
Geen idee waar hij naartoe zou kunnen gaan?
Kan mij niet voorstellen naar een RB team?
erutangiS
⏩ PVOutput☀️
Idd HAM zet een hele.goede ronde neerWognummer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:53:
Wat een ronde!
Ik denk dat ze in dit geval proberen de boel op te hypendawg schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:49:
Men zal eens Max op pole gokken. ***britten met hun (niet openlijke) haat voor Max.
Mercedes sowieso ook, maar heb Red Bull er nog nooit mee zien rijden!?Jasphur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:49:
Is Ferrari nou de enige met aero op de halo?
Hamilton deed het heel goed! Hij of Norris kunnen eventueel P1 pakken, als Verstappen zich niet gaat verbeteren.
Het is nochtans wel bijna altijd, zelfs dit seizoen met de overmacht van Max. Een keer kan hypen zijn, bijna altijd gaat toch meer richting haat. Beetje triest als het zo krampachtig is.Apiekool schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:54:
[...]
Ik denk dat ze in dit geval proberen de boel op te hypen
Maar dat ben ik.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ham gaat laat.TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:58:
Max gaat vroeg.
:strip_exif()/f/image/qJMPfDWHNqesr4TC2DaJeD6s.jpg?f=fotoalbum_large)
Basement Bios ---- Exo-S
Valt mee, die begint de ronde met 30 seconden te gaan.Jasphur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:58:
Ham gaat laat.
PSN: xMaurice93
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |