Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Verwijderd
Dan zou ik beginnen met het goede voorbeeld te geven ipv zelf zaken op te rakelen

EDIT: en de smiley was ook niet voor je usericon.
Jullie lezen dingen echt anders dan ze bedoeld zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2023 13:42 ]
Het spannendste gaat zijn of Max met meer of minder dan 20 seconden voorsprong wint.Exocet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:42:
[...]
Deze race gaat spannend zijn, Red Bull echt niet overduidelijk de beste
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Race setup wel.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
..dit hebben we jaren eerder ook gezien bij Mercedes. Een beetje aankloten tijdens de VTs en vervolgens de race compleet weg rijden.Exocet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:42:
[...]
Deze race gaat spannend zijn, Red Bull echt niet overduidelijk de beste
Ik geloof het in ieder geval nog niet van RBR. Zie het morgen wel hoe 'slecht' het wel of niet gaat.
*sowieso
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
V.w.b. dat laatste, dat ze toch echt wel mee zullen doen om de voorste startplekken, wat ook wel de verwachting was voor dit circuit.Woefdram schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:03:
Ik denk dat met minder banden in een raceweekend wel kan maar dan zal je dus ook het format van het weekend moeten aanpassen en bijvoorbeeld naar 2 vrije trainingen gaan. In dat geval heb je dus per training nog evenveel banden tot je beschikking. Zoals het nu is wil de FIA de kool en de geit sparen en krijg je vrije trainingen die het bekijken nauwelijks waard zijn. Nu staat Hamilton in VT3 op kop maar wat dat waard is?
Testing, one, two ...
Dat is ook naar per een pijnlijk verschil
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Meer losgaan? Vooraan in q3 hebben ze nu idd wellicht allemaal 2 setjes en kunnen ze allemaal 2 runs doen op vers rubber, waar men normaal vaak op oude bandjes rijdt in de eerste run bij AM, Alpine, Haas etc.G_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:03:
Ben heel benieuwd naar deze kwalificatie! Want daar hebben alle teams banden op lopen sparen, dus ergens verwacht ik dat ze daar nu ook meer losgaan dan anders. Ben om die reden heel nieuwschierig!
In q1 en q2 verwacht ik eerder minder actie.
Normaal hebben ze 8(?) softs en kunnen de teams die strijden om P15 en P10 rustig setjes oproken in q1 en q2.
Nu hebben ze 3x hard (1 opgebruikt in p1-p3, 1 voor de race en 1 voor q1) Die raceband kan je dan nog wel gebruiken voor een enkele run, maar 1 lockup en je hebt morgen een probleem.
Voor medium geldt eigenlijk hetzelfde omdat je al snel een 2e set gebruikt in practice of beschikbaar wil hebben in de race.
4x medium (1x p1-p2 (al ingeleverd), 1x q2, 1x race, 1x P3/Q2/R?). Dus ja theoretisch heb je 2 runs, maar het is allemaal wel krap.
Maar alles zit wel lekker op elkaar, kan spannend worden.
erutangiS
Original tweet
:strip_exif()/f/image/1ERJyUk1UrqxvJo3nk5aE2Uz.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door mnarijnm op 22-07-2023 14:54 ]
Deze lijkt mij niet van vandaag, of het is geen f1.G_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:06:
Nog een paar mooie shots van de 3e vrije training
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Volgens mij is dat dat team van Tom Cruise (waar het vorige week ook zo erg over ging), die opgevoerde F2 auto's.Pjottski schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:54:
[...]
Deze lijkt mij niet van vandaag, of het is geen f1.
Die zijn dit weekend ook mee naar Hongarije.
[ Voor 4% gewijzigd door Ryur op 22-07-2023 14:56 ]
Ik zie liever dat ze mogen kiezen met welke band ze willen beginnen. Wil je met soft beginnen dan is dat ok maar dan heb je medium en hard over. Q2 moet je dan daar uit kiezen. De mindere teams hebben dan nog steeds kans op Q2.Woefdram schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:41:
Lijkt mij dat het nieuwe bandenreglement voor de kwalificatie wel heel erg in het voordeel is van de topteams. Verplicht wit in Q1 betekent volgens mij dat AT en Haas beide wel het haasje zullen zijn in Q1. Vraag mij toch echt af wat de FIA met deze wijziging beoogt. Kwalificatie lijkt mij zo een stuk voorspelbaarder te worden en dat is toch iets wat je juist niet wil.
Tom Cruise.. (ouch)Ryur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:56:
Volgens mij is dat dat team van Tom Cruise (waar het vorige week ook zo erg over ging), die opgevoerde F2 auto's.
Testing, one, two ...
Dat is Sonny Hayes en die andere filmknakker, waarvan de naam mij ontschoten is.Pjottski schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:54:
[...]
Deze lijkt mij niet van vandaag, of het is geen f1.
Brad Pitt.Ryur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:56:
[...]
Volgens mij is dat dat team van Tom Cruise (waar het vorige week ook zo erg over ging), die opgevoerde F2 auto's.
[ Voor 36% gewijzigd door noo op 22-07-2023 15:18 ]
Naast dat het Brad Pitt is, klopt het dan nog steeds niet "van 3e vrij training". Ik heb die auto's van Apex toch echt niet gezien tijdens VT3.Ryur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:56:
[...]
Kun je nagaan hoe snel die auto's zijn!RobertMe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:28:
[...]
Naast dat het Brad Pitt is, klopt het dan nog steeds niet "van 3e vrij training". Ik heb die auto's van Apex toch echt niet gezien tijdens VT3.
Niet vast te leggen met de cameras.
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Vrije keus net als normaalJW1904 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:49:
Hoe zit het met de bandenkeuze tijdens de race morgen, i.c.m. de vaste banden per Q sessie in de kwalificatie?
het is zo stil hier, wij tweeen bedoel je?G_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:55:
Iedereen veel plezier met de kwalificatie!
at your service
Ja het topic is wel heel erg stil, normaal is er veel meer activiteit hierThe_Butler schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:56:
[...]
het is zo stil hier, wij tweeen bedoel je?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
nu voor het eggie.
Even kijken wie er echt bovenaan komt te staan
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Klusjes klusjes klusjesG_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:57:
[...]
Ja het topic is wel heel erg stil, normaal is er veel meer activiteit hier
Neehoor aanwezigThe_Butler schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:56:
[...]
het is zo stil hier, wij tweeen bedoel je?
[ Voor 7% gewijzigd door Chocoball op 22-07-2023 16:00 ]
Hetzelfde als normaal. Verplicht twee compounds gebruiken tenzij regen.JW1904 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 15:49:
Hoe zit het met de bandenkeuze tijdens de race morgen, i.c.m. de vaste banden per Q sessie in de kwalificatie?
Top, want ik vind dit een erg leuk circuit
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Beter je stream dan PERBlitzdoctor schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:03:
Perez onboard en mijn stream crasht lol
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Bottas 8.0? Ik ben de tel een beetje kwijtgeraakt...dglavimans schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:04:
Revival of Bottas
www.google.nl
Gamertag: timmie271
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Het feit dat ie P14 staat na zijn eerste stint?Thijss85 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:10:
Waar had Lec het over?
www.google.nl
Mogelijk slechte positie voor een flying lap?Thijss85 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:10:
Waar had Lec het over?
at your service
Nu is Zho op P1. Verder geen idee.The_Butler schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:15:
heb ik wat gemist. waarom zit Bottas we wederom zo lekker bij? fluke of hebben ze iets goed voor elkaar daar?
ZHO nu P1The_Butler schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:15:
heb ik wat gemist. waarom zit Bottas we wederom zo lekker bij? fluke of hebben ze iets goed voor elkaar daar?
www.google.nl
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Battle royal of Q1.Jasphur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:16:
What is happening???
De haasjesQuad schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:16:
Gaat wel spannend worden wie 't haasje zijn.
Dit lijkt meer op een loterij dan een kwalificatie.
Met de standaard file in de laatste bocht.
Best gaaf
erutangiS
Tot nu toe niet voor Hulkenberg.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Uiteindelijk toch Haas, Williams en AT eruit.
erutangiS
goed begin. (had ik niet verwacht eerlijk gezegd)
Hamilton heeft vrij vaak deze GP gewonnen en/of pole gehaald. Hij stond nog op de drop out list dus snap wel dat ze hem in beeld nemenMC_Sparkles schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:18:
Vreemde regie, komen mensen over de lijn en ik zie de hele ronde van Ham....
Yup. Dus hij heeft wel de snelheid.Wognummer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:19:
RIC door haha
RUS geeft zijn team de schuld i.p.v. zichzelf.
Die geeft altijd en iedereen de schuld van allesHollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
Die Toto lol
Ik vind het jammer dat DEV eruit moest, terwijl niemand in de media praat over hoe slecht die TSU wel niet is. Dan heb ik ook niet eens gehad over zijn woede uitbarstingen op de radio.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
En daar is Ricciardo al door en Tsunoda eruit.
Enig zelfreflectie ontbreekt hem.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
Die Toto lol
⏩ PVOutput☀️
Anger management probleempje die TotoHollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
Die Toto lol
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ja maar de hele ronde? Normaal zie je de start/finish met tijden van de jongens die over de lijn komen. Voor mijn gevoel nu gemist welke tijden ze deden, maargoed op naar q2.Jasphur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
[...]
Hamilton heeft vrij vaak deze GP gewonnen en/of pole gehaald. Hij stond nog op de drop out list dus snap wel dat ze hem in beeld nemen
Dat is toch standaard bij Merc. Team onder de bus gooien is normaal bij hun als het slecht gaat.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
Die Toto lol
of is hij gewoon van zn gas gegaan omdat het wel goed zatExocet schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:20:
Ook niet heel goed van Max, komt niet aan de tijd van Zhou

[ Voor 7% gewijzigd door mnarijnm op 22-07-2023 16:23 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
www.google.nl
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
De Vries kon Tsunoda niet bijhouden. Als Tsunoda dus zo slecht is, dan lijkt het me terecht dat de Vries weg is.HollowGamer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:21:
[...]
Ik vind het jammer dat DEV eruit moest, terwijl niemand in de media praat over hoe slecht die TSU wel niet is. Dan heb ik ook niet eens gehad over zijn woede uitbarstingen op de radio.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
En van GASMisteRMeesteR schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:23:
Niet heel netjes van NOR.
www.google.nl
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |