[F1 2023] Race 12 GP van Hongarije Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste
Acties:
  • 87.562 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csotranme
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03:35
JeroenTheStig schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:28:
[...]

Begin van dit jaar beweerden Mexicanen dat de auto van van Perez werd gesaboteerd door Red Bull. Dit probeerden ze duidelijk te maken door met pijlen aan te geven dat de stand van de voorwielen niet gelijk waren in een bocht. Iets wat normaal is met f1-auto's, zie bijv. deze uitleg: YouTube: The GENIUS Reason Why F1 Steering Looks BROKEN
Ah, kijk! dat verhaal had ik even gemist :+

'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Die inters van RUS zien er ook wel aardig versleten uit, begon toch aardig droog te worden lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/F1j4l31WcAQkr7E?format=png&name=small

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

pro_6or

amateur_60r

FP1 “crashende Perez even snel als Verstappen”.

een treffende spreuk

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

pro_6or schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:36:
FP1 “crashende Perez even snel als Verstappen”.
7(8)7
Zijn de DTS schrijvers ook aan het staken?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
De neergang van Perez in dit seizoen is een hele serie wel waard. Van mij mag heel DTS daar over gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

vliegnerd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:47:
Ik kan mij herinneren dat we ELK weekend zaten te smeken om regen en dat het nooit gebeurde echt jaren achter elkaar.

De laatste jaren regent het bijna elk weekend.
Het regende vroeger ook best vaak tijdens trainingen en zo. Maar de kans dat het tijdens de race regent is nog steeds laag. Dat is altijd wel het geval. Maar die eerdere sessies onthoud je niet zo vaak. Ja nu omdat Perez crashed maar anders ook niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:22
Franco10 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:43:
De neergang van Perez in dit seizoen is een hele serie wel waard. Van mij mag heel DTS daar over gaan.
Doe maar niet, Perez is gewoon Perez, hij heeft nu even een mindere periode, maar hij was nooit zo snel als Max. Dat verhaal heeft de media vooral verzonnen om het nog een beetje spannend te maken. Iedereen die al langer F1 kijkt, weet ook wel dat Perez nooit een realistische kans had tegen Max.

Maar goed, zijn waarschijnlijk ook weinig rijders die dat wel zouden hebben. Lewis en Charles ofzo, dan houdt het wel op (Lando is beetje overrated denk ik persoonlijk en Russell is er nog niet klaar voor). Zou mooi zijn als ze bij RB gewoon Charles zouden contracteren, maarja, dat gaat helaas niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13-09 13:06
Tja, zullen weinig zijn die echt dicht op Max kunnen rijden (in dezelfde auto).
En als de druk groot op je is, maak je sneller fouten, wat de druk nog groter maakt.
Bij vele teams zie je een duidelijk verschil tussen rijder 1 en 2. Bij Ferrari was dit lange tijd ook erg duidelijk.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:48

AvK

Ready Set Go

Volgens mij was die Nyck aan het bellen met een Mea Culpa. Ric in de RB en De Vries terug in de AT!!!

>:)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woefdram
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 10-09 19:09
Snowdog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:09:
[...]

Doe maar niet, Perez is gewoon Perez, hij heeft nu even een mindere periode, maar hij was nooit zo snel als Max. Dat verhaal heeft de media vooral verzonnen om het nog een beetje spannend te maken. Iedereen die al langer F1 kijkt, weet ook wel dat Perez nooit een realistische kans had tegen Max.

Maar goed, zijn waarschijnlijk ook weinig rijders die dat wel zouden hebben. Lewis en Charles ofzo, dan houdt het wel op (Lando is beetje overrated denk ik persoonlijk en Russell is er nog niet klaar voor). Zou mooi zijn als ze bij RB gewoon Charles zouden contracteren, maarja, dat gaat helaas niet gebeuren.
Charles Leclerc serieus??? Ik vind dat die dit jaar eigenlijk volledig door het ijs zakt. Totaal niet stabiel. Die zou het echt niet redden naast Max momenteel. Ik denk eerlijk gezegd dat er in het huidige veld niemand is die bij Max in de buurt komt. Ook Leweis Hamilton niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:03
Woefdram schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 15:58:
[...]

Charles Leclerc serieus??? Ik vind dat die dit jaar eigenlijk volledig door het ijs zakt. Totaal niet stabiel. Die zou het echt niet redden naast Max momenteel. Ik denk eerlijk gezegd dat er in het huidige veld niemand is die bij Max in de buurt komt. Ook Leweis Hamilton niet.
Die nieuwe rijder voor Alpha Tauri heb ik wel vertrouwen in. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09:50
[...]

Ben niet de grootste fan van Leclerc (laat ik het zo zeggen, mijn sympathie ligt bij Sainz), maar de resultaten liggen nu toch ook niet zo ver uit elkaar? LEC heeft ook meer uitvalbeurten door mechanische pech dan Sainz meen ik. Ja, SAI ligt voor op LEC in de WDC maar dat zijn 9 punten.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ook Alonso niet? Die bejaarde laat al die "rookies" nog wat zien.,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:56
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:36:
BREAKING: Nyck de Vries to replace Sergio Perez :+
Dat hoop ik niet, nyck zijn oude plekje terug en Ricciardo in de RB lijkt me een slimmere keuze.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Update over de Perez fan die getroost moest worden door z'n pappa. RBR zat op te letten, dus pa en z'n zoontje nu beiden een VIP pas.

Dus blijf Perez steunen op de tribune en neem een doos tissues en een zak uien mee.

[ Voor 16% gewijzigd door loekf2 op 21-07-2023 16:27 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

[...]

Charles is een aardige gozer en bloedsnel over een ronde maar hij is psychisch gewoon niet sterk genoeg om de druk aan te kunnen.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

loekf2 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:27:
Update over de Perez fan die getroost moest worden door z'n pappa. RBR zat op te letten, dus pa en z'n zoontje nu beiden een VIP pas.

Dus blijf Perez steunen op de tribune en neem een doos tissues en een zak uien mee.

[Embed]
Lijkt een lucratieve business, dat kinderen verhuren tijdens een GP weekend. Oh wait... :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afwezig
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-09 20:44
Die Perez. Wat een knuppel. Verlos die man uit zijn lijden. Tijd voor een functie elders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
sjaool schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:32:
[...]

Charles is een aardige gozer en bloedsnel over een ronde maar hij is psychisch gewoon niet sterk genoeg om de druk aan te kunnen.
Wat verwacht je met een team als Ferrari?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Tk55 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:41:
[...]

Checking...

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hamsteg
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-08 23:39

hamsteg

Species 5618

Tk55 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:41:
[...]

Plan B!

... gecensureerd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Franco10 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:43:
PTS. Perez to survive

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 12-09 07:56
[...]

De "snelheid" van PER is gemiddeld of iets bovengemiddeld niet meer dan dat. Wat een vertekend beeld geeft zijn de seizoenstarts. Mij is opgevallen dat Max altijd een paar races nodig heeft aan het begin van een nieuw seizoen om op snelheid te komen. Ik heb geen keiharde cijfers voorhanden maar dit lijkt wel een patroon te zijn. Dit suggereert dat PER (of eerdere teamgenoten) aan het begin een kans maken tegen Max. Ze komen echter van een koude kermis thuis.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Nou, benieuwd wat PER nu in het droge kan laten zien :')

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:22

Edd

PalingDrone schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:48:
Nou, benieuwd wat PER nu in het droge kan laten zien :')
Uhm.. Dat heeft die tijdens FP1 toch al laten zien? Toen was het nog droog namelijk ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Edd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:50:
[...]

Uhm.. Dat heeft die tijdens FP1 toch al laten zien? Toen was het nog droog namelijk ;)
Daar heb je gelijk in maar hij heeft iig geen Q verkloot.
Gras is al gemaaid dus hopelijk blijft hij nu wel op het asfalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar de prestaties van McLaren. Die waren in Silverstone bijzonder goed, hoeveel blijft daarvan over?

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pro_6or
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:36

pro_6or

amateur_60r

renzo4000 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 16:48:
[...]

De "snelheid" van PER is gemiddeld of iets bovengemiddeld niet meer dan dat. Wat een vertekend beeld geeft zijn de seizoenstarts. Mij is opgevallen dat Max altijd een paar races nodig heeft aan het begin van een nieuw seizoen om op snelheid te komen. Ik heb geen keiharde cijfers voorhanden maar dit lijkt wel een patroon te zijn. Dit suggereert dat PER (of eerdere teamgenoten) aan het begin een kans maken tegen Max. Ze komen echter van een koude kermis thuis.
Is mij ook opgevallen. Of het waar is is een tweede. Ik denk ook dat je beter kan zeggen dat Max in het begin ook al snel is, sneller dan Perez, maar dat hij naarmate hij de auto beter leert kennen er nog meer uit kan halen, waar anderen die stap niet maken. Die extra controle, dat extra gevoel van Max hebben vele anderen niet.

een treffende spreuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vliegnerd
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:13

vliegnerd

Nintendo fan.

[...]

Mij is opgevallen dat Max altijd een paar races nodig heeft aan het begin van een nieuw seizoen om op snelheid te komen. Ik heb geen keiharde cijfers voorhanden maar dit lijkt wel een patroon te zijn.
Vooral aan het begin van vorig seizoen had de RB erg veel last van onderstuur. Max houdt daar niet van, PER wel.
Gedurende het seizoen ontwikkelen ze de auto zodat er meer overstuur is, zodat VER er nog meer snelheid uit kan halen.

4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 16:32

Beaves

Usque ad Finem

Dit jaar heeft Max aan het begin ook issues gehad met zijn auto, o.a. een drive shaft die brak. Zonder die issues had Perez iig zeker 1 race minder gewonnen aan het begin van dit seizoen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:28

[Embed]
Dat ventje heeft wel een toepasselijk shirt aan :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

TSU (1 snelle ronde gedaan en rustig in de pit) vooralsnog overtuigd sneller dan RIC.

#scoreboardjournalist

EDIT: goeie ronde van RIC nu

[ Voor 12% gewijzigd door vliegnerd op 21-07-2023 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Staat kort bij elkaar qua tijden :o

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:56
Wat hebben die Williams coureurs als lunch gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

TSU zet ff de druk erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Ben echt reuze benieuwd naar RIC zijn tijd zo.

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:40
Ja even wachten tot ric ook op rood staat. Net op geel zat er weinig verschil tussen die twee toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:01
Perez solliciteert naar een ontslag

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Well done Chuck

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woefdram
GAIAjohan schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:31:
Perez solliciteert naar een ontslag
In vrije training 1 had hij al een ernstig gesprek met Helmut Marko zo te zien en nu rookt hij een setje banden op. Gaat inderdaad wel lekker zo op deze manier. Maar goed het is natuurlijk pas vrijdag en als hij morgen gewoon P2 trijdt en dat zondag ook doet zal niemand hier meer naar kijken. Als het morgen en overmoregen daarentegen weer tegenvalt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie is de eigenaar van deze irritante kinderstem? (F1TV)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14:20

NoFearCreations

3DPrint the world!

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:38:
Wie is de eigenaar van deze irritante kinderstem? (F1TV)
Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
vliegnerd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:17:
TSU (1 snelle ronde gedaan en rustig in de pit) vooralsnog overtuigd sneller dan RIC.

#scoreboardjournalist

EDIT: goeie ronde van RIC nu
En sneller dan Perez.
#scoreboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Tito129 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:41:
[...]

En sneller dan Perez.
#scoreboard
Sneller dan Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:20
Doet Max rustig aan ofzo.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

@NoFearCreations Zullen we dat aan de mods overlaten? Ja? Dank je wel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:15
Red Bull update vooralsnog niet overtuigend (al is het maar een FP)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het.
En ik vind het maar niks :N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• urk_forever
  • Laatst online: 11-09 18:27
Blik1984 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:44:
Red Bull update vooralsnog niet overtuigend (al is het maar een FP)
Ze hebben de auto langzamer gemaakt om het wat spannender te maken :D

Hail to the king baby!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 13:56
Woefdram schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:37:
[...]

In vrije training 1 had hij al een ernstig gesprek met Helmut Marko zo te zien en nu rookt hij een setje banden op. Gaat inderdaad wel lekker zo op deze manier. Maar goed het is natuurlijk pas vrijdag en als hij morgen gewoon P2 trijdt en dat zondag ook doet zal niemand hier meer naar kijken. Als het morgen en overmoregen daarentegen weer tegenvalt.....
Eerst maar zien dat ze met die auto naar P2 kunnen :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

“High fuel” op de radio. Red bull heeft de zandzakken van Mercedes geleend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

En nog steeds dat eerste setje rode banden…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vliegnerd

vliegnerd

Nintendo fan.

Long run nu voor VER (en zowat iedereen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Laatst online: 15:01

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Ik zie.max liever p1 staan.. heb helaas de training gemist.. net ff snel laatste minuutjes gekeken. Maar p7/8 ofzo? Zitten die zandzakken vast in de brievenbus?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:23

Amphiebietje

In de blubber

JeroenTheStig schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:28:
[...]

Begin van dit jaar beweerden Mexicanen dat de auto van van Perez werd gesaboteerd door Red Bull. Dit probeerden ze duidelijk te maken door met pijlen aan te geven dat de stand van de voorwielen niet gelijk waren in een bocht. Iets wat normaal is met f1-auto's, zie bijv. deze uitleg: YouTube: The GENIUS Reason Why F1 Steering Looks BROKEN

Mijn post hierboven is een poging lollig te zijn, maar wat nu met het uitleggen ervan is mislukt :+

[edit]: hier het betreffende Reddit-draadje: https://www.reddit.com/r/...omments/14xz2hc/sabotage/
Dat is normaal bij heel veel voertuigen, i.v.m. het verschil in radius tussen de bocht die het binnenste wiel aflegt en die het buitenste wiel aflegt wil je dit juist, behalve als je graag hoge bandenslijtage hebt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
Nickrsd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:05:
Ik zie.max liever p1 staan.. heb helaas de training gemist.. net ff snel laatste minuutjes gekeken. Maar p7/8 ofzo? Zitten die zandzakken vast in de brievenbus?
In FP zal het mij de broek niet doen bollen waar hij staat. Als het op zondag maar 1 of minimaal podium is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 09:15
RCBL schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 18:23:
[...]

In FP zal het mij de broek niet doen bollen waar hij staat. Als het op zondag maar 1 of minimaal op het podium is...
Fixed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:23

Amphiebietje

In de blubber

TSU dus naast Max en PER terug naar AT? >:)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Wat een slechte auto's die Red Bull's! Een update en ze komen bijna niet meer vooruit! :P

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wAMlWObGLtxlYlPe01SeaZKCUNM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnTIzeslHODDBuuEknqs50KJ.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8kfqLgRgCGNjk06PQkI0PKAHNs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3Z4SyglkaFFzZoZnWc0ODnGV.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Mndh8I_Mb3MeqwterFP5KVQfY2c=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3WubM3jp7b0XJbDto4ZiTlQ1.jpg?f=fotoalbum_large

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 00:32

Vuvuzela

My spire is forming

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Jammer dat de FP1 zo ruk was. Nu weten we eigenlijk niet hoe de verhoudingen liggen.

Maar Perez... Jongen toch.. 8)7

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Wat een klote format, dit is gewoon bandensparen wat RB deed. Volgende keer in Monza zullen meer teams dit doen, hierdoor verlies je alleen maar kijkers.

RB was weer heer en meester in long runs.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• aveenhuysen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:09
Hoe meer van dit soort wijzigingen, hoe meer we toe gaan naar een soort van Eco-racen............

Wat maken die paar extra bandensetjes nou uit op een heel seizoen............en anders maak andere compounds die minder hard slijten dan is het voor iedereen hetzelfde. Hier zitten we niet op te wachten in ieder geval.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastie-88
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-09 18:41
aveenhuysen schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:58:
Hoe meer van dit soort wijzigingen, hoe meer we toe gaan naar een soort van Eco-racen............

Wat maken die paar extra bandensetjes nou uit op een heel seizoen............en anders maak andere compounds die minder hard slijten dan is het voor iedereen hetzelfde. Hier zitten we niet op te wachten in ieder geval.
Inderdaad, liever een paar races minder en dan dat ze all-out kunnen gaan dan die halfbakken formats om CO2 neutraal te worden. Dat kun je ook anders realiseren

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:42

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Bastie-88 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 21:04:
[...]

Inderdaad, liever een paar races minder en dan dat ze all-out kunnen gaan dan die halfbakken formats om CO2 neutraal te worden. Dat kun je ook anders realiseren
Max. 16 races per seizoen en terug naar de V10 >:) :9~

www.google.nl

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:25
pilskes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Dat is snel, hier de bodem van de auto van Perez:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Is het zo erg dat ze voortaan ook aan de onderkant reclame hebben zitten bij Perez?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:18

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

LA-384 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 21:51:
[...]

Is het zo erg dat ze voortaan ook aan de onderkant reclame hebben zitten bij Perez?
Dat Esso staat al goed voor het over de kop slaan. Wat een genie, die Newey.

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Bastie-88 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 21:04:
[...]

En wat te denken elke keer die full wets meenemem en nooit
gebruiken.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
Amaze86 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 22:02:
[...]

En wat te denken elke keer die full wets meenemem en nooit
gebruiken.
Meenemen naar Bahrein of Saudi Arabië :+

Acties:
  • +32 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 15:53
De AMuS vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting.
  • Red Bull stond na 2 vrije trainingen niet bovenaan de lijst. Zelfs niet met een grote upgrade pakket die 2 tienden moest brengen. In de eerste vrije training ging Perez de fout in bij het insturen naar bocht 4, raakte het gras en belandde vervolgens in de muur. Daarbij zijn de voorvleugel, neus, sidepod en ondervloer beschadigd geraakt. Zonder enig medelijden gaf Marko aan dat Perez nu geen reserveonderdelen meer heeft (Ook is Red Bull niet blij dat Perez er weer voor gezorgd heeft dat iedereen de nieuwe ondervloer heeft kunnen zien).
  • In de 2e vrije trainingen kwam Red Bull niet verder dan de plekken 11 en 18. Beide coureurs spraken over vreemd rijgedrag. Over kerbstones rijden en problemen met de balans in bepaalde bochten liet de RB19 zich zijn humeurige kant zien. Wat ook opviel was de topsnelheden van de beide Red Bull coureurs, met 302,2 km/u en 300,9 km/u bevonden ze zich onderaan de lijst en dat in de meest efficiënte wagen van het veld en die het snelste is op het rechte stuk. Volgens Marko weet Red Bull waar de problemen zitten en is er nog wat fine tuning nodig. Terug naar de vorige specificatie is niet aan de orde want in de long run is Red Bull sterk. Verstappen reed 9 ronden op de soft band, Perez haalde nog niet eens 6 ronden op de zachte C5 band, daarna reed hij 3 ronden op de medium band om daarna nog eens 5 ronden op de versleten soft banden te rijden.
  • Vandaag was het ook banden sparen want in plaats van 13 bandensets hebben de coureurs door de ATA nog maar 11 bandensets voor het hele weekend. Verstappen zag vandaag van de harde band af en Mercedes reed de gehele 2e vrije training met de medium band uit de 1e vrije training. De 1e vrije training kende na 5 minuten al regen waardoor de teams overgingen op regenbanden. Daardoor is er weinig data verzameld en zijn de long runs lastig met elkaar te vergelijken. Verstappen moest in zijn long run een ronde inbouwen om de banden te laten afkoelen. Leclerc die ook op de soft band reed was gemiddeld 2 tienden langzamer. Volgens Verstappen was het lastig te bepalen of de upgrade werkt omdat iedereen gedwongen wordt om banden te sparen. Zaterdag is er meer tijd nodig om het upgrade pakket beter te begrijpen.
  • Zou de eerste trainingsdag representatief zijn dan heeft McLaren de beste papieren. Echter vrijdag was het koel, zaterdag en zondag wordt het warmer en dan is het afwachten wat de MCL60 gaat doen. Ook Alfa Romeo en Ferrari maakten indruk, beide Alfa Romeo wagens waren vlot in de long run en Ferrari op zowel 1 ronde als in de long run.
  • Mercedes was niet tevreden met de plekken 16 en 20 maar heeft haar soft banden voor de zaterdag bewaard om in de laatste vrije training de kwalificatie te oefenen. Mercedes heeft ook nog wat werk aan de winkel omdat de banden niet in hun optimale venster leken te komen en moet er nog aan de balans gewerkt worden.
  • Aston Martin kon alleen in de long run op de medium band overtuigen. Stroll reedn 33 ronden en Alonso reed er 32 daarmee waren het de meest productieve coureurs van vandaag. Net als Mercedes worden de soft banden voor zaterdag bewaard.
  • Alpine had haar beste resultaat in Monaco en wordt van de Hungaroring gezegd dat het Monaco is zonder vangrail omdat motorvermogen hier geen rol speelt en slechts voor 58% volluit kan gaan. Uit metingen blijkt dat qua motorvermogen Renault 30 pk mist op Ferrari, Honda en Mercedes. Echter met Gasly op een 3e en Ocon op een 5e plek op een ronde en ook in de long run deden beiden het goed dus mogelijk kansen voor zondag.
  • Op een ronde verloor Ricciardo 0,451 seconden op Tsunoda wat relatief veel is op een ronderijd van 78 seconden. In de long run deed Ricciardo het beter met gemiddeld 1.23,831 tegen 1.24,035 van Tsunoda.
  • Aangezien de C2 band vorig jaar te hard bleek heeft Pirelli dit jaar van alle banden 1 versie zachter genomen (C3, C4 en C5). Daarbij komt de vraag of de C5 wel geschkt is voor de race. De ingenieurs gingen er al van uit dat in de race alleen de medium en harde band gebruikt gaan worden en de eerste trainingsdag lijkt dat te bevestigen. Mario Isola van Pirelli gaat er zelfs vanuit wanneer het zondag 32 graden wordt dat de coureurs zelfs 3 keer van banden gaan wisselen.
https://www.auto-motor-un...-training-longrun-zeiten/

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 16:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 17:44:
@NoFearCreations Zullen we dat aan de mods overlaten? Ja? Dank je wel.
• Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.

Bij dezen ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 14:12
aveenhuysen schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 20:58:

Helemaal mee eens. Deze 'besparingen' zijn niets anders dan greenwashing.

Elk jaar weer meer races met verplaatsingen die een enorme milieu-impact hebben, het liefst op nieuw aangelegde megalomane banen in plaats van de reeds aanwezige 'oude' circuits. Maar hey, we gaan de bandenwarmers afschaffen en we gaan wat besparen op de banden dus euhhh... Eco First!!!

Ben F1 fan van het eerste uur maar deze hypocrisie begint me echt tegen te staan. Daarnaast hebben we nu zoveel races dat het steeds moeilijker 'sociaal' verantwoord is om alles te willen zien.

Zou daarom inderdaad fijner zijn dat we wat minder races hebben, maar dat deze weekenden wel wat intenser zijn in plaats van 24 keer per jaar op eco-stand rondjes te rijden. Twee of drie races minder maar de resterende races wel het hele weekend voluit. Denk dat het gros van de fans daarvoor tekent.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bvanham
  • Registratie: Januari 2015
De fans misschien wel maar de advertentie inkomsten zijn nu eenmaal leidend. Hoe meer exposure hoe meer return on investment. Maak er nog een crappy tv show bij waarin je de coureurs polariseert en je hebt een verdienmodel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RCBL
  • Registratie: Januari 2023
  • Niet online
https://taaladvies.net/bij-deze-of-bij-dezen/

Beide mag..

[ Voor 4% gewijzigd door RCBL op 22-07-2023 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was niet de reden van mijn reactie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sethro
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-04 09:05
alexbl69 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:48:
[...]

Elk jaar weer meer races met verplaatsingen die een enorme milieu-impact hebben, het liefst op nieuw aangelegde megalomane banen in plaats van de reeds aanwezige 'oude' circuits. Maar hey, we gaan de bandenwarmers afschaffen en we gaan wat besparen op de banden dus euhhh... Eco First!!!

Ben F1 fan van het eerste uur maar deze hypocrisie begint me echt tegen te staan. Daarnaast hebben we nu zoveel races dat het steeds moeilijker 'sociaal' verantwoord is om alles te willen zien.

Zou daarom inderdaad fijner zijn dat we wat minder races hebben, maar dat deze weekenden wel wat intenser zijn in plaats van 24 keer per jaar op eco-stand rondjes te rijden. Twee of drie races minder maar de resterende races wel het hele weekend voluit. Denk dat het gros van de fans daarvoor tekent.
Het hele gemicromanage staat me tegen, op dit gebied maar ook over alle design aspecten van de wagen.

Als je stappen wilt maken zet dan gewoon een maximum op de inputs, bijv aantal banden per weekend of de hoeveelheid brandstof voor een race / per km. En laat het aan de creativiteit van de teams om zuinigere auto’s te bouwen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
Geen idee waarom precies maar ben meer nieuwsgierig naar de uitkomst van de Q dan anders :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

[Embed]
Wat een top actie.
De beste PR mensen van de wereld werken bij F1. Knap hoe ze uit een totale mislukking nog een feel-good-story weten te trekken.
Al zie ik het ook als een waarschuwing aan de andere Perez fans, dit wordt nog veel huilen...

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 11:11:
[...]

Wat een top actie.
De beste PR mensen van de wereld werken bij F1. Knap hoe ze uit een totale mislukking nog een feel-good-story weten te trekken.
Ik denk dat elke PR-stagiar dit trucje inmiddels ook wel kent.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Dat werd ook altijd over Hamilton gezegd. Bij Hamilton was de "verklaring" van de roddelpers dat hij te veel feestte op vakantie en niet trainde.

Ik denk dat we hier het effect zien van feedback. Gedurende het seizoen moeten ze de auto aanpassen. De een geeft betere feedback dan de andere. Jarenlang met dezelfde mensen werken helpt om effectief te communiceren. Daarnaast zullen ze af en toe moeten kiezen wiens feedback ze belangrijker/betrouwbaarder vinden.

Ik geloof niet dat ze opzettelijk een auto saboteren of ongeschikt maken voor een bepaalde rijstijl. Ik geloof wel dat er in de loop der jaren de wereldkampioen vaker het voordeel van de twijfel heeft gekregen. Na verloop van tijd beginnen de kleine voordeeltjes op te stapelen zonder dat er een duidelijk punt is aan te wijzen waarom dit de auto van Verstappen/Hamilton is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

[Embed]
Goed geleerd van Ferrari :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

alexbl69 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 08:48:

Ben F1 fan van het eerste uur maar deze hypocrisie begint me echt tegen te staan.
Op een bepaalde manier is F1 altijd heel asociaal geweest. Een sport van rijke mannen die miljoenen stuk slaan terwijl een paar kilometer verder mensen liggen te creperen van de honger. Maar "wij" vieren iedere race met champagne en gaan na afloop feesten in Monaco. Dat is geen imago waar je tegenwoordig nog iets mee kan.

In vergelijking met een stel voetbalschoenen is het idioot hoeveel F1 kost. Voetbal trekt ook een hoop kijkers. De enige reden dat het F1-circus werkt is dat er grof geld wordt verdient met reclame en sponsordeals. Maar ja, daarvoor is imago super belangrijk.

Dus zit F1 nogal in de knoop met zichzelf. F1 moet een positief gevoel uitstralen voor de sponsoren terwijl autorijden haast symbool is voor milieuproblematiek. Dus ja, hypocriet is denk ik wel het juiste woord. Het is een groot toneelspel om te verbergen dat het eigenlijk vooral om geld gaat.
Daarnaast hebben we nu zoveel races dat het steeds moeilijker 'sociaal' verantwoord is om alles te willen zien.

De bittere waarheid is dat het niet gaat om ons maar om een droge rekensom over het totale aantal kijkers (en bezoekers) en hoeveel reclame je dan kan verkopen.

PS. Wat betreft de banden, het "probleem" zit volgens mij niet in de banden zelf maar met het gesleep er mee. Ooit zag ik videobeelden van een container met banden. Het grootste deel van die container bestond uit airco, verwarming en andere apparatuur om een lullig klein stapeltje banden "precies goed" te vervoeren. Als je met dat soort wagens stapels regenbanden de woestijn in rijdt (of vliegt) die na afloop ongebruikt vernietigd worden vind ik dat ook wel een beetje verspillend.

Wat dat betreft zou het verschil maken om minder verschillende soorten banden te hebben. Nu slepen ze voor iedere race 5 compounds mee waarvan er 2 (de regenbanden) vaak helemaal niet gebruikt worden. Tijdens de race en qualificatie wordt er ook vaak maar van 2 banden echt gebruik gemaakt en beslissen alle teams dat de derde band niet optimaal is. Voor iedere soort band die je gebruikt moet je voor iedere auto verschillende setjes meeslepen. Voor iedere set die ze daadwerkelijk gebruiken zijn er nog 2 of 3 die ongebruikt in het magazijn blijven liggen. Maak er 1 regenband van en 2 droge banden en je spaart een hoop. Dat heeft uiteraard wel invloed op het verloop van de race. Met minder banden zijn er minder strategische opties en zal het nog vaker gebeuren dat alle teams exact hetzelfde plan heeft en ze allemaal een 1-stopper rijden.

Ik denk dat F1 de bandenwarmers wil afschaffen om te voorkomen dat de hele infrastructuur uit zo'n container in een "bandenwarmer" gepropt wordt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Chocoball

Can Red Bull Get Even Better With These Upgrades? | Tech Talk

Analyse van de RB19 upgrade met vriend van de sport Sam Collins

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

CAPSLOCK2000 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:07:
[...]
In vergelijking met een stel voetbalschoenen is het idioot hoeveel F1 kost. Voetbal trekt ook een hoop kijkers. De enige reden dat het F1-circus werkt is dat er grof geld wordt verdient met reclame en sponsordeals. Maar ja, daarvoor is imago super belangrijk.
Real Madrid spendeert per jaar 800M euro, das (bijna) 6x de budget cap in F1.
En meer dan 2x zo veel als de pre-cap budgetten van Fer/Mer/RB.

Met voetbal valt nu idd niet meer te vergelijken.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Laatst online: 15:39

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

YakuzA schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:13:
[...]

Real Madrid spendeert per jaar 800M euro, das (bijna) 6x de budget cap in F1.
En meer dan 2x zo veel als de pre-cap budgetten van Fer/Mer/RB.

Met voetbal valt nu idd niet meer te vergelijken.
Kan de infographics niet meer vinden, maar de grote f1 teams spenderen nog steeds >300 miljoen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Persoonlijk vind ik die nieuwe regels helemaal niks, als ze bij de vrije trainingen nu al niet voluit kunnen gaan om banden te sparen voor de kwalificatie. Kom op er moet data worden verzameld..

Hopelijk word deze regel niet de toekomst, ben er alleen wel bang voor omdat tegenwoordig alles pro milleu moet worden. Dan zullen de vrije trainingen waarschijnlijk wel saaier gaan worden,

In ieder geval iedereen veel plezier met de 3e vrije training :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

eens.
Dat we moeten kijken naar sustainabilty is prima.
Maar dit voelt toch verkeerd.

Anyway niet veel kunnen zien van FP1 en FP2.
De lijstjes van die sessies zeggen niet zo veel. Benieuwd wat FP3 gaat doen.
En zeker de Q vanmiddag

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Woefdram
Lijkt mij dat het nieuwe bandenreglement voor de kwalificatie wel heel erg in het voordeel is van de topteams. Verplicht wit in Q1 betekent volgens mij dat AT en Haas beide wel het haasje zullen zijn in Q1. Vraag mij toch echt af wat de FIA met deze wijziging beoogt. Kwalificatie lijkt mij zo een stuk voorspelbaarder te worden en dat is toch iets wat je juist niet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asdfqwerty
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 31-08 07:54
MikeyMan schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 12:21:
[...]
Kan de infographics niet meer vinden, maar de grote f1 teams spenderen nog steeds >300 miljoen.
Dat is dus nog steeds meer dan 1/2/3 F1 teams, en dan hebben we het over één club. Zo zijn er nog meer (die weliswaar waarschijnlijk niet allemaal zo veel uitgeven als Real Madrid). Daarnaast heb je nog alle fans die naar elke wedstrijd reizen en alle tenues en schoenen die voor elke wedstrijd nieuw gemaakt worden.

Ik denk dat je f1 moeilijk met voetbal kan vergelijken zonder de precieze cijfers te hebben. En ja er wordt veel uitgeven (en weggegooid) in F1. En misschien zijn de winsten van zulke bandmaatregelen klein, maar ze zijn er wel. F1 kan natuurlijk veel beter, door bijvoorbeeld niet de hele wereld rond te rijden. Maar als je maatregelen hebt die de hele sport veranderen kun je beter natuurlijk de sport opgeven. En dat begint natuurlijk ook bij jezelf, dus als je het niet eens bent met wat f1 doet, dan stop je met kijken. Als de f1 het genoeg verkloot en genoeg mensen stoppen dan gaan ze (hopelijk) dingen weer verbeteren. En als je daar geen zin in hebt dan zul je er mee moeten leven.

@MikeyMan ik heb je gequote maar dit is meer een generiek bericht :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
De long run van Max ziet er zeer goed uit. Stabiel in de lage 1:23

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Woefdram
Ik heb nu echt het idee dat ik zit te kijken naar gras dat aan het groeien is. Dit kwalificatieformat is echt verschrikkelijk saai en inderdaad één groot bandenmanagement circus. Ik snap geheel dat Verstappen dit afkraakte.

Normaal heb je na de vrije trainingen een idee welke teams snel zijn en welke niet. Nu heb ik dat totaal niet.

[ Voor 20% gewijzigd door Woefdram op 22-07-2023 13:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Butler
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:52
Woefdram schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:12:
Ik heb nu echt het idee dat ik zit te kijken naar gras dat aan het groeien is. Dit kwalificatieformat is echt verschrikkelijk saai en inderdaad één groot bandenmanagement circus. Ik snap geheel dat Verstappen dit afkraakte.
Ik ken het, ik wildne net een half flauwe opmerking maken maar om mijn post relevant te maken toch iets zinnigs over de qualie zeggen, maar het is gewoon..... niets, ja, beetje wind in de eerste bocht.... Dit is voor de kijker en de sport toch niet goed zo?

at your service

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:01
Wordt dit andere bandenreglement vaker toegepast dit seizoen ? Zo ja, is al bekend waar ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Registratie: Augustus 2006
Woefdram schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:12:
En het is voor 10 racers potentieel behoorlijk kansloos met dit warme weer, effectief heb je 7 setjes bruikbare banden (H+M) en 4 setjes nutteloze banden (S).

Als je Q3 niet haalt gebruik je geen softs en in de race lijken die banden ook niet/nauwelijks bruikbaar.
Nu weet je natuurlijk niet helemaal zeker of je q3 wel of niet haalt, maar toch.
Plenkske schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:16:
Wordt dit andere bandenreglement vaker toegepast dit seizoen ? Zo ja, is al bekend waar ?
Nog 1x, ik geloof Monza.

erutangiS

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 16:12

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 09:23:
[...]

Dat was niet de reden van mijn reactie
Het feit dat we een soortgelijk icoon hebben, maakt je reactie niet minder offtopic (en gezien het feit dat je 3 keer je post aanpast en mij lijkt te willen corrigeren ook niet ;)).

Nu weer ontopic aub.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Plenkske schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 13:16:
De ATA zou eerst 2x voor de zomerstop zijn alleen ging Imola niet door. @MrOleo wist het niet zeker maar de 2e keer wordt nu na de zomerstop in Monza inderdaad.
Pagina: 1 ... 5 ... 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord