iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Red Bull gives you wings, the FIA takes them away
Global warming.vliegnerd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:47:
Ik kan mij herinneren dat we ELK weekend zaten te smeken om regen en dat het nooit gebeurde echt jaren achter elkaar.
De laatste jaren regent het bijna elk weekend.
1e poging Italië was ook niet bepaald geslaagd dit seizoenloekf2 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:48:
[...]
Gelukkig Italie pas in september, was anders slalommen tussen de hagelstenen van 20 cm. Niet ok met het flinterdunne carbon.
Mijn boefje is liev!
Ik zou het doen!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Geen idee maar het is al een enorm stuk beter dan ViaPlayrammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Wie is die Amerikaanse tante die commentaar geeft bij F1tvpro?
[ Voor 2% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2023 13:55 ]
Die lijn loopt dood...PalingDrone schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Marko alweer met een telefoon in zijn hand gesignaleerd?
Mijn boefje is liev!
Met Nyck kostte het hem een rondje om te besluiten, moet ook in minder dan een rondje kunnen.PalingDrone schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Marko alweer met een telefoon in zijn hand gesignaleerd?
> Engineer: REGEN REGEN REGEN PANIEK PANIEK PANIEK!!
< RIC: euhm.....so what corner is it coming from first?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Als je de internationale versie kijkt, Danica Patrick!RedBullRacing schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
[...]
Geen idee maar het is al een enorm stuk beter dan ViaPlee
Danica Patrick?rammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Laura Winter of Rosanna Tennant? ik gok de 1erammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Ik zou het doen!
Instagram en Facebook zijn een tabblad verderLZ86 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:40:
Nou, we kijken naar de laatste stuiptrekkingen van Perez.
Van: IK KAN MEEDOEN EN BEN NET ZO GOED ALS MAX
Naar: crashen, niet door q1 komen, bedreigd gaan worden voor P2 in het WDC
Wat....een....kneus
Maar heel handig is het niet van Perez...
Ene Rachel?rammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
www.google.nl
Gelukkig zie je dat niet als ie zijn helm op heeftXfade schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:53:
Dat past dus niet bij Hulk dat haar zo.
Daar hebben we toch niks aan want ik heb op Twitter gelezen dat dat de gesaboteerde auto is.pilskes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Dat is snel, hier de bodem van de auto van Perez:

Verwijderd
Irritant he?rammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
Jaques VillenhulkenbergXfade schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:53:
Dat past dus niet bij Hulk dat haar zo.

Aah ze heet Daniqa Patrick.rammes schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:49:
[ Voor 6% gewijzigd door RedBullRacing op 21-07-2023 13:59 ]
Ik dacht dat ik de enige was.

Ik zou het doen!
een treffende spreuk
[ Voor 67% gewijzigd door DaniëlWW2 op 21-07-2023 14:01 ]
Klonk wat down.sambalbaj schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:57:
Horner is echt niet blij met PER
I served in a company of heroes.
Heb je daar wat meer context bij?sambalbaj schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:57:
Met knoflooksaus?AMARONE schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:59:
Wat een dwaas blijft het ook. Perez mogen ze van mij zo eruit doneren.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Nogal wiedes.sambalbaj schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:57:
Komt het nieuwe upgradepakket er en binnen vijf minuten gesloopt. Dat kan zomaar in de honderdduizenden dollars lopen. En nu kunnen ze het ook niet met twee auto's testen. Verstappen moet het weer doen. De monteurs van Perez kunnen vervolgens weer de puinzooi gaan fixen en die kant van de garage ervaart nu nooit eens succes van hun inspanningen. Oh en in de fabriek is al het werk voor die nieuwe onderdelen ook weggegooid. Hebben we ook nog de budget cap waar al die crashes ten koste van ontwikkelingen gaan.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Naar welk goede doel dan?AMARONE schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:59:
Wat een dwaas blijft het ook. Perez mogen ze van mij zo eruit doneren.
Help Checo de winter door?
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 21-07-2023 14:03 ]
Er zijn honderden mensen maandenlang bezig om een paar tienden te vinden en degenen die de laatste schakel is faalt. Van mij mogen ze nog veel harder zijn dan hoe ze bij Nyck d Vries waren. De rol van bestuurder is nogal belangrijk.

"Ricciardo's ambities liggen niet bij Alpha Tauri" zei hij. Perez moet echt opschieten met zijn best doensambalbaj schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:57:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Aah, bedankt voor het zeer verhelderende antwoord.

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
En alle concurrenten kunnen nog voordat de upgrades zijn gebruikt al meekijkenDaniëlWW2 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:01:
[...]
Nogal wiedes.
Komt het nieuwe upgradepakket er en binnen vijf minuten gesloopt. Dat kan zomaar in de honderdduizenden dollars lopen. En nu kunnen ze het ook niet met twee auto's testen. Verstappen moet het weer doen. De monteurs van Perez kunnen vervolgens weer de puinzooi gaan fixen en die kant van de garage ervaart nu nooit eens succes van hun inspanningen. Oh en in de fabriek is al het werk voor die nieuwe onderdelen ook weggegooid. Hebben we ook nog de budget cap waar al die crashes ten koste van ontwikkelingen gaan.
NvmMrOleo schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:53:
Hamilton alleen op de baan op inters in Hongarije.
Klinkt bekend.
[ Voor 10% gewijzigd door Plenkske op 21-07-2023 14:05 ]
Hij moet daarom niet het hele seizoen aan de kant maar gewoon even een rust pauze.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Die is het niet duspro_6or schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 13:59:
Patrick Danica?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wil je Formule 1 nog meer werk geven om het introfilmpje en website weer aan te passentweakduke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:03:
Perez krijgt steeds meer moeite met de druk die wordt opgebouwd en maakt domme fouten. Het zou mij niet verbazen als er een paar keuzes binnen Red Bull worden gemaakt rond de zomerstop.
CH4OS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:04:
Is er al ergens een replay van PER zijn glijer te vinden?Ik ben nu ergens wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Op F1 tv pro nu wel. Danica, Ant en Rachel
- tweakduke
CH4OS schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:04:
Is er al ergens een replay van PER zijn glijer te vinden?Ik ben nu ergens wel benieuwd hoe het eruit ziet.
Maar het grote tegenargument is al door anderen hier gegeven: PER staat tweede in het WDC, als ze hem vervangen verliezen ze die tweede plaats. VER haalt het WCC ook wel in z’n eentje binnen, maar voor ook die tweede plaats in het WDC hebben ze gewoon PER nodig.tweakduke schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:03:
Perez krijgt steeds meer moeite met de druk die wordt opgebouwd en maakt domme fouten. Het zou mij niet verbazen als er een paar keuzes binnen Red Bull worden gemaakt rond de zomerstop.
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Hier kon hij dus niets aan doen.
Het is Teena Gade
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Waarom hebben ze de tweede plaats in het WDC nodig? De WCC punten van Perez blijven gewoon bij Red Bull staan hoor.vliegnerd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:09:
[...]
Maar het grote tegenargument is al door anderen hier gegeven: PER staat tweede in het WDC, als ze hem vervangen verliezen ze die tweede plaats. VER haalt het WCC ook wel in z’n eentje binnen, maar voor ook die tweede plaats in het WDC hebben ze gewoon PER nodig.
Omdat Red Bull nog nooit WDC, WCC en P2 in het WDC heeft gehaald. Is een prestige dingetje.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:11:
[...]
Waarom hebben ze de tweede plaats in het WDC nodig? De WCC punten van Perez blijven gewoon bij Red Bull staan hoor.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
En zou zichzelf niet als Danica voorstellen aan Horner
- tweakduke
Ja daarom krijgt Perez ook wel zijn tijd, maar tjah ik denk dat het op een gegeven moment toch onhoudbaar wordt. Vooral als het vertrouwen maar niet terug komt.vliegnerd schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:09:
[...]
Maar het grote tegenargument is al door anderen hier gegeven: PER staat tweede in het WDC, als ze hem vervangen verliezen ze die tweede plaats. VER haalt het WCC ook wel in z’n eentje binnen, maar voor ook die tweede plaats in het WDC hebben ze gewoon PER nodig.
Nou ja we zullen het zien, het geeft in ieder geval weer speculaas.
Zouden ze daar echt iets om geven? Het enige wat boeit is P1 lijkt me.walteij schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:11:
[...]
Omdat Red Bull nog nooit WDC, WCC en P2 in het WDC heeft gehaald. Is een prestige dingetje.
Perez is de laatste races wel heel hard bezig om te zorgen dat ze het dit jaar ook niet halen. Alleen nu vervangen heeft geen zin, want de vervangen moet gewoon teveel punten halen om zelf P2 te kunnen halen.walteij schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:11:
[...]
Omdat Red Bull nog nooit WDC, WCC en P2 in het WDC heeft gehaald. Is een prestige dingetje.
Ze hebben ergens vorig jaar daar iets over gezegd.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:14:
Zouden ze daar echt iets om geven? Het enige wat boeit is P1 lijkt me.
[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 21-07-2023 14:16 ]
een treffende spreuk
Maar Ric moet ook nog ff te tijd krijgen om het te laten zien in de AT. Perez moet het heel gek maken om dit seizoen nog gewisseld te worden. Volgend jaar is hij weg als Ric niet tegenvalt, dat lijkt me na vandaag nog duidelijker.Mog schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:14:
[...]
Zouden ze daar echt iets om geven? Het enige wat boeit is P1 lijkt me.
- DaniëlWW2
- Niet online

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles bij elkaar is het al best 'heel gek' toch?Vuvuzela schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:16:
[...]
Maar Ric moet ook nog ff te tijd krijgen om het te laten zien in de AT. Perez moet het heel gek maken om dit seizoen nog gewisseld te worden. Volgend jaar is hij weg als Ric niet tegenvalt, dat lijkt me na vandaag nog duidelijker.
WK wiel ronddraaien, man man…mr thee schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:17:
Het wk duwen.
www.google.nl
- DaniëlWW2
- Niet online
En meteen valt de front wing endplate eraf.Everything is fine for now.
Maar hij staat nog wel op plek 2. Als hij dat verprutst dan is het over.albino71 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:17:
[...]
Alles bij elkaar is het al best 'heel gek' toch?
/mening
[ Voor 5% gewijzigd door MisteRMeesteR op 21-07-2023 14:21 ]
www.google.nl
Een paar miljoen rijker, een paar jaar ouder en aan aantal illusies armer.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:21:
NOR naar RBR, heb je een leuk team. Ik zie niet waarom RIC nu we 2e viool wilt spelen naast VER en eerder uitvloog naar Renault.
/mening
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Ik snap niet wat hier mis mee is? Hij stuurde blijkbaar naar links tijdens de klap en links brak af dus staat die nog verder naar links ja.
Dingen zien die er niet zijn...
'16 Peugeot 208 GTI By Peugeot Sport | '23 Mazda CX-60 Homura PHEV | Design junkie
Ik gok dat Ric 2023 wat wijzer is, hij heeft nu ook ff niet gereden en dan besef je dat het toch wel leuk kan zijn om naast nummer 1 te mogen staan en je momenten af te wachten.MisteRMeesteR schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:21:
NOR naar RBR, heb je een leuk team. Ik zie niet waarom RIC nu we 2e viool wilt spelen naast VER en eerder uitvloog naar Renault.
/mening
Verwijderd
Ik zie het probleem alCsotranme schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:24:
[...]
Ik snap niet wat hier mis mee is? Hij stuurde blijkbaar naar links tijdens de klap en links brak af dus staat die nog verder naar links ja.
/s vergeten
FTFYWillem30 schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:25:
Max gaat helemaal niet meer rijden deze sessie.
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Plus, in zijn periode naast Verstappen was hij samen met Verstappen aan het vechten om de kruimels achter Mercedes. Nu zou je racen in de snelste wagen en je team aan het constructeurskampioenschap helpen.Vuvuzela schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:24:
[...]
Ik gok dat Ric 2023 wat wijzer is, hij heeft nu ook ff niet gereden en dan besef je dat het toch wel leuk kan zijn om naast nummer 1 te mogen staan en je momenten af te wachten.
Denk niet dat hij de kans zou afslaan
Flickr PSN ID= cheironnl
Begin van dit jaar beweerden Mexicanen dat de auto van van Perez werd gesaboteerd door Red Bull. Dit probeerden ze duidelijk te maken door met pijlen aan te geven dat de stand van de voorwielen niet gelijk waren in een bocht. Iets wat normaal is met f1-auto's, zie bijv. deze uitleg: YouTube: The GENIUS Reason Why F1 Steering Looks BROKENCsotranme schreef op vrijdag 21 juli 2023 @ 14:24:
[...]
Mijn post hierboven is een poging lollig te zijn, maar wat nu met het uitleggen ervan is mislukt
[edit]: hier het betreffende Reddit-draadje: https://www.reddit.com/r/...omments/14xz2hc/sabotage/
[ Voor 12% gewijzigd door JeroenTheStig op 21-07-2023 14:34 ]
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |