Wat is er gebeurd met dat de auto zo slecht was vrijdag
Maar dat was geweldig gereden van top 3.
Mclaren 3 en 4
Maar dat was geweldig gereden van top 3.
Mclaren 3 en 4

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
erutangiS
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov
Waarom zou het mooi vinden van een pole voor Hamilton niet acceptabel zijn?hoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
Is het acceptabel als je na 5 poles voor Max deze van Lewis wel mooi vindt?
voor ham?renegrunn schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
Twitter zegt TL…
Sowieso schrijf je zo!
En blijkbaar terecht dat ze niet op Verstappen gokken deze keer.dawg schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 16:49:
Men zal eens Max op pole gokken. ***britten met hun (niet openlijke) haat voor Max.
Ik zou niet weten waarom niet. Geweldig gereden en 2 (of zelfs meer) geweldige coureurs die elkaar het vuur aan de schenen leggen. Dat is wat ik graag zie!hoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
Nou daar was hij iets langzamer dan in z’n eerste ronde.nadroJ schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:02:
Max had een gele sector 1, geen idee wat daar gebeurd is
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Sure, concurrentie is altijd leuk al ben ik met de jaren echt wel van Max gaan houdenhoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Lewis heeft weinig gun-factor, we blijven Hollanders...Napo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
Waarom zou het mooi vinden van een pole voor Hamilton niet acceptabel zijn?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Jouw mening, en niet iedereen hier is een Hollander, gelukkig maar overigenshoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Lewis heeft weinig gun-factor, we blijven Hollanders...
Bewust is onmogelijk met marges kleiner dan de tijd die het kost om met je oog te knipperenSithlord76 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
Had Max nu zo'n beroerde ronde of was het bewust om zo P2 te pakken? Ik begreep dat de kant van pole devuile kant is.
Spannend gaat het in iedergeval wel worde die eerste bocht, Hamilton en Verstappen...en dan Norris die er voorbij duikt?
Nee, hij startte de ronde slecht en ik denk dat zijn banden te heet werden in S2, waardoor hij een beetje ging glijden in de laatste bocht. Max was toch al niet al te tevreden over de auto deze sessie.DoubleDutch schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:03:
Max zijn auto aangepast voor de 2de sector waardoor hij in de 1ste en 3de het liet liggen?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Sowieso schrijf je zo!
Toch mooi, dat hij ook weer eens kan genieten.PalingDrone schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Volgens mij voelt deze pole voor hem wel zo
Max wilt altijd winnen al krijgt die de vieste spot op de gridSithlord76 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
Had Max nu zo'n beroerde ronde of was het bewust om zo P2 te pakken? Ik begreep dat de kant van pole devuile kant is.
Spannend gaat het in iedergeval wel worde die eerste bocht, Hamilton en Verstappen...en dan Norris die er voorbij duikt?
Voor mij is het meer die hosanna-sfeer eromheen. Bloedirritant.hoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Deze limburger gunt het hem ook niet hoor.hoevenpe schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Bewust op 0.003, dat zou een topprestatie zijnSithlord76 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
Waren geen jaren voor nodig toch? Vanaf het begin bij TR was hij briljant, maar ik was ook fan van Jos, dus wellicht wat bevooroordeeld. Mooi dat Lewis even laat zien dat hij toch ook wel een echte topper is. In de race zal RB het wel weer easy winnen, maar nice qualifying.dglavimans schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Sure, concurrentie is altijd leuk al ben ik met de jaren echt wel van Max gaan houden
Max wil altijd pole. Ook al is het de slechtste plek van de grid.Sithlord76 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Verwijderd
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Denk dat het meer is bij mij dat ik ook echt het oke vindt als die elke race wint en beetje root voor Max, dat heb ik lang niet perse gehad maar hij doet alles laatste tijd goed dus moeilijk om op te ‘haten’Snowdog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:06:
[...]
Waren geen jaren voor nodig toch? Vanaf het begin bij TR was hij briljant, maar ik was ook fan van Jos, dus wellicht wat bevooroordeeld. Mooi dat Lewis even laat zien dat hij toch ook wel een echte topper is. In de race zal RB het wel weer easy winnen, maar nice qualifying.
dit was een van de oprechtste die ik denk ik van hem gehoord heb het is geen gewoonte meer dus denk dat ie hier ook wat meer van genietCass Casey schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:09:
Geweldig om die reactie van Hamilton te horen. De ontlading! Ben verre van een fan van hem, maar mooi om dat te horen. En voor race-fans wel gaaf om Max in elk geval niet helemaal vooraan te zien. Heb eigenlijk wel weer zin in een inhaalrace van hem.
Het blijft Hongarije... Na Monaco, en misschien Zandvoort, de makkelijkste baan daarvoor.Mog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:07:
Helaas zal hij Verstappen niet lang achter zich kunnen houden morgen.
Nouja, nog wel een enorm verschil met Monaco, dat gaat hem echt niet lukken (als de RB beetje up to speed is). En ook Zandvoort is dan nog wel een stuk beter. Monaco is gewoon echt van een heel andere orde.TheBrut3 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:11:
[...]
Het blijft Hongarije... Na Monaco, en misschien Zandvoort, de makkelijkste baan daarvoor.
Weer een prutstart van Verstappen en dan zit Norris er ook nog tussenTheBrut3 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:11:
[...]
Het blijft Hongarije... Na Monaco, en misschien Zandvoort, de makkelijkste baan daarvoor.
[ Voor 83% gewijzigd door DaniëlWW2 op 22-07-2023 17:27 ]
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Ja, maar dat hebben ze al een tijdje.Cass Casey schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:16:
Hebben ze nu voor morgen vrije banden keuze ?
Ik kan niet anders zeggen dan dat de teams lekker losgingen!G_Dragon schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 14:03:
Ben heel benieuwd naar deze kwalificatie! Want daar hebben alle teams banden op lopen sparen, dus ergens verwacht ik dat ze daar nu ook meer losgaan dan anders. Ben om die reden heel nieuwschierig!
erutangiS
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Die paars was. Dus als je maar iets langzamer bent is het al geel. Die paarse sector 2 is waar het om ging. Helaas sector 3 er niet aan kunnen rijgen.TinusXIII schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:04:
[...]
Nou daar was hij iets langzamer dan in z’n eerste ronde.
een treffende spreuk
Ultra hard zeiken en proberen de FIA te beïnvloeden inderdaad. Twee races geleden was het nog een shitbox of a car (Dat roept Lewis al het hele jaar en gooit heel z'n team en de fabriek voor de bus) en moest Toto zelf op de radio komen om Lewis te vragen om te stoppen met zeiken en nou maar eens te gaan racen.Major_ton schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:18:
Hoe graag ik Max ook op P1 zie, je kan niet ontkennen dat Lewis en het team van Mercedes er ultra hard aan werken om weer aan de top mee te doen. Mooi voor hun om te zien het resultaat ernaar is en dat ook McLaren er steeds beter bij zit. Hopelijk kan Aston Martin ook weer mee gaan doen om het podium.
Jawel, maar met DRS van de Red Bull weinig kans om vooraan te blijven normaal gesproken. Vooral topsnelheid komen ze tekortTinusXIII schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:28:
Normaal gesproken is die Mercedes best redelijk in racepace. Ik ben benieuwd morgen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
[ Voor 13% gewijzigd door Notlupus op 22-07-2023 17:35 ]
[ Voor 28% gewijzigd door Dj-sannieboy op 22-07-2023 17:48 ]
Hij is vandaag de PerezHelp!!!! schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:23:
Jesuz, wat zal RUS zich nu beroerd voelen.........![]()
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Elect a clown, expect a circus.
[ Voor 4% gewijzigd door Hari-Bo op 22-07-2023 17:52 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
InderdaadSlasher schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:49:
Mooi hoor HAM op pole is weer eens wat anders
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dan is hij samen met Perez de Perez, want Perez staat op P9
[ Voor 42% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 16:58 ]
Verwijderd
Verstappen van de dag: Hamilton
Niet. Tenzij hele late safetycar of iemand met genoeg marge om de fastest lap te pakken.RCBL schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:12:
Kennelijk is de MER op rood in de marge beter dan RBR. Op medium en hard niet.
Vraag is: hoeveel zullen ze morgen rijden op rood?
Nah, dan is de uitslag voor morgen al bekend.TinusXIII schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:14:
[...]
Niet. Tenzij hele late safetycar of iemand met genoeg marge om de fastest lap te pakken.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat ligt meer aan je eigen perspectief denk ik, Hamilton is gewoon een uiterst sympathieke gozer, maar met de voorgaande jaren is het in NL soms wat doorgeslagen vanwege de Merc die gewoon te powerful was. Max zit nu in die positie en die heeft ook af en toe op z'n boardradio genoeg te klagen. Als je echt denkt dat Hamilton een onsympathieke gozer is, dan moet je denk ik even bij jezelf ten rade gaan, want dat is hij absoluut niet (of niet meer dan andere rijders).pilskes schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:00:
Als het Norris, Zhou of iemand anders was die Pole pakte dan was het prima. knip
[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 16:59 ]
Het is een stille roep van VER dat RIC bij RBR terug moet komen
Er zijn genoeg redenen om Hamilton onsympathiek te vinden. Hij voert constant een act op ("best crowd ever"), probeert constant RB af te stoppen door de FIA te beïnvloeden (pas vanaf augustus starten met auto komend jaar, insinuaties over valsspelen), gooit constant zijn team onder de bus(Toto die moet ingrijpen) en neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn acties. Na Silverstone 2022 een cynische opmerking maken over wel door Copse kunnen met twee autos terwijl op de vergelijkingsvideo duidelijk zichtbaar was dat hij hem naar buiten liet lopen terwijl Max naast hem zat in vergelijking met Leclerc die hij ruimte gaf. Ook zijn hele LHBTQ act, een paar jaar terug maakte hij nog zijn neefje belachelijk op social omdat hij een jurk aan had.Snowdog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:35:
[...]
Dat ligt meer aan je eigen perspectief denk ik, Hamilton is gewoon een uiterst sympathieke gozer, maar met de voorgaande jaren is het in NL soms wat doorgeslagen vanwege de Merc die gewoon te powerful was. Max zit nu in die positie en die heeft ook af en toe op z'n boardradio genoeg te klagen. Als je echt denkt dat Hamilton een onsympathieke gozer is, dan moet je denk ik even bij jezelf ten rade gaan, want dat is hij absoluut niet (of niet meer dan andere rijders).
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
+1 HAM heeft er gewoon een goede ronde neergezet op het juiste moment ik vond zn reactie in de auto echt niet gemaakt ofzo hij was oprecht blijPjottski schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:46:
Laten we aub de 2021 sfeer voor wat het is. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde om de sfeer weer giftig te laten worden vanwege de uitslag van vandaag.
Dat moet ik hem nageven, hij was oprecht blij. Sowieso vind ik hem wel weer wat relaxter overkomen de laatste tijd, op dat geklaag tijdens Oostenrijk na dan.Wognummer schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:51:
[...]
+1 HAM heeft er gewoon een goede ronde neergezet op het juiste moment ik vond zn reactie in de auto echt niet gemaakt ofzo hij was oprecht blij
Whataboutisme is hier ongewenst.codex schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:43:
[...]
Er zijn genoeg redenen om Hamilton onsympathiek te vinden. Hij voert constant een act op ("best crowd ever"), probeert constant RB af te stoppen door de FIA te beïnvloeden (pas vanaf augustus starten met auto komend jaar, insinuaties over valsspelen), gooit constant zijn team onder de bus(Toto die moet ingrijpen) en neemt geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn acties. Na Silverstone 2022 een cynische opmerking maken over wel door Copse kunnen met twee autos terwijl op de vergelijkingsvideo duidelijk zichtbaar was dat hij hem naar buiten liet lopen terwijl Max naast hem zat in vergelijking met Leclerc die hij ruimte gaf. Ook zijn hele LHBTQ act, een paar jaar terug maakte hij nog zijn neefje belachelijk op social omdat hij een jurk aan had.
Neemt niet weg dat het een verschrikkelijk goede coureur is en ik kan genieten van zijn prestaties op de baan, maar ik kan weinig sympathieks ontdekken de laatste jaren.
[ Voor 21% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-07-2023 16:55 ]
Een bevrijding inderdaadPalingDrone schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 17:05:
[...]
Volgens mij voelt deze pole voor hem wel zo
Ik denk dat het hem naar zijn bol is gestegen en dat Toto daar best wel eens een aandeel in kan hebben. In principe is het vast een goeie gozer, maar hij vertoont wel wat vervelend gedrag buiten de baan.Snowdog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:56:
[...]
Dit soort shit kan je ook prima van Max zeggen, niet alsof hij niet Lewis opzettelijk van de baan reed in Monza en daarmee wegkwam. Wat betreft het neefje belachelijk maken, zal wel weer een social media thing zijn dat is opgeblazen, geen idee, heb het niet meegekregen. Ding is wel dat als Max capriolen uithaalt dat allemaal prima is, maar als een andere rijder het doet, ah dan is het ineens een groot probleem. Het is niet zo moeilijk om uitspraken van dit soort mensen te vinden die niet zo handig zijn, maar ik heb er geen twijfel aan dat Hamilton in principe gewoon een goeie gozer is, jij wel?
Grotendeels met je eens maar ik vind vooral de plek waar Lewis het uithaalde nogal twijfelachtig. Copse is een supersnelle bocht. Iedereen weet als je daar iemand eraf kegels dat dat ernstige gevolgen kan hebben. Dat is echt wat anders dan iemand eraf tikken in een chicane of een langzame bocht. Iemand eraf tikken is al heel oud. Maar dat gebeurt meestal op een relatief onschuldige plek. Lewis vond het blijkbaar prima dat het kans op serieus letsel ernstig verhoogd was. En juist dát is veelzeggend over wie hij echt is.Snowdog schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:56:
[...]
Dit soort shit kan je ook prima van Max zeggen, niet alsof hij niet Lewis opzettelijk van de baan reed in Monza en daarmee wegkwam. Wat betreft het neefje belachelijk maken, zal wel weer een social media thing zijn dat is opgeblazen, geen idee, heb het niet meegekregen. Ding is wel dat als Max capriolen uithaalt dat allemaal prima is, maar als een andere rijder het doet, ah dan is het ineens een groot probleem. Het is niet zo moeilijk om uitspraken van dit soort mensen te vinden die niet zo handig zijn, maar ik heb er geen twijfel aan dat Hamilton in principe gewoon een goeie gozer is, jij wel?
Die grote mond is nooit anders geweest. Dat was al destijds met Renault en Abiteboul bijvoorbeeld. Het zal wel iets Frans zijn of zo.ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:23:
Ik begin me eerlijk gezegd steeds meer te ergeren aan Alpine/Renault. Elke keer weer de grootste mond over wat voor stappen ze gaan zetten, dat ze bij Mercedes aan kunnen sluiten, dat ze echt wel wat kunnen want ze zijn een fabrieksteam. Ook dit weekend weer, bij de vrije trainingen lijken ze best wat te kunnen. Vervolgens komt kwalificatie: plek 12 en 15. Ondertussen zijn ze dit jaar voorbij gegaan door Aston Martin, McLaren en is nu zelfs Alfa Romeo () er voorbij. De enige teams die er nu onder lijken te staan dan zijn Alpha Tauri, Williams en Haas, die allemaal veel minder te besteden hebben. Wat is nou de meerwaarde van zo'n team dat telkens een grote mond heeft om vervolgens niets waar te maken?
Ik moet er wel bij aangeven dat deze reactie lichtelijk bevooroordeeld is, omdat ik Renault echt een ***merk vind en Gasly één van mijn favoriete coureurs is. Zo zonde om hem bij zo'n team te zien...
Op basis van 1 team met een bepaalde geschiedenis van dit soort stunts maar eventjes een heel land veroordelen, toe maar.CH4OS schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Die grote mond is nooit anders geweest. Dat was al destijds met Renault en Abiteboul bijvoorbeeld. Het zal wel iets Frans zijn of zo.
Iets (typisch) Frans noemen, is gelijk een heel land veroordelen? Right....Amphiebietje schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:29:
Op basis van 1 team met een bepaalde geschiedenis van dit soort stunts maar eventjes een heel land veroordelen, toe maar.
Geheel mee eens!MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
Voor mij (kijkend sinds 1985>) begint de charme van de 'pinnacle of autosport' er nu toch wel af te gaan. Waar het vroeger nog draaide om wie gewoon de snelste auto kon maken, is het nu met alle extra/nieuwe regels meer een eenheidsworst aan het worden van benzine en banden besparende auto's.
Te zot voor woorden dat er nu in de FP's gewoon minder wordt gereden om banden uit te sparen...
Noem me maar een ouwe ..., maar ik ben toch meer voor klepel naar beneden, tot het gaatje gaan tijdens alle sessies en als in de race je benzine op is of je banden ben je zat, ga je naar binnen en ga je met vers rubber en niet teveel brandstof weer 15 rondjes knallen...
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq