Managen was al heel belangrijk en is nu nog belangrijker geworden, ik ben het met je eens dat dat de F1 niet per definitie spannender maakt (in ieder geval niet voor mij), maar misschien vinden anderen het juist wel weer super spannend.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
Voor mij (kijkend sinds 1985>) begint de charme van de 'pinnacle of autosport' er nu toch wel af te gaan. Waar het vroeger nog draaide om wie gewoon de snelste auto kon maken, is het nu met alle extra/nieuwe regels meer een eenheidsworst aan het worden van benzine en banden besparende auto's.
Te zot voor woorden dat er nu in de FP's gewoon minder wordt gereden om banden uit te sparen...
Noem me maar een ouwe ..., maar ik ben toch meer voor klepel naar beneden, tot het gaatje gaan tijdens alle sessies en als in de race je benzine op is of je banden ben je zat, ga je naar binnen en ga je met vers rubber en niet teveel brandstof weer 15 rondjes knallen...
Tja.... F1 is een marketinginstrument geworden, Pirelli ontwikkeld de bandjes op een dergelijke manier dat niemand er eigenlijk iets mee kan.
Het zou voor ons mooi zijn als er veel meer op het scherpe gereden kan worden.
Het zou voor ons mooi zijn als er veel meer op het scherpe gereden kan worden.
Cogitationis poenam nemo patitur
Nah RB heeft meestal meer tijd nodig om de auto beter af te stellen. Elke keer zijn ze minder in dit soort weekenden voor kwalificatie, maar met de racepace zit het goed. Die merc maakt geen kans vooral op de harde band.Treveo schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 18:58:
Zou RBR dit weekend meer moeite hebben met de goede afstelling vinden doordat RIC nu vaste rijder is geworden?
Hij bereidde toch altijd de setups voor in de sim?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Zekers. En Hongarije 1998 was precies zo'n moment wat me daarom is bijgebleven. Driestopper voor Schumacher die de derde stint voluit moest om het te laten werken.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
Voor mij (kijkend sinds 1985>) begint de charme van de 'pinnacle of autosport' er nu toch wel af te gaan. Waar het vroeger nog draaide om wie gewoon de snelste auto kon maken, is het nu met alle extra/nieuwe regels meer een eenheidsworst aan het worden van benzine en banden besparende auto's.
Te zot voor woorden dat er nu in de FP's gewoon minder wordt gereden om banden uit te sparen...
Noem me maar een ouwe ..., maar ik ben toch meer voor klepel naar beneden, tot het gaatje gaan tijdens alle sessies en als in de race je benzine op is of je banden ben je zat, ga je naar binnen en ga je met vers rubber en niet teveel brandstof weer 15 rondjes knallen...
YouTube: F1 1998 Hungarian Grand Prix (GP Race highlights)
[ Voor 0% gewijzigd door Killjoy op 22-07-2023 21:49 . Reden: Derde, niet tweede ]
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Abiteboul is enorm bijgetrokken!CH4OS schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 19:25:
[...]
Die grote mond is nooit anders geweest. Dat was al destijds met Renault en Abiteboul bijvoorbeeld. Het zal wel iets Frans zijn of zo.
Hij is nu Hyundai WRC baas, hele sympathieke man geworden
Dat.. lijkt me sterk, heb je een voorbeeld van deze sterke claim?Ryur schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 21:57:
[...]
Hij is nu Hyundai WRC baas, hele sympathieke man geworden
An sich vind ik 'strakkere' regels niet per definitie slechter, andere takken van sport (nascar, indy deels) hebben sinds de eerste dagen ook flink wat regels gekregen, maar die waren altijd in de 'geest van de race'.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
DRS werd toegevoegd omdat F1 wagens geen gaten meer slaan in de lucht, nee het werd het een strijd hoe zo'n klote mogelijke luchtstroom voor de persoon achter je te krijgen dat je onmogelijk meer achter iemand kon rijden, dan maar flipflap oplossing.
Elk jaar is weer een balans tussen willen en kunnen, mogen en doen, milieu en prestaties.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Volgens Alonso komt het door de nieuwe banden van Pirelli waar ze sinds Silverstone mee rijden. Ben dan wel benieuwd hoe dat zit? Waarom is het dan zo dat teams als Aston Martin en RedBull hier hinder van ondervinden en Mercedes en McLaren ervan profiteren.
Zie: https://racingnews365.nl/...ndere-red-bull-prestaties
Max had FP2 gebruikt voor long runs. Data die Mercedes niet heeft. We gaan het morgen zien.
Hamilton passeren moet lukken mits Max geen poep start heeft en de McLarens erbij vliegen.
De wedstrijd ga ik niet live bekijken, wil dat samen met de vrouw (welke middagpost heeft) in de avond bekijken.
Hamilton passeren moet lukken mits Max geen poep start heeft en de McLarens erbij vliegen.
De wedstrijd ga ik niet live bekijken, wil dat samen met de vrouw (welke middagpost heeft) in de avond bekijken.
[ Voor 23% gewijzigd door Chevy454 op 22-07-2023 22:07 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Silverstone is wel echt scoreboard journalistiek. Max reed na een matige start gewoon makkelijk weg en ging daarna in bandenspaar modus. Die heeft het echt geen seconde zwaar gehad. Door de SC kwam alles aan het eind wat compacter binnen.Woudloper schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 22:06:
Volgens Alonso komt het door de nieuwe banden van Pirelli waar ze sinds Silverstone mee rijden. Ben dan wel benieuwd hoe dat zit? Waarom is het dan zo dat teams als Aston Martin en RedBull hier hinder van ondervinden en Mercedes en McLaren ervan profiteren.
Ik zag gisteren toch echt een tabel met long stints. Hamilton reed er een met mediums maar was niet bepaald snel vergeleken met de anderen:Chevy454 schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 22:06:
Max had FP2 gebruikt voor long runs. Data die Mercedes niet heeft. We gaan het morgen zien.
FP2 race sims are here! New tyre allocation rules made it a bit tougher as programs changed.
— Toni Sokolov (@tonisokolov1011) 21 juli 2023
Red Bull still has the advantage, but the midfield is closing in. Ferrari did okay, but they're under question.
I will update the table ASAP. #HungarianGP #F1 pic.twitter.com/b6PcYkddhk
Maar goed, het zegt niet veel zolang we niet weten hoeveel brandstof ze mee hadden.
Het is moeilijk inhalen morgen. Als Max er niet snel langs kan, dan zal hij lange tijd achter Hamilton rijden. Dan kunnen we zien wat dat doet met Max en zijn auto. Dat kost allemaal meer moeite dan rustig op P1 banden managen tot het eind.
Hopelijk wordt het een stevige ouderwetse strijd tussen Max en Lewis. Ook al is de kans redelijk groot dat Max wel snel inhaalt en daarna weg rijdt.
Max komt de laatste tijd echter niet meer zo goed weg bij de start. We zullen zien. Van mij mag iedereen winnen, als de race maar niet saai is.
Hopelijk wordt het een stevige ouderwetse strijd tussen Max en Lewis. Ook al is de kans redelijk groot dat Max wel snel inhaalt en daarna weg rijdt.
Max komt de laatste tijd echter niet meer zo goed weg bij de start. We zullen zien. Van mij mag iedereen winnen, als de race maar niet saai is.
Wat een hoop negativiteit hier. Ik heb wel zin in morgen en de komende races. Veld lijkt dichter bij elkaar te zitten dan ooit, Max lijkt eindelijk wat concurrentie te hebben. Is toch mooi voor de sport? Jammer voor de pure Max-fans die het alleen leuk vinden als hij vooraan staat en wint, maar voor de racefans is dit toch veel leuker? Alleen hopen dat het geen treintje rijden wordt, morgen.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
Wel grappig dat iedereen roept moeilijk inhalen, vorig jaar vergeten?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
McLaren wat mij betreft grootste positieve verassing. Dat ze er weer met twee auto’s bij staan laat zien dat Silverstone geen one-off was. Mooi voor de rest van het jaar. Morgen zal ik in ieder geval weer gespannen voor de TV zitten. Het voelt weer als de periode van Mercedes dominantie voor mij om ondanks zijn favorietenrol voor de TV te zitten met het gevoel “anyone but Hamilton”.
Ik heb voor de lol eens uitgerekend hoe groot het verschil is in afstand tussen Max en Lewis.
17,155 centimeter. Dat na een rondje van 4,381 km.
De diameter van een Pioneer TS-G1720F tweeweg auto speaker. Mijn voet van een maatje 43 past er niet eens tussen.
De diameter van een Pioneer TS-G1720F tweeweg auto speaker. Mijn voet van een maatje 43 past er niet eens tussen.
[ Voor 6% gewijzigd door Marc H op 23-07-2023 00:24 ]
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Ik vind vooral de link tussen 17,155 cm en een Pioneer auto luidspreker eentje die we in de gaten moeten houdenMarc H schreef op zondag 23 juli 2023 @ 00:08:
Ik heb voor de lol eens uitgerekend hoe groot het verschil is in afstand tussen Max en Lewis.
17,155 centimeter.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
Een positieve verassing.Afwezig schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 23:51:
McLaren wat mij betreft grootste positieve verassing. Dat ze er weer met twee auto’s bij staan laat zien dat Silverstone geen one-off was. Mooi voor de rest van het jaar. Morgen zal ik in ieder geval weer gespannen voor de TV zitten. Het voelt weer als de periode van Mercedes dominantie voor mij om ondanks zijn favorietenrol voor de TV te zitten met het gevoel “anyone but Hamilton”.
Aston Martin is wel weggezakt zeg. En waar is FER eigenlijk?
Mijn boefje is liev!
Alonso zei er een paar dagen geleden dit over:Illegal_Alien schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 23:26:
Wel grappig dat iedereen roept moeilijk inhalen, vorig jaar vergeten?
Driver61 zegt dit:Overtaking is not easy at the Hungaroring, but sometimes there are very strange races with unpredictable weather, so we have to be prepared to get the most out of it and score as many points as possible.
The Racing Spot:The Hungaroring is a twisty, technical track with many 180-degree corners and few overtaking zones, meaning that over a race weekend qualification is crucial.
https://www.pirelli.com/g...-most-of-the-time--52219/
Dus ja, over het algemeen is het lastig inhalen op dit circuit.
Als Hamilton vanmiddag slecht weg komt, fouten maakt of de race pace niet hoog genoeg weet te krijgen, dan zal Verstappen er vast ergens vrij snel langs kunnen. Als ze aan elkaar gewaagd gaan zijn, dan wordt het lastiger voor Verstappen. Niet onmogelijk.
Het kan betekenen dat hij meer dan vijf laps achter Hamilton rijdt en dat heeft een effect op de racepace en bandenslijtage van Verstappen.
De zachtste banden geselecteerd, zachter dan vorig jaar, en de ATA gooit het wat in de war.
Het maakt mij niet uit wie wint. De kans op mooie gevechten tussen meerdere topcoureurs in de kop van het veld is juist goed. Ik heb liever dit dan Verdtappen op pole. En mocht het niet de strijd worden tussen P1 en P2, dan grote kans op strijd tussen P2 en P3. Kan zijn dat Hamilton slecht start, dat zou jammer zijn voor de race. En ook wel voor Hamilton, die heeft in Q3 gewoon 100% gepresteerd.
Het scheelde een haartje, maar ik gun het Lewis wel.
Op racepace zal hij 't wel gaan afleggen tegen Max. But it ain't over 'til the fat lady sings.
Op racepace zal hij 't wel gaan afleggen tegen Max. But it ain't over 'til the fat lady sings.
Max zijn starts zijn al t hele jaar slecht. Hij ligt derde na de eerste bocht 😁 en dat is fijn. Kan hij eindelijk vechten voor een overwinning.
Pas achteraf doorgehad dat Piastri P4 heeft gehaald
Die nieuwe update en de nieuwe banden werken goed voor de McLaren.
Die nieuwe update en de nieuwe banden werken goed voor de McLaren.
Helemaal met je eens hoor. Behalve dat benzine sparen; dit is tijdens de race van alle tijden is.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
Het is gewoon sneller om minder kilo benzine mee te nemen en op 95% de race te rijden, dan genoeg benzine mee te nemen om de hele race 100% te knallen.
Het hele jaar? Tis anderhalf keer mis gegaan.sly___ schreef op zondag 23 juli 2023 @ 08:22:
Max zijn starts zijn al t hele jaar slecht. Hij ligt derde na de eerste bocht 😁 en dat is fijn. Kan hij eindelijk vechten voor een overwinning.
Als je al sinds 1985 kijkt heb je niet echt goed opgelet, want het heeft altijd zo gewerkt.MasterMaceMichu schreef op zaterdag 22 juli 2023 @ 20:33:
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Dat gezeur op de F1 en wijzigingen in het format enz. zijn ook van alle tijden. Vroegah was alles beter….Mog schreef op zondag 23 juli 2023 @ 08:59:
[...]
Als je al sinds 1985 kijkt heb je niet echt goed opgelet, want het heeft altijd zo gewerkt.
Verwijderd
Dit was het verschil:Marc H schreef op zondag 23 juli 2023 @ 00:08:
Lewis was pole nog bijna kwijt uit de laatste bocht.
Overzicht van het aantal banden wat nog over is blijkbaar nog niet beschikbaar.
Ze zijn maar gestopt met hun voorspellingen welke strategie het snelste is.
Hebben ze al een paar races geleden opgegeven.TinusXIII schreef op zondag 23 juli 2023 @ 11:26:
Ze zijn maar gestopt met hun voorspellingen welke strategie het snelste is.
Bij dezeChocoball schreef op zondag 23 juli 2023 @ 11:21:
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/67334icAPIcIESbw4aLxofjr.jpg?f=fotoalbum_large)
Vooral veel used banden over. Verklaart waarom strategie bepalen erg lastig gaat worden.
Ik vermoed dat hij maar anderhalve start heeft gezien en dan zit je al gauw op het hele jaar..MikeyMan schreef op zondag 23 juli 2023 @ 08:34:
[...]
Het hele jaar? Tis anderhalf keer mis gegaan.
Norris wel slim gedaan.
Die is de enige in de top10 die dus op nieuwe mediums kan starten?
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Die 3 stopper slaat toch nergens op? Als je al voor de 3 stopper gaat, doe je dat toch met een tweede setje mediums in plaats van hard. Zeker als je de harde band maar 18 rondjes zou gaan gebruiken.Chocoball schreef op zondag 23 juli 2023 @ 11:21:
[Afbeelding]
Dat zou alleen zinnig zijn als de winst van nieuwe hards groter is gedurende die 18-20 rondes dan het verlies door de extra stop, maar als de slijtage vergelijkbaar gaat zijn als de F2 race vanochtend, gaat die winst er niet/nauwelijks zijn.PWM schreef op zondag 23 juli 2023 @ 12:21:
[...]
Die 3 stopper slaat toch nergens op? Als je al voor de 3 stopper gaat, doe je dat toch met een tweede setje mediums in plaats van hard. Zeker als je de harde band maar 18 rondjes zou gaan gebruiken.
Misschien dat Gasly, Ocon en Ricciardo die strategie gebruiken omdat ze geen nieuwe hards en mediums hebben, maar iedereen met een nieuwe set mediums of hards zie ik zeker niet op de gesuggereerde driestopper gaan.
Toen deden ze nog niet zo moeilijk over een beetje brandstof tekort.ZeromaNoiS schreef op zondag 23 juli 2023 @ 09:38:
[...]
Dat gezeur op de F1 en wijzigingen in het format enz. zijn ook van alle tijden. Vroegah was alles beter….

[ Voor 3% gewijzigd door pacificocean op 23-07-2023 12:43 ]
Uiteindelijk viel Prost alsnog uit, trouwens.pacificocean schreef op zondag 23 juli 2023 @ 12:39:
Toen deden ze nog niet zo moeilijk over een beetje brandstof tekort.
[Afbeelding]
Wat de RB altjid had, in de bochten snel; mechanische grip lijken ze hier een beetje te hebben verloren? Alhoewel ik altijd het idee heb dat het een kwestie is van een torxschroefje een halve slag draaien al zoveel uitmaakt.
[ Voor 36% gewijzigd door xzaz op 23-07-2023 12:58 ]
Schiet tussen de palen en je scoort!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Russell?YakuzA schreef op zondag 23 juli 2023 @ 12:15:
[...]
Norris wel slim gedaan.
Die is de enige in de top10 die dus op nieuwe mediums kan starten?
De weersverwachting voor de race vandaag is 32°C met zon en volgens Pirelli gaan de banden dat niet leuk vinden. Daarmee wordt een 3 stop strategie zeer waarschijnlijk de enige optie voor de teams.PWM schreef op zondag 23 juli 2023 @ 12:21:
[...]
Die 3 stopper slaat toch nergens op? Als je al voor de 3 stopper gaat, doe je dat toch met een tweede setje mediums in plaats van hard. Zeker als je de harde band maar 18 rondjes zou gaan gebruiken.
Lijkt wel alsof het voor een (kinder) animatieserie is...
Haha vond het wel erg creatief en leuk gedaanCH4OS schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:24:
[...]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Leuk, 60 pit stops, daar moet wel iets mis gaan.Chocoball schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:20:
[...]
De weersverwachting voor de race vandaag is 32°C met zon en volgens Pirelli gaan de banden dat niet leuk vinden. Daarmee wordt een 3 stop strategie zeer waarschijnlijk de enige optie voor de teams.
Met 3 stops per auto heeft Ferrari 6 kansen om totaal de verkeerde banden op het verkeerde moment te kiezenHarry Nak schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:40:
[...]
Leuk, 60 pit stops, daar moet wel iets mis gaan.
(Of zouden ze inmiddels qua strategie hebben bijgeleerd?)
Aan de andere kant... Zoveel banden zijn er niet meer over per auto, gezien ze (in totaal) 8 sets hebben ingeleverd (1 na FP1, 1 na FP2 en 2 na FP3).dr.lowtune schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:47:
Met 3 stops per auto heeft Ferrari 6 kansen om totaal de verkeerde banden op het verkeerde moment te kiezen
[ Voor 10% gewijzigd door CH4OS op 23-07-2023 13:53 ]
Dat kan gezellig worden in de pitstraat dan
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Over Ferrari en strategie gesproken. Ik heb nog eens Spa 2022 teruggekeken (loop een weekje voor
). Leclerc die toen in de voorlaatste ronde een pitstop maakte voor FL, vervolgens op Kemmel door Alonso wordt ingehaald, tijdens zijn snelle ronde weer Alonso inhaalt, en alsnog 0,6s langzamer is dan de FL. Om vervolgens een +5 te krijgen voor speeding in the pitlane en achter Alonso te finishen. Dat was toch ook een blunder van jewelste.
Of vorig jaar Hongarije het weer / de omstandigheniet goed lezen en waar iedereen de hards mijd gaat Ferrari wat op de hards rijden en zakt compleet door het ijs.
Of vorig jaar Hongarije het weer / de omstandigheniet goed lezen en waar iedereen de hards mijd gaat Ferrari wat op de hards rijden en zakt compleet door het ijs.
"OK, we are looking at intermediates. What do you think. Question?"dr.lowtune schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:47:
[...]
Met 3 stops per auto heeft Ferrari 6 kansen om totaal de verkeerde banden op het verkeerde moment te kiezen
Wat het dus ook is (soort van): https://www.formula1.com/...wOPhoa1ZxVR9J3cJZoqT.htmlCH4OS schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:24:
[...]
F1 has also created exclusive cartoon avatars for each of the 20 drivers on the grid that will be used throughout Sunday’s race, further bringing the broadcast to life.
[ Voor 21% gewijzigd door Richard117 op 23-07-2023 14:03 ]
Ik schakel echt net in. Iets met HAM en VER in de pit?
Leuk trouwens, die ticker balk onderaan het beeld bij de F1TV pre-show met wat info over de race en wat statestieken
Leuk trouwens, die ticker balk onderaan het beeld bij de F1TV pre-show met wat info over de race en wat statestieken
[ Voor 53% gewijzigd door Jasphur op 23-07-2023 14:13 ]
Nee hoor, niets aan de hand, pit lane ging open en HAM was sneller weg vanuit het proefstartvak dan VER die in de fast lane stond.Jasphur schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:12:
Ik schakel echt net in. Iets met HAM en VER in de pit?
Inters? Ik denk dat ze naar full Wets gaan met 32 graden CChocoball schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:58:
[...]
"OK, we are looking at intermediates. What do you think. Question?"
Kansje op een SC vandaag?
Het grid is ook vrij bijzonder volgens de NOS: 1, 2, 3, 4, 5, 9, 11, 18, 13, 17.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Er is 100% van de races 80% kans op een SC.Jasphur schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:25:
Kansje op een SC vandaag?
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
True... Zat naar de volgorde van het lijstje te kijken
Zo heb er wel zin in, ben wel benieuwd wat car 44 gaat doen. Mij maakt het niet uit, hopelijk een leuke spannende race, iedereen heel veel fun ik ben off hier tot straks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Jij bent niet de enige.De_Bastaard schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:28:
Ik ben benieuwd naar nummer 3 :-)
Speciaal weekend. Sky sport en nog iemand doen een kind vriendelijke versie. Vandaar deze poppetjes en mochten kind reporters ook vragen stellen.CH4OS schreef op zondag 23 juli 2023 @ 13:24:
[...]
https://corp.formula1.com...-at-hungarian-grand-prix/
[ Voor 16% gewijzigd door TrekDr0p op 23-07-2023 14:34 ]
Alleen omdat McLaren misschien het record meest opeenvolgende racewins kwijt raakt, zet ik in op Norris als winnaar vandaag.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Je zou als Terry Crews maar alleen bekend staan om een gifje in Nederland 
Cringy interview van Viaplay haha
Cringy interview van Viaplay haha
[ Voor 19% gewijzigd door dglavimans op 23-07-2023 14:42 ]
Verwijderd
Ik voel het... Er gaat vandaag iets geks gebeuren in de race en Hulkenberg haalt daardoor zijn eerste podium
Sam Colins… maat.
ik heb ook zin in de HAM vs VER battle, maar nou ook weer niet zoveel
Wishfull thinking, ik hou ervanVerwijderd schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:45:
Ik voel het... Er gaat vandaag iets geks gebeuren in de race en Hulkenberg haalt daardoor zijn eerste podium
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
erg benieuwd naar de starts.
HAM en Mercedes traditioneel goede starters
NOR lijkt dit ook wel te kunnen.
VER heeft z'n momenten dus kan nog een leuke start en T1 worden.
Hoop op een leuke ouderwetse clean battle.
En benieuwd naar de pace en strategien.
Zouden de FER's nog wat kunnen doen.
En heeft PER nog wat in zich.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Hoe ver gaat Russel komen vanaf P18DarkSide schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:50:
Wat kan Ricciardo in de AT laten zien.
Genoeg
Vandaag gaat mijn aandacht uit naar RIC. Maar er zijn zeker genoeg dingen om te volgen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Iedereen heel veel plezier met de race!
Hopelijk komen ze de eerste paar bochten goed door, want met hun weet je het maar nooit
Hopelijk komen ze de eerste paar bochten goed door, want met hun weet je het maar nooit
:strip_exif()/f/image/XQnrGLL0DUaOTzGxJS51ltWI.jpg?f=fotoalbum_large)
Max start op de vieze kant, Norris ook nog met nieuwe mediums. Denk dat Max Norris niet tegen gaat kunnen houden.DarkSide schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:50:
I served in a company of heroes.
De F1 camera heli: https://www.flightradar24.com/HAHBY/3143f8ef
Max P3 na de eerste bocht, maar hij draait het tijdens de race alsnog makkelijk om in een overwinning. Kortom; fijne race
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Ik ben benieuwd hoe de start verloopt. Het zou mij niet verbazen als Max terugvalt naar P3 en later aan een inhaalrace begint voor P1.
Iedereen in ieder geval veel plezier en hou het gezellig.
Iedereen in ieder geval veel plezier en hou het gezellig.
"When you grow up your heart dies"
Veel plezier alvast. Hopen op een leuke enerverende race.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja precies, het gaat allemaal wat te gemakkelijk de laatste tijd. We willen weer bloed zweet en tranen zoals in '21dglavimans schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:55:
Fijne race! Hopen op wat strijd
Fijne race. Het wordt spannend en verrassend.
Goedemiddag! Ik ben deze race ook weer van de partij, ik zal weer de interessantste ronde tijden posten. Veel plezier iedereen!
Kunnen we petitie doen om sam collins vaker on-the-grid te zien. Die man brengt zoveel positieve energie
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
23 Jul 2023, 14:45:10, Lap 1
fijne race allen! kijken hoe lang het rubber het vol gaat houden
at your service
F1TV Live gaat al bijna uit van een 2-stopper.
Have fun allemaal, benieuwd naar de start en of Ham genoeg race pace heeft voor een mooie lange battle voor de winst.
Kom op Max!!
Kom op Max!!
Fijne race allemaal. ☺️
Benieuwd naar de eerste bocht. 😵
Benieuwd naar de eerste bocht. 😵
En toch hoor ik hem soms ook tenenkrommende dingen zeggen. Zoals weinig training zorgt voor leuke races. Maar dat is nou net iets wat tegen het DNA van de F1 ingaat naar mijn mening.mnarijnm schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:56:
Kunnen we petitie doen om sam collins vaker on-the-grid te zien. Die man brengt zoveel positieve energie
Fijne race allen! Hoop op een beetje actie voor het eerst dit seizoen
Hier missen een 1 en een 0.StefanVerkerk schreef op zondag 23 juli 2023 @ 14:57:
RISK OF RAIN FOR F1 RACE IS 0%
Heel fijne race!! Hopelijk een memorabele!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |