Je zegt het gekscherend, maar als je de comments op Twitter leest.... De DtS kijkers ofzosjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:01:
P4 voor Max, dat wordt hem niet dit weekend. Zonde...
Als Mercedes nu snel kan zijn dan vraag ik mij af wat de uiteindelijke snelheid van de Red Bull gaat worden.
ligt het nou aan mij of leek de MER nog erg te stuiteren op dit circuit?
Tja, social media. Ik denk ik zal degenen die zo denken eens voor zijn met wat sarcasme...Exocet schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:23:
[...]
Je zegt het gekscherend, maar als je de comments op Twitter leest.... De DtS kijkers ofzo
"When you grow up your heart dies"
Jup, hoeven verder niet te kijken dit weekend dussjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:01:
P4 voor Max, dat wordt hem niet dit weekend. Zonde...
Als Mercedes nu snel kan zijn dan vraag ik mij af wat de uiteindelijke snelheid van de Red Bull gaat worden.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Moet ik vast rekening houden met "...best crowd ever!" en "nicely done George, nicely done"YakuzA schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:50:
[...]
Jup, hoeven verder niet te kijken dit weekend dus
Move along, nothing to seeTrekDr0p schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 21:31:
ligt het nou aan mij of leek de MER nog erg te stuiteren op dit circuit?
(het viel me ook al op maar volgens mij is die regel qua verticaal stuiteren niet meer actief)
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ferrari vond ik ook nogal stuiteren over dat supergladde asfalt, vooral lekker zichtbaar op dat veels te lange saaie rechte stuk.Chevy454 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:30:
[...]
Move along, nothing to see
(het viel me ook al op maar volgens mij is die regel qua verticaal stuiteren niet meer actief)
Over stuiteren gesproken, bij de Red Bull leek het meer op een soort van flow in plaats van stuiteren. Veel soepeler.
Mercedes effe in the picture met hun opengedraaide motoren, wat een feest.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Wat is er nu eigenlijk met de wagen van Nyck aan de hand? Ik dacht dat hij hem net uit de barriers vandaan hield? Of had hij toch schade?
INB4 Alonso P3 morgen in QualiAmaze86 schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 22:56:
Mercedes effe in the picture met hun opengedraaide motoren, wat een feest.
Max waarschijnlijk P1 met nieuwe onderdelen, Ferrari lijkt ook goed (m.n. LeGreg)
Nog ff FP2 meepakken straks om 00:00 NU
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
FP2 begint al over 5 minutenp0st schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:24:
Nog ff FP2 meepakken straks om 00:00
F1TV Live begint altijd al een kwartier voor het begin van de trainingen.
[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 05-05-2023 23:38 ]
VER meteen weer erg snel. FER nog sneller.
[ Voor 25% gewijzigd door hansvk op 05-05-2023 23:39 ]
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Zo MAG maakt een mooie zwieper.
Ik zie Günther weer denken, niet weer schade
Die zucht van Steiner hahaha
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Vorig weekend ook al. Toch iets om eens goed op te lossen.sjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:40:
Max heeft continu ruzie met zijn headrest.
Dat was een close call met Perez...
Die is idd wel wakker nusjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:49:
Dat was een close call met Perez...
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Norris nu al 5 honderdste sneller dan de P1 tijd van vorig jaar
Edit: Melroy leest mee
Edit: Melroy leest mee
[ Voor 18% gewijzigd door Blik1984 op 05-05-2023 23:53 ]
Vergat daardoor wel ff waar precies de pitingang zat....
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 19:18
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Nou verstappen op de baan na het geklungel aan zijn headrest. Wat een tijden worden er al gereden, sneller dan vorig jaar.
Kleinigheidje blijf je houden,beter nu dan zondag natuurlijkPalingDrone schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:54:
[...]
Vergat daardoor wel ff waar precies de pitingang zat....
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
PER lijkt het niet te kunnen vinden dit weekend. NOR en ALB zitten er lekker bij.
Raar baantje is dit. Icm die kleuren lijkt 't soms alsof je naar een game zit te kijken.
Haters everywhere but I don’t really care
Leclerc en muurtjes...
[ Voor 4% gewijzigd door Illegal_Alien op 06-05-2023 00:20 ]
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
- tweakduke
Leclerc bezorgt toch nog een rode vlag, alleen vraag ik me toch af hoe dan daar.
Charles heeft weer zijn gebruikelijke ontmoeting met de muur.
Boem is ho.
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Te vroeg.. Het is nog maar FP2..sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:21:
-
Maar het is ook typisch LECmnarijnm schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:22:
Maar dit is opnieuw dat een auto gewoon geen grip kan vinden. Zoals in FP1
Mijn boefje is liev!
- tweakduke
Hij bleef maar op de rem staan, waardoor hij rechtuit bleef gaan. Dit terwijl daar toch wel ruimte is om wat anders te doen, vreemde actie en dat moet hij toch wel eens weten.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Was twee minuten weg en zo te zien is Leclerc weer gecrasht?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als ik geen long run meer doe, dan jullie ook niet.tweakduke schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:24:
Hij bleef maar op de rem staan, waardoor hij rechtuit bleef gaan. Dit terwijl daar toch wel ruimte is om wat anders te doen, vreemde actie en dat moet hij toch wel eens weten.
een treffende spreuk
Zal wel wat gemist hebben, maar hoort die klok niet stil te staan?
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
CorrectDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:24:
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Alleen tijdens kwalificatie en de race.Illegal_Alien schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:25:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- tweakduke
In de training loopt de klok doorIllegal_Alien schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:25:
Toch nog een herstart.
Vroeger te veel naar Centerparcs geweest.sjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:21:
een treffende spreuk
Happy B-Day @DaniëlWW2 !
Als je dat nu zondag tijdens de race ook doet. Wie weet is er een correlatie.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:24:
Gefeliciteerd BTW.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Euh, niemand die die Armco ff rechttrekt voordat ze de boel hervatten?
NOR zit er weer bij. MCL toch iets gevonden? MER doet nog niet echt mee zo lijkt...
Mijn boefje is liev!
Verbaasde ik me ook over ja.PalingDrone schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:29:
Euh, niemand die die Armco ff rechttrekt voordat ze de boel hervatten?
Ze kunnen in ieder geval het circuit weer lekker bijwerken met een likje verf. Charles heeft een paar mooie strepen getrokken.
Niet anders dan verwacht toch? Telkens als PER capsones krijgt valt ie door de mand. Straks zijn de straten circuits op, en dan haakt ie permanent af en moet ie oppassen voor ALO.sjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:59:
PER lijkt het niet te kunnen vinden dit weekend. NOR en ALB zitten er lekker bij.
Straks maar even de VT2 samenvatting kijken met Crash Lerc

Laten we iig vt3 even afwachten tot hij de setup van ver heeft. En dan zal het wel weer aan de auto liggen.sjaool schreef op vrijdag 5 mei 2023 @ 23:59:
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Gefeliciteerd! Dat de Q maar een leuk cadeau mag wordenDaniëlWW2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:24:
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Komt ie misschien schuin in de muur met meer schade als gevolg. Aan bijvoorbeeld de nieuwe vloer.tweakduke schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 00:24:
Die herstart na de rode vlag was toch ook wel ongewoon? Die tecpro barrier had gewoon gefixt moeten worden, want als er daar nog iemand af was gegaan had die zijn werk niet gedaan.
Maarja, geen proefstarts bij de pit exit, dus einde FP een proefstart is de enige optie. En daarvoor zal de FIA wel gezwicht zijn (al dan niet door teams die meteen daarover begonnen te zeuren dat ze zonder herstart één van de drie proefstart mogelijkheden kwijt waren).
Maarja, geen proefstarts bij de pit exit, dus einde FP een proefstart is de enige optie. En daarvoor zal de FIA wel gezwicht zijn (al dan niet door teams die meteen daarover begonnen te zeuren dat ze zonder herstart één van de drie proefstart mogelijkheden kwijt waren).
Vorig jaar gingen Ocon en Sainz er ook af in een bocht zonder Tecpro met 30+G als ik me niet vergis.RobertMe schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 11:37:
Die herstart na de rode vlag was toch ook wel ongewoon? Die tecpro barrier had gewoon gefixt moeten worden, want als er daar nog iemand af was gegaan had die zijn werk niet gedaan.
Indien er nu een ongeluk was dan hadden de monteurs harder voor hun geld moeten werken. Dubieuze beslissing voor de show want reparatie had langer geduurd en was de sessie feitelijk ten einde dus geen finaal rondje zwaaien naar de toeschouwers.
Net de hightlight gezien van FP1 en 2. Wellicht toch de Q maar eens kijken vanavond
kan nog grappig worden
De vrijdaganalyse in de samenvatting en vertaling.
- Verstappen reed in een klasse apart. Teamcollega Perez had moeite met de balans te vinden op een steeds sneller wordende baan. Op een ronde verloor hij 0,489 seconden op Verstappen en ook zijn long run verliep niet optimaaal. Marko gaf aan zodra Max zich goed voelt gaat die als de brandweer en is de afstand tussen Verstappen en Perez weer op het gebruikelijke niveau. Volgens Perez lag het aan een achterblijver op het rechte stuk anders was het verschil kleiner geweest. Perez geeft aan dat zijn afstelling nog gewijzigd wordt en dat hij zich meer comfortabel in de wagen moet voelen.Verder verbleef Verstappen een tijdje in de garage omdat zijn helm bleef haken aan een lus. De snelle oplossing van Red Bull kon niet op de goedkeuring van FIA commissaris Jo Bauer rekenen.
- Ferrari is waarschijnlijk niet eens een concurrent op een snelle ronde. Sainz verloor 0,385 op Verstappen. Zijn longrun over 5 ronden was 1 seconde langzamer per ronde (Verstappen 1.32,322 - Sainz 1.33,318). Ferrari wou niet dezelfde fouten met banden als in Baku of Jeddah maken en is vooral bezig geweest met de racevoorbereiding. De nieuwe ondervloer moest daarbij helpen maar bracht juist meer verwarring. In bepaalde bochten wordt de achterkant van de wagen onberekenbaar wat het vertrouwen weghaalt bij de coureurs. De rode vlag van Leclerc zorgde voor een eerder einde van de race voobereiding. De kans bestaat dat Ferrari weer teruggrijpt naar de oude vloer.
- Mercedes mioest wederom vastellen dat de W14 diva gedraag vertoonde. Met een baantermperatuur in de 1e vrije training leek hoopvol met Russell op 1 Hamilton op 2. Bij de 2e vrijte training was de baantemperatuur 10 graden lager en stond Hamilton 8e op een seconde achterstand en Russel op plke 15. In de long run was Mercedes iets sneller dan Ferrari.
- In de race moeten Mercedes en Ferrari beducht zijn op Aston Martin die op de 2e plek staat qua bandenmanagement.
- In het grote middenveld maakte vooral McLaren en Haas indruk. De nieuwe ondervloer van Mclaren die in Baku gepresenteerd werd liet zijn potentie zien. Met een aangepaste ondervloer had Haas een schot in de roos voor wat betreft de achterbanden en kunnen nu ook lager rijden zonder dat bouncing optreedt.
- De grote vraagtekens zijn het asfalt en het weer. Niemand kan aangeven hoeveel grip het nieuwe asfalt geeft dus de kans op een foute afstelling is groot. Door de rode vlag van Leclerc zijn de long runs van beperkte waarde. Het nieuwe asfalt geeft minder grip dan verwacht, naast de ideale lijn is de baan extreem vuil wat de komende dagen niet zal veranderen. Wel heeft het invloed op de afstelling van de wagens. Aston Martin is zelfs van mening wie zondag aan de rechterkant start rekening moet houden met plaatsen verlies.
- Voor zondag zijn onweersbuien voorspeld die de race kunnen onderbreken. De Amerikaanse wet schrijft voor dat een wedstrijd dan meteen gestaakt moet worden. Iedereen die in het open staat moet dan kunnen schuilen ook al regent het niet. De verwachting nu is dat het onweer zondagochtend zal zijn en een droge race. Wel brengt dat met zich mee dat het rubber weer van de baan is.
- Dit jaar is de pit stop tijd korter en hoewel Pirellii een 1 stopper verwacht kan er een gok genomen worden met meerdere bandenwissels.
Dus bij de eerste donder en bliksem een rode vlag en iedereen de wagen uit en de pitgarage in?Voor zondag zijn onweersbuien voorspeld die de race kunnen onderbreken. De Amerikaanse wet schrijft voor dat een wedstrijd dan meteen gestaakt moet worden. Iedereen moet dan schuilen ook al regent het niet.
Ik denk eerst de wagen de pit inrijden en dan pas eruit?Jasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:05:
[...]
Dus bij de eerste donder en bliksem een rode vlag en iedereen de wagen uit en de pitgarage in?
Blijkbaar bij wet, iedereen die open zit moet kunnen schuilen ook al regent het niet. Vorig jaar in IndyCar werd de race in Nashville een uur later pas verreden door de aanwezigheid van onweer.Jasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:05:
[...]
Dus bij de eerste donder en bliksem een rode vlag en iedereen de wagen uit en de pitgarage in?
Mag dat bij een rode vlag? Dacht dat ze dan op de fast lane moesten blijven. Tentje er overSilent Thunder schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:09:
[...]
Ik denk eerst de wagen de pit inrijden en dan pas eruit?
Op zich begrijpelijk. Maar hoe doet het publiek dat? Bijvoorbeeld bij CotA? Die hebben nogal wat open tribunes zonder gebouwen in de buurt. Of geldt de wet alleen voor coureurs?Chocoball schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:17:
[...]
Blijkbaar bij wet, iedereen die open zit moet kunnen schuilen ook al regent het niet. Vorig jaar in IndyCar werd de race in Nashville een uur later pas verreden door de aanwezige onweer.
Zoals gezegd iedereen die in het open staat, maakt niet uit of het een steward, toeschouwer of coureur isJasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:19:
[...]
Op zich begrijpelijk. Maar hoe doet het publiek dat? Bijvoorbeeld bij CotA? Die hebben nogal wat open tribunes zonder gebouwen in de buurt. Of geldt de wet alleen voor coureurs?
Maar dat wisten we al van MER toch?Chocoball schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 14:58:
De vrijdaganalyse in de samenvatting en vertaling.
- Mercedes mioest wederom vastellen dat de W14 diva gedraag vertoonde.
Sorry, kon het niet laten.
Iedereen met bord op schoot naar FP3 aan het kijken zo?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Eerst nog even het kwartiertje F1 TV kijken voordat FP3 begintbasvn schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:17:
Elon zit al te kijken, hmm welk bod zal ik eens uitbrengen
Alpha Tauri staat te koop. Maar dan zal dat wel full electric moeten worden.DutchCrownNL schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:30:
Elon zit al te kijken, hmm welk bod zal ik eens uitbrengen
Die heeft gewoon een naam hoor.
X Æ A-12.
De fast lane is toch in de pitstraat?Jasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:18:
[...]
Mag dat bij een rode vlag? Dacht dat ze dan op de fast lane moesten blijven. Tentje er over
Ik lees het als "iedereen moet in de gelegenheid gesteld worden om te schuilen zonder de wedstrijd te missen". Dat zegt dus niks over dat er een schuiplek moet zijn, maar wel dat iedereen in de gelegenheid moet zijn om te schuilen zonder of als sportman niet meer mee te doen aan de wedstrijd of als toeschouwer de wedstrijd te missen.Jasphur schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 15:19:
[...]
Op zich begrijpelijk. Maar hoe doet het publiek dat? Bijvoorbeeld bij CotA? Die hebben nogal wat open tribunes zonder gebouwen in de buurt. Of geldt de wet alleen voor coureurs?
RaceX als teamnaamsjaool schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:30:
[...]
Alpha Tauri staat te koop. Maar dan zal dat wel full electric moeten worden.
Weet niet of het de late aanvangstijd of de vrijwel zekere zege voor Max is, maar deze race gaat grotendeels langs me heen. Kan er niet enthousiast voor worden (nog).
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Live timing F1 app doet het niet, meer mensen daar last van?
[ Voor 3% gewijzigd door werphengel op 06-05-2023 18:45 ]
Oops! Something went wrongwerphengel schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:44:
Live timing F1 app doet het niet, meer mensen daar last van?
En via de F1 website: Sorry, something's not working
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 06-05-2023 18:48 ]
Max denkt dat het al Q3 is?

Zag ik nou een marshall op het water staan?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Live timing via de app werkt weer.
Dat is de grap
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Iedereen op soft behalve de beide Alpines, die rijden op medium.
Genoeg miljardairs, maar publiek zit er amper. Nou zou ik er zelf ook niet gaan zitten in de volle zon met die luchtvochtigheid. Zou uit mijn stoel drijven door het zweet.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Albon heeft geheugenuitbreiding nodig.
Dat is meestal zo tijdens VTs, dat het nog niet vol zit, tijdens Q zal het wel voller zitten.loekf2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:52:
Genoeg miljardairs, maar publiek zit er amper. Nou zou ik er zelf ook niet gaan zitten in de volle zon met die luchtvochtigheid. Zou uit mijn stoel drijven door het zweet.
Al lang klaar met eten maar we zitten altijd vroeg aan tafel met jonge kinderen.basvn schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:17:
Doen we dat niet dan gaat de jongste in een v12 motor gill geluid.
Nee, dat is Jesus uit Cuba.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Lijkt me ook niet echt een baan waar je veel kan zien. Andere circuits kan je nog wel andere bochten zien hier alleen het stukkie voor je.loekf2 schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 18:52:
Dus als er een druppel regen valt, Red Flag en de mensen laten schuilen en dan een herstart?Chocoball schreef op zaterdag 6 mei 2023 @ 14:58:
Voor zondag zijn onweersbuien voorspeld die de race kunnen onderbreken. De Amerikaanse wet schrijft voor dat een wedstrijd dan meteen gestaakt moet worden. Iedereen die in het open staat moet dan kunnen schuilen ook al regent het niet. De verwachting nu is dat het onweer zondagochtend zal zijn en een droge race. Wel brengt dat met zich mee dat het rubber weer van de baan is.
Geen wonder dat de Kentucky Kid destijds waardeloos was in de regen in de MotoGP in zijn begin jaren.
- tweakduke
Nieuwe versnellingsbak onderdelen voor Verstappen en Sainz
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2023-2042
Nieuwe PU onderdelen voor Stroll, Norris en Albon
https://www.fia.com/sites...0this%20Competition_1.pdf
https://www.fia.com/docum...4/season/season-2023-2042
Nieuwe PU onderdelen voor Stroll, Norris en Albon
https://www.fia.com/sites...0this%20Competition_1.pdf
VER gaat in de Q voor een 1.26.nogwat 
Auto ziet er megastabiel uit, benieuwd of dat zo blijft vanavond
Auto ziet er megastabiel uit, benieuwd of dat zo blijft vanavond
[ Voor 45% gewijzigd door PalingDrone op 06-05-2023 19:03 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |