Oh!
Misschien hoopt Max op een DRS van Sar om nog een paar seconden te stelen.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik hoop dat de officials niet in de weg staan...
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Nee, Red Bull rekent er achter. Lijkt er op dat die van 19.5s uitgaan.marcelcee schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:40:
Nee, ervoor
carmageddon spelen met het publiek, ook leuk
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1 | VER | 1:31.056 |
2 | PER | 1:30.897 |
Die wil ook proberen te bowlen met journalisten in de laatste ronde pitlane
at your service
Hoe zie je dat dan?Zewatanejo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
VER moet nu naar binnen, nu zijn de banden wel op...
[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 07-05-2023 22:42 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Inderdaad, dat lijkt me een slimme zetStefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:41:
Ik gok dat ze Verstappen zo binnen gaan halen als hij binnen DRS komt te zitten op Perez na zijn pitstop. Nog 1 - 2 rondjes.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Jij werkt voor Ferrari?Zewatanejo schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
VER moet nu naar binnen, nu zijn de banden wel op...
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Je gaat het bijna denken heDaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
Max gaat straks naar softs?
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
[ Voor 39% gewijzigd door CodeCaster op 07-05-2023 22:43 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
SAR zit volgens mij al lang op een ronde.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
Oh!
Steel @mjjveldt zijn verwachting niet! Ik verklaarde hem nog voor gek 10+ ronden geleden maar het gaat gewoon gebeuren.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
Max gaat straks naar softs?
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Dat dus. Als een raket aan het begin van de race terwijl PER op Mediums niet uitliep kon nooit bevoordelijk zijn de banden normaal gesproken. Nu 45 ronden FL's en lekker bijblijven..CodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:40:
[...]
Ik geloofde het ook niet op ronde ~25, maar we zijn er inmiddels 18 verder... Hoe dan?
[ Voor 5% gewijzigd door Gekkenhuis op 07-05-2023 22:43 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Beetje onsportief...Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
Ik hoop zo hard op een ploffende harde band nu!
james marsden als ik het goed zagDj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:41:
Dat was niet Federer
Zou BOT niet leuk vindenDj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
https://f1manager.info/ranking/4605
Op een ongeluk hopen, sympathiek zeg!Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
Je kunt het niet laten heDj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:42:
PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
"When you grow up your heart dies"
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Alsof dit een gevecht gaat worden haha. Max gaat zijn bandjes even opwarmen een paar rondjes en dan hup met DRS er zo voorbij.G_Dragon schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Lets fight!
48.Jeroenvde89 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Ronde 51 is ‘t klaar voor PER
"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Op verzoek van het productieteam van Netflix. Ze willen spannende beelden hebben.LZ86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Slechte stop om PER te helpen
Nee dus.StefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Max wordt gevraagd of hij deze stint voorzichtig wil beginnen.
Ik denk eerder om ze niet precies naast elkaar te krijgen en "haantjesgedrag" op dat moment te voorkomen.LZ86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dit is zijn moment, nu moet hij het laten zienJackson6 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Perez met zn titel ambities.
Doe dat nou niet... Voegt helemaal niks toe.LZ86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Dat lukt niet best?StefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
9 tienden langzamer dan Perez volgens mij, best fors.LZ86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Flickr PSN ID= cheironnl
Max en een stint voorzichtig beginnen? Dat is zeldzaam haha.
48 denk ikJeroenvde89 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Ronde 51 is ‘t klaar voor PER
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Vind dat een vreemd verzoek. Erop en erover wat mij betreft, voordat hij in de slipstream het beste van z'n mediums oprookt.StefanVerkerk schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:44:
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Nou dat heeft in het verleden wel zin gehad...KlaasjeNL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:46:
[...]
Vind dat een vreemd verzoek. Erop en erover wat mij betreft, voordat hij in de slipstream het beste van z'n mediums oprookt.
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gasly?sjaool schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:46:
https://www.formula1.com/en/vote.html
Die is wel duidelijk denk ik zo.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Flickr PSN ID= cheironnl
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit topic is gesloten.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq