Haters everywhere but I don’t really care
Als hij dit nog 5+ ronde volhoud sowieso.Jron667 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:32:
Gaat Verstappen straks naar softs?
Rondetijden voor ronde 38wontcachme schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:32:
Gat opeens naar 17 sec
1 | VER | 1:31.199 |
2 | PER | 1:32.314 |
[ Voor 14% gewijzigd door LZ86 op 07-05-2023 22:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Monza 2021 incoming?LZ86 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:33:
17 seconden. Bye bye PER
[ Voor 8% gewijzigd door StefanVerkerk op 07-05-2023 22:34 ]
als hij er nu dicht achter had gezeten zou er geen gevecht zijn. Zou dus zeer dom zijn van Perez.Verwijderd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:32:
[...]
Lijkt mij dat hij de banden aan het sparen is voor het echte gevecht.
Rondetijden voor ronde 39
1 | VER | 1:31.444 |
2 | PER | 1:31.755 |
Als het Max lukt om een vrije pitstop te rijden, dan is dat echt een bijzondere prestatie.Edd schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:34:
Je zou bijna denken dat ze Max door laten rijden tot die een vrije stop heeft op Checo
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Frappant. Met zwaardere auto en inhaalacties.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Cogitationis poenam nemo patitur
Hij is zelfs nog aan het uitlopen op PER met zijn nieuwere banden
[ Voor 26% gewijzigd door Silent Thunder op 07-05-2023 22:36 ]
Dat mag niet, hij moet wisselen.Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Waarom zou Max uberhaupt moeten stoppen? Die rijd de race gemakkelijk uit op deze banden toch
Misschien een toch een fout en een flat spot?Dentist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:35:
Per verliest nu redelijk hard..
Rondetijden voor ronde 40
1 | VER | 1:31.288 |
2 | PER | 1:31.640 |
Natuurlijk, maar dan krijgt hij een DSQ aan z'n broek.Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Waarom zou Max uberhaupt moeten stoppen? Die rijd de race gemakkelijk uit op deze banden toch
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als hij punten wil halen zou hij wel moeten stoppenSilent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Oja klopt, je moet idd 1 keer stoppen ja
Echt een masterclass van VER deze pot
Sure Damon Hill zal wel weer wat negatiefs postenBullet NL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Is er nog iemand die aan Max twijfelt?
https://f1manager.info/ranking/4605
Sparen zodat Max een gratis stop heeft?!DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Perez moet nu wel banden aan het sparen zijn. Kan niet anders.
sparen voor wat ?DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
als max nieuwere banden heeft straks
Het is nog 16 laps. Hij had beter gewoon een seconde per ronde sneller kunnen rijden sinds de pitstop, dan had hij nooit in de gevarenzone gezeten.DaniëlWW2 schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Hoop nu vooral dat Max geen materiaalpech krijgt en dat er geen rood of VSC of SC komt. Dat verdient hij niet.Bullet NL schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Is er nog iemand die aan Max twijfelt?
Al klaar om je schoen op te eten?Gekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:05:
[...]
Met het doortrappen van VER? I call bullshit op ronde 45 pit
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Nog 3 rondes.Gekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:05:
[...]
Met het doortrappen van VER? I call bullshit op ronde 45 pit

⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Rondetijden voor ronde 41
1 | VER | 1:31.004 |
2 | PER | 1:31.506 |
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
Omdat max hier even een punt maakt richting Per.MC_Sparkles schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:37:
Waarom niet pitten al voor de mediums? Meer rondjes voor de inhaalactie
Omdat hij uitloopt nu?MC_Sparkles schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:37:
PSN: xMaurice93
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die medium moet 't dan wel kunnen volhouden tot 't eindMC_Sparkles schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:37:
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Dat denk ik ook idd. Ik denk dat hij het zonder verlies trackpositie gaat proberenDentist schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
[...]
Omdat max hier even een punt maakt richting Per.
Mijn angst nu ook voor Verstappen. Don't jinx it!Dj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
Lang geleden dat er een bandje geploft is 🙈
Gebruikt voor dat afgebroken Q rondje.werphengel schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:36:
Max heeft toch geen nieuwe softs meer?
Haters everywhere but I don’t really care
Shut up.
Welke inhaalactieMC_Sparkles schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:37:
Ja dat zag er echt bagger uit heHollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
Wow! Ik dacht dat er echt water in het zwembad zat.. zelfs dat is nep lol.
Welke pitstop tijd rekenen ze mee?
⏩ PVOutput☀️
Ja, maar pitstop kan altijd anders lopen dan verwacht. Onnodig om nu te pushen op hards, mediums redden dit ook en is er nog meer pace voor hem.
En Stroll en Verstappen op de oudste bandenDj-sannieboy schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
Lang geleden dat er een bandje geploft is 🙈
Rondetijden voor ronde 42
1 | VER | 1:31.122 |
2 | PER | 1:31.314 |
Het blijft natuurlijk Amerika. Als iemand natte voeten krijgt wordt het een rechtszaakHollowGamer schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
Wow! Ik dacht dat er echt water in het zwembad zat.. zelfs dat is nep lol.
Wat betekent dit? Track position minus 1.7?sjaool schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
-1.7s op PER
Als ik ongelijk heb geef ik dat rustig toe maar dit gaat ook alle verwachtingen/specificaties van de harde band te boven

rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Zou het persoonlijk wel mooi vinden als Max gewoon voor op Per blijft liggen na zijn pitstop. Dan is de vernedering toch iets groter denk ik.metofzonder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:38:
Bizar dit, fantastische rit van Verstappen. Verdient een prachtig einde met een pass on track op Perez.
Maarja, als er iets mis gaat bij de pitstop heb je minder tijd om het goed te maken.
Flickr PSN ID= cheironnl
Als ie nu stopt dan komt ie op 1.7s achter Perez
Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik zou ook al stoppen, om het voordeel van die nieuwe banden te maximaliseren. Of je moet zeker zijn dat je er voor op de baan komt, maar dat lijkt me wel een risico.
Je houd weinig rondjes over om nog je banden voordeel te gebruiken moest je er toch achter komen.
Er wordt een coureur weer ff met beide benen op de grond gezetsjaool schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:39:
Dit is wel een goedmaker voor Baku zeg. Echt genieten zo.
Vaak bu'j te bang!
Ik geloofde het ook niet op ronde ~25, maar we zijn er inmiddels 18 verder... Hoe dan?Gekkenhuis schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:39:
[...]
Als ik ongelijk heb geef ik dat rustig toe maar dit gaat ook alle verwachtingen/specificaties van de harde band te boven
Dat hij 1.7s achter PER komt als hij pit?
En nu duikt iemand er in, gebroken nek. Succes met de rechtzaakThomasG schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:39:
[...]
Het blijft natuurlijk Amerika. Als iemand natte voeten krijgt wordt het een rechtszaak
Nee, ervoorSilent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:40:
[...]
Dat Verstappen met het huidige verschil na een stop 1,7 seconden achter Cheko de baan op zou komen.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
/u/324913/crop56a24cce05cd3_cropped.png?f=community)
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Maar gemiddeld 17 seconden kwijt met een pit geven ze op tv aan. Dan komt ie er toch voor? (max)Silent Thunder schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:40:
[...]
1 | VER | 1:30.988 |
2 | PER | 1:31.214 |
9040 Wp | Zendure 15,4 kWh | MHI SCM60/SCM40/SRC25
In de laatste ronde en dan maar hopen dat de FIA parc fermé nog niet heeft opgebouwd.
Laatste ronde!!
Omdat Max een beest is.CodeCaster schreef op zondag 7 mei 2023 @ 22:40:
[...]
Ik geloofde het ook niet op ronde ~25, maar we zijn er inmiddels 18 verder... Hoe dan?
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
https://f1manager.info/ranking/4605
Dit topic is gesloten.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat bewaren tot de vrije trainingen en races.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |