[F1 2023] Race 1 GP van Bahrein Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste
Acties:
  • 108.531 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:03
Pjottski schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:00:
[...]

Don’t bite the hand that feeds you. Zal wel oprecht zijn natuurlijk. 👍🏻
Uhuh.

The Red Bull team principal is reportedly worth an estimated £40 million, and his musician wife is reportedly worth an estimated £33m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:59
Het middenveld (eigenlijk vanaf P4 al) lag lange tijd heel dicht op elkaar, heel tof om te zien. Vond het ook echt prima dat we Max en Checo vrijwl nooiy in beeld zagen.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

matthijst schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:09:
[...]

Uhuh.

The Red Bull team principal is reportedly worth an estimated £40 million, and his musician wife is reportedly worth an estimated £33m.
Tsja, er zijn F1 rijders bij welke nog niet eens geboren waren toen de 'Spice Girls' al lang en breed met pensioen waren gegaan >:)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:32
Pjottski schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:56:
[...]

Bekend Brit van een vrouwengroep uit Engeland. 😉
Onder ingewijden al eerder bekend als naaktmodel 😏

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Race Highlights | 2023 Bahrain Grand Prix

FOM is nog sneller dan dat je kan klikken. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-03-2023 18:16 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +29 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TiJqbz3_iSqSf0pXF7aGoH0ygzU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/DZj3FU7KEM3BtlzsyGw2tidA.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:19
Heerlijke race. Goed voor de zenuwen en perfect voor het positieve gevoel. Alonso die Hamilton 3x passeert 😂. Overigens bij de tweede overtake heb ik m’n bedenkingen bij die snap van de AM. 44 koerste recht op z’n achterwiel af en alonso lijkt dat bewust te ontwijken. hij kent die geintjes natuurlijk

Acties:
  • +88 Henk 'm!

• f1bythenumbers
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 00:35
Hallo

I made the race pace charts faster than I usually do. Enjoy

Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-race-pace/gp_1_2023_top_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-race-pace/gp_1_2023_bottom_10.svg
Afbeeldingslocatie: https://f1pace.com/p/2023-bahrain-gp-race-pace/gp_1_2023_all.svg

F1pace

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• d-vine
Officiële uitslag

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-FI6TjOo3VWMdtoB7Li3HTmLIQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l8q0jsQYNEcMge1tG73IAa8D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:24

JB

Cédric roelt!

Volgens Vasseur een engine problem bij LEC maar niet de engine itself.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 20:15
Toch wel lullig voor Ocon dat er een monteur 0,4 seconden te vroeg aanraakt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 02:48
Lynx schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:23:
Heerlijke race. Goed voor de zenuwen en perfect voor het positieve gevoel. Alonso die Hamilton 3x passeert 😂. Overigens bij die tweede heb ik m’n bedenkingen bij die snap van de AM. 44 koerste recht op z’n achterwiel af en alonso lijkt dat bewust te ontwijken. hij kent die geintjes natuurlijk
Kan nu al niet wachten op het filmpje op de YouTube f1 van de onboards van Alonso z'n race. Die acties wil ik nog een keertje zie, haha wat een race van ALO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:22
Lekker Ventje schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:38:
Toch wel lullig voor Ocon dat er een monteur 0,4 seconden te vroeg aanraakt.
Of dat hij 0.1 km te hard reed door de pitstraat :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:35
hoevenpe schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:04:
[...]

Soort Gert Verhulst die één van de Britse K3 ingekopt heeft... :)
Volgens mij heeft Gert de hele K3 afgewerkt. En bij de vervangers zal hij ook wel een poging gewaagd hebben… 😁

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:01
pietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:49:
[...]

Volgens mij heeft Gert de hele K3 afgewerkt. En bij de vervangers zal hij ook wel een poging gewaagd hebben… 😁
Dat was zijn zoon ;)

---
Ik vond het, ondanks geen spanning vooraan, wel een leuke race! Jammer voor Vasseur dat Leclerc niet finishede.
(Heb een zwak voor Vasseur, en Leclerc. Beide mogen ontmoeten en beide super aardig!)

[ Voor 28% gewijzigd door Ryur op 05-03-2023 18:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17

sjaool

Every life should have 9 cats

Sebastiaannn schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:39:
[...]

Kan nu al niet wachten op het filmpje op de YouTube f1 van de onboards van Alonso z'n race. Die acties wil ik nog een keertje zie, haha wat een race van ALO.
Als je F1TV hebt dan kun je dit de hele race doen en daarna nog zo vaak als je zelf wilt. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 30-05 20:25
Wel zo netjes om Tom Bellingham als bron bij te vermelden :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 23:31
Heerlijke seizoensopening! Max P1, Perez P2 en een echte directe concurrent op de backfoot door een uitval.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:54
Sir_Lion schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:02:
Heerlijke seizoensopening! Max P1, Perez P2 en een echte directe concurrent op de backfoot door een uitval.
het was heerlijk, maar alleen maar door 1 persoon en dat was Alonso...verder heb ik geen oranje bril op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-05 18:06
Hebben ze nu Moneygram voor de naam van Haas geplakt? Was vorig jaar nog niet?
Veel kitscher en frauduleuzer kan het niet klinken

[ Voor 5% gewijzigd door Silent Thunder op 05-03-2023 19:17 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Wel een beetje des Toto om zo verbaasd te reageren. Vond dat Horner het toch beter had opgepakt toen Mercedes almachtig was.

Hoe dan ook:
Zo mogen we zeker nog 22 races hebben. 2021 was gewoon teveel een aanslag op mijn zenuwstelsel. Alonso en Checo mogen voor plek 2 vechten imo.

Jammer dat Lance hem (Alonso) dus tijdens de opening een beuk had gegeven. Zal vast ook voor de handen van Lance niet fijn zijn geweest.

Maar ik vrees met grote vrezen voor de tijd die er is vrijgekomen door het wegvallen van de Chinese GP. Zal Ferrari dichter komen? Zal Mercedes AM dwarsbomen?

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
Silent Thunder schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:17:
[...]

Moneygram is de nieuwe titelsponsor van Haas (sinds dit jaar).
Net zoals Oracle van RBR.
En BWT van Alpine is

[ Voor 7% gewijzigd door Ryur op 05-03-2023 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
bvbal79 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:03:
[...]

het was heerlijk, maar alleen maar door 1 persoon en dat was Alonso...verder heb ik geen oranje bril op.
Wel mee eens. Ik ben wel Max Verstappen fan, maar toen ie binnen 7 rondjes 5 seconden had op LEC had... Laten we hopen dat in de grote rest van het seizoen het wat spannender gaat worden vooraan :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
rodie83 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:18:
[...]

Wel mee eens. Ik ben wel Max Verstappen fan, maar toen ie binnen 7 rondjes 5 seconden had op LEC had... Laten we hopen dat in de grote rest van het seizoen het wat spannender gaat worden vooraan :)
Ik had hetzelfde.
Verstappen is namelijk op zijn best als het juist niet allemaal zo makkelijk gaat. Want dan weet je dat je spektakel kan krijgen. Maar als die van pole start en zo wegrijdt, dan weet je dat hij ook verdwenen is en je hem niet meer terugziet.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• d-vine
NeverSettle schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:00:
[...]

Wel zo netjes om Tom Bellingham als bron bij te vermelden :)

[Twitter]
Doe ik normaal ook, even afgeleid door een kleine draak die geen middag slaapje meer nodig heeft en onze wereld kampioen Max Verstampen noemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kadett
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02:40
Wat betekend ON in de enerlaatste kolom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
bvbal79 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:03:
[...]

Alonso was ook magistraal ja!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sir_Lion
Kadett schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:22:
[...]

Wat betekend ON in de enerlaatste kolom?
Lap nummer van de snelste ronde die deze coureur heeft gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:56
Gekkenhuis schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Een Arabische vrouw die minister is? Dat ik dat nog mag meemaken d:)b
Facade. Lees even de hele Engelstalige wiki.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 00:09
pietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:49:
[...]

De hele familie Verhulst heeft in K3 gezeten. Vader en zoon. Maar ook de dochter als je haar invalbeurt meetelt :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pietr
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 21:35
DaniëlWW2 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:20:
[...]

Ik had hetzelfde.
Verstappen is namelijk op zijn best als het juist niet allemaal zo makkelijk gaat. Want dan weet je dat je spektakel kan krijgen. Maar als die van pole start en zo wegrijdt, dan weet je dat hij ook verdwenen is en je hem niet meer terugziet.
Wees gerust, Alonso zal Max’ rol overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:18

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Transportman schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:57:
[...]

Dus je bent na de finish van Verstappen naar de live beelden gegaan en toen kwam de rest van het veld een keer over de streep?
Zo voelde het wel een beetje 😂

Dit dus.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik kan de komende 5 jaar prina doorkomen als Max aan de horizon verdwijnt en een Alonso en de Vries erachter voor wat vuurwerk zorgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:38
Kenny_026 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:53:
Ik kan de komende 5 jaar prina doorkomen als Max aan de horizon verdwijnt en een Alonso en de Vries erachter voor wat vuurwerk zorgen.
Verstappen in niet de snelste auto vind ik toch echt het leukst. Nu is het toch gewoon de snelste auto en een matige 2e coureur.

[ Voor 9% gewijzigd door giantgiantus op 05-03-2023 19:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 23:22
Die Bottas is trouwens ook anoniem naar de punten/achtste plaats gereden trouwens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:52

Blokker_1999

Full steam ahead

TinusXIII schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:56:
Die Bottas is trouwens ook anoniem naar de punten/achtste plaats gereden trouwens :+
Heel rustig zijn eigen race gereden. Wanneer er eens wat snellere wagens achter hem zaten liet hij gewoon de deur open om zo min mogelijk oponthoud te hebben. Zo kom je niet veel in beeld, maar eindig je wel netjes in de punten.

Maar ook de wagens achter hem hebben redelijk anoniiem gereden. Gasly van 20 naar 9 maar amper in beeld geweest. Doet je afvragen of hij er veel heeft ingehaald. Van Albon hebben we wel enkele keren wat beelden gezien, en ik ben blij dat Williams blijkbaar weer wat beter mee kan en op eigen kracht weer punten kan scoren.

No keyboard detected. Press F1 to continue.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
rodie83 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:18:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, Vind het geweldig hoe Red Bull het heeft neergezet, maar als we jaren gezeurd hebben over de dominantie van Mercedes, nou vandaag leek het er wel verdacht veel op. Ik ga er ook vanuit dat we zo'n jaar gaan krijgen. Dus ik focus me maar op de rest en dan is Ferrari/Mercedes/Aston Martin wel heel leuk om te zien, en de middenmoot zat op een gegeven moment ook allemaal tot DEV zelfs binnen 1 sec van elkaar. Maar dan zie je weer hoe moeilijk F1 is, hoeveel inhaalacties hebben we gezien ondanks 3 DRS zones.

De mooiste was toch wel van Alonso op Hamilton zonder DRS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Hang maar wat extra gewicht aan de Redbulls, dan wordt het weer spannend. Hoop niet dat de Redbulls net zo dominant worden als de Mercedessen. Ik wil strijd om de overwinning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Rukapul schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:29:
[...]

Facade. Lees even de hele Engelstalige wiki.
waarom, ze is uiteindelijk minister toch.....

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:34
Joris748 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:08:
Hang maar wat extra gewicht aan de Redbulls, dan wordt het weer spannend. Hoop niet dat de Redbulls net zo dominant worden als de Mercedessen. Ik wil strijd om de overwinning.
Hoezo niet? Dat dat is formule 1, andere teams moeten hun huiswerk beter doen. Kijk naar Aston Martin hoeveel ze goed gemaakt hebben, het kan wel.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 21:17
Joris748 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:08:
Tja, dit hoort er ook gewoon bij. Die competitievervalsing hoeft in de F1 niet nog verder te gaan van me. Er komen ook vast wel tracks waar de RB het ff net niet heeft. (Nou ja, misschien ook niet. :+ )

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:36
Red Bull moet ook wel goed starten als de ontwikkeltijd na de winterstop gaat tellen kan het zomaar nog spannend worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
Amaze86 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:14:
[...]

Hoezo niet? Dat dat is formule 1, andere teams moeten hun huiswerk beter doen. Kijk naar Aston Martin hoeveel ze goed gemaakt hebben, het kan wel.
“Dat is formule 1,” is natuurlijk een enorme dooddoener. Iedere competitie is gebaat bij strijd om de overwinning. Een coureur die onbedreigd naar een overwinning rijdt, zeker met een dominante auto, is niet leuk voor de neutrale kijker.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Amaze86 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:14:
[...]

Dit argument heb ik vaak genoeg gevoerd tijdens de Mercedes dominantie en toen moest men hier niets van weten.*knip*

Nee, vooral de regels moesten aangepast worden om het voordeel van Mercedes uit de weg te ruimen.

[ Voor 12% gewijzigd door tweakduke op 06-03-2023 10:25 . Reden: Hou het constructief aub. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Silent Thunder schreef op zondag 5 maart 2023 @ 19:17:
[...]
Al die bitcoin reclame is flink ‘frauduleuzer’ dan dat ;)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Dan gaat geen enkel team meer tot het uiterste om dingen te verzinnen om 1 tiende sneller te worden en is het niet meer the pinnacle of motorsport, dus doe maar niet.

De budgetcap en minder windtunnel tijd ed is al meer dan genoeg.

Te koop....

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Bij de volgende teambazen vergadering Horner tegen Vasseur: "Change your fucking strategy"... Ik zie het al gebeuren in het volgende seizoen van Drive to Survive. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:39
Is nog maar één race he... Vorig jaar domineerde Ferrari de eerste race. We hebben ook een jaar gehad dat Racing Point ineens een top 3 team leek. Dus hoe er ik er ook van geniet, ik wil die Aston ook wel eens zien op andere banen :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

De F1 intro heeft wel voorspellende gaven eigenlijk dan. :P

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fqd_qpQX0AA8njy?format=jpg&name=large

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:45
talkatoo schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:51:
Is nog maar één race he... Vorig jaar domineerde Ferrari de eerste race. We hebben ook een jaar gehad dat Racing Point ineens een top 3 team leek. Dus hoe er ik er ook van geniet, ik wil die Aston ook wel eens zien op andere banen :)
Ferrari domineerde vorig jaar de eerste race helemaal niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18:55
MacbookProx schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:53:
[...]

Volgens NL commentator was dit de man snel zowel op twee als vier wielen, zelden vertoont. Hij bedoelde natuurlijk Surtees.
Nee, hij bedoelde niet Surtees. Giacomo Agostini was in 1979 en 1980 actief in het British Formula One Championship: Afbeeldingslocatie: https://neumaticointermediof1.files.wordpress.com/2020/06/agostini-f1-1.jpg?w=768&h=372&crop=1Williams FW06

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:56
In het rijtje zinloze feitjes: Aston Martin heeft vandaag 41.8% van het aantal punten binnengeharkt tov het hele seizoen 2022.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wok
  • Laatst online: 22:43

Wok

Dakloos...

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:42:
[...]

Nee, vooral de regels moesten aangepast worden om het voordeel van Mercedes uit de weg te ruimen.
Het *knip* van Toto heeft eindelijk eens gebackfired. De laatste regelwijziging t.a.v. de vloerhoogte was nota bene wederom ten faveure van Mercedes en nóg weten die *knip* dat niet in hun voordeel te brengen.

[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 06-03-2023 10:27 . Reden: Hou het vriendelijk en constructief aub. ]

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:55

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo..... dat was best een leuke race, Max kon rustig aan doen, Alonso zorgt voor spektakel en Mercedes is afgezakt naar het 4e team op de grid....

Was erg vermakelijk, op naar Max zijn 3e WDC.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +37 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

2021 was RB niet dominant
2022 was RB niet echt dominant maar wel overtuigend vooral door fouten van anderen.
2023 kan misschien eerste dominante jaar worden.

En dan nu al klagen over dominantie....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Toffe eerste race en dan vooral ook de strijd die Alonso heeft geleverd! Zeker ook mooi het 1,2tje van Red Bull.

Wel sneu voor Leclerc.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wok schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:04:
[...]

Het *knip* van Toto heeft eindelijk eens gebackfired. De laatste regelwijziging t.a.v. de vloerhoogte was nota bene wederom ten faveure van Mercedes en nóg weten die *knip* dat niet in hun voordeel te brengen.
Het feit dat F1 is overgestapt op ground effect wagens is volledig in het voordeel van RB (want Newey) geweest.

Ik vrees dat we een nieuwe periode (2022 - 2026) van dominantie zijn in gegaan.

*troll*

Met strijd om p 3-8 is niets mis, maar we willen toch vooral strijd om p 1-3 zien.

[ Voor 43% gewijzigd door tweakduke op 06-03-2023 10:28 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Sanalologo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 19-11-2023
Help!!!! schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:07:
2022 was RB niet echt dominant maar wel overtuigend vooral door fouten van anderen.

Voor sommige mensen is het nooit goed.

Snap ook niet dat er alleen genoten kan worden van de race als het om de eerste plek gaat. Als de strijd om p2/3 super spannend is tussen Ferrari’s, Mercedessen en AM dan is dat toch ook leuk?

Vandaag super genoten van Alonso. Wat wil je nog meer?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:09:
[...]

Het feit dat F1 is overgestapt op ground effect wagens is volledig in het voordeel van RB (want Newey) geweest.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AU_9mtPmtJsOeSLdP-zGMwix-2s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dqUGMt0ssA7PvVtwi3GZoj1C.jpg?f=fotoalbum_large

AM lukt het toch ook? FER doet ook mee (zonder gekkigheden).

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

JB schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:11:
[...]

[Afbeelding]

Dat is dus ook waar de hele F1 om draait. Kun je niet meekomen dan zul je de wagen moeten verbeteren. De motor kan niet meer tenzij het om de betrouwbaarheid gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

[Afbeelding]

dat geklaag van Toto over de vloerhoogte van vorig jaar laat alleen maar zien dat ze qua pakket helemaal niet goed zitten, ook dit jaar niet. Ze hadden in de Hamilton glory-years een enorm groot voordeel qua motor. Dat zijn ze kwijt.... Ze hebben nu rond uit een slechte tot op zijn best een matige auto.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

[...]

Heeft RB/Newey daar om gevraagd? Nee. Hebben de andere teams de porpoising onder controle gekregen zónder ingrijpen van de FIA? Ja, behalve Mercedes. Hebben de andere teams gelobbyd voor verandering van de regels? Nee, behalve Mercedes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

[...]

[Afbeelding]

Makkelijk praten nu er een budget cap is ;) (Welke door RB overschreden werd)

AM heeft RB gekopieerd (rechterhand van Newey zit nu bij AM), maar zit nog steeds 37 seconden achter p1. Ferrari wordt ook om de oren gereden door RB. Wat wil je nu zeggen?

Dat plaatje kon je ook maken met Toto die zegt, change your f*cking engine.

[ Voor 10% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-03-2023 21:20 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

De enige reden dat het een HEEEEEL KLEIN beetje spannend leek halverwege, was juist door 2 uitvalbeurten van VER. Die 2 foutjes van LEC deden echt niet mee. RBR was gewoon verder 100% dominant en....
...gaan nu gewoon verder. Er is echt 0,00 kans dat VER dit jaar geen kampioen word. Echt 0. Als iemand wil inzetten hoor ik het graag :p Dat is helemaal de verdienste van RBR en VER dus geen kritiek. Maar saai gaat het wel worden voorin dit jaar.

Hopelijk een leuk middenveld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wok schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:14:
[...]

Heeft RB/Newey daar om gevraagd? Nee. Hebben de andere teams de porpoising onder controle gekregen zónder ingrijpen van de FIA? Ja, behalve Mercedes. Hebben de andere teams gelobbyd voor verandering van de regels? Nee, behalve Mercedes.
Het komt ze heel toevallig wel erg goed uit. (Ondertussen mocht Newey ook een Aston Martin supercar met ground effect ontwerpen)

Jij wil beweren dat RB er nooit iets aan gedaan heeft om regelwijzigingen voor elkaar te krijgen in hun eigen voordeel?

[ Voor 11% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-03-2023 21:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• epo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:27

epo

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:17:
[...]

Het komt ze heel toevallig wel erg goed uit.

Jij wil beweren dat RB er nooit iets aan gedaan heeft om regelwijzigingen voor elkaar te krijgen in hun eigen voordeel?
Nog nooit nee, het is allemaal Toto en Lewis zijn fout :P

p.s. Ferrari heeft de volgende race een nieuwe FW welke 0.4 seconde zou moeten brengen, seizoen begint net dus…

[ Voor 20% gewijzigd door epo op 05-03-2023 21:21 ]

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:17:
[...]

Je zoekt nu echt spijkers op laag water... Je vergeet gemakshalve maar even dat de huidige motorformule (sinds 2014!) is afgedwongen door team Toto en pas in 2021 werd beperkt door het verbod op de 'party mode'.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wok schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:24:
[...]

Je zoekt nu echt spijkers op laag water... Je vergeet gemakshalve maar even dat de huidige motorformule (sinds 2014!) is afgedwongen door team Toto en pas in 2021 werd beperkt door het verbod op de 'party mode'.
Afgedwongen, maar alle teams hebben wel ingestemd?

F1 is vooral politiek en alle teams proberen elkaar te naaien, ga nu niet doen alsof RB heilig is.

Volgens mij is RB/AT behoorlijk in het zadel geholpen door het wijzigen van de regels omtrent engine penalties. Hoeveel motoren hebben ze in alle jaren afgeschreven door ze op te blazen en er gewoon weer een nieuwe in te lepelen?

[ Voor 19% gewijzigd door Dj-sannieboy op 05-03-2023 21:32 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Dj-sannieboy schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:29:
[...]

F1 is ook politiek en alle teams proberen elkaar te naaien, ga nu niet doen alsof RB heilig is.

Volgens mij is RB/AT behoorlijk in het zadel geholpen door het wijzigen van de regels omtrent engine penalties. Hoeveel motoren hebben ze in alle jaren afgeschreven door er gewoon weer een nieuwe in te lepelen?
Wat Mercedes in 2021 gewoon weer in hun voordeel kon ombuigen met de talloze penalties voor Bottas om uiteindelijk Hamilton de overwinning te laten halen in Brazilië met zijn 'raketmotor'?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Wok schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:33:
[...]

Wat Mercedes in 2021 gewoon weer in hun voordeel kon ombuigen met de talloze penalties voor Bottas om uiteindelijk Hamilton de overwinning te laten halen in Brazilië met zijn 'raketmotor'?
Dat heet slim gebruik maken van de regels :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

PWM schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:15:
[...]

De enige reden dat het een HEEEEEL KLEIN beetje spannend leek halverwege, was juist door 2 uitvalbeurten van VER. Die 2 foutjes van LEC deden echt niet mee. RBR was gewoon verder 100% dominant en....
Tuurlijk. Nog wat meegekregen vd Ferrari strategieafdeling vorig jaar :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MacbookProx
  • Laatst online: 02-05 17:11
U123456 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:56:
[...]
Nee, hij bedoelde niet Surtees. Giacomo Agostini was in 1979 en 1980 actief in het British Formula One Championship: [Afbeelding]Williams FW06
DE man op twee en vier wielen, zelden vertoond, waarschijnlijk nooit meer.
Dan wordt zeker wel gedoeld op het behalen van WK titels in beide disciplines.
Ago was geen held op 4 wielen, zijn genoeg lui die 'een beetje succesvol' waren op 4, na 2.

Surtees trouwens paar keer ontmoet, heel veel galant Brits ga je ze niet vinden. Wat over Ago wel te zeggen is als charmant Italiaans overigens.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:40
[...]

Tijdens de dominante jaren van Mercedes wilde iedereen dat er meer strijd om de winst zou zijn. Nu Max met 2 vingers in de neus de wins aan elkaar rijgt is het ineens allemaal heel leuk!

Met strijd om p 3-8 is niets mis, maar we willen toch vooral strijd om p 1-3 zien.
De wins aan elkaar rijgt? Het is de eerste GP van het seizoen.
Overdrijven is ook een vak hé.
Jij bent Mercedes fan geworden toen Mercedes dominant was en toen hoorden wij je niet klagen.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Modbreak:En daarmee is het weer genoeg geweest met deze discussie.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Help!!!! schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:36:
[...]

Tuurlijk. Nog wat meegekregen vd Ferrari strategieafdeling vorig jaar :?
Zeker. Maar dat betekent niet dat het opeens allemaal P1's waren geweest. Verstappen was ook met normale Ferrari strategie met 2 vingers in de neus kampioen geworden.

Acties:
  • +34 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uoBKHm6xUlH_2L-glzlNlnkLvNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WTFu4yiDI6AOFKhHgnOt3Cjd.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:39
NotSoSteady schreef op zondag 5 maart 2023 @ 20:55:
[...]

Ferrari domineerde vorig jaar de eerste race helemaal niet.
Je hebt gelijk.. zat niet helemaal meer lekker in het geheugen. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:02

Pardon, 2022 was RBR niet dominant?
Sorry, maar dat is dus echt onzin, dit gaat het tweede seizoen worden dat RBR dominant wordt.

Kap eens met het richting de underdog praten.

Het is gewoon knap wat ze bij RBR geflikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

D.deJong schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:39:
[...]

De wins aan elkaar rijgt? Het is de eerste GP van het seizoen.
Overdrijven is ook een vak hé.
Jij bent Mercedes fan geworden toen Mercedes dominant was en toen hoorden wij je niet klagen.
Max heeft vorig seizoen 14 (?) wins gepakt?

Fan geworden toen Mercedes dominant werd? Ik was al Hamilton fan toen hij bij McLaren reed :) (en daarvoor Hakkinen fan)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik zit de race nog een keer te kijken maar de Haas en Alpha Tauri zijn op beeld amper van elkaar te onderscheiden.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

D.deJong schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:39:
[...]

Hier zit hem de crux denk ik :) Ik volg de sport sinds Senna vs. Prost. dus mijn hart huilt al jaren voor McLaren, ik heb genoten van Hamilton in zijn rookie years en heb niks anders dan respect voor zijn wereldtitels. Max en Red Bull zijn nu de onverslaanbare combinatie en daar ben ik ook fan van: het beste team wint. Deze race was voor mij echter vooral genieten van Alonso. Wat een held blijft dat toch!

Acties:
  • +18 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-05 16:52

Gé Brander

MS SQL Server

Iemand al het nieuwe record van Ferrari opgevallen?

Race uitgereden met maar één plan. Plan A...

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Dominant of niet, feit is dat het er erg op lijkt dat ze dit seizoen weer het beste uit de winterstop zijn gekomen. De regels zijn voor iedereen gelijk, ze hebben de zaken het best voor elkaar.

Ben benieuwd alsof ze last van de verminderde ontwikkelingsuren gaan merken, bedoel.... Is de voorsprong groot genoeg op dit op te kunnen vangen.

Tegelijkertijd ben ik benieuwd naar maar de gevolgen voor bij voorbeeld Mercedes qua budgetcap als ze afstappen van hun side-pod filosofie.

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-05 11:13

p0st

Dutch Reefer

Ah wat een heerlijke race om het seizoen mee te beginnen. Weinig gedoe bij de start, goede pitstops, een jankende Ocon. Jammer dat Piastri uitviel en dat Nyck moeite heeft met zijn eerste race, maar goed over 2 weken weer een kans!

En natuurlijk...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fqgn1Ce.jpg

:D

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hermessz
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:02
Net de race teruggekeken hier. Mooie openingsrace! Dit belooft een leuk seizoen te worden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21:06
PWM schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:15:
...gaan nu gewoon verder. Er is echt 0,00 kans dat VER dit jaar geen kampioen word. Echt 0. Als iemand wil inzetten hoor ik het graag :p Dat is helemaal de verdienste van RBR en VER dus geen kritiek. Maar saai gaat het wel worden voorin dit jaar.

Hopelijk een leuk middenveld.
Er is altijd kans dat het VER niet wordt. Schumacher brak bijvoorbeeld in 1999 zijn been door een brake failure en miste daardoor bijna de helft van het seizoen, had hij dat jaar volledig kunnen rijden had hij een goede kans gemaakt op het kampioenschap. Als Verstappen om wat voor reden dan ook een significant deel van het seizoen moet missen en die kans is altijd aanwezig, dan wordt hij geen kampioen. Maar die kans is zo klein, ik ga er niet op inzetten.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

FabianGTI schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:50:
[...]

Sorry, maar dat is dus echt onzin, dit gaat het tweede seizoen worden dat RBR dominant wordt.

Nee, waren ze niet. Je kunt uiteindelijke de meeste wedstrijden winnen zonder dominant te zijn.

Wie had bijv. ruim de meeste poles? Had RBR zoveel front row lockouts ?
PER kon met die "dominante" auto niet eens 2e worden. :D

In het eerste deel van het seizoen geloofde een hoop mensen er al niet eens meer in.

Voor dominantie moet je even de MER seizoenen terugkijken. Niemand kwam er aan te pas.

[ Voor 3% gewijzigd door Help!!!! op 06-03-2023 09:32 ]

PC Specs

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Help!!!! schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:14:
[...]

Nee, waren ze niet. Je kunt uiteindelijke de meeste wedstrijden winnen zonder dominant te zijn.

Wie had bijv.ruim de meeste poles? Had RBR zoveel front row lockouts ?
PER kon met die "dominante" auto niet eens 2e worden. :D

In het eerste deel van het seizoen geloofde een hoop mensen er al niet eens meer in.

Voor dominantie moet je even de MER seizoenen terugkijken. Niemand kwam er aan te pas.
Correct, Max was extreem goed in 2022, maar RB als team was zeker niet dominant.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:34

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

FabianGTI schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:50:
[...]

Als Ferrari er niet zo'n bende van had gemaakt vorig jaar waren ze met twee vingers in de neus kampioen geworden vorig jaar.

RB was dominant bij gratie van het falen van Ferrari.

Acties:
  • +15 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:40

Wom

Ben meer fan van Alonso dan ik dacht. De gehele race enkel hem gevolgd met veel plezier. Vond het echt mooi dat hij podium haalde. Heeft de race echt gemaakt voor mij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:01

-tom-562

Oliesjeik

Gé Brander schreef op zondag 5 maart 2023 @ 21:55:
Iemand al het nieuwe record van Ferrari opgevallen?

Race uitgereden met maar één plan. Plan A...
Haha, ik keek de race met mijn buurman. Toen ze het over 'plan a' hadden zeiden we beiden 'Dat zou ook voor het eerst zijn dat zoiets goed gaat' :')

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aardappelbakker
  • Laatst online: 22:37
Wom schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:23:
Ben meer fan van Alonso dan ik dacht. De gehele race enkel hem gevolgd met veel plezier. Vond het echt mooi dat hij podium haalde. Heeft de race echt gemaakt voor mij.
Eens! Je hebt maar enkele coureurs waarbij ik op het puntje van m'n stoel ga zitten, omdat je gewoon 10000% zeker weet dat ze ieder gaatje er voor zullen gaan. Alonso is er in ieder geval één van 8) >:)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Laatst online: 00:02

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

DOTD met 53% is ook niet vaak voorgekomen :+

www.google.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:20
Arme Leclerc, hopend dat 2023 beter wordt qua motorperikelen dan 2022 en dan bij de 1e race al je 2e en laatste Control Electronics en je 2e en laatste Energy Store in moeten zetten en dan helpt dat ook nog niet en val je alsnog uit met een storing tijdens de race. :X

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jsbNLjxfYpRPEvk4Qgdq5srVaC0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/4vknAXuoDVBL7RB5PEGzPRkb.jpg?f=user_large

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Terwijl Fernando zijn voorkeur toch echt Max is… Hongarije anyone? Maar goed, in de euforie ga je geen keuzes maken… toch? O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrOleo
  • Laatst online: 23:20
MisteRMeesteR schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:28:
DOTD met 53% is ook niet vaak voorgekomen :+
Haha, heb je toch nog iets gevonden waar Aston Martin verloren heeft t.o.v. vorig seizoen.
Vorige race Seb met 56%. :)

erutangiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:13
Ocon had gisteren na kwalificatie ook al geen beste avond, Zijn huurauto deed het niet, de huurmaatschappij kwam eerst met een vervangende accu maar dat werkte niet en daarna is de huurauto weggesleept. Pas 2 uur later was hij in zijn hotel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Wom schreef op zondag 5 maart 2023 @ 22:23:
True… ik betrapte mij erop dat toen ik ALO beter ging volgen… ik niet meer in slaap viel :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker. :)

Hoe komt die Horner aan zo'n leuke vrouw? Zij is altijd zo enthousiast, wordt je spontaan vrolijk van.
Pittig ding!
Pagina: 1 ... 24 ... 26 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
  • Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
  • Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord