Heerlijk om die blijdschap te zien bij Aston Martin, erg knappe prestatie.
Nee joh, reed verder helemaal niemand met wie hij racete. Weaven doen ze wel vaker bij de finish, kijk naar die actie van Verstappen in Spa vorige jaar.Yonix schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:40:
Kan ALO nog een straf krijg voor het zwieren voor de finishlijn? Ik hoop het niet hoor, want ik gun hem deze P3 van harte, maar de FIA kennende ...
Anyhow, erg fijne race - mede dankzij ALO!
Wat heeft RBR een stap gezet in de winter zeg. Heel dominant. Max foutloos en 1e stap voor de 3e titel is gezet. Zal moeilijk worden om hem tegen te houden in deze auto.
ALO ook lekker begin, AM lijkt in race pace wel het 2e team. Benieuwd hoe ALO t had gedaan met goede start.
Blij dat t seizoen weer begonnen is! Op naar de volgende race.
ALO ook lekker begin, AM lijkt in race pace wel het 2e team. Benieuwd hoe ALO t had gedaan met goede start.
Geen zorgen, is biologisch vuurwerk.Jasphur schreef op zondag 5 maart 2023 @ 15:46:
Jaaa bio brandstof in de F1 wagens, maar laten we wel gewoon doorgaan met vliegtuigen overvliegen
Dat meen je niet serieus hoop ik? Is dat een regel?Yonix schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:40:
Kan ALO nog een straf krijg voor het zwieren voor de finishlijn? Ik hoop het niet hoor, want ik gun hem deze P3 van harte, maar de FIA kennende ...
Anyhow, erg fijne race - mede dankzij ALO!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eindelijk een kopie die gelukt is.Miki schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:41:
Heerlijk om die blijdschap te zien bij Aston Martin, erg knappe prestatie.
"When you grow up your heart dies"
Daar ging het bijna mis, lol.
Goed over nagedacht.
Goed over nagedacht.
Kon die schans nou niet wat breder?
Max: "the clutch really didn't like that"
Max: "the clutch really didn't like that"
Ok, volgende keer andere oprij contructie voor het podium
Die oprij lat zit nu bij een monteur vast in de schenen haha
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Moeilijkste van de race voor Max was t podium op rijden
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Die kreeg daar wel gewoon een straf voor. Strolletje niet. Onbegrijpelijk.Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
[...]
ja, dat was niet geweldig. maar laten we niet doen alsof hij de enige is die zo'n foutje maakt.
Remember Bowling Bottas?
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:42:16, Lap 57
CAR 27 (HUL) TIME 1:39.206 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 56 19:37:41
5 Mar 2023, 17:40:53, Lap 57
5 Mar 2023, 17:42:16, Lap 57
CAR 27 (HUL) TIME 1:39.206 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 13 LAP 56 19:37:41
5 Mar 2023, 17:40:53, Lap 57
Benieuwd of ze kunnen doorontwikkelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Die derde titel kan je alvast bijschrijven hoor, daar gaat dit seizoen echt geen verandering in komen.MC_Sparkles schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:41:
Wat heeft RBR een stap gezet in de winter zeg. Heel dominant. Max foutloos en 1e stap voor de 3e titel is gezet. Zal moeilijk worden om hem tegen te houden in deze auto.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) UNDER INVESTIGATION - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:42:37, Lap 57
5 Mar 2023, 17:42:37, Lap 57
Vuurwerk gaat maar door joh
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Weet je nog dat afstandsbesturebare tafels voorbij kwamen met de beker er op?
Ik zou het doen!
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 27 (HUL) - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:42:52, Lap 57
5 Mar 2023, 17:42:52, Lap 57
Volgens mij inmiddels bij perez onder de auto gevlogen. Hopelijk geen schade :xJeroenvde89 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:42:
Die oprij lat zit nu bij een monteur vast in de schenen haha
Leuke race gezien ... RBR 1 en 2 ...daar is niet veel veranderd.
Alonso ... wat is dat genieten.
Alonso ... wat is dat genieten.
https://f1manager.info/ranking/4605
Stroll tikte nu toch niemand eraf?d0s schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:42:
[...]
Die kreeg daar wel gewoon een straf voor. Strolletje niet. Onbegrijpelijk.
Chaotische podium situatie
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Is Nico's career over?
Ik wist niet dat het Michelin mannetje rood was...
Vaak bu'j te bang!
Zou Alonso al weten wie hem er bijna aftikte?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Wat gaaf dat Alonso erbij zit. Samen met Max wel de smaakmakers in de F1. Ook al zie je Max nu vaak wegrijden en dat lijkt (is) saai. Twee rascoureurs.
Zhou heeft in zijn laatste ronde nog de Fastest Lap gepakt:
Rondetijden voor ronde 56
Dat was 'm weer voor vandaag. Groetjes!
16 | ZHO | 1:33.996 |
Alles beter dan ongemakkelijke podium situaties. Heerlijk!wontcachme schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:45:
Chaotische podium situatie
Mijn boefje is liev!
Random? Dat is Wikipedia: Giacomo AgostiniHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:45:
Lol, die random guy Congratulations.
Specs ... maar nog twee jaar zes maanden en dan weer 130!
Ik ben nu wel heel benieuwd naar de cooldown room. Dat sfeertje zal opperbest zijn volgens mij.
Ohja, Max had deze nog niet gewonnen. Nou, die kan ook van de lijst af.
Vergeet niet dat er nog iets van 38 seconden tussen P1 en P3 zat. AM zal dus wel aan de bak moeten om dat gat te verkleinen en hoger op het podium te komen.MC_Sparkles schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:41:
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Helaas was dit precies de race zoals ik verwacht had. RB cruisend naar de winst. Gelukkig maakte Alonso er nog iets van, verder was het behoorlijk saai.
Ik ben bang dat het weer een lang en saai seizoen wordt voor het WK. Plek 3 - 8, daar zien we hopelijk wat leuke gevechten.
Ik ben bang dat het weer een lang en saai seizoen wordt voor het WK. Plek 3 - 8, daar zien we hopelijk wat leuke gevechten.
Yep, en dan ook nog voor het eerste de seizoensopener gewonnen. Twee firsts in één race.Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Nee haha, was zo'n random guy in het publiek (die daar stonden).
En Max heel droog terug 'thank you'.
Nu welLekker Ventje schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:46:
Zou Alonso al weten wie hem er bijna aftikte?
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Dat, maar er zitten ook nog tig races tussen nu en de grande finale. Ik hoop dat AM budget en kennis heeft om verder te verbeteren. Maar indrukwekkend is het wel.Microkid schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
[...]
Vergeet niet dat er nog iets van 35 seconden tussen P1 en P3 zat. AM zal dus wel aan de bak moeten om dat gat te verkleinen en hoger op het podium te kome.
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
En Leclerc zat er nog tussen voordat die uitviel, dus zonder uitvallers zit AM nog net niet op podiumniveau denk ik, maar als er iemand uitvalt verwacht ik dat Alonso wel redelijk vooraan zal staan om die plek in te nemen.Microkid schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
[...]
Vergeet niet dat er nog iets van 35 seconden tussen P1 en P3 zat. AM zal dus wel aan de bak moeten om dat gat te verkleinen en hoger op het podium te kome.
En dat Max nog niet eens op de limiet heeft hoeven rijden omdat hij op de hielen werd gezeten.Microkid schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
[...]
Vergeet niet dat er nog iets van 38 seconden tussen P1 en P3 zat. AM zal dus wel aan de bak moeten om dat gat te verkleinen en hoger op het podium te komen.
Ik geloof dat budget niet echt een probleem is bij AM. De zakken van Stroll zijn diepfranssie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:50:
[...]
Dat, maar er zitten ook nog tig races tussen nu en de grande finale. Ik hoop dat AM budget en kennis heeft om verder te verbeteren. Maar indrukwekkend is het wel.
Vaak bu'j te bang!
Heeft heeft je alleen geen punt. 🤔StefanVerkerk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:47:
Zhou heeft in zijn laatste ronde nog de Fastest Lap gepakt:
16 ZHO 1:33.996
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Zeker. AM heeft echt grote stappen gezet. Erg netjes.franssie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:50:
[...]
Dat, maar er zitten ook nog tig races tussen nu en de grande finale. Ik hoop dat AM budget en kennis heeft om verder te verbeteren. Maar indrukwekkend is het wel.
Pfff, wegschakelen naar het publiek terwijl Max en Fernando in gesprek zijn...

Budget cap.-tom-562 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:51:
[...]
Ik geloof dat budget niet echt een probleem is bij AM. De zakken van Stroll zijn diep
Welke races van de huidige lijst moet hij nog winnen?Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
GedurfdHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:52:
Max loopt twee bobo's gewoon voorbij..
Volgens NL commentator was dit de man snel zowel op twee als vier wielen, zelden vertoont. Hij bedoelde natuurlijk Surtees.
Geen natuonaliteits vlaggen?
Oh. Fixed!
Ja het was een suffe actie, maar waarom zou Stroll er een straf voor moeten krijgen? Het heeft Alonso misschien een plek gekost maar er was geen schade en daar komt nog bij dat botsingen tussen teamgenoten vrijwel nooit worden bestraft.d0s schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:42:
[...]
Die kreeg daar wel gewoon een straf voor. Strolletje niet. Onbegrijpelijk.
Australië is de volgende die hij nog moetKadett schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:52:
[...]
Welke races van de huidige lijst moet hij nog winnen?
Beker medaille speldje op het tenue en een schouderklopje
Schoolvakantie in Engeland?
Oh ja - en het team wordt ook maar meer waard nu, dus wie weet gaat dat vliegwiel nu draaien. Zou gaaf zijn.-tom-562 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:51:
[...]
Ik geloof dat budget niet echt een probleem is bij AM. De zakken van Stroll zijn diep
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Mooie beker. 
Hoe komt die Horner aan zo'n leuke vrouw? Zij is altijd zo enthousiast, wordt je spontaan vrolijk van.
Hoe komt die Horner aan zo'n leuke vrouw? Zij is altijd zo enthousiast, wordt je spontaan vrolijk van.
Wat een heerlijke openingsrace! Misschien was de top 2 niet zo spannend. Maar genoeg mooie non-DRS inhaal acties gezien! Daarnaast heb ik oprecht genoten van F1TV commentatoren met David Coulthard en Palmer! Genoeg (straf)punten deze race uitgedeeld zeg!
Fijne zondag avond iedereen verder!
Fijne zondag avond iedereen verder!
Maar ook minder windtunnel tijd.franssie schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
[...]
Oh ja - en het team wordt ook maar meer waard nu, dus wie weet gaat dat vliegwiel nu draaien. Zou gaaf zijn.
Een Arabische vrouw die minister is? Dat ik dat nog mag meemaken
Spice up your life.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker.
CD van Spice Girls gekocht vroeger.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker.
Mijn boefje is liev!
was 1 van de spice girls.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker.
Ja, of ze echt iets te zeggen heeft.. laten we het wel hopen, maar veelal is het voor de bühne.Gekkenhuis schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Een Arabische vrouw die minister is? Dat ik dat nog mag meemaken
Je vergeet de stickerdglavimans schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Beker medaille speldje op het tenue en een schouderklopje
Bekend Brit van een vrouwengroep uit Engeland. 😉HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker.
Ontmoet op de fanclubdag toen hij een cd wilde laten signeren.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:55:
Mooie beker.
Hier elke 10 min hapering van beeld en het geluid dat wel door ging echt waardeloos.
Maar dit is meer voor een andere topic. 😅
Maar dit is meer voor een andere topic. 😅
Dus je bent na de finish van Verstappen naar de live beelden gegaan en toen kwam de rest van het veld een keer over de streep?FunkyTrip schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:56:
[...]
Helemaal nergens last van. Ik keek met 20m vertraging en zapte saaie stukken door.
Het is dat Alonso er nog wat van maakte, anders was dit weer een erg slaapverwekkend tafereel geworden.
Of gewoon een staande ovatie. 👍🏻Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:57:
Meubilair gejat in studio viaplay?
Verwijderd
Nergens last van.DoubleDutch schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:51:
Nu al spijt van F1TV, wat een waardeloze stream. 😓
Geen stotteringen of kwaliteitsverlies. Niks.
Punt voor FL verdwijnt dus weer in de bittenbak ....:9
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja ik wil ook 8 jaar terugpjlgt schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:58:
Het is dat Alonso er nog wat van maakte, anders was dit weer een erg slaapverwekkend tafereel geworden.
Mijn boefje is liev!
Yeah I know haha, maar ze lijkt echt meegaand en oprecht meegaand met alles.Pjottski schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:56:
[...]
Bekend Brit van een vrouwengroep uit Engeland. 😉
Beter dan al die modepopjes met weinig inhoud. Niet dat zij er ook niet mag zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door HollowGamer op 05-03-2023 17:59 ]
Is ook zo, zie je ook goed in div. docu's.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:59:
[...]
Yeah I know haha, maar ze lijkt echt meegaand en oprecht meegaand met alles.
Beter dan al die modepopjes met weinig inhoud. Niet dat zij er ook niet mag zijn.
Don’t bite the hand that feeds you. Zal wel oprecht zijn natuurlijk. 👍🏻HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:59:
[...]
Het is echt een leuk stel. En ze heeft Christian uitgezocht met het oog op de toekomst. Die is er met de jaren toch wel wat beter uit gaan zien.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:59:
[...]
Je bedoelt de Max F1 podcast?sjaool schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:48:
Ik ben nu wel heel benieuwd naar de cooldown room. Dat sfeertje zal opperbest zijn volgens mij.
Nu gelukkig met een nieuwe gast.
let the past be the past.
Voorgaande jaren moest ik de kwaliteit soms terugschroeven om geen haperingen te hebben. Nu werkte het perfect. Check ur connection/PC.DoubleDutch schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:51:
Nu al spijt van F1TV, wat een waardeloze stream. 😓
Was weer een leuke race. Hopelijk alonso de volgende races weer een smaakmakertje.
Bl44t
Soort Gert Verhulst die één van de Britse K3 ingekopt heeft...Lekker Ventje schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:57:
Ontmoet op de fanclubdag toen hij een cd wilde laten signeren.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Het voordeel voor Red Bull is dat de auto in basis al erg goed is.
Het is een evolutie van de auto van vorig seizoen.
Whereof one cannot speak, one must remain silent.
Dat zal eerder andersom zijn, zij heeft echt wel meer centen verdiend dan dr ventPjottski schreef op zondag 5 maart 2023 @ 18:00:
[...]
Don’t bite the hand that feeds you. Zal wel oprecht zijn natuurlijk. 👍🏻
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |