Ik neem aan dat je op de testdag het toch iets beter wilt doen?Hupske schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:25:
Voor McLaren is dit gewoon een nieuwe testdag.
Ik hoop dat iemand een Bahrain 2023 versie maakt hiervan.
Ervan uitgaande dat de race zo eindigt en het seizoen er zo uit gaat zien wordt Red Bull duidelijk kampioen, maar de strijd voor P2 gaat erg spannend worden. Gasly van laatste naar P9 ook indrukwekkend. Heerlijk om weer F1 weekenden te hebben!
Stay positive!HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:23:
Ik denk dat als het zo blijft, ik de TV wel weer uitzet bij de ceremonie. Heb niet zo'n zin dat ze Max weer gaan uitfluiten, weer nu al dat dit gaat gebeuren.
"When you grow up your heart dies"
Die gaat voor de 'DHL Fastest Pit Stop Award', want die is al zo vaak binnengekomen.Maurice079 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:24:
Norris cruised ondertussen rustig erachter en houdt alles lekker in de gaten
Heeft hij zijn hele race carrière al een beetje last van… tire management is niet zijn sterkste punt.caspervc schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:26:
Nyck zakt een beetje door zijn banden..
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nou zwaai die finishvlag maar, IndyCar begint ook zo.
Doe als Max en geniet er vanHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:23:
Ik denk dat als het zo blijft, ik de TV wel weer uitzet bij de ceremonie. Heb niet zo'n zin dat ze Max weer gaan uitfluiten, weer nu al dat dit gaat gebeuren.
Gaat genieten worden Max met Alonso op het podium, hopelijk nu wel echte champagne
In Bahrein… vergeet het maar!D-Ed schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:28:
[...]
Doe als Max en geniet er van![]()
Gaat genieten worden Max met Alonso op het podium, hopelijk nu wel echte champagne
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
ALO rijdt momenteel het snelst van iedereen (geen FL overigens)
Rondetijden voor ronde 51
1 | VER | 1:37.427 |
2 | PER | 1:37.049 |
3 | ALO | 1:36.960 |
4 | SAI | 1:37.672 |
5 | HAM | 1:38.014 |
Winnaars worden altijd gehaatHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:23:
Stroll buiten het raken van Alonso in ronde 1 rijdt toch ook wel een goede race gezien zijn situatie.
Gewoon rozenwater.D-Ed schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:28:
[...]
Doe als Max en geniet er van![]()
Totdat het drie races slecht gaat en dan fikt ie de auto af.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
ALO lekker aan het stampen ...StefanVerkerk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:29:
ALO rijdt momenteel het snelst van iedereen (geen FL overigens)
1 VER 1:37.427 2 PER 1:37.049 3 ALO 1:36.960 4 SAI 1:37.672 5 HAM 1:38.014
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
Absoluut..PatrickC schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:30:
Stroll buiten het raken van Alonso in ronde 1 rijdt toch ook wel een goede race gezien zijn situatie.
En Alonso is nu P3Vos schreef op zondag 5 maart 2023 @ 16:49:
Ik had na de verhalen iets meer pace verwacht van AM.
Rondetijden voor ronde 52
1 | VER | 1:36.919 |
2 | PER | 1:37.062 |
3 | ALO | 1:37.010 |
4 | SAI | 1:37.490 |
5 | HAM | 1:37.803 |
Überhaupt knap dat hij de race uit rijdt.PatrickC schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:30:
Hebben ze bij RBR nu ook ACC ingebouwd?
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Ja, ook wel respect, kan mij echt voorstellen dat hij letterlijk op zijn tanden zit te bijten van de pijn.PatrickC schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:30:
Afgelopen jaar ging Max in ronde 54 kapot toch?
Schreef het al eerder: RBR gaat gewoon verder waar het is gebleven in 2022 en FER nu ook..
[ Voor 4% gewijzigd door RCBL op 05-03-2023 17:32 ]
Werkt alleen als er iemand voor je rijdtWill_M schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
Hebben ze bij RBR nu ook ACC ingebouwd?
Penalty incoming
CAR 27 (HUL) TIME 1:37.917 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 4 LAP 52 19:30:15
5 Mar 2023, 17:31:31, Lap 54
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:31:38, Lap 54
CAR 27 (HUL) TIME 1:37.917 DELETED - TRACK LIMITS AT TURN 4 LAP 52 19:30:15
5 Mar 2023, 17:31:31, Lap 54
INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) NOTED - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:31:38, Lap 54
[ Voor 27% gewijzigd door StefanVerkerk op 05-03-2023 17:32 ]
als Yuki nu punten pakt is hij de beste Japanner had ik ergens vernomen? Takumi Sato had meer punten destijds.
Ja balen… Als het ooit los moet gaan op dat podium is het nu wel (ik verwacht dat Max hem flink aanpakt
Niet jinxen!TheBrut3 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 27 (HUL) UNDER INVESTIGATION - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:31:52, Lap 54
5 Mar 2023, 17:31:52, Lap 54
HAM is altijd in een gespreid bedje gekomen. Op eigen kracht lukt het niet blijkt nu wel weer.Kadett schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
Dat HAM niet voorbij SAI komt is ook wel veelzeggend tov ALO.
Ja brandstofpomp.TheBrut3 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
Ga eens wat anders doenTheBrut3 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
Je kan veel zeggen over de toestand waarmee Stroll in de auto zit, maar hij pakt hier wel 8 punten.
Dit is het moment dat je moet maximaliseren, wie weet hoe vlug Mercedes weer iets gevonden heeft om sneller te zijn.
Moet ie 'm nog wel even uitrijden
Dit is het moment dat je moet maximaliseren, wie weet hoe vlug Mercedes weer iets gevonden heeft om sneller te zijn.
Laatste seizoen voor HAM, in elk geval bij Mercedes. Durf ik nu al te zeggen. Wordt weer een mager jaar voor Toto.
Nyck moet snel zien dat hij de snelste in het team wordt. Ook als is je team de mindere, moet je wel altijd de snelste zijn
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
FIA STEWARDS: 5 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 27 (HUL) - MULTIPLE TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:32:12, Lap 54
5 Mar 2023, 17:32:12, Lap 54
Zodadelijk nog fastest lap incoming voor Max lijkt mij.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Auto heeft nu gewoon ACC, is nu een beetje de file stand aan het proberen op de te lappen auto's.TheBrut3 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:31:
Goed voor de karma maar is gewoon niet waar natuurlijk.sjaool schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:32:
[...]
HAM is altijd in een gespreid bedje gekomen. Op eigen kracht lukt het niet blijkt nu wel weer.
In ieder geval geen pitstop. Geen gratis pitstop, PER op 11 sec en ALO op 36 sec. Te weinig marge voor error.Hupske schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:33:
BLACK AND WHITE FLAG FOR CAR 4 (NOR) - TRACK LIMITS
5 Mar 2023, 17:33:02, Lap 55
5 Mar 2023, 17:33:02, Lap 55
Of een regelaanpassing voor iedereen voor elkaar krijgt ivm ‘veiligheid’Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:32:
Je kan veel zeggen over de toestand waarmee Stroll in de auto zit, maar hij pakt hier wel 8 punten.

Op zn oude banden?Hupske schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:33:
Allebei naar binnen voor soft en dan knallen.StefanVerkerk schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:33:
[...]
In ieder geval geen pitstop. Geen gratis pitstop, PER op 11 sec en ALO op 36 sec. Te weinig marge voor error.
Blijf het herhalen, ook voor NOR.pietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:33:
Wel jammer voor Hulkenberg.
Die twee horen daar niet.
Maar in de openingsronde tikt ie wel bijna zijn teammaat van het circuit. Blijft een mafkees.Hippocampus schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:32:
LOL @ SkyF1. "Als je gaat afvlaggen, moet je het wel met stijl doen."
Tim Cook: "Hold my beer"
Tim Cook: "Hold my beer"
GAS ook, die reed toch vrijwel achteraan op het begin van de race?Kenny_026 schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:34:
Albon en Sargeant ook prima trouwens.
ja, dat was niet geweldig. maar laten we niet doen alsof hij de enige is die zo'n foutje maakt.pietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Maar in de openingsronde tikt ie wel bijna zijn teammaat van het circuit. Blijft een mafkees.
Remember Bowling Bottas?
Oud is relatief. Op cruise control scheelt een hoop natuurlijk. Maar zit er inderdaad niet in
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
KloptHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
[...]
GAS ook, die reed toch vrijwel achteraan op het begin van de race?
Wanneer nemen ze nou eens een fatsoenlijke regisseur aan?! Tsunoda niet in beeld..
P20.... niet slechtHollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
[...]
Klopt, die heeft een dijk van een race gereden. Van P20 naar P9.HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
[...]
Ik heb coureurs die hoger aangeschreven staan, fysiek en mentaal in betere toestand, dommere fouten zien maken. Hij heeft ook 0 voorbereiding gehad dit seizoen. Dikke voldoende voor Stroll dit weekend hoor.pietr schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:35:
[...]
Maar in de openingsronde tikt ie wel bijna zijn teammaat van het circuit. Blijft een mafkees.
Kunnen die rijders de bel eigenlijk horen bij de laatste ronde?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Oh ja idd 😊HollowGamer schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
[...]
Wow betere uitslag kan niet. Max wint, RB 1 en 2, Lec geen punten, Ham 5 en Max zijn grootste fan ook op t podium!
I like!
I like!
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Is er een Orange Army.. die zijn er altijd, we zitten overal volgensmij lol
Max zo dadelijk in een Spaanstalige sandwich op het podium.

Wat een overmacht van Red Bull.
En dat is 1... 
Very lovely...
Very lovely...
zou niet handig zijn om te gaan jinxen zo op het eindejaapstobbe schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:32:
Kan RBR nog pitten voor eeen FL?
in de pitstraat kan nl. van alles misgaan..
ALO driver of the day, terecht!
Alonso time penalty na weaving.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Genieten dit!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Verwijderd
Daar kijk je ook heel makkelijk overheenMontaner schreef op zondag 5 maart 2023 @ 17:36:
Wanneer nemen ze nou eens een fatsoenlijke regisseur aan?! Tsunoda niet in beeld..
Dag Mercedes en dag Ferrari.
Hallo Alonso.

Hallo Alonso.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Gelukkig dat Alonso mee doet, dat maakt deze race tenminste nog een beetje leuk..
Kan ALO nog een straf krijg voor het zwieren voor de finishlijn? Ik hoop het niet hoor, want ik gun hem deze P3 van harte, maar de FIA kennende ...
Anyhow, erg fijne race - mede dankzij ALO!
Anyhow, erg fijne race - mede dankzij ALO!
op vuurwerk wordt niet bezuinigd precies
ZHO nog even de snelste ronde van GAS afgepakt
Het kost iets met dat vuurwerk, maar dan heb je ook wat.
Flinke berg luchtvervuiling de lucht in…
Allo, ALO
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Het vuurwerk is wel prachtig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Zinloze slowchat zoals "rawecreek", "raceweekend", "ik ben erbij" etc gaan we ook niet meer toestaan.
- Dit is niet de plek om je frustraties om wat dan ook, dus ook over de uitzendingen en commentatoren, Hamilton etc, eindeloos te komen uiten. Doe dit dan ook niet.
- Hetzelfde geldt voor naamverbasteringen, gebash, flamebaits of verwensingen dat een coureur er maar eruit gecrasht moet worden.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2023
- Formula 2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 3 voor.
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
- De budgetcap: [F1] De budgetcap
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
![]() | Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de Officiële Tweakers Discord |